Monday

Gambar bogel palsu jadi bahan kempen di Merlimau


Nampaknya penyokong-penyokong gerombolan songkok tinggi sudah menggunakan taktik biasanya untuk meraih undi, iaitu dengan menggunakan gambar palsu "superimpose" bagi menggerakkan taktik serangan "hit and run".

Semua orang akan tahu bahawa gambar yang disebarkan ini adalah gambar palsu. Malah seekor kambing yang cacat otak sedang meragut rumput di Politeknik Merlimau juga akan menggeleng kepala melihat gambar ini.



Namun begitu, taktik seperti inilah yang digunakan untuk mendapatkan undi di setiap kali PRK diadakan. Walaupun fitnah ini akan terdedah, namun PRK sudah berlalu dan calon BN sudah menang dengan majoriti yang besar. BN boleh terus menipu dan merompak harta rakyat. Rakyat yang sudah diperbodohkan, walaupun sedar diperbodohkan terpaksa menunggu Pilihanraya Umum untuk menukar undi.

Satu daripada gambar berkenaan menunjukkan gambar separuh bogel Anwar dengan mesra mendakap pengadu kes liwatnya, Mohd Saiful Bukhari Azlan dan 'dara kontroversial yang berusia 40 tahun'- Ummi Hafilda.

Risalah itu berjudul "Kalau Umno haram, kalau PAS halal".

Satu lagi risalah meletakkan kepala Tuan Guru Nik Aziz yang terselit di celah kangkang kemaluan perempuan dengan kata-kata "Ingat PAS, ingat zina, tuihh!".

Ia juga memaparkan gambar mursyidul am PAS itu yang tersenyum sambil memberikan isyarat tangan bersetuju dengan kata-kata "Barang bagus baru barang naik".

Gambar Elizabeth Wong dalam baju tidur seksi yang diambil dari video kontroversialnya yang disebarkan beberapa tahun lalu juga dimuatkan.

Teresa Kok pula digambarkan berpakaian jarang dengan mengayakan kedudukan lucah tetapi gambar palsu Teo Nie Ching dianggap paling keterlaluan. Gambar dengan kakinya yang terkangkang dipaparkan dengan hanya dilitupi logo DAP. Bersebelahan gambar itu diselitkan gambar lain yang membabitkan 'orgy'.



Update : Ada penyokong geng songkok tinggi yang kata risalah ni penyokong PAS sendiri yang buat. Tak payahla nak buat alasan bodoh, tak ada penyokong PAS yang sanggup letak kepala Tuan Guru Nik Aziz kat celah kangkang kemaluan perempuan macam tu.

ReJaM© "Dosa tak dosa tak penting yang penting BN mesti menang besar! Hidup BN! Inilah pejuang Islam sebenar! Semua orang wajib undi BN!"

56 comments

banyak2la bristifar...nak kena tulah dgn nik aziz ke,,,

begitulah nilai org2 BN, semurah gmbr2 tersebut. Nah...fikirkan sendiri.

hormat skit la. nik aziz kan ulamak junjungan dunia islam

hahaha,

sendiri buat, sendiri letak, sendiri nampak, sendiri repot...

cuba tanya Tian Chua, dia terer bab2 super impose ni...hahaha...


-pasepisepus-

Boleh saman tak? sbb fitnah nih...
Calon BN boleh di disqualified tak? sbb kempen tanpa etika (walaupun bukan dia yg suruh)...
Boleh adu pada SPR tak??

takpolah boh...dunia ni puok2 jakung memang menang tapi ingatlah puok2 ni kat akhirat....ulamak buleh buat main2&hina begini...serupa natang perangai!

sabda Nabi Muhammad S.A.W.: “Daging para ulama’ itu racun. Barangsiapa mernakannya nescaya ia binasa.”

memakan = meghina atau membenci.
ulama'=mereka yang ‘alim didalam ilmu-ilmu Ugama IsIam serta menjalankan amal-ibadat dan menjauhkan ma’siat, serta memelihara akhlak (iaitu budi pekerti) yang elok dan terpuji dan menjauhkan akhlak yang buruk... dan keji.

Ape kate org Bengap Nanang... ?

Nauzubillah...

orang melayu ni berlapik bila berhujah..he he..tapi tak lah nyorok di balik lalang.!! aku lastik kang - pemerhati lok lak

laknattullah la sapa yg buat tu....

org bodoh cam lembu giler jerr yg percaye gambar2 camniiii....agak2 tul x aper aku pikir niiii....parti bn kalu nk dptkn penyokong pas....dia kena tunjuk yg dia org ni baik...baik dr sumer segi laaa...bknnyer nk main kutuk2 cam budak tadika...pembangkang sure lg marah...agak2 dpt ker sokongan....
kelakar plak biler golongan tua yg dok wat keje bodoh niii...otak kat kepala lutut kot...lutut jer besar x guna...
aku rase org yg buat niii...leh terkena sumpahan kot...anak bini plak jd cam tuuu...leh ganti tmpt si sepoi n umi x de pekdah tuuu...

Memang puak2 celaka UMNO nie sudah ditahap melampau !!!! kene ajar UMNO/BN mcm mn nk beradap sopan skit

sangat kurang ajar..tapi tak dapat dibuktikan sapa yang buat..
fikir-fikirkan lah

Ini bukan taktik "Hit and Run" wahai Milo Suam yang bodoh! Ini taktik provokasi... Penyokong PAS sudah marah? kahkahkah...
Ini bukan gambar palsu, ini gambar betul kah kah kah...
Inilah politik...
Penyokong PAS jangan nak tunjuk baik! Korang pun
buat benda yang sama!

Dengar cerita Milo Suam ada di Merlimau...
marilah sini lepak dengan team Nadi Rakyat...
Kalau nak tolong sebar artikel provokasi Nadi Rakyat
pun boleh... marilah Milo Suam Kah kah kah...

dunia ssiapa yg punya?
kenape la org2 ni melampau sangat.. lupakah enkau akan dosa dan pahala..dunia ini engkau masih manpu melakukan pekara2 yg telarang tetapi diakhirat nnt terimalah pembalasan terhadap dosa2 yg engkau bawa sebagai bekalan.. bedosa dgn manusia xakan terhapus selagi tidak dimaafkan.. berdosa dgn allah hanya doa dan taubat sahaja yg dapat menghapuskan dosa itu..fikir2kanlah...

ko tengok perangai budak umno.. dari situ dah tau.. kurang didikan agama.. sedih2

to pemuda UMNO n9

orang umno mmg perangai macam nie ke..?
menghina orang2 agama...
klau macam nie la perangai korang, memang korang bukan antara golongan2 yang melindungi islam...tapi koranglah golongan yang menjatuhkan islam...

bawa2 la bertaubat..!!dunia dah nak kiamat dah....dalam kubor ALLAH tak tanya pun korang BANGSA apa..!!! Menegakkan AGAMA ALLAH lebih utama yang akan disoal dalam kubor nanti...........

BERTAUBATLAH SELAGI MASIH BERPELUANG..


>>>Kepada yang membuat gambar sedemikian sila mohon kemaafan secara terbuka kerana itulah cara yang paling mulia<<

>>Kepada pemuda UMNO yang tak bermaruah, aku nak mintak pendapat korang lah,

Hadis nabi ada menyebut "Aku tinggaalkan kepada kamu 2 perkara yang mana kamu tidak akan SESAT selagi mana kamu mengikuti kedua-duanya iaitu AL-QURAN DAN AS-SUNNAH"

dari segi pemerhatian aku selaku golongan muda nie, aku tak nampak pun pemimpin UMNO menggunakan AL-QURAN dalam pemerintahan...Adakah UMNO sebuah parti yang SESAT....???

sokong tanpa nama di atas!!oarti umngok parti yg sesat lg menyesat'n!!!ulama pon dimaki,dicaci,dihentam!!xtakot bala ke????bodo!!!

Alhamdulillah!!!.....akhirnya Allah s.w.t dah mula makbulkan doa orang2 yang teraniaya. Dan sesungguhnya doa orang2 teraniaya itu makbul. Ternyata doa Tuan Guru memohon Allah s.w.t supaya memberi petunjuk kepada kaum2 songkok tinggi 3 suku ini termakbul. Wahai sahabat2 sekalian, inilah dia petunjuk yang Allah s.w.t berikan untuk seluruh rakyat Malaysia perhatikan dengan jelas kebobrokan puak2 UMNGOK!! X perlu kita marah2 kat sini melayan kerenah lahanat Pemuda UMNGOK N9 yang sah2 jahil lagi munafik ni. Ayuh!!....beri kesedaran pada seluruh masyarakat setempat anda. tunjukkan betapa buruk perangainya puak2 pencacai Najis ni.

Fitnah umpama memakan daging saudara sendiri....hindarinya..jangan menangis di akhirat nanti.

Melayu maki dan hina sesama sendiri yang BODOH lagi BEBAL iaitu Melayuuu...Orang bangsa lain dok ketawakan Melayuuuu..Bodoh lagi Bebal yang mcm kau org semua ni...kalau mengaku umat Muhammad S.A.W ikut le caranya, tak adapun diajar kita membuat fitnah, memaki, menghina, mengaibkan dan apa-apa aje lah yang kau org buat, yg aku nampak semua ini akan kau org jawab dlm kubuh, lebih-lebih lagi Milo Suam yg membenarkan semua ini.

biarkan mereke....
kite jgan mrah2....
jgan dlyan orng gile....

Tukang buat gambar dan yg mengedarkannya bertaubatlah segera selagi nyawa dikandung badan...besar dosa menfitnah ni...

Usalahlah kita bersikap seperti orang2 UMNO, memaki hamun mereka dalam blog ini. Mari kita semua sama-sama berdoa dan bersembahyang hajat mulai hari ini hingga PRK agar mereka yang melakukan kerja ini dilaknat ALLAH sepanjang hidup mereka dan membuka hati mereka agar kembali menjadikan ISLAM sebagai pegangan agama dan cara hidup.AMIN.

tak semestinya yang buat ni orang UMNO, boleh jadi orang yang buat mende ni adalah orang PAS..mungkin untuk sengaja membangkitkan kemarahan/provokasi terhadap penyokong-penyokong PAS, ape2 pun..kita sama2 la fikir secara rasional, jgn buat dulu baru fikir kemudian :)

Ya Allah, bukakanlah mata rakyat Malaysia akan perkara ini. Bukakanlah hati mereka agar mereka sedar mereka melakukan perkara yang mungkar....Ya Allah selamatkanlah kami tatkala malapetaka dijatuhkan kepada mereka yang mungkar ini. Amin....

susah sangat ke nak agak siapa dalang disebalik gambar2 lucah nie?

pergi sahaja ke blog pro UMNO seperti parpukari, unspinner, flying kick, wake up dan jefrey damien...jawapannya ada disana...

Pemuda Umno, N9 = ahli neraka

Tulah Nik Aziz???? kah kah kah.... kah kah kah...

seronok betul kata orang bodoh... awat cerdik sangat ka? Kalau betoi hangpa cerdik, hangpa ka yang punya? Bukan Allah yang bagi ka? cakap sombong tak ingat dunia. hak yang sokong PAS pun, banyak-banyak istighfar la... tak semestinya hangpa sokong parti Islam hangpa boleh buat jahat kat orang yang tak sokong

February 28, 2011Tergamak Nik Aziz Sembunyikan Fakta Ini?


Saya tertarik dengan sebuah rencana dari portal Agenda Daily yang ditulis oleh Helmy Hanafi berkenaan perbandingan kejayaan dan kegagalan antara kerajaan Melaka dengan Kelantan. Terkejut saya melihat fakta dan hakikat sebenar wajah Serambi Mekkah yang selama ini dilihat begitu indah pada pandangan mata. Rupa-rupanya slogan Membangun Bersama Islam yang dicanang oleh Nik Aziz tidak ubah sekadar pembohongan dan retorik politik yang sangat hanyir baunya - atau dengan kata yang lebih mudah - slogan Membangun Bersama Islam yang dipromosikan oleh PAS selama ini, sebenarnya hanyalah "ceramah agama", semata-mata . Baca artikel menarik di bawah:



JARANG-JARANG KETUA sebuah negeri hendak mengaku negerinya kalah dengan negeri lain. Tapi lain pulak cerita dengan Ketua Menteri melaka Datuk Seri Ali Rustam yang mengaku kalah satu perkara dengan Kelantan. Katanya, Melaka kalah dengan Kelantan dari segi gejala sosial, terutamanya yang berkaitan dengan mengandung luar nikah. Apa bukti? Menurut beliau, buktinya, di Sekolah Harapan yang didirikan oleh kerajaan Melaka ada enam orang kelantan berbanding hanya dua orang Melaka. “Bab itu Melaka kalah dengan Kelantan, dan saya mengaku,”katanya sambil senyum sinis semasa menghadiri program kesenian di rumah Penghulu Md Natar di Merlimau Pasir petang Ahad.

Sebab itu kata, Ali Rustam beliau ajak PAS debat mengenai Sekolah Harapan ini. “Saya dah ajak sebelum ini, tapi mereka diam, nanti selepas pilihanraya ini saya akan ajak lagi, kita debat terbuka pilih mana TV yang dia nak, TV3 boleh TV1 boleh, saya tak ada masalah,” katanya. Sekolah Harapan”, adalah sekolah khas untuk pelajar yang mengandung luar nikah dan dikelolakan di bawah pentadbiran Jabatan Agama Islam Melaka (JAIM). Sekolah yang mendapat peruntukan RM500,000 setahun dari kerajaan negeri itu bagi membolehkan pelajar yang mengandung luar nikah meneruskan pengajian mereka dengan jagaan khas dan mengelakkan kes-kes pembuangan bayi.

18 kejayaan Melaka dan kegagalan Kelantan

Sebut bab Melaka gagal ini, ahli Dewan Negara asal Melaka Senator Akbar Ali ada pandangan lain, beliau dalam satu tulisan khas mendedahkan 18 perkara yang dijadikan perbandingan antara kejayaan Melaka dan kegagalan Kelantan. “Soal penagih dadah, sekali lagi kita kalah dengan Kelantan, berdasarkan statistik tahun 2009, bilangan penagih dadah di Melaka adalah 327 orang manakala Kelantan 1902 orang,”kata beliau. Menurut beliau semua sumber yang menjadi angkubah ini sahih kerana diambil dari sumber rasmi. “Kelantan bukan sahaja tercicir dari segi ekonomi, tetapi sebagai Serambi Mekah yang digahkan, ia terus bergelumang dengan kemelut gejala sosial,” katanya.

Antara yang diukur adalah kadar kemiskinan di mana 0.5 peratus berbanding Kelantan 4.8 peratus. Kadar pendapatan isi rumah, Melaka RM4,184 manakala Kelantan RM2,536. Hasil kutipan Kastam, Melaka RM1.6 bilion sedangkan Kelantan hanya RM37.3 juta. Selain itu, penceraian di kalangan umat Islam pula di Melaka 923 pasangan, di Kelantan 2,478 berdasarkan statistik tahun 2009. Keseluruhan jenayah tahun 2010 Melaka 5,967 berbanding Kelantan 7,900. Kelahiran anak tak sah taraf, Melaka 1,077, manakala Kelantan 1,221. Berdasarkan semua fakta itu, Akbar Ali, menyeru ahli PAS agar melakukan tranformasi kerana kata beliau, Allah SWT tidak mengubah nasib sesuatu kaum melainkan mereka yang mengubahnya sendiri.

Sumber : Agenda Daily
Ditulis Oleh Muhammad Azli Shukri di 6:26 PM

ini semua politik....nak tuduh sesiapa pun tak bleh...atau ada pihak yg ketiga....kita tak tahu...ada org cuba bermain dgn api....doa-doa lah pada ALLAH agar org yg buat itu dilaknati oleh ALLAH.....

Pemuda UMNO, N9 = awas! anda sedang diperhati.. beringatlah!!!

alah...yang banyak bdk kelantan ngandung anak luar nikah tu sume anak org umngok ngan bn..kalau x umngok ngan bn ni sibuk wat bende2 sosial, pakaian menjolok mata, sekolah agama xnak support, kalaula org umngok ngan bn ni ikut shariat...aku sokong r...siap tlg kempen agi..tapi ni nak menjahanamkan orang..bagi fitnah kat media...xbagi pembangkang ckp kat media, cut berita yang bohong, guna duit rakyat, naikkan harga barang, tapi purata gaji org xnaik2...itu nak sokong.....kalau betul umno/bn ni berubah..pasti org pembangkang pun ramai yang ikut arr....takat nak bagi berita palsu,wat maksiat, burukkan orang islam, sampai menteri yang yang men pompuan kata tentang org islam tapi umno/bn ni xpeduli....itu nak wat pemimpin??umno ngan bn ni PENAKUT ngan org cina..bodoooooooooooooooo.............

untuk leekonyou, saya perihatin delete 28 February 2011 at 20:20

@leekonyou

anda mendengar sebelah pihak, anda belum membuat perbadingan, sila lah jumpa pihak sebelah lagi dan buatlah perbandingan.. Sekian.

umno dulu kini selamanya celaka..............

ckp sahaja negara Islam,tetapi lihatlah pemimpinnya xikutpun Al-Quran dan sunnah.Pndai nak bercakap tentang Islam ttp lihatlh bini sndiri xpakai tudung pun.bagaimana nak meminpin negara kalo keluarga sndiri pun masih xterurus..ada sahaja pilihanraya,muka geng dioranglah yg.penuh kt berita tue.bosan...rakyat dah taulah permainan politik kamu...
saya menyokong 100% perjuangan pas...

org melayu xhabis2 berbalah sesama sendiri psl politik.. korg xsedar yg puak2 DAP & PKR tgh bergembira melihat kejatuhan org melayu di tanah tumpah darahnya sendiri..

ade jugak puak2 umno yg membela n menyokong gmbr2 ni...x tau dh nk kate ape.....

kenapa pilih PAS? Kenapa pilih BN? kenapa nak perjuangkan melayu? kenapa nak perjuangkan Islam? Adakah melayu boleh masuk syurga? adakah orang islam (semua bangsa) masuk syurga? Siapakah Orang Islam? Apakah tujuan pilih BN? apakah tujuan pilih PAS? apakah perjuangan Bn? Apakah perjuangan PAS?

Sila jawab soalan diatas demi kebaikkan bersama

Kita tahu penyokong Pakatan tak akan buat kerja tak betul tu. Jadi siapa yg buat? Kenapa mereka buat? Dah pasti nak buruk kan imej pembangkang. Yang burukkan pembangkang dah pastilah lawannya. Oleh tu yang akan percaya dan ambil kisah tang gambar tu mestilah penyokong BN. Gambar tu pun bukan betul, mana nak percaya Tok Guru akan duduk bawah kelangkang wanita.

Jadi siapa yang print gambar tu sila dedahkan lah identiti sebenar dan dedahkanlah dalangnya. Berdosa besar buat fitnah kpd ulama kita.

Ditakdirkan Malaysia Berlaku Spt Di Mesir,Tunisia,Lubnan & Oman...Pasti Org Yang Aku Perangi Habis-Habisan Adalah Manusia Yg Seagama & Sebangsa Dgn ku,Yg Mana Merekalah Yang Menjadi Anak Bangsa & Agamaku ku Tertindas...Tak Mustahil Jika Org Suruhan AKA PEMUDA UMNO N9 Leh Mmperkotak Katikan Ulama Spt Tuan Guru Nik Aziz,Inikn Pula Ketua Yang Mereka Sanjungi..Terang-Terangan Mengatakan Sheikh Yusuf Al-Qaradhawi dan Ikhwanul Muslimin Adalah TERORIST Dlm Ucaptama Di Turki...Ingat Wahai Insan,Berbaliklah Semula Kepada Al-Quran, AL-Hadith & Ulama Muktadar...Hanya Itu Shj Yg Tinggal Utk Kita Jdkan Ikutan...Tiada Berguna Apabila Helaian Al-Quran Semakin Berkurangan Baru Kita Nak Sedar @ Insaf...Sudah Pasti Ketika Itu Ulama Semua Habis Di Perangi...Ya ALLAH kau Berilah Aku Kekuatan Menentang Mereka Yang Menentang Ajaran Mu...Lailahhailah Anta Subhanaka Inni Kuntu Minnal Zalimi...ALLAHHUAKBAR!!!!!

mohon PR TGNA mengadakan solat hajat masing2 supaya didedah perbuatan biadap ini dan diberi balasan setimpal. insyaallah sikit masa lagi terbongkar lah. Amiiinnn

aku rase nih ok lg kot.. cuba ko buka blog papa gomo lagi tahap dewa gambar dia...... tp kalu suka gambar2 mcm nih mcm geng papa gomo punye idea jer......

wah mcm nih pemuda umno berani... siap letak logo lagi... tak mcm pembangkang nih sket2 tanpa nama... tanpa nama... tanpa nama.. tanpa nama... malu kot diorang nak letak nama sendiri.. steady bro pemuda umno.....

aku rase milo suam boleh tukar jadi milo ais kot dan dalam bahasa klate milo beng hehehehehehehe... memang gentle la geng nadi rakyat....... cabar milo suam.... ok la aku nak blah dah nih.... MILO BENG TAPAU SELORI K... AKU BELANJA GENG NADI RAKYAT

Rupanya gambar dan banner lucah kat Merlimau tu diambil dari blog Umno, jeffrydamien09...jijik betul perangai penyokong umno!!!
http://ruangbicarapriamalaya.blogspot.com/2010/02/biadap-dan-kurang-ajar-antara-lakaran.html

Orang yg dah biasa melakukan dosa dia tak berasa berdosa kerana dah sebati dlm darah daging...dosa pahala x nampak yg nampak fulus..baham aje la..akhirat lain kira..kalau itu jadi amalan maka bertaubatlah sblum terlambat.

sungguh...org y sesat(BN) sukar untuk dinasihat...sukar untuk bertaubat...
semoga kamu orang-orang yang sesat(BN) lagi jahil diampunkan dosanya oleh Allah...

aku mintak sebelum diampunkan dosa mereka,tunjukkan mereka kebenaran,dibukakan hati..bertaubat & diampunkn dosa..

tapi..jika,hati mereka dah buta,hitam berkarat & x mau trime kebenaran..Kau hancurkan mereka ya TUHAN ku..AMEN!! Hancurkn ya Allah..!!

luffy ckp... doa org teraniaya termakbul... kita lihat.. adakah doa pas yg dianiaya ni termakbul.... klu tak... aku rasa pas tak dianiaya... malah dia yg aniaya org lain....

bab ulama ni... aku ckp btl... klu kita tak junjung ulama kita.. sapa nak junjung... ulama ni terhormat.. org cerdik pandai ilmu al-quran.. tempat kita rujuk... bukan tuk kita hina dia...

TGNA Kata Jika Ada PRK Minta Sungai Pun Dapat.
SPR Tiada Alasan Nak Kata Rasuah Pilihanraya.
SPRM DIAM MEMBISU,....Beranikah Nak Mulakan Siasatan, Org Yg Mula Beri Rasuah...PM Malaysia,
TPM Malaysia, MB Negeri PRK,Menteri Kabinet.
Korang Nak Siasatke,Nak Jaga Periuk Nasi ke???

Edar Gambar Lucah,Portal Palsu...Ini Semua adalah satu taktik lama untuk alihkan perhatian rakyat yg dah nampak siapa Bapak Perasuah Dlm Negara.

INILAH WAJAH2 PEMIMPIN YG BERJAYA M'SIA MUNCULKAN UNTUK MEMACU NEGARA KEARAH NEGARA MAJU. Kesian UMNO.
Rakyat Hanya Mampu Mengeluh Bila Keperluan Harian Semakin Mendesak,Bila Berpeluang Untuk Mengubah (PRU)ada org yg berkepentingan jalankan peranan dengan Projek Mee Segera,Lupa Seketika Masaalah Harian,Habis PRU,Kembali Mengeluh.Sesungguhnya, Rakyat M'sia Sendiri yg Belum Bersedia Untuk menjadikan M'sia Sebuah Negara Maju.

Ubahlah Pemikiran Anda Semua Penyokong BN atau PR
Belajarlah dari Pemikiran Rakyat Negara Maju. Selagi M'sia terikat dengan Sistem Demokrasi,
Rakyat Malaysia Berpeluang Mengubah dan Memilih Pemimpin yg dapat Memacu Negara kearah Negara Maju,Melalui Negara Sekular ataupun Negara Islam.

ade jgakla manusia mcm ni atas muka bumi nie...seorang ulama yg sentiasa bersame islam pn di fitnah..cube kalu najib xpn first lady malaysia 2 yg kena wt mcm nie...cnfrm2 esok buat semalam lg dh ajak msuk court...2 la kerajaan...hakim ktr mahkamah pn die sggup bayar..ni lg kn pulak setakat bnda2 mcm nie...bodo nye kerajaan!!!!

saya tengok fitnah memfitnah ni macam dah jadi trend politik pulak sekarang ni sampai tak peduli banga jadi pecah belah. Entry Terbaru : [18SX] Polis Rakam Pelacur dalam Keadaan TELANJANG BULAT!

Melayu yang tiada apa-apa cuma ada hasad dengki sesama melayu ISLAM.....sampai bila pekara2 seperti ini akan berakhir.......kalau politik-politik kamu yang mendukung ISLAM...pegang eratlah ia, kerana Melayu sekarang tiada apa-apa kalau tidak kerana ISLAM.Kita melayu yang mempunyai matalamat yang sama kenapa pekara seperti ini masih berlarutan,dengki dan kianat sesama sendiri seperti tiada kesudahan.... kalau inilah cara kita maka tiada lahirlah dan tiada pegganti ...
-Omar Al-khatab
-Salehhudin Al-Ayubbi
-Sultan Mohammad Al-Fateh
Ubahlah Paradigma wahai MELAYU


EmoticonEmoticon