Thursday

Gambar Guan Eng berkopiah tersebar


Ramai yang beranggapan bahawa MiLo SuaM adalah sebuah blog yang anti kerajaan, dan menyokong Pakatan Rakyat, kerana blog ini selalu mengutuk UMNO dan Barisan Nasional. Jadi kali ini ReJaM© nak tukar selera, apa kata kali ini kita puji pulak UMNO, dan Barisan Nasional?

Di bawah ini satu bukti yang menunjukkan bahawa UMNO adalah sebuah parti yang benar-benar memperjuangkan Melayu. Lihatlah bagaimana UMNO sanggup menggunakan apa sahaja jalan untuk menjatuhkan pemimpin yang berbangsa cina dengan cara memburuk-burukkan mereka walaupun menggunakan gambar palsu.



Orang-orang Melayu semua harus paham, niat UMNO adalah suci untuk menjatuhkan bangsa lain yang menjadi pemimpin di Malaysia ini. UMNO mahu memastikan hanya orang Melayu sahaja yang boleh memerintah di Malaysia ini. Maka UMNO terpaksa menggunakan gambar photo kedai "photoshop". Ini semua demi Melayu, demi menjaga kuasa Melayu, maka apa saja kaedah wajib digunakan.

UMNO sanggup jadi penipu, pemfitnah, demi membela kuasa Melayu di Malaysia. Maka orang-orang Melayu semua harus bersama-sama menyokong sebarang usaha UMNO. Semua ini dilakukan untuk orang-orang Melayu. Anda harus korbankan apa sahaja untuk ketuanan Melayu, biar jadi penipu, biar jadi kaki fitnah asalkan bangsa lain berjaya dijatuhkan. Hidup UMNO!


[Malaysiakini]

ReJaM© "Biar patah sayap UMNO rela bertongkat paruh, gunung tinggi tetap didaki!"

22 comments

dan kau pulak.... sanggup mengeluarkan auta auta kau ni tuk menimbulkan perselisihan faham rakyat malaysia... aku tau kau ni student uia... belajar dulu la dik oii... jgn buat kacau kat negara kau sendiri...

Pemuda UMNO, Penang delete 10 February 2011 at 23:34

Mana boleh bai, jangan buat fitnah!
Matlamat tidak menghalalkan cara bai...
Belajar pun tak abis lagi, tau nak melaga-lagakan orang
je kerja kau ye...

aku rasa TV3, TV1 dan utusan meloya lagi banyak auta.. penipu, dan pemutar belit fakta.. apapun aku sokong milosuam.. UMNO laknatullah sanggup buat apa saja utk melayu,walaupun harus menipu, menindas dan memfitnah.. itulah sebenarnya UMNO Babi Anak Haram.. serupa mcm kaum musyrikin kat mekah pada zaman nabi dulu yg sanggup buat apa saja utk org quraisy.. semoga UMNO cepat mamposss!!!

Kepada anon yg kata aku melaga-lagakan orang, suruh parti
UMNO kesayangan ko tu tengok cermin, dia buat gambar palsu
macam ni tak melagakan orang ke? Aku melagakan orang atau aku
dedahkan penipu yg buat gambar palsu untuk melagakan org
Melayu dgn orang cina? Kalau ko tak boleh fikir, tanya ayah ko,
mungkin ayah ko boleh tolong jawab kah kah kah...

UMNO = United "Musyrikin" Nation Organization..

patutpun perangai pemimpin UMNO mcm puak2 abu jahal mekah, rupanya dia org pewaris rupanya..

s/u JKKK

siapa yg buat gambar tu..ntah2 buat sendiri apa raaa...

bodonya yg bg coment ats sekali tu... klu belajar pun tp xreti nk beza mna baik mna buruk.. lebih truk dari org gila..

ni la org umno,,tipu je care die,,x insaf2,,bodo,bengong doh sebati kot dgn diri,,,

dah kena ikut otak mamak padukang. Itulah buat lagi lama jadi mamak tongkang. asik do penipu je....jangan ikut macam india oi

pekerja kilang prai delete 11 February 2011 at 01:36

semua org tahu umNO memang siall

tipu sana tipu sini..
tindas sana tindas sini..
auta sana auta sini..
fitnah sana fitnah sini..

Sifat2 wajib utk UMNO..

aik. muka macam abg ipar aku. haha.

umno memang pukimak

-pengundi muda

ya Allah, kau berikanlah hidayah kpd YAB Lim Guan Eng. Kami melayu kat penang dah sayang sangat kat dia, kalaulah dia Islam...

babi la UMNO. aku benci UMNO.
bila ceramah dengan orang cina, dia cakap 1Malaysia, samarata lah dan mcm2.

tp bila ceramah dengan Melayu, dia cakap kita lah tuan, ketuanan, bangsa mulia la, Melayu kena lebih.

Lidah bercabang UMNO

Apa boleh buat, mmg kerja depa bab2 fitnah, melaga2kan org dan sampai tahap bunuh org monggolia pun boleh. Polis 2 ekor kena hukum gantung tp atas arahan sapa x tau? tutup kes cm tu ja..klu stakat buat gmbr photoshop lg la senang. Yang paling aku x phm ada lg rakyat2 malaysia ni yg bangang dok percaya ckp2 pemimpin kesayangan UMNO depa ni..isu2 ni suma saja diadakan, dlm masa yg sama depa dok perabih duit rakyat senyap2..

umno sial..umno korup..bangkrap malaysia

rejam,
aku tak kata pun kau melaga2kn org... aku kata kau menimbulkn perselisihan faham... bengong.... gambar yg kau post ni... gambar mana kau dpat sesuka ati kau kata UMNo yg buat gambar palsu... tah tah kau yg buat... (zaman canggih ni... photoshop ker ilustrator ker...)cermin la diri kau dulu.. sumber kau selalu takde bukti...kau main sembur jer air liur kau tu... aduh... org bodoh jer percaya yg aper yg kau post ni benar2 betul.... aku pun bole jer ckp sebenar nyer gambar ni nik ajis yg palsukan.... tp aku taknak la tambh dosa aku... tak pun aku leh jer ckp kau yg palsukan... kahkah kah...

TAK PE RASUAH, YG PENTING MELAYU,
FITNAH PUN TAK PE, YG PENTING MELAYU
BUNUH ORG PUN TAK PE, YG PENTING MELAYUUUU!

Permasalahan utama adalah, siapa yang sebenarnya membuat kacau dkt negara Malaysia.

adoi, kalau rakyat marah takkan la tanpa sebab kot?????

mungkin ko ni bukan rakyat...(komen anon yang pro-kerajaan)..
mungkin ko ni orang atas yang hidup senang lenang goyang kaki.

adoi.. permasalahan utama timbul dari kerjaan sendiri, SatuMalaysia itu sebenarnya yang akan menimbulkan kekacauan kelak. Bayangkan satu hari nant, india dan cina akan merebutkan hak sebagai bangsa satumalaysia. kemungkinana melayu untuk ditolak ketepi begitu sahaja amat tinggi. SatuMalaysia ibarat propaganda terbesar bagi menjatuhkan bangsa Melayu secara total dalam diam!!!!!!!

Bangsa SatuMalaysia tidak ada dalam perlembagaan, esok hari mungkin ada. Esok hari mungkin bukan melayu jadi bangsa SatuMALAYsia...

reorg kata ko student UIA...
wakaka...

aku setuju dgn kenyatan albab ttg satu malaysia... ish ish... aku tak terpikir pun tang situ.... betul gak kan....


EmoticonEmoticon