Sunday

Gerombolan songkok tinggi buat konspirasi bodoh!


Mungkin geng-geng songkok tinggi 3 jengkal ni banyak sangat tengok cerita-cerita konspirasi bodoh filem tamil. Orang-orang yahudi membuat konspirasi bertahun-tahun lamanya, merancang dengan teliti untuk menyebarkan propaganda kepada dunia.

Tapi geng-geng bebal songkok tinggi 3 jengkal buat konspirasi tak sampai seminggu. Konspirasi gerombolan songkok tinggi setakat mampu menipu budak tadika yang bebal yang hanya tahu mengangguk walaupun tak paham.

Mari kita lihat konspirasi gerombolan songkok tinggi yang kononnya nak buat gempar satu negara.

Sebelum ini salah seorang kepala gerombolan songkok tinggi 3 jengkal membuat satu laporan Polis kononnya mereka memiliki dokumen bukti yang didedahkan oleh orang dalam Parti KEADILAN. Ketua gerombolan ini menggesa kerajaan Malaysia agar merampas pasport milik Dato Seri Anwar Ibrahim, kerana mereka memiliki maklumat dalaman kononnya Anwar dan kawan-kawannya telah merancang untuk melarikan diri dari Malaysia sekiranya kalah di dalam kes liwat yang sedang di hadapinya.

Bukan itu sahaja, ketua gerombolan juga berkata, Anwar telah merancang untuk membuat satu insiden kemalangan ke atas dirinya sendiri untuk membangkitkan kemarahan rakyat. Namun apabila diminta untuk mendedahkan maklumat pada sidang media, ketua gerombolan menolak atas alasan Polis tak benarkan.

Di bawah ini rakaman video sewaktu ketua gerombolan songkok tinggi itu membuat sidang media. Ketua gerombolan dengan bangganya merepek dan merapu semasa azan sedang dilaungkan sila klik untuk menonton video.



Selepas sidang media dan laporan Polis tentang dokumen bukti ini dibuat, tiba-tiba para blogger penyokong songkok tinggi secara berjamaah bagai gerombolan monyet-monyet pencuri pisang orang kampung, telah menyiarkan berita yang konon-konon menggemparkan.

Para blogger gerombolan monyet ini menyiarkan cerita kononnya seorang exco Perkasa bernama Farid telah hilang dicolek. Blogger-blogger gerombolan monyet ini berpura-pura sangat risau kerana dokumen bukti Anwar ingin melarikan diri dan membuat konspirasi kemalangan ada di tangan si botak ini. Si botak bernama Farid ini keluar tak sampai 24 jam, tapi geng gerombolan buat-buat gelisah dan risau mengalahkan hilangnya kanak-kanak umur 3 tahun.

Namun begitu, tak sampai sehari selepas gerombolan monyet-monyet ini membuat konspirasi bodoh mereka, keluar pula berita di akhbar pencacai, kononnya si botak yang membawa dokumen ini telah ditemui dalam keadaan kebingungan. Malah dokumen di tangannya dipercayai sudah hilang.



Wow hebat gila konspirasi puak gerombolan monyet ini. Macam cerita konspirasi dalam filem tamil. Diorang yang buat konspirasi, diorang juga yang menjawab persoalan konspirasi. Akhirnya gerombolan monyet ini hanya mampu membodohkan diri mereka sendiri kah kah kah. Bayi yang baru dilahirkan sejam tadi pun akan tergelak bila dengar cerita bangang puak gerombolan monyet ini kah kah kah.

Cubaan memperbodohkan rakyat ternyata gagal, sebaliknya gerombolan monyet ini yang menunjukkan kebodohan.


ReJaM© "Pssst... gerombolan monyet dan songkok tinggi ni lupa ada pembelot yang telah mendedahkan konspirasi bodoh ini kah kah kah kantoi!"

47 comments

hahahahaha cm lahanat konspirasi dieorg.. xkn apco xajar lg kot... hahahahaha..

Kah kah kah... konspirasi jenis hape mcm ni? Macam lawak beruk biol je...

tak reti hormat azan

err...aku xdpt nak bygkan la mcm mne rancangan anuar yg diterangkan dlm video tu..die g luar negara lpstu buat demonstrasi besar2an..mcm mne die nak seru rakyat buat demonstrasi sedangkan die kat luar negara..?ade sape2 bleh terangkan dgn lbh jelas x..?hehe

Macam mana Anwar nak lari pergi luar negara kalau dia didapati bersalah?
Kalau mahkamah dedahkan die bersalah, tentulah masa tu juga Polis akan gari Anwar dan bawa ke penjara...
Bangang sangat ke polis?
Polis tak bangang, tapi geng songkok tinggi yg bebal
kah kah kah

bodo..songkok dah lekat kat kepala smp stinggi gunung..apa lagi,org dok azan,p la masuk saf..dok mencarut apa..muak aku tgk..

semangat sgt nk bgtau knpirasi tamil die..tu pasal azan pn selambe je die redah...bongok bersongkok tgi 3 jengkal..

anwar & frens... KALAU nak lari...x payah tunggu kalah kes liwat... esok pon bole... hahahahahaha... apa yg geng2 UMNO ni merepek??... perjuangan PR bukan ANWAR... tapi perjuangan PR untk RAKYAT... alaaaa... contoh paling jelas... anwar bincang pasal minyak... sabbery citer pasal peribadi... anwar ajak debat pasal ekonomi rakyat... PM ugut nak demamkan anwar (dgn citer peribadi)... hahahahahaha... sampai arini aku dok tunggu PM demamkan anwar...

respect lah azan!!!
camnie nak bela Melayu?
hormat Islam pon tidak...camni la pemimpin akhir zaman

apa kene la budak perkasa ni.. dah takda agenda melayu utk diperjuangkan?

bangang la ko!

Inilah DAJJAL di akhir zaman.

Ini org MELAYU ke ISLAM?

Dah jd BALACI UMNO dia ni....

hahaha tahi lembu!

lobai joram pergai.. delete 13 February 2011 at 16:20

Taksin lari masa dia masih PM,dia ada akses dgn polis,kastam dan boleh bg arahan utk keluar secara terancang..
Hosni pun lari masa masih ada kuasa dlm negara..
Apa la bongok si gemuk yg jwb azan neh..
Elok la tu tgh2 azan mulut menyalak bawak fitnah..
Loya gua tgk gemuk neh..
PTHUIIH!!!

what a loser..
pi la repot polis, ISA klu btol..ni repot kat media..

haha senyap ye papagomo.. mana pencacai umno lain ni? tak berani jadi monyet nak serang pisaang ker? haha

time azan pn nak merapu, nasib lah Allah s.w.t tak buat dia jadi badot SarKis..
DSAI nak lari ke luar negara?? tak startegik la camtue..DSAI yg aku kenal, dari 10 tahun yg lalu xpernah lari ke luar negara..sanggup dipukul, dihina,dicerca dan difitnah oleh bangsanya sendiri tapi masih dok dlm Malaysia nie..siap ajak org umNo nie debat..
pencacai umNo sekelian xsetanding dgn beliau..
ini bkn kali pertama kes mahkamah bg dia..aku igt dh bape byk kes dah..ini pula kes liwat ke-dua, nak lari buat apa..dah jadi mainan DSAI dah..
cukupla, toksah la lgi nak merapu, usia masih muda..kalo dah tua, aku xtau la puak umNo nie camne..isk isk isk..

aku pelik r ng konspirasi terbaru ni...kalau nk ckp anwar nk lari n dh da perancangan xkan la anwar bgitu bodoh da kertas kje @ dokumen...lain r kalau dia ckp da video klip mesyuarat/perbincangan ng ketua2 PKR bru r logik sikit...makna nyer da org sempat rakam la...ni bila ckp dokumen penting n org yg pegang dokumen 2 kna culik n bila dh jpe blik dlm keadaan bingung betul2 aku rasa lawak antarabangsa...mcm kes budak2 sek nk tipu cikgu je...wat salah n bila kantoi wat2 mcm kna rasuk...hahahahaha...hanya org bodoh je yg percaya konspirasi ni...klu btul la pa yg dia ckp 2 x perlu la nk heboh kt wartawan...terus tangkap n pastu baru la umum pa kes...bru la syok dgr...mmg laknat r org yg bercakap td 2...klu ni negara barat aku rsa dh lama dh aku jd pembunuh org2 munafik ni...biar aku mati demi islam...org yg ska memfitnah ni mmg patut mati...

along ejie

RESPEK LA AZAN KALAU TAK SEMBAHYANG PUN.

org2 kapir mmg cmni..org duk azan pun cbuk nk mncarut...nmpk sgt bodoh lebih bodoh dari anak babi..

yg duduk sebelah pun buat2 muka serius konon berite tergempar...asal x jd pelakon je kan glamour skit..

menyampah aku tgk muke beruk nih...duk bajet sebar benda mengarut pastu buat2 muke yakin... cm sial

sungguh tragis kisah yg melanda pertubuhan pertahankn ibrahim ali tu kan...bersungguh2 menjahanamkn masa dpn DSAI..

Ceritani Songkok Tinggi buat,Bagi Mengelakkan Isu Baru Timbul... Pemuda UMNO,Penang telah melarikan diri dari blogni he he he. RejaM@ siasat tengok.

haha...ciannye tgk...cam badut sarkas.... bodyguard2 dia tu duk ngutuk dalam atie, betapa bodohnya si mamak bangang ni...tgk mata sekor2 bodyguard dia tu...

saya tunggu geng songkok sejengkal memberi komen...
**ade ke geng songkok sejengkal nk komen?????

ek eleh. nak buat perbicaraan secara terbuka plak. korang yang demam nnt. pirrah perkasa.

si bangsat yg x reti hormat azan.

ape yg ko takut sgt ngn DSAI tu?? klu dia buat perancangan pn bkn usik ko pn.. ckp pn x betul, dok ckp bnda sma ulang2.. cm beruk, tapir perangai.. hormat azan pn x bole.. bangang nye PERKASA.. takut pas ni tender2 kerajaan x dpt ko la, pstu ko memekak buat report smpai x bole hormat azan kn kn kn???

Saya pun dapat maklumat ada orang akan lari pigi Mongolia jika kalah GE seterusnyer.

Si mamat ni mabuk daun ketum kut....nak ngipas pun agak2 la..ckp kat budak tadika bolehla.kesian la tgk..rakyat bukannya bangang mcm kau!!!BOZZZOO

bro, tolong stay up entry ini utk tempoh masa yg panjang, kalau boleh sampai esok..

setakat ni puak pencacai masih belum bagi reaksi..dorang baca, tapi malu nk ulas..sbb apa yg lu nyatakan di atas, adalah benar...

harap diperkenankan..

songkok laboh melaboh delete 13 February 2011 at 23:52

damn u songkok laboh....
jadi pencacai sepanjang zaman......

meke agaknya tak penah dengr pekatan'overkill" kut,malang betul tunjuk 'kepandiran' sendiri,mcm monyet takde teloq.cian ya,kengkwn2.tu le pi upah Apco wat pe? pi le belajar kat Hitler gi bijak...ooops sori terlupa la pulak...Hitler tu bkn setakat dah out lama sama bengongnya gakkan...cian..cian...& double cian.....kat puak org2 utan ni.(with apology to monyet, orang utan n yg sebangsa dgnya)

Songkok je tinggi, AKAI tarak!!!
NGO pembela MELAYU kononya, PIRAH!!!
Cakap je membela umNGOK kan senang.
lagi nak main sembunyi-sembunyi.

-wakleman

lawak betui depa ni....nk buat cerita mcm filem hollywood tp hasil mcm cerita kura2 ngan arnab jaaaa hahahaha

kakkakakakakkakakakkahahahahhahakakAKKAKKAHAHAHHAHAHHALAL laWak!!!!!!!!!!!!!

menyampahnya aku tgk si malaun ni!dah la bcakap asyik slah je...nmpak sangat nk fitnah org!tnggu la ko nk mati nanti mcm mane...baik ko pegi mntk maaf la sblm tlambat!bodoh!mmg dasar pengikut dajal suke bawak ftnah!

-zoro-

bangang punya budak2 songkok tinggi....mcm ni nak jadi pemimpin....aputuihhh!!

ish.. bangang la diorang ni..dalam rule of law. sesuatu yang belum jelas mane leh diwar-warkan.. buta undang2 kot diorang ni.. nampak sangat cetek..

apa yang budak gemuk nie merepek? x faham aku.

nak wat cam neee dah bangsa umno

antara top ten dajal umno mamat ni selain drp geng eee penang kahkahkahkiok

johan pidato majlis sekolah2 selangor tu..

cakap mamak paria nie tah apa butir aku tak faham, nie mesti skrip dari penasihat firaun mahatirkutik....mcm biasa dia akan pusing belit apa aje citer nak ngelak DSAI dan pakatan menguasai parlimen

si dictator nyanyuk mahatirkutik nie dari dulu lagi pandai tulis skrip drama2 camani, dlm kepala otak dia penuh unsur busuk dan kotor.

cuba perhatikan tutur kata, body language/gesture mamat ni dengan gang2 dia....nampak sangat menipu...kahkahkah. Masyaallah, sekolah takat mana ntah pastu dibagi kuasa..ni lah jadinya, jadi pelakon extra ...kui kui

bujaa

Cakap berterabur, PM tgk pun gelak kot apatah lagi ibrahim ali..kah34x. Kenapa masih ada orang seperti ini yg berlagak hero utk mnylmtkn seseorang ttpi lupa nk pakai seluar??


EmoticonEmoticon