Friday

Gerombolan video lucah bongkar penipuan geng songkok tinggi


Sebelum ini, Putar belit memalukan oleh Utusan Merapu tentang isu perobohan gerai di Pulau Pinang dibongkarkan oleh anak buahnya sendiri si Kosmo [Roboh gerai].

Apa yang membuatkan kambing terberak-berak sambil menangis ialah, blogger gerombolan songkok tinggi memainkan isu kononnya Kerajaan Pulau Pinang yang bercita-cita mahu menjadi seperti Khalifah Umar Abdul Aziz anti kepada orang Melayu.

Demi meraih sokongan orang Melayu geng songkok tinggi menyebarkan cerita kononnya Kerajaan Pulau Pinang berat sebelah. Geng songkok tinggi kata kerajaan Pulau Pinang hanya merobohkan gerai orang-orang Melayu, sebaliknya gerai orang cina dibiarkan terus meniaga.

Namun begitu, menyedari permainan politik kotor yang dimainkan oleh geng songkok tinggi akan meningkatkan sokongan orang cina kepada Guan Eng, Gerombolan video lucah yang berkiblatkan pelakon video lucah terkenal Chua Soi Lek telah bertindak membongkarkan penipuan geng songkok tinggi.









Gerombolan video lucah tampil dengan bukti-bukti berupa gambar, video dan dokumen yang menunjukkan bahawa segala fakta geng songkok tinggi hanyalah tipu semata-mata. Geng video lucah pula cuba membuktikan bahawa sebenarnya Kerajaan Pulau Pinang anti kepada kaum cina kerana kerajaan Pulau Pinang sebenarnya merobohkan gerai-gerai orang cina.


Geng songkok tinggi kata Kerajaan Pulau Pinang anti Melayu, tapi gerombolan video lucah kata kerajaan Pulau Pinang anti Cina. Mana yang betul? Cerita sebenarnya Kerajaan Pulau Pinang robohkan kedai haram yang tak berlesen kah kah kah.



ReJaM© "Ini yang dinamakan perompak jual penyamun kah kah kah"

15 comments

Semalam baru DAP roboh gerah cina.
Itu pun sebab orang islam dah marah.

DAP takut kalah dengan GERAKAN dan MCA, tu pasal takut nak roboh gerai orang cina.
Bila bo**tut dah panas bila orang islam dah marah baru DAP nak roboh.
Kalau tak, jangan mimpi DAP nak roboh.

Gerombolan songkok tiga jengkal yang suka merapu kah kah kah....
Bercakap asal mulut berbunyi, menulis asal jari bergerak...

kira ok gak DAP nak ikut kritikan dari rakyat..barulah demokrasi..nak harapkan gerakan & MCA langsung xde..perubahan yg mcm ni la yg kita nak..

Selamat DAP dapat perintah Penang,
Kalau tidak tak tahulah sampai bila rakyat
Penang nak diperbodohkan oleh BN,
Syabas rakyat Penang yang bijak memilih pemimpin!

Akhirnya Orang Islam marah sebab kena roboh 2 hari lebih awal.
Orang cina pulak marah sebab DAP takut dengan orang islam.

Kesilapan pentadbiran DAP terserlah dalam isu ni.
Menyebabkan benda yang tak ada isu perkauman dah jadi isu perkauman.

DAP lebih baik perjuangkan kebajikan Islam, kebajikan agama Islam lebih terbela... kalau nak harapkan Gerakan, sampai matilah... UMNO pun tak berjaya martabatkan Islam mcm DAP... kesian UMNO namanya je Islam...

Bila lah agaknya isteri2 ketua UMNO ni nak PAKAI TUDUNG TUTUP AURAT! harap sangat nak tengok.

Aku dah lama x percaya berita2 ttg P.Pinang kat media perdana smua putar belit belaka klu ade yg percaya tu mmg pemikiran tahap baholol bangang nk mampus tu jer boleh dikata...

aku tak paham... dah lama dah penang ni terjual ke org bukan Melayu... aku dok penag, kerja penang...hakikatnya siapa tak duduk penang jgn dok bising...sekurang-kurangnya...cara LIM GUAN ENG tadbir jauh berbeza ngan KOH TSU KOON, sekrg banyak ok... undang2 tetap undang2... kalau kita tak ikut peraaturan...bina gerai pun ada undang2 ...so follow la peraturan... dah budaya manusia tak ikut peraturan... macam penduduk setinggan bila nak roboh ...dapat flat, tapi dapat flat buat rumah sewa,...yg dok setinggan makin kaya...bila nak roboh macam org gila...WHY WHY...ini hakikat manusia menipu sepanjang hayat!!!

tengok sume picture kat fb ni ada tak gambar yang sama kat blog ni. Kantoi fitnah.
http://facebook.com/photo.php?fbid=148205958526854&set=a.148205771860206.30299.144340272246756

UMNO Kata DAP Perentah Penang,Abaikan Org Melayu Penang
GERAKAN Kata DAP Zalimkan Org Cina.
Seronoklah India di Penang,Dap Utamakan org India?
Apa Pandangan Pemuda Umno,Penang.

MIC akan kata DAP Penang anti india kerana tidak merobohkan gerai2 india, seolah2 dianaktirikan org india daripada menjadi berita utama media umngok. kesannya org india Penang tidak mendapat simpati penyokong bn.

Parti Dayak pula akan kata DAP Penang anti org asal kerana tiada satu pun perkampungan org asal ujud di Penang. mereka semua telah dihalau ke sabah sarawak.

org kampung berkata delete 18 February 2011 at 01:22

kite sepatutnye tidak perlu mengikut sangat dengan undang2 yg ada...
apa salahnye orang nk berniaga sekurang2nye dapat mengurangkan dapat mengurangkan kadar kemiskinan...ini hal periuk nasi orang pernahkah kamu semua terfikir apa yg mereka boleh lakukan selepas gerai mereka dirobohkan.Saya bukan anti DAP tapi tindakan mereka seolah2 orang yang belagak pandai tapi bodoh atau bodoh sombong. Bila akhbar utusan keluar cita pasal kes ini semua kata utusan buat2 cerita..jadi renung2kanlah..jgn hanya tau cakap sahaja..

orang kampung...
cuba check sewaktu koh tsu koon dulu...sebab tak ikut undang2... kira dalam projek pembinaan perumahan flat dan kondo... berapa percent bumi lot... semua non bumi... 95% non bumi... tak terbeli wei...aku dok sini dah lama...beli rumah harga non bumi... pulun beli... cuba hang bukak property penang... dalam mudah.my, pun cukup la...semua non bumi lot... mai beli satu... projek zaman bila wei... koh tsu koon la... sekrg ni nak dapat kos rendah mudah sikit dgn kerajaan negeri sebab betul2 ikut saluran tak payah kroni , dan huluq bawah meja... ramai melayu dapat beli kos rendah dah..


EmoticonEmoticon