Kepala manusia jadi santapan di waktu pagi

Pagi-pagi ni ReJaM© nak kongsikan beberapa keping gambar untuk tatapan pembaca blog MiLo SuaM. Gambar ini dipercayai diambil di Thailand. Penduduk Thailand ramai yang gemar memakan kepala orang di saat bersarapan pagi.

Malah sarapan pagi berupa kepala-kepala mayat manusia ini boleh didapati di kedai-kedai dan di pasaraya-pasaraya tempatan. Kepala-kepala mayat ini juga dijual secara terbuka untuk makanan orang awam di Thailand.

Korang tak percaya? Sila lihat sendiri gambar-gambar di bawah ini.

Lihat di bawah ini, salah seorang pekerja sedang sibuk membungkus kepala orang dan dilihat seperti sedang melakukan sesuatu ke atas salah satu kepala yang bakal dipasarkan di Thailand.

Namun begitu tentu anda tertanya-tanya, apakah undang-undang yang dipakai di Thailand sehingga membolehkan mereka menjual kepala-kepala orang ini secara terbuka. Adakah penjualan mayat ini sah di sisi undang-undang Negara Thailand?



Nak tahu jawapannya? Sila klik sini [Karat ijau]

ReJaM© "Terasa lapar pulak tengok kepala mayat ni... ha ha ha..."

Post a Comment

13 Comments

  1. hmm...pg2 dah kne tipu ngam rejam..sape nk sarpn kepale tu bole kntk rejam haha

    ReplyDelete
  2. ek eleh..roti la plak..ingtkan btui..haiz..buat hilang slera aku ja..

    ReplyDelete
  3. nak muntah akak,,pg2 rejam dah wt lawak..cite selingan..

    ReplyDelete
  4. Haha. dah agak da.. nampak sgt bukan kepala mayat betol.. haha. pemuda Umngok penang mesti percaya abis nih. mesti dia tak percaya tu tipu.. mmg kepala umngok la katakan.. Hahaha

    ReplyDelete
  5. Pemuda UMNO, Penang14 February 2011 at 09:20

    Apa hal ko sebut nama aku? ko ingat aku bodoh sangat ke nak
    percaya cerita mcm ni? Inilah puak-puak PAS, bercakap tada fakta!
    hanya auta saja yang ditahu..

    ReplyDelete
  6. laaa...tetiba marah lak...pemuda umngok penang ni....sabar la weh...gurau senda je la...takyah la nak gado2 dari dua bulan lepas lagi aku dok tengok ko asyik gaduh jek...kali nak gurau lak...kan ke mesra namenye tu.....heheheh... jgn marah arrrr

    ReplyDelete
  7. broken link la...ak x tau psl ape ni...die ckp:


    Halaman tidak ditemui
    Maaf, halaman yang anda cari dalam blog Karat E-jau tidak ditemui.

    ReplyDelete
  8. ha'ah.. sama laaa

    ReplyDelete
  9. ni boleh tambah selera nih.. hehehee

    ReplyDelete
  10. PEMUDA UMNO,kalo ko rasa ko ni pandai bercakap....boleh tak ko bangkang artikel nie... http://milosuam.blogspot.com/2010/03/bukti-liwat-satu-konspirasi.html

    ReplyDelete
  11. Pemuda umno memang mcm haram jadah

    ReplyDelete
  12. errghhhhhhhh,,,sape lah y sanggop mkn roti cmni.....
    adoiii....
    loya je tgk...

    ReplyDelete