Ketua UMNO Puchong berzina dengan bini orang

Email yang dihantar seseorang ke salah seorang ketua jabatan di UM ini dipetik dari blog sahabat blogger bujang susah.

Assalamualaikum wr wb,

Nor Aishah Binti Samah,

Saya ingin memaklumkan bahawa seorang Pembantu Am Rendah di organisasi pihak Puan telah melakukan perbuatan sumbang dan memalukan masyarakat. Nama beliau ialah Rosli Bin Alias dari Centre For Foundation Studies In Science.

Pada pukul 2.am malam tadi 2 Februari 2011, pasangan Rosli Alias yang merupakan Pengerusi Rukun Tetangga dan Ketua UMNO, Puchong Perdana, telah ditangkap oleh masyarakat disini. Ketika ditangkap bersama pasanganya yang juga merupakan isteri saya, beliau sedang bersetubuh dalam keadaan posisi dari belakang. Beliau, Rosli juga mengugut untuk membunuh saya disaksi oleh anak perempuan saya yang berumur 18 tahun.

Bagaimana pun beliau sering mendakwa mempunyai hubungan baik dengan pihak berkuasa dan polis, meluru pergi ke Balai Polis Bukit puchong untuk membuat "laporan".

Beberapa minit kemudian masyarakat yang menangkapnya juga membuat laporan di balai polis yang sama. Ketika di Balai Polis beliau sengaja berpeluk cium didepan khalayak ramai untuk membangkitkan kemarahan orang ramai dan menunjukkan keberaniannya yang "luar biasa"

Saya membuat laporan ini agar pihak Universiti Melaya mengambil tindakan terhadap beliau kerana memalukan. Beliau juga sering memberitahu orang, bahawa beliau adalah kakitangan pensyarah. Sokongan masyarakat terhadap terhadap UMNO di sini, diambil kesempatan oleh Tuan Pengerusi Rukun Tetangga ini untuk melempiaskan nafsu luar biasanya kepada isteri orang.

Saya sempat mengambil gambar dan akan menunjukkan kepada Puan jika diperlukan. Kes ini juga menyebabkan image UMNO tercalar di mata masyarakat. Saya juga ahli UMNO sebelum ini.

Saya boleh membawa anak perempuan saya dan masyarakat sebagai saksi. Jika inginkan maklumat lanjut boleh terus menghubungi saya Alangzizsham 019 3501242.

Berita kehilangan isteri saya sebelum ini terjawab. Kehilangannya rupanya dipangkuan Rosli

Yang Benar

Alangazizsham - alangazizsham@yahoo.com

Apa pandangan anda tentang email di atas? Anda rasa ragu-ragu dengan kesahihannya? Anda boleh pilih sama ada mahu menyiasat sendiri kes ini berdasarkan maklumat yang ada, termasuk menelefon sendiri no telefon yang tertera di dalam email di atas atau memeriksa sendiri butir-butir lain yang diberikan di atas.

Apa pun untuk pengetahuan pembaca semua, berita tentang penangkapan ini ada tersiar di Harian Metro, di bawah tajuk anak saksi maksiat ibu [Harian Metro]. Seperti biasa, akhbar pencacai kerajaan ini telah memadam perkataan UMNO di dalam laporannya kah kah kah.

Di bawah ini screenshot laporan berita yang diambil dari laman web Harian Metro online, sila klik untuk membesarkan image.

Berita di atas ada menyebut bahawa kes penangkapan ini berlaku pada jam 2 pagi 2 Febuari 2011 lalu, ini bermakna laporan berita di harian metro ini disiarkan selepas 2 Febuari 2011. Manakala email ini disiarkan di blog Bujang Susah pada pukul 8.30 pm 2 febuari 2011 sila rujuk link ini [bujang susah]. Ini bermakna email ini telah tersebar sebelum akhbar harian metro menyiarkan berita ini.

Dalam sibuk-sibuk blogger dan facebooker upahan UMNO memfitnah kononnya ADUN PAS Selingsing berzina, tanpa bukti mereka terus menerus melempar fitnah, kini ternyata Ketua UMNO cawangan Puchong terbukti melakukan zina dengan bini orang. "Paku dulang paku serpih mengata orang sendiri lebih". UMNO is Dead!


ReJaM© "Pinjam ayat blogger dan facebooker upahan UMNO, ingat UMNO ingat zina! Ingat UMNO ingat zina! Ingat UMNO ingat zina! UMNO is DEAD"

115 Comments

  1. Hari tu fitnah calon PAS Tenang kes yang sama. Fitnah akan dibayar pendedahan oleh Yang Maha Kuasa. Ingat kisah Azizan yg fitnah diliwat DSAI, akhirnya ditangkap khalwat.

    Begitu juga Umi Pontianak, sibuk nak dedah DSAI akhirnya terdedah statusnya sebagai ayam vip.

    Lelaki di atas dgn bongkak tunjuk berani dan dakwa dia baik dgn polis. Yang selalu memperlekeh polis ni biasanya org pakeda yang menyalahgunakan keahlian pertubuhan itu. Sila semak.

    Nampaknya semakin ramai ahli persatuan Chua Soi Lek. Itu sebab dia berani perlekeh Islam. Org mengaku Islam dalam umno pun lebih teruk dari dia. Tentulah soi lek rasa lebih mulia dr org umno.

    ReplyDelete
  2. teganggo

    orng UMNO xnk komen ke..hahaha

    ReplyDelete
  3. orang umgok mesti xcaya punya...mesti ckp bnda ni tipu hahhhaa selagi bnda ni kuar kt milosuam..kalu kuar kt papagomo mmg depa caya... teruk btl depa ni

    ReplyDelete
  4. Nak berzina sangat ketua UMNO tuh? Ko "berzina" la dengan api neraka dekat akhirat kelak.....

    -Kyo

    ReplyDelete
  5. aik..mana penyokokng umno..haha..org umno sama ja...dari PM sampai bawah skali.penyokokng tegar..x ada didikan agama...klu aku org umno..mesti aku sokong umno lagi sbb aku jahil...wakakakakaa

    ReplyDelete
  6. Takdir Allah akan buktikan segala kebenaran...
    Allahu Akbar!!! TERIMA KASI YA ALLAH...

    ReplyDelete
  7. Pemuda UMNO, Penang8 February 2011 at 10:12

    Apa kaitan zina dengan ekonomi negara? Apa kaitan zina Ketua UMNO ni dengan korang semua? Ada kaitan? tak ada kan? so buat apa nak sibuk? Itu antara dia dengan tuhan, jaga bontot korang sendiri, ntah-ntah bontot korang semua ni lagi teruk berkurap berulat!

    ReplyDelete
  8. telah dihilangkan perasaan takot membuat dosa di hati mereka.
    ini esok mati pun susah, kena laknat!!!!!!!!!!
    tak takot kena laknat..nasib jek tak dicabut nyawa masa tgh beromen.
    bertaubatlah....

    ReplyDelete
  9. ni profile fb dia... hahaha http://www.facebook.com/profile.php?id=100001423313613#!/profile.php?id=100001423313613&sk=info

    ReplyDelete
  10. tu la aku ckp org umno ni jahil agama.wahai "PEMUDA UMNO,Penang"oi..x tau agama ka??sesebuah kelompok masyarakat tu wajib menegur org yg buat salah..SI penzina ni kelompok kita..dia wat salah kita tegur..Tuhan akan menurunkan bencana keatas kelompok yg saling x benegur kesalahan masing2...benggap la ko ni..tu pun x tau..ada kaitan la..!!!umno2..sian..

    ReplyDelete
  11. Wah mamat ni siap ada website tu haha jom kita serang website die... http://dmalino.webs.com/

    ReplyDelete
  12. muahahaha! UMNO bukan je kebas duit rakyat!. bini penyokong dia pon UMNO kebas! hahaha!!!!

    -comot-

    ReplyDelete
  13. Sudahlah tak payah nak buat cerita karut...
    ADUN Selingsing tu berzina tapi taknak mengaku!
    kenapa korang tak mau siasat? Milo Suam tak mau siasat ADUN selingsing ke?
    Kalau ketua UMNO buat hal laju je milosuam siasat!

    ReplyDelete
  14. Wa ini macam olang UMNO balu wa manyak suka!
    Welcome to da club! Wa bole kasi lu amoi cantek - cantek punya
    lu ta paya susa susa hantam olang punya bini lo...

    ReplyDelete
  15. kalau nak juga, pi la golok ka ,padang besaq ka, bukit kayu hitam ka,
    manusia ni kebanyakannya suka tiga perkara, 1- makan free tak kira apa, 2- tumbuk org tak melawan, 3- mengata kat org,
    klau betul2 berzina dgn isteri orang, 1- dosa dgn allah, 2- dosa dgn suami- 2 kali dosa - MASA NI LAH GUNANYA -HUDUD- ALLAHHUAKBAR///

    ReplyDelete
  16. berita smlm ekk??..ptt ler berani sgt kat balai polis...hehe...mula2 tuuu..aku pelik gak...kalu org2 biase...aku konfiden...mrk akan ngaku salah jerrr...mentang2 lerr...ader sokongan kuat...kelakar plak aku rase dia niii...hehe

    to pemuda umno penang...mmg lerrr..yg dok komen2 kat sini pon... bknnyer baik sgt...biase2 jerr...tiap2 hari pon dok wat dosa. TAPI...org bidas blk sbb korg n kuncu2 umno yg hampeh2 ni...umno yg baik2 melambak...aku tau...tapi skrg ni aku refer kat yg hampeh2 tau!!!...kerajaan m'sia bagus compared ngn negara lain tp sbb kaki2 parti yg taksub giler2 ngn parti (mana2 parti ler)...yg menghuru-hara kan negara...kalu nk jd pemimpin...kita akan pilih yg baik...kalu x brp baik tuuu...sila2 ler turun pangkat yerrr...camner korg nk banteras masalah zina di kalangan remaja kalu yg dok memimpin pon x leh pakai???...cube ngko jwb soklan aku niii....

    dia wat salah...x per lerr, nk kate aper lg...nk wat pon......nnt2 kena lerr dakwa...abis citer...tp kalu org2 umno still nk pertahankan dia....aku rase ramai yg nyampah ngn umno niii...baik ganti ngn org lain...br btul...tp tindakan kena adil laaa...org kecik2 kena..org besar2 pon kena gak ler kalu wat salah... hehe...mesti aman negara kita pasni....

    ReplyDelete
  17. en pemuda umno penang,
    aku tak sanggup penzina diberi tanggungjawab menjadi ketua menguruskan ekonomi negara, berketua umno yang penzina yang kononnya menjaga kebajikan rakyat.mula-mula ketua umno, pahtu jadi yb,pahtu jadi menteri.hari ni balun bini orang,esok lusa balun anak dara orang, lepas tu balun khazanah negara...
    tak perlu IQ yg tinggi utk pikir semudah ini.

    ReplyDelete
  18. COPY PASTE/// Apa kaitan zina dengan ekonomi negara? Apa kaitan zina Ketua UMNO ni dengan korang semua? Ada kaitan? tak ada kan? so buat apa nak sibuk? Itu antara dia dengan tuhan, jaga bontot korang sendiri, ntah-ntah bontot korang semua ni lagi teruk berkurap berulat!

    ada kaitan la,bila dh berlaku zina x ada keberkatanlah, kg,daerah, kawasan, negeri atau negara akan di timpa musibah, allah taala turunkan bala semua sekali x kira siapa beriman atau tidak, kalau islam dia x kn berzina, memang kena tegur, sebab????????? UMNO KAN MEMPERJUANGKAN ISLAM///

    ReplyDelete
  19. MANA ORG UMNGOK. HILANG TELOR KAH. HAHAAHA .

    ReplyDelete
  20. hahahaaa...
    ape bnde la org UMNO tuh..
    budok joh tige pon thu ad kaitan ke dok..
    weh...balik wat solat sunat taubat la...
    org bijok soalannya xkan gitu...
    puuiiihh...!

    ReplyDelete
  21. belia benci maksiat8 February 2011 at 12:13

    hmm..dah tak reti beza halal haram dah manusia zaman skang ni.sedih betul la..

    kalo mmg betul berita ni,hrp si pembuat maksiat dapat hukuman yg setimpal.n hrp UMNO takyah la nk cover2 org camni,mencalarkan imej UMNO tu sndri..lepas 1,1 kes org2 BN wat maksiat.CSL dah jd pelakon porno,pastu kes rogol amah Indonesia oleh menteri ***,kes bunuh altantuya,tambah lak kes ni..agaknye org2 BN ni kuat makan viagra kot.huhu

    ReplyDelete
  22. dahla main dengan bini orang tak nak mengaku salah nak tunjuk kuat plak apa kata ramai ramai rejam dia terus lagi bagus

    ReplyDelete
  23. belia benci maksiat8 February 2011 at 12:19

    thnx,Rentap sb bg link website si pembuat maksiat tu.ni aku copy paste dr website dia:

    "Permasalahan, pancaroba serta krisis yang berlaku di alam fana ini merupakan fenomena yang menambahkan variasi dunia kemanusiaan ini. Adat kerenah dunia, merungkai, mencari dan menganalisis segala variasi hidup dari segenap sudut persepsi. Kita sebagai manusia yang berakal dan beriman boleh melihat, menatap serta mencedok iktibar demi mengatur langkah meniti dunia kehidupan ini dengan berhaluan dan diharapkan tidak mudah rebah dan tersungkur di alam baqa nanti. Tepuk dada, tanya iman. Bukan selera..."

    tepuk dada,tanya iman.Bukan selera..perghh!ayat!yg dia dok pi balun bini orang tak hengat tu,apsal tak tanya iman dulu?!

    ReplyDelete
  24. umm..kalau cerita ni benar, nampak da sorang lagi akan dinaikkan pangkat jadi menteri ke, jadi pengerusi sesebuah organisasi ke atau pengerusi syarikat² besar.
    contoh: pelakon cd lucah = jadi Pengerusi Sebuah Parti, Perasuah yg dihukum oleh ahli sendiri = jadi pengerusi FELDA dan individu yg kene tangkap Khalwat & pakar bom = jadi pemimpin negara.
    prinsip ahli BN ni senang.sape nak naik pangkat or berjawatan besar, buat la kes² yg melanggar hukum Allah.

    -aQu-

    ReplyDelete
  25. apahal main dengan bini orang ni.........
    dah takde bini sendiri ke.......
    apa daa...

    ReplyDelete
  26. yg salah tetap salah....berdosa tetap berdosa....tp kalau mmg dia bersalah tentu akan dikenakan tindakan tatatertib...tidak diwar2kan...empunya diri jer yg tau...lgpun tak baik ler mewar2kan buruk org....sian gak kat husband minah tu...tp tindakan dia heboh hal umah tangga sendiri pun tak betul gak....seme org bersalah....tp yg paling bersalah org yg duk sebar2 benda terkutuk nih....

    ReplyDelete
  27. tipu..tipu..tipu....aku x percaya...org umno baik...takkan buat benda2 mcmni....umno maksom...-kate penyokong umno

    -huhuuhuhu

    ReplyDelete
  28. Sbb tu la kami org2 UMNGOK tolak hudud, bukan hape, nanti kena REJAM... -kate penyokong UNGOK BNgong

    ReplyDelete
  29. udah2lah..jangan bukak aib orang..banyak2 bristirgfar..

    ReplyDelete
  30. di sebalik kejadian ada hikmahnye...

    ReplyDelete
  31. ya btol..yg salah ttp salah...tp x sme org umno cmtu...
    sng cter org melayu kalo dh ade kuase..mcm2 dorg wat.. x kesah la org politik ke x...kalo dh byk duit, beso pangkat..ade duit sme leh jadi..

    org pro pembangkang..tau nak kutuk kerajaan..tp dorg xsedar..slame nie dorg blaja, hasil kerajaan...yg membuatkn dorg miskin sbb MALAS...
    ble dh miskin, tau plak komplen minyak naik la, barang naik la...dlu mase ade peluang nak blaja, x nak plak blaja... org asing respect org melayu...tp ade ke org melayu sedar???
    ble sme perkara d politik kn...maka brpecah belah la org melayu...sedar la sket...dlu org india menerusi HINDRAF nak menuntut hak sama rata dgn org melayu..korg nak??? ble dorg dtangkap...masing2 kutuk kerajaan...melayu sekarang trlalu manja...smpai nak mkn pon agaknye nak soh kerajaan suapkn...

    bersyukur la...perpecahan org melayu hanya merugikn sebuah pihak
    kalo nak jadi mcm singapore...wat la demo mcm kt mesir...
    wat kerajaan baru...tgk susah ke sng anak korang nak masuk U nnti...
    jgn anak2 korang masuk MRSM (Majlis Rempit SeMsia) dhla

    ReplyDelete
  32. yg membuatkn dorg kaya sbb RAHSUAH
    yg membuatkn dorg kaya sbb ROMPAK WANG RAKYAT
    yg membuatkn dorg kaya sbb TIPU PENEROKA FELDA
    yg membuatkn dorg kaya sbb JUAL ENJIN JET
    yg membuatkn dorg kaya sbb 6BILLION UTK 6BIJIK KAPAL
    yg membuatkn dorg kaya sbb BAGI PERUNTUKKAN GUNA DUIT RAKYAT KAT BINI
    yg membuatkn dorg kaya sbb CURI DUIT MINYAK
    yg membuatkn dorg kaya sbb (tambah sndiri, tambah sndiri, tambah sndiri)

    ReplyDelete
  33. yaa...
    jangan buka aib orang....
    yang dok bising adun selinsing berzina tu...
    sapa buat cerita.....
    adun selinsing berkali-kali kata tak buat....
    tapi diaorang bising jugak....
    kesian dengan adun selinsing tu.....
    kalau buat hukum hudud....
    semua orang kena....
    PAS ke,UMNO ke....semua kena...
    tapi ada jugak yang menentang hukum hudud....
    ramai pulak tu....

    ReplyDelete
  34. Sungguh menyakitkan hati. Keluarkan pemuda itu dari UMNO dan seterusnya hukum beliau dengan hukuman yang setimpalnya.

    ReplyDelete
  35. perbuatan yann tidak bermoral dan memalukan

    ReplyDelete
  36. agak-agak la RENTAP sempat lg ko link kitorang g bisnes http://dmalino.webs.com/ kena kencing tu

    ReplyDelete
  37. entahlah. macam susah pula mahu percaya.

    ReplyDelete
  38. wei korang rileks la umno main dgn bini org jer... salah ker.....betul ckp pemuda umno penang even najib kongkek bini sape2 pun korang tengok Malaysia tetap maju kan.....

    ReplyDelete
  39. pemuda umno pekan8 February 2011 at 16:17

    betul tu mj...susah nak pecaya...metro ni kan gosip je lebih...gimik je tu...

    ReplyDelete
  40. kepada anda semua sorry la kami ahli umno x main la nak kongkek kat umah kami byk duit la wei... anytime bleh check in...... ni fitnah beb aku dah call member ku kat um mane ade dgr kes ni.....

    ReplyDelete
  41. kan itu namanya 1 malaysia sama2 boleh rasa maaaa....

    ReplyDelete
  42. Kepada pemuda UMNO PENANG...

    Apa kaitan liwat dengan ekonomi negara? Apa kaitan liwat Ketua Umum PKR dengan korang semua?
    Ada kaitan? tak ada kan? so buat apa nak sibuk? Itu antara dia dengan tuhan, jaga bontot korang sendiri, ntah-ntah bontot korang semua ni lagi teruk berkurap berulat!

    ReplyDelete
  43. "Fakhrusy Syakirin said...
    MANA ORG UMNGOK. HILANG TELOR KAH. HAHAAHA ."

    ade sini...malas nak layan fitnah pembangkang ni...turun bantu selesaikan masalah rakyat lg baek...

    ReplyDelete
  44. org BN(BANGANG NGOK) jawab mcm budak xsekolah...diorg pusing tmpt lain..kaitkn m'sia tetap maju la..ekonomi ok la..jg bontot sendiri la..
    klu sosial hancur...m'sia akan maju sebagai hub pelacuran..BONGOK NGOK(BN)

    ReplyDelete
  45. aku umno....ko reti it ke x...ko ni btul2 umnola...x check btul2...main sembur je...ko check balik link tue...bengap jgk org umno ni...huh!

    ReplyDelete
  46. papa gomo memang banyak duit...rasuah beb..kongkek kat hotel( boleh buat video)..khak tui..

    ReplyDelete
  47. mula2 ngaku x main kongkek kat umah banyak duit boleh kongkek tmpt lain(hotel la tu)..pastu nafikn berita yg ni pulak...bongok punye papa gomo..

    ReplyDelete
  48. wahai org2 PR dalam blog aku pun aku dah highlight isu ADUN PAS berzina.. siap ade bukti beb.. korang mane bukti korang aku bg life la....

    ReplyDelete
  49. ada jugak malaon yg merasakan malaysia ni makin maju..bodoh x btempat. ada plak yg ngaku lebih baik trun dgr masalah rakyat lg baik..tolong bkak mata, telinga ngan kepala otak skali..korang nmpk bgunan tinggi2, blanja mewah pemimpin2, apa korang dpt? apa org2 miskin luar bandar dpt? Lainla mmg korang yg slama ni skongkol skali ngan rejim najis

    ReplyDelete
  50. mana ada bukti dalam papa gomo....
    setakat masuk gambar....
    gambar siapa tu???entah....
    video???
    eleh,sekejap cakap adun selising berzina,sekejap khalwat....
    mana satu???
    buat pening kepala otak orang lain je....

    ReplyDelete
  51. Anti-Umno-Apco-Yahudi8 February 2011 at 17:15

    Kat Pahang ada kes Pemuda Umno Cawangan "mengentek" dgn bini orang iaitu Ketua Puteri Umno, sampai lupa rumah tangga. Sekarang dah jadi kes polis apabila bini Pemuda Umno tu dah repor polis:

    http://selamatkanpahang.blogspot.com/2010/12/gara-gara-cinta-pemuda-umno-dan-puteri.html

    ReplyDelete
  52. kalau metro gosip la....
    kalau utusan meloya betul la...
    kalau PR betul la....
    kalau BN,ishhh....tak betul tu.....
    metro gosip je lebih.....

    ReplyDelete
  53. Aku ada soalan ni, orang yang dituduh dah buat sumpah laknat tidak berzina.
    Yang post ni berani ka?

    ReplyDelete
  54. Kes berat dah ni, macam mana skang?
    Dia dah sumpah laknat, yang post ni macam mana?
    Kena saman ke apa tak lama lagi?

    ReplyDelete
  55. Biasalah..antara sebab2 utama UMNO menentang "Hukum Hudud" dr Allah swt adalah kerana ramai pemimpin mereka Bongkak dan bangga wat maksiat, minum arak & judi!!

    lagi nak mau kaver ke?? ini bukan kes pertama.. dah bersepah2 kes moral n xde akhlak pemimpin2 umno skg nih...main bini org, main ngan budak sekolah, skandal ngan artis dan mcm2 lg perangai rosak akhlak..

    Org umno yg jahil agama..pd mereka.. xpe, asalkan umno terus berkuasa!! Tanpa melihat kesan sejarah tamadun manusia & "Laknat" Allah swt pd sesebuah negara yg byk maksiat!!
    Astagfirullahalazim..


    -Amri-

    ReplyDelete
  56. Habislah owner blog ni.
    Orangnya dah sumpah laknat, berani ke owner blogger ni buat sumpah laknat?
    Jangan jadi macam pahang daily.
    Kaji elok2 sumber tu sebelum post.
    Skang kami nak tengok beranikah owner blog buat sumpah laknat?

    ReplyDelete
  57. Owner blog tolong bagi komen sikit.
    Orangnya dah sumpah laknat.
    Apa komen? kamu jangan menyorok tau.

    ReplyDelete
  58. kenapa nak salahkan owner blog ni...
    tanyalah sumber yang bagi maklumat ni kat dia....

    ReplyDelete
  59. UMNO people are ignorant fool same goes to those who support them...blind and death..ALLAH had closed there heart...masyALLAH. Bagged for forgiveness as ALLAH will anytime take away the riches and harmony that he had granted.

    ReplyDelete
  60. Ni akibatnya jika bersikap assabiyah, orang yang dikatakan penzina DI FITNAH DAH SUMPAH LAKNAT.
    Skang ni dah haru biru huru hara, lain kali jangan main telan ja tengok dulu haram atau halal sumber tu.
    Owner ni muslimkan?

    ReplyDelete
  61. Macam ni malas nak masuk dah, owner blog ni main telan je, tak tau halal tau haram sumber tu.

    ReplyDelete
  62. "Macam ni malas nak masuk dah"
    Takde sape pon suh kau masuk. Kau masuk pon takde sape kisah. Kau nak brambus pon lagi takde sape kisah. Pegi je la masuk blog utk para UMNGOK ko tu, ape nak bising bising. Gila. Prasan VIP.

    ReplyDelete
  63. tanya skit....
    kat mana info kata dia tu dah sumpah laknat....
    cari-cari tak jumpa...

    ReplyDelete
  64. to Pemuda UMNO Penang..

    lu ada bini ka, kalau tak de bini lu punya adik pun tak pa.. kasi wa, wa mahu kongkek lu punya bini atau lu punya adik ka.. bolehhh??

    ReplyDelete
  65. Melayu,Melayu,Melayu,
    Apa Isupun Berbalah Sesasama Sendiri.
    Melayu,Melayu,Melayu,
    Kalau Betul Dia Org Berzina,Dia Dapat Dosa.
    (64) Org Melayu Yg Berbalahni Dapat Apa?
    Cina Buat Duit.
    India Diam Diam Ubi.
    Melayu,Melayu,Melayu,Berbalah Sesama Sendiri,
    Cina Buat Duit.
    RejaM@ At Post:9:22AM, Bermula 9:40Am Sampai 6:47PM,Melayu Asyik Nak Berbalah Sesama Sendiri,
    Cina Asyik Nak Buat Duit.
    Melayu,Melayu,Melayu,Berbalah Sesama sendiri,
    Cina Buat Duit.
    RejaM@,Rejam@,Rejam@,Tunjukkan Melayu Camna Nak Buat Duit. Lisa,Lisa,Lisa,Ajar Melayu Buat Duit.
    Bangun,Bangun,Bangun,Melayu,Belajar Buat Duit, Bersaing Dengan Cina.

    Ingat,Ingat,Ingatlah Melayu:
    Anjing Menyalak Bukit,Bukit Takkan Runtuh

    ReplyDelete
  66. orang yg berzina dgn bini orang ni, tak sedar yang dia ada anak bini dan ahli keluarga perempuan yang lain... cuba bini dia, anak perempuan dia atau mak dia yg berzina dgn orang lain.. agak2 apa perasaan dia...

    ReplyDelete
  67. nak tengok bukti yg kate da sumpah laknat tu...??

    -aQu-

    ReplyDelete
  68. To ANON February 8, 2011 2:03 PM

    Dah nama pn pembangkang, mesti la kutuk kerajaan. Kalau x itu namanya penyokong@pencacai.

    Kalau anda katakan selama ini kita belajar hasil kerajaan, jangan lupa yang hasil kerajaan datangnya daripada rakyat dan rakyat juga yang memilih kerajaan. Jadi apakah menjadi satu kesalahan untuk tidak menyokong kerajaan yang korup?

    Dari mana datangnya fakta hindraf mahu hak sama rata dengan org melayu? Selagi ada Perkara 153 dalam perlembagaan dan selagi orang melayu menjadi suara majoriti, anda tidak perlu risau. Sedangkan tuntutan hindraf beberapa tahun lepas adalah terhadap kerajaan British. TGH Hadi pn cakap "dorang mintak kat kerajaan BRITISH, yang malaysia sibuk pasal apa?"

    Kalau melayu sekarang terlalu manja, tak ada la yg kerja kat oversea, 2 pn najib terhegeh2 nak bawa balik malaysia. Tidak ada masalah masyarakat melayu berpecah kerana politik, asalkan kita ada ISLAM untuk menyatukan kita!

    ReplyDelete
  69. Org Kg Sri Langkas Tambahan8 February 2011 at 21:49

    Citerni Betul.
    Tangkapan sekitar jam 2pagi,Imam 3 Buat Rpt 3:46Am.
    Suami Rpt Isteri Keluar Rumah,Masaalah R/Tangga.
    Isteri Kata Keluar Rumah Kerana Dah Bercerai.
    Roslini,Rajin Ambil Tahu Masaalah Negara,Kesempatan Serta Peluang.
    Peluang,Peluang,PERLUWANG.

    ReplyDelete
  70. dia sumpah laknat kat dalam tv ke?
    tolong bagi info...

    ReplyDelete
  71. "Citerni Betul.
    Tangkapan sekitar jam 2pagi,Imam 3 Buat Rpt 3:46Am.
    Suami Rpt Isteri Keluar Rumah,Masaalah R/Tangga.
    Isteri Kata Keluar Rumah Kerana Dah Bercerai.
    Roslini,Rajin Ambil Tahu Masaalah Negara,Kesempatan Serta Peluang.
    Peluang,Peluang,PERLUWANG."

    mana bro dapat info ni bro???

    ReplyDelete
  72. Kampong Kami, Kamitau Lah.
    Satu Lagi....Suami Bawa Teksi HW.....
    Isteri/Bekas? Setiausaha Caw.Pangsa Perdana.
    Rosli Ketua Caw.Pangsa Perdana & KRT Pangsa Perdana.
    BUKAN PUCONG PERDANA AAR...Perdana Je yg Betul.

    ReplyDelete
  73. habis tu yang kata dia dah sumpah laknat,camne plak????

    ReplyDelete
  74. Kah Kah Kah ini muka nya rupa nya.. http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/40512_105841649473278_100001423313613_52462_8093168_n.jpg

    ReplyDelete
  75. Pangsa Perdana terletak bersebelahan Sekolah Rendah Kebangsaan Puchong Perdana. Kampong teman. Dah lama tahu.Nak sumpah apa??? Sumpah sumpit.

    ReplyDelete
  76. Nak Tau Lagi: Ketua Yg Tangkap Imam 3,Mesjid Istiqamah,Rumah Yang Dia Org Kena Serbutu:-
    No:..C,(Malu Org Kg)Lrg.Istiqamah,Kg.Sri Langkas Tambahan,..............(Dahle Malu Org Kampung).

    ReplyDelete
  77. Anon 8Feb 2:03PM
    Apa Masaalah Singapore????????
    Pak Sedara Aku Rakyat Singapore,
    Hang Ada Adik Beradik Disana Keee??????
    Pak Sedara Aku ada 4 Orang Anak (Sepupu aku lahtu)
    Dia Org Semua Ada Rumah Sorang Satu,Ada Bisnes&Kerja
    Tak Ada Apa Apa Pun,Macam Melayu M'sia Jugak.
    Takkan Hang Nak Kata Dia Org Tu Kroni LKY Kot????

    ReplyDelete
  78. "ada jugak malaon yg merasakan malaysia ni makin maju..bodoh x btempat. ada plak yg ngaku lebih baik trun dgr masalah rakyat lg baik..tolong bkak mata, telinga ngan kepala otak skali..korang nmpk bgunan tinggi2, blanja mewah pemimpin2, apa korang dpt? apa org2 miskin luar bandar dpt? Lainla mmg korang yg slama ni skongkol skali ngan rejim najis"

    kola malaonnn....!!! ko dok mne? kpg/tmpt ko ape yg xde? jalan? api/air? sekolah? keje? sumer ade kan? sape sediakan sumer tu? UMNO jugak!!! ayuh pejuang islam/melayu...biarkan malaon x sedar untung ni....!!!Kite turun bantu rakyat sarawak plak...PR ADUN dah dekat!!!

    ReplyDelete
  79. penyokong papa gomo9 February 2011 at 10:33

    wahai org PAS kononnye alim...
    Klu korang btul3 berjuang atas nama islam pesal Allah x bantu korang menang PRU??
    pesal tetap kalah? pasal korang pencacai pemutar belit agama utk kuase!!!fitnah org cne cni!!tukar hukum...hala jadi haram,haram jadi halal!!! isk3...tobat2...
    UMNO terus maju...untuk rakyat MALAYSIA...!!!

    ReplyDelete
  80. jgn beranganla...jib n yidin confirm cover baek punyer...dorang pun same...mesti cover beb membe kantoi...

    ReplyDelete
  81. Bagi akulah, ini bukan kerana UMNO. Tapi kerana kurang IMAN antara dua orang ini. Isteri si pengadu dan ROSLI. Mungkin Isteri dia juga ada sebab mereka melakukan ini. Kerana kurang IMAN di dada lah mereka sanggup melakukan perkara ini. Jadi ini bukan salah UMNO atau mana-mana parti. Tapi salah orang itu sendiri.

    ReplyDelete
  82. Muaalaf Cina xButa9 February 2011 at 13:39

    Dah Latu Melayu Semua,Sedartak Korang,Habis Aib sendiri dan org lain korang dedah.
    Dari 9:22Pagi Feb8 sampai 9Feb 1142 Pagi(24Jam+)
    Apa Yang Melayu Tak Puas Hati niii?
    Keputusan tak dapat lagi.
    Teringat Saya Satu Lagu:
    TUHAN,Telah telah menjadikan manusia,
    dari laki2 dan wanita,bersuku suku dan Berbangsa,untuk kenal mengenal sesamanya.
    (x silap Surah AlHujurat Ayat13)tlg betulkan jika salah
    Korang Cari dan Baca SEPENUHNYA & Fahamkannya.
    Melayu semuani dari suku/bangsa mana?

    ReplyDelete
  83. semakin lega la semua ahli2 politik kerana bila mereka lakukan kesalahan atau jenayah, rakyat Malaysia akan salahkan parti politik, bukannya si pesalah..huhuhu

    ReplyDelete
  84. Salah umno didik ahli @ pemimpin dorang camtu...
    Umno ni patut diharamkan mcm dulu...

    ReplyDelete
  85. "wahai org PAS kononnye alim...
    Klu korang btul3 berjuang atas nama islam pesal Allah x bantu korang menang PRU??
    pesal tetap kalah? pasal korang pencacai pemutar belit agama utk kuase!!!fitnah org cne cni!!tukar hukum...hala jadi haram,haram jadi halal!!! isk3...tobat2...
    UMNO terus maju...untuk rakyat MALAYSIA...!!!"

    kan PR dah menang...
    Kelantan,Kedah,Selangor,Perak.....
    Selangor negeri termaju kat Malaysia pun dah dapat kat PR.....
    well...i like it...

    ReplyDelete
  86. penyokong papa gomo9 February 2011 at 15:55

    "kan PR dah menang...
    Kelantan,Kedah,Selangor,Perak.....
    Selangor negeri termaju kat Malaysia pun dah dapat kat PR.....
    well...i like it..."

    kesian negeri2 tu bawah PR...hancur ranap...penyelewengan duit rakyat berleluasa...
    maksiat menjadi2...kesian3...rakyat ditipu mentah2...smoga Allah bukakan pintu hati rakyat d negeri2 tersebut pd PRU akan datang...hanya UMNO menjamin kecemerlangan hidup dunia akhirat...

    ReplyDelete
  87. SIAPA YANG BETUL NIII???
    Melayu UMNO Kata Melayu Pas Tak Betul
    Melayu Pas Kata Melayu UMNO Tak Betul

    BN/Umno Melayu Perentah Malaysia,Melayu Pas Kata Tak Betul
    PR/PAS Perentah Kelantan Melayu UMNO Kata Tak Betul
    BN Perentah PR Kata Tak Betul
    PR Perentah BN Kata Tak Betul
    Memanglah, Melayu Yang Tak Betul.
    Pada Org Org Berpolitik,Melayu Kata Tak Betul
    Pada Org Org Main Bola, Melayu Kata Tak Betul
    Penguatkuasa Buat Kerja,Melayu Kata Tak Betul
    PBT Kutip Sampah Korang,Melayu Kata Tak Betul
    Rakyat Malaysia Ada Hak,Melayu Kata Tak Betul
    Pendatang Ramai Kat M'sia, Melayu Kata Tak Betul
    SIAPA KAH YANG BETUL NIII?????
    Yang Sebetulnya,Bila PRU, Pengundi Yg Tak Betul Main Pangkahje X ITU YANG BETUL.

    ReplyDelete
  88. "kesian negeri2 tu bawah PR...hancur ranap...penyelewengan duit rakyat berleluasa...
    maksiat menjadi2...kesian3...rakyat ditipu mentah2...smoga Allah bukakan pintu hati rakyat d negeri2 tersebut pd PRU akan datang...hanya UMNO menjamin kecemerlangan hidup dunia akhirat..."

    penyelewengan duit rakyat berleluasa???
    maksiat menjadi2???
    rakyat ditipu mentah2???

    kat mana tu???
    kata dulang paku serpih,mengata orang dia yang lebih.....
    kah kah kah....
    satu kenyataan yang lawak....
    thanks.
    i like it.....

    ReplyDelete
  89. "kesian negeri2 tu bawah PR...hancur ranap...penyelewengan duit rakyat berleluasa...
    maksiat menjadi2...kesian3...rakyat ditipu mentah2...smoga Allah bukakan pintu hati rakyat d negeri2 tersebut pd PRU akan datang...hanya UMNO menjamin kecemerlangan hidup dunia akhirat..."

    yeke?? x de pun..aku rasa lepas je kerajaan tu memerintah ok je...Alhamdulillah lg suka...tenang je..hiburan x delah lebih2 sangt..kalu penyelewengan duit tu x delah...Selangor memang kaya sebb tula kebanyakan pemimpin UMNO takut bila jatuh ke tangan parti lain..tengok member2 aku dr selangor SEKARANG ni yg masih belajr dpt bantuan..mereka salurkan duit ke jaln yg betul..membantu pelajr yg masih belajar.. x menyelewengkan duit rakyat..mreka x delah nk membina bangunan sana sini x de keperluan elak berlakunya PEMBAZIRAN!!!!..guna duit untuk benda yg perlu je...

    kalu korang semua dh x sukakan kerajaan ISLAM yang memerintah, korang nk sape lg yg memerintah?? x kisahlah mana2 parti, tp BIAR PEMIMPIN TU ADA ASAS AGAMA DAN ADA PEGANGAN AGAMA YG KUKUH...ULANG SEKALI LG..PEGANGAN AGAMA YG KUKUH...bukan setakat belajar ilmu agama tangkap muat je janji lepas dan x mengamalkan nilai2 Islam dlm kehidupan.. kalu kita nk pemimpin tu biarlah dia dapat memimpin keluarga dia dlu..kita tengk pemimpin tu, kalu family dia mengamalkan yg syarie conth memakai tudung dan sebgainya itu dh baguslah dia dh berjaya memimpin keluarga dia dengan ini serba sedikt kita boleh menaruh kepercayaan kepadanya untuk mentadbir negara ISLAM...oooookkkkk........kalu family pun hancur, hampehhhh kirim salam jelah...aku x nak negara Malaysia ni hancur porak peranda...Aku nk negara kita ni aman damai dan saling bantu membantu...ada paham semua???

    ReplyDelete
  90. kalau ada hudud mampus mamat ni... tapi kalau jumpa mamat bodoh ni, ku pijak2 perut ko wahai rosli bin alias... dengan pemuda umno penang kupejak

    ReplyDelete
  91. Tak sangka ada hal macam ini.

    ReplyDelete
  92. penyokong papa gomo10 February 2011 at 08:17

    wahai suara rakyat....

    ko ingat yg bertudung tu alimla ye? Siap bertudung labuh lagi main kat tangga(kondo vista angkasa klu x silap...kuar edisi siasat nt7)
    Tu ke islam PAS(PR)? tudung labuh je lebih...
    Ko ingat LKS & karpal singh tu kuat agama ye? hahahahaha....tun M dah cakap...Nik tu akan halalkn ape je asalkan ada kepentingan bg die...lol...!!! hahahaha....penyelewengan duit rakyat di selangor??? kenape tertubuhnye GAPS?? hahahaha...ade ke gerakan anti penyelewengan di negeri2 bawah UMNO/BN? xde kan? pasal ape? sebab BN x pernah menipu rakyat...
    beruk sekor tu nak pijak perut rosli watpe? lom tentu die salah...hukum hudud pijak perut ke? hahahaha...kononnye nak wat hukum hudud...puuuiii...jangan beramal tanpa ilmu...PR yg wat negara porak peranda dgn dakyah2 yg x btul...klu nak negara aman dan makmur ape susah...PRU nanti jom kita semua pangkah UMNO/BN...!!!

    ReplyDelete
  93. UMNO MEMANG BEBAL10 February 2011 at 11:45

    dah kena tangkap bleh berlagak samseng pulak tu..yang perempuan tu plak jenis apa??? xmalu ke kat anak sendiri??? betapa teruknya AKHLAK mereka berdua ini!!!
    ni lah jenis2 pemimpin yang ada dalam UMNO BODOH BEBAL SAMPAI KE MATI...
    boleh plak berlagak samseng dah kau berzina dengan hak orang??? CELAKA apa ini??? memang aku pijak je kepala dia ni masa dia tengah cakap tu..

    ReplyDelete
  94. "wahai suara rakyat....

    ko ingat yg bertudung tu alimla ye? Siap bertudung labuh lagi main kat tangga(kondo vista angkasa klu x silap...kuar edisi siasat nt7)
    Tu ke islam PAS(PR)? tudung labuh je lebih...
    Ko ingat LKS & karpal singh tu kuat agama ye? hahahahaha....tun M dah cakap...Nik tu akan halalkn ape je asalkan ada kepentingan bg die...lol...!!! hahahaha....penyelewengan duit rakyat di selangor??? kenape tertubuhnye GAPS?? hahahaha...ade ke gerakan anti penyelewengan di negeri2 bawah UMNO/BN? xde kan? pasal ape? sebab BN x pernah menipu rakyat...
    beruk sekor tu nak pijak perut rosli watpe? lom tentu die salah...hukum hudud pijak perut ke? hahahaha...kononnye nak wat hukum hudud...puuuiii...jangan beramal tanpa ilmu...PR yg wat negara porak peranda dgn dakyah2 yg x btul...klu nak negara aman dan makmur ape susah...PRU nanti jom kita semua pangkah UMNO/BN...!!!"

    habis tu kau nak suruh semua orang buka aurat lah????

    engkau ni orang islam ke???
    keliru dengan kau ni.....

    ReplyDelete
  95. penyokong papa gomo10 February 2011 at 12:14

    ala...sape suruh buka aurat??? sengal mamat ni?
    Maksudnye x payah cakap pasal hukum hudud ke ape...islam ke ape...tun M dah didik dah ajar camne islam sepatutnya...sederhana...xperlu xtreme sangat...bodoh!!!

    ReplyDelete
  96. "ala...sape suruh buka aurat??? sengal mamat ni?
    Maksudnye x payah cakap pasal hukum hudud ke ape...islam ke ape...tun M dah didik dah ajar camne islam sepatutnya...sederhana...xperlu xtreme sangat...bodoh!!!"

    aku sebenarnya keliru lagi dengan kau ni....
    kau cakap pakai tudung labuh pun main kat tangga kondo....
    aku nak bagitahu kau....
    dia pakai tudung labuh ke,meleret ke....
    tapi dia berzina...
    itu dia tanggung dosa....
    tapi aurat tetap kena tutup...
    jadi ekstrem ke kalau tutup aurat???

    lagi satu aku nak tanya kau pasal hukum hudud....
    kalau buat hukum hudud,islam akan jadi ekstrem ke???

    kau tahu tak siapa yang mereka hukum hudud tu???
    kau ingat hakim mahkamah tinggi ke buat hukum hudud tu???
    camnilah...kau tengok video yang aku nak bagi kat kau ni....
    lepas tu kau buat penilaian.....
    kau termasuk dalam orang yang keliru...
    http://www.youtube.com/v/jkincpLtUBM?f=user_uploads&app=youtube_gdata&autoplay=1

    ReplyDelete
  97. alah mahathir ckp tudak to hudu tak kena sambar petir pun..... najib pun ok jer.... malaysia bertambah maju jer......... umno menang besar jer...

    ni lg satu nak pijak pemuda umno wat pe... tu tak dosa ke.. hampeh tul

    ReplyDelete
  98. nih lg satu komen nak tp tulis anony... baik bg nama makcik enon pelik betul aku ngan pakatan nih..

    ReplyDelete
  99. mahathir tolak hudud hidup sihat je....

    ReplyDelete
  100. umno mane bebal beb kalu bebal dah lama malaysia ni mundur

    ReplyDelete
  101. wahai org PAS kononnye alim...
    Klu korang btul3 berjuang atas nama islam pesal Allah x bantu korang menang PRU??
    pesal tetap kalah? pasal korang pencacai pemutar belit agama utk kuase!!!fitnah org cne cni!!tukar hukum...hala jadi haram,haram jadi halal!!! isk3...tobat2...
    UMNO terus maju...untuk rakyat MALAYSIA...!!!"

    kan PR dah menang...
    Kelantan,Kedah,Selangor,Perak.....
    Selangor negeri termaju kat Malaysia pun dah dapat kat PR.....
    well...i like it...

    perak dah lepas la bro

    ReplyDelete
  102. umno mesti la samseng bro..... tiga line la wei... aml makruf nahi mungkar

    ReplyDelete
  103. penyokong papa gomo10 February 2011 at 16:35

    "aku sebenarnya keliru lagi dengan kau ni....
    kau cakap pakai tudung labuh pun main kat tangga kondo....
    aku nak bagitahu kau....
    dia pakai tudung labuh ke,meleret ke....
    tapi dia berzina...
    itu dia tanggung dosa....
    tapi aurat tetap kena tutup...
    jadi ekstrem ke kalau tutup aurat???

    lagi satu aku nak tanya kau pasal hukum hudud....
    kalau buat hukum hudud,islam akan jadi ekstrem ke???

    kau tahu tak siapa yang mereka hukum hudud tu???
    kau ingat hakim mahkamah tinggi ke buat hukum hudud tu???
    camnilah...kau tengok video yang aku nak bagi kat kau ni....
    lepas tu kau buat penilaian.....
    kau termasuk dalam orang yang keliru...
    http://www.youtube.com/v/jkincpLtUBM?f=user_uploads&app=youtube_gdata&autoplay=1"

    watpe buang mase tengok video? aku banyak kejela wei...almaklumlah berkhidmat kpd rakyat...
    lg satu...ko terjunla dgn labu2 ko...hahaha...
    kte org umno xnak jd pengikut ulamak(kononnyelah kan...?)najis tu ikut dajal di hari kiamat nanti...

    ReplyDelete
  104. SAYA MENASIHATKAN PARA PENGUNJUNG BLOG INI SUPAYA BERHATI-HATI APABILA BERCAKAP TENTANG HUKUM HUDUD.INI KERANA HUDUD ADALAH CIPTAAN ALLAH DAN JANGAN DIPERMAINKAN DENGAN KATA-KATA YANG TAK SEPATUTNYA.INI KERANA PERBUATAN MEMPERMAINKAN HUDUD BOLEH MEMBATALKAN IMAN SAUDARA SECARA TAK SEDAR.
    JIKA SAUDARA TIDAK MENYOKONG HUDUD MAKA HENDAKLAH SAUDARA DIAM SAHAJA DAN JANGAN DIPERTIKAIKAN.

    SAMA JUGA JIKA TIDAK SEMBAHYANG HENDAKLAH DIAMKAN SAHAJA WALAUPUN DOSANYA BESAR.
    JIKA TIDAK SEMBAHYANG KERANA MALAS MAKA IANYA BERDOSA BESAR SAHAJA TETAPI JIKA MENYEBUT"SEMBAHYANG TIDAK MENDATANGKAN FAEDAH" MAKA SEPAKAT ULAMA MENGATAKAN DIA TELAH KAFIR.
    BEGITU JUGA DENGAN HUKUM HUDUD.
    NASIHAT SAYA BERHATI-HATILAH.

    ReplyDelete
  105. hak hak hak 3 line.
    Ada gak 3line sokong PAS.
    Tapi PAS APA CITA DAP ROBOH GERAI ISLAM, GERAI BUDDHA Tak roboh,NEGERI KAFIRKAH PENANG?

    ReplyDelete
  106. Nik aziz pun tolak hudud, apalah mamat tu, slow.

    ReplyDelete
  107. beci ameno sapa mapuh10 February 2011 at 20:44

    nik aziz mana ni yg tolak hudud br0?

    ReplyDelete
  108. "Nik aziz pun tolak hudud, apalah mamat tu, slow."

    mana dapat info ni???
    ni first time dengar....
    tlg bagi info....

    ReplyDelete
  109. "hak hak hak 3 line.
    Ada gak 3line sokong PAS.
    Tapi PAS APA CITA DAP ROBOH GERAI ISLAM, GERAI BUDDHA Tak roboh,NEGERI KAFIRKAH PENANG?"

    tengok kat mana?
    utusan???
    b.harian?
    RTM??
    TV3???
    hahahaha....

    ReplyDelete
  110. @ pemuda umno "mahathir tolak hudud hidup sihat je...."

    ko igt balasan Allah tu atas dunia je ke? ko tak pernah dengar akhirat? ke ko tak percaya wujudnya akhirat? kalau tak percaya, sah2 ko bukan orang beriman.

    ReplyDelete
  111. @ android "ko igt balasan Allah tu atas dunia je ke? ko tak pernah dengar akhirat? ke ko tak percaya wujudnya akhirat? kalau tak percaya, sah2 ko bukan orang beriman."

    senang je ko nilai org beriman ke x ye?
    najis ajar camtu ye? asal pecaye akhirat berimanla tu...x payah slt ke ape lg ye?
    UMNO didik rakyat malaysia dgn didikan agama yg sempurna...d Malaysia kita ade ramai ulamak2 atau org2 alim yg ikhlas memberi teguran,ajaran dsbnya tanpa ada motif politik...x mcm najis korang tu...

    ReplyDelete
  112. pemuda umno pekan11 February 2011 at 11:55

    "tengok kat mana?
    utusan???
    b.harian?
    RTM??
    TV3???
    hahahaha...."

    utusan, b.harian, RTM & TV3 menyampaikn ape yg benar...xkan melindungi sape2 atu ape2 isu yg x btul...aku cabar pakatan saman media ni sumer atas laporan ape yg x btul...cabar korang desak kerajaan supaya tutup, haramkan atau tarik balik lesen media ni semua...paling kurang pun kerajaan akan gantung kalaulah btul laporan dorang x betul...bahlol....!!! negara ada undang2...tu pun x bleh pk...!!!

    ReplyDelete
  113. "utusan, b.harian, RTM & TV3 menyampaikn ape yg benar...xkan melindungi sape2 atu ape2 isu yg x btul...aku cabar pakatan saman media ni sumer atas laporan ape yg x btul...cabar korang desak kerajaan supaya tutup, haramkan atau tarik balik lesen media ni semua...paling kurang pun kerajaan akan gantung kalaulah btul laporan dorang x betul...bahlol....!!! negara ada undang2...tu pun x bleh pk...!!!"


    habis tu kenapa kosmo dan utusan tak sama fakta dalam isu gerai diroboh kat Penang tu....
    katanya,1000 gerai diroboh......
    camne plak tu ye???
    sila jawab....

    ReplyDelete
  114. Segala tindakan kita, Allah akan nampak.

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan