Monday

Panas! Pentas Ceramah DAP DUN #Merlimau dibakar!


Inilah yang dinamakan politik komunis, politik samseng. Pilihanraya Kecil diadakan untuk bertanding secara sihat bagi memilih pemimpin. Bertanding dan berentap melalui jentera berkempen, berhujah dan mendedahkan fakta. Tapi nampaknya ada golongan bangang yang berkempen ala samseng. Pentas ceramah DAP dilihat telah dibakar oleh pihak tertentu dan dipercayai satu perbuatan khianat pihak lawan.

Ajak berdebat takut, ajak berhujah lari. Perangai samseng!







ReJaM© "Orang berpolitik dia nak berpolitik, orang ajak lawan fakta ajak berdebat dia ajak bergaduh!"

25 comments

BABI betoi la umno ni!!!!!!!!!!!!!

itu bkn di bakar tapi terbakar kot,,,

Terbakar sikit aje... pun nak kecoh.. biasalah tuuuu.......

KALAU BERBEDA PANDANGAN POLITIK SEKALI PUN JGN LAH SAMPAI KE TAHAP MACAM NI.

KALAU NAK PERTAHANKAN MELAYU SEKALI PUN JGN LAH SAMPAI KE TAHAP MCM NI..

Kami menyediakan 3 Rumah Sewa dan 1 Hostel di Melaka. Semua dilengkapi kemudahan asas seperti TV, kettle, Iron dan berdekatan Kedai Runcit.
Hubungi En Azman/ Pn Suraini 0123736548 / 0136042525 / 065293031 dan layari http://jasinhomestay.blogspot.com/ untuk maklumat lanjut.

alang2 bakar biar hanggus,,,,cmtu bakar mcm bdk tadika bwu nk belaja jadi samseng,,,huhu.

bakar-bakar biasa la tu. camni pom nak kecoh. lu x tengok lg depa fitnah orang,bom orang,bunuh orang,dera orang, rogol orang, tipu sana, tipu sini hahahahhau~.. no big deal lah sakat bakar pentas plywood camni...

This comment has been removed by the author.

mereka takut dengan bayang2. Kata rakyat kembali menyokong mereka.

ADUH INI MESTI KES BAKAR SENDIRI NAK TAGIH SIMPATI LA TU.....HARAP PILIHARAYA TAK TENTU KALAH

ORANG UMNO TAK BUAT KEJA CAMTU PUN

SELAMA NI PEMBANGKANGLA YANG SUKA BUAT HURU HARA, SAMSENG DOK MENYUSAH ORANG

Betoi Anon, nampak sangat wayang tu...dah tau nak kalah

oooohh...dah tau dah sape buat...
org same dalam kes bakar gereje...

ni semue keje2 umno laknatullah...
bese le...monyet dpat api...hbs semue nk dibakor nye....

haha...ble kne bakar tagih simpati..pandai la ko....agak2 sepol tu liwat dri sndri kot,sj nk tagih simpati...xpn atlantuya bom sndri kot,sj nk tagih simpati...hahahaha...toh beng hok tu pn terjun bangunan sndri kot,nk tagih simpati gak..hahahahahaha...bes btol ade mind cmni..ahhaha

Puak pakatan Haram ni memang bangang! Dapig komunis
ni pun nak bela!
Kalau aku jangan kata bakar, semua pemimpin komunis Dapig
tu aku nak bunuh!

Aku sokong "Sokong BN", DAPig anti Islam, anti Melayu,
tapi ada juga puak-puak Melayu bodoh yang sokong DAPig nih..
Memang bodoh tak boleh diajar! Sanggup jual Agama jual Bangsa
demi nak naikkan kafir Harbi DAPig!

peh..orang2 umno neh..die dgn mca yg ketua die belakon porn xpe plak..

"Aku sokong "Sokong BN", DAPig anti Islam, anti Melayu"

Kahkahkah....

Bengap bin bahlul la Pemuda UMNGOK N9 ni.
Berkura-kura tak tahu yg pemimpin diorang (Tong Najis dan Mamak Mahanyir)tu yang sebenarnya anti-Islam. Kutuk ulama Islam semata-mata nak dapat pujian dari kapir Amerika.

Saham Bumiputra "MELAYU" 52billion tu sape yang kebas? "Aku la yang kebas. Jawab si Najis dan Mahanyir serentak."

"tapi ada juga puak-puak Melayu bodoh yang sokong DAPig nih.."

Diorang tak sedar yg sebenarnya diorang pencacai2 UMNGOK la yang bodoh. Dah terang2 pemimpin tolak Islam dan tipu Melayu, lagi nak sokong. Ape nak buat, korang tu specis zomba.. eh silap, zombie.

kahkahkah....

Pemuda UMNO n9, Sokong BN,

DAP anti melayu? anti-islam? bgtau la tang mana yang antinya? setakat 'bukan islam' tu bukan bermakna anti-islam. dah kalo macam tu, MIC ngn MCA tu kira anti-islam jugak la. takde pulak korang bising. cam ludah ke langit je korang ni.

at least DAP pelan2 blaja pasal Islam. yg ni pun korang jadikan isu jugak. org baru nk blaja islam, tentula banyak silap salah. tegur la secara berhemah, bukan ludah dorang. tp kira ok le kan, daripada korang yg tak penah nak ngajak sekutu2 korang mendekati islam, bahkan lebih teruk, mengajak sekutu menghina islam.

"tapi ada juga puak-puak Melayu bodoh yang sokong DAPig nih.."katanya pemuda UMNO N9

kami tak sokong DAP, kami sokong penyertaan DAP dalam Pakatan, kalo DAP saje, kitorang pun tak layan. yg penting, pembawaan dasar lebih Islam dari UMNO. UMNO tang mane islam pun tak tahu, tp kalo anti-islam tu banyak la. sokong kamal artatuk, kutuk ulama, arak berleluasa, hub hiburan, pemimpin kaya, rakyat miskin, ni semua anti-islam namanya ni. ke camne?

siapa yang kata melayu mudah lupa?

siapa yang hapuskan biasiswa utk og melayu?

siapa yg tukar bahasa melayu dalam matematik dan sains?

siapa yg hina org melayu kerana genetiknya(rujuk buku Malay Dilema)?

siapa yg menyebab melayu masih tidak setanding bangsa lain?

siapa yg bagi tanah melayu(singapura. limbang, batu putih) kepada negara bangsa lain?

siapa yg hina raja2 melayu?

siapa yg galak rosaknya anak muda melayu?

siapa yg bunuh org melayu kat memali?

siapa yg anti islam, kutuk ulama, persenda hukum?

siapa yg halang hudud di kelantan?

siapa yg berkuasa tetapi masih tidak berniat menegakkan
agama tetapi menuduh DAP yg anti Islam?

siapa yg masih mengekalkan sekularisma?

siapa yg berfahaman pragmatik dan kebangsaan yg sesat?

siapa yg musnahkan perniagaan Al Arqam atas alasan rosak
akidah?

siapa yg sekongkol dgn APCO tetapi mengaku membela Islam?

siapa yg mengagungkan kamal attaturk laknat tetapi mengaku
membela Islam?

siapa yg suka perlekeh usaha PAS utk Islam tetapi diri sendiri
tidak berbuat lebih baik walaupun berkuasa?

siapa yg menyekat royalti hak org melayu islam kelantan?

siapa yg munafik marahkan DAP tetapi membiar melayu jadi
haprak semasa GERAKAN berkuasa?

siapa yg memfitnah, menghina pemimpin mereka sendiri iaitu
Anwar Ibrahim semasa beliau masih dlm umno?

siapa ananda krisnan? melayu ke?

siapa YTL? melayu ke?

siapa Eris Chia? melayu ke?

siapa yg berkuasa tetapi bangsa sendiri masih melarat?

siapa yg berkuasa tetapi bangsa sendiri masih tidak maju?

siapa yg berkuasa 30% tidak pernah tercapai?

siapa yg berkuasa tetapi tidak ada seorg pun pemimpin mereka
yang sederhana, semua kaya raya melampau

siapa membela pelakun video lucah MCA?

siapa yg melantik perasuah memegang amanah felda semula?

siapa...(cukuplah, terlalu banyak, yg lain biar malaikat saja yg catat)

Makanya....

takkan lah semua kejayaan di atas dilakukan oleh SNAP atau Parti Dayak,

tentulah umngok dan pemimpinnya...

sokong JAKA...HIduo JAKA!!!

Kt tumbangkan UMNO yg nGOK....

Wa caya sama lu JAKA....di persilakan hujah balas oleh Sokong Be-End dan PEMUDA UMNGOK N9. Di harap dapatlah memberi hujah ye bukan emosi.

Pemuda UMNO, N9.. awas anda!!! Anda sedang diperhati..

-sharpshooter-

ini mesti kerja Usop kampong Pisang.. kite bako... kita bako... Usop org perak hahhahaha

aku suka korang semua, ada semnagat nak membantu rakyat, tapi ingat kita semua kena pastikan alamat kita betul di PRU akan datang nanti, SPR sekarang ini tengah mengADD semua bekas pembangkang untuk dijadikan undian rosak, contoh di HULU SELANGOR.

kesian pada y jahil agama...sesuka atok dia ja nk bunuh orang,macam dialog abang bob dalam cerita cinta tikar sejadah bila abg bob balas balik kat anak sedara dia " ko ni baca kitab mana?lain kali baca kitab bagi habis,ke kitab ko koyak?lain kali baca lah kitab y x terkoyak..."
name je ada aqal tp x guna...
buat sokong BN,udah2 le tu... x ke mana pun...


EmoticonEmoticon