Wednesday

Perhimpunan Pemuda PAS Kedah cuma 3000 orang?


Di dalam ucapannya semasa Perhimpunan 30K Pemuda PAS di Kedah tempoh hari, MB Kedah ada menegur wartawan agar menyiarkan laporan yang benar tentang jumlah hadirin yang hadir di perhimpunan tersebut. Beliau mengingatkan media agar tulis bagi betul ‎"Hari ini pemuda PAS berhimpun 30 ribu, tapi esok surat khabar tulis 300 sahaja".[Bob Lokman]

Namun apa yang terjadi pihak media arus perdana seperti Utusan Malaysia, Berita Hairan serta TV3 langsung tidak membuat liputan tentang perhimpunan ini. Namun begitu, Pemuda UMNO Kuala Langat ada membuat liputan khas tentang berita ini di Facebooknya. Berikut screenshot yang diambil dari halaman facebook milik pemuda UMNO Kuala Langat.[Facebook]




Liputan yang dibuat oleh Pemuda UMNO Kuala Langat melaporkan bahawa hanya 3000 atau kurang 10% Pemuda PAS yang hadir di perhimpunan tersebut. Malas gua nak komen banyak-banyak. Lu fikirlah sendiri.


RentaP© "Pemuda UMNO Kuala Langat ni Satu geng dengan Papa Gomo suka tipu depan batang hidung orang kampung"

36 comments

Pemuda UMNO Kuala Langat fail math dari tadika sampai la abis SPM.

kahkahkah...

Pegi jahanam la dengan UMNGOK.
Alif tendang wau UMNGOK.

sebenonye dia dah takut..dia tak tau himpunan pemudah melebihi sasaran sebanyak 31,000 peserta..ini tahun semua pemuda islam seluruh dunia bangkit demi menegakan ketuanan agama islam..bukan untuk menegakan ketuanan melayu..takbir!!!!

Untung driver bas dapat bawak beribu-ribu puak-puak hamPAS
MASYUKKKK......

pemuda umngok x dpt kumpulkn ahlinye seramai pemuda PAS....
pemuda PAS dtg berhimpun penuh ikhlas utk menegakkn ISLAM...
tp pemuda UMNGOK dtg berhimpun krn dpt satu GUNI DUIT dr BE END...hahaha

btul tu tanpa name..wa sokong sgt..tadak duit takmo datang..takde putri umngok takmo dtg...hahaha

Pemuda Umno N9, inilah rezeki namanya dan rezeki ini direct kod pemandu bas. Pemujda yg datang pula tidak diupah. Berbeza dgn umnongok. Duit bas masuk poket pemimpin umno 3 suku, sesuku beri pd pemandu bas. untuk ramaikan orang umnongok bayar tapi 10ringgit aje. 40ringgit masuk saku pemimpin....tambang bas letak 3ribu satu trip. 1 org dikatakan akn diberi $50. Itulah perangai org umnongok....

biar miskin duit tapi berkat daripada byk duit tapi hidup byk maksiat..

ko nhi bodoh la pemuda n9..dah la bodoh...bangkat tahap kerbau pendek..biar miskin jangan bangang mcm pemuda n9

aku pergi perhimpunan ni memang ramai giler orang..
tapi rase2 x sampai 30k la...
bagi ak dalam lingkungn 20k..
mungkin ad yg dtg scre bpringkat sbb kwsn tu mcm x ckup luas untuk skaligus 30k org..

kepada pemuda umngok n9...jgn laa jd bodoh..UMNO Be End mana ada duit..
tu sume duit rakyat...
cube rakyat x bayar cukai,bayar saman,gomen tax,segala cukai yang rakyat kna tanggung laa rase2 Umngok kau tu ade Duit x..

bangang....

Biar susah di dunia InsyAllah senang diAkhirat kelak,
Kepada puak2 umno yang jahil..
kau tunggu laa PRU -13 ni..tgk sape yang ade ada duit xde duit..
skang ekonomi BN pegang...tgu laa rejim Be End ni berakhir..

Aku rse Pemuda Umno n9 ni tau hakikat sebenar..
tapi xdie buat2 Jadi Ornag Bodoh xtau pape..(JAHIL)

pe nk jd ngn org UMNO ni..yg tw nye duit je..dorg krjaan mmgla byk duit.PAS x miskin..dorg usha dgn cre yg baek.rezeki dtg dri Allah.bkn dri org UMNO yg prangai nth pape.smate2 nk duit mcm jln dgunakan wlupon terang2 salah di sisi agama.tu la susah ble x igt akhirat..pmuda UMNO n9 x sedar diri .mse konvensyen BN pun dak uitm kne arah pnuhkn dewn skli.sian btol dorg..ish3.

media2 penjilat umN9ok tu mana berani nak siarkan berita2 camni... salah meludah kang terlepek kat muka sendiri. golden silence tu...!!!

betul tak, Pemuda UMNO N9OK? :P

MASYUKKK le kalo bawak org hamPAS pun kan....LAgi baik la dari bawak orang UMNGOKK, jadi MANGKOKKK....heheheheh.....

Apapun, tahniah Parti Islam Semalaysia (PAS) di atas kejayaan himpunan tersebut.... Takbirr (Sesuatu yang tak mungkin dilakukan oleh UMNGOK, iaitu bertakbir, bukan untuk menunjuk, tp untuk menaikkan semangat perjuangan)....

" Pemuda Umno, N9 berkata...

PAS Parti miskin tak da duit..."

Yer ke pemuda UMNGOK...? Tadik kata

"Pemuda Umno, N9 berkata...

Untung driver bas dapat bawak beribu-ribu puak-puak hamPAS
MASYUKKKK......"

MASYUKKK.... Kalo MASYUKK maknanya banyak duit lah tu.....hahahaha..... Guru kencing berdiri, murid kencing berlari, gi basuh kencing dulu yer pemuda UMNGOK N9....hehe

kahkakhah ujud lagi umngok punya pencacai dalam nih.. ingatkan dah sedar diri dan bertaubaat.. kahkakhah jom nasihatkan depa bertaubat... kalau tak taubat nanti allah kasik pecah perut...

pemuda umno n9..klau tuhan nak tarik nikmat kekayaan ko..sekejap jer..mlm nie pun ko blh jd miskin..aku tak doakan..tp semoga tuhan bagi ko pengajaran atas kemegahan dan keriyakan ko..amin..

hakhak lawakla pemuda amengok! mmg tak pandai politik la pepuak nih, miskin ke masyuk??

umngok nak kumpul orang 30000 kena bagi duit kalu x hampeh...tarak duit tarak dtg...umngok duit duit itu umno tp umngok x sedar duit yg depa guna tu duit rakyat dia buat mcm harta mak bapak umngok...khak ptuih xde duit naik minya naik barang pastu guna buat modal n gula2 utk rakyat....

wahai pemuda umno n9..kaw xtawu ke kekayaan umno yg kaw megah2kan tu aslnya dri mna?? dtgnya dri hsil2 yg haram hram..cukai JUDI..psat HIBURAN...wang RAKYAT yg tertindas..bygkan mcm mna rkyat yg MISKIN, anak2 YATIM, FAKIR truskan hdup dgn pnuh kepayahan..sdgkan pemimpin yg BUTA PERUT menikmati kekayaan yg diowg ragut dari hak rakyat yg dizalimi dgn sng lenang...pemimpin jenos sp tu whai pmuda umngok n9??klu ko mnyokong BABI NEGARA krna keikhlasan perjuangan kaw...kaw jawab soalan ak..klu dah kaya sgt krajaan kaw..knpa bersepah lg rakyat yg miskin????dah berapa bnyak rakyat yg dizalimi menadah doa..igt owh yg dizalimi doanya dimakbulkan....

alif mim nun wau = sarkis daaa....

Umngok kalo buat event habis dipaksanya org2 yg khoje gomen supaya datang meramaikan majlis, terutama cikgu... Kalo x nnt kena hantor masuk hutan ngajor anak org asli... huhuhu xde hati perut...

hahaha lawak tol umngok n9 boleh lah taun depan masuk raja lawak 6.. x nak cuba ker???

pemuda umno n9 sbnr nye pngikut setia blog milo suam...
beliau sbnr nye malu utk mnyokong pr...
tp lbih rela mnunjukkan kebodohan diri sndiri...
andai kata 30k jd 3k,mkne nye slme ni prhmpunan umngok adlah 0k...

UMNGOK Dah Parah......Tunggu Masa Nak Kena Humban......HIDUP RAKYAT....

itu kata org PAS berhimpun tuk menegakkan agama islam..tapi apa kata parti DAP ngan PKR..adakah depa betul2 berjuang tuk Islam..depa ni sanggup buat apa saje tuk saje menteri..fikir2kanlah.

Telah musnah kaum terdahulu dgn sebab menipu timbangan dalam perniagaan. dari sebesar2 penipuan dalam pemerintahan sehinggalah sekecil2 penipuan dalam kenyataan dan angka2.

sifat lemah matematik telah diambil kesempatan oleh seorg mantan PM utk melaksana pelajaran matematik dlm bahasa inggeris(kini telah dimansuh). selagi mana org melayu lemah matematik maka beruntung lah pemimpin2 mereka dgn mudah mempermainkan angka.

penyelewengan/pembaziran duit berbillion2 amat tidak dirasai oleh pengikut mereka. siapa tahu satu billion itu ada berapa kosong? cepat jawab dalam 5 saat.

begitu juga lah dalam memanipulasi angka dalam setiap berita perhimpunan. dipihak mereka mesti ditambah kosong. dipihak PR mesti dikurangkan kosong. ini kerana dada mereka kosong daripada merasa berdosa menipu angka2. dan otak kosong daripada menilai kebenaran.

perhimpunan yang ramai PR akan sentiasa menyebabkan umno keluar peluh jantan betina. ini kerana trend akhir2 ini ialah perhimpunan rakyat mampu menggugat pemerintah.

sesungguhnya perhimpunan umat adalah dianjur oleh agama. paling tidak setiap org wajib sekali seumur hidup berhimpun di Mekah dimusim haji dan jumaat.

sikap yang sentiasa ingat 'masyuk' dulu adalah sub consciuos mind yang telah tertanam dalam fikiran umat umno. apa pun yang org lain buat dilihat dgn nafsu mereka iaitu 'masyuk'. begitulah budaya 'masyuk' yg telah menyerap dalam darah daging mereka. lebih bahaya daripada kandungan gula penyebab kencing manis.

perjuangan PAS menegak Islam adalah panjang. kecuali Allah menghendaki sebaliknya. Islam dalam pemerintahan adalah pakej. bukan semata2 hukum tetapi ada roh nya iaitu nilai2 mulia pemerintah terhadap rakyat dan negara. nilai2 mahukan keadilan, sifat membela rakyat dalam kata2 dan tindakan, tidak melakukan kezaliman dll adalah juzuk2 sendi penting pemerintahan.

DAP dan PKR memiliki arah tuju sebegitu dan ia selari dgn Islam. PAS tidak perlu curiga kerana perkara yg umno curigai terhadap DAP dan PKR tidak berlaku lagi.

yang pasti sudah berlaku dulu kini dan selamanya ialah walaupun umno dominasi pemerintahan di malaysia dimana parti bangsa lain tunduk kepada umno, namun umno tidak niat ke arah islam.

malah semakin lama sendi2 keutuhan sebuah pemerintahan seperti tidak rasuah, tidak menyeleweng dan salah guna kuasa, tidak zalim dan menekan rakyat pun sudah mula terhakis. kearah islam pun tidak, kearah memakmurkan negara dan rakyat juga terhakis.

umno dan bn telah melengkapi syarat2 untuk diturunkan daripada pemerintahan negara walaupun kalau berhimpun akhbar mereka kata ada sejuta rakyat bersama mereka. percayalah mereka mesti tambah kosong mengenai angka itu.

lemah matematik rupanya umno ni!

umno pon bole kalau nak dpt berpuluh ribu yg dtg dengar ceramah UMNO... cara dia... program ceramah UMNO kena join ngan sure heboh... aku gerenti dpt pengunjung berpuluh ribu... hahahahahahah

JAKA, aku cadangkan hang buat blog hang sendiri.
Aku suka setiap kali hang bagi comments.
Comments hang berisi, padat, tepat.
Boleh ketaq lutut orang2 UMNO ni kalau baca comment hang

syabas PAS kedah dan rakyat!!!LAWAN TETAP LAWAN!! UMNO U-NTUK,M-ELAYU,N-O,O-TAK!!

pemuda umno n9 mmg bodoh,dh bodoh xmau berusaha jd pandai..bila bodoh tu dok menunjukkan kebodohan dia ja..mmg bodoh la kau ni pemuda umno n9..akai ada akai??

pemuda Umno n9 + Ngok = pemuda Umno Bongok

pemuda ngok-ngek kata PAS miskin, tp miskin-miskin pun ada markas, ada PASTI, hasil usaha sendiri, tak macam UMNO, dewan orang ramai pun mengaku dia yang punya.Bodoh piang punya org.

http://www.bnm.gov.my/index.php?ch=12&pg=142&sdate=2011-01-31&lang=bm

aku muskhil duitnih klu pas memerintah jd hk BN {bullshit nakotik} lg ker x, bnyk gilaaaaa

mana x nye parti pas x ada duit... dah umngok habiskan semua... rakyat didahulukan duit ditelan ...

pemuda umno n9.. umno ada duit... tp ko ada duit? haha.. ntah gaji pon 2-3k ja sebulan.. LOL..tu pon dok hina org takdak duit..

umno nak melegakan hati penyokongnya sahaja..kalau btol2 dedahkan banyak yg mati berdiri.

sebenarnya org2 melayu dah jauh sangat dan ramai dikalangan mereka yg ta sukakan UMNO...bukan UMNO yg meminggir dan membenci org2 melayu....sebab pendukong2 Umno dulu,kini dan selama2nya ta mahu berubah.Landasan perjuangan mereka hanya tertumpu kpd mengaut keuntongan melalui kerja2 rasuah,memfitnah,mengadu domba,memutar belit,mengugut,menyibar berita palsu....kini mereka sudah kehabisan talian hayat dan menunggu masa untuk berkubur.


EmoticonEmoticon