Saturday

Saiful Bukhari diliwat oleh 10 lelaki?


Apalah nak jadi dengan kisah dubur paling popular di Malaysia ni? Sebelum ini, hasil pemeriksaan laporan perubatan dubur popular ini tiada kesan penembusan. Kemudian kita digemparkan dengan kononnya air mani Anwar ditemui di dubur ini. Sekarang air mani sepuluh orang pula ditemui. Malah pakar kimia juga bersetuju bahawa kemungkinan air mani tersebut milik 10 orang yang berbeza. [Malaysiakini]

Siapakah sebenarnya Saiful Bukhari Azlan ini? Adakah beliau seorang gay, atau maknyah tegar yang sememangnya sudah lama bergelumang dengan dunia jubur menjubur? Dalam masa yang sama si dubur ini mengaku tidak dapat duduk selama 2 hari kerana diliwat tanpa rela, [Dubur Saiful Sakit]tapi dia juga mengaku sudah diliwat sebanyak 8 kali. Dah 8 kali kena liwat masih lagi tak boleh duduk ke Saiful? Makan kacip fatimah banyak sangat kot...

Kesian ayah Saiful si Pak Azlan bin Lazim yang sering kali hadir di mahkamah untuk mendengar perbicaraan anak kesayangannya. Tentu Pak Azlan terkejut beruk bila mendengar kenyataan bahawa 10 air mani dari 10 lelaki berbeza ditemui di dubur anak bujangnya yang sudah tiada teruna. Apapun anak Pak Azlan dah jadi popular mengalahkan artis seksi.


RentaP© "Apa cara sekalipun Anwar mesti dimasukkan ke penjara..."

9 comments

eiyyy sexpoll gay!!

saipul...saipul...ape mende lah ko ni...dah la cakap putar sana sini, merepek meraban tak tentu hala, skang tetiba ada 10 orang pancut dlm lobang ko plak ? aduui....

semoga Allah melaknat ke atas saiful pembuat fitnah ini.....amin.

kemungkinan......!!! (bukan fakta atau bukti kukuh) aku bole gak ckp... kemungkinan 1 drpd 10 mani laki tu... ialah nmani si anwar tu........... so betul la kemungkinan anwar meliwat si saipul gay ni.....

Plan A :
anwar disumbat ke penjara, dgn harapan PR lemah.

Plan B :
anwar disusahkan dgn perbicaraan supaya hilang fokus kempen PRU

Plan C :
jika kes memihak anwar, saifool akan dijadikan kambing hitam legam. dilabel kaki liwat. anwar dibebaskan. najib akan kata mereka telus, mahkamah bebas. akan dpt raih sokongan rakyat.

menyumbat anwar ke penjara akan beri masalah besar pd bn. rakyat makin marah. anwar dpt simpati lagi.

bebaskan anwar jg masalah besar pd bn. anwar terus berjuang. sekat anwar ke parlimen, anwar buat road show.

Plan D :
ezzam dan kuncu2 sedang bincang. belum dapat idea. modal dh byk abis. semua org tak mau terlibat kes yg paling bangsat dlm sejarah ini.

hanya tinggal umi pontianak sundel siang malam harapan terakhir umno.

manalah rambut najib tak gugur kerana semua kuncu2 dia sgt 'menglembu' dalam fitnah liwat ni. tak senang mahathir dibuatnya. terpaksa aktif semula.

tunggulah sehingga mahathir akan berkata :
"dah lama dah...kes liwat ni".(sambil bercucuran airmata).

najib menyampuk :
"why why why".

tiba2 seorg peguam india jawab dalam telepon : "correct correct correct".

saiful ni dia lupa yang sebenarnya dia dipermalukan, baliklah kepangkal jalan, semua rakyat dah tahu ko ni penipu serta UMNONGOK akan tumbang, baik ko fikir allah tu lebih berkuasa ahai saiful dan najib, allah nak bagi bala bila2 saja dia nak, tapi dim'sia ni masih ada rakyat yang sabar dan faham agama, itulah sbb allah sayang pada kita, tapi ingat, kalau betul ko benar allah dah lama jatuhkan pembangkang ni, tapi ko tengok ahai saiful pembangkang makin kuat dan hibat, kononya dengan khusrin dia nak perlagakan sultan mb, tapi allah buka fikiran rakyat, yang ini semua politik nak jatuhkan selangor dengan mempermainkan isu sultan hahahaha silap2 tu najib oiiiii

yg cerdik lg brakal delete 27 March 2011 at 01:14

dh 10 kali kene tutuh pon nk fitnah org lg....isk3 blk la ke pangkal lorong hj taib...hahaha

agak2 brpa BN bayaq utk juai maruah hg and kluga hg saiful ooiiiii.....!


EmoticonEmoticon