Friday

Saiful Bukhari sembahyang mayat 27 Jun 2008?


Saiful Bukhari Azlan orang yang mendakwa dirinya diliwat oleh ketua umum Parti KEADILAN, Datuk Seri Anwar Ibrahim mendakwa dia tidak dapat duduk selama dua hari selepas diliwat tanpa rela oleh Anwar Ibrahim pada 26 Jun 2008 yang lalu [Saiful Bukhari].

Kenyataan ini jelas sekali bercanggah dengan jawapannya di mahkamah pada 10 Mei 2010 ketika ditanya oleh peguam Anwar, Karpal Singh. Karpal bertanya kepada Saiful yang mendakwa diliwat pada 26 Jun 2008 itu sama ada dia ada menunaikan solat pada 27 Jun 2008?. Saiful menjawab dia ada menunaikan solat Jumaat sehari selepas dia diliwat [M'sian Insider].



Persoalannya di sini, bukankah Saiful memberitahu bahawa dia tidak dapat duduk selama dua hari kerana diliwat tanpa rela. Jadi bagaimanakah dia melakukan solat Jumaat? Adakah Saiful melakukan solat Jumaat tanpa duduk? Bukankah duburnya sakit selama dua hari? Adakah Saiful solat Jumaat sambil menangis dan meraung kerana menahan sakit di duburnya? Atau mungkin saiful melakukan sembahyang mayat pada hari Jumaat itu? Tapi, siapa pula yang meninggal dunia?





ReJaM© "Lepas satu, satu kenyataan Saiful bercanggah. Kes ini memang patut digugurkan"

29 comments

hmm..malas akk nk dgr budak saiful ni ckp..bebelit2..

Anwar Ibrahim lepas liwat Saiful, dia solat Jumaat tak?

Sokong BN sudah2lah jadi bodoh tu....Saifool dapat duit ko dapat ape...gunakan logik fikiran ko tu...

Haha ...paling lawak bila ikuti kes DSAI ari ni. By hook or crook mereka mesti sabitkan jugak DSAI supaya akhirnya dia akan dimasukkan juga kepenjara. Barulah tenteram Najib buat sementara.

baru ang tau rejam... hahaa maleh aku nk lawan pencacai2 umno apco kat FB tu.. haha

saiful ni kita jadikan dia model je, dia suka kalau dia gandingkan dengan anwar, liwat ke apa ke dia tak kesah, yang penting duit masuk dari UMNONGOK

jaka..tk nk ulas ke akk rasa puas klu baca ulasan anda..menepati..

wahh ada peminat dah ko jaka...kalau ada blog mesti kalah melo suam..and jgn lupa daftar nufnang :D

Terimakasih semua...yg penting kita belajar berfikir dan sentiasa mencari kebenaran. Jgn jumud mcm umno. sudahlah jumud, suka junub lak tu, tapi mandi junub 'tidak cuci habis' pulak...macam saifool.

PUNCA LIWAT2 :

mahathir dlm proses merapu membersihkan nama dia. dia dan najib sedang perang dingin. menuduh polis tangkap pembangkang dlm ops lalang, menipu lagi Bapa Pembohong Negara tu.

dia masih tidak puashati liwat1 gagal. maka direka liwat2. kalau menang liwat2 maka bolehlah org tua tu mati mata tertutup. najib dilihat masih gagal kes liwat2. geram sungguh si tua tu kat pakwe altantuya.

PLAN B KES LIWAT2 :

kalau anwar gagal disumbat ke penjara, maka at least anwar hendaklah disusahkan dan disibukkan dgn kes liwat ini. kemana pun anwar berkempen, dia mesti kena balik ke mahkamah di KL utk bicara. hilangkan fokus anwar pada PRU nanti.

jadilah...tak dapat air mani anwar, dapat susahkan anwar sudah memadai. sesungguhnya syaitan memang sanggup tidak tidor siang mlm utk buat kerja fasik.

HUJAH KANTOIKAN SAIFOOL :

kenyataan peguam saifool mengatakan terdapat dna 'male Y' dalam lubang neraka saifool yg tercemar dan boleh berada di situ dgn sebab duduk di tandas dan cara2 lain yg tidak disedari. INI STATEMENT YANG AKAN KANTOIKAN SAIFOOL NANTI.

mcm2 cara dna atau bulu apa2 entah boleh berada dlm lubang saifool selain dari melalui liwat....entah2 puntung rokok pun ada dalam lubang saifool....hhahahhahahahah(sakit perut hamba)

bahan bukti tidak penting kerana boleh berlaku mcm2 cara utk berada dlm lubang saifool. bulu anwar mungkin memang telah ada pada polis sebelum dpd ini lagi. dan mungkin juga Umi pontianak ada simpan sehelai. maklumlah 'secret admirer' anwar. bulu bernilai jutaan RM.

SOALAN HAMBA KEPADA PEGUAM SAIFOOL :

apapun hujah dan berbakul bukti peguam saifool termasuk sumpah bangang saifool, semua tak penting dgn sebab statement di atas, persoalan yg penting ialah :

BUKTIKAN BAHAWA 'ZAKAR ANWAR TELAH MASUK' KE DUBUR SAIFOOL DGN PAKSA.

kemungkinan tidak mustahil sb atau polis(rodzwan) yg liwat saifool demi 'berkhidmat untuk negara' utk menang kes ini. mengada2kan bukti palsu memang kerja2 fasik yg selalu dibuat sb.

SENARIO SELEPAS INI:

insyaallah kita akan saksikan lagi tilam, bantal, bulu, baju, seluar dalam akan diusung ke mahkamah. mesti mahathir sedih tgk senario itu kerana najib sekali lagi akan mengatasi dia sebab dia dulu 'usung tilam' aje. sudahlah najib nak kalahkan menara KLCC mahathir dgn menara warisan(penjajah) pula.

syaitan2 yg berada di atas tu tidak peduli berapa byk masa tenaga dan wang rakyat dibelanja...asalkan memuaskan nafsu syaitan mereka.

for me mahathir dah nyanyuk teruk...ade hati nak ajar TGNA bab agama.

RALAT:

maaf tuan milo..terpanjang sikit hujah mahkamah hamba ni. semuga kita semua diberi petunjuk kebenaran, tanpa petunjuk maka penyokong umno akan terus berkiblatkan bontot saifool.

SLOGAN UMNO :

dulu dan kini : hidup melayu! 3x
lepas ni dan selamanya : hidup bontot saifool! 100x

dan juga menyokong penuh incik JAKA punya pandangan...semakin lama semakin kabur dan bercanggah...tp akhirnya anwar akan dituduh bersalah walau pun juri letakkan keraguan pada pertuduhan...apa hakim akan kata??? "...berdasarkan hati dan perasaan saya..."

Apa punya BANGANG la SayFool ni.
Nak solat tak mandi wajib, mandi biasa je.
Kalau kluar air mani tu, atau lepas seks walau tak keluar air mani, mandilah wajib.
Barulah boleh baca quran dan solat.
Apa punya BANGANG la MELAYU ni.
Buat malu Islam je.
Cerita dan makin merapu-rapu.

kalau dia tk mandi wajib, dia tk boleh sentuh quran. ari tu dia angkat sumpah pakai injil ka? hishhhhhh pungkok tk basuh berjalan merata. pengotoq sungguh

Saya hendak membuat pengakuan bahawa saya telah diliwat oleh Rahimi. kah..kah..kah.

AKU RILEKS JE... WAIT N SEE ANWAR KENA BICARA..... DAN DISABITKAN DENGAN TUDUHAN MELIWAT SAIFULLLLL SIAN BEB KAT KELUARGA SAIFULLLL

pada aku chedet x nyanyuk beb.. sape berani kate chedet nyanyuk....

pembangkang ni suka ganas2 kan

selamanya umno @ aku pon sian tgk ko sbb ko ni umngok.. bwk2 la betobat..
puteri sayang @ ni lg sorang umngok yg aku rase asik bace utusan meloya..

aku umno @ aku rase ko yg nyanyok..

semua pencacai umgok ada pi kursus ngan lingam, diaorang semua belajar macammana kalu dah kantoi pun bole nak elak. rupa macam saya, suara macam saya, tapi bukan saya. saifool plak jawap kat mahkamah, sudah kena liwat, baru cubaan liwat tapi tetap liwat.

Allah maha mengetahui segalanya .. korg yg xtau jgnlah pndi2 kate dy dapat duit la.. apela...

saye rasa nik aziz tu nyanyuk...pakai serban pun mcm bertanduk...tun m steady lagi...

mamak kutty mana pkai serban....

thanks pada pembangkang yg xjemu2 membangkang, skang UMNO makin teguh selapas berbagai2 kesilapan dibongkarkan.. sudah bnyk peningkatan dan pembaharuan.. sekali lagi jasamu dikenang pengikut2 pembangkang..

ye, semuga akhirnya umno terpaksa jadi baik dan adil serta menolak kemungkaran.

TGNA dah lama ajar cara nak lenyapkan pembangkang sekelip mata, "kalau hari ni umno istihar nk tegak negara Islam, esok PAS dibubarkan. apa perlu PAS lagi kalau umno dah buat perjuangan yg PAS buat".

TGNA, Anwar, Hj Hadi, Lim Kit Siang, Karpal pun nak pencen dan rehat juga jaga cucu. tapi dgn syarat negara sudah pulih, adil dan rakyat terbela. yg tak tau rehat ialah mahathir. asyik tidak puas hati aje. hihi

bukan mereka nk membangkang semata2 nk seronok membangkang. apa seronoknya kena lebam mata, kena fitnah, kena ISA, kena balun fru, kena sabotaj, kena gari dan sebagainya.

PR kalau nk berpolitik kerana nama dan kebendaan, sudah ada contoh mereka itu yang menjelma menjadi katak2 jadian. katak2 yg kerjanya bercakap utk menghemtam PR tapi semenjak jadi katak, belum pun berjasa kepada rakyat. GERAK ezzam pun dah tak bergerak.

kalau umno berubah dan jadi baik bersih adil kearah kebenaran dan islam, bebas dari penipu dan penjenayah.................nahhh itulah sebesar2 kejayaan kepada PR. perintah lah negara ini sehingga 7 keturunan umno pun tidak mengapa selagi blh kekalkan ciri2 itu.

tapi kalau tidak.........kita akan lawan, tidak akan ade sehari pun umno boleh berehat:

Lawan tetap Lawaaaaaaaaaaaaann !

Sian kat PENCACAI/TOTOK umNGOK nie. Beriya-iya mempertahan DEWA-DEWA depa nie, siap kata TGNA pakai serban macam tanduk la. Aduhaiii sian sungguh hangpa nie.

Sekurang-kurang puak-puak PR nie berhujah dengan fakta, tapi hangpa umNGOK pakai kepala LUTUT je. Terserlah KEBANGANGAN hangpa nie.

Rasional la sket, buka sket MINDA tu.

-wakleman

yang aku bc komen2 penyokong UMNO nee brckp smua xikut fakta yang strong..hujah pon sgt2 weak..common laa..jgn tunjuk kebodohan anda disini..buat malu jee..

apa kata kita semua seluruh rakyat m'sia ramai buat sembahyang hajat serentak agar tuhan tunjukkan kebenaran dan doa agar org yg berdusta dan bersubahat didedahkan dan ditimpa bala balasan.

komplot mahamamak kutik nie utk sumbat balik DSA ke penjara amat busukk dan meloyakan...org takder belaja ugama islam yg kemas nak fitnah org lain boleh dipercayai ker?. mahathir kutik lidah bercabang dan berbisa

hey milo suam,
aku rasa ko jeles banget kat saiful kerana ko terpaksa berkongsi kote ngan anwar juburiii kan? kesian kat kat ko terpaksa gigit jari. pas tuh ko marah kat saiful pasal kekasih ko telah dimalukan di hadapan seluruh rakyat Malaysia kan? tau dah ko pencacai batak si anwar juburiiiiii...........

weyh puteri umno..asl ko menghina ulama,,kalau ko menghina ulama mknenye ko dh menghina nabi..
ko nk jatuh kafir ke..


EmoticonEmoticon