Monday

Saiful tak dapat duduk 2 hari kerana diliwat tanpa rela


Dah lama ReJaM© tak ambil peduli tentang kes liwat yang bangang lagi membangangkan ini. Semakin hari kes ini semakin tak masuk akal. Sebelum ini Saiful Bukhari mengaku dia dipaksa dan diliwat oleh Datuk Seri Anwar, namun di dalam perbicaraan mahkamah, dia membuktikan bahawa dia sendiri yang membuka seluar dan bertuala. Jelas kenyataan bercanggah dan menjejaskan kredibilitinya sebagai saksi utama kes ini.

Dalam perbicaraan terbaru hari ini, seorang saksi yang juga merupakan seorang ahli patologi forensik Hospital Kuala Lumpur yang pernah memeriksa Saiful Bukhari, mengaku Saiful memberitahunya bahawa dia dipaksa melakukan seks oral (cium mulut). Sekali lagi kenyataan saksi di mahkamah menggambarkan bahawa Saiful dipaksa apabila dia memberitahu ahli patologi itu bahawa dia tidak dapat duduk selama 2 hari kerana diliwat tanpa rela [Malaysiakini].

Kenyataan terbaru saksi ini menambahkan lagi percanggahan kerana Saiful Bukhari sudah mengaku di dalam mahkamah sebelum ini bahawa dia yang membuka seluarnya lantas bertuala. Tangan yang membuka seluarnya adalah tangannya sendiri.

Percanggahan kedua pula berkenaan situasi duburnya. Saiful telah memberitahu ahli patologi yang memeriksanya bahawa dia tidak dapat duduk selama 2 hari kerana diliwat tanpa rela.

Apa yang menyebabkan Saiful tidak dapat duduk selama 2 hari? Adakah
  1. Bontotnya bisul?
  2. Dubur bernanah?
  3. Kulit punggungnya terbakar?
  4. Rektumnya (Sarung taik) berdarah?
  5. Atau otaknya sudah biol?
Jawapan yang paling sesuai untuk persoalan di atas ialah, jawapan nombor 5 iaitu otak Saiful sudah biol, sebab itu dia suka merapu dan memberikan jawapan-jawapan yang bercanggah. Ini kerana hasil pemeriksaan di Hospital Kuala Lumpur membuktikan bahawa tiada sebarang kecederaan di dubur Saiful. Duburnya segar bugar dan sihat, malah menerima oksigen yang cukup. Sila klik dokumen di bawah untuk membaca.



Jelas sekali dakwaan bahawa Saiful tidak dapat duduk selama 2 hari kerana diliwat tanpa rela sangat bercanggah dengan laporan hasil pemeriksaan doktor.

Jadi mengapakah Saiful berbohong konon-konon dia tak dapat duduk selama 2 hari? Kena tanya Saiful untuk jawapan yang tepat. Mungkin Saiful ingin membuktikan bahawa dia seorang lelaki suci yang masih memiliki dara. Bila ditebuk duburnya, tentulah dia akan tersiksa selama dua atau tiga hari kerana mengalami pendarahan dubur yang serius kah kah kah...


ReJaM© "Mungkin doktor boleh check juga keadaan otak Saiful ni..."

56 comments

Kalau anwar betul, kenapa dia tak berani bersumpah?

kalu dsai sumpah x buat, apakah tuduhan akan d tarik balik?

Macam Sokong BN bagitahu, kalau dia betul nape x buat sumpah? Kalo dia x bersalah kenapa nk elak dr pemeriksaan?

sape yg nak elak dari pemeriksaan anon?

kalau anwar tu gay sekali pun tak ada pun dia menyusahkan rakyat,rompak hasil negara untuk cronies and etc.Tak ada pun video lucah dia tersebar ke apa ke.Kes tertangguh sebab tak cukup bukti.Kalau cukup bukti,TAK AKAN dapat lah kes tu ditangguhkan

Kalau kononnya karpal tu anti-islam,tak ada pun dia kutuk orang islam bersalam guna sarung tangan.Kalau nak ungkit pasal dia cakap negara islam over his dead body pun dia dah mintak maaf hal tu.

More than 50years BN pegang negara Malaysia,makin hari makin terpesong dari track dia.Even Mahathir pun pernah keluar statement yang orang UMNO pentingkan cronies,AP's and project.Takkan sebab anwar yang belum tentu gay tu,kita tak boleh tukar kerajaan?Adakah menjadi pembangkang bermakna semua yang diutarakan adalah salah.Kalau salah baik tak payah ada pembangkang kan.Biar BN jadi diktator.Sampai satu masa kita pun merempat di negara sendiri.Yang kaya makin kaya yang miskin semakin ditindas.

Apalah hal ramai sangat yang masih bengap hal demokrasi ni.
Kalau sesebuah kerajaan tu tak relevan,tukar je la.Kalau tak relevan lagi,tukar lagi.Kata nak jadi negara maju,tapi tak ikut langsung cara orang di negara maju.Typical malaysia.(referring to SOKONG BN di atas).

Mengikut fahaman saya.. "tangan yang membuka seluar dan bertuala" itu mmg la tangan yang empunya diri (Saiful) tetapi masih boleh dipertikaikan di situ.. disebabkan dia dipaksa la maka dia kena buat macam tu.. bukannya dengan rela.. mungkin ada ugutan dari yang tertuduh jika tidak membuka seluar.. Lagipun kalau yang tertuduh yang tolong buka seluar dan tolong pakaikan saiful tuala.. nampak sangat gelojohnyer yang tertuduh... jadi alasan kata tangan yang buka seluar tu adalah tangan saiful sendiri dan itu maknanya saiful rela macam tak sesuai la kan...

Apa pun aku rasa.. kes buka2 seluar.. pakai2 tuala.. liwat meliwat ni.. sekadar rekaan semata2.. semoga DSAI dilindungi Allah s.w.t..

terlalu bnyk sgt sumpah yg dibuat skung...dan bkn semuanya btol...
dlm 1000 mngkin 1 je yg btol...tu pon mungkin shje....
n sedar la, politik ada agenda nye yg tersendiri....jgn terlalu taksub

kah kah kah...bodoh punya sayfool,xdpt duduk selama dua hari sebab diliwat...mengalahkan anak dara sunti kot tu..bajet r nak bajet suci dan dara...hahaha...selamat r dia xcakap yg dia terpaksa jalan terkangkang sebab sakit diliwat pastu terpaksa jalan kepit2 sebab nak ketatkan balik...hahahaha...sayfool telah membuatkan aku tergelak besar selepas seharian dilanda kemurungan..sayfool mmg boleh masuk raja lawak...aku sarankan sayfool masuk raja lawak untuk mendapat publisiti dari tuduh kena liwat....hahaha...aku nak gelakkan sayfool r kalau jumpa dia...lain kali buat research dulu orang2 yg kena liwat mcmna ciri2 dia,baru lah nampak real kalau nak menipu pun...research xbuat tp dah sibuk nak dakwa..kakaka....sengal r sayfool ni...xper sayfool,teruskan usaha anda untuk menjadi lelaki pertama berbangga apabila didakwa kena liwat di malaysia..syabas inspctor sahaaab..kalau aku kan,wajib aku xkeluar rumah,bungkus baju terus pindah ke pulau yg orang xjumpa


OTROMEN

stuju nan anonymous yg ckp sumph 1000 tu
jgn trllu taksub nan politik, dorg ni ade sesuatu yg dorg smbunyi kan
slp aribln, dorg sume berpakat buat kes itu, kes ini....

Anonymous 10.25pm;

Bahalol ke apa? Tolong buka minda tu ckit bacalah laporan 3 orang doktor tu. Macam tak faham2 mungkin tak faham Bahasa Inggeris Kot???

Saifool syok sendiri ... wekkkkkk!!! Citer ikut skrip. Betol2 lah Sodomy Part 2.

Haha.. betul juga... depa dok pakat cipta kes sana sini.. at last.. depa sendiri bertepuk tampar bergelak ketawa... tapi org2 yang taksub politik yang dok bercakaran.. haha

berapa agaknya Saiful dibayar utk berlakon jadi watak utama ni ye? hehe.. rasanya x abis makan sampai 7 keturunan kot..

sokong sgt saudara azhar azman..

aku tak kira ler dsai liwat ke atau tidak. yang aku pelik si saifool ni knapa tak mempertahankan kejantanannya? knapa tak melawan? kalau dsai badan macam body builder, muka bengis, tangan timbul urat-urat, lepas tu paksa dia dan liwat, mungkinler dia takut. ataupun dsai menghalakan pistol dan memaksa utk meliwat aku bole trima gak. memang tak guna jadi jantan patut potong anu tu bagi anjing makan

Berapa banyaklah dosa anwar yek?
Berapa banyak fitnah, keaiban, buruk sangka, berpuak puak, negara huru hara, bangsa berpecah.

Padahal dulu mahathir backup anwar tak liwat, tapi sebab anwar takut sumpah, mahathir pecat anwar, padahal mahathir dah anggap anwar anak kandung.
Semua kerana kebodohan anwar tak bersumpah.

Alasan sumpah makruh tak elok, macam bodoh, makruh bila terdesak boleh buat dan digalakkan.
Dah terang lagi bersuluh, kalau tak bersumpah timbul fitnah dan huru hara masyarakat.
Aku dulu pejuang anwar, tapi skang aku rasa nak termuntah tengok anwar.
Betul atau tak betul kes tu, anwar dah banyak berdosa.

Jalau Mohd komentar nombor dua tu cakap lah, kalau sumpah dakwaan kena tarik balik ke?

agak2 naper ek...org suker sgt bantai dsai???
sbb dia yg org nmpk blh jd pencabar yg hebat kan??..tul x?? nk jd org politik..mesti kena bersemangat...tgh ngntuk pon, leh jaga biler dgr dsai wat ceramah...ader pm skrg cam tuuu??...makin ngntuk ader lerr...

mntk maaf ler ckp...kalu bab2 politik niii...mmg ngarut sgt2...to penyokong bn, agak2 baguih sgt ker kalu bn perintah satu negara??...aper daaaa....bagus ler ader pembangkang...biar bn wat keje sungguh2 skit...rakyat gak untung...

kalo aku jadi saiful...ak dah lari kuar bilik kalau dh taw nk kne sontot...saiful tu lelaki, anwar pon lelaki...dua2 sama kuat, umur je laen,anwar tu tua, sepul tu muda..org muda lagi kuat dri org tua..apahal x pukol je anwar dan larikn diri...knpe nk tunggu kene jolok bru nk bwt repot???knpe x larikn diri n kemudian bwt report psal sex abuse kat polis???knpe??knpe??? ini xlaen dan xbukan untuk mnjatuhkn org laen la...dengki..hati busuk..sggup buat fitnah..cakap bukan2..tipu sana, tipu sini...haish!!!kire je la brpe besar dosa dh yg ko kumpul sayfool...bkn sayfool je yg berkongsi dosa ni, org yg merangcang, org yg bersubaht, org yg membenarkn fitnah ni...sume tanggung dosa...bertaubat la sblm terlmbt!!!

Aku nak tanya kau orang semua.... siapa tahu apa khabar Azizan abu Bakar yg kononnya kena sontot dengan Nuar dulu... dah kaya ke... sbb dapat habuan dari puak songkok 3 jengkal atau ... tiada lagi dalam Malaysia ni...

to everybody who had made the comments!

KAU ORANG TAHU TAK SATU KENYATAAN DR MAHATHIR? DIPETIK: ANWAR TU KAN ADA SALAH PUN, TAPI KERANA KITA ADA KUASA, KITA CAMPAK DIA KEDALAM PENJARA.

BERSUMPAH INI BUKANNYA SATU PERMAINAN. EZAM PERNAH BERTALU-TALU BERSUMPAH. ZAHID MAT ARIP PERNAH BERSUMPAH BEBERAPA KALI MENYEBUT 'SELAGI ADA BUMI DAN LANGIT SAYA TAK MASUK UMNO'.

TAK APALAH WHAT YOU ALL NAK CAKAP TENTANG DSAI......ALLAH swt LEBIH MENGETAHUI. INSYAALLAH DENGAN BERKAT KESABARAN DSAI DAN PENYOKONGNYA, ALLAH swt AKAN TUNJUKKAN KEBENARANNYA, SEBAGAIMANA ALLAH swt MEMBANTU RAKYAT MESIR. KUN FAYA KUN!

heran jugak org perempuan lepas bersalin boleh duduk .....ini kena liwat tak boleh duduk 2 hari.....

Sumpah ni Semua Berani Sumpah. Taubat Lah yg Semua Tak berani.

Apalah Hang ni,Org Beranak Keluar Kot Depan.
Dia Ni Kot Belakang,Nak dudud Bontot sakitlah.

Oklah,SayFool,2hari Tak Boleh duduk.
Aku ,3hari takleh duduk.Kawan aku,4hari,kawan pd kawan aku 5hari,Kawan pada kawan aku punya kawan 6hari tak leh duduk.Kau org semua lagi lama takleh DUDUK DIAM.

ako kena rileks je.. hahaha.. say fool ni kelentong je.. x caya, rasalah.. bese je..
(ako xtau nak ckp pe)

This comment has been removed by the author.

kalau lah anwar nk meliwat pn...dia xkan bodoh cr org dalam malaysia ni jugak..bukan dia xde duit nk cari gay luar negara tu...sedangkan menteri2 lain ramai cari pelacur2 kelas atasan diluar negara...perempuan2 diluar negara...sampai kena bom tu....anwar tu dah boleh sgt nk buat cmtu...anwar bkn bodoh mcm pelakon lucah tu...xkan br kua jail sengaja cr psal nk msk jail lg...tp aku memg xcaya langsung cte saipul ni....nmpak sgt la direka2 sebb puak2 umno ni ketar lutut sume tkt anwar naik...nanti diorg abes sume kena dakwa rasuah...dulu rafidah aziz pn tkt pasal rasuah gak...hal liwat ni kecoh sgt padahal lau banding kes bom model altantuya tu lg besar...melibatkan negara luar...betapa kejamnya manusia yang boleh bom org tu...lepas tu pegwai polis yg pak turut tu jugak jd mangsa...razak baginda jd kambing hitam...BIJAK PERMAINAN POLITIK...TP PERANCANGAN ALLAH ITU LEBIH BIJAK

oral seks ialah cium mulut? hahahaha bukanlah.
tapi ni menampakkan penulis ni suci. oral seks pon tatau ape :P

kalau anwar betul.. knp dia tk brani bersumpah?..

bg aku kalau dh tuduhan berat macam tu, mesti dia nk kan perbicaraan.. biar semua org clear sapa yg betul, sapa yg salah.. dia mohon kes dia dibicarakan di mahkamah syariah.. sbb apa?.. sbb kalau dia didapati meliwat dia akan terima hukuman, ttp kalau tuduhan saiful kepada dia tu tk benar, maka saiful akan dihukum..

Kalau la sumpah boleh menyelesaikan masalah, tentu ramai org yg ditangkap khalwat boleh terlepas," sumpah en, saya tk buat ape2 dgn dia.. saya baru balik dr kenduri dn letih sgt.. so sy tumpang tido rumah dia"..

Sumpah ni selalunya adalah jalan terakhir bila manusia gagal mencari kebenaran yg hanya diketahui oleh Allah sahaja.. kalau awal2 dh nak bersumpah, nmpak sgt manusia tu malas

Saya memang tak pernah percaya criter si sayfool nih. hanya orang2 yg mahukan DSAI didapati bersalah (dalam apa keadaan pun) yg akan percaya? kenapa? sebab dalam hati dan minda mereka telah terpahat mahukan DSAI bersalah. so, berila apa pun hujah yg logik dan bukti yang nyata, puak2 ini tetap tidak akan percaya.

tapi, mereka2 yg tidak kesah sama ada DSAI bersalah atau tidak, pasti dapat melihat kenyataan yang jelas di sebalik semua ini.

sbnarnye bnde ni xyah pikir sgt pon xpe...ckup la gune logik akal...anuar tue lemah...sefool mude tenage..kat situ jer dh nampak..anuar ade pegang pisau ker sruh saifool buat sume tuh...klo ade mse safool dh sebut dlm mahkamah..tp xdekan?

kes sumpah...sumpah ni bkn la jln tebaik utk mmbuktikan yg kite ni x berslah...sefool berani besumpah utk ape?..ape kebaikan die besumpah..nk buktikan die x slah??mahkamah kan ade..ape mslh nk sumpah2??bkn lah mksd die kat sini anwar x brani..tp die tau..bersumpah camne pon tuduhan dh ade...so baik die carik bukti utk buktikan die x bsalah..tapi mahkamah plak mcm pukimak berat sblh..x caye g tgk dewan parlimen..klo korg ni jenis cark kebenran mesti ko nmpk sape yg slah mse kt parlimen tuh..anwar adelah pejuang islam sbnar...

Jawab lah wahai penyokong UMNO. Kalau DSAI bersumpah, adakah korang akan menyokong dia? Adakah tuduhan ke atas dia di gugurkan? Takdekan? Maka kenapa korang mintak dia bersumpah? Nak suruh dia buat dosa sumpah main2? Korang bagi budak sekolah rendah tengok kes ni pun dorang dah boleh tahu yg Saiful ni banyak menipu. 2 hari lepas diliwat baru pergi buat report tapi sebelum tu sempat buat report kat Najib dulu. Mangsa rogol pun takde keistimewaan macam dia.

inilah sikap org umno kalau nak kalah,mcm2 alasan dan senjata yg dia gunakan untuk mempertahankan jawatan walaupun dia tahu itu sekadar rekaan dia akan melakukan apa sahaja,miskipun terpaksa menyembah berhala umno akan sanggup demi kemenangan.

Dari HarakahDaily:
"Dengan merujuk kepada laporan kimia, Sankara berkata, laporan kimia juga menunjukkan bahawa kesan air mani sendiri ada ditemui pada seluar dalam dan seluarnya (sayfool)."

kahkahkah...
Mesti si Sayfool ni pancut "tanpa rela".

Lawak antarabangsa betul la kes ni, patut la banyak negara luar suruh gugurkan kes ni sbb lucu sangat, dah tak tahan dah diorang ketawa sampai sakit perut.

kahkahkah...

kali ni Saiful buat cerita kena paksa Oral seks plk....makna kena hisap anu la plk...mesti 4 hari dia tak makan ,gosok gigi dan cuci mulut la tu...pengotor sungguh punya skrip ! Saifool insaf la....citer kau skrg mmg lawak ! kalaulah kau ada zuriat nnti ,pastinya di malu besar selamanya....

HarakahDaily: Jumlah hari Saiful tidak mandi bercanggah

http://www.harakahdaily.net/v2/index.php?option=com_content&view=article&id=30868:jumlah-hari-saiful-tidak-mandi-bercanggah&catid=1:utama&Itemid=50

dari HarakahDaily:
"Dengan merujuk kepada laporan kimia, Sankara berkata, laporan kimia juga menunjukkan bahawa kesan air mani sendiri ada ditemui pada seluar dalam dan seluarnya (sayfool)."

kahkahkah...
Mesti si Sayfool ni pancut "tanpa rela".

pastinya skrip ni atas imiginasi Saifool sendiri...dia berfantasikan Anwar dan memuaskan dirinya sendiri dgn tgn ..tu sebab ada kesan air mani di spender dan seluarnya....kesimpulan aku saifool ni gay...sebab dgn mudah bagi org tala duburnya tanpa melawan...
harap badan je gagah...tp org tua tala dubur pun dia tak melawan langsung...bagi kau punya anu kat anjing la Saifool...!!

kah3..aku nak gi curi duit bapak aku, pastu aku bsumpah la..kan kalo aku bersumpah aku x dikire bersalah? lalala otak x cukup la org yg still nk ckp psl sumpah nih..

Mimi

cepat lah kau tobat,,,,sblum terlambat,,,,duit yg ko rembat bukan bleh bawa akhirat,,,,slepas PRU 13 ko akan melarat..

org UMNO x abis2 suruh nuar bersumpah... hahahahaha... aku x tau la nuar tu liwat ker x... yang aku tau... UMNO dh bnyk telan duit rakyat... dh bnyk kelentong rakyat...

he...yaks...gelinya aku.....

saifol awwwwwwww sedapnya.

2 hari tak boleh duduk pasal 3 hari tak basuh punggung. yang tak boleh duduk tu pasal dah geli.

yang duk cakap pasal nak suruh DSAI angkat sumpah ni diorang faham ke pasal 'Sumpah Laknat' ni? sumpah laknat mana boleh dibuat sebelum apa-apa perbicaraan. kalau semua bukti menyokong dakwaan seseorang tetapi dia masih tak dapat pembelaan sewajarnya ketika pembicaraan barulah boleh dia buat sumpah laknat. bukannya sebelum. jadi kalau ada lagi yang nak bercakap pasal sumpah laknat ni tolong rujuk hukum dulu. jangan main cakap je. dan jangan jadi pemalas untuk mengkaji hukum Islam. kecualilah kalau orang tu memang tak berminat nak tau pasal hukum Islam. jadi kita tau lah golongan mana orang tu..

Oral sex = isap batang k**** guna mulut.
lau kena paksa: apesal xgigit? haha..

Sokong BN berkata...
Kalau anwar betul, kenapa dia tak berani bersumpah?

JAKA jawab :

Isu lama, takpe la nak jawab juga. Dlm fitnah liwat1 anwar telah bersumpah di masjid negara dan batu pahat. dia masih dibicarakan dan syukur disabit kesalahan kerana masa tu Pak Lah suruh mahkamah ikut proseding betul, tanpa campurtangan politik. itu salah satu punca Mahathir dendam tak sudah pada Pak Lah...kerana gagalkan projek fitnah liwat1 dia.

Sumpah bukan alat utk melepaskan diri dari bicara mahkamah. sumpah bukan bukti seseorg itu benar. kalau gitu semua penyamun blh bersumpah dan lepas hukuman. sumpah bukan boleh paksa2. yg menuduh kena buktikan tuduhan. yg dituduh membela diri.

saifool bersumpah diliwat tapi proseding masih berjalan. sumpah bertujuan menyerah perkara kepada Allah. Dan terpulang kdp Allah hendak membalas bagaimana. umno dan saifool tidak ada hak utk paksa Allah hukum anwar kalaupun anwar bersalah.

tidak mahu sumpah bukan bukti bersalah. suka sangat bersumpah bukan makna benar tetapi tanda org tu bodoh bangang dan tidak berakal...kerana sumpah bukan digalakkan dalam agama.

walau bersumpah sebakul pun, tetap mahkamah yg akan menentukan keputusan.

RALAT :

...dan syukur TIDAK disabit kesalahan kerana masa...

hmm...kes ni bg aku 2 je tujuanya utk memenjra kembali ANWAR,supaya pakatan akan kucar kacir ,dan membunuh character ANWAR dimata rakyat,khasnya yg bengong cepat caya,taltik perang saraf,psikologi utk melemahkan ANWAR,la ni kan permainan biasa yahudi ,barat zaman berzaman,

allo suma..
apa nak kecoh sangat..keputusan tak adil dah tahu..anwar bersalah..mesti punya...ikut skrip tu...

cuma yang heran..aku pernah juga menjolok lubang rosmah mansur..masa dia tengah gian..muka aku ada sikit cam shah rukh khan..tu yang dia syok..

tapi takda report polis pun..kalau tak aku lagi top dari shaifool..he he he..lepas tu siap jilat lagi..hancing sikit..

anon yg tanya azizan tu...
si azizan tu duk satu taman ngan aku... tak kaya pun....mcm dulu jgk... cian aku tgk anak2 dia....

aku orang umno berkata...
allo suma..
apa nak kecoh sangat..keputusan tak adil dah tahu..anwar bersalah..mesti punya...ikut skrip tu...

cuma yang heran..aku pernah juga menjolok lubang rosmah mansur..masa dia tengah gian..muka aku ada sikit cam shah rukh khan..tu yang dia syok..

tapi takda report polis pun..kalau tak aku lagi top dari shaifool..he he he..lepas tu siap jilat lagi..hancing sikit..
_____________________________________________________________

wow..... hebat betul pengakuan kau ni yer....

bukan apa semua, UMNO ni dah takda jalan nak sekat PAKATAN RAKYAT, tengoklah skrg ni, sultan pun UMNO duk main dan yang paling pelik sultan pun mcm tak cukup duit nak makan sanggup rampas negeri perak, tahu lah ko sultan di akhirat nanti dengan orang2 UMNO, jawablah nanti.

cuma aku nak bagi tahulah, najib ni dah jadi hamba pada TUN MAHATHIR najib je tak nampak semua atau dia dah nampak tapi tak boleh nak buat apa.

aku harap kita sama sama berdoa agar kita tak ditimpa bala dan sekiranya najib ni bukan pemimpin yang baik kita boleh berdoa agar dia di jatuhkan ganti ulama' memerinyah negara, amin.

man...
bodoh la klu najib jadi hamba mahathir.... walhal najib lebih berkuasa..... maybe idea mahathir brilliant.... itu aje... bukan nyer dia ikut ckp mahathir saje2 jer kot.... if hadi or nik ajis ader idea yg se brilliant mahathir.. im sure najib akan consider idea itu... setahu aku kerajaan tak penah mengabaikan rakyat.. even tganu n ktan dh jadi kubu pihak pembangkang... kerajaan pusat tak penah pandang sebelah mata jer... duit tetap di salur kan... yes.. aku tau itu sume tggjwb yg harus kjaan jlnkn... tp if aku jd kjaan n rakyat still kutuk2.... aku tak pandang ktan ni...biar kebulur... tak penah nk berterima kasih walau sesaat... najib bukan perfect.. yes... maybe byk kesilapan ( yg aku sendiri tak tau n tak berani nak kutuk takut dosa ) but then... if klu korang dpt mcm hosni mubarak???? adakah korang rasa kita ni dh lamer jadi sekutu amerika...n mmbiarkan palestine merana.. tp kita tak.. kita tetap dgn niat menentang america n masih mahu menolong palestine dgn pelbagai usaha.... lihat la sahabat ku.... allah gembira mendengar org yg bersyukur diatas nikmat yg ALLAH beri dari merunggut dgn pemberian NYA....

to : org umno berkata, betol ke ape ko ckp ni?
haha

to : org umno berkata, btol ke ko ckp pasal rosmah tu? hahaa..



hanie~

politik kekotoran...PAS/UMNO/DAP/PKR/MIC/MCA
sma je....yg kaye semakin kaye....yg miskin semakin terhimpit...so xyah la nk fanatik sgt...jgn terlalu obses

dah la ada buasir... ekekekkeke


EmoticonEmoticon