Sunday

Video harta berdarah Hosni Mubarak di Sarawak



Kalau di Mesir, Hosni Mubarak adalah pemerintah zalim yang sudah merompak harta rakyat Mesir sejak lebih 30 tahun dahulu melalui pelbagai cara termasuk mengamalkan rasuah dan kontrak-kontrak kerajaan serta pelaburan hasil rompakannya di luar negara sila rujuk link ini [Hosni Mubarak terkaya di dunia]

Namun begitu, untuk pengetahuan semua sahabat pembaca dari Negeri Sarawak, di negeri anda sendiri ada seorang individu yang saling tak tumpah seperti Hosni Mubarak merompak harta rakyat Sarawak sejak 30 tahun yang lalu. Mungkin juga anda sendiri sudah lama menyedari hal ini. Hosni Mubarak Sarawak, @ Abdul Taib Mahmud, harus digulingkan kerana sudah terlalu lama bermewah-mewahan dari hasil rompakan harta rakyat Sarawak.



Video di bawah ini yang bertajuk Harta berdarah / bloody wealth Taib Mahmud, menjelaskan serba sedikit tentang hal tersebut. Sila klik untuk menonton video di bawah.




ReJaM© "Rakyat Sarawak, sedarlah, Negeri Sarawak bukan Taib Mahmud yang punya, tetapi hak seluruh rakyat Sarawak "

6 comments

merdeka dah 47 tahun ( sabah sarawak menyertai Malaysia ) namun masih ada lagi rumah-rumah panjang yang belum menikmati elektrik dan bekalan air bersih.

hurmm..sarwak dah la besar..memang giler a punye kaut harta dunia...ape nak jadi ngan manusia skrng..lupa didikan agama apabila digelapkan dengan kemewahan dunia...

Suma dah tau benda ni...suma kkayaan dibolot kroni2..buktinya banyak skali..jalanraya pun d bolot n mcm2 lagila

mcm haram ATM nih.. ak tak tahu lah klu ada rakyat serawak pangkah BN lagi. mmg betul2 tolol. jgn ckp sebarangan tentang parti pembangkang selagi dorang tak perintah kerajaan lagi.. tak nmpak ap yg parti pembangkang bole beri. jadi mmg bodoh lah sape yg menyalak bukan2 pesal parti pembangkang nih.

sedih & sebak la pulak..
banyak betol wang haram...
rase2 kite ade x mkn cket wang tu..
astagfirullahhalazim..
semoga Maju PKR..


EmoticonEmoticon