Friday

Video menarik, kucing tunjuk isyarat bagus! "Thumbs up"




Seekor kucing hitam mendapat sambutan hangat di internet apabila videonya tersebar luas di Youtube memaparkan kebolehannya untuk menunjukkan isyarat bagus "thumbs up".

Kucing tersebut turut dimuatkan di dalam laporan berita The Sun Daily sebagai kucing yang hebat kerana didakwa boleh menunjukkan isyarat bagus dengan kaki kirinya apabila diminta berbuat demikian oleh tuannya.

Saksikan video kucing tersebut di bawah ini.



ReJaM© "Isyarat bagus ini ditujukan khas untuk pemimpin yang mengikut suruhan Allah... "

7 comments

Ya isyarat bagus untuk para pemimpin UMNO dan BN yang mengikut segala suruhan Allah....
Hidup Melayu! Hidup Islam!

Manja kucing tu. Teringat kucing hitam aku yang baru mati.

Sedih tau kucing mati.

Ikut Suruhan Allah ke pemimpim UMNO yg amik rasuah,amik komisen, tindas rakyat, fitnah orang, minum arak, luluskan judi, perogol, pembunuh, tipu rakyat, bawak lari duit rakyat, jual agama,persenda nabi, menghina ulama' ... haa banyak lagi aku malas nk sebut puak haram jadah nii

ya betul rejam..thimbs up untuk pemimpin yg ikut suruhan allah..

bukan thumbs upp!! untuk LKY..haaha

yang paling atas tu jangan ingat semua orang buta.

tolong jawap ..
BINI BINI PARTI MANA TAK MAU PAKAI TUDUNG? itu yang simple pun susah nak buat. insaf lah, nyawa kita ni seketika je. cuba lah buat baik.

haha..isyarat "good" guna kaki..haha

sebenarnye lebih kepada kucing tu buka penampar, sedia utk tampar kaki2 fitnah liwat. dn nk cakar bontot saifool


EmoticonEmoticon