Friday

Video pelajar India dipaksa cakap "keling babi"




Seorang pelajar berbangsa India telah dipaksa untuk mengucapkan kata "Keling babi" oleh seorang pelajar berbangsa Melayu di sebuah Sekolah Menengah Kebangsaan. Pelajar Melayu tersebut mengugut pelajar India dengan ugutan akan memukul pelajar India tersebut sekiranya enggan mengucapkan kata "Keling babi".

Inilah salah satu hasil didikan gerombolan songkok tinggi tiga jengkal. Setiap hari memperjuangkan bangsa Melayu, memperjuangkan Ketuanan Melayu, tapi dalam masa yang sama melaungkan slogan Satu Malaysia untuk menipu bangsa lain.

Gerombolan songkok tinggi sudah melaungkan Ketuanan Melayu, Hidup Melayu sejak lebih 53 tahun dahulu. Hasilnya bangsa Melayu hari ini tetap dianggap bangsa kelas ke tiga. Hanya Melayu yang rapat dengan menteri, yang pandai bodek wakil rakyat songkok tinggi serta kaum kerabatnya sahaja yang kaya raya. Rakyat biasa yang berbangsa Melayu yang lain boleh dipersilakan mampos.

Sila klik video di bawah untuk menonton.



Sumber video: [Cerita Gadis ini]

ReJaM© "Kalau dah lahir mamak sampai mati takkan jadi Melayu, gerombolan songkok tinggi yang perasan Melayu tu pergi tengok cermin kah kah kah"

58 comments

Lepas ni gua nak cekik leher Najib, paksa dia cakap UMNO babi!

ATAS PAGOR....

BUDAK TU YG KURANG AJAR...
JGN LA BABITKAN PIHAK LAIN...
PATUT BUDAK TU YG DI CEKIK-CEKIK...

Standard pembangkang la.Semua salah BN.

Kes penang tu apa cer?

Kes balik India tu? Hahhaha..BERAT SEBELAH PUAK2 NI.

Apa nak heran,parti pun tak daftar..suka2 hati gelar pakatan rakyat.

Der....bendera PR pun takda.

KAH KAH KAH KAH KAH

PARTI HARAM.

Memang UMNO ajar bencikan Cina dan India...
tak percaya tanya orang yang pernah pergi BTN..
Dalam kursus BTN diorang brainwash anak-anak Melayu
supaya benci cina dan India...

terok betol la budak2 sekang..ni hasil didikan sape tah?

dahlah tk de kje lain korang ni..sume kata hasil didikan songkok tinggi...bukan sume lisa..aku nk tengok hasil didikan korang macamana hebatnye ya..aku rasa penulis ni sekarang mcm berat sebelah.jgn jadi papagomo berat sebelah.blog korang ni sape bayar..pr ke bayar?klu bayar buat lg la kaw2 cite..tapi korang wt kje kerana allah tk perlu duit kan..korang blogger terbaik..rejam jom minum petang..ko tinggalkan sume persoalan biarkan diorang komen..

Kepada UMNGOK2 sekelian. Tak payah nak berpura2 buat2 naik marah atau cuba nak mengalihkan topik.

Video tu bukti asas KeUMNGOKan yang berjaya diterapkan oleh para pemimpin UMNGOK ke dalam diri pelajar2 sekolah menengah kebangsaan yang BNgong lagi bebal.

United MALAYS National Organization
Malaysian CHINESE Association
Malaysian INDIAN Congress

"Kalau kamu tidak menyebut MELAYU, aku takkan mendengar CINA dan dia takkan melihat INDIA"

Tak paham?
Kalau tak paham korang memang UMNGOK.

mengagungkan kaum sememangnya bodoh dan bahlul.

otak umno ni memang bahlol....ckp org bodoh kata PR parti haram & tak daftar. dia tk tau sudah brpa lama PR hntr permohonan utk daftar tpi apa jadi...? simpan fail & buat sunyi sepi....

Ni la contoh anak2 melayu sekarang memalukan paksa orang india sebut perkataan tak elok ,tak kira dari parti apa asal orang melayu sama perangai dengan orang yahudi terlalu mengagung2kan bangsa mereka ,kalaulah Hitler tahu bangsa melayu ni dulu mungkin bangsa melayu juga termasuk dalam program penghapusan etnik sama dengan bangsa yahudi terlalu sombong,mengagung2kan bangsa,suka mengejek/merendahkan bangsa lain,anggap bangsa mereka ja yg agung/gemilang...bangsa yahudi pun macam tu juga terlalu bangga dengan bangsa yahudi mereka memperjuangkan ketuanan yahudi di bumi cuma bezanya bangsa yahudi ramai yg bijak pandai tapi melayu...lu pikir la sendiri

macam perkasa je mamt tu.. haha

didikan brmula dr rumah..klau mak bapak dah kurang ajo..ank2 jd mcm ni la...memang mamat ni species syyiiillaaakkkaaa punya melayu!!

aku melayu jugak..tp aku tak ajo ank2 aku biadap mcm ni..senang citer tak semua melayu tu bangang dan biadap la..jiran2 aku aku cina dan india ..aku aje melayu kt sini..tp hidup aku aman..yg penting saling menghormati...

bangsa yg hanya mengangungkn bangsenye sendri hanya lah bangsa yahudi...

budak yg rakam nie cm besar jer...adessshhh..

Aku ingt lg time kecik2 dlu bukak kamus dewan cari maksud "Keling".
Ia bermaksud india beragama islam. Kalau ikut kes nih bdak melayu tu sndiri menghina agama islam.

Ape pendapat korang?

Astaqfirullahallazim...kranya bdk melayu tu pn mghina org Islam...btul kata wan tu : mksd keling.kmus dewan m/s 720 (3. org India yg bagama Islam)...MasyaAllah..apa nk jd ngan bdk2 zmn skrng...Nauzubillah

inilah ajaran puak2 kopiah putih BABI

jaka tk nak komen ke..rejam ko ni bikin panas..bapak borek anak pun borek jgk.didikan memg bermula dari rumah.tk kira la kt umah tu kopiah ke songkok tinggi ke..tapi bukan salah ibu mengandung..entah2 video tu diorang berlakon tak.

inilah ajaran puak2 songkok tinggi BNgong.
kahkahkah...

Inilah Ajaran Puak2 Songkok Tinggi CELAKA!!!

apa kaitan mamak ngan cite kat atas ea rejam??

walau apa pegangan politik pun, ia x menentukan sikap biadap si perakam dan pembuli ini..tapi cara didikan dan percampuran dia sendiri..

"walau apa pegangan politik pun, ia x menentukan sikap biadap si perakam"

hmmm....
Anda silap. Pemimpin politiklah yang menentukan hala tuju negara. Jika pemimpin politik pun jenis yang biadap, asobiyyah, kaki rasuah, kaki betina, kaki judi, kaki arak dan bermacam2 kaki lagi, maka sedikit sebanyak rakyat bawahan yg bebal akan turut sama memiliki sikap yg seperti itu.

Nak permudahkan korang paham. BTN - Biro Tatanegara. Cuba korang pegi check pasal berkaitan BTN ni.

mmg babi la budak melayu tu!dpt kat aku mmg aku tenyeh2 mulut dia ngan cili api!skolah mana tu?pengetua skolah tak kenakan tindakan disiplin ke kat budak2 melayu tu?bodoh!kalo tak reti nak respek org,baik duduk dalam hutan.biar mampos kena makan ngan babi hutan!perangai macam sial,malu aku sbg org melayu!

aku pernah pergi kem BTN,and surprisingly penceramahnya berbicara soal perkauman..xtau la kalo mmg dia mengikut silibus,atau tu dtgnya dr dia.so camne nk pupuk perpaduan,kalo dlm diri tu disemai sifat syak wasangka terhadap bangsa lain?

Cam fuk ja ? pe kejadah semua ni ? kes ni bukan ke dh selesai . tak perlu dibersar2kan lagi . delete if tak nak kaum anda hilang nnti dalam permukaan bumi . Cukup dengan masalah undian , jangan babitkan lagi budak2 xmatang ni dalam kes ni.NI SALAH korang lah bnyak sngat demokrasi pejadah semua tuh . banggang . zzz

"delete if tak nak kaum anda hilang nnti dalam permukaan bumi.
"NI SALAH korang lah bnyak sngat demokrasi"

Ayat ko tu pon dah menunjukkan ko tu bangang.
Lagi satu, ape salahnya perjuangkan demokrasi?
Otak kau dah biol ke hape?

http://www.komas.org/gadoh/about.htm

ap kate korang lyn cter ni....
moga2 dpt pengajaran.... :)

Sekarang ni banyak berlaku vandelisme, jenayah dan akhlak muda mudi yang rosak..
Saya yakin bagi rakyat Malaysia yang waras pasti bersetuju dengan kenyataan saya samada melayu,india,cina,orang asli dan suku kaum sabah sarawak.
Gagalnya satu2 pemerintahan tu boleh dibaca dengan apa yang terjadi disekeliling kita sekarang ni..
Bagi yang beragama Islam, inilah jawapannya.

Tak payah la nak pertahankan UMNO/BN lagi..
Buang la ego dan semangat berkobar yang nak pertahankan bangsa semata serta perjudikan mainan 1 Malaysia untuk kaum lain..
Nyata segalanya didepan mata.. Ambillah masa dan carilah kebenarannya..
Untuk apa pertahankan Melayu yg rosak akhlak..?
Begitu juga kaum lain, takkan nak pertahankan bangsa sendiri yang buat kejahatan..?
Saya Islam dan saya juga melayu..
Saya akan pertahankan Islam kerana Islam begitu lengkap dan tiada sebarang cacat cela..
Saya takkan pertahankan bangsa saya yang merosakkan kesucian Islam itu sendiri termasuk yang memainkan api perkauman kerana Islam tak ajar sedemikian..

Buat orang UMNO/BN dan yang sewaktu dengannya, sudah2lah mainkan isu perkauman..
Aik.. Melenting pulak.. Apa salahkah statement saya..? Klau rasa nak bukti yang sememangnya UMNO/BN selalu bawak cerita yang meniup api perkauman. Kita akan dedahkan..
Tak gitu abang REJAM..?

Letakkan Islam didepan baru berkat Melayu tu..
Macam mana nak letak Islam didepan..?
Buang ego, pegi surau atau masjid hadiri kuliah2 agama.. Dari situ dapat ilmu adab2 dalam Islam, akhidah Islam, dan berbagai lagi..
Mula dari saat tu..
Amal dalam kehidupan harian.. Jangan berlagak nak blajar agama sorang2 kat rumah..Berkat pegi belajar kat surau tu berlipat ganda..
Klau teruskan dengan ego dan berasa amat faham Islam, cukup dengan puasa dan sembahyang saja..
Silap banyak la..
Insyaallah, bila selalu dekat dengan Allah..
Dekat dan kenal akan nilai Islam yang sebenar..
Segala tindakan kita akan dalam bimbingan dan petunjuk Allah s.w.t..
Peringatan buat semua tak kira apa jua perbezaan politik termasuk diri sendiri yang serba kekurangan..
Insyaallah dari individu kita gerak dan akan membentuk satu ummah yang hebat.
Teruskan perjuangan saudara2 ku..

walau apa apa pun sebabnya..perbuatan ini tdk selari dgn peradaban manusia.lebih2 lagi dgn manjatuhkan maruah oarang lain sudah menunjukkan betapa rendahnya akhlak seseorng.
Seharusnya perilaku ini dijadikan iktibar bg kita yg berpegang teguh pd ajaran islam.sikap mencaci/mengugut mmg bkn budaya org islam.
Bahkan nabi S.A.W mengajar kita bgmn melyan mereka yg bkn dr kalangan kita.
Jgn jadikan mereka itu musuh..
Kawal nafsu marah dan gunalah akal bila bertindak..

budak melayu ni kompom anak org umno babi...

PARA SAUDARA SEAKIDAH, *YEKE?* HEMMM..PELIKLAH AKU NGAN KORANG..CKAP 'NAUZUBILLAH' 'ASTAGHFIRULLAH'..TP MULUT SNIRI TAK RETI NAK KONTROL..KORANG DA MAKI2 KAT ATAS NIH..BRU NAK SEBUT NME ALLAH EN..KORG INGT PERKATAAN TUH MAEN2 KE?
KORANG SAPE NAK HUKUM ORG? KORANG HEBAT KE? KORANG PERFECT KE? HAA? SMPAI NAK NAEK KES AGAMA,BANGSA, MAK BAPAK SUME PEHAL? TAK MALU EH? SEPATUTNYE, KORANG DIDIK ORG..TP SEBELUM TUH DDIDIK DRI SNIRI..BARU TEGUR ORG LAEN..
NON - MELAYU : SILA BERSOPAN SIKIT BLE BRCAKAP..JGN MELAMPAUI KEBEBASAN HAK ANDA BERSUARA.YG LAEN PUN SAME.SEKIAN

and aku takdelah nak menangkan budak yg membuli..cumenye aku rase korang tak patotlah nak salahkan orang laen..cube salahkan budak tu sudahlah..tp biarlah berhemah sket..

first of all...student yg rakam this video and bully the indian student perlu diambil tndakan yg sewajarnya dan prlu memohon maaf secara terbuka trutamanya masyarakat india di malaysia...yg kedua nya...bg yg komen2 kt vdeo ni.xpayah la nk besar2kan bnda2 mcmni.mmg btol bdk yg rakam ni slah,dh namanya pn bdk skola so aggap la die x matang...for those yg knw wht is integrity between races and its benefit please do apply it on your daily life...may god bless u all and malaysia...

oii... hal di atas takde kena mengena dgn politik la. Semua nk jd kes politik apa cer beb. Mmg mamat melayu di atas kurang ajar sgt, nk tunjuk kuat... bukan salah umngok or PK der... adeh pak milo suam ni.... Mari bangkit wahai melayu Islam, kita bersatu....

Cukup-cukuplah itu bro, jangan bermain dengan isu-isu sensitif yang tidak akan menguntungkan mana-mana pihak.

budak ni memang kurang ajo..ikutkn umo die yang dh baligh tu seharusnya die dpt membezakn mna yg baik dan buruk..pe2 pon ini adalah salah satu contoh yg dsebabkn oleh sikap yg memperjuangkn ketuanan melayu.. bangsa melayu...bukan agama...samada didikan atau pergaulan menjadikn budak ni species "syilaka punya melayu!!...kita tak hingin generasi muda spt ini yg bakal meneraju negara...klau bole tuhan ambik la nyawa budak2 mcm ni seblom mereka menambah lagi keturunasn mereka yg kurang ajo tu !!!

kalo ikutkan keling tu untuk kelas bawahan time tamadun indus dulu :)

no name .. ptotnye bdk yg kuang ajar tu dikenakan tindakan .. spatotnye umt islam kne mnghormati agame lain ..

org yg mati kerana memperjuangkan bangsa adalah sia-sia......

Salam..

Hal ni tak bleh salahkan budak tu saja.. Sebab tu kita tolak satu2 pimpinan yang membawa perjuangan secara rasis.. Benda yang salah tetap kena cakap.. Kalau nak sokong jugak BN/UMNO yang memang patut dituduh penyemai sikap rasis hingga dikalangan anak remaja terpulanglah..
Apa jua pandangan yang mengatakan tak bleh salahkan orang lain atau takdak kena mengena dengan politik adalah pandangan orang2 yang tak faham perjuangan dalam menegakkan kebenaran.
Ya manusia lemah.. Semua ada kelemahan masing2..
Tapi takkan sampai lemah tak dapat nak buka mulut dari pertahankan yang benar..?
Dari terus berjuang menerangkan kebenaran..?
Tak paham sudah.. Apa bleh buat..
Selagi anda berfikiran begitu, selagi itu anda akan terkejut kerana masih ramai yang akan terus bercakap dan terus menentang kerajaan yang zalim dan membawa kerugian pada perkembangan Islam..
Klau rasa tak betul jugak.. Terus la berjuang perbetulkan kami yang anda rasa tak betul..

para sahabat dulu bjuang demi agama tp org zaman skrg nieee melebih2kan bangsa pulak..yg org buat blog nih takde keje laen ke? nak jadi batu api untuk kucar kacir ngare ke?dah la ckup2 la...baek tuan punye blog ni tulis cre nak pulihkan akidah saudara seislam kita.

berasap betul aku tgk video neh.. kesian bdk laki india tuh..
aku pelik ahh samseng2 bdk2 neh. nk tnjuk samseng dkat samseng2 lain ar.


Azizulhasni Awang - Menang gangsa dgn kaki tertusuk kayu!!!

kurangnya didikan agama yang membuatkan pelajar2 dan remaja2 sekarang menjadi biadap..kita tnya diri kita sndri,apa yg akan jd kat anak2 kita nnt kalau benda2 nih berlarutan..
nak tunding jari pun buleh tunding ja,tp xkan ada movement..pihak pemerintah jgn jd bangang sgt buat diam..
apa lg nk kita tggu wahai rakyat M'sia??masih nk biar generasi kita jd teruk,lagi teruk dari budak melayu ni??lg teruk dari geng2 songkok tinggi??
gunakanlah kuasa kita sbgai rakyat utk mengubah sejarah M'sia...
Suara Rakyat Suara Keramat..!!

yg ckp tu bkn melayu...tapi israel bertopeng melayu

Appreciate the recommendation. Will try it out.
Feel free to visit my blog post trading oil futures

I visited multiple web pages however the audio quality for audio songs existing at this website is really fabulous.
Also visit my blog post ... best penny stocks to buy

Somebody necessarily assist to make severely posts I'd state. This is the first time I frequented your website page and so far? I surprised with the analysis you made to make this actual post amazing. Magnificent activity!
Here is my page : work at home job

Howdy! I understand this is somewhat off-topic however I had
to ask. Does managing a well-established blog
like yours require a lot of work? I'm completely new to writing a blog however I do write in my journal daily. I'd like to start a blog so I
can easily share my personal experience and views
online. Please let me know if you have any recommendations or tips for brand new
aspiring blog owners. Appreciate it!
My blog post ... Liberty Trade Silver

Good site you have got here.. It's difficult to find good quality writing like yours nowadays. I seriously appreciate people like you! Take care!!
Also see my page: online trading forex

I've been exploring for a bit for any high-quality articles or weblog posts in this sort of house . Exploring in Yahoo I eventually stumbled upon this site. Studying this information So i am satisfied to show that I have a very excellent uncanny feeling I found out just what I needed. I such a lot indisputably will make certain to don?t omit this website and provides it a glance regularly.
Feel free to surf my weblog ; binary stock options

Aku memang tak suka bangsa india ! Sbb apa.hutang tak mau byar.lg curi lg..pukimak..menyusahkan org lain..ckp pun mcm gangster paria pukimak vavy..duduk india lh bdoh!

Melayu malaySIAL SUKA MAKAN BABI, malaySHIT,malayANJING MUEHEHE..

GANYANG malaySIAL, HAJARRRRRRRR..............

GANYANG malaySIAL, HAJARRRRRRRR..............

Melayu malaySIAL SUKA MAKAN BABI, malaySHIT,malayANJING MUEHEHE..


EmoticonEmoticon