Monday

Anwar Ibrahim cuba bawa isu seks ke jalanan!


Ini hari gua nak jadi penyokong gerombolan songkok tinggi, gua nak istihar perang dengan ReJaM©, hari-hari dia kutuk Utusan Malaysia yang menjadi penyebar fikiran rakyat, kutuk Barisan Nasional yang telah banyak berjasa kepada rakyat Malaysia, mana gua boleh tahan beb. Lu orang yang selama ni sokong Pakatan Rakyat, apa lu dapat? Jadi blogger BN boleh dapat upah RM 5000 sebulan beb [Upah Blogger BN]

Kalau setakat air percuma kat Selangor ni, gua tak heranlah bai, lu kena tipu je dengan Pakatan Rakyat. Lu tengok macam gua ni, gua kawan baik dengan gerombolan songkok tinggi, gua boleh dapat macam-macam projek, contoh gua pasang bendera UMNO dan BN gua dapat RM 50 sekali pasang. Nak harap PAS bagi duit pasang bendera diorang? Jangan haraplah bai, kalau nasib lu baik dapatlah makan nasi bungkus dengan air. Itupun bukan PAS bagi, tapi adalah dua tiga orang yang baik hati nak bagi lu makan dengan minum free.

Gua dah banyak sangat melalut ni, ok isu yang gua nak bagi lu orang tengok hari ni pasal isu seks! Gua dapat maklumat Anwar nak bawak isu seks ke jalanraya! Ini maklumat sahih beb gua dapat daripada Utusan Malaysia, ini akhbar telus berwibawa dan berkaliber serta bertanggung jawab mana boleh tipu beb [Utusan].



Lu orang ingat ni cerita tipu ke bai? Ini cerita betul bai, gua ada bukti! Gua dah dapat gambar bukti penyokong-penyokong Anwar Ibrahim dah mula berarak di seluruh Malaysia untuk membawa isu seks ini ke jalanraya! Tak percaya lu tengok gambar-gambar kat bawah ni.











RentaP© "jahat betul Anwar Ibrahim ni, isu seks pun nak bawak pergi jalanraya..."

27 comments

ni sume x puas ati ngan anuar ke ape

macam budak2 minta gula2 dh aku tgk diorang ni..bangang x habis2..

apela nk jadi skrag ni...
lebih lanjut

hmm.tahniah rentap...lu nye gaya bahasa gua tau...ringan santai..beza dgn rejam..rejam cm bahasa ilmiah..2 cara yg berbeza..apa pn sume blogger pr yg brhidmat demi kebenaran tanpa bayaran...

artikel yang sangant manarik, sinis menyindir geng2 songkok tinggi, haha !

DSAI okje mlmtu,dia minta dgn ocpd 15minit,
cukup 15minit,DSAI tak berenti,polis masuk,bila nampak polis masuk DSAI pun akhiri ucapan,yg kecohnya hadirin yg hadir tak tahu yg DSAI dah berbincang dgn ocpd dan dah dipersetujui,mereka menjerit ingatkan polis masuk nak tangkap DSAI,
riuh rendah dan kelamkabut jadi masatu,DSAI berulangkali bercakap,sabar tuan2,sabar,sabar,
ini bukan cara kita,kita patuh arahan polis,
akibat riuh dgn jeritan dan laungan reformasi,
mesej DSAI pd hadirin tidak didengar,akibat kelamkabut polis bertindak untuk keluarkan DSAI dari kawasan ceramah,hadirin dah kecoh DSAI nak ditangkap polis,jdi polis lepaskan DSAI dikawal
olih eskot peribadi beliau masuk kebilik dewan tu,dan polis berundur keluar,sambil dibaling botol dan kayu.Saya ada didepan sekali masatu,
nak keluar dah tak boleh,org ramai berasak depan pentas.Cerita yg saya baca dlm utusan dan harakah jauh beza dari apa yg berlaku mlmtu.
Kesian polis.

aah kesian kat polis y ada malam tuh...
tapi sape suruh jolok sarang tebuan...
orang elok2 dengar pe y DSAI nk sampaikan..
kalut nak mengacau... cuba la pegi berkawal kat tmpat hiburan atau tmpat maksiat..dapat gak mnghalang 2 3 orang jd mngsa maksiat stu malam

org nak brucap sikit pon xboleh..xda permit lah..suro main Najib berucap..berejam2 polis xkaco cm gampang!

apa bodohnya manusia BN ni, sangat babi dan anjing. video x disahihkn lg da fitnah mcm2. bila disahihkan 2 bkan dsai oleh org yg pnh tgk, skrg alih pla mna perginya dsai slama 2 jam. btapa bodohnya bdk2 umno d prbodohkan pmimpin sndiri. smoga brtambah bodohlah mreka

Berita kat Utusan tu jauh benar tipunya dari apa yg berlaku semasa ceramah tu. Penipu besar la Utusan Meloya tu. Tak sangka selama ni aku asyik tertipu je.. sedih :(

Aku iya2 ingat Anwar Ibrahim nk bawa isu ni ke Jalanan,rupanya geng songkok tinggi yg bawa isu ke jalanan......hahahahaha~ lawak.

~Pelawok~

Dierorang wat pasang kain rentang nie macam dah nengok vidoe seks tue jer..? yela, dgn yakin dan confident ckp anwar penzina...klau dah nengok video tue, agak2 la..anak bini korang ley nmpak la bhai

terbaek milosuam! cilaka betul lah utusan meloya

nmpk beno nipu yer..kte bako jew utusan meloya 2..kito bako!!!!!!!

indahnya jika buat kerja kerana Allah..tak perlu dibayar di dunia, hanya mengharap redaNYA sahaja..

sungguh ramai makhluk2 itu bergentayangan. dengan membawa sepanduk yg mereka sendiri tidak faham apa ditulis.

selepas bawa sepanduk dapatlah duit beberapa ringgit. takkanlah nak dapat sejuta sorang kot, Daim pun bangkrap.

selepas penat baliklah rumah, bil2 kena bayar juga, petrol naik kena bayar juga, barangan naik kena bayar juga. sama je dgn org PR pun, takde kelebihan apa2 buat keje najis begitu. oops ada beza lah dgn org yg tidak buat kerja macam tu. nak tau beza baca ayat Al quran di bawah.

entah kenapa hamba tidak nampak bentuk manusia pun yg bawa sepanduk tu. nampak mcm iras2 haiwan. sama mcm video iras2 anwar. sebagai binatang ternak takkan dapat duit banyak, cukup buat minum kopi dan tambang komuter aje.

tapi di sisi Tuhan tak salah kata2 hamba ini kerana ada manusia yg lebih teruk dari haiwan. baca ayat Al Quran di bawah.

Ayat Al Quran yg hamba sertakan bukan utk didebat, tapi sama-sama renung utk diri sendiri.

.............................................

SURAH AN NUUR 19 :

Allah s.w.t. juga berfirman dalam al-Quran al-Karim: “Sesungguhnya orang-orang yang ingin agar (berita) PERBUATAN AMAT KEJI itu TERSIAR di kalangan orang-orang yang beriman, bagi mereka AZAB YANG PEDIH di DUNIA dan di akhirat.”


SURAH AL HASYAR 179 :

Dan sesungguhnya Kami jadikan untuk Neraka Jahanam banyak dari jin dan manusia yang MEMPUNYAI HATI(tetapi) TIDAK MAHU MEMAHAMI dengannya (ayat-ayat Allah), dan yang MEMPUNYAI MATA(tetapi) TIDAK MAHU MELIHAT dengannya (bukti keesaan Allah) dan yang MEMPUNYAI TELINGA (tetapi) TIDAK MAHU MENDENGAR dengannya (ajaran dan nasihat); mereka itu SEPERTI BINATANG TERNAK, bahkan mereka LEBIH SESAT LAGI; mereka itulah orang-orang yang lalai.

terbaekk JAKA

Kita tunggu pilihanraya Sarawak lepas ni, kita tengok masih tinggi lagi ke sokongan rakyat pada Pakatan Haram PKR ni....Lepas tu sama2 la nilai sendiri... lagi satu nak tanya apesal korang guna istilah " Songkok Tinggi" macam kutuk orang Johor je....

org nak brucap sikit pon xboleh..xda permit lah..suro main Najib berucap..berejam2 polis xkaco cm gampang!
--------------------------------------------------

Macamana polis nak kacau bro... Kalo Najis berucap yg datang ada larr sekandang 2 binatang ternak yg datang dengar... Tu pon da lebih umur belaka...

aduuh...perjuangan bukan mcm main bola yg hendakkan kemenangan semata2.

kalau pasukan negara pun tewas kepada brazil, sebagai patriotik kita tetap sokong pasukan negara.

rakyat palestin, chechya, pattani, iraq masih belum menang melawan kafir. malah teruk dizalimi. tapi memang ada golongan kecil mereka yg belot dan menyokong kafir. mereka ini hanya hendakkan kemenangan dan dunia yg sedikit.

sifir mereka mudah, yg menang itulah yg betul yg diterima rakyat(tanpa mengambil kira permainan kotor pilihanraya lagi).

yg penting berjuang atas dasar KEBENARAN dan KEADILAN. mengapa? tak rugi ke kalah? insyaallah selagi menyokong kebenaran tidak akan rugi walaupun seorang diri.

ingat semula kisah As Haabul Ukhdud mengenai Ghulam yg dibunuh kerana menegakkan kebenaran. walau hanya seorang diri bersama gurunya.

golongan yg mementingkan kemenangan inilah yg bakal menjadi talibarut kafir dan pembelot agama dan bangsa jika negara dijajah nanti. matlamat mereka kemenangan, hidup dan kenyang tapi tidor tak lena.

kenapa tak lena ? sebab teringat DNA anwar, sumpah anwar, video lucah iras anwar. demam satu badan.

ketakutan pilihanraya sarawak seolah2 bn nak kalah kt sana. kenapa ek? walhal memang sifirnya sukar PR nak menang kt sarawak.

dlm perjuangan kemenangan kebenaran itu pasti datang, buat masa ini tak menang takpe, tapi musuh tidak boleh tidor lena dan selesa dgn kemenangan penuh muslihat mereka.

cederakan musuh kalaupun kita kalah.

ishhh aku kesian kat pakcik2 kat atas tu..sanggup membodohkan diri demi duit saku yang tak seberapa tu. haii malang sungguh. hentikan la..memalukan je la. buat malu org melayu je. bangsa asing gelak je tngk gelagat melayu cmni. fitnah sana fitnah sini. tak gentle langsung..

aku ari-ari beli utusan meloya... x baca pun tapi lepas beli aku bako je...hari aku wat gitu... nak bako banyak2 x cukup bajet... jadi sbg protes sehari satu...2 je yg aku mampu....

kesian polis...jalankn tugasss..respect kt depa

ape la nk jd??lates news
terbaru


EmoticonEmoticon