Berita baik bagi lepasan Universiti yang mencari kerja

Berita baik untuk para lepasan Universiti di luar sana yang masih menganggur dan pening untuk mendapatkan kerja. Juga berita baik bagi individu yang sedang berfikir untuk mendapatkan kerja yang lebih baik berbanding kerja yang dilakukan sekarang. ReJaM© terjumpa satu website yang baik untuk anda.

Website ini akan memberikan anda maklumat tentang peluang-peluang kerja yang terdapat di seluruh negara yang sesuai dengan kelayakan anda. Seboleh-bolehnya tentu anda mahukan kerja yang sesuai dengan kursus yang anda ambil semasa di universiti betul tak?

Jadi, anda hanya perlu mendaftar di website ini, kemudian berikan butir-butir peribadi termasuk kelulusan dan email agar mereka dapat memberikan maklumat kerja yang sesuai untuk anda mohon.

ReJaM© dah cuba daftar, untuk melihat bagaimana fungsi website ini, hasilnya website ini telah menghantar email setiap hari dan memberikan senarai syarikat-syarikat yang memerlukan pekerja, dan pelbagai kekosongan jawatan sesuai dengan kelayakan yang ReJaM© ada. Di bawah ini contoh email yang ReJaM© perolehi.



Semoga maklumat ini bermanfaat untuk korang semua. Untuk mendaftar sila klik sini [JobCentral]


ReJaM© "Hebahkan kepada keluarga dan sahabat handai yang masih pening nak cari kerja tu"

14 Comments

  1. Laaa ReJAM ni penganggur rupanya... hahaha patutlah banyak masa nak buat fitnah kat blog ni!

    ReplyDelete
  2. mcm mn kalau masih menuntut dan bakal habis pengajian dalam pertengahan tahun ini???? bolehkah

    ReplyDelete
  3. woit annon kat atas sekali tu.. yg banyak fitnah utusan malaysia, Tv3.. rejam menulis dgn fakta.. bukan auta.. Bengongg!!!

    ReplyDelete
  4. http://www.neobux.com/?rh=68697A626F6C6C61683931

    join saya buat duit...saya dah dapat USD 1.98 setelah sblan..dan pendapatan(sampingan) saya semakin meningkat....hanya dgn klik iklan...10min shari....klik link di atas dan daftarkan diri anda!!

    ReplyDelete
  5. TU LE ORG UMNO YG BETUL DIA X NAMPAK KALAU TIPU MESTI DIA ORG CAYANYE

    ReplyDelete
  6. orang kat atas skali tu laaaa org suruh jadi student tak mau nak jugak jadi stupid

    ReplyDelete
  7. org kt atas 2 xyah blaja tgi2, xyah masok u...cukup ar stakat pmr/spm....pas2 join putera umno.....kalo yg pandai cket amek lesen kontraktor kelas f.....kuat bodek projek mudah dpt....weh xda teloq ka pakai nama orang pas?.....hahahaha

    ReplyDelete
  8. ReJaM© dah cuba daftar, untuk melihat bagaimana fungsi website ini, hasilnya website ini telah menghantar email setiap hari dan memberikan senarai syarikat-syarikat yang memerlukan pekerja, dan pelbagai kekosongan jawatan sesuai dengan kelayakan yang ReJaM© ada. Di bawah ini contoh email yang ReJaM© perolehi

    bace laa perenggan nieh tul2..

    ReplyDelete
  9. **Oftopic**
    mohon link & blogroll exchange jika tidak keberatan. Link dan blogroll tuan telah di paparkan diblog saya, terima kasih

    ReplyDelete
  10. haha..kalo pn rejam mnggangur, tp duit masyuk kot..igt saja2 ke buat blog ni?heh

    ReplyDelete
  11. terima kasih rejam..:-)

    ReplyDelete
  12. kepada budak2 U terutama Pro M...sedar2lah diri tu...Belajar pun kerajaan tolong...xmerasa kome belajar kalo kerajaan xtlg...

    ReplyDelete
  13. xada kene-mengena Pro-M dengan status kerjaya. lihat kembali ideologi dan dasar perjuangan Pro-M..
    masa depan bukan ditentukan atas dasar anda sentiasa menjadi Aspirasi. mada depan, Allah yang tentukan. igt tu saudara!!!

    Pro-M UNISEL

    ReplyDelete
  14. dah habis belajar11 March 2011 at 01:40

    mana2 kerajaan pun mesti tolong student, mungkin siap bagi biasiswa lagi kalau kerajaan PR memerintah.. berbanding kerajaan BN yg nak pau duit rakyat je kejenye.. dgn student pun jadi mangsa PTPTN..

    a[e la nak berkira sgt duit tu.. lagi pun bukan duit org lain, duit rakyat n hasil bumi sendiri.. bukan duit poket pak menteri..

    pergi belajar lagi Man.. kesian anak melayu ni..

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan