Blogger kaki botol minta buktikan dia di dalam gambar itu

Berikutan pendedahan gambar panas Blogger gerombolan songkok tinggi bersolat di kedai arak di MiLo SuaM, dan beberapa blog sahabat [Blogger UMNO], tuan punya badan membuat entry khas di blognya sebagai respon terhadap pendedahan tersebut. Blogger ini mencabar agar membuktikan bahawa orang di dalam gambar tersebut adalah Parpukari.



Lawak sungguh respon yang diberikan, benar-benar diluar jangkaan ReJaM©. Kalau nak buktikan bahawa orang di dalam gambar tersebut adalah Parpukari, mungkin ReJaM© tak dapat nak buktikan, kerana orang di dalam gambar itu adalah Mohd Salim Bin Iskandar kah kah kah.

Baiklah, walaupun blogger otai gerombolan songkok tinggi ini begitu popular di kalangan pengikut-pengikut blog politik Malaysia, mungkin ada pembaca yang masih belum kenal siapakah orang di dalam gambar tersebut betul tak? Baiklah, screenshot akaun twitter yang menggunakan nickname Parpukari di bawah ini menjelaskan persoalan anda.[TwitterParpu]


Petang semalam pukul 7:02 PM siap bersumpah bagai dengan nama Allah, siap nak bersumpah cara Saiful Bukhari, tiba-tiba cabar orang buktikan bahawa dia di dalam gambar tu kah kah kah. Mungkin masa dia bersumpah ni masih dalam keadaan mabuk kot?

Sempat lagi dia nak spin tu kah kah kah... Selama ni berapa banyak dah pembaca-pembaca blog dia dah kena spin?

ReJaM© "Kau ingat orang tak kenal kau ke Kari Parpu kah kah kah..."

107 Comments

  1. fuhh..super kantoi..

    ReplyDelete
  2. tunggulah bala Allah dtg kpd mrk.. Bru nk tobat..

    ReplyDelete
  3. Nama macam orang Islam aje? Tapi kalau perangai dan rupa hodoh macam tu, membuatkan imej Islam tercemar, lebih baik dia mengaku pengikut Kerajaan Langit lagi baik. Boleh sertai pengikut agama lama di Bali yang sanggup meminum air kaki "Ayoh Pent".

    ReplyDelete
  4. yaaahhhhoooooo!!!!!~
    celako celako celako ak kantoi bak kata AAKJ~

    ReplyDelete
  5. Dia ingat dengan bersumpah dengan nama Alah tu orang nak percaya. Kalau dia bersumpah dengan nama Dewa Murujib pun orang takkan percaya. Kah kah kah...

    ReplyDelete
  6. jom lah lepak2 kat blog aku ada mcm2 info menarik ade info pasal wali songo ade info pasal babi kacukan biri2 dan anjing kacukan biri2 ade macam2 lah info tak caye klik aku nye nickname

    ReplyDelete
  7. baik die kate dia tngah minum kicap bkn stout....kah3

    ReplyDelete
  8. malta mmg kaler itam ke? tp malta tu dibuat kt kilang Carlsberg kn..hik hik..n ape kes ade Tiger n Guinness tu..tgamak eh minum air dlm cawan bekas arak gitu,,hik hik,,,ala tomey2 parpukari ni..hahahaha

    ReplyDelete
  9. jap jap.. aku blurr sket.. 1st dia cakap "Demi Allah itu adalah MALTA", which means dia ngaku la tu memang dia, cuma air dalam cawan adalah 'Malta', not beer.

    pastu, dia suruh buktikan yang dia dalam gambar tu.. wait, what?

    kot2 dalam "Malta" ada alkohol? ke waktu tgh taip twitter or post suruh bukti tuh, dia masih mabuk??

    ReplyDelete
  10. macam haram jadah ...memalukan bangsa dan agama. islam ke dia ni?

    ReplyDelete
  11. Guiness Malta ???? ada jual lagi ke ?? menipu sampai sanggup bersumpah, dasyattt.

    ReplyDelete
  12. Bersumpah tak membuktikan dia tak bersalah! Sama seperti Saiful!

    ReplyDelete
  13. islam haram arak30 March 2011 at 10:00

    "DEmi Allah itu adalah malta..???" Yeee PK itu adalah MALTA!gandum Malta tp malta itu telah diperam ditapai menjadikan dia HARAM!!!!!! bodoh!!!!,

    gua nak tanya lu .. Wine tu haram ke tak ?... Wine berasal dari aanggur .. anggur tu haram ke tak ?.. mcm malta .. malta tu haram ke tak ?.. MMG la tak HARAM sebab tak di TAPAI , dah tapai jadi la haramalah bodoh, kecik2 tak nak mapos , .. nama tuhan pon ko nak SPIN !!!.. pukimak punya parpukari ..

    ton /botol malta nye mana??.. banyak air lain ko leh minum .. yang ko g tabur saham dalam skyt guniess tu pehal??..

    ReplyDelete
  14. Orang yang mengangkat sumpah ni sebenarnya penakut!munafik tengok ni
    http://www.youtube.com/watch?v=uEMcKYo52VM

    ReplyDelete
  15. dia dah mula mengelabah tu..tak cukup tempat nak lari,tak cukup tempat nak sorok..sorok dalam almari pun orang tau...hahahaha

    ReplyDelete
  16. dia xtkut pada dosa ni..
    dosa pun dia xthu gaknye pe makne nye...

    ReplyDelete
  17. harap mamat parpukari ni tak mati dlm keadaan kafir. fitnah2 yg dia buat, dengan gambar yg kita dpt ni itu tak termasuk benda lain yg kita tak nampak yg salah tu, yg di larang keras oleh Allah. masya-Allah. mintak jauh la kalau tuhan nak ambik nyawa tu anytime parpukari. dlm kubur tu nanti ko tau la macam mana. aku lihat ko ni hidup lebih kepada duniawi. Umat2 akhir zaman.

    ReplyDelete
  18. Uikkk??? ni dah main isu arak pulak.. Nape?? da xbest da nak main isu seks ANUar?? sebab da kantoi kan..da xleh main pasal masa dia twitter n fb..kahkahkahkah!!!!!
    mmg sah ANUar "hilang" pd mlm 21 feb..tggu je laaa akibatnye..hahahhahaha

    ReplyDelete
  19. Dah kenelah dgn trademark dia "Takebeer"!!!"Takebeer"!!!"Takebeer"!!!
    Woi parpukari walaupun rupa mu tidak ku kenal tetapi carut marut mu tetap menjadi pujaan UMNOAPCO...

    ReplyDelete
  20. pehhh...dier siap ley maen sumpah2 pkai kalimah ALLAH lg...

    -MF-

    ReplyDelete
  21. Woi parpukari walaupun rupa mu tidak ku kenal tetapi perut mu tetap menjadi pujaan UMNOAPCO...

    deyyyyyyy.. lu nk spin ape lg? ( kt sebelah lu sape? papa goml ker? )

    ReplyDelete
  22. real katak mencelah:
    tanpa nama 1018.. ko ni satu .. blum apa2 kata DSAI dah kantoi.. kami x bincang psal DSAI sb kami yakin dia x slah.. ni menatang parpu sekor ni.... nak jual beli agama plak... tuan guru nik aziz di kutuk kau2.. sekrg rasa camner dier plak kena kutuk.. heee..heee.. hehhhh

    ReplyDelete
  23. muka seiras parpu..

    tapi perut dlm gmbr tu kurus skit la..bahu pun kurang tegap..hehehheheheheheh

    ReplyDelete
  24. Baru aku tau munafik ni nama dia Mohd Salim Bin Iskandar....kahkahKah....TakeBeer! TakeBeer! pi mampus lg baik la.

    Kepada Tanpa Nama 30 Mac 2011 10:16 AM , dh ada diterangkan pasal masa twitter n FB dlm post blog ni, silalah selak kembali....Pasal masa ni pun aku dh try buat, mmg betul apa yg diterangkan.Apo lg nk dikato.....

    -Joe-

    ReplyDelete
  25. walaupun kamu aku tak pernah kenal... tapi perut mu yang terlebih boroi tetap ku kenal... muka mu macah pariah jaga lubang jamban dan lubang hidung mu tetap jadi pooojaaannn hatiku. hidup umporno... kah... kah

    ReplyDelete
  26. real katak: nasihat;
    Kalau dah taw salah bertobatlah parpu.. x yah nak sumpah2.. sbb sumpah mcm mainan kanak2 saja... bukan semua menda boleh buat sumpah laknat... tu la.. belajaq agama tak mau.. tapi nak tunjuk pandai .. dah tu siap kutuk para tuan guru plak....
    kalau takat sumpah nak defend diri tapi x nak berubah x yah la parpu....
    Pagal hai kya ??? nikal jao tum se... jahannam karo.....

    ReplyDelete
  27. "Mujhe yaaro maafkarna mein nashee mein huuu .. mein nashee mein huu,,,,"
    lagu ni sesuai untuk parpu,, filem naseeb... amitabh batchan punya dialog....

    ReplyDelete
  28. hahahaha malta?? hahahaha

    ReplyDelete
  29. Kha...kha.kha....30 March 2011 at 11:18

    Ini kena tubuh suruhanjaya untuk menentukan gambar ini adalan tulen. Seperti geng songkok tinggi minta DNA, Parpukari diminta buktikan bahawa itu bukan arak. Yang membongkarkan gambar ini akan dilindungi di bawah Akta Pemberi Maklumat. kha...kha...kha....

    ReplyDelete
  30. bila dah kantoi jadi gelabah tak tentu pasal..sanggup bersumpah atas nama Allah lagik tue.. awatla hati kering camni skli..

    hottest entry di blog khalis :
    Dunia coklat paling lazat

    Diskusi lucu antara Bill Gates dan Steve Jobs

    ReplyDelete
  31. Nak blog atau kebudak2an, Topeng Perak?

    The Unspinners tidak suka masuk campur dalam pergaduhan sesama blogger.

    Kali terakhir, kami hanya suarakan jika seseorang itu tidak layak dan berkemampuan mengetuai sesuatu organisasi itu, undur sajalah. Tidak lebih dari itu.

    Kali ini pula ialah tindakan seorang blogger pembangkang mengeluarkan gambar seseorang blogger dan mendedahkan sesuatu yang mana dia pun tidak sahih betul atau tidak. Lainlah kalau gambar atau video itu jelas menunjukkan rupa sesorang dalam keadaan yang memalukan.

    Melihat gambar Topeng Perak di atas, adakah boleh dianggap Topeng Perak, blogger PAS berzina dengan dua wanita asing kerana bergambar rapat dengannya?

    Tentu tidak. Begitu juga, dengan menunjukkan gambar berikut, adakah ini bermakna orang yang dikatakan sebagai Parpukari sedang minum arak berjenama Guiness?


    Belum tentu. Mungkin minuman dihadapannya itu kepunyaan orang lain. Orang yang dikatakan Parpukari hanya duduk sebentar di tempat peminum.

    Kemungkinan ayer itu hanya kopi O mengunakan gelas Guiness Anchor yang sudah bercuci. Warna Kopi O dengan Guniness Stout sama saja. Bezanya adalah buih atas minuman pada awal Stout dituang.

    Akhir sekali, kemungkinan juga ianya hanya Guiness Malta yang bukan arak dan mengandungi alkohol.

    Tanya orang tu sendiri samada dia minum atau tidak. Kalau tidak ada bukti, usahlah buat tuduhan sedemikian.

    Permainan Topeng Perak ini perangai mengenakan cara kebudak-budakan. Kalau nak blogging, adalah etika minima seperti tidak mendedahkan identiti anonymous seseorang blogger.

    Sebagai penyebar berita, tidak perlu nak berbalah sesama blogger, walaupun berlainan parti atau ideologi.

    Jika anda perjuangkan ideologi atau parti apa sekali pun, apa perlunya jadikan blogger lain dan blogging sebagai tajuk? Macam orang syok sendiri.

    Wartawan jarang menulis mengenai kewartawanan. Wartawan tiada menghentam wartawan atau akhbar lain. Blogger seperti juga wartawan bukan yang perlu didedahkan atau dijadikan bahan berita.

    Hormatilah peribadi atau identiti seseorang yang bukan public figure. Juruskan urusan anda kepada mereka yang mahu dan memang public figure.

    Jangan mulakan main kasar, sebelah sini pun tahu main kasar. Sini balas, sana balas balik dan akhirnya semua yang rugi.

    Sepatutnya ada ruang tertentu di mana blogger sesama blogger bekerjasama untuk merapatkan jurang kommunikasi dan meningkatkan mutu blogging.

    Posted by The Unspinners at 10:27 AM

    ReplyDelete
  32. Mohd Salim Bin Iskandar = Mabuk Stout Bicara Islam

    ReplyDelete
  33. owh baik hujah unspinners atas ni ek..blah la lu.. abih wartawan2 utusan, TV3, Segala media UMNO ni beretika ke? klu beretika diorg xkan sekat rakyat jelata dapatkan maklumat yang sahih. ni tak, bab pembangkang semua kotor..BN je baik, malaikat..klu kotor pun cpt2 dia cover..hak tuih!!!

    ReplyDelete
  34. Bodoh punya parpukari masam neh...khaaiikkk ptuihhh.

    ReplyDelete
  35. to unspinners..

    'Kemungkinan ayer itu hanya kopi O mengunakan gelas Guiness Anchor yang sudah bercuci. Warna Kopi O dengan Guniness Stout sama saja. Bezanya adalah buih atas minuman pada awal Stout dituang.'

    'Akhir sekali, kemungkinan juga ianya hanya Guiness Malta yang bukan arak dan mengandungi alkohol.'

    kahkahkahkah..tukar name la ye..bukan unspinner..tp unte jer..hahhahahaha..unte je mcm ko ni..kahkahkahkah..hahahahahahaha...ade akal tp nk jd bengap jgk...umngok2...ni je taraf org2 umngok??kahkahkahkah!!!

    ReplyDelete
  36. Unspinners pun bodoh..Woi balik umah korek idung lagi bagus la dr dgr korang melalut...ptuihhh

    ReplyDelete
  37. MALTA HALAL?

    bukankah ada 10 golongan yg sama2 mendapat azab kerana terlibat dgn arak. kalau dlm konteks zaman ini termasuklah mereka itu org2 yg menjadi pemandu lori arak, pelayan minuman arak di restoran dll.

    walaupun malta tiada alkohol tapi bukankah ianya jelas ada logo syarikat arak? dan setiap pembelian malta adalah sumbangan kepada syarikat tersebut. dan syarikat tersebut kita tahu produk utamanya adalah arak, bukan jual roti telur.

    ada ke roti telur cap guiness stout misalnya? kecuali si kari itu sedang mabuk maka semua minuman nampak mcm teh orang kampung utk kuruskan badan.

    ada beratus jenis minuman yg tiada alkohol dan tiada subahat dgn syarikat arak, mengapa tidak dipilih?

    BUKAN PARPUKARI ?

    walaupun ramai tidak kenal dia ni, tapi nama samaran itu ada perkataan KARI. dan jika dilihat dari luarannya, memang ada ciri2 hasil byk makan kari. keturunan kuat makan kari? takkan keturunan mendeleng kot? atau bajau? dah tentulah sekari dengan mahathir.

    ReplyDelete
  38. Patutla beria2 suruh DSAI bersumpah. Memang gila sumpah rupanya juak2 umnoporno ni. Ingat sumpah je dosa ko dengan tuhan terampun ke? Ni yang kat atas ni lagi la bangang..ada ke air kopi orang letak kat dalam gelas mcmtu? aduh..ceteknya pemikiran..Ko boleh buktikan ke Guiness Maltta tu halal? kalau perosesnya kat kilang anchor yg sama?
    Topeng perak mendedahkan perkara ni kerana parpukari ni beria2 menegakkan syiar islam kononya..tapi adakah layak orang seperti parpukari ni untuk menulis sebarang bentuk dakwah sekiranya dia sendiri belum tentu baik akhlaknya. Belum tentu apa yang parpukari ni hebohkan dalam blog beliau tu benar, so tak salah sekiranya ada orang yang cuba untuk membongkarkan watak sebenar parpukari ni. Siap ada gambar lagi ok la tu. Takkan nak betul2 nampak dia tengah minum baru nak percaya? korang kalau tengah minum tu memang sepanjang masa cawan tu kat mulut ke? Tolong la jadi orang yang reti berfikir.

    ReplyDelete
  39. alamak dah ramai rupanya kat atas aku ni..aku maksudkan unspinners yang tetap cuba nak spin.Harap maklum.

    ReplyDelete
  40. nampak sangat kebudak budakan. aku tak terkejut selepas ni blogger pakatan pulak sorang sorang akan kena londeh

    ReplyDelete
  41. azizi yang hebat30 March 2011 at 12:18

    bajingan ni sape? ape bangsat yang dia dah buat? lahanat mcm ni pon boleh popular ke?

    ReplyDelete
  42. KAH! KAH! KAH! Betul tak semalam aku cakap? Keling ni akan bersumpah bagai nak giler! KAH! KAH! KAH! Siap sebut nama Allah! Blogger2 UMNGOK ni memang dah sebati darah Yahudi kat dalam badan dorang. Togak Arak, demi Allah! Fitnah orang, demi Allah! Kongkek cipap budak bawah umur, demi Allah! Take Beer! Take Beer! Demi Allah! Pasni mesti dia akan buat sumpah laknat kat mesjid. Pasni dia mesti akan pergi buat umrah, keliling Kaabah sampai berpeluh ketiak. Kat sana buat sumpah laknat lagi. Balik umrah ... togak arak, kongkek cipap, fitnah lagi ... demi Allah! KAH! KAH! KAH! perkataan ni dah mcm mainan mulut dorang! Yahuling betul laaa keling ni KAH! KAH! KAH!

    ReplyDelete
  43. Kih2 cakap orang kebudak budakan. Pemimpin UMNGOK lagi la kebudak budakan. Tak gentle langsung. Nak pilihanrraya je keluar kes liwat, video seks lagi la moral rendah punya parti. Pastu penyokong dia boleh percaya bulat2 tu? Tengok pun belum lagi dah percaya? Senang cerita kalau UMNGOK ni berani sangat apasal bila DSAI ajak debat pasal buku jingga semua bachul?

    ReplyDelete
  44. kah..kah..kah..kah.. parpukari bersumpah? kah..kah..kah..kah.. dah cikgunya pun si sialfools dgn najis tong nazak.. sikit2 sumpah.. nampak sgtlah keanak-anakkan.. kah..kah..kah..kah..

    The Unspinner..malta tu x haram ke? pegi ngaji agama dulu. belajar bab halal haram. pegi belajar agama.. apa hukum shubahat. pegi belajar phothoshop mcmana nak kenal gambar yg dah di edit atau gambar ori. suruh sekolah lari bawah jambatan.. dah besar bodoh.. kerja malas konon nak jadi blogger.. makan duit fitnah haram.. kerjanya mencaci maki org. BANGANG!!!

    ReplyDelete
  45. bro, bole kasi gambar full x? mau gak tgk sape laki yg sebelah die. kowt2 ade org lain yg terkenal skali ker join die mabuk time tu... jangan la tunjuk gambar sorang jer.. tunjuk d whole pictures baru la fair n xkan timbul spin2 dr pihak UMNo nanti... LOL

    ReplyDelete
  46. DIA NI KITA RAMAI2 JADIKAN PUNCH BAG BEST KAN.....PERUT BOROI ALA PELAKUN LUCAH MIRIP ANWAR.

    ReplyDelete
  47. to unspinners...
    Dalam AlQuran pun dah sebut orang jenis Yahudi nie Nabi Musa sudah tunjuk kekuatan mukjizat pun masih tak nak percaya kepada Allah...Begitu juga Nabi s.a.w kita pernah menunjukkan bulan terbelah dua juga masih tak nak percaya kuasa Allah....
    Kalau hang masih was2 elok sangatlah pergi jumpa dengan dia sendiri jangan nak buat komen bodoh kat cnie...

    ReplyDelete
  48. Hahahahhaah ayat biasa penipu jangan nak pusing laaaa huhuhuhu


    JOM UNDI PM PIlihan Anda disini http://apps.facebook.com/calonpm/

    ReplyDelete
  49. nama penuh dia ialah ENCIK parPUKIkari BIN papaDOM

    cili kasi lebih, kuah banjir

    ReplyDelete
  50. unspinner ...

    bukan kami kata mat kari togok arak..tapi zulkifli nordin yg kata 110% sah gambar tu menunjukkan mat kari tu telah minum arak, baru je lepas sendawa.

    dont talk konon tkleh sentuh peribadi.

    pergi nasihatkan puak2 umporno kt atas tu. dia org ajak masuk gelanggang, kita ramai2 masuk la.

    ReplyDelete
  51. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  52. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  53. dah jumpa betul ker arak dalam gelas tuh. sila tgk dicni
    http://www.wikitree.com/wiki/Space:Guinness_Beer

    ader serupa tak???

    sila lihat disini untuk gelas yang satu lagi.
    http://sixthseal.com/2008/05/min-kong-cafe-rm-20-prawn-noodles/

    ReplyDelete
  54. DAH AGAK DAH, MEMANG DIA AKAN GUNA ALASAN

    1. ITU BUKAN SY

    2. ITU BUKAN ARAK

    3. AADAKAH SY SDG MINUM DLM GAMBAR ITU?

    KAH KAH KAH...


    SEPATUTNYA DIA KENA PILIH SALAH SATU DI ATAS BARU TAK KANTOI... KAH KAH KAH!

    ReplyDelete
  55. ni....mamak punya cakap belit-belit....jumpa ular ketuk dia ni dulu..

    ReplyDelete
  56. cehh... komen Tanpa Nama aku di remove... penat jer aku carik..

    ReplyDelete
  57. kalau yer pun mamat ni xminum arak,tp dia dok kt pub,itu dh d kira dosa sbb menimbulkn fitnah atas diri dia sendiri...kalau pada diri sndiri pun dia fitnah,almaklumlah dia ni mmg kaki fitnah pada org ramai,pada ustaz2,pada ketua2 agama,pada tok2 guru,pada pejuang2 yg menegakkan Islam...hanya org yg hatinya buta,hatinya dh gelap & kotor yg terpengaruh mmpercayai ngn kata2 org yg hina di sisi Islam...jgnlah mempercayai dan terpedaya ngn org memfitnah dirinya sendiri.....

    ReplyDelete
  58. CISSSSSSS BEDEBAH KAU UPSPIN KE HARAMJADAH APA KE NAMA TU AKU TAK PEDULI TAPI NAMPAK MACAM NAK DEPEN JE PK TU.DAH TEGHANG GELAIH DEPAN MATA PUN BOLEH NAK KONA LAGI

    ReplyDelete
  59. Hahahahaha........ Parpukari tak release komen aku dlm blog dia. Penakut, chait!!!... Hang ngan MyKMU pon sama, penakut.

    Aku ulang komen aku kat dia di sini.

    "Nak buktikan apa lagi, kan hang dah bersumpah yg minuman tu Malta. Maka sahlah gambar tu gambar hang. Klu tak mcm mana hang tau minuman tu Malta"

    Ni ajaran Islam Ada Had Ada Hari kut...



    .

    ReplyDelete
  60. HAHAHA....KANTOI JGK, SIAP SUMPAH KT TWEETER TU AIR MALTA PASTU SPIN PULAK KATA TAK MINUM DAN BUKAN DIA. WAHAI MOHD SALIM BIN ISKANDAR ATAU PARPUKARI, INSAFLAH. CUKUPLAH JGN MINUM ARAK DAN MENFITNAH LG. BADAN TU DH GEMUK, NANTI SESAK NAFAS TERUS MATI KAN SUSAH.

    PAKCIK RAZAK

    ReplyDelete
  61. Belum tentu. Mungkin minuman dihadapannya itu kepunyaan orang lain. Orang yang dikatakan Parpukari hanya duduk sebentar di tempat peminum.

    Peminum pi tambah ambik yg lain, yang ada kat meja tu parpuki sapu lah...kah..kah..kah. Ada akai taruk kat lutut........porahhhhh..

    ReplyDelete
  62. Nasib baik dia kata malta...kalau dia kata itu cuma coke saja apamacam?.
    Deiii...tambi! auta juga ada.

    ReplyDelete
  63. Jangan bersumpah lah dengan nama Allah.....selama ini kamu keji, kamu umpat kamu nista dengan kata-kata kesat kepada pemimpin pembangkang hatta sembahyang hajat yang mereka buat kamu jadikan bahan celaan...SIAPAKAH YANG SANGGUP MENDENGAR SUMPAH KAMU!Mungkin ada...iaitu PENCACAI NAJIS UMNO!

    ReplyDelete
  64. kepada owner blog ni..
    aku dah masak taktik ko..
    ko cuba nak alihkan isu video anwar kan..

    ReplyDelete
  65. ITU MEMANG LA BUKAN PK;TAPI DIA ADALAH SETAN YANG ORIGINAL YANG ALLAH NAK TUNJUK KAT KITA .CARA DUDUK DIA,MAKAN MINUM DIA, SEMUA JENIH MAKANAN SETAN CUMA DIA NI TAK BOLEH MEGHESAP AJE.AGAKNYA KENA SUMPAH KOT.YANG UNSPINNER TU MACAM NAK SOKONG MANGKOK PK TU DOK TOLONG DALIH MACAM2 PLAK .YANG PUAK TAK TENGOK PUN GAMBAQ ANWAR. TU DOK BALUN DAH .DIA TAK KOMEN PLAK .DEPA TU LAGI DAHSYAT TEGHANG2 ITU ADALAH FITNAH MASIH DOK SOKONG JUGAK .TANYA BUDAK DARJAH SATU PUN DIA TAU HABAQ.

    ReplyDelete
  66. tu bukan dia lah....tu anwar..tgk jam tangan omega dah hilang dlm bontot saifoooool.. trio porn production yg korek jam tu dari lubang saifool.

    ReplyDelete
  67. tapi dia ni kalau dlm video hitam putih tak nampak apa....jadi video hitam legam.........hhahahahahahhahahahahahah

    ReplyDelete
  68. Lima Soalan Untuk Anwar – Dato’ Eskay
    30 03 2011

    …pertama, sejak dua tahun lalu berapa kali Anwar ke Thailand? Kedua, siapa yang menyambut Anwar di Thailand? Ketiga, di hotel mana Anwar menginap? Keempat, apa Anwar buat di bilik hotel tersebut? Dan kelima, siapa yang menyelesaikan semua bayaran tersebut?

    “Jangan paksa saya dedahkan semua itu… suruh Anwar jawab dulu soalan itu sebelum (semua) serang saya” kata Eskay.

    Setelah lebih satu dekad tidak bertemu, semalam, Dato’ Eskay dan saya ditakdirkan Allah s.w.t bertemu semula di Shah Alam. Panjang cerita kami, kembali ke zaman kami merancang membuat sebuah filem bertajuk ‘Kacau Malaya’ bersama Datin Tiara Jacquelina dan Uwei Hajisaari. Dato’ Eskay masih seperti yang saya ingat tentang beliau, lincah dan sporty.

    Di dalam pertemuan semalam, Dato’ Eskay di temani oleh Dato’ Shuib Lazim dan pertemuan itu disertai oleh lima orang blogger dan seorang pengarang media alternatif. Saya berterima kasih kerana dipelawa ikut serta kerana terdapat beberapa soalan yang saya benar-benar mahukan kepastian dari Dato’ Eskay.

    Ehsan RBF Online

    Dato’ Eskay semalam mengesahkan bahawa Dato’ Seri Anwar Ibrahim menghubunginya sewaktu video seks yang dikatakan menyerupai seorang pemimpin pembangkang disiarkan di Carcosa Seri Negara, sebulan selepas rakaman dibuat.

    “Eskay! Where are you?” tanya Anwar, menurut Eskay. Data-data daripada maklumat panggilan telefon, data-data sms di antara Anwar dan Eskay telah diserahkan kepada pihak polis untuk membantu siasatan.

    Dato’ Eskay juga tidak menafikan, Anwar secara terbuka lebih fokus menyerang Tan Sri Rahim Thamby Chik daripada dirinya, sedangkan penglibatan RTC hanya bermula 3 hari sebelum pihak media didedahkan dengan video tersebut. Bagaimanapun, Eskay amat kesal bila ada penyokong Anwar cuba mengaitkan tindakannya itu dengan kes mahkamahnya dan juga sebagai satu aksi untuk mendapat habuan lumayan.

    Untuk itu Dato’ Eskay telah memberitahu para blogger yang hadir bahawa beliau adalah rakan berhibur Anwar sejak beliau mula curiga tentang perhubungan Anwar dengan Sukma Darmawan, adik angkat Anwar dari Indonesia.

    “Suatu masa, Anwar duduk di kediaman rasminya sewaktu jadi Timbalan Perdana Menteri dan Menteri Kewangan, Anwar kehilangan wang tunai berjumlah RM200,000 di rumah tersebut….” Eskay memulakan cerita.

    Eskay mendakwa Anwar kemudian mengajaknya ke rumah untuk melihat tempat wang itu disimpan dan hilang. Ketika di rumah tersebut, Eskay terlihat Sukma di dalam sebuah bilik bersebelahan dengan bilik tidur Anwar.

    “Saya tanya dia, siapa tu… Anwar kata oh itu adik angkat saya…” tambah Eskay yang mendakwa dia curiga kenapa bukan anak-anak Anwar yang tinggal dibilik sebelah Anwar, sebaliknya, apa istimewa seorang lelaki dewasa yang ‘lembut’ itu untuk diberi bilik betul-betul disebelah bilik tuan rumah.

    “You like him?” tanya Anwar. “Please, I am straight” kata Eskay dan menurutnya, Anwar juga segera menepuk tangan ke dadanya dan berkata, ‘I pun straight tau….”

    “Selepas itu Anwar seolah-olah mahu buktikan bahawa dia memang straight dan ajak saya pergi berhibur…” itulah penjelasan Eskay bagi menceritakan bagaimana Anwar sering meminta dia ikut serta dan kemudiannya mengendalikan perempuan-perempuan untuk Anwar.

    Nak tau lanjut sila ke blog Kickdefella....

    ReplyDelete
  69. Tanpa Nama berkata...
    Lima Soalan Untuk Anwar – Dato’ Eskay
    30 03 2011
    ..................................................

    JAKA jawab :

    ESKAY TERTIPU DENGAN LELAKI MIRIP ANWAR

    anwar dalam cerita eskay tu ialah 'lelaki mirip anwar' yg berlakun dlm video tu. selama ini eskay telah tertipu dgn seorg lelaki 'mirip anwar' yg mendampingi beliau yg disangkanya memang anwar.

    JANGAN SAMPAI SAYA DEDAHKAN : UGUTAN ALA EZZAM

    ugutan dia sama macam ugutan katak2 seperti ezzam yg suka sebut 'jangan sampai saya dedahkan'..laaaa apa tunggu lagi. alang2 dedah , dedahlah betul2 semuanya sekali. mudah2an boleh kuburkan PR semuanya.

    ESKAY URUT MAHATHIR SAMBIL REKA CERITA LUCAH

    adakah mungkin idea semua cerita ini dicipta pada setiap kali eskay mengurut mahathir? ketika itu mereka berbincang satu plot cerita lucah utk anwar dan akan dedahkan dekat pilihanraya selama mana anwar masih aktif politik.

    bukankah mahathir pakar dalam mereka2 cerita hikayat sebab menjadi Pengarang Lucah Di Rumah.

    TAKKAN JADI RAKAN HIBURAN ANWAR SAJA, PEMIMPIN UMNO LAIN?

    kalau eskay mengaku rakan berhibur anwar, bermakna eskay terlibat jadi talibarut bersubahat menyediakan hiburan maksiat utk pemimpin2 umno, kalaulah cerita itu semua nak dikaitkan masa zaman anwar dalam umno.

    dah tu takkanlah rakan hiburan anwar saja, what about mahathir. takkan rakan urut saja. urut utk apa? hihihihi. nak lawan power anwar le kot yg menjadi cemburu dan dendam mahathir selama ini.

    itu sebab eskay boleh tubuh triosex production dgn rahim tambi, mereka sama2 rakan berhibur dan sama minat dalam perkara lucah. kenapa tak berpakat dgn pemimpin umporno yg lebih berwibawa dan tidak pernah dikait dgn lucah(takde yg bersih kot semuanya, kalau dah silembut rais pun tak suci).

    ESKAY MEMANG TERLIBAT BIKIN FILEM

    eskay mengaku buat filem 'Kacau Malaya'. ini bermakna eskay terlibat dunia filem. maka ada kebolehan walaupun tk pakar(kantoi) dalam bikin filem maka digunakan kebolehan itu utk bikin video lucah ini.

    ANWAR HILANG RM200K, BUAT APA AJAK ESKAY CARI?

    apa ke hal anwar ajak eskay utk cari duit yg hilang dalam rumah sendiri..diulangi..hilang duit dalam rumah sendiri sedangkan dia tahu sukma sedang landing seksi dalam bilik di rumah itu? bilik tak berkunci pula. itu bukan bukti eskay 'eskay nampak anwar liwat sukma'.

    ANWAR DAH MENGAKU STRAIGHT, TERTOLAK SEMUA FITNAH LIWAT

    dah jelas lepas tu ANWAR MENGAKU DIA STRAIGHT...maka tertolaklah semua fitnah liwat selama berdekad ini. sah2 semua fitnah. now nak kaitkan pula anwar dgn sex straight pula. ok silakan.

    KESIMPULAN

    tidak ada satu pun kenyatana baik eskay atau mana2 syaitan yang mengatakan 'SAYA MENGAKU MELIHAT ANWAR LIWAT DGN MATA KEPALA SAYA SENDIRI DALAM KEADAAN WARAS DAN SEDAR'. itu pun belum cukup sebenarnya utk kaitkan anwar bersalah. sebab saksi fasik tak boleh pakai.

    semua cerita direka utk mengaitkan dan menimbulkan syak wasangka supaya semua org menaruh syak sahaja yg anwar memang LELAKI MELAYU HEBAT SEPANJANG ZAMAN....idaman umi pontianak. aduuuhh

    ReplyDelete
  70. Laaaa....... mai kot mana pulak komen pasai 5 soklan pada Anwar ni. Salah tempat ka atau mabuk mcm cilik kasi taruk!


    Wakakakakakakaa...............

    ReplyDelete
  71. Altantuya kekasih gelap Najis30 March 2011 at 17:51

    Tanpa mak bapak (nama) 4.02pm

    Aku mmg paham perasaan anjing2 Umporno mengenai video lucah. Puak2 ni mmg jenis yg buta hati dan tiada pedoman tiap2 hari baca utusan meloya, berita hairan, TV3 1/4 dan msm lain. Aku percaya puak2 ni lebih percaya Rahim Thambitcy (rogol gadis bwh umur dan rasuah)dan Eskay (pemaju jambatan bengkok dpt pampasan buta2 wang rakyat)dan mengagung2kan golongan penjenayah, perasuah, pembunuh, perogol dsb.Aku x salahkan mak korang kerana melahirkan korang.

    ReplyDelete
  72. kamen rider black~30 March 2011 at 17:55

    Off topic la korg..sini topic pasal si parpu nieh...nanti ade topic pasal anwar, kite sembang ek.....


    To parpukari, xyah byk bunyik la...dh terang2 gambor ko ( n perut ko kat atas tu)....

    minum malta kunun, chitpooodah....


    byk sgt fitnah..kan ALLAH dh tunjukkam balasan kat dunia nie lg...terima je laaa...

    moga2 berubah....

    ReplyDelete
  73. nasib baik takder fungsi like comment cam fesbuk kat blog nih, kalau tak aku like dah comment kat atas aku nih, hahahahahaahaa!

    ReplyDelete
  74. KAH! KAH! KAH! Mai cerita Eskay pulak daaaaah! Sapa itu Eskay? SK? Si Keling? Keling Mabuk todi? Keling urut paliak Mamak Kutty? Dia ni tak ada darah Melayu pun! Nak cerita baik apa? Pasal ni pegi Haji? KAH! KAH! KAH! Stendet barua UMNGOK, bila nak suruh org percaya cakap dia ... terkeluar lah ... demi Allah laa ... anugerah Allah laa ... laaa laaa. Belakon jer ni ... belakang kita ... ngadap arak, jilat cipap ... urut paliak KAH! KAH! KAH! Tak percaya? Nak bukti? Pi tanya mamak kutty lahanat tu ... dia lebih tau dari yg tau KAH! KAH! KAH! Demi Allah ... konon! Khaaak Kptuih!

    Cer baca link ni: http://msomelayu.blogspot.com/2011/03/kejutan-petang.html

    KAH! KAH! KAH! Macam sial jer!

    ReplyDelete
  75. ~KALAU KORANG KOMEN KAT BLOG PARPUKARI, KOMEN AHLI2 PR TAKKAN DIDEDAHKAN.....YERP, TUE PASAL KOMEN2 KAT BLOG PARPUKARI, SUME YG DUK MEMUJI JER..DUNIA2~

    ReplyDelete
  76. secara positif,,,,,,,en mohd salim kena berterima kasih byk2 kt saudara rejam sb telah menegur perbuatan mungkar yang telah anda lakukan..ini bererti saudara rejam masih sayangkan anda...selama ni ada kwn2 seperjuangan anda menegur ke....rasanye tiada kan,,,semuga mendapat hidayah ,,meh ramai2 doakan agar mendapat hidayah atau sebaliknye,,,,

    ReplyDelete
  77. kau dah tau ko tu femes,,ckp pasal agama,bangsala apala,,,bela bangsala.ko pg dok kt tmpat gni apehal.Cawan pulak leh dikategori mnecurigakan..biarpun malta,jagela nama,maruah bangsa melayu ni.Melayu islam, kalo tanak malukan parti yg ko pilih, jaga pergaulan, makan minum,dimana anda berada,jaga diri.Tupun nk kene ajar ke?X salah nk berlagak sbgai pembea bangsa, tp diri dan imej kau sndri ko kene jaga dlu sblm nk menyalak2 psal bela org.Yerp,gmbr bolleh mndtgkan fitnah.Tp lu yg salah,berada at the wrong time and wrong place.

    ReplyDelete
  78. Boleh tak korang berhenti berbalah, sebelum tu nak bagi tau aku tak sokong mana2 PR bukan BN pun bukan, aku nampak korang ni berlumba2 buka aib orang, korang sama2 buat dosa la....Dosa besar korang tau tak buka aib semata-mata untuk survival politik...

    Aku petik kata2 idola aku ni, Dr Mohd Asri Zainul Abidin, harap2 korang baca & hayati:

    Dalam Islam, perbuatan mendedahkan keaiban peribadi sebagai senjata politik adalah perbuatan yang dilarang oleh Allah dan rasul-Nya. Ia haram.

    Hanya mereka yang jahil nas-nas agama sahaja yang menyangka itu adalah suruhan syarak. Malangnya praktik ini telah diamalkan oleh ramai tokoh dan penceramah politik sejak dahulu lagi di negara kita ini.

    Sama ada PAS, Umno dan PKR; ramai individu dalamparti-parti itu telah terbabit dalam perkara yang diharamkan oleh syarak ini. Tuduhan seks, arak, kaki judi dan seumpamanya sudah menjadi ringan di lidah mereka.

    Bahkan kadang-kala mereka menghina rupa ciptaan Allah yang ada pada musuh-musuh politik mereka seperti mengatakan si botak, gagap, hidung besar, mamak dan lain-lain. Mereka melanggar pantang larang agama dalam berpolitik.

    Wabak inilah sedang memakan diri mereka sendiri. Mereka yang tiada etika dan akhlak telah dan akan terus terbabit dalam hal ini.

    Sedangkan Nabi SAW bersabda: "Sesiapa yang menutup (keburukan) seorang muslim, Allah tutup (keburukannya) di dunia dan akhirat." (Riwayat Muslim).

    Aib peribadi

    Islam melarang didedahkan aib peribadi yang tidak membabitkan kezaliman terhadap orang lain. Aib peribadi seperti zina, minum arak, berjudi dan seumpamanya hendaklah ditutup semampu mungkin.

    Jika hendak didakwa, hendaklah di mahkamah dan bukan untuk tontonan orang ramai. Pun begitu, Islam mengetatkan syarat saksi dan proses penyaksian. Bagi kes zina, jika gagal dipenuhi syarat, penuduh boleh dijatuhkan hukuman qazaf.

    Tujuannya, untuk mengelakkan perangai suka menuduh dan mendedahkan aib peribadi orang lain. Sebab itu penzina dihukum 100 sebatan dan yang menuduh tanpa empat orang saksi 80 sebatan. Angka yang hampir bagi menunjukkan kesalahan menuduh tanpa empat orang saksi - sekalipun mungkin benar - adalah berat di sisi agama.

    ReplyDelete
  79. Encik Firdaus, I dont think he's at the wrong time and wrong place. Knowing this guy's attitude and dia punya hipokrit it's more like he's at the usual time and at his favorite place. Org islam tak akan berperangai teruk mcm dia ni. Dia ni keturunan Yahudi campur Keling = Yahuling. Percayalah ... tak ada apa perkara baik yg melekat dan terkeluar dari mulut longkang blogger UMNGOK yang dibaya RM5000 sebulan.

    ReplyDelete
  80. Dengan ini saya istiharkan bahawa mulai hari ini
    apa-apa sumpah puak UMNOPORNO ditabalkan sebagai

    SUMPAH PARPUKARI

    terima kasih

    ReplyDelete
  81. Encik Tanpa Nama 30 Mac 2011 7:43 PM,

    Adalah lebih baik kalo petikan Dr. Asri ni di-postkan kat blog parpu kari tu .... saya rasa dia lebih memerlukannya. Bukan maknanya kitorang tak perlu nasihat bagus macam ni .. tapi percayalah ... Yahuling ni lebih memerlukan nasihat hebat, tulus dan ikhlas dari Encik Tanpa Nama. Errr ... saya tak ada niat nak mempertikaikan niat baik, tulus ikhlas, murni, suci dan bersih dari Encik Tanpa Nama ... percayalah ... tak percaya ... cuba Encik Tanpa Nama tanya sama parpu kari ... dia tahu .. saya ni pun tak sokong mana-mana PR ke BN ke APCO ke apa ke .... percaya laah ... saya ni cuma suka cakap benda dan perkara yg baik-baik jer ... mcm parpu kari tu ... percaya lah ...

    ReplyDelete
  82. ADAKAH SIKAP TIDAK MENYEBELAHI MANA2 PIHAK ITU TERBAIK?

    kata2 tak sokong mana2 pihak adalah escapism semata2. atau malas nk mengkaji kebenaran.

    dalam setiap isu mesti ada pencerahannya. terutama dlm isu umat islam, tidak boleh tidak ambil tahu.

    setidak2nya berkatalah: 'aku menyebelahi pihak yang lebih byk benarnya berdasarkan apa yg diterangkan dalam ajaran agama'.

    katalah dlm 2 golongan bertentangan tu, satu pihak benar, then anda kata tk menyebelahi mana2 pihak.

    so maknanya anda tk menyebelahi pihak yg benar juga. ini bukan sikap mukmin.

    menasihati pihak yg benar tidak salah.

    menyebelahi pihak yg salah walaupun mereka menunjuk imej baik itu yg salah.

    golongan benar yg byk kelemahan adalah lebih afdhal dpd golongan kuat tetapi bathil.

    TIADA GOLONGAN BERMASTAUTIN DI SIRATUL MUSTAKIM

    jambatan mustakim itu seperti rambut dibelah 7. ia hanya tempat laluan. siapa berjaya akan dpt menyeberangnya dan bahagia. siapa kecundang akan terhumban ke neraka, derita.

    tidak ada golongan yg dok bermastautin di jambatan mustakim itu selama2nya.

    ReplyDelete
  83. maaf tuan, hamba tersasar tajuk

    ReplyDelete
  84. " SUMPAH PARPUKARI "
    pepatah baru terbaru..

    ReplyDelete
  85. Kepala Butoh Kari30 March 2011 at 20:57

    Hahhaha dah mabok2 tu buat la cara mabok. ngaku jer. tak yah nak berdolah dalih. ahhahaha Podahhh islam kepala bana ko. Unspinners <--- ni pun sama. aku rasa yg gelas satu lagi warna kuning tu dia teguk kut. tu yg beriya2 cakap tu bukan air si kari. takut dia kantoi sama hahhahahahhaahhaha

    ReplyDelete
  86. patut la perut dia buncit semacam,,, rupanya kaki todi... bawak2 la senaman sikit,,, sakit nanti susah dah nak reka fitnah... SIAL!!

    ReplyDelete
  87. dia tak ngaku yg dalam gbr tu dia tapi dia boleh ckp pulak air tu bukan stout tapi malta.. camna dia boleh tahu kalau bukan dia yg mentekedarahnya.. bila kena kt anwar dia suruh anwar nafi dan buktikan tapi bila kena kat dia, dia suruh org pulak yg buktikan...!!

    ReplyDelete
  88. Rupa macam saya, badan macam saya, tapi tak semestinya saya. Tak gitu Parputodi.

    ReplyDelete
  89. hahaha...parpukari dah kena gulai. lu arr parpukari, pasni lebeh baik lu terjun dari tingkat satu( tak perlu tinggi2 sbb berat badan pun dah memenuhi hukum graviti, kalau mati bkn sbb tinggi tapi sbb berat terlampau..hahaha) angkasapuri. gini je la parpukari, ada masa lagi utk ko bertaubatlah dgn hati yg tulus ikhlas sebelum terlambat. Dlm kubur nnt, takde sape dah boleh tlg, biarpun Madey sekali pun. Jadi agak2lah. Ko akan lebeh di hormati oleh lawan dan kawan. tapi arrrr mata ko dlm gambar tu, mmg mata yg mencerminkan cerita dlm gambar tu. Tak leh nak lari dah. hahaha

    ReplyDelete
  90. unspinners n babikari mmg kawan.. xcaye tgk blog dieorg.. saling bantu membantu.. so no wonder la unspinners bela si babikari nie..

    woi babikari.. ak da mmg lame bengang ngan ko.. slamber badak jer kutuk tok2 guru, gelar mcm2.. skang Tuhan dah bayar cash kt ko.. rasekn la.. tue pn nk spin lg.. bangang tahap cipan babikari nie..

    ko xmalu ker ngan anak bini ko perangai cm babi nie ( kalo da kawin la ).. ko aibkan n nk pecah belah rumah tgge org.. skang rasekn la si babikari..

    si babikari nie mmg xserik2.. igtkan nk bertaubat.. mau nk wat ftnah lg.. mmg dasar babi ko nie.. kulit ko dah kene selaput ngan bnde haram kesukaan setan.. 2 y xtau malu nie.. nie samak belum tentu hilang lg nie

    ReplyDelete
  91. sapa nama malaon ni? puki kena kari? carutan je standard org umno ni. ckp elok bkn dia paham

    ReplyDelete
  92. SEMUA BLOGGER UMNO YG di BAYAR atau YG XNK NGAKU KENA BAYAR, PLZ LA JGN JADI BARUA LA 5000 KE HARGA DIRI KORANG, KORANG XNK TENGOK KE ANAK BANGSA KORANG HIDUP DALAM NEGARA MALAYSIA YG LEBIH BAIK, COME ON LA, MASIH BLUM TERLAMBAT LAGI NK BERUBAH ! MEDIA MASSA SMUA KERAJAAN GUNA UTK TIPU RAKYAT, TINGGAL INTERNET NI JE LA YG DPT KITA SAMA2 BERJUANG MEMBERI MASA DEPAN YG GEMILANG KEPADA ANAK CUCU KITA,

    ReplyDelete
  93. Wow! Tak sangka aku PARPUKARi boleh buatkan penyokong pakatan haram tak senang duduk. power betul si parpu ni. Cayalah! Aku nak tengok gambar dia togak arak, mana wei milo suam? Takat duduk depan gelas yang tak tau apa isinya pun nak dijaidkan isu ke? Hahahaha nape part TPU tu kau tak bising? Yang komen kat sini semuanya bodoh, lembu cucuk hidung. hahahahahaha

    HIDUP PARPUKARI

    ReplyDelete
  94. Untuk Tanpanama 4:27

    Bacalah surah YaaSin..
    [8]
    Sesungguhnya Kami jadikan (kesombongan dan keengganan mereka tunduk kepada kebenaran sebagai) belenggu yang memberkas kedua tangan mereka ke batang leher mereka; (lebarnya belenggu itu) sampai (menongkatkan) dagu mereka lalu menjadilah mereka terdongak.
    [9]
    Dan Kami jadikan (sifat tamak dan gila mereka kepada harta benda dan pangkat itu sebagai) sekatan (yang menghalang mereka daripada memandang kepada keburukan dan kesingkatan masa dunia yang ada) di hadapan mereka, dan sekatan (yang menghalang mereka daripada memikirkan azab yang ada) di belakang mereka (pada hari kiamat). lalu Kami tutup pandangan mereka; maka dengan itu, mereka tidak dapat melihat (jalan yang benar).
    [10]
    Dan (dengan sebab itu) sama sahaja kepada mereka, engkau beri amaran atau engkau tidak beri amaran kepadanya - mereka tidak akan beriman.

    ReplyDelete
  95. Aku rasa dia pun tak hisap rokok kan?

    Yelah, ada rokok je atas meja tu.. bukannya nampak dia hisap rokok pun..

    ReplyDelete
  96. owner blog ni, sila tunjukkan gambar parpukari minum arak..
    setakat gambar dia duduk dpn gelas, tak boleh dijadikan bukti..

    ReplyDelete
  97. untuk hahahehe,

    hang ni anak yang sah ke, orang tak nampak pun mak bapak kau memprojekkan engko, tak gitu

    ReplyDelete
  98. kepada ahli pakatan rakyat minta bertenang.......kita minta semua ahli pakatan tidak mengikut cara politik UMNO yang suka berbahasa lucah dan kotor..............gunakan bahasa yang baik dan tidak menghina semasa muslim

    ReplyDelete
  99. badan gemuk macam babi..

    Kalau aku mak bapak ko aku dah tak mengaku anak dah..

    P/S: Ni blogger UMNO ke MIC? muke pon dah mcm india mabuk.. Blogger MIC kot..korg silap ni..

    nama Muthusamy a/l krishnan kot? pape pon perut mcm babi dia ni..

    ReplyDelete
  100. OOo nie rupanya rupa sebenor salim aka papporkaari

    perg! ganas beb..tinggggi jugak ilmu 'agama' barua si kitol nie kalah sepol

    takebeer? lol ker take beer?

    siap kutuk caci org sembahyang, doa..wow! wow! nie sudah lebihhh !!..rasa cam nak bagi penampar berapi kat mamak papakari nie!!

    ReplyDelete
  101. hahaha..common sense..
    1. dia suruh buktikan dia adalah dalam gambar.. means dia kata itu bukan dia..
    2. kenapa dia nak tegaskan itu adalah malta.. macam mana dia tau orang yg kononnya bukan dia itu sedang minum malta? haha...

    just LOL'ed at him.. dah kantoi tu..kantoi la.. dengan kita dia boleh la bohong.. dengan Allah? haha.. malta apa kalau yg depan baekk punya tiger.

    ReplyDelete
  102. bodoh biol punye yahudi gemok! jgn smpai ko ni kna ludah ramai2 sok parpukari@yuhudi-kelin!

    ReplyDelete
  103. gJ60 pandan indah, keramat, kg baru16 April 2011 at 03:37

    dahla tk macho, tk ensem, tk smart! ati itam plak 2 gemok itam@yahudi mabok24jam ni... sian... pi mati masok neraka cpt2la ko itam ooii! nyusahkn org je.

    ReplyDelete
  104. AKU knal brok gemok ni! mulut dia busuk sgtni. bg minum roundap racun lalang je anak kelinni!

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan