DAP anti Islam, PAS itu Melayu, UMNO itu ISLAM !



Dengar sini baik-baik orang kampung semua, orang bandar, orang utan, orang desa ayam, itik, kerbau, lembu, kambing, dan ulat gonggok! Janganlah kamu terpedaya dengan Pakatan Rakyat! Percayalah kepada UMNO! Hanya UMNO yang benar-benar memperjuangkan Islam!

DAP anti Islam! PAS itu Melayu! UMNO itu Islam!

Ok itu sahaja gua nak bagi tau hari ni, gua nak sambung pergi minum Todi Muahahaha. TAKE BEER! TAKE BEER! TAKE BEER!



RemBat© "UMNO itu Islam, UMNO itu Islam, burp... burp... lalalala alalala..."

Post a Comment

47 Comments

  1. setahu aku ade org islam dalam DAP...x sume org PAS tu Melayu (tp yg pasti byk kaum n sume agama ISLAM - perjuangan berasaskan ISLAM)..yg UMNO lak, byk melayu n mamak prasan melayu (dasar perjuangan pon meLAYU, bkn ISLAM)....


    -KSK-

    ReplyDelete
  2. ni gamba unta mana ni..aku miss subjek la

    ReplyDelete
  3. unta?hahhahaha

    ReplyDelete
  4. kita nantikan dalihan mereka..

    itu bukan sy, adakah sy sdg minum dlm gambar itu?, itu bukan beer, ini gambar edit! ............

    sy melayu, sy bukan mamak.................... kah kah kah!

    ReplyDelete
  5. Gelas dah separuh..........dia dah minum!!

    ReplyDelete
  6. ptt la gemok , minum byk sgt smpai prot mcm nie
    ak ase semua gang umngok yg prot bsar p0n ad minum ayaq 2 smpai prot depa besaq2

    kah kah kah kah kah

    ReplyDelete
  7. minum zapple ngan pepsi da.. jgn buruk sangke...

    ReplyDelete
  8. MEMANG PATUT PUN... REZEKI DIA DAPAT PUN DGN FITNAH ORG = HARAM... PASTU DIA BELANJA DGN CARA HARAM.... SEBAB TU DIA JADI HARAM KEJADAH....

    RYL2-AVENGER.

    ReplyDelete
  9. Parpukari: Saya minum Kopi je la bodo

    ReplyDelete
  10. gila pandai pelukis tu lukis..caya la...

    ReplyDelete
  11. tudia...ish..kasaqnya hang cakap dia unta...bglah nickname len...bewak(biawak) ka, berok ka, cipanzi ka, kera luku ka...sesuai ckit...minum arak banyak sangat sampai buncit perut no...ish3..brp puluh bulan dah tu dalam perut tu abg mamak papakaripole? bertaubatlah cepat2 ya...Allah Maha Pengampun...PAS ni cari ustaz or ustazah belajar agama, p/s:najib bkn ustaz, rosmah bkn ustazah tau...

    ReplyDelete
  12. bkn unta.. beruang kola

    ReplyDelete
  13. http://farhanayusof126.blogspot.com/2011/03/bagaimana-melindungi-undi-anda-dari.html

    ReplyDelete
  14. Nurul 29 Mac 2011 10:58 PM cakap:

    "Gelas dah separuh..........dia dah minum!!"

    KAH! KAH! KAH! Nurul! Hang ni yg terbaek laaa! Tajam mata hang! KAH! KAH! KAH! Sebelum korang komen pasal imej / shadow kat belakang gelas arak tu. Biar aku kasik tau ... itu pantulan hasil dari cahaya flash kemre. Sebab perut buncit keling yahudi ni dekat dgn gelas tu maka terhasil ler shadow ... mantop betul gabungan perut buncit, gelas arak dan flash kemre! KAH! KAH! KAH! KAH! Keling ... keling ...!

    ReplyDelete
  15. ini semua fitnah!!!! ak xcaye beb.. mane mungkin die tegamak nk wat semua nie.. die kn pembela agama, bangsa n negare.. hahahahaha ( kt sebelah tue sape? papa gomo kwn baik si babi ni ker? ).......

    ReplyDelete
  16. hmm,,,rentap wt orang menanti2,,,cuba dr td tunjuk tk lah wt orang brteka teki,,,

    -akak lena tido mlm ni-

    ReplyDelete
  17. HangNadim®

    Ada bekas air hitam sikit melekat pada dalam dinding gelas tu. maknanya betul dia dah minum separuh.

    ReplyDelete
  18. gelas dok rilek je bsandar kat perut ngn rokok dia...leh lak xmao ngaku....wakkakaakakaka


    -KSK-

    ReplyDelete
  19. Ini semua fitnah jahat pembangkang...gambar tu 110% bukan saya.....

    ReplyDelete
  20. sape erk org tu...orang PKR ke/

    ReplyDelete
  21. dulu aku pernah g teman bapak aku p ngundi kt kg tawas area ipoh timur, mase tu xsilap aku tahun 99, dap lwn mca, masa tgh beratur tu sibuk tgk peraih undi dok bising2, tapi aku rase bapak aku pangkah mca kot sbb xde choice drp pangkah dap. ade la sorang tu g jumpa org nk ngundi pastu bgtau kt majoriti cina yg tgh beratur tu bahawa jgn pangkah dap sbb dap dgn pas sdh kwn nti u org pny kaki tangan kena potong ! menyirap la darah aku dengar tapi lepas tu nk nangis pn ade sbb yg ckp tu org melayu islam pki baju lambang dacing...

    ReplyDelete
  22. aduhai...x abis2 ngan fitnah.. satu lg ... katun DSAI -- Raja lawak... dah tersebar kat lembah pantai... target pengundi muda.. camner kalau katun lucah tu dpt kat bebudak?? demi politik kotor /bn,,tak kira sapa sajer mangsanya... bangganya rakyat malaysia.. 1Malaysia gila seks,,,,,,tu yg UMNO pejuang islam sebenar (kununnya) nakkan????

    ReplyDelete
  23. " Abg Bomo...! Nak tumpang !"
    " Hah !! Police ! Police! Puliss !! Tolong ! Tolong oooii... MAMAK BOROI NI NAK TUMPANG AKU !
    Alaaaa... ABIS LINGKUP LA D-TRAXX AKU !!!

    ReplyDelete
  24. org umno mmg bodo...

    ReplyDelete
  25. Allah tu maha kaya... ko tuduh Pas PARTI AJARAN SESAT... NIK aZIZ KO KATA MACAM2.. BILA KITA TUDUH PARA ULAMAK NI DGN TUDUHAN BERAT,,, ALLAH BALAS DENGAN BALASAN SEGERA AGAR ORG LAIN BOLEH BUKA MATA... SO TOBAT NASUHA LAH KO... BERENTI MENUDUH PAS DAN PARA ULAMAK... SERTA BERSEKONGKOL DENGAN PEMFITNAH... AKU RASA LA KO DIMALUKAN DGN CARA NI SBB BALASAN DOSA KO TU.. JADI LPS NI BERENTILAH BUAT MAKSIAT.. JGN LG BUAT PERKARA X BAIK.. HANTAR E-MAIL MINTA MAAF DARI TUAN GURU NIK AZIZ...

    ReplyDelete
  26. nampak mcm muka Eeeeee sajaaa....

    dia tengah dok buat parpu tu.....
    lepas tu baru masak kari.....
    santan dah siap dok dlm gelas tepi dia toh.....

    apasal dok cintan dgn ayaq setan toh????

    kah kah kah........

    ReplyDelete
  27. " Abah ! Abg MAMAK BOROI nak pinang chek!"
    " Hah..!! Pinang! Menikah!. Lekas! Kemas kain baju hang, kita lari ! Kita lari dr rumah kita nih!
    " Awat nya?!"
    " Awat apabenda nya...! Tiang rumah kita ni, TAK TAHAN GEMPA BUMI Nurul oooii...!!!"

    ReplyDelete
  28. real katak: aku baru ajer baca;
    Aku baru ajer baca blog parpukari jap tadi... isunyer... majlis kat stadium melawati malam semalam... menarikk.. ulasan macam haram jadah.. x der manfaat langsung... kutuk tuan guru tuan ibrahim.. hj hadi.. johari .. anwar.. nik aziz dsbnya dgn pelbagai gelaran.. nampak cam dia alim... yang besnya kat penutup coretannya TAKE BER! TAKE BEER! TAKEBEER!!!! dah lah dia suka menda setan tu.. dia minta kita semua ikut dia jugak...

    ReplyDelete
  29. Kah kah kah...

    Korang kutuk mamak boroi kat atas tu kaw2.

    Kalau dia menangis siapa nak jawab???

    Milosuam nak jawab???

    Kah kah kah...

    ReplyDelete
  30. Nicky ajis memang haramhjadah beb, aku sokong parpukari! Selama ini kita ditipu, aku tak kira dia siapa pun, apa yang dia bongkarkan adalah kebenaran. kalau fitnah kenapa tak saman?

    ReplyDelete
  31. YAMSENGGGGGGGGGGG.....

    perut boroi mulut banyak bising

    HARAM JADAH

    fitnah la lagi ulama'
    last2 kena kat muka sendiri
    pegi sorok la muka tu kat celah kulit BABI...
    cakap bedegar-degar pasal ugama mengalahkan mufti harussanasini
    tapi mulut bau todi..
    mengalahkan paria estet
    kebenaran apa yang dibongkar kalau mulut bau todi
    kebenaran KEPALA BANA...
    kalau kepala dah ting tong..cakap pun merapu

    pasalmangkok ni PRAPUKARI

    ooi PRAPUKARI pi tampal muka tu ngan kulit BABI
    bagi hensem sikit.....

    nanti bik mama bagi TUN...TUN PRAPUKARI..hari-hari minum todi

    ReplyDelete
  32. Nurul Natasya berkata...Gelas dah separuh..........dia dah minum!!
    ------

    Tunggu kaum bersongkok tinggi keluar dalil "oh, itu air sarsi/cola je. Bukannya scotch."

    :P LOLZ

    ReplyDelete
  33. Eh kenapa senyap je orangBN ni, semelit keee???

    ReplyDelete
  34. Tak baik tau korang. Tu air malta jer....hahahaha..air malta pulak alasan dierkan. Kesianlah pade sesape yg percaye tu air malta. Walau apa air skalipun, dh gelas berlabel pengeluar air haram nak buat apa.. Byk restoran2 sediakan gelas tanpa lago camtu. Cukuplah. TakeBeer la sesorg yer,xpayah nk ajak pembaca2 awak tu ber TakeBeer sama,bertambah dosa nanti terus kuburpun tak terima. nauzubillah

    ReplyDelete
  35. PARPUKARI NIE MAMAK KELING..
    Lihat hujah wikipedia..

    Usaha utama menghalang penggunaan "keling" dalam bahasa Melayu diketuai oleh Angkatan Pelopor India Muslim (APIM).
    [1]
    Walau apapun punca asalnya, perkataan keling kini tidak digemari oleh kaum India di Malaysia, Singapura, dan Indonesia. Di Indonesia dan Malaysia istilah atau perkataan "keling" sering dianggap satu kata makian dan sepatutnya di[guna]]kan dengan hati-hati.
    Kontroversi ini tambah menyala apabila Kamus Dewan Bahasa dan Pustaka (DBP) menyenaraikan perkataan asal "keling" dan ditambah dengan beberapa perkataan penambah seperti keling kapal karam dan keling mabuk todi. Sudah tentulah sebarang perkataan asal, apabila ditambah perkataan tambah negatif akan memberi gambaran negatif kepada makna asal keling tersebut.

    mamak + keling = Keling Mabuk Minum Todi...hehehe
    bukan kutuk tapi secara ilmiahnya kayyy...
    papadom

    ReplyDelete
  36. patut la amno selalu cakap take beer...blogger dah mmg minum beer siang malam...patut la gemik cam babi haram jadah...sbb melantak beer siang malam pehtu melalut fitnah ulamak...hahaha...

    ReplyDelete
  37. patutla ade 6 pack..haha

    ReplyDelete
  38. kita tangkap hantu kari tu.........suruh doktor korek perut dia dan cek DNA dia dgn minuman tu.

    mana tau dia tertinggal jam meja pulak dlm perut besar tong sampah dia tu

    ReplyDelete
  39. PK my Hero berkata........
    Nicky ajis memang haramhjadah beb, aku sokong parpukari! Selama ini kita ditipu, aku tak kira dia siapa pun, apa yang dia bongkarkan adalah kebenaran. kalau fitnah kenapa tak saman?

    Tu dia ada lagi org yg macam ni:-

    Limau Perut Tiga Serangkai
    Buta Perut Tak ada akai

    Puakx ni kalu setan sekali pun depa percaya habih janji setan tu UMNO.

    ReplyDelete
  40. tengok perut pun sudah tahu..kaki tonggang punya

    ReplyDelete
  41. dia minum setengah gelas je itu pun nak kecoh, kata orang umno.....hahaha.....

    ReplyDelete
  42. org berpolitik dgn pengutuk dan pengkritik bkn sesuatu yg sama. org berpolitik bijak menggunakan pengutuk utk kemenangan di pihak dia tanpa di sedari pengutuk itu sndiri.. byk yg komen kat atas ni bkn org politik..mcmne nk komen kalo tak mendapat respon yg sepatutnye.. buang karen je..komen pon mcm bdk form 5.. cis

    ReplyDelete
  43. DIA MINUM AIR KOPI O TU...
    HEHEHEHE

    ReplyDelete
  44. puundek cibai umno itu islam.mcam mna klau mnentang hukum islam itu islam.mengamal kn yg dilarang olh hukum itu islam.mengabaikn yg disuruh itu islam

    ReplyDelete