Saturday

Ezam ramal Anwar akan bersumpah demi politik


Ezam Mohammad Nor atau lebih glamour dengan nama manjanya Senatak (Senator + Katak) meramalkan bahawa Anwar Ibrahim akan bersumpah demi menyelamatkan nyawa politiknya, kerana Anwar pada masa kini dilihat sedang dalam keadaan terdesak. Apa yang lebih lawak Ezam mahu rakyat percaya bahawa sumpah Anwar Ibrahim nanti bukanlah sumpah yang benar, tetapi sekadar sumpah untuk kepentingan politik.[Utusan]

Dalam posting ini, ReJaM hanya nak sentuh tentang isu sumpah yang dibangkitkan oleh Senatak ini. Kepada penyokong gerombolan songkok tinggi, dengar sini baik-baik, Ezam Mohammad Nor nak ajar cara bersumpah yang betul, inilah cara bersumpah yang berlandaskan Islam menurut Ezam Mohammad Nor. Sila tonton video di bawah.




ReJaM© "Bagaikan beruk dapat cincin, baru pakai cincin dia ingat binatang lain semua hodoh kah kah kah"

22 comments

bodoh, dah 2 saifool 2 bsumpah demi kepentingan politik jugak la ye?sumpah salah , x sumpah salah, engkau jela yang betol!

-abcd-

Real katak :komen;

EEmm..Ezam.. Ezam.. tak abis2 ko ni ..... . ko dulu rapat sgt bang nuar.. tak bersumpah pun ko dah di "kerjakan" bang nuar sbb ko percaya bang nuar ni kaki sondol...... zul katak pun rapat ngan bang nuar jgn2 dah kena sondol gak ker.. .. jgn2 sbb tu dia kata bang nuar 110 peratus wat keja baguih tu... aku pun pernah rapat ngan bang nuar tahun 1988 hingga tahun 1998.. tak pernah kena sondol pun...

Demi jawatan senator dan duit sanggup paling tadah.. boleh caya ker cakap mamat sekor ni...

real katak: bagi cadangan:

DSAI sok kalau DSAI dah ke Purtajaya bagilah jawatan menteri kat mamat tiga suku sekor ni... pastu bg satu dua pojek,, pasti dia kata DSAI yg terbaik.. manusia paling suci... x der dosa.. dosa besar kalau menudah DSAI wat dosa.. pasti tu katanya.. rasa2nya dia sanggup bersumpah bg pihak DSAI..

ZAM: Lupakah ko apa yg ko ucapkan di JLN KEBUN tahun 2000 (kalau x silap) dulu??? aku ada kat situ....

takleh caye lah ezam ni pendirian dia sendiri pun dah macam lalang lagi nak cakap orang lain yg bukan2,. pigidah mabok

(Real katak : nak tambah?? mabuk kuasa,, mabuk pojek... mabuk jawatan.. mmg konfom mabuk.....

takleh caye lah ezam ni pendirian dia sendiri pun dah macam lalang lagi nak cakap orang lain yg bukan2,. pigidah mabok



source: http://milosuam.blogspot.com/2011/03/ezam-ramal-anwar-akan-bersumpah-demi.html#ixzz1Hhq6Ug5P

DSAI..mgambal langkah yg sgat practicle...mgunakan senjata politik untuk memancong fitnah2 umno...DSAI..menunggu masa yg sesuai untk bsumpah......dia memberikan wktu kpada pcacai umno...mfitnah...dn mnuduh scukupnyer dirinya....dn bila smpai wktu ...beliau akn bsumpah....dn ttutupla mulut2 busuk ini.....dn mgkin pda wktu itu......rkyat2 yg pcaya kpada fitnah ini..akan mlakukan putaran 360 darjah.....

adakah anwar betul2 takut?

hamba tertarik dgn kenyataan Ezzam Lidah Biawak ni kerana dh lama tk keluar. sesekali keluar mcm penyimpan mohor raja2 pulak.

dia ni keluar tv hanya bila nk buat dosa je.

APA MAKNA KENYATAAN SI LIDAH BIAWAK DI ATAS

1. kenyataan lidah biawak ni adalah jawapan kepada org umngok yg sgt ketagihkan sumpah anwar. maknanya sumpah ni tk perlu kerana boleh ditipu. jadi tidak perlu didesak anwar utk bersumpah.

2. kenyataannya juga menjelaskan tidak bernilainya sumpah saifool kt masjid. rasanya dia nilah guru saifool, kot2 dia yg ajar saifool,"saifool kau sumpah je, jgn takut, aku dh banyak sumpah tipu, tk jadi batu pun".

SUMPAH PALSU EZZAM SEDANG DIBALAS TANPA SEDAR

bagi hamba si sesumpah palsu ezzam lidah biawak ni sedang menerima hukuman secara tidak sedar. sumpah pembelot akan menyebabkan dia akan terus terjerumus kedlm lembah org2 fasik umngok.

dia akan terus buat kerja2 fasik menipu. akan terus sesat dgn buat byk lagi fitnah2 jahat. akan terus rasa bongkak bahawa sumpah ni tidak ada apa2 bala pun yg turun dari langit.

FITNAH EZZAM BIAWAK PALING KEJI TERHADAP KELUARGA ANWAR

bukankah ezzam biawak ni jg yg dengan terdesaknya mereka2 cerita konon anwar kantoi dgn ds wan azizah ketika sedang liwat dlm bilik kt rumah suatu ketika dulu.

konon ketika itu pintu bilik renggang dn perbuatan anwar terlihat oleh nurul izzah yg masih remaja dan histeria tk keruan melihat perbuatan anwar itu, lantas ditenangkan ibunya.

begitulah laknat dan jahatnya si fasik ini semenjak mengkhianati perjuangan dan ketuanya DS anwar.

begitu sekali syaitan sudah bersarang dalam otak munafik dan fasiknya hingga mampu mereka2 cerita lucah yg sangat biadap dan kotor. tapi bakal warga neraka mcm ni merasakan itu idea bijak dan strategis yg hebat ala kafir zionist.

LAKNAT UNTUK EZZAM

semuga Allah melaknat dan memakbulkan apa yg dia fitnah anwar itu, ke atas keluarga dia pula satu hari nanti. amiin.

INGIN KU BINA TUGU UNTUK SI LIDAH BIAWAK

hamba ingin sekali membina sebuah tugu peringatan untuk ezzam lidah biawak ini.....berupa sebuah tandas cangkung awam...di atas kuburnya.

____________________________________________________


An Nuur : Ayat 11

Sesungguhnya orang-orang yang membawa berita bohong itu adalah dari golongan kamu juga. Janganlah kamu kira bahwa berita bohong itu buruk bagi kamu bahkan ia adalah baik bagi kamu. Tiap-tiap seseorang dari mereka mendapat balasan dari dosa yang dikerjakannya. Dan siapa di antara mereka yang mengambil bahagian yang terbesar dalam penyiaran berita bohong itu baginya azab yang besar (QS. 24:11)

perghhhh,,,...
mntop! hebat! kemmmah2..!
kemmah JAKA brucap... ehehheee
smoga mereka2 diberi hidayah & brtobat
since kiamat smakin hmpir.....
hari kiamat klu sibuk nk tobak xguno doh...

Katak komen:

Ezam ko plak sumpah wat siaran langsung kat semua tv ttg citer family anwar yg ko war2kan.. kalau tidak kami anggap ko memfitnah dan KAMI X KAN PERCAYA CKP KO HINGGA KIAMAT.....

NUAR NAK BERSUMPAH ??????

PERRGGHHHHH MASA ORANG DOK BISING PASAI LIWAT DULU, DIA CAKAP ULAMA TAK BAGI, TAK DA DALAM ISLAM N MACAM MACAM LAGI

LA NI CAKAP NAK SUMPAH PULA, ULAMA MANA PULA KATA BOLEH PULA ???? MURSHEET AJIS ATAU SAIDINA KIT SIANG ????

PENJILAT PAKATAN HARAMJADAH PUNYA LA BANGANG BOLEH KENA TIPU DENGAN NUAR ALJUBURI NI....SAT TAK MAU SUMPAH, SAT NAK SUMPAH

Anwar kan terkenal sebagai SESUMPAH, sekarang ni dah terkena tempias sumpah laknat si Saiful la tu, satu persatu salahlaku Anwar Allah nak tunjuk, tapi guna2 Anwar masih berkesan lagi pada penjilat2 pakatan Haram ni, sebab tu masih taksub ke Anwar sampai mengalahkan Abuya...

Anti Juboq wei, otok mung letok dale kande babi ko??? Menate bodo....

SAMPAI BILA KORANG NAK KENA KENCING NI BEB? Si Juburi asyik salahkan orang lain je, dia buat hal orang lain pulak kena tanggung beban. Korang ni buat ke atau dah kena mandram berkunyit si juburi ni?

aku rasa wan jijah pun sama kena mandram si Juburi, apa Juburi buat dia tunduk je ikut, sampai kata si Juburi ni Anugerah Tuhan, yang aku nampak Juburi ni paling bnyk memesongkan akidah je, dengan isu kalimah Allah, Pluralisme, Lina Joy Murtad, sembah mayat Teoh Beng Hock banyak lagi la sampai tak tersebut....

Pakatan Haramjadah ni memang mcm tu depa kalo skandal tu melibatkan org UMNO bukan main diorg jaja walaupun tu fitnah, mcm kes Altantuya la nak kaitkan dengan Najib konon, walaupun sebenarnya rekaan Nuar Juburin....Tapi bila kena tang batang hidung depa bkn main kata buka aib org la, double standard betul diorg ni....Blogger pro BN bagus aku tgk, kalo pemimpin depa buat silap mcm Si Kitol Khairi Jamaludin lah contohnya mesti kaw2 kena kutuk xde nak bela2...mcm ni baru betul xde double standard

politik...politik...erm...cbe kta brpkir...dan renung2kn. kta bole lihat ad dkalangan kta y lompat parti. nape bnda cm ni le brlku:
pd aku ad 3 sbb:
(1) parti yg de sertai dlu mmg xbolh dpercayai
(2) mgkin org tu disogok dgn harta duniawi
(3) mgkin de diugut.nyawa dan fmily mnjdi prtaruhan.

ttg saiful: ak slalu brpkir cm ne owg yg muda dan sihat cam de blh trtewas dgn owg y da tua.pdhal time kes y liwat dlu pun..kta da tau ap akibat owg y trlibat dlm prthanan DSAI

ttg altantuya: msa tu ak xikut sgt prkembangan kes ni. ckup jemu bla bca s/kbar. dan yg pasti senang2 je kn snjata y digunakn tuk bnuh de d bwa kluar. hmm...

ak xsokong mn2 pun.apa2pun ak hrap Tuhan msih mlindungi Msia.

contoh pemimpin yg dah puluh tahun berpolitik tp x kaye2. last2 mrajuk kluar parti untuk jadi kaye.

"Pakatan Haramjadah ni memang mcm tu depa kalo skandal tu melibatkan org UMNO bukan main diorg jaja walaupun tu fitnah, mcm kes Altantuya la nak kaitkan dengan Najib konon, walaupun sebenarnya rekaan Nuar Juburin....Tapi bila kena tang batang hidung depa bkn main kata buka aib org la, double standard betul diorg ni....Blogger pro BN bagus aku tgk, kalo pemimpin depa buat silap mcm Si Kitol Khairi Jamaludin lah contohnya mesti kaw2 kena kutuk xde nak bela2...mcm ni baru betul xde double standard.."

Pak kate Pak jabit : KO NIH KAKI TGK DVD (RTM & TV3) NIH!! AHAKS..RAZAK BAGINDA TU SAPE BAI? APE KAITAN DIA DGN NAJIB? SEBELUM KATA FITNAH SIASAT AR DULU!! JGN MEN HANGGUK KEPALA LUTUT KO JE!!

APE RAIS YATIM ROGOL AMAH TUH SENYAP JE? NAPE RTM & TV3 XTANYE AMAH APE RAIS BUAT PADANYA SEPERTIMANA RTM & TV3 TANYE SAY FOOL?? BANGANG!! TU BUKAN DOUBLE STANDARD KE BAI?


-AMRI-

SEBAB X BETUL LAH ORG DOK PERTIKAI WAHAI PENYOKONG UMNOBN...SEDARLAH!SIASAT DULU PEKARA NI JGNN NAK TUDUH SEMBARANGAN...DULU KATA DSAI TAKUT SUMPAH N DESAK SURUHNYA SUMPAH KALAU NK BERSIHKAN NAMA...NI TIMBUL URA2 DSAI NAK BERSUMPAH HAHA TIMBUL LAIN PLAK...INGATLAH KL DOK SEBAR FITNAH N ASYIK MENYAKITI DGN TUDUHAN BUKAN2 SAPE MAUK PCAYA BEB,,,,

senatak ni dia yg ramal, dia yg judge pastu tahi2 umngok be end yg lain yer kan jer...mmg lu org hisap tahi jubor lu org punye pemimpin la...


EmoticonEmoticon