Tuesday

Gambar lucah palsu jadi bahan kempen di #Kerdau


Kalau sebelum ini MiLo SuaM ada mendedahkan bahan kempen yang digunakan oleh gerombolan songkok tinggi di DUN Merlimau berupa gambar kepala Tuan Guru Nik Aziz di celah kelengkang kemaluan perempuan bogel [gambar palsu Merlimau]. Ramai blogger dan facebooker gerombolan songkok tinggi menuduh penyokong PAS sendiri yang menyebarkan gambar dan risalah ini.

Gerombolan songkok tinggi mendakwa mereka baik, tidak akan buat perangai tak senonoh begitu untuk meraih undi. Malah mereka menuduh penyokong PAS sendiri yang sengaja membuat risalah lucah palsu itu untuk mendapatkan undi simpati. Janganlah nak buat alasan bodoh puak gerombolan oi! Penyokong PAS tak mungkin sampai hati menghina Tuan Guru Nik Aziz dengan gambar lucah.

Tapi penyokong songkok tinggi lebih berani dari itu. Di bawah ini bukti kukuh bahawa penyokong gerombolan songkok tinggi sememangnya sanggup buat apa saja untuk memberikan kemenangan kepada BN. Lihat sahajalah di bawah ini bagaimana mereka menggunakan gambar palsu Tuan Guru Nik Aziz diliwat oleh Anwar Ibrahim sebagai sepanduk di hari penamaan calon di DUN Kerdau. Di depan orang ramai berani buat begini, di belakang apa lagi?



Inilah gaya pemimpin gerombolan songkok tinggi 3 jengkal yang mengaku mereka paling Islam. Ini video gaya pemimpinnya, bekas Menteri Besar Pahang Dato Adnan Yaakob.



Hasil didikan pemimpin kurang hajar ini, maka ini yang terhasil dan yang sempat diambil gambar dari ribuan perbuatan kurang hajar yang hanya dapat dilihat tetapi tidak sempat untuk dirakamkan.








ReJaM© "Lepas ni penyokong songkok tinggi tetap akan kata sepanduk tu penyokong PAS yang bawa kah kah kah..."

12 comments

kuang ajo tol la..agak2 ar nk hina ulama' pun.. kuang ajooooooo!!!!

Itu semua adalah kaum kerabat Pemuda Umno,Penang. Apa yg nak diherankan.Kerdau bukan ada Isu untuk PR,Pahang Kaya,Baca Laporan Audit Negara.

macam nie ke contoh UMNO..??
menteri sendiri pon dah xde moral dah aku nengok...

MANA CALON BN KERDAU..??
DULU DUK JUNJUNG SIJIL AL-AZHAR KAU...!!

TAKKAN TAK RETI2 NAK TEGUR MENTERI YANG TAK ADA MARUAH TUE..?
TAK RETI NAK TEGUR PENYOKONG KAU YANG TERANG2 MENGHINA ULAMA..?

JAGA LA AKIDAH, KALAU YER PUN BENCI, TAK PERLULAH MENGHINA ULAMA...

KALAU MACAM NIE LA PENYOKONG UMNO, BILA AKU DAPAT MENGUNDI NNTI, HATIKU TETAP PADA PAS...

SEKURANG2NYA MINAT DALAM MENEGAKKAN ISLAM ITU ADA DALAM DIRI INI...

PENYOKONG2 UMNO, MALAM NIE KORANG PERGILAH BUAT SOLAT TAUBAT BERAMAI-RAMAI...TAKUT BALA ALLAH JER YANG AKAN TIBA...NAUZUBILLAH....

drpd-budak lepas sekolah kepada pemimpin UMNO/BN

WASSALAM

Kalo penyokong songkok tinggi berkepala lembu tu dok kata penyokong PAS yg membawa sepanduk tu, memamg sah mereka tu lembu. Gambor bendera biru yg menutup pemegang sepanduk tu dah menjelaskan segalanya.

Melainkan ahli parti bendera biru tu bukan setakat lembu saja malah hidung dicucuk ngan tali dan ditarik macam lembu.

Nasib baik aku kata lembu, kalo aku kata babi?

gila punya bangsat be end, ulamak korang hina smpi mcm tu skali, soi lek pelakon lucah korang sokong..gila punya ajaran...Ya Allah, Kau berilah petunjuk pada org2 yg menghina ulamak ini...

PRK kerdau menyaksikan kerbau2 melayu yg tidak jelas agamanya sekali lagi menunjukkan perangai sebenar mereka.

segala yg jelik adalah pakaian mereka..lucah, fitnah, liwat, tipu, samseng. cubalah tanya apakah ada dalam seminar kursus umno mendidik org2 mereka dgn akhlak dan tatasusila yg baik? mereka hanya diajar ilmu politik pragmatik yg menghalalkan cara asalkan parti menang.

kaum kerabat mereka samalah seperti penyokong gaddafi yg sanggup membunuh rakyat seagama sebangsa sendiri demi mengekalkan kesyaitanan mereka.

inilah hasil budaya pemikiran sekular kebangsaan yg tidak mementingkan nilai akhlak dan moral. yg penting mempertahankan assobiyah dan penuh pragmatik. semua halal.

lucah memang makanan umno. kerana itu umno bukan saja jauh dari akhlak agama, malah nilai2 sebagai melayu pun akan pudar sikit demi sikit. bukankah telah menjadi trend umno beberapa tahun dulu utk meraikan setiap kemenangan di Haddyai.

malah menjadi lawak umum bahawa masa persidangan umno di pwtc, pelacur dan rumah urut tumpang buat untung sama. memang bukan semua bersikap begitu tetapi ia bukan larangan dalam parti assobiyah ini.

akhirnya islam jauh sekali, melayu pun hilang. yg tinggal hanyalah hidung melayu yg kemek.

agaknya lah, kalau lah hang tuah masih hidup maka mungkin dimakinya umno ini,"kau lah yg boleh menyebabkan melayu(sifat mulia melayu) hilang di dunia".

dan mungkin pemuda umno dan perkasa tidak akan berpeluang mencium keris kerana keris taming sari hang tuah terlebih dahulu telah menusuk jantung mereka...umno melayu yg khianat terhadap agama dan nilai2 murni bangsa.

umno, jangan marahkan hamba, marahkan pembawa sepanduk lucah org kamu itu.

Si Mamat 2org Yg Pegang Sepanduk tu,Mamat2 yg Tunjuk Jari Lucahtu,Dia Orgni Tak Layak Lagi NAK MENGUNDI. Gambar Bawahtu,Abg Polis Sorangje yg Layak Mengundi (Undi Pos),Abg Polistu dari PGA (BN 16-Senoi Praq)BN tu Bukan Parti...Batalion.Baju Kuning Belakang Abg Polistu...Pengundi Pertama Kali..itupun kalau Berdaftar.

Mane org Umngok.? senyap je.. -.-

wahai penyokong tegar dan lembu2 BN, tengok la sendiri bukti betapa teruknya budi perketi ahli2 parti korang ni ! pikir betul2 jangan terus nak menyokong parti yang sesat lagi menyesatkan ni

sanggop wt cmtu,,hilang akal agaknye punye la tergamak mghina ulamak,,,apa pun tahniah milosuam sempat tukar surat kepala dan juga milosuam tidak termasuk senarai penyibar fitnah dikalangan blogger pro bn,,,,

Babi 2 orang tu aku kenal... sekolahpun sampai ting 3 je.. skrg nie .. makan minumpun mak bapak bagi.... itu yg umno guna tu bagi RM50 saja habis maruah agama daan bangsas tergadai

fanatik! tak fikir sebelum sokong! sape-sape pun same je!

kenape sekaum pun nak bertelagah?

kenape seagama pun nak bergaduh?


sekian, terima kasih...


EmoticonEmoticon