Saturday

Gempar, Tun Mahathir bertemu dengan orang mati!


Kalau sebelum ini Tun Mahathir di dalam bukunya yang hot dalam pasaran "Doctor in the house", mengaku dengan jelas bahawa dia sekadar menjadi pak turut sepanjang menerajui Malaysia selama 20 tahun, sambil menuduh Sultan Johor yang sudah meninggal dunia yang bersalah di dalam pemecatan Tun Salleh Abas (Ketua hakim Negara) [Pak Turut]. Sayang kerana kita tidak dapat mendengar Almarhum Sultan Johor untuk membela diri.

Namun dakwaan Tun Mahathir kepada Tengku razaleigh Hamzah, dinafikan sekeras-kerasnya oleh tuan punya badan berkenaan tuduhan Ku Li menggunakan politik wang di dalam pemilihan UMNO serta tuduhan Ku Li menjadi penyebab UMNO diharamkan. Malah Ku Li menafikan sekeras-kerasnya semua tuduhan Mahathir terhadap dirinya [Msian Insider].




Apa yang lebih menarik, Tun Mahathir mengaitkan seorang lagi yang sudah lama meninggal dunia di dalam bukunya. Menurut laporan News Strait Time, Tun Mahathir yang mendakwa ada bertemu dengan Dr Sheares, sebenarnya tidak betul, kerana semasa lawatan yang didakwa dilakukan olehnya itu, Dr Sheares sudah meninggal dunia 7 bulan lebih awal [NST].


Mungkin Tun Mahathir pada ketika itu bertemu dengan roh Dr Sheares kah kah kah.

ReJaM© "Tun Mahathir ni tulis buku betul ke tak betul?"

33 comments

hmmm...semenjak ada yg kene tangkap polis nie takut la pulak nak menulis..hehe.. rupanya saya belum ada jiwa pejuang lagi rupenye

Penangan selective memory...btw, kan Tun dah tua, mmg patut la dia lupa...so isi buku tu, jangan la percaya 100% k...

To Mykhalis, tak kerajaan takkan sedap-sedap nak tangkap org sekadar menulis komen, kita sampaikan apa yg betul, jgn reka-reka cerita dan buat fitnah... bila bercakap tunjukkan fakta... contoh setiap kenyataan saya di atas sy berikan link untuk rujukan...
Polis pun tak semuanya bodoh nak tangkap org tanpa bukti kukuh last-last menyusahkan diri sendiri... baik rehat2 minum kopi...

so, kesimpulannya buku tersebut adalah Hikayat Terong Mahawangthir....haha

mahathir mudah lupa..

well milo suam pon ade tulis psl paris hilton masuk islam tu xpe plak?
sedang kan terang2 bende tu hoax
to rejam, jangan ckp psl org lain je, lihat dulu di hadapan cermin. kah kah kah

btol ckp anon di atas
milo suam pun ada sampaikan berita tidak btol, eg paris hilton, dan itu dikatakan fakta?
macam pepatah orang2 pas, gajah depan mata x nampak, virus di laut nampak
jangan marah ye rejam =)

Mahathir sah nyanyuk...maybe dia x sabaq nak jumpa dr sheares dlm kuboq....hahaha...

tu menkonfirmkan yg mamak ni melayu. dia mudah lupa.
pd anon dan anon, milo ada sebut cerita paris hilton tu belum disahkan. korang buta atau tak baca habis, atau mmg bodo, atau macam mader jugak, suda lupa

to si bodoh azmie

itu pun dah beberapa kali si milo edit
maklum la, kemaluan dia teramat besar pada waktu itu

orang tua ni tak habih habih nak mongak.
siakap senohong
gelama ikan duri
bercakap selalu bohong
udah pun jadi perdana menteri.
memang bijak dan tepat sekali madah orang berilmu zaman dulu dulu.

orang tua ni la yg selamatkan ekonomi negara pada tahun 1999 dek george soros

kalo PAS memerintah masa itu
dah jadi negara indon atau nigeria dah kita ni

mcm mane ang tahu klu PAS memerintah masa tu dah jd negara indon?...

org umno ni byk sgt sindrom "kalau". pelik aku

-sham, shah alam-

Die tau la..die kan ahlil nujum....kah..kah..kah..

Org tua ni selamatkan?come on lah..nk teruntoh dengar

sekurang2 nya mahathir x kutuk allah itu samseng macam seorang ulamak mabuk tu

tkasih milosuam..orang pertama pro pr yg menyokong tugasan polis...

ulas pasal TDM selective memory x nak... alih2 masuk jugak nama PAS/TGNA... tunggu lama skit... nama nuar lak keluar... hahahahahaha

ALLAH MAHA SAMSENG!!!!!!!!!!!

-nik aziz-

mcm sial je geng2 pencacai pkatan haram nie...klau nk d bndingkankan jasa tun mhathir ngan nick ajis,al juburin mmang xterbanding..tu pn xnmpak lg..sah2 la pncacai nie dbutakan mata,hati...

wei... ulas la pasal TDM nyer selective memory tu... pasal pakatan haram la... al juburi la... nick najis la... tu suma dh biasa dengar... hahahahahaha... oppssss lupa... penyokong TDM cuma nmpk KLIA... KLCC... SEPANG... yg lain x nampak... hahahahahaha

pegi mampos la madey sial
dendam kat dsai sampai nak mampos
apa punya sial ini manusia
pasal keling paria ni punya adu domba
kita sesama melayu bergadoh

contoh keling paria ni auta...

"dsai tumbuk mata sendiri"

pencacai lembu umnongok songkok tinggi pun percaya..

kan babi punya kenyataan dari keling paria ni...


kahak tuihhhh.....

hahahaha
mmang bodoh la ko nie kan....sah2 lah akal fikiran ko nie diliwat..Sapa dendam kt abe nuar ko nie???..Lelaki bernafsu binatang kita nk angkat jd pemimpin????
nsib baik le ade tun mahathir...klau x mmang hancur la negara...nk harapkan abe nuar brahim..ermmm..balun pungkoq jantan leh r...sondol bini org..ape pn..jasa mu dkenang tun mahathir!!.semoga panjang umur ayahanda...TUN MAHATHIR...

Dia pakai bomoh tu... pelawok,pelawok,pelawok,pelawok....

anon 9:52

kalau nak tuduh dsai kaki liwat..
bukti biar jelas dan terang
bagi orang percaya 100 persen
bukan bukti tak berak 2ari
sekejap kata kena jubur
sekejap kata kena kulum
kena jubur tapi butuh yang kena jubur keluar mani
lepas kena jubur 2ari baru nak report polis
10 dna ada kat jubur
gang bang ke...

ni semua auta
pasal banyak sangat kena auta keling paria
lepas tu sanjung bagai nak rak keling paria ni
piii mampos la keling paria....
buat menyemak je
pasal keling paria ni le semua orng susah

Memang Allah Maha Samseng dengan manusia yang tolak hukum Allah...makan rasuah....kebas duit rakyat....cekik duit rakyat melalui SAMAN EKOR....cekik duit rakyat melalui PETROL yang harganya dinaikkan...cekik duit rakyat melalui GULA yang harganya dinaikkan...cekik duit rakyat dengan menaikkan harga BAWANG....harga minyak masak....guna duit rakyat untuk kempen BN dalam pilihanraya....banyak gila kemungkaran dan MAKSIAT yang BN buat...

Dear Mr Admin,
You just make fun of one of the most influential figures in asia and our leader that shaped our nation that makes what youve become today. Tun DID something that improve us. He DID something that helps you, us, the malays, our very own nation, unlike you. What have you achieved? What did you do to help our nation? You want to say u created a blog? its that ur contribution? ur blog is full of hatred, ignorant. What Tun has contributed, is far greater than what you have done. SHOW SOME RESPECT.

so what? go to hell la with your fucking asshole mamak keling paria tamilnadu

memalukan la mahathir ini. chua soi lek lebih gentleman. mengaku 'I am the man'.

rupanya pemimpin agung umno ni tidak bermaruah, penakut, tidak bertanggungjawab. sebagai ketua negara, semua keputusan besar peringkat nasional mesti dipertanggungjawabkan kepadanya.

org yg banyak mengelak dari bertanggungjawab ni, biasanya banyak jenayah. mengapa dia tidak menafikan projek kereta nsional,KLIA dan sebagainya dibuat atas desakan pihak lain?

sebab dia rasa projek2 itu ada sikit manafaat kepada negara jadi tidak perlu dinafikan, mudah2an pencacai dia akan bangkitkan utk puji dia.

kesalahan yg banyak telah menenggelamkan jasanya yg tidak seberapa itu. bukankah firaun juga berjasa kepada negara? hosni muberak juga berjasa kepada negara. marcos juga berjasa. bush juga berjasa. abu jahal juga berjasa. abu lahab pun sama.

attaturk juga dianggap berjasa menukar pemikiran dan cara hidup kepada kekufuran. taksin juga berjasa. pak suharto(suHARTA) juga berjasa.

bukankah azazil juga pernah berjasa dan tinggi maqamnya? tetapi jasa mereka itu telah menjadi abu yg diterbangkan angin di sisi Tuhan. ini kerana jasa mereka tidak menjurus kepada beriman kepada Allah. dan Allah dengan sifat Maha Pemurahnya telah membalas jasa mereka di dunia ini. mereka sudah memuaskan nafsu masing2 di dunia ini.

Dan dengan sifat Maha Pengasihani Nya, Dia akan memilih hanya mereka yg beriman sahaja di sana nanti, walaupun jasanya kepada negara hanya sekadar mengalih seketul batu dijalanan.

jangan kita menjadi takjub dengan kilauan dunia yg mereka cipta, yg sedikit utk kita tapi banyak untuk mereka. yg mereka kata'aku ambik ini, kau tengok ini'. yang mereka kata 'nasib baik mentol ni panas, kalau sejuk dah ku kebas'.

dan adakah anda perlu takjub dengan jasa2 negara kuasa besar untuk keamanan, kemakmuran, teknologi, ekonomi dan kecanggihan dunia? sedangkan semua itu tidak ada nilai di sisi Nya.

apakah Tuhan suruh menolak semua itu. jangan buat2 tak faham. hati sanubari sendiri memang sangat faham tapi buat2 tak faham ... demi menegak fanatik diri kepada nostalgia kepada pemimpin..walaupun pemimpin sudah mula nyanyuk dan membuka pekung sendiri.

bukan sesuatu perkara yang pelik org2 tua yg nyanyuk suka bermain dgn najis sendiri. astaga.

can i like ur comment, JAKA?? i loiikee..^^

tanda2 si kitol mahatir ada penyakit ' Delusional disorder ', merapu2 dlm hikayat dongeng...si doctor melepas dlm seluar sendiri!


EmoticonEmoticon