Tuesday

Keratan ke 5 Blogger UMNO solat di kedai Arak


Kali ini MiLo SuaM dedahkan gambar keratan ke lima siri blogger UMNO solat di kedai arak. Inilah pejuang Islam yang sebenar, berjuang demi Islam UMNO di alam maya, terlalu sibuk berjuang kerana Islam, sehingga nak solat pun tak sempat. Tapi togok arak sempat pulak.



Untuk gambar keratan yang ke empat dapatkan linklist keratan-keratan gambar di Blog zulmamak penang, sila klik sini [ZulMamak]


ReJaM© "Gerombolan songkok tinggi, dan songkok tinggi tiga jengkal, teruskanlah menyokong pejuang Islam kaki mabuk ini, agar kamu terus dibebalkan..."

18 comments

parpu kari bah ituuu

hehehe.. suspen2

tukang pijak pewot... delete 29 March 2011 at 17:40

klu udah mmg bebal tu x perlu lah ditambah lg bebal kalian.. X sbar tukang pijak pewot nk nk henyak muka mamat blogger songkok 6" ni.. haish..

hahha..rasa betul cakap maisarah..parpu kari nie.. milosuam kene sediakan hujah bahawa ini bukan edit..tone badan ke.. misai ke,, keriut di wajah ke..bagi dari terduduk sampai takleh bangun..hehe

Fakta mengenai seks yang anda tak mungkin perasan

Diskusi lucu antara Bill Gates dan Steve Jobs

suspen giler..jgn lupe, end up, kasik full version

muka mcm saya.. tapi perut dia kurus sikit...saya gemuk(smbil bgn dan tunjukkan perut yg gemuk)..

heheheheheh

parpu parpu.... haihhhhh.. terjun KB Mall je la ko pasni hahaha

Orang macam inilah yang akan melingkupkan UMNO...
Kerana 2 3 ekor manusia bebal, UMNO terpalit sama...

Nak MAKAN/MINUM FREE? turun Kg Pandan Jln H mlm ni
Jam 900,Jamuan Rakyat 1Malaysia.
Nak MANDI FREE? Turun Kg Pandan Jln H pd 1 April
(Bukan April Fool)jam 900mlm,Pesta Mandi Rakyat.

Bro, gua dah sambung sikit2..
Lagi 1 peice...
http://pulakdah.blogspot.com/2011/03/keputusan-cantum-gambar-blogger-umno_29.html

Mlm ni,TPM Belanja,Polis Jaga.
Mlm Lusa,DSAI Ajak,Polis Sembur.

dorang kata: "gambar mmg betul....tp meja tu yg edit....." hahahhahahaaaaaaa!!!!

Nama pun Parpukari,dah sah putar belit,aku dah tua
tak pernah rasapun parpukari,dalparpu ada,kariikan
ada.parpu buat kari tak jumpa lagi.
Terima Jemputan Org Kg Pandan Jln H,Mlm ini @ Lusa

KAH! KAH! KAH! Lepas ni barua-barua haramjadah UMNGOK mesti ckp gamba ni guna superimpose. Maka si celaka parpukari ni akan pergi mesjid -- buat sumpah laknat sambil keluar airmata -- Wallahi .... itu bukan gamba saya, saya difitnah. Dlm gamba tu saya tgh minum air kopi cap kapal layar. Ini kerja Anwar Ibrahim ni!! KAH! KAH! KAH! Kalau tak percaya, tanya Umi Halafida ... masa kejadian tu saya dgn dia tgh entot-entot! KAH! KAH! KAH! KAH!

Depa kata gambar ni org lain muka je lebih kurang sama. Sebab perut tu nampak buncit sgt dari org yg sebenar.HahahaHAHahahah~

mana dia minum saja je ltk atas meja..haha korang ni wt fitnah,,,,,tk sume songkok tinggi tu jahat,,korang pn belum tentu bagus wp tk pakai songkok tinggi,, haha,,,,


EmoticonEmoticon