Tuesday

Keratan ketiga gambar blogger UMNO solat di kedai arak


Sebelum ini, MiLo SuaM sudah mendedahkan keratan gambar pertama blogger terkenal gerombolan songkok tinggi yang berlagak sebagai pejuang Islam, sebaliknya menogak arak di saat umat Islam menunaikan solat maghrib rujuk link ini [Blogger UMNO].

Seperti yang dijanjikan, kali ini MiLo SuaM membawakan keratan ketiga gambar tersebut. Lihatlah dengan mata kepala anda sendiri, kepada penyokong gerombolan songkok tinggi, inilah blogger harapan anda, yang selama ini berlagak memperjuangkan Islam, memaki hamun Ulama, menggelarkan Tuan Guru Nik Aziz dengan gelaran-gelaran yang hina untuk meraih sokongan anda kepada UMNO dan Barisan Nasional.


Inilah blogger yang selama ini memberikan maklumat kepada anda, inilah blogger yang selama ini menaburkan fitnah dengan sewenang-wenangnya dan memperbodohkan anda atas nama Islam. Blogger upahan gerombolan songkok tinggi ini menjadi rujukan anda setiap hari dengan pelbagai fitnah dahsyat.

Oh ya, hampir ReJaM© terlupa, tiba-tiba dah sampai ke keratan gambar ketiga, keratan keduanya mana? Jangan risau, keratan gambar yang kedua ada di sini, didedahkan oleh blogger edyesdotcom, sila klik [edyesdotcom]





ReJaM© "Berlagak pejuang Islam konon..."

81 comments

Puak Pakatan Haram ni dah tak ada isu, blogger otai pulak ko nak hentam?!! Pergi mamposlah Pakatan Haram!

Apa hal lu main attact peribadi ni bro? Lu tak gentel..
Nak cyberwar lawan hujah lah! Ini main serang peribadi macam bangang! Blogger sampahlah lu nih!!

MASALAHNYA DOK TULIS DALAM BLOG ALLAHUAKBAR,ALLAHUAKBAR.ALLAHUAKBAR..
TAPI TAHU TULIS SAJA, KESAN ALLAH MAHA BESAR XDK PON,,, ALIIH2 DOK TUNGGANG AIR KECING SYAITAN.....

yahahaha...skrg sume bleh tgk perangai sbenar blogger umngok yang kononnye memperjuangkan islam!!
dasar munafik!!

aku rase dh ramai bleh agak sape ni!

Ini bukan NovandrINDON pemilik blog M anusia . I ndon . M ari , sebab lengan besar macam P..P.K...

haha islam la sgt...sekarang ramai leh ngaku islam kt tmpat2 arak.. mengotorkan nama islam jer... klo nnti da full picture.. wat wall post je pic blogger tuh smpai bler2 dlm blog nih.. biar dia teringat skit sbelom nk berlakon islam

tgok tangan besar... sure pegang gelas arak pon size L nih... ish2

tgk tgn mcm puppygomok je

bukan mcm lagi, tapi da memang dia..
pprrffttthhh...

cybertroops umno dah panas badan la tu. keh keh keh..korang berjuang atas nama duit..

amboi..kalu dh tau otai...jage la akhlak 2..
dalam blog lantang perjuang islam...mmg silap la kalu org dpt tau minum arak...Even kalu nik aziz minum arak aku pon maki...silap2 kne ludah kalu jumpa...

Kepada Pemuda Umno, N9 + Sokong BN. Sudah mula sakit buntut ke? Ketua kamu pun selalu buat serangan peribadi dalam surat khabar/tv/radio/blogs/website. Kaum bersongkok tinggi sebenarnya takut nak berhujah dengan fakta. Najib banyak alasan bila opposition ajak berhujah. LOLZ.

Anda boleh perbodohkan orang kampung yang dah tua, tapi jangan fikir orang celik IT senang diperbodohkan. LOLZ.

yuppp.. manusia CELAKA tu mmg tak boleh kasi chance... biar puak2 umno tgk dan nilaikan.... yg pasti depa mesti kata superimpose...

yang slalu cakap Anwar-Al-Juburin tuh bukan attack peribadi ke? yang cakap liwat2 nih bukan attack peribadi ke?

bila orang cakap pasal belanja duit rakyat sukahati,korang pakat tembak peribadi.. just returning d favor..

pepuak BN boleh marah..but dats all u can do..siaaaan korang

ni aku amek dr blog papa gomo mjadi tanda ty ayat kt blog dia nie "Wallahi Wabillahi Watallaahi saya Papa Gomo dengan nama pena sebagai seorang penulis Blogg Bersumpah bahawasanya saya telah menonton rakaman Video yang memaparkan adengan Seks Anwar Ibrahim dan pasangannya seorang wanita China di dalam sebuah kamar."

bersumpah tgk video seks?? bangga lak aih wat kejahatan..bukan nk malu..tp heboh kt satu dunia..cmni ke pjuang islam?? cmni pjuang bangsa?? aku kompius..

"P**IMAK DAP, JANGAN HINA ISLAM" aku heran mcmana PEJUANG ISLAM boleh satukan dua perkataan neh dalam satu banner/ayat

GIlo... orang UMNO cakap jgn serang peribadi.. itu tiap2 hari masuk paper tuh natang gapo beruk weiii.. Jenis bodoh bertingkat2.. Kawe pesan ke demo dan UMNO sekalian. Tiap2 hari mu fitnah orang, sampai satu masa dirimu akan terlondeh selondeh2nya. Kalau bukan di dunia, di akhirat nanti.

tukang pijak pewot... delete 29 March 2011 at 07:18

aku punya lengan x la besar mana tp pngalaman idup kt dlm penjara 6 tahun langsung x serik.. seronok gak dpt kerat telinga org umngok ni.. kaki tangan dah mengelitik x sabar nk print muka anak haram tu.. haishh...

sokong bn & umno n9... lawan ngan hujah??.. jgn attack peribadi??... hahahahahahahahaha... korg patut ckp menda tu kat pemimpin korang la... hahahahahaha... tapi aku terpaksa ngaku la... korg mmg pandai wat lawak... hahahahahahaahah

salam,,,, bersama menegakkan islam,,,,, rejam,, nape gelas tu,,,mcm laen,,, byk sgt ke puak2 umngok nih minum,,,, yg satu lmbng Tiger,,, satu lagi guinnes,,,, jgn la maen2,,,, so,, satu lagi sal tngan,,, cam x logik tgn tuh,,, maksud saya jari pegang gelas,, klu satu gmbr x pegang ape2 tpi ade kesinambungan dgn gmbr dlm blog satu lagi,,,tpi yg gmbr 1st,,cam x logik,,,huhuh,,,,
tgn kiri x pegang ape2 pastu gmbr tiger plak,,tgn kiri pegang gelas,,, so,, nampak pincang di situ,,,,,saya sayang umat islam,,,,

"Apa hal lu main attact peribadi ni bro? Lu tak gentel.." KAHKAHKAH BANGANG PUNYA STATEMENT ANJING BN NI...SKRG NI LU BALIK LU PEGI 'GENTEL' LU PUNYA BIJIK DIAM2..JANGAN DOK BUAT LAWAK MACAM HARAM KAT SINI..

sokong bn & umno no9 pemenang maharaja lawak2011!
sori jozan..sila wat lawak bdasarkan fakta
KAH KAH KAH KAH KAH

pemuda n9 tu kok dah ketua ajar pasal bangsa tu laa jd nya,,dalam Islam pasal nk pilih pemimpin kena laa tau peribadi org yg nk di pilih..bukan serangan peribadi..kalau dah tau mcm tu punya rupa org.xkan nk di pilih lagi..aparaaaa...kalau ilmu x ckp jgn bnk ckp,,nanti kena batang idung sendiri!!!kalau anak,adik beradik anda nak kawin dgn org yg anda dah tau perangai mcm setan anda nak terima ke?...
yg benar..geng jahat

Tanpa Nama 29 Mac 2011 7:35 AM ,

Tgk betul2 tangan kanan yg pegang gelas (Gambar 1st) Tunggu gambar penuh nanti ya. Kesian melayu laknat ni.

Joe

DIA NI SOLAT DLM KEDAI APEK...BUKA PUASA DGN TAKE BEER....

FENIN...FENIN...FENIN...FENIN...VIDEO TAK LAKU!!!

Hoi gila babi nyer BN! Ini sudah gila babi dan gila babi..tatau dah aku nak ckp..mmg dah tergila babi jadi mcm nie!

encik najis tun rajak delete 29 March 2011 at 08:41

kan aku dah kita ini mesti parpupukikari punya

Gila ar tangan berbulu..tgk tgn dh tau kaki tonggang,belum lg tgk muka..... :p

~sohseh~

okey joe,,,
tq ,,,,, just nak penjelasan,, tu jer,,,
sure k tgn kanan,,, harap sgt benda ni benar,,, dah bosan dgn fitnah puok2 BE END nih

by tanpa nama 7.35

Ni baru salah sorg jek. Ramai lg pengikut papa ni.heh

Saya tak sygkan org islam tapi saya sygkan org beriman. Kerana Dlm iman ada taubat sabar & syukur baru dtg ikhlas. Org ikhlas mana sanggup memfitnah saudaranya? Sbb tulah nikmat utama yg wajib kita syukuri adalah nikmat iman & islam.

Dlm BN ada bnyak menda2 yg islam tak boleh terima. Itulah yg TGNA ckap. Tapi org umno sanggup kata TGNA mcm ayah pin. subhanallah....
I love Tok Guru becoz TGNA love Allah....

Tringat kata2 Zaid yg semasa dlm umno dulu dia mengakui pemimpin tertinggi umno pun tonggak jugak.

Apa nak diheran dgn blogger ni yg tonggak jugak.Dlm umno memang dah tak dpt lah nak beza halal haram. Boleh peluk2 boleh bebas bersalaman boleh tonggak air setan. Kita ckp kata $ dia dia punya sukalah. lubang kubur masing2.

Apa2 pun kena ingat pesan nabi junjungan kita bahawa "UMat ku hanya bertahan selama 1500 tahun. nah sekarang dah tahun berapa hijrah? Dunia dah semakin uzur. Amaran demi amaran yg allah dtgkan.

Kalau tsunami & gempa di Jepun masih gagal menginsafkan kita, bersedialah menghadapi kesan fitnah.

eh,yke tu beer??mcm teh takde gula je..hahahha

like ape yg dikatakan oleh 29 Mac 2011 9:14 AM .
bernas,,, mmg ramai skng islam hanya pada nama,, sya tanpa nama 7.35am,,same mcm ayoh chik(TG abdul hadi awang) gtaw,,, same2 juangkan islam,,, we love islam,,,

umngok pilih satu antara dua je : musyirikn atau munafikin

jangan segan2 ok

teh xde gula bole letak dlm gelas beer,,, hahaha,,,

xhabis habis memfitnah. sudah sudah lah tu milo suam~~

kah kah kah,.. tengok tangan dah tau dah,.. ni mesti si haji ustaz papagomo yang tengah solat kat kedai apek ni,.. kah kah kah,.. terbaek laa rejam,..keep going,..

kesian penyokong umno/bn hanya pilih sukati saja tapi tak kenal erti dosa pahala, nak tunggu sampai malaikat maut depan mata baru nak bertaubat?

haha taun bile umngok penah bhujah ngan fakta weih? g mampos la umngok2 sekelian =)

blh ke blog ini utk sambungan jigsaw puzzle itu. Sapakah gerangan orgnya ini?

http://duniacacamarba.blogspot.com/

Kepada Tanpa Nama 29 Mac 2011 8:53 AM

Rupanya ada dua makhluk melayu yg hirup air haram ni. Patut la ada 2 gelas berbeza brand..... Kita lihat saja sape ituw

Joe

utk yg mempersoalkan gelas lain2 tu... utk maklumam... dlm tmpat2 mcmtu... gelas mmg ada bermcm2 lambang arak... tiger/guiness/heinneken... mcm2 lambang... tapi yg pasti... diorg x kan letak ait teh bunga kat dlm gelas tu

kepada joe,,,
minum sorg2 mane best,,, lambatnye gmbr sebenar,,,

barang boy@tanpa nama 8:53

""Apa hal lu main attact peribadi ni bro? Lu tak gentel..
Nak cyberwar lawan hujah lah! Ini main serang peribadi macam bangang! Blogger sampahlah lu nih!!""

""Puak Pakatan Haram ni dah tak ada isu, blogger otai pulak ko nak hentam?!! Pergi mamposlah Pakatan Haram!""

____

Apsal korang takut plak? bak kate Thamby chik..jangan biarkan anwar jadi pemimpin kerana rosak akhlak!! walhal dia dah lame rosak akhlak dgn merogol budak!! so, bilamana fitnah dan serangan peribadi dilemparkan pada anwar korang xckp pun kat org BN xelok wat seragan peribadi??? Lu jangan wat lawak bodoh ar bai!!

-Amri-

muka seiras...

tapi perut org tu lg buncit dr saya..(smbil bgn dan tunjukkan perut yg berketul2..six pack gitu..)

hahahahhahahahaha

Pemuda Umno, N9 berkata...

Apa hal lu main attact peribadi ni bro? Lu tak gentel..
Nak cyberwar lawan hujah lah! Ini main serang peribadi macam bangang! Blogger sampahlah lu nih!!

Kah kah kah...

Bodoh betul ko nih!!!

Eja 'gentle' jadi 'gentel'.

Biji apa yang nak ko gentel???

Kah kah kah...

Ni aku nak tanya ko laaa...

Yang blogger sial haram jadah umPorno buat super impose gambar zaid minum arak itu bukan isu peribadi ke???

Kalau bukan isu peribadi itu apa namanya???

Isu gentel peribadi???

Kah kah kah...

kepada penyokong UMNGOK, ini bukan isu menyerang peribadi tetapi kita nak sentuh tentang apa yang ditulis selari ke dengan keperibadiannya...kalau mereka ini adalah org yang dok sibuk bercakap tentang perjuangan utk menegakkan Islam, menghina ulama seoalh-olah mereka lebih tinggi ilmu agama tetapi pada masa sama terbukti mereka membuat perkara yang termasuk dalam DOSA-DOSA BESAR maka KESIMPULANNYA BOLEHKAH KITA TERIMA APA YANG MEREKA PERKATAKAN SELAMA INI...KALAU DAH HUKUM ALLAH BOLEH DILANGGAR WALAUPUN MENGETAHUI AKAN DOSANYA APA MASALAHNYA UTK DIA MENULIS MENGENAI PERKARA-PERKARA YANG TIDAK BENAR ATAU FITNAH...FIKIR-FIKIRKANLAH DAN RENUNG-RENUNGKANLAH WAHAI PENYOKONG UMNO....

PEMUDA UMNO N9: LU LAR BANGANG ++ BENGONG PECACAI ANGKAT NAJIS....!!!! BARUA SIAL PUNYER PEMUDA UMNO N9...!!! WOI...ADER OTAK GUNA LAR.... BANGSATTTT!!!! MELAYU YAHUDI BETOI PUAK BEROK2 NIH...!!!

apo?pemudo umngok n9?hampeh..buek malu org kampung yo..ekau dah lah mengejo pun tak boto..nak skipping london..hahahahahah..agk2 eh btoto tak den tulih ni?sajo yo buek lawak..eden org n9 jugak bai..tak makno eh doh den nak layan org2 umngok yg borkarat mcm kau tu..lobih baik ekau diam yolah..kalau fakta2 yg kau bawak tu auta soponoh eh..toghang2(terang2) UMNGoK buek fitnah kek DSAI solamo ni bukan sorangan peribadi ko?alahai..buek malu orghang kampung yo..eden tak ngaku lah ekau oghang kampung den..ekau oghang libya kot??hahahahahahaha..bangang,kocik2 tak nak mampuih,dah bosa monyusahkan org!

mcm tangan parpukari! :P

MAMAK TIBAI KARI...said


NAICOP GUINNESS STOUT

NALAREKE....

PEMUDA UMNO N9...

sampai mampos kena kencing ngan MAMAK TIBAI KARI

tak sodar sodar lagi warihhh ooi
kau bukan kono koncing,kau dah kono berak
berak cirit...
pasal tu bangang kodarek...tau nak menyondol yo
macam kobau.....

KOBAU PENDEK

Pejuang Islam kononnya....porahhhhh cit ama pundaa...
islam kat nama je....perangai macam KAPIR

Tanya blogger umno yg kate jgn serang peribadi dan xgentel tuh, dlm blog yg korang tulis psl DSAI psl skandal seks dgn aljuburi meliwat tu bkn serangan peribadi ke? bodo melantun2.

DSAI dah gentel nk ajak berdebat psl buku jingga, BIJAN xnak.
sape yg xgentel skang main serang peribadi skang?
korang ni betul la jahil, jahil tukey.

kalau tak parpukari, papagomo..

hampeh...
memang sah si kerbau gemuk tu @ parpukurap.

sah parpukari.tgh minum teh cina la tu.wakakakaka

Dah ada suara sumbang dari UMNO menyeru jangan serang peribadi...hahahaaha...N9...hahaha...video seks entah apa entah tu serang PR ka..hahaha..kalau dah UMNO tu tetap UMNO juga...otak dah seupama lembu...komplen kat kambing kenapa makan rumput tapi masa yang sama dia pun makan rumput juga..hahahaha..
Bukan kita nak dedahkan peribadi beliau tapi terpaksa kerana manusia jenis ini tidak layak untuk dilantik sebagai saksi dalam Islam...
Entah2 silap orang apa...macam Karam Sigh Walia saja nie..kaki mabuk juga dia tu..hahaha semua kena tipu nanti...

sempoi gila la milo suam...ni yg aku mula nk minum milo balik ni..

Elok kita siram ngan arak tu.. pastu kita bako bako bako kata usup kawan hussien.. bior dia rasa panas api dunia pastu sambung kat kubur...heheheh

Serang......lagi Milosuam tak cukup pakai Ovaltine..hehehe
biar mak dia pun tahu anak dia minum arak...kalau dah dalam kubur, nanti ada lah flatscreen untuk tatapan ibunda tercayang....suam suam perut mak dia tu nanti

BaNgang dulu kini selamanya delete 29 March 2011 at 12:56

Puak2 Umngok panas punggung bila isu2 mcn ni kena batang hidung sendiri. Mula la nasihat jgn serang peribadi dan sbgnya. Yang video sex tu bkn serang peribadi ka? Malahan keluarga saudara mara turut trasa tempiasnya. Mmg puak Umngok mgaku perjuang Islam di Malaysia - tp atas banner, dlm blog, dlm suratkhabar dan tv saja dicanang2kan. Hakikatnya hanya yg Maha Kuasa yg tahu. Tp untuk puak2 Umngok hanya Mahadey yg tahu.

Kecik kecik mak bagi minum susu ibu...harap jadi anak yang baik dan berjasa pada agama dan bangsa..
Dah besar, minum kencing syaitan, makan duit haram, main perempuan, memfitnah, rasuah, jahil lahanat....yang lain tu korang tolong sambung...

Ini lah perangai pencacai PKR tau tabur fitnah je.... tapi bila kena batang hidung sendiri betul2 punya pun diorg kata fitnah....realitinya diorg sebenar2 nya penyebar fitnah.... Kesian UMNO jadi mangsa fitnah jahat segerombolan pencacai PKR

http://sedakasejahtera.blogspot.com/2010/01/teka-teki-hari-ini-siapa-dia.html

oiii apa lambat sangat niii daghi semalam dok tunggu tak keluaq2 niii .jangan bagi saspen lama sangat .aku nak tengok setan yang jadi pencacai kepada bapak2 setan yang dok ada tu.hebat tera mana dia ni.memang dia tak hebat. dia ni ketegori setan yang tak dak pangkat ni.sebab tu minumam dia pun ayaq kencing puak dia jugak .makanan pun taik puak2 dia jugak tu.gerenti punya .sebab dia pencacai.

BAHASA YG DIGUNAKAN MGGAMBARKAN SIKAP DAN PERIBADI SENDIRI. sekali baca dah tau sape di side sape. pihak penyokong BN slalu nye CEPAT PANAS n SUKA GUNA BAHASA KOTOR. mungkin ni lah blogger2 atau pengkritik2 yang DIUPAH oleh umno.

Itulah Islam UMNO, islam hadhari...Tengok betul2. dia kan sedang jadi imam tuh. sedang duduk tahiyat akhir, tengok betul2 kekdudukan tangannya. Tapi yang musykil tempat macam tak kat rumah ke, surau atau masjid tapi macam kat pub...tak taulah kalau dia orang diajar janji ada tempat..darurat (kepala hotak darurat). Mereka2 yang menyokong pun sama kira jadi makmumlah..

kalau tgok gmbr2 pengikut2 umno yg wat demonstrasi jalanan or gmbr peribadi kat fb, or blogger2 di side UMNO, sgt tiada NUR and TIDAK SEPERTI ORANG YG BERPENDIDIKAN TINGGI. Thats y they used to say in rubbish words all the time.

Aku jugak penyokong tegar UMNO. Kalau lah gini cara blogger nyampaikan dan khaborkan berita...isyk..isyk..malu aku jd ahli UMNO, jangankan Nabi tak nak ngaku umatnya, aku pun tak caya lagi pada dia org yang bawa berita palsu. Pasal Nabi aku pesan, kita kena tinggalkan pada orang ang suka bawa berita fitnah. Pada kwn2 kat dlm UMNO tu, meh kita ramai2 buat reformasi dalaman (Eh...eh..reformasi tu sensitif tuH..). Idup UMNO DULU, KINI dan ESOK.......Mampussss!!!!

Bestari@Batang Berjuntai tu kampung aku..dari kecil sampai habis form 5 aku tinggal di Berjuntai Tin ...dari sejak aku lahir lagi...aku da kenal sangat tempat ni...da lama pasir-pasir di situ dikorek oleh kapal-kapal korek (ada 9 buah kapal korek), segala jenis jentolak atau mesin-mesin yg sewaktu dgn nya.

Bukan la sesuatu yg asing bagi aku melihat lori-lori pasir berlumba dlm kawasan tempat tinggal aku..di Kem 9....lebih 50 tahun operasi korek pasir ni berlaku disitu...korek pasir tanpa henti20x...

Tapi dulu aku selalu nampak jeep PTG K. Selangor bersidai depan TNB sub-station sebelah kilang Saminax..,lori-lori pasir keluar masuk ambil pasir.. laju bukan main..macam kereta F1..habis jalan berhabuk..jalan rosak..tak da pulak TV3 1/4 nak datang....

Semenjak PKR memerintah Selangor..dan KSSB menguruskan pasir..dah tak nampak lagi jeep PTG berlegar di simpang tiga Tennamaram tu...kenapa ya?

Yang buat aku rasa nak muntah tu..dalam Buletin Utama TV 31/4 tadi..si Jepon kawan aku dengan muka pelakon kayu pun berkata konon nya pasal KSSB korek pasir disekitar lombong-lombong tinggal...rumah penduduk disitu menjadi retak..cubalah jangan menipu Jepon..yang si Kamal Scorpion pun nak enter frame.

Rumah-rumah disitu dah lama retak-retak..bukan lah di sebab disebabkan operasi korek pasir..tapi..sebab ubahsuai rumah tak ikut piawaian. Siapa punya idea yang panggil TV3 1/4 ni? Team Mat yoep (Ketua umno Cawangan) atau team Mamud (Bekas ketua kampung)?

Dan satu soalan buat si Jepon..bila kau keluar lokap?..sial ko Jepon..buat malu aku jerrr..

tamby kecik a/l tamby besar delete 29 March 2011 at 14:32

klu nak mentakedarah arak,minum le kat rumah sendiri,tak le org lain tahu,cuma ALLAH SWT aje yg tahu,klu nak tobat bila dah sedar diri...senang le mintak ampun....ni pi tunjuk2 kat org ...poehal lak....kan dah pecah tembelang....tu le org klu hukum ALLAH pun dah tak suka...pe plak tentang todi....klu dosa pun umno upco ni nak pikir ape....cekik aje le ...haram halal nak kira....duit yg belib arak tu pun duit haram agaknya....klu duit dari hasil titik peluh...org tak beli todi ni....wakakakah.....sebab tu org2 umnoupco ni susah nak berubah....kau mencekik arak....hagahahaqah....kau tunggu aje le kau mampos nanti....dlm kubur malaikat zabaniah belangkung kau....kehkehkehkeh....klu dah minum arak tu....nanti nanti teragak pulak nak mentakedarah khinzir pulakkkkkk

aduh,,dah brgelas2 milo minum tk smpai2 gmbo...dr panas dh jadi suam skrg ni dh jadi milo ais...tolongla jgn smpai mati celek...


'akak nk g bercuti ketengganu dulu ea'

wakakak...tonggang menonggang je keje..patot la badan berisi..

wakakka

tgn gorila tu.gua dah bleh agak saper...

mampos le kome

wahhh..aada bahagiand demi bahgian..hehe.. ilike..biar dia reka time tweeter ke fb ke..hehe

Fakta mengenai seks yang anda tak mungkin perasan

Diskusi lucu antara Bill Gates dan Steve Jobs

patutla perut gemok. rupanya kaki toggang........

http://zulmamakpng.blogspot.com/2011/03/panas-gambar-blogger-umno-minum-air.html

puzzle ke lima

tak payah berteka tekuk la....

stra8 to the point...sapa kah blogger itu>?

hahaha..tgk tgk..puak2 UMNO da ibarat cacing kepanasan..abis la..hahaha..serang peribadi tak boleh? weh, blogger tu canang abis2 peribadi TGNA takpa pulak..cakp tak sserupa bikin la!

muka mmg mcm saya...tapi perut dia kurus skit..xcaya cuba tgk perut sy yg gemuk ni..hehehehehehhehe


EmoticonEmoticon