Wednesday

Lagi kempen tipu dan perbodohkan Melayu di Merlimau


ReJaM© nak tergelak tengok gaya kempen gerombolan songkok tinggi, demi nak meraih undi Melayu, sanggup buat apa sahaja walaupun dengan memperbodohkan bangsa dan agama sendiri. Malah sanggup diri mereka dilihat sebagai Melayu bodoh.

Guna video rakaman sekerat-sekerat, untuk bodohkan Melayu, bodohkan orang Islam, kemudian mengaku mereka pejuang Islam [Sumber: Blog BN Merlimau].


Seperti biasa, orang Melayu masih ramai lagi sanggup malah bangga ditipu oleh pemimpin yang hanya mementingkan perut. Di bawah ini video yang dimaksudkan, sila klik untuk menonton.





ReJaM© "Lembu paling bodoh pun geleng kepala sambil terberak-berak tengok video ni..."

5 comments

biase la, pencacai2 umno kan diiktiraf bodoh seantero dunia, 2 la pasal blogger2 umngokk ni berani bagi bidio2 sekrat2 ni, sbb depa tahu nk tipu pencacai2 umngokk ni senang jer......... kepada pencacai2, korang pecaye bidio mane satu?? yg blog umno ker blog rejam???, aku tahu, korang mesti pecaye blog umno tu kan, sbb ape?? sbb korang mmg bodoh, wakakakakkaakak~

Blog yg paling worst pnah aku jumpe....The worst of the worst....haha...Kalau siarkan video sekerat je wat ape.WORST!!!

JAHANAM UMNO.. SETAN..! APA PUN YG DORG NI CAKAP AKU DAH TAK PERCYA.. MELAINKAN AKU SENDIRI TGK..~

DAP parti cina?

rasanya byk kaum byk agama dalam tuh...yg terang2 MCA ngn GERAKAN yg cina...aduhai...bangang tul...


-KSK-


EmoticonEmoticon