Wednesday

Misteri Datuk T terbongkar, bukti BN dalang video seks


Pada saat awal meletupnya isu video lucah lelaki mirip anwar Ibrahim, semua blogger-blogger pro kerajaan mendesak Anwar meletak jawatan kerana mereka yakin anwar Ibrahim di dalam video seks tersebut.

Tetapi, selepas sehari, blogger-blogger kerajaan mula menukar nada secara serentak mendakwa video tersebut adalah rekaan Anwar sendiri untuk mendapatkan simpati rakyat.

Hari ini jawapan yang sebenar telah terdedah. Ternyata bukan Anwar sendiri dalang video tersebut sebaliknya pihak Barisan Nasional yang sememangnya melakukan serangan ke atas Anwar sempena Pilihanraya Umum Sarawak. Pihak yang bertanggung jawab kini telah mengaku [Msian Insider].


Lepas ini blogger-blogger pro kerajaan sudah tersepit, akan kembali mencari bukti bahawa memang Anwar di dalam video tersebut kah kah kah...

ReJaM© "Terbongkar wajah manusia-manusia kaki fitnah..."

22 comments

hahha..camne blogger kerajaan nak cari hujah baru pulak.. Biasala sepit menyepit nie,, diorang bukan kira fakta sangat. nanti diorang belitla pulak kat hal lain..macam la tak tau

hottest entry di blog khalis :
Transformers real di China

Rakaman sedetik sebelum Tsunami

Gambar miera liyana kini sopan

BN..sape tak kenal..parti yg pandai putar alam..

apa lagi....hantar polis tangkap diorang....sebab atas akta menyebarkan video lucah

haha...aku nak dengar ape ayat si lebai zul malam ni

-lazdfa-

dah terang lagi bersuluh orang yang dedah perkara ni...macam2 orang kata...ni taktik anwarla memang anwarla dalam klip tu...
bila tengok orang yang dedah tu memang konfem tak leh percaya pada kredibiliti dia...
yang aku pelik apa hebat hubungan dia ngan anwar sampai anwar suruh tolong amik jam tangan dia...pelik...
banyak persoalan tak logik tapi penyokong2 humno macam kena pukau terus je percaya

BaNgang dulu kini selamanya delete 23 March 2011 at 17:41

Nazri Aziz sendiri dgn tak malunya mngatakan penayangan video lucah tersebut sah disisi undang2. Kepala otak datuk kau! Undang2 di Malaysia ada 2 set, untuk rakyat biasa dan pemimpin BN..Pihak polis spatutnya menangkap shazryl SK (suka kongkek) dan rahim 'telor' keChik atas dakwaan menayang unsur2 lucah di khalayak ramai.

x payah laa... benda nak create isu baru wat pe... dah bosan aku ngan stail macam ni... macam Israel laa... bunuh rakyat palestin, pastu create isu pasal nuklear Iran... ceh... fokus kat DNA... terima kasih...

-fd-

Nice try BN, pasni nk try buat fitnah apa pulak ya? :p

x abis2 nk fitnah sane fitnah cni..x pnat k wak tmbah dosa...sudah2 la.....

Biasalah Manusia. Kan Ke Ketua Dia Dulu Dah Cakap
Melayu Mudah Lupa.
Dah Kaya...Lupa... Tuhan Maha Kaya.
Dah Berkuasa... Lupa... Tuhan Lebih Berkuasa.

Dah Pencen...Duduk Diam2,Lebihkan Ke Mesjid,Banyak
kan Bersedekah,Duit tu Tak Boleh Bawa Masuk Kubur.
Jangan Nak Tambah DosaLagi.

UMNO... Duit Dan Dosa Tak Dapat Di Pisahkan.

1. barua ni akan pusing cerita mmg anuar, dia cum sebarkan
2. mungkin TT betoi, semua ni nak pekena najib

mane puak2 BN nie... senyap je.. ari tue berkobar2 kate anwar giler seks.. skg dh kantoi.. sengal punyer Umno...

bg korang semualah marah2,kutuk2..geng umngok ari ni cam cipan kena radioaktif,poyo,malu cam kantoi raba anak tok ngulu,siap kena lempang lg..kah2..aku dah penat kutuk2,gelak sampai guling2 lg..penat beb..

ada otak pk sdri la..org tua yela,duk kdai kopi sembang hu ha hu ha tgk biter trus sokong.kte yg tau ni pndai2 la nilaikn.dh jd cm drama sume ni.. mmalukan malaysia.

Terbongkar sudah misteri Dato' T....abis la Nuar....Wan jijah siap mesej mintak Dato' T kasi video hahahaha....gulung tikar la korang lepas ni....

mst la dia mintak nk tgk video tu,dh laki dia..dia kenal la cmna laki dia..boroi ka dak ka,apa ka..jgn jd bangang ok???

jgn la tuduh kalau xdak bukti..kita2 nih lg la berdosa,korg ada bukti ka tu anuar??jgn main ikut tuduh ja..fitnah tu..

Bangang punya blogger pro kerajaan...

wahaiiii penyokong Zul Nordin, penyokong TEGAR 'kemamanan' dan 'keadilan', senyap ek?? mana pegi pemuda umno n9 neh? rindu plak kt dia neh

EVersoris terima lah hakikat PKR akan dikuburkan....kah kah kah

aku pun kena terima hakikat umno akan hilang dan disumpah seranah.....
org umno meh la baking aku.....
aku tertekan sebab dato rahim thambi chik adalah dato TTT....
dia ni penah ada skandal dengan bdk sekolah....
org umno cepatlah nafikan......
org mcm dato rahim mana blh kita percaya cakap dia.....

Tanpa Nama berkata...

aku pun kena terima hakikat umno akan hilang dan disumpah seranah.....
org umno meh la baking aku.....
aku tertekan sebab dato rahim thambi chik adalah dato TTT....
dia ni penah ada skandal dengan bdk sekolah....
org umno cepatlah nafikan......
org mcm dato rahim mana blh kita percaya cakap dia.....

-----

Tan Sri Rahim Tamby Chik mahkamah putuskan dia tak bersalah la bahalol pasal isu skandal tu, tapi dia xde la mcm Abg Nuar buat reformasi segala, dia lepaskan jawatan dgn rela sebab AnuWar kata dia liabiliti negara, AnuWar tipu dia kata Tun Dr Mahathir suruh dia letak jawatan padahal Tun M tak suruh pun....

Dia lepas jawatan cara baik bukan macam Al-Juburin kena pecat semua orang dia nak attack tabur Fitnah Jahat pada UMNO...

mahkamah lepaskan?. bila lak dia masuk mahkamah. Ni mesti masa kes Rahim tambi cik ni, dia ni tengah nyusu lagi. Gini ajelah, sape UMNO nak cite pasal moral?. hahaha...tanpa nama ni mesti jenis penyong tegar UMNO yg menyokong membabi buta. Dah lah babi, buta plak tu. hahaha. Atau pun tanpa nama ni pun jenis babi hutan, main sondol je, halal haram. Tak yah lah nak cite pasal moral, aku geli geleman...hahaha


EmoticonEmoticon