Sunday

Pegawai ADUN ditangkap Khalwat bersama minah Indon


Petikan berita yang diperolehi daripada Sinar Harian, di bawah tajuk "Pegawai Wakil rakyat dicekup khalwat". Di bawah ini laporan berita tersebut, sila klik untuk membesarkan imej.



Ada empat DUN yang terdapat di dalam Parlimen Marang Terengganu iaitu, Alur Limbat (BN), Bukit Payung (PAS), Ru Rendang (PAS) dan Pengkalan Berangan (BN).


ReJaM© "Siap mengaku kerja buruh tu tak tahan kah kah kah..."

18 comments

adoiiii...orang paslah tue...bodoh sungguh admin...hahaha...

paling tak tahan lagi "sepatutnya bersama keluarga lebih2 lagi pada malam jumaat"
LOL LOL LOL!!

tengok songkok pun dh tau sape dr adun mane..warhkkakakakaka..

songkok tinggi..mungkin ADUN dr parti ...opss..jgn tuduh2 nnti jd fitnah lak..

Aku agak ADUN PAS, sebab ingat PAS ingat Zina, ingat PAS ingat khalwat kah kah kah....

yg pakai songkok tu pesuruhjaya hal ehwal la

seblum ni kan dah ade Adun BN kena tangkap khalwat di Kelantan ke @ besut ngan budak sekolah di hotel.. Ko cari ar MIlo link tuh...hehehe :D


-Amri-

walau siapa pun yang melakukannya 'kemungkaran perlu dicegah' bukannya menjadi satu keseronokan mengata dan membuat fitnah.
yang melakukannya sudah tentu berdosa, kenapa kita pula sengaja mencari dosa dengan membuat tuduhan yang tenpa bukti sahih.

'KETAWALAH KAMU SEBELUM KAMU DIKETAWAKAN'

Najib dgn Altantuya.. Rais yatim dgn bekas amah indonnya.. mungkin penyokong UMNO lupa kot.. tapi rakyat tak lupa..

hahahahahhaampasss... ni pegawai adun bukit payong la.. memang patut pun.. igt pas, igt maksiat... hahahahaha...

sesape je boleh jadi.. tp yang sure buat maksiat yg kat atas 2, tuduh xde bukti @ fitnah.. fitnah lebih teruk daripada membunuh!

memang sah adun pas...kalu adun bn confirm dirahsiakan dan tak akan disensasikan mcm gini...macam artis dah...ape korang ingat manusia ni maksum ke...tak kira dr parti mane pon...kalu dah tergoda ngan setan...mcm2 leh jadi...

ala, pulau kerengga tu bkn DUN pengkalan berangan ker?? kalau adun pas dah lama dah siar kat surat kabor, siap interframe lam TV lg...

sapa pun dia, jangan la marahkan adun tu...! adun tu tak salah, dah pegawai dia yg gatal.. pegawai dia lah yg patut kena hentam....!

klu guna logik akal..adun pas kantoi khalwat.. sure heboh dalam tv.. npe plak bicara mahkamah tertutup.. hihi renung2 kn.. slmt beramal...

igt pas igt maksiat...tapi umngok masih mendahului bab maksiat ni....tahniah umngok hidup(anu) umnooooo

Pegawai Khas Adun Bukit Payung Dari Parti ISLE Se-Malaysia. Ditangkap dalam keadaan zip tak ditutup. Semoga dia dapat hidayah lepas ni. Bertaubat dan dirahmati Allah...


-pasepisepus-

dlm gmbar org len la der,yg kne tgkap pgwai wakil rakyat,bukan wakil rkyatnye...apeke ngok la korg2 ni,bce la tol2 keratn akhbar 2,dah dpt dose free2 je fitnah2 org,isk2...


EmoticonEmoticon