Wednesday

Pelakon dalam video seks mengaku memfitnah Anwar?



'Saya dalam video itu". Begitu pengakuan ahli perniagaan Datuk Shazryl Eskay Abdullah yang sebelum ini dianggap sebagai Datuk T apabila ditanya sama ada beliau yakin Datuk Seri Anwar Ibrahim merupakan orang dalam video seks yang ditayangkan kelmarin.

Shazryl yang mengakui bekas sahabat Anwar bagaimanapun enggan menjelaskan apakah peranannya ketika adegan itu berlaku.

Beliau juga enggan mendedahkan di bahagian mana gambar beliau dilihat dalam rakaman itu kerana ia sudah menjadi kes polis.

Shazryl hari ini tampil dalam sidang media bersama bekas ketua menteri Melaka Tan Sri Rahim Thamby Chik bagi menjelaskan persoalan berhubung identiti Datuk T.

Menariknya, Rahim menjelaskan, Datuk T bukanlah individu, sebaliknya merujuk kepada tiga kawan baik.

"T ini trio, three," kata Rahim sambil menambah seorang lagi adalah Datuk Shuib Lazim yang juga bendahari PERKASA.

Selepas pendedahan ini, percayalah, Penyokong-penyokong gerombolan songkok tinggi yang terlalu bebal akan terus cuba untuk membuktikan bahawa Anwar sendiri yang mencipta video ini, walaupun pelakonnya sudah mengaku memfitnah kah kah kah...

[Malaysiakini]

RentaP© "Dahsyat gila punya fitnah! Tak sabar nak dengar komen Zulkifli Nordin"

198 comments

agak2 brita mcm ni kuar buletin utama x malam ni? haha

xmungkin keluar kat tv3.. xmungkin... xmungkin la..

tu diaaaaaaaaaa...taw dah sapa...

puak2 umno sekarang tgh TERNGANGA bile tau bnde ni fitnah...hahaha

ye laaa... sumer salah BN... PR je betul... Judi tu betul... DNA pun betul...

-FD-

x keluar lah,,lagi nak konar ade la,,kahkah

Iz sini

Kepada kaum umno bertuhankan wang,

Sila buat hujah serta sumpah di masjid untuk mempertahankan bahawa Anwar di dalam video itu.

Saya tunggu respon daripada kamu dengan hati terbuka :)

keluar punye...tv3 mana ada sampai berita tipu..semua yang benar dan terkini..terutama tv1.. mst tak sabar2 nak karang jalan cerita nie..

hottest entry di blog khalis :
Transformers real di China

Rakaman sedetik sebelum Tsunami

Gambar miera liyana kini sopan

kalo tgk kot tepi pn mmg ada rupe anwar..xde seri pn muka dia.isy3...

Anwar pn x brani nk brsumpah bangang.......
Anwar gler seks...!!!

NICE TRY.... :)

Huhu..sdri berlakon, sendiri siarkan. Kenapa negara saya ada orang2 mcm ni?? bahkan perkasa pon terlibat jugak..adussss.

Haha..ade lagi puak2 otak x celik sebut pasal sumpah2..kalu da sumpah nti ape plak korang ckp??korang puas ati ke??tentunya tidak bukan??

So, wajarlah tindakan tegas berlunaskan undang-undang perlu dikenakan kepada yang terlibat. kalaulah..

Tak Pasal2 Ada Org Nak Kena Jawab Di Pdg Mahsyar esok2 kerana Memfitnah,ISH ISH ISH.MASYAALAH.

kenapa 3 trio ini berani mengambil risiko,ada yang tak kena dalam isu ni,mungkin ini politik kena mengena.jagan jadi macam isu bala sekejap ya pastu tarik balik dalam masa 24 jam.

kamen rider black~ delete 23 March 2011 at 18:06

wah kah kah kah kah kah...

mane gerombolan2 songkok tinggi nie..?

Komen pasal kes nie, plssssssssssssssssssssssssssssssssss.... :P

wah kah kah kah kah kah...

Bodo punya UMNGOK...mmg bebal tahap tapir la.org yg sokong UMNGOK tu pun mmg BODOHHH nk mampos..

Pelakon utama belaum tau lagi bro.... kita tunggguuuuuuuu

TO IPOH MALAY:: macam2 la ang nie...ang pon nk blakon jgk ka?dah kantoi dah ang duk tala blah pembangkang lg...ingt pembangkang bodo cam ampa ka?buat keja x pikiaq..guna otak la weii lain kali..

Zulkifli Nordin Nak Komen Apa,Dia Tengah Memikir Apa Dia Nak Jawab Depan Tuhan Nanti Di Pdg Mahsyar

untuk zul kulim pintu taubat mashi terbuka...

Katak Sekor Tu,Tak Tau Ke??? Org Dia Pun Tamby Melaka Ada Sebut.

ramainya orang gila kat malaysia..

Dosa Dgn Manusia,Kena Jumpa Manusia tu lah,Minta Maaf...Anon 6.18 Oii.

kpd pemimpin2 umno dan pencacai2nya.. menjelang PRU13, korang boleh pegi mampus. taknak bertaubat ke saiful bukhari?

Siapa lak DSAI Nak Letak Di Kulim pd PRU13 Nanti.
Jangan Pilih Lagi Sekor Katak Dah Lee.

Zul Nordin...aku cabar kau keluar kenyataan maaf kpd DSAI & seluruh rakyat Malaysia diatas kenyataan fitnah kau....dan bertaubat nasuha krn sanggup bersekongkol dgn pemfitnah.....Nauzubillah.

lebih byk pndedahan mengenai video seks lelaki mirip anuar(shazryl) di malaysiaberih.blogspot.com. http://malaysiaberih.blogspot.com/2011/03/pendedahan-dalang-video-sekskenyataan.html#more

bersalah pd ALLAH....kne bertauba..memohon ampun d atas dosa2 yg tlh d lakkn dlm keadaan sdar dn x sdr....ALLAH maha pgmpun...tp klu bdosa ngn manusia..kne pg jmper manusia 2 mtk maaf ats dosa n kslah yg dh dlalkukn........mtk maaf mtk ampun ngn manusia 2.....

dalam tv3 zn cakap anwar bole demam, siap yakin lebih dari 100%. cam sial

mmg celake la golongan y suke wt fitnah ni

Kami harap....eh...kami cabar pihak polis untuk membuat penangkapan kepada Datuk Trio ini dibawah Akta Hasutan juga sebab menyebarkan fitnah dan menayang video lucah.... Ada berani ke? ;)

x bis2 nak fitnah ANWAR..ape punya politik malaysia ..zalim dan kejam..pemimpin menjatuhkan maruah pemimpin sesama islam..

aku pun nak tau jugak apa peranan mamat ni. peranan masa oral ka masa menyudu?

MiloSuam blogger JAMBU delete 23 March 2011 at 18:52

Wei bodoh MiloSuam,jangan ko nak buat cerita tipu la.Diorang bertiga bertanggungjawab sebar video tu TETAPI persoalannya disini SIAPA LELAKI YANG BUAT SEKS DENGAN WANITA CINA DALAM VIDEO TU..?? BUKAN ANWAR KER..?? Gila kuat fitnah BLOGGER JAMBU ni.Aku tunggu masa nak sebar gambar ko jer.Kot2 Anwar terpikat dengan ko,boleh la ko jadi mangsa liwat sepenuhnya..Hahaha..!!

jgn2 sepol pun depa ni yang sudu kot....hehehe

bodo btol. sape2 yg tau super impose boleh tau benar tu video olah. untuk orang2 yang tak paham2 dan tak sedar2 lagi, ak nak tanya, korang tau x photoshop tu ape? kalu da tahu, super impose tu taraf lagi tinggi sikit dari gambar tampal photoshop.

najib razak kata : polis x terlibat dlm bideo seks
nazri aziz kata : mana ada salah tayang n tgk bideo seks tempat awam
khir toyo : nih pembakang yg buat sendiri
hishamudin hussin : jangan kata polis terlibat!!!
rahim thamby, eskay, shuib lazim : itu bideo kami punya angkara
...ummi hafilda : saya ada 18 bideo seks anwar ibrahim
kesimpulannya... semua penama2 di atas adalah BN, jadi ??

tengahari Datuk Johari Abdul buat sidang akhbar dedah ahli BN disebalik bideo seks,

petang pulak, Rahim Thamby Chik tergesa-gesa terus buat sidang akhbar, mengaku dalang dibalik bideo seks

mana geng umngok...tak mau join komen ke?????

yela,fitnah cm xde ape2 jer kt diorg,siap ade yg matian2 skong lg tuwh..ape la pnyer mnusie,xdak akai ka.?lbey2 ag puak umno yg asyik nak brsubahat mmfitnah org-!smoge MEREKA2 itu akn mnrime blsn yg stimpl dgn prbuatn diorg..jike btul DATUK SRI ANWAR BERSALAH,sy ykin psti prbuatannye akn tRbongkr stu prstu dgn JELAS tnpe ade TOKOK TMBAH.:)

milosuam blogger jambu..

lu apahal.. xreti baca ke???

'Saya dalam video itu". Begitu pengakuan ahli perniagaan Datuk Shazryl Eskay Abdullah yang sebelum ini dianggap sebagai Datuk T apabila ditanya sama ada beliau yakin Datuk Seri Anwar Ibrahim merupakan orang dalam video seks yang ditayangkan kelmarin"

bangang betul la lu nie..

-umno busuk-

Zul Nordin telah mengeluarkan ayat2 hasutan di blog dan FB beliau. Adakah pihak berkuasa perlu ambil tindakan terhadap Zul Nordin?

(kot ada permohonan maaf Zul Nordin kpd DS Anuar selepas ni?) kita tunggu dan lihat...

Ibnu Abbas menceritakan :”Nabi SAW berjalan melalui sebuah kebun di Madinah atau di Mekah. Lalu kedengaran oleh baginda suara dua orang sedang disiksa dalam kuburnya. Maka bersabda Rasulullah SAW :”Keduanya disiksa bukanlah kerana dosa besar.” Kemudian baginda melanjutkan perkataannya,:”Yang seorang disiksa kerana kencing di tempat terbuka) dan yang seorang lagi kerana membuat fitnah supaya orang bermusuh-musuhan.” Sesudah itu baginda menyuruh supaya mengambil pelepah tamar lalu dipatah dua oleh baginda dan diletakkan di atas kedua kubur itu masing-masing satu pelepah. Seseorang pun bertanya:”Ya Rasulullah! Mengapa kamu lakukan seperti itu?” Jawab baginda “Mudah-mudahan kedua-duanya mendapat keringanan selama pelepah tamar itu tidak kering.”

(Bukhari)

Benci Politik Lucah BN delete 23 March 2011 at 19:35

To MiloSuam blogger JAMBU sepenuhnya..Hahaha..!!
23 Mac 2011 6:52 PM

Hang ni nak kata bengap ke apa. MakBapak hang suh belajar membaca betul2 dulu taknak. Pi baca balik apa yg ditulis bro milosuam kt atas tu baru komen. Nanti hang plak yg memfitnah dan dosa lebih teruk dr membunuh mau.....peace

ok....kes nie anwar xbersumpah pun....tapi memang bukan dia yg buat..

so kes liwat nie...nampak sangat anwr xnak sumpah sebab xnak rosak akidah...sebab sumpah2 nie yahudi dan munafik jew buat....

apa ni...takyah serabut lah maki hamun satu sama lain masing2.....yang pasti lambat laun kebenaran akan terserlah....inshallah....

Geng2 'Datuk Trio' ni dah cuak bila perbuatan diorg dh kantoi..... cepat2 buat sidang media mengaku. Aku harap 'Geng Trio' ni akan dkenakan tangkapan utk disiasat bawah akta menayang video lucah kt org....

Berani ke pihak berkuasa nk tangkap geng trio ni???? hahahahahampeh je pihak berkuasa ni kalo dok diam tak buat pape kt geng trio ni....

Komen By Mr Amerika :

KEPADA KUMPULAN SONGKOK TINGGI KERIS BERSILANG NI BRU KAU TAHU SIAPA DALANG SEBENARNYA..INI LAH IDEA PENCACAI DARI MONGGOLIA..HAHA

kahkahkah...! mmg bodo bahalul...! mmg dah sah kaki fitnah orang. yang sorang tu plak mmg perogol bebudak zaman dulu... dah sah mmg jenis org yg takde agama...so pikir2kan la!! umngok mmg bongok!!!!

kami dah muak kena tipu dengan para pemimpin yg fasik r...tunggu nak revolusi jaa!

Lembu umngok tetap menyalak mcam biasa... Mcm xde apa2... Heran aku... Tu lah hati da gelap banyak sgt makan duit HARAM... Ya Allah, Engkau kurniakan lah hidayah agar terbuka hati2 mereka.. Amin

MiloSuam blogger JAMBU berkata...

Wei bodoh MiloSuam,jangan ko nak buat cerita tipu la.Diorang bertiga bertanggungjawab sebar video tu TETAPI persoalannya disini SIAPA LELAKI YANG BUAT SEKS DENGAN WANITA CINA DALAM VIDEO TU..?? BUKAN ANWAR KER..?? Gila kuat fitnah BLOGGER JAMBU ni.Aku tunggu masa nak sebar gambar ko jer.Kot2 Anwar terpikat dengan ko,boleh la ko jadi mangsa liwat sepenuhnya..Hahaha..!!
23 Mac 2011 6:52 PM

*** wei,,ko ni reti bace x segalll,,sengal punye org,,sah org umngok yg xsdh2 mbonggokkn diri,celaka dunia akhirat la ko,,

lol..ape bende korang merepek ni?
mamat tuh tak cakap pun die yg main ngn amoi tu..

Shazryl yang mengakui bekas sahabat Anwar bagaimanapun enggan menjelaskan apakah peranannya ketika adegan itu berlaku.

Beliau juga enggan mendedahkan di bahagian mana gambar beliau dilihat dalam rakaman itu kerana ia sudah menjadi kes polis.


sila pahamkan ayat di atas ni

politik malaysia semakin kotor,,

kerja org melayu --> tuduh2 pastu gaduh.. yg kafir, bertepuk tangan. "syabas" lah kepada semua. =.= bila umat Islam nak tolong umat Islam sendiri, tak tahu la.

mne belia umngok johor??..rancak sgt kt post ZN yakin 110%..haha..
skg trnganga

PKR gulung tikar lepas ni hahahahaha....Anuwar dah terperangkap....ternyata benar individu dengan amoi tu si juburin....kena laknat sudah

DNA dapat video pun dapat juak2 PKR ternganga la lepas ni...

Tanpa Nama berkata...

PKR gulung tikar lepas ni hahahahaha....Anuwar dah terperangkap....ternyata benar individu dengan amoi tu si juburin....kena laknat sudah
23 Mac 2011 8:21 PM
---
lu eja nama anwar pun salah, ada hati nak menganjing.. akaka
-geng98-

Tanpa Nama berkata...

lu eja nama anwar pun salah, ada hati nak menganjing.. akaka
-geng98-

-----

aku saja eja ANU....War bengong kan dia suka anu...

hahahaha senjata makan tuan,. berani buat sendiri lah tanggung

Iz sini.

Dunia dah nak kiamat yo. :D Fitnah-memfitnah sudah sebati di dalam hati mayarakat melayu zaman sekarang. Jangan utuk kaum umno bertuhankan wang yang bersongkok tinggi, nanti dia orang marah and keluar keris. Tapi tak apa. Pistol lebih power dari keris :P

"Nampak sangat menipu" bak kata usop,bekas penari kebudayaan

AKU INGAT BLOGGER PANDAI RUPANYA BENAK MACAM MAHPUS JUGA

DEPA TERLIBAT DENGAN VIDEO TU, JANTAN YANG TUTUH TU SAPA??????

TAK KAN DIA TUTUH, LEPAS TU NAK MENGAKU PULA....

BODOH BANGANG BETUL LA MILO NI

SOO..TANYELAH YG MENGAKU TERLIBAT DGN VIDEO TU, SAPE YG TUTUH?..ANWAR KE? BODOH PUNYE CEKADAK..DIORG PUN TAK CKP SAPE YG 'BEROMEN' DGN CINA TU LAAA...PENCACAI BODOH

korang ceritala 1000 kebaikan Anwar sekalipun atau cuba mempertahankanya, UMNGOK tetap takkan phm. Percayala.....UMNO tetap bebal selama-lamanya!

hahahaha budak milo dah kantoi...bukan satu tapi ada 17 klip aNUwar.hahahahha.vidoe pun blh superimpose..comfirm fatwa nik ajis

MiloSuam blogger JAMBU delete 23 March 2011 at 21:03

Wei mangkuk2 semua.
Dia tak kata pun dia yang buat seks dengan perempuan cina tu.
Dia cuma kata gambar dia ada dalam tu.
Apa pasal korang ni bengap sangat.
Belajar Bahasa Melayu tak..??

Blogger MiloSuam : Muka jambu ko tu akan akan sebarkan bila tiba masanya. Senjata penting tu. Biar Anwar terpikat dengan muka ko yang jambu tu. Silap-silap ko pun dia liwat..Hahaha..!!

hidup milosuam..

haha tu dia.......
politik smpah!
prangai cm budak2 laaa!

kote aNUwar suci...Anuwar Pemimpin anugerah tuhan......Saya tak percaya aNuwar berzina!!!!!!!!!!!

bodoh la korg ni..korg bkn dpt ape pn gdh kt sini..dpt dose lg ade la...

Wan Jijah mintak Dato' T kasi video tu hahaha...Wan Jijah pun ragu2 hehehe...

kau orang ni semua bodoh..sama sendiri pun nak bercakaran,mengata sana menngata sini.guna otak yang waras la kalau nak keluarkan kenyataan..jangan jadi pak kaduk pulak.apa yang kamu dapat wahai bangsa ku..malang sungguh bangsa ku jadi bahan ketawa bangsa lain.

milosuam jambu..

KO YANG SENGAl.. dh terang2 ORG BN YG BUAT VIDEO NI BODOH!! BAHALOL!!!

-UMNO BUSUK-

berbeza perdapat ni bgs tp biarlah ada batasan.bila bcakap guna akal,jgn ikut hati.percakapan adalah cerminan diri kita.berdebat utk mcari kebenaran bkn menegakkan benang yg basah.saya cintakan malaysia,saya cintakan kedamaian.mari kita rapatkan saf,kita cari rezeki sama2 dibumi bertuah ni.biru ke,hijau ke,merah ke,kita hanya makhluk tuhan & suatu hr nnt kita akan kmbali pdNya.live your life.jgn gaduh ye kwn2...('',)

korg ni mmg xde otak lgsg la..dh ckup bersyukur dh kite duk kt ngare yg aman damai ni..alhamdulillah sbb bebas tnpe tsunami dan perang..kepade ahli2 pmbangkang ni korg sedar x ade antare korg ni mkn gk duit kerajaan tp x sedar diri nk mgutuk2 lagi kerajaan..tu nme nye org yg x reti berterime kasih..

salam.aku nengok kat blog zul4kulim tu. dia claim dia ex-boy. tak pernah pun aku nengok muka dia kat boy. hello YB, company apa hang kt RMC tu dulu? nasihat aku kat hang aduhai YB, bawak la solat taubat. nyawa kita ni anytime boleh dicabut. cam mana hang boleh cakap 110 peratus muka anwar dalam video tu. ingatlah siksaan Allah itu adalah benar.

CEKADAK!!!! ak cadang ko tukar nama la...jd CEKADAK BODOH ,or CEKADAK MAHABODOH pon ok gak....huh

MiloSuam blogger JAMBU .....xd modal dah smpai ugut2 nk sebar gambar....xp pasni ad la org sebar gamba, mak bapak atuk nenek anak beranak isteri girlfriend ko .mase tu mungkin la br nk menyesal kot.......bukan ko sorg reti stalk profile2 org ni....org kalu dh desperate mmg camni la prangai die...

fitnah yang bangang lg membangangkan..kah kah kah..last2 kantoi..adoyai..

MiloSuam blogger JAMBU

ko nie skit2 nak sebarkan gambar MILOSUAM..apa masalah ko nie??? ko dengki ke ngan kejayaan dia??? bodo cam lembu la ko nie... ko sebar gambar bogel mak ko lagi cantek...boleh ak bt modal pancut dinding..

TANPA NAMA
23 Mac 2011 9:33 PM

nk syukur ape dgn 'KERA'jaan yg byk rasuah, fitnah org, tipu rakyat, permainkan hukum agama, menghina sunah nabi, bunuh org yg bersalah.. x meletakkan islam sebagai panduan hidup tue yg ko kate bersyukur.. rezeki Allah bagi bukan 'KERA'jaan..patut Kerajaan yg patut bersyukur dgn rezeki yg Allah bg pd malaysia nie.. ape yg KERAjaan bg pd rakyat.. ko cite skit?? minyak naik.. gula naik.. segala benda naik.. tue la BN.. BARANG NAIK.. pastu bile rakyat mintak gaji naik kate xde duit.. hotak la najib nie... bini dia kuar negara abis ratus ribu ada lak duit.. bongok punya KERAjaan.. tue pn ko xnmpak lagi.. sedarla wahai umngok..

ramai gak org BN kt cni ek. :)

bkn org BN..tu suma sampah..

anak sedara pokcik. delete 23 March 2011 at 21:54

aku tengok pakcik tu ade jugak la iras2 pakcik anwar. ke mata aku ni laen macam? hehe

ahliumnopemfitnah delete 23 March 2011 at 22:00

ketua dia rahim tambychik...agak2 korang leh percaya ke mamat gilesexs nie? aku rase trio nie la mamat yg selalu g main pelacur kat thailand tuh...plak gangbang n rakam gambar satu sama lain...kebetulan eskay cam anwar gak rupe...umno bayar ntah bape juta suh wat fitnah...same la cam kes2 lain...mane pegi ek 880 billion yg anwar ckp tuh? umno dah beli ape ek gune duit pembayar cukai nie? org umno terutama pak2 menteri ni rasanya x bayar pon cukai kan...

ak cadangkan mana2 penyokong pakatan yg radikal photostat muka lahabau nie then tampal 1 kl...klu ada modal skit kita bt cam poster ( ada kaler )ak sentiasa boleh luahkan mase jadi salah seorang sukarelawan..kita bt kat kl dulu then kita tampal 1 malaysia..kasi pengajaran untuk mereka yg suka jadi talibarut BN supaya lain kali jgn suka jadi anjing..klu dapat gambar bini dia, abah dia, mak dia, anak dia lagi cantek...klu x depa x nyesal..puak2 nie mana tau erti nyesal..aku yakin 100% pasni depa mesti angkat tangan xmau campur..

itu di manakan gerakkan anak2 muda bawah tanah...

BN KAKI DVD::UMNGOK nie saheh kaki DVD nie..ASYIK NAK DVD ORG JE KIRENYE...DAH LAH NMPOK BENO NIPUNYE...

BODOH tul juak2 PKR ni....bukti dah nyata pun masih xnak terima hakikat lagi....malam ni PKR akan dikebumikan hahahaha

milo suam : tangkap soal sekali pelacur cina tu,tanya,dia di henjut kemaluan depan atau dihenjut kemaluan belakang oleh pelanggannya dalam video itu.kalau depan maknanya bkannya si polan tu la..tp kalu belakang kalu,ade skit percent kot..hahaha..bininye kelam kabut nak tengok pasal die sendiri bole buktikan..hahahaha

TIN2 KOSONG...BUNYI JE KUAT....

pkr : pakatan kuat ranjo.pakatan kaki romen.perawan kena rogol.

weh....aku x tgk lg klip tu...ade sapa2 bleh kasi link???asyik dgr citer org ni biar aku tgk dulu kasi puas ati..

minta pada bini pemimipin pkr tu..mungkin dia ada

Pelacur Kena Rakam : PKR

umngok dan para babinya..........lancau umno!!!!!!!!!

hamba,,allah...
wahai,,,sahabat sekalian,,,ingatlah dunia nie hanya seketika,,,biasala,,,umno,,kalau dah nak mengundi nie,,mesti punya ada cita panas,,,takkan,,,kalian tak tahu lagi perangai umno cam ne,,,,ingat kuasa,,allah lagi hebat,,,janganlah kita pilih pemimpin,,,yang tak beriman,,,,pilihlah pas...

pemimpin pas semua alim ke?kalau alim kenapa bersekutu dengan dap dlm pakatan rakyat?takut xckup undi ke smpai kna begabung dgn dap,bila menang pkr yang merintah,pas just boneka.nak suruh DAP buat negara islam ke?

sanggup ke anda semua memilih peminpin yg yg yg kan menghancurkan negara dan generasi akan datang.

sikit sikit umno punya kerja,dia daah banyak sakitkan hati orang,biarlah dia pula kena..pemimpin macam ni lu orang bela .haprak lah lu.kalau tak bolih menerima kritikan jangan masuk internet

hahahahahahha..btul tu..suh die pencen,duduk diam2 suda la,yg beria nk merintah malaysia ni nape?dgn umur die skrg,klu dpt merintah sebulan die pon meninggal..lpas tu,kroni2 die plak yg dp merintah,hbis sume tanah melayu dijual..xmalu ke cucu tgk mcm2 hal pasl atuknye..klu

sekarang giliran ANUwar lak. asik tuduh org je. Aku rasa Dato T saja nak tengok respon. pelakon .... tentu ANU.

Syabas sahabat2 perjuanganku, PKR mati kutu sudah, dah xde idea, biar diorg pergi melingkup dgn Parti Kian Rebah/ Parti Kelentong Rakyat...inilah padahnya kalau ingkar perintah Allah, balasan Tuhan bagi cash, berkat kesabaran Saiful Bukhari akhirnya kita nampak siapa yg dilaknat kerana keangkuhannya...

apa nak jadi. nak harap PAS .. hampes... takkan nak bagi DAP kut. tengok je Singapura.. kini P/Pinang.. pikir-pikir la.. anak cucu kita. bukan kita..

lapur je kat jais tangkap dan dakwa khalwat mereka tu susah apa dah mengaku ...tanya tan sri jamil khir apa nak buat

btul tu,korang penyokong PKR yg da tua2 tu xkn xbole pikir yg mana baik buruk,jgn kerana taksub dgn seorg pemimpin yg berjuang bg mengatakn dirinya bukan gay mcm yg org sangkakn n bukan utk negara,korang smpai gagal befikir panjang tentang masa depan anak bangsa..jgn jd tua saja tp benak..bongok..

Tanpa Nama berkata...

korg ni mmg xde otak lgsg la..dh ckup bersyukur dh kite duk kt ngare yg aman damai ni..alhamdulillah sbb bebas tnpe tsunami dan perang..kepade ahli2 pmbangkang ni korg sedar x ade antare korg ni mkn gk duit kerajaan tp x sedar diri nk mgutuk2 lagi kerajaan..tu nme nye org yg x reti berterime kasih..

HELLO,,,mkn duit KERAjaan?????mne dtg duit2 tu??lau bkn dr rakyat??ko tau x,,pmimpin ksygn ko skrg ni da bpe dia hbeskn duit tok memuaskn dri dia,,bini(hmm ke laki dia,,aku pn knpius) n kroni2,,,aku xmkn duit KERAjaan,,aku keje swasta,,org putih yg bg aku duit,,so wat??

hahahaha...

bile sembang ngn pencacai2 umngOk ni msti kuar pkataan "bangsa"...
boring betoi ak...tp ak xleh salahkan kOrg la...mybe 1)korg x pegi skola agama , 2)satu family mmg mental-block smpai bangsa lg tggi drpd agama, 3) mmg dh darah daging asek mkn bnde haram smpai 'pns' bile cite psl agama, 4)mmg korg sndiri xtau knp smpai skang kOrg still jilat bOntot pmimpin2 munafik wlpn dh byk bnde haram dOrg buat kt malaysia nih

Persatuan Pendekar delete 24 March 2011 at 01:14

Smalam..Dato T memberitahu beliau mendakwa menemui video itu selepas diminta oleh ‘Anwar’ sendiri untuk mencari jam tangannya yang tertinggal di dalam bilik hotel mewah itu.
Hari ni ...Dato T mngaku ia adalah TRIO kepada Rahim Tamby Chik, Eskay dan Shuib PERKASA.
Yg aku nak tanya.. Mereka bertiga ni kerja dgn Anwar ke?

aku xlarat r nak bace suma comment...tp ak dh bace artikel ni 3 kali n review2 ko yg lain sekali...alahai weh agak2 la kalau sokong anwar pun xyah tunjuk sgt...skrg rakyat semua konon xnk pecaye media,,xnk pecaye paper...tp blog yg ntah pape percaye? pelik2...bijak ke tu namenye? bijak disini bila krg kuarkan review kedua2 belah pihak...jgn memihak kpd 1 side je,,baru org boleh judge ngn guna otak yg waras...yes mybe anwar is not that "video guy"...but then are u sure kerajaan wat suma ni utk jatuhkn anwar? is it? bodoh nye drg kalau cari nahas camtu sbb kalau aku la jd educated cam drg ni aku xwat benda ni sbb yeah mmg kesan for sure jatuh kat drg...so krg pk la,xkn kerajaan x guna otak wat benda ni? or mybe cuma 1org je yg create this propa nk bg anwar n kerajaan gaduh...mcm2 theori leh kuar...kalau anda rase anda tidak bodoh,,dun just stick to one theory just by reading or look in a straight way...think guys,,dun just blaming people...

reply to:
hamba,,allah...
wahai,,,sahabat sekalian,,,ingatlah dunia nie hanya seketika,,,biasala,,,umno,,kalau dah nak mengundi nie,,mesti punya ada cita panas,,,takkan,,,kalian tak tahu lagi perangai umno cam ne,,,,ingat kuasa,,allah lagi hebat,,,janganlah kita pilih pemimpin,,,yang tak beriman,,,,pilihlah pas...

SILA HATI-HATI BILE CKP SOAL AGAMA...BAHASA MENCERMINKAN DIRI KITE...berckp soal "kalian xtahu lg perangai umno camne" "janganlah kita pilih pemimpin,,,yang tak beriman,,,,pilihlah pas"...hati-hati bkn kerana takut,,kerana kite hamba Allah hanye Allah shj yg tahu siapa benar siape salah...saye pasti najib sndri xtahu,anwar sendiri xtahu...hanye Tuhan yg tahu...pilihan politik terletak pd dri msg2..tp pk la kwn2,,jike kite btol nk tegakkn agama Islam kat Malaysia kenapa perlu bermusuh sesame Islam? fikir dgn akal yg waras bkn dgn emosi...layakkah kite utk mengatakan ssrg tu tidak beriman...atau layakkah kite utk mengatakan ssrg itu beriman? melayu semakin lame semakin mnjadi bahan tawa satu dunia...libya dgn krisis diserang obama,jepun dgn tsunami tp malaysia??? video seks? kalau kite cube bygkn dri kite di jepun atau libya atau palestine...boleh ke malaysia tadah harung suma tu dgn bangsa sendiri gaduh sane sini???

Israel buat serangan besar2an kt palastine. PM isytihar perang.

kami xnk eset utama ekonomi negara kami dr penjualan arak!!!
itu ke dikatekn negara islam?
waHAHAHAHA..
akal xda ke pe...

3 strogers siri tv buatan amerika ingat dak kawan2 dulu sungguh popular cerita ini di tv2 cerita lawak bodoh la katakan...dan siri sama la cerita bodoh.....buat adegan semacam ini untuk apa untuk memalukan agama bangsa dan negara...kerana dendam politik dan perniagaan sanggup berbuat perkara yang dikutuk ALLAH....ingatla balasan ALLAH adalah menyeluruh...kehancuran sesuatu bangsa itu apabila fitnah sudah menjadi budaya...sebagaimana hancur nya kerajaan melayu melaka...kembalilah kejalan yang diredai ALLAH....

Dunia dah semakin hampir dengan kiamat pemimpin yg tak bermoral disanjung-sanjung dipuja2 umpama dewa, guna2 apalah agaknya yang Al-Sheikh Al-Anu...War Al-juburin ni bagi kat hangpa, sampai mcm ni punya besar bukti depan mata pun masih nak dibela...Anu...war pun dah kelu lidah nak buat penafian, nak PooTar PooSingh kut mana lagi pun tak tau....Yang aku pelik bukan main banyak pendedahan di buat oleh Srikandi Umi Hafilda Ali, tapi kenapa Anuwar tak berani saman kalau semua tu fitnah, cuba FIKIR logik sikit jangan OTAK letak kat LUTUT juak2 PArti Kelentong Rakyat (PKR) oi...

2012..kiamat

Tanpa Nama berkata...

apa nak jadi. nak harap PAS .. hampes... takkan nak bagi DAP kut. tengok je Singapura.. kini P/Pinang.. pikir-pikir la.. anak cucu kita. bukan kita..

-------

Jeles ke Pulau Pinang kini sudah maju berbanding negeri kamu tuh? :P

Iz berkata

Jeles ke Pulau Pinang kini sudah maju berbanding negeri kamu tuh? :P

-----

P/Pinang maju dengan meroboh kampung2 melayu, rampas gerai2 tanpa bagi notis...Azabnya Melayu P/Pinang semakin terpinggir...

mmg bebal betul pencacai2 BEE END ni..dah eskay tu mengaku dia dlm video tu apalgi nk ckp..xkan kena ckp dengan terperinci SY YANG BUAT SEKS DGN PEREMPUAN ITU..faham2 sdirila..bengong... kalau DSAI yg ckp sy dalam video itu sure kecoh satu dunia..lalu melompatla para setan umno

Tanpa Nama berkata...

mmg bebal betul pencacai2 BEE END ni..dah eskay tu mengaku dia dlm video tu apalgi nk ckp..xkan kena ckp dengan terperinci SY YANG BUAT SEKS DGN PEREMPUAN ITU..faham2 sdirila..bengong... kalau DSAI yg ckp sy dalam video itu sure kecoh satu dunia..lalu melompatla para setan umno

-----

Ni lagi BENGONG BEBAL BODOH tahap baghal, tak faham ka Dato'Eskey cakap dia ada dalam rakaman video tu bukan yg buat SEKS dgn Amoi China Dol tu, tapi yang lalu lalang kat bilik tu BENGONG baca biar habis, orang PKR ni suka baca berita sekerat-sekerat tu yg bebal...Takkan la Dato' Eskey gila nak buat pengakuan dia yg buat mende tak senonoh tu fikir la ikut logik akal jgn ikut kepala lutut...

tu kaaa ,,hampa sokong lagi bn,,,,bnk yg salah dari betoiiii,,,hahaaaa lu pikir la sendiri,,,,

teruk betui penjilat amno ni,bukan calang2 datuk pulak tu,dimana dia dapat datuk tu pun aku tak tau .dua dari pencacai tu dari sg petani,kawan aku kenai baik pulak tu dgn diani .memang idup dan cari makan puak ni dgn cara tu,ptaq belit proksi dan apa saja asal masyukkk bab dosa pahala letak tepi dulu.itulah peghangai pepimpin dan puak amno bodoh ni.yang pelik tok syaik serban biru tu tumpang sekaki,kata islam kuat sangat ciss bagerooo betul.

bro,,,,klu berak tgh jln,,sapa nk ngaku...tp ckp dia nampak..

wa sokong lu pak abu,,,,jadi,,,,sokong la PAS.....

PARTI UMNO

PARTI KAPIR LAHANAT

Pencacai dipersilakan komen..
ayuh jangan tunggu lama2
lagi banyak fitnah keatas DSAI

LAGI BANYAK KAPIR KAU

kah kah kah kah

kantoi mantoi

zul bisul.umi habisda.sepol.madey.tambi.auww.setail.mr.t.
monggol.sembab.doremon.pak guard parlimen.anak yatim.,,

ISLAM TAPI KAPIR

fitnah dan auta semakin terserlah....

bila ugama islam dipinggirkan dari politik

HIDUP NIK AZIZ...kenyataan dari ulamak jgn dipersendakan

kepada 24 Mac 2011 9:25 AM

mmg penang lg maju dari negeri kamu..negeri kamu ada WIFI free ka??ada BUS utk p keja free ka??xda kan?? so diam sudah..kamu jeles sbb negeri Umngok x dapat bg mcm kerajaan penang bg kan??

xpela.. x semua org diberi akal yg sempurna.. xsemua org diberi hidayah..hanya org yg menyokong org2 yhg munafik mmg nampak kemunafikannya.. sape yg sokong pemimpin yg x mampu nak perintahkan isteri dan anak2 memakai tudung tu..faham2 la sendiri

pro ANUwar = BANGANG!!!

saling membodoh antara Islam, rugi2.. penyokong UMNO bodohkan PR, penyokong PR bodohkan UMNO, due2 Islam... ishx... orang kafir gelakkan jer... sebab orang Islam gaduh sesama sendiri.... kita yang diperbodohkan....

yang menjadi dalang berbalahan ni pun tak lain tak bukan ANUWAR JUBURIN la sapa lagi....Habis umat melayu bercakaran hanya sebab kepentingan peribadi ANUWAR....

Hidup dalam Islam mudah... utamakan Allah dalam segala hal.... meski pun orang lain jahat dan buruk ketika ini, siapa kita untuk menkafirkan orang lain? baik sangatkah kita dihadapan Allah untuk kita menghina oarang lain.. jangan lupa... belum tentu orang yang ketika ini dalam kegelapan akan mati dalam kegelapan. Allah boleh berika hidayah kepada siapa saja yang dia mahu... Kita? tentu ke masyuk syurga? belum tentu semua amalan kita diterima.... so renung2 dan fikir2kan sebelum hina orang lain...

Anwar? Najib? Nik Aziz? Hadai Awang? dll... semua manusia... semua ada kelemahan.... jangan kerana mereka ini, kita membinan DOSA untuk diri kita dgn memaki hamun sesama sendiri... masa mengundi... undilah sapa yang kamu pilih... selesai mengundi berbaiklah kamu sesama MUSLIM..... yang tengah memerintah, jika membuat silap tegurlah, yang akan memerintah jgn ulag kesilapan yang sama... saling menegur untuk membina tidak salah, tapi saling MENGHINA tidak memberi kesan langsung, kerana si pesalah susah terima jika teguran itu menghina. si penegur juga akan terasa bila nasihat ditolak. so masalh tak selesai. yang penting sucikan hati dan Ikhlas ketika menegus dan menerima teguran... InsyaAllah... selesai masalah.

Allah Maha Besar, Allah Maha Pengasih, Allah Maha Penyayang..

“Sesungguhnya Allah bersama orang-orang yang sabar” (surah al-Baqarah, ayat 153)

Dari sabda Baginda S.A.W yang bermaksud: " Tiga golongan yang doa mereka tidak ditolak ialah pemimpin yang adil, orang yang berpuasa sehingga ia berbuka dan doa orang yang teraniaya." (Riwayat Ahmad, At-Tarmizi, dan Ibnu Majah).

BaNgang dulu kini selamanya delete 24 March 2011 at 14:39

Tengok berkesan tak taktik 3 monyet yg mengaku datuk T, tarikh keluarnya video sama dgn pembubaran adun Sarawak. Setiap kali ada pilihanraya mesti ada isu2 panas dan fitnah keluar. Semua taktik2 mcm ni akan meninggalkan kesan persepsi buruk kepada rakyat Malaysia terutamanya melayu. Org melayu bila bcg pasal ketuanan atau hak istimewa mesti akan menjadi isu sensitif. Sbb itu Najis and the geng suka isu2 yg boleh membangkitkan kemarahan org melayu dalam masa yang sama supaya rakyat x nmpk kesalahan yg telah diorang buat. Apa yang tinggal rakyat dibawah bergaduh sesama sendiri. Insafla anjing2 BN sekalian. Naik muntah aku baca komen2 korang, mengampu, jilat pemimpin2 korang. Rosmah pya x mau jilat? ptuuui

1- parti umno=parti KAPIR LAHANAT???
agi banyak fitnah keatas DSAI,LAGI BANYAK
KAPIR KAU???

=MANA FATWA KO DENGAR HAA???

2- PENANG lg maju???
wifi free???bas g keje free???

=nsb peniaga/kaum melayu kt penang cmne???

3- UMNO bg kemudahan korg ambk...
BN bg kemudahan korg ambk gak...
PR bg kemudahan pun korg ambk...

=so,pe ctr skrg???mana 1 ni???

4- lau dh xske umno,bn,kerajaan pusat...korg
jgn la ambk pe yg dorg bg,jgn guna kemudahan
yg dorg sediakn,jgn beli barangan yg dorg
kuarkn cm kete PROTON,saham ASB,ASN,ASW
DLL,jgn anta ank2,family korg kt
sekolah kebangsaan(kerajaan),jgn msk
universiti kerajaan,jgn keje ngan kerajaan,
senang ctr pe hal yg ada kaitan ngan
umno,bn,kerajaan pusat,korg jgn libatkn
dr,lau libatkn dr gak korg umpama sokong
dorg dlm diam tnpa sedar...korg sedar x 2
sume,ke korg main sapu je mana yg korg leh
sapu???

so,fikir2kn dan selamat beramal...

p/s : bkn nk wat kecoh,sekadar kata2 utk korg
fikirkn...
umno+pas+pkr=parti melayu/kaum melayu...
korg berbalah sal politik,berbalah sesama
sendiri,sape yg untung???

entahlah
selalunya yg banyak cakap nie,org xpernah cukup dengan yg ada
misi sebenar: pergi ke putrajaya
rakyat:terus ntah ape2
cubalah jaga rakyat
pemimpin tu lantak diorang la..
aku kalau pas tue parti yg bebas,dh lama aku join
ini ntah ape2
kejap betul kejap salah
baik aku percaya cakap anak buah aku jer

Hidup UMNO, Hidup UMNO, Hidup UMNO.....biar lantak mampos korang oi penyokong AnuWAr Gay... Orang mcm ni yg kuat putar alam korg nak angkat jd PM, selama memerintah kat negeri2 Pakatan apa kemajuan yg depa bagi, rakus curi pasir, roboh kampung melayu, kemaruk kuasa sungguh, matlamat menghalalkan cara....pakat jadi badut DAPig...derhaka pada Raja2 Melayu...yg tau buat kacau provokasi itu ja yg depa terer...pigi MAMPUS daa...

Wallahualam. Apa dia korang dok bergaduh mengata satu sama lain. Ketepikan politik sekejap. Agama itu yang diutamakan. Kembali kepada hukum memfitnah dan sebagainya. Sudah-sudahlah yang membawa fitnah, menjadi batu api, menyebarkan lagi fitnah dan seangkatan dengannya.

Belum tentu esok kita semua ni akan hidup :) PEACE!

Aku heran jgk bila Eskay kata dia ada dlm rakaman video tu..dia buat apa sebenarnya? tumpang sekaki tgk anuar projek kot..hahaha..kelakar betul..tgk betul2 muka Eskay, mcm muka anuar kan, mcm muka yg tengah projek dgn amoi cina tu kan?? ermmm agak2 korang la, apa yang dimaksudkan SAYA ADA DLM VIDEO TU?? jom kita pakat2 pikir..

Assalamualaikum semua..
Cba kita imbas kembali detik ketika anwar dipecat atau dilucut atau ditangkap dan sbgainya..Ketika itulah pluang yg paling baik utk jatuhkan umno sekira perjuangannya btl2 nk jatuhkan umno.Tp,adkh brmkna dia memprjuangkan bangsa melayu dgn trtubuhnya PKR?Mengapakah dia tk mahu sertai pas yg ketika itu btl2 mmprjuangkan hak agama dan menentang umno?

Mengapa prlu mendampingi bangsa asing untuk melawan umno?Tdkkah itu bermkna kita menindas bangsa kita sendiri?Saudara sekalian...sdh pastinya tiada jwpn yg relevan mengapa prlu kita kaitkan bangsa asing utk memprtahankan hak melayu..Hal ini sungguh tdk logik walaupun difikir brkali2..Bknkah pd dsrnya lbh baik anwar menyertai pas utk merprjuangkan agama islam dan hak melayu?Mgp prlu menubuhkan satu parti (PKR) untuk menentang melayu sendiri?Fikirkanklah...Anwar memiliki pengetahuan politik 90% lbh berbanding dgn kita semua.Hujahan dan kenyataan yg diberi mungkin amat memberangsangkan penyokongnya.Umno tdk prnah memecah blahkan bangsa melayu,begitu juga pas.

Saya minta saudara sekalian berfikir brmula dari rentetan peristiwa kejatuhan anwar 1998...jgn skrg br nk berfikir...Sy akan mmberikan hujah sterusnya nnti...Assalamualaikum.

saye sgt setuju dgn hujah kat ats...yg ckp mcm bdk skolah dok mencarot,,melucah tu semua sila diam...bercakap dgn matang,,menggunakan hujah yg fakta dan bkn bercakap dgn emosi dan hujah yg x boleh diterima akal...

balik2 isu yg dikeluarkan rasuah,,umno mkn duet haram...sedar atau tidak...kat mane2 pon rasuah berluluasa skrg...bukti?? kite hanye boleh menuduh tp hakikat nye kosong..

berbalik pd isu ni, kite ckp soal pemimpin..pemimpin yg mahu disanjung adlah pemimpin yg adil...adilkah anwar kalo hanye memihak pd diri sendiri atau keluarga? adilkah utk rakyat? pas menegakkn isu agama,,bgs sy respect nik aziz...tp anwar? keadilan ape yg nk diangkat sebenarnye?

anda mahu berpegang 100% kepada kekuatan agama yg kununnye boleh diangkat oleh anwar/ PR kalo drg mng...tp sedarkah skrg PR bkn lg PKR/PAS???

mane nak diangkat isu sensitif agama jika bergabung dgn dap?...sedangkn kite bebas mengamalkn ajaran Islam dgn baek tanpa dikacau MCA n MIC? sedarlah weh,,mslh timbul dr melayu sendiri...kenape tidak mahu kerajaan? sbb drg dituduh tidak beragama? cukupkkah ilmu didada menuduh sedangkn ayt krg je dh lambang krg ni masih byk kekurangan ilmu...

Trima kasih saudara diatas..berbalik pd hujah sy brmula thn 98 tu td..Pemecatan atau pembuangan anwar adalah tindakan yg amat bahaya yg boleh menjatuhkan umno pd ketika itu..Anwar yg ktika itu punyai ramai pengikut/penyokongnya yg taksub sekelip mata bleh melenyapkan umno.Ttpi,sedar dgn hakikat itu,mengapakh tun m dan MT tetap brani mmbuat keputusan membuang anwar?Adkh hanya krn takutkan anwar memonopoli kuasa politik tun m dan sterusnya menggugat kdudukn tun m ktika itu?...bersmbung

kami xnk eset utama ekonomi negara kami dr penjualan arak!!!
itu ke dikatekn negara islam?
waHAHAHAHA..
akal xda ke pe...

source: http://milosuam.blogspot.com/2011/03/pelakon-dalam-video-seks-mengaku.html#ixzz1HY92u8RH

Saudara,adakh pasti aset utama ekonomi negara ialah dr pnjualan arak? Pastikah statement itu(aset utama ekonomi negara)?

Sekiranya anda berpendapat sedemikian..maka masjid-masjid yg dibina krajaan jg dr sumber itu? Brhati2 dgn statement saudara tu..Apabila brckp mengenai halal dan haram,ia berkait rapt dgn isu agama dan kekuasaan Allah swt. Xprlu sy jelskan sifat2 Allah kpd saudara krn tntunya saudara beragama islam.Ttp apa yg cb sy smpaikan,semua kjadian buruk atau baik ditentukan oleh Allah swt.Dgn izinnya maka berlakulah segalanya..Satu soalan sy nk tanya..Bolehkah kita membina masjid dgn wang haram? Sy prlukan jwpn saudara utk hujah slanjutnya..Sekian..assalamualaikum.

xpela.. x semua org diberi akal yg sempurna.. xsemua org diberi hidayah..hanya org yg menyokong org2 yhg munafik mmg nampak kemunafikannya.. sape yg sokong pemimpin yg x mampu nak perintahkan isteri dan anak2 memakai tudung tu..faham2 la sendiri

source: http://milosuam.blogspot.com/2011/03/pelakon-dalam-video-seks-mengaku.html#ixzz1HYCErfdV

Berkisar drpd kenyataan saudari diatas,sy bersetuju dan menyokong dan suka dgn kenyataan itu..

Ttpi,adkh saudari bersetuju skiranya sy katakan ada berlaku seseorang ketua keluarga yg mampu perintahkan ahli kluarganya menutup aurat, ttpi masih gagal membina sebuah keluarga yg bahagia?(Skop sy hanya kpd keluarga dan xprlu kpd negara,spy lbh mudah difahami dan diteladani)...selesai menjwb ini..kita berhujah seterusnya..Assalamualaikum

HELLO,,,mkn duit KERAjaan?????mne dtg duit2 tu??lau bkn dr rakyat??ko tau x,,pmimpin ksygn ko skrg ni da bpe dia hbeskn duit tok memuaskn dri dia,,bini(hmm ke laki dia,,aku pn knpius) n kroni2,,,aku xmkn duit KERAjaan,,aku keje swasta,,org putih yg bg aku duit,,so wat??

source: http://milosuam.blogspot.com/2011/03/pelakon-dalam-video-seks-mengaku.html#ixzz1HYJKsk6o

Nasib baik la kita ada perlembagaan yg membolehkan 'org putih' buat business kat malaysia ni,ek.Klau x,aku xtau la mana ko nk keje..Sian aku nengok ko ni..kita dh 52 thn merdeka,tp ko masih lg dijajah..Patutnya jd lah mcm petronas,recruit bdk melayu,byr 'org putih' tuk buat keje..Tp ko idak..jd kuli tuk 'org putih lak..Ye la,nk wat mcm mana..dh ego sgt,kan..jd kuli pun xsedar...Pikir la..tgk cermin tu..xprlu tgk org lain..xnyusahkan ko pun..dpt idup smpai skrg..elok je,kan?Happy lak tu jd kuli 'org putih'..ok la tu..Xyah la nk cmpur mslah org lain dh..

Aku rs elok ko bgtau kwn2 ko yg lain,jgn mkn duit krajaan..suh suma keje tmpat ko..Haaa..br la btl..peh2 korang tlg la 'org putih' ksygn ko tu bertmbah produktif hasil dr keje korang..peh2 dorang pun kaya..korang pun bangga dgn gaji korang..

Lps tu lak,jd lak cite lain..'org putih' tu lak korang kata xguna,buli la,apa la...dan sterusnya la mcm tu..Sbb apa tau,sbb korang ni asyik tgk hal org je..Ni pun kang,msti ada ckp mcm2..xcaya tgk la..

nape erk time anwar kat dlm bilik tu xder org yg panggil polis n jawi pi tangkap dia tgh wat projek? x payah nk wat rakaman lg..trus tangkap jer..wat statement kat paper..abis citer..tu baru betul bukti yg anwar bersalah..x yah nk tyg video kat org ramai...BODO NYER RAHIM N FRENS..

makin lama makin bodoh diorg ni..aku pun tak faham...kalu cite kak limah senang je...kita bako je...kita bako je..

Ooii kawan-kawan.......Maksud eskay dia ada dalam video adalah, dia dan anwar berada di tempat yang sama semasa rakaman tu berlaku. Eskay ni tukang urut Anway...Dia physiotherapist untuk team gimnastik USA satu masa dulu..Anwar panggil dia utk rawatan physiotherapy..Eskay ni besak di Watt siam...Dia memang tukang urut handalan...Selepas sessi urut...Anwar suruh dia pi ambik jam ..tertinggai...masa tu lah dia terserempak..

Eskay ni aku kenal di USA..Di Oklahoma University..Dia jadi kaya raya dengan jadi physiotherapist..Dia ada klinik di USA...Kali ni..Anwar...KANTOI ....wakena BEB,,,sepandai-pandai tupai melompat...cuba habiskan...

dgor nye para pencacai pon dah mule menyumpah..dorang kate bodohnyelah og UMNO..gelojoh buat pitnah tak kena timingnye..penat dorang mengahsot rakyat dh jd begini tak berbaloi..nyesal jd pencacai umNO!!! kah kah kah ambok ko!!!

sedare..kite tak taksub pada satu satu pemimpin mcm minda rakyat yg diasoh supaya terime bulat bulat walaupon sekor berok dorang akan sokong asalkn umNO..ape yg kite musykilkan keje keje jahat..menipu rakyat..untung sendiri..kita ubah baru kita tau mana lebih baik dan tak baik..

sbb i2 la anda sume yg ada kt sini kena thu serba sedikit pasal UNDANG-UNDANG,supaya korg thu mana yg tol mana yg x BERLANDASKAN UNDANG-UNDANG DAN PERLEMBAGAAN PERSEKUTUAN MALAYSIA,BUKANNYA UNDANG-UNDANG SENDIRI @ UNDANG-UNDANG NEGARA LAIN...

ble dh thu undang-undang,cri bukti,bru la korg leh ambk tindakan kt umno dan seangkatannya...aku percaya ramai dr korg yg xsokong kerajaan tp KERJA ngan kerajaan kn,ni la chance korg jd spy tgk pe yg kerajaan buat...
ble dh thu g report kt pihak bkuasa,dan aku juga percaya bkn sume anggota phk bkuasa yg sokong kerajaan,sbb 2 dorg pun kena ngundi gak...tol x???cuba korg fikir semula???

ni x,BELAGAK cm korg thu sume undang2,2 salah,ni salah,2 xtol,ni xtol...hakikatnya korg thu ke undang-undang dan perlembagaan persekutuan malaysia yg sebenarnya...lau xthu jgn ckp cm korg thu...buat kecoh je...

caci-maki,kutuk2,perli2 dan seangkatannya dgnnya korg thu la,bkn thu dh,mmg pakar pun kn,pasni leh la ambk Phd dlm bidang2 ni...

p/s : bkn nk ceramah korg,tp pikir la balik,jgn jd cm pak pandir,"menang sorak,tp kampung tergadai"...

bertindak demi agama,bangsa dan negara,bknnya bertindak demi agama,kepentingan dr dan keuntungan peribadi...

nak berhujah ngan pro umngok ni kena brutal sikit
setakat keluar hadis.firman,fatwa,sunah nabi
pro umngok tak ambik pot pun
cakap la sampai keluar bunga dari mulut pun
pun tak nak mengakui kesilapan yang dibuat
semua orng tak betul,umngok saja yang betul
pemimpin makan rasuah,kaki bentina,kaki fitnah
taik arak......semua ni ok bagi mereka

KENAPA????????

Adakah mentaliti KAPIR telah meresap kedalam jiwa mereka..

Kalau betullah Anwar buat kerja ni, dia memang samdol dan tak layak jadi pemimpin. Bukan kerana dia gila seks tapi dia singkat akal. Pasal seks ni, bukan Anwar je yg buat kerja macam ni (itupun kalau betul) Sebodoh2 aku, aku rasa (kalau aku di tempay dia)aku tak akan terus meletakkan diri aku dalam kemelut masalah kerana kes liwat yang akan menjatuhkan diri masih belum selesai.
Heran bin ajaib juga putar alam 3 stooges ni.
1. saya orang dalam video tu
2. saya tak buat tapi saya rakam kot???????
3. pah tu saya pergi cari jam yang tertinggal.
4. tu tap tup tap saya jumpa video lucah nie.
Betul ke cerita aku?

Aku tengok muka Eskay tu mcm Anwar lar.....Acu tengok perut die....buncit tak?

nak berhujah ngan pro umngok ni kena brutal sikit
setakat keluar hadis.firman,fatwa,sunah nabi
pro umngok tak ambik pot pun
cakap la sampai keluar bunga dari mulut pun
pun tak nak mengakui kesilapan yang dibuat
semua orng tak betul,umngok saja yang betul
pemimpin makan rasuah,kaki bentina,kaki fitnah
taik arak......semua ni ok bagi mereka

KENAPA????????

Adakah mentaliti KAPIR telah meresap kedalam jiwa mereka..

AMBOI TERER SGT MEH KLUAR HADIS,,FATWA,,SUNAH NABI!!!! ni ckp pkai umngok la bagai ko nk ckp psl kapir xkapir,,,sape yg xpedulik hadis,,fatwa,,sunah nabi kat sini???

tgk sikit ayt ko,,org dh boleh judge dgn tgk ayt ko je...jgn terlalu confident menuduh org buat jahat,,sedangkan ko sndri xpenah duduk bekerja dgn drg...n ak pcye even dgn org2 besar PKR n PAS pon ko xpenah bekerja skali...make jgn sedap tgn je type ape yg ko suke...

ckp byk habuk xdak!

nape erk time anwar kat dlm bilik tu xder org yg panggil polis n jawi pi tangkap dia tgh wat projek? x payah nk wat rakaman lg..trus tangkap jer..wat statement kat paper..abis citer..tu baru betul bukti yg anwar bersalah..x yah nk tyg video kat org ramai...BODO NYER RAHIM N FRENS..

source: http://milosuam.blogspot.com/2011/03/pelakon-dalam-video-seks-mengaku.html#ixzz1Hb7qA8yx

Ini lg 1 statement bodo..klau buat mcm tu,dh tentu la korang lak ckp suma tu trap,tipu,aniaya,putar alam..Anwar lg la sronok..jerit sna sni konspirasi!reformasi!kononnya dianiaya lg..jgn la bro..Buat ikut mana pun..korang tetap ckp xbtl gak..

Rahem and frens dh bg peluang spy anwar bertindak bijak yg xmalukan dia sendiri..tp dia degil,nk tunjuk hero,kononnya dia xbrsalah..anwar lak brani wat polis report sbb dia xtau sapa dato t tu..tup,tup..kwn baik dia sendiri..nk ckp apa lg?kantoi la...dato sk tu kwn rpt/baik dgn anwar..tp dia sendiri dh xlalu/meluat dgn prngai anwar..jd dia sndiri nk tau kesahihan prangai anwar..tu sbb dia sanggup kuar tv..tnjuk muka..

yg anwar ni lak..xabis2 putar alam..kjap ckp xcy polis,peh2 lak g report polis..pehni lak msti dia ckp polis pun xbtl..tp dia gak yg g report..Korang pikir2kan la...

HELLO,,,mkn duit KERAjaan?????mne dtg duit2 tu??lau bkn dr rakyat??ko tau x,,pmimpin ksygn ko skrg ni da bpe dia hbeskn duit tok memuaskn dri dia,,bini(hmm ke laki dia,,aku pn knpius) n kroni2,,,aku xmkn duit KERAjaan,,aku keje swasta,,org putih yg bg aku duit,,so wat??


source: http://milosuam.blogspot.com/2011/03/pelakon-dalam-video-seks-mengaku.html#ixzz1HbUuWtRY

Perrrr...warganegara msia ade ke yg tk mkn duit kerajaan? mkn duit kerajaan ni keja kerajaan je ke? msia ni semua benda subsidi...minyk...tepung...gula...etc...Betul ke duit rkyt? negara n rakyat saling berkait. negara pn blh claimed tu duit negara...so jgn senang2 claimed itu duit rakyat. sbb tu dlm dsr ada yg rkyt perlu byr pd negara (cukai-ekonomi, pernigaaan, guna sumber2 negara etc) n negara perlu byr pd rkyt ( subsidi/ projek2 kjaan/ biasswa etc). hatta dlm zmn shbt lagi rkyt dh perlu byr pd negara dn sebaliknye(pemerintah sbg pihak yg mengrsknnye- zakat). apa yg perlu dibuat adalah keseimbangan antr kedua2 aspek ini spy tdk ada pihak yg ditndas dan dilaksanakan dgn cara yg betul (tkde rahsuah, penyelewengan etc).

-AKULA

sedare..kite tak taksub pada satu satu pemimpin mcm minda rakyat yg diasoh supaya terime bulat bulat walaupon sekor berok dorang akan sokong asalkn umNO..ape yg kite musykilkan keje keje jahat..menipu rakyat..untung sendiri..kita ubah baru kita tau mana lebih baik dan tak baik..

source: http://milosuam.blogspot.com/2011/03/pelakon-dalam-video-seks-mengaku.html#ixzz1HbeKKnXy

kalau melayu dh pecah ke 3 parti...apa2 perubahan memang membawa kpd 'kebinasaan'. renung2kn lak..bila dh pech 3 melayu/ islam dh tergolong dlm minoriti...suara tidak didengari lagi...blh brubh tpi brubh ke kebinasaan.

-chendawan pagi-

Perrrr...warganegara msia ade ke yg tk mkn duit kerajaan? mkn duit kerajaan ni keja kerajaan je ke? msia ni semua benda subsidi...minyk...tepung...gula...etc...Betul ke duit rkyt? negara n rakyat saling berkait. negara pn blh claimed tu duit negara...so jgn senang2 claimed itu duit rakyat. sbb tu dlm dsr ada yg rkyt perlu byr pd negara (cukai-ekonomi, pernigaaan, guna sumber2 negara etc) n negara perlu byr pd rkyt ( subsidi/ projek2 kjaan/ biasswa etc). hatta dlm zmn shbt lagi rkyt dh perlu byr pd negara dn sebaliknye(pemerintah sbg pihak yg mengrsknnye- zakat). apa yg perlu dibuat adalah keseimbangan antr kedua2 aspek ini spy tdk ada pihak yg ditndas dan dilaksanakan dgn cara yg betul (tkde rahsuah, penyelewengan etc).


source: http://milosuam.blogspot.com/2011/03/pelakon-dalam-video-seks-mengaku.html#ixzz1HbfpKM2U

betul-betul..aku keja gomen...tpi duit gomen dri hasil negara so duit negara la...kerajaan mn ada duit...kerajaan urus duit negara...kerajaan tdbir negara

puki mak org UNMO

HELLO..... kerajaan ni bukan mak bapak pemimpin yg punya. Mereka (pemimpin2) ini dipilih untuk mengurus tadbir negara dan menjalankan tanggungjawab mereka kepada rakyat kerana mereka ini dilihat sebagai cerdik pandai, belajar tinggi, berwibawa dan berkarisma. Mereka dipilih oleh rakyat, mewakili rakyat so mereka tak boleh membelakangkan rakyat atau berbuat sesuka hati mereka seperti memperniagakan sumber dan kekayaan negara untuk poket kroni2, bes fren, anak beranak, sepupu sepipit dsbnya.Tak kira apa sumbernya, ia adalah tentang tanggungjawab dan amanah bukan sebab aku memerintah, ikut akulah nak buat apepun.

Tu la..ckp sng..kalo ko la aku rs nk pegang amanah jg keluarga sendiri pun xmampu lg kot.Tanggungjwb sendiri pun byk lg blum dibuat...xyah la nk sibuk dgn tanggungjawab org lain beb..Cb la tgk skit blkg ko tu..adkh ko ni perfect sgt orgnye..yg penuh tanggungjawb,pemegang amanah...Jgn main ckp je beb...Jd ketua kelas pun xtentu ko leh pikul tnaggungjawab,ni lak nk cite psal tanggungjwb negara...piiiirah!!

dgor nye para pencacai pon dah mule menyumpah..dorang kate bodohnyelah og UMNO..gelojoh buat pitnah tak kena timingnye..penat dorang mengahsot rakyat dh jd begini tak berbaloi..nyesal jd pencacai umNO!!! kah kah kah ambok ko!!!

source: http://milosuam.blogspot.com/2011/03/pelakon-dalam-video-seks-mengaku.html#ixzz1HcAjyn2O

dengor nye,dengor nye..tu la koma..dengor je tau nye!Tu sbb sng kena klentong dek anwar tu..apa dia ckp koma dengor,dengor,dengor..Pikir xde..taunye dengor,dengor,dengor..bodo!Aku nk tanya korang la..korang ni duk dengor je,korang ingt anwar tu dengor ckp korang ke?Klau dia dengor ckp korang..napa la dia sanggup join IMF..nasib baik la dia dh kna tendng,kalo x br koma tau le azhabnye..Pikior le dlu..Perkataan Allah pun dia bg org kapir pkai..pun korang nk dengor?!Jap lg karpal singh naik...haaa,koma dengor la ckp dia lak..BODO tul la korang ni...xda akai!

ko nak gay jadi PM Malaysia ke? bodoh betuila parti keluar ramai-ramai nie... orang main jubo tu korang nak angkat jadi pemimpin..

aku rs mungkin dorang ni suma Gay kot..tu sbb mati-matian backup anwar tu..Cnfirmnya dorang ni Gay..

puki mak org UNMO
25 Mac 2011 7:21 PM

source: http://milosuam.blogspot.com/2011/03/pelakon-dalam-video-seks-mengaku.html#ixzz1HcAjyn2O

hai,2 je ke yg ko leh ckp???dh xde modal nk hambat org umno lg ke???

lain kali,sblm nk keluarkn pe2 knyataan,otak 2 kasi pkr la dlu oiii,jgn main ikut sdp mulut ko je...

dasar manusia kantoi bljr time skolh dlu,dorg ckp tol,ko pun ikut ckp tol gak,org ckp salah ko pun ckp salah gak...

pirahhh,lain kali nk ckp,tgk dr pesepsi 2 belah pihak,bknnya 1 phk je yg ko dgr...

bodo,g blajr sejarah balik la oiii...

ksian doh anuar. bg r dia nk idop, bru je kua dr tahanan ISA. xbaek fitnah2 ni. dosa, mintak2 tuhan turun kn tsunami kt malaysia ni. bia xde org melayu dah, ngn xabes2 nk gado2.

umono makan duit rakyat, cekik darah melayu. melayu bodoh jilat bontot umno or BN barasan neraka

najib main altantuya xnk keco plak,
umno pengecut, haahaa!
skong r parti bodo 2.
yea yg sokong dia smua sekolah xabes,
dperbodoh2 kn
yg miskin tros jd miskin
yg kaya tros jd kaya
yg bodo smpi mampos bodo,
minyak tiap2 taon naek.
brg mkn pun naek.
lame2 smua mati
pikir la dohh.
susah2 je tuhan 2 jd kn otak dlm kpala korng!
tp xnk gune.

jgn la sokong umngok,
dia tipu kte.
klu xbole keadilan, pas kn ade!
korng xsedih ke kg.baru n tmpt2 org melayu miskin2 kt kl ni nk drobohkn,
umno nk amek tanah2 kte, 30% bg kt cina.
mana lg tmpt melayu. jgn la caya dgn tipu helah downg. umno da xmcm dlu,.korng pk lahh.

Aku rs elok kita suma jgn jd bodo...bak kata p.ramlee..yg ditarik2 tu badan dia,bkn aku..pedulik la...Yg kita nk nyibuk2 ni napa?Dh cnfirm ckp mcm mana pun suma xnk ngalah...serupa ayam itik bersembang je..baik la kita buat hal masing2..hal diri sendiri pun byk blum settle lg...Negara kita ni sungguh bertuah,tau x?!Tp yg leceh nye,org melayu sendiri xnk brsyukur..masih nk slhkan org itu,org ini..

Aku nk bg contoh la ye..klau korng pikir la..kat msia ni korang nk buat apa pun insyaallah bleh..klau kat kg tu..korang nk pancing ke,nk tanam apa ke,nk meniaga apa ke..suma xsapa larang..yg kat pekan lak..nk meniaga tepi jln ke,nk buat LML ke,nk meniaga kat uptown ke..xsapa larang..cuma nk kawin 4 je bini larang..Jd,gunakan la sbaik mungkin dgn apa yg dah dikurniakan pd kita...jgn la duk maki sna sni,tuduh sna sni..yg kita tuduh,yg kita maki tu..haram kita xkenal..kdg2 tu..jiran pun kita xknl abis,mcm mana la kita nk ckp bkn2 psal org yg lg la jauh..

Tiba-tiba lak aku pndai brckp,ek...hmmmmm.Aku pun br trsedar peh aku tgk blog ni..nk nitis gak airmata aku bila sedr byk pluang aku abaikn..MasyaAllah..Korang tgk la blog ni dlu..Jap,aku pun dh lupa apa ke namanye...huhu

haaaa...themalaysiaprospects.blogspot.com...

slamat bramal...:)

jgn la sokong umngok,
dia tipu kte.
klu xbole keadilan, pas kn ade!
korng xsedih ke kg.baru n tmpt2 org melayu miskin2 kt kl ni nk drobohkn,
umno nk amek tanah2 kte, 30% bg kt cina.
mana lg tmpt melayu. jgn la caya dgn tipu helah downg. umno da xmcm dlu,.korng pk

source: http://milosuam.blogspot.com/2011/03/pelakon-dalam-video-seks-mengaku.html#ixzz1Hg69mWVY

cina 30%,j melayu 70%...ok la tu...baru la adil...tu la mknanya keadilan...Ada yg lg truk...100% suma bg kat cina..Penyudahnye...haaaa...nganga la mulut tu...Hampa tgk la penang,apa dh jd?!Bodo...ikut sedap mulut je hampa nk ckp...xde fakta langsung....org mcm hampa ni...ckp xsrupa bikin...ckp pongpangpongpang...tp time buat..trkemut2 lbg jubuq tu...cina jerit skit...trus jd bodo..hindu jerit skit...dh terketaq2...PKR apa benda?Yg pas tu,tunggu ms je jubah suma tukaq jd warna kunin,pala cukuq botak..br la leh ngam ngan pak sami tu...Tgk bob luqman tu..masuk pas psai risau ank2 dia nk mula cuai,tinggal solat la,apa la psai krajaan kononya ganggu dgn hiburan2 yg mcm2..Tu bkn slh krajaan..tu slh dia..dia yg bodo x reti jg anak..brapa tahun dia dlm dunia hiburan..tu la psai ank dia jd mcm tu...Bodo!Patut la pas suma prangai mcm hampeh...yg masuk suma xreti agama!

najib main altantuya xnk keco plak,
umno pengecut, haahaa!
skong r parti bodo 2.
yea yg sokong dia smua sekolah xabes,
dperbodoh2 kn
yg miskin tros jd miskin
yg kaya tros jd kaya
yg bodo smpi mampos bodo,
minyak tiap2 taon naek.
brg mkn pun naek.
lame2 smua mati
pikir la dohh.
susah2 je tuhan 2 jd kn otak dlm kpala korng!

source: http://milosuam.blogspot.com/2011/03/pelakon-dalam-video-seks-mengaku.html#ixzz1Hg96lVAg

Hang ni ckp baik2 skit...hang nk ckp apa pun hang ckp la...Tp,kalau hang dh ckp Allah tu SUSAH2 jd kan otak...Hang bc dan pikir balik...Hang jgn skali2 ckp Allah swt SUSAH2 jd kan..Xprnah dan x wujud sama sekali sifat ALLAH mcm tu..Hang ni mmg haram jadah!Patut la hangpa ni suma jahil2...ilmu blum habis,brlagak mcm khatam 80x..Ada ka patut hang ckp Allah susah2 jd kan kita?!!Hang ni mmg btui xde akai la..Klau hang ni dh kawin...konfim anak bini hang suma rosak..konfim!

Tu la..ckp sng..kalo ko la aku rs nk pegang amanah jg keluarga sendiri pun xmampu lg kot.Tanggungjwb sendiri pun byk lg blum dibuat...xyah la nk sibuk dgn tanggungjawab org lain beb..Cb la tgk skit blkg ko tu..adkh ko ni perfect sgt orgnye..yg penuh tanggungjawb,pemegang amanah...Jgn main ckp je beb...Jd ketua kelas pun xtentu ko leh pikul tnaggungjawab,ni lak nk cite psal tanggungjwb negara...piiiirah!!

source: http://milosuam.blogspot.com/2011/03/pelakon-dalam-video-seks-mengaku.html#ixzz1HgDrvRba

Awatlah hang ni mentaliti mcm taik. Kalau kita sebagai rakyat tak kisah dan tak ambil tahu apa pemimpin buat dan kalau tiada pembangkang dalam negara, dah lama org yg berkuasa buat sesuka hati depa. Hangpun mungkin akan terkulat2 macam cicak makan kapoq.

P/Pinang maju dengan meroboh kampung2 melayu, rampas gerai2 tanpa bagi notis...Azabnya Melayu P/Pinang semakin terpinggir...

source: http://milosuam.blogspot.com/2011/03/pelakon-dalam-video-seks-mengaku.html#ixzz1HgK2L8x4

Melayu PP dah lama merempat dan terpinggir sejak bermula era pemerintahan mendiang Lim Chong Eu lagi. Masa tu kerajaan negeri byk buat rumah pangsa macam burung merpati. Kawasan bandar dibangunkan tapi hampir semuanya bukan milik orang Melayu. Apa bezanya. Sekarang baru nak pong pang pong pang telopong celik mata.

Awatlah hang ni mentaliti mcm taik. Kalau kita sebagai rakyat tak kisah dan tak ambil tahu apa pemimpin buat dan kalau tiada pembangkang dalam negara, dah lama org yg berkuasa buat sesuka hati depa. Hangpun mungkin akan terkulat2 macam cicak makan kapoq.

source: http://milosuam.blogspot.com/2011/03/pelakon-dalam-video-seks-mengaku.html#ixzz1HgX33GTo

MENTALITI HANG YG MCM TAIK..Klau pembangkang tu aku paham la..baguih la klau ada pembangkang...Tp,klau pembangkang pun duk terkangkang je...apa cerita...Hangpa bkn bangkang,hangpa duk backup anwar..Klau nk bangkang,kna la ada cara..

Hang kna blajaq dlu baru nk pebetoi org..try jd ketua kelas dlu...tgk bleh wat ke x? Umno ngan Pas duk elok brhujah berpuluh tahun...Mcm tu la pembangkang..Tp bila masuk PKR(Parti Kangkang Rakyat)..abih suma jd celaru duk kena kelentong dek anwar..Hang pikiaq la...

Bodo sungguh haih hangpa ni...Duk wat loqlaq ja tau!Hangpa bgtau sat,dr mula umno jd krajaan smpai la..ada ka x org kita terkulat2 mcm cicak mkn kapoq?!Hangpa habaq mai sat..

Hangpa ni kan,sbnaqnya xbersyukur..psai tu la la ni pelan2 Allah tarik suma hak hangpa bg kat cina ngan india..Bodo betoi la..

Tgk ckit sekeliling kita,apa yg xda...habaq mai..apa yg hangpa xleh wat...habaq mai...apa yg krajaan nyusah...habaq mai...hangpa la ni mkn nasik ngan garam ka?!Syukuq la,syukuq!!Jgn mudah lupa!

Alaa...korang toksah nk wayang la kat sni...Aku tau suma yang ckp ni orgnye sama je..Hmmmmmm....xde org lain pun...Yang ni pun sama je...aku gak...hahahahaha...Jadinye,xde la dosa,ek..aku sendiri maki,aku sndiri lawan,aku sendiri backing...hehehe..sj je nk wat happening ckit..Sonok gak,ek.Sori ek milosuam...Kang xpsal2 lak jd milopanas...:)ngeeee

kepada puak2 PKR yang bajet mulia lagi poyo.
Korang tak rase ke Datuk T ni dah bosan dengan perangai Anwar sebab nak protes macam orang gila tu.
And yang aku pelik lagi,
KALU BETUL2 INI ADALAH CUBAAN PIHAK MENFITNAH ANWAR, MENGAPA MEREKA TAK EDIT video TU KASI PERUT TAK BUNCIT KE APE KE jadi macam the REAL ANWAR, ni video macam tak de nak edit or ape, JELAS LAGI BERSULUH kalu itu bukan anwar <-- aku tak tengok pun video tu. Tapi cuma pelik kenape mereka2 tak gunakan teknologi untuk frame orang.
So, kalu betul ini cubaan menfitnah, mungkin mereka sengaja buat macam tu, tak boleh nak kasi pandangan sebab dorang buat macam tu, ... Thanks view comment. :))

Bodo sungguh haih hangpa ni...Duk wat loqlaq ja tau!Hangpa bgtau sat,dr mula umno jd krajaan smpai la..ada ka x org kita terkulat2 mcm cicak mkn kapoq?!Hangpa habaq mai sat..


source: http://milosuam.blogspot.com/2011/03/pelakon-dalam-video-seks-mengaku.html#ixzz1HiDfiJXO

Hang ni bukan takat mentaliti taik, otak pun memang otak taik. Aku tak ckp ada org kita terkulat2 mcm cicak mkn kapoq. Aku cakap MUNGKIN.....hang cuba paham betui2. SPM Bahasa Melayu dpt brapa? Kalau hang tak pass SPM aku tak kesah tapi kalu hang ini dah blajaq sampai kat u...apa punya malang lah melayu tak tahu bahasa sendiri...Mangkuk Hayun.

Hang ni bukan takat mentaliti taik, otak pun memang otak taik. Aku tak ckp ada org kita terkulat2 mcm cicak mkn kapoq. Aku cakap MUNGKIN.....hang cuba paham betui2. SPM Bahasa Melayu dpt brapa? Kalau hang tak pass SPM aku tak kesah tapi kalu hang ini dah blajaq sampai kat u...apa punya malang lah melayu tak tahu bahasa sendiri...Mangkuk Hayun.

source: http://milosuam.blogspot.com/2011/03/pelakon-dalam-video-seks-mengaku.html#ixzz1HjWU3g4g

Haaa...kan dh kena btg idung sndiri!Hangpa ni suma duk MUNGKIN ja..Klau dh xpasti,jgn la ckp byk!Bodo!Dh brp thn dh UMNO tadbir,hang nk ckp MUNGKIN apa lg...mg xprnah pun trjdi mcm cicak mkn kapoq!Klau PKR tdbir,ya..xde mungkin2 dah..PASTI..br btl!Hangpa ni suma andaian ja tau...MUNGKIN,MUNGKIN pala hotaq hang!...jgn mrh aarr...Betoi apa aku habaq hang..

Aku dari dulu lagi tak percaya dengan mamat sorang ni si rahim thambi ni....cara diri dia, penjelasan mengenai video seks ini juga secara warasnya nampak seperti telah dirancang. aku tak menyokong anwar atau sesiapa pun. tapi dari segi hukum akal aku yang masih waras...ini semua adalah sifat benci si ATOK T terhadap anwar dan merancang hendak membunuh karier si anwar.
Aku hairan kenapa hal begibi tidak terus dilaporkan pada poli dan terus panggil wartawan menilai video itu.
nampak sangat kebodohan diri sendiri terserlah dan nampak sangat si mamat ATOK T ini ada agenda sendiri. anwar itu taklah sebodoh yang ATOK T sangkakan. anwar ini ada bekas timbalan perdana menteri pada zaman mahathir. sesungguhnya mahathir tahu kekuatan anwar sehingga anwar terbabit dalam hal hal yang sampai sekarang tiada kepastian dan bukti yang kukuh.
jadi sebagai orang islam yang waras, jangan mengaibkan sesorang itu, suatu hari kamu juga akan lagi diaibkan atau dihinakan. jangan sampai mati kamu lebih hina atas perbuatan kamu sendiri...

syahimran: dari Mumbai Offshore

Haaa...kan dh kena btg idung sndiri!Hangpa ni suma duk MUNGKIN ja..Klau dh xpasti,jgn la ckp byk!Bodo!Dh brp thn dh UMNO tadbir,hang nk ckp MUNGKIN apa lg...mg xprnah pun trjdi mcm cicak mkn kapoq!Klau PKR tdbir,ya..xde mungkin2 dah..PASTI..br btl!Hangpa ni suma andaian ja tau...MUNGKIN,MUNGKIN pala hotaq hang!...jgn mrh aarr...Betoi apa aku habaq hang..

source: http://milosuam.blogspot.com/2011/03/pelakon-dalam-video-seks-mengaku.html#ixzz1HmjFhbPh

Kepala taik hang. Selama ni sebab dok ada PKR lar hang tak jadi cicak mkn kapoq, bengap. Tapi tengok kat Penang lar ni ramai dah yang terkulat2. Dok susah hati terpinggir di negeri sendiri sedangkan depa tu lama dah tersisih sejak BN dok perintah berpuluh2 tahun lamanya. Nasi dah jadi bubuq. Siapa punya angkara?
Hang jangan lupa diri. Kalau hang selesa dah lar ni hang jgn ingat org lain pun selesa mcm hang. Ramai org susuh. Brg mahai, cukai tinggi, kos hidup melambong, gaji tak seberapa nak tanggung keluarga. Siapa yang tadbir urus perkara2 nie?

Hantu Kak Limah kata: Kita bakor....bakor....bakor....Hehehe... Layan citer ni lagi cool. Gocoh lah puok2 mung....Kecek banyokpun tak luak so sen pown. Pilihanrayo nanti, jale kae tanggungjawob kito dengan cerdik dan ceroh hati.

Aku tengok orang orang dalam kerajaan mana yang tak suka dengan anwar, tak habis habis menganiaya hidup anwar sekeluarga. benci pada anwar seperti hati itu bukan sebagai seorang islam tetapi sebagai seorang israel atau yahudi.
dalam islam telah berkata, fitnah itu lebih bahaya dari membunuh..dan dimana jabatan agama islam dalam kerajaan untuk membuktikan tuduhan itu berasas seperti mempunyai 4 orang saksi.?
Rahim Thambi and the Gang, kamu tidak duduk dalam situasi anwar yang kamu fitnah, suatu hari nanti bila kamu dibenci dalam golongan kamu, maka kamu sekeluarga akan dihina dengan sehina hinanya..percayalah pada hukum allah. pasti akan datang kalau tidak kepada kamu, keluarga kamu apa lagi seksaan dalam kubur. duit, harta, pangkat dan pengaruh telah tutup jiwa, hati dan iman kamu kepada hukum allah

HaHaHa....dah terhempap btg idung Tanpa Nama (27 Mac 2011: 2,58 a.m) sampai penyet tak bernyawa.. Jwb lar komen Lahabau or otak hang nie memang TAIK. Tuuuuuu......diaaaaaa......

Org melayu tak boleh sokong Barisan Nasional sebab dalam BN ada india dan cina. Maksudnya org melayu jadi kafir. Org melayu boleh sokong Pakatan Rakyat sebab dalam PR ada india dan cina. Maksudnya orang melayu tak jadi kafir. Aku rasa sangat-sangat keliru. Maafkan aku owh.....

TV3 keparat , dia keluar berita yg fitnah saja. berita benar mcm ni takkan keluar punya

memang pun..bukan setakat tv3, polis juga tidak berlaku adil tak kira parti mana sekalipun. Jangan pulak tersa nak bengang bila masyarakat bercakap mengenai kredibiliti polis yang memangnya dari dulu lagi dah tercalar balar dan percayalah, semua ini adalah lakonan semata mata untuk menutup kelemahan diri sendiri dan menyelamatkan poket dan harta sendiri dari masyarakat yang sedia malang

Bila isu berkaitan BN/UMNO itu fakta.
Bila isu berkaitan PR/PKR itu fitnah.
Maksum ke semua org PR.
Tuduhan kpd BN/UMNO tanpa bukti hukuman dijatuhkan.
Tuduhan kpd PR/PKR walaupun ada bukti sahih itu bohong.
Jgn beremosi. Bila berhujah bersandarkan kepada ilmu dan iman.

Renung2kan lah..


JAAF

HAHAHA...PERANG SAUDARA JA LA HAMPA SEMUA...MULA-MULA BERTENGKAQ, PASTU LAMA-LAMA TRUIH PERANG...CANTIIKKKK..BUNUH SESAMA SAUDARA HANGPA...BIAQ PADAN MUKA KITA SEMUA...AKU PUN NAK JOIN GAK..LIBAS PARANG, TEMBAK SANA SINI..JUMPA ORANG UMNGOK ,BUNUHH!!! JUMPA ORANG ANUWAR, BUNUHH!! CANTIK CANTIK..AKU TUNGGU HARI TU AKAN TIBA TAK LAMA LAGI TENGOK LA..


EmoticonEmoticon