Saturday

Rakyat Didungukan, Duit Diutamakkan


Korang redha jelah dengan apa yang tersirat dalam perjuangan nie. Kita jangan risau sangat kalau kita semua dah tak tinggal apa lagi untuk hidup di tanah air kita sendiri. Kita semua kena ikhlas dengan seikhlas-ikhlasnya untuk serah apa semua yang kita ada untuk menampung keperluan hidup ketua negara yang kita sayang-sayang nie.

Kalau bukan kita sebagai rakyat Malaysia tak membantu pemimpin ni semua, siapa lagi. Kita semua wajib!!! tutup mata bila harta kita dirompak, harta negara kita dicuri, hak kita dirampas.

Jika ada walau secupak beras sekalipun yang tinggal di rumah, hendaklah semua tu di kumpul dan didermakan kepada pemimpin yang kita sayang nie. Mereka pasti tak segan silu menerimanya. Walau pun kita berlapar hingga kebulur, itu bukan satu hal yang besar. Yang penting 'Pemimpin Didahulukan!, Tenkuk Mereka Diutamakan!'.

Tak sukar untuk kita lakukan semua tu. Senang saja, iaitu kita hanya perlu menganggap yang diri kita ni seorang hamba abdi kepada mereka. Hanya dengan menanamkan rasa bertapa hinanya diri kita ni berbanding mereka nescaya berjayalah kita menjadikan mereka pemimpin yang terhebat didunia.

Kita perlu berbangga kerana hanya negara kita saja dalam dunia nie yang memiliki ciri-ciri pemimpin terhebat didunia nie. Kerana rakan-rakan yang setaraf mereka banyak dah jatuh tersungkur dek kerana kebangkitan rakyat mereka seperti UMNO Mesir (30 tahun), UMNO Tunisia (23 tahun), UMNO Yaman (33tahun), dan UMNO Libya (41 tahun).

Hanya negara kita saja yang berjaya mengekalkan kecemerlangan mengazab rakyat mereka selama 53 tahun!. Bangga tak kitaaa?!!!. Kita mesti kekalkan dan pertahankan pemimpin kita nie kerana mereka adalah satu-satunya hero yang tinggal kerana semua rakan UMNO mereka dinegara lain dah tersungkur menjadi sebuah lagenda negara mereka. Jadilah kita hamba sejati di negara sendiri selama-lamanya. Tolong pertahankannn!!!!!.

SAPUUUUU!!!!! MALAYSIAAAAA!!!!!

RemBat©"Kita semua wajib redha dan pasrah dengan nasib kita sebagai hamba disini"

[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

14 comments

boleh jelaskan secara terperinci maksud anda??sebab saya kurang jelas dengan kenyataan anda di atas

"sopan" gile ayat ko. tibe2 aku rase amat "terharu". haha~

Hamba BN??? Sorry. Better jadi hamba Allah lagi baik.....

tanpa nama 9.09 p.m
milo suam ni guna balaghah tggi sgt nih..
klu 1st org masuk blog ni msti org ingt ni belog
UMNGOK.. keh3..
ksmpulannya milosuam ni saje nk perli deh..
oghe klate pggil ngayi... hehe..
prthnkan lah pmimpim mlaysia... ;P

hmmm...tkrela jadi hmbe tebusan....

ni bukan ke AmenoWorld yg tulis nih??? hahahahha

Umeno terus maju TIPU rakyat Malaysia...

Mapuuuh Najis...
Mapuuuh Najis...
Mapuuuh Najis...

baguih baguih..hidup 1malaysia..ramai2 kita jadi hamba di negara sendiri...kalau xder saper yang sudi jadi hamba..boleh isi borang kemasukan ke Institut Sumpahan Ameno (ISA)...takut2...53tahun memang terbaik..tiada negara di dunia ini bertahan selama itu..APCO memang terhebat..

Aku cadangkan agar PAS mengetuai Sembahyang Hajat setiap malam sehingga ALLAH diturunkan BALA kepada mereka yang membuat FITNAH LIWAT dan VIDEO SEX Aku dah muak.. kalau ANWAR.. besalah biar dia dpat panggu dia.. kalau pemfitnah bersalah biar mereka dpt panggu mereka. Aku dan ramai lagi rakyat MALAYSIA dah muak dgn politik kotor niiii... mana2 aku pegi semua kata fitnah ini dah TERLALU MELAMPAU.... sampai org bukan ISLAM pun ketawa besar dgn cereta cam niiii... abih LIWAT 1 GAGAL... mai pulak LIWAT 2... nampak nak GAGAL mai pulak VIDEO X... apa semua niii... SEKALI TIPU ORG PERCAYA.. DUA KALI.. TIGA KALI ... SAPA NAK PERCAYA... SAPA NAK SUBHAT MASUK NERAKA MENUDUH ORANG SILA KAN.... UNTUK PAK POLISI... kita yg ISLAM..pikir2 AKHIRAT sama... bukan IKUT PERINTAH semata-mata... wasalam

terima kasih kepada pemimpin UMNO, kerana kat tempat aku area jalan klang lama dah ramai Indon, minggu lepas pot simpan sampah mat indon dah kena serbu dgn MBPJ sebab membiak nyamuk aedes, minggu depan ada balik seolah-olah tidak takut langsung..bila aku tanya diorang kata ada bagi pada P_L_S....satu hari rm30...patut lah tak kacau langsung...risau aku tengok diorang nie...menjengah pagar rumah orang cari sampah... rupanya terpaksa kerja lebih kuat untuk bayar wang pelincir nak geledah sampah dan besi buruk...( Rm 30 x 30 orang indon beroda 3 = Rm900 sehari..... Harap pagar, pagar makan padi....

dlm masa sebarkan fitnah liwat yg tak merugikan negara tu, golongan syaitan ni telah menyapu dan cuba menutup kebodohan dan kejahatan mereka memerintah merompak selama ini :

sila baca :

http://misaimerah.blogspot.com/2011/03/bravo-akhirnya-najib-mengaku-rm52.html


umngok sila baca, print byk2 dan sebarkan. cukuplah kena diperlembukan oleh pemimpin lembu kamu semua.

REAL KATAK; MENCABAR;
AKU CABAR SAPA YANG KATA SLOGAN RAKYAT DIDAHULUKAN PENCAPAIAN DIUTAMAKAN TAK BETOL... AKU CABAR..
CUBA PIKIAQ SIKIT.. RAKYAT MMG DIDAHULUKAN.. MINYAK NAIK.. BARANG NAIK.. CUKAI NAIK.. TAMBANG BAS NAIK... SAPA KENA BAYAR DULU?? RAKYAT KAN...DUIT TU BUAT APA? MASUK KOCEK KRONI...MMG RAKYAT DIDAHULUKAN...DALAM MEMBAYAR BG PIHAK BN DAN GENGNYA...
PENCAPAIAN DIUTAMAKAN.. MMG.. UMNO DAN KRONI HARI2 KIRA PENCAPAIAN AKAUN MSG2.. TAK CAYA TGK.. ADA JD MENTERI DAN MB TAK SAMPAI 1 MUSIN P/RAYA.. DAH JADI JUTAWAN.. BOLEH BELI TANAG BERJUTA2...
FIKIR2 KAN LAH......


EmoticonEmoticon