Monday

Rakaman Seks Anwar Ibrahim satu perangkap


Sejak pagi tadi, heboh di internet tentang berita pihak media dijemput menonton video adengan seks yang baru dirakamkan pada 21 Febuari lalu. Pelakon yang terdapat di dalam video tersebut didakwa memiliki wajah yang serupa dengan Anwar Ibrahim bersama seorang pelacur cina [video Seks Anwar].

Mengapakah tiba-tiba video seperti ini diletupkan hari ini? Jawapannya mudah, kerana hari ini DUN Sarawak secara rasminya telah dibubarkan untuk memberi laluan kepada Pilihanraya Umum Negeri seluruh Sarawak. Maka Anwar Ibrahim harus diaibkan dan dimalukan supaya orang-orang Sarawak hilang kepercayaan kepada pemimpin Pakatan Rakyat terutama Anwar Ibrahim.

Video ini jelas sekali suatu perangkap kepada Anwar Ibrahim. Sehingga kini tiada satu media pun yang mendedahkan nama pemimpin pembangkang yang dilihat di dalam video tersebut. Malah Utusan Malaysia dan Berita Harian langsung tidak menyiarkan berita tentang video ini.

Tiba-tiba Hisyamuddin membuat sidang media menyuruh sesiapa yang merasa dirinya teraniaya dengan video tersebut agar membuat laporan Polis. Di sini jelas sekali Hisyamuddin menggoda Anwar Ibrahim agar membuat laporan Polis terhadap video tersebut. Namun jika anwar Ibrahim membuat laporan Polis, ia akan menimbulkan persepsi bahawa Anwar lah di dalam video tersebut, kerana beliau menggelabah, sedangkan tiada lagi media yang berani menyebut nama Anwar secara khusus [Msian insider].


Apa yang lebih lawak, Hisyamuddin berkata dia tidak tahu siapa yang dimaksudkan dalam video tersebut yang ditayangkan sejak pagi tadi. Rejam yang baru buka laptop petang ni pun boleh tahu siapa yang dimaksudkan di dalam video tersebut, sebaliknya Hisyamuddin seorang Menteri Dalam Negeri yang memiliki beribu penyiasat di bawahnya boleh tak tahu, kah kah kah... tak ada seorang pun orang bagitau Hisyamuddin kah kah kah...


ReJaM© "Berpura-pura tak tahu kemudian suruh Anwar Buat repot, nampak sangat nak pedajal orang..."

73 comments

kalau takut kena dajal...jgn buat dajal...

gila lawak....mcm2 la skrng ni.

genderang pilihan raya dah dipalu.

ntahla.. perangkap demi perangkap diatur dan disusun.. harap pihak2 yg terlibat dan bijak bermain dengan politik sebegini.. takutnye la.. nnt amerika masuk tangan.. dahla pak najib baik ngan obama, rosmah rapat kat michele..hehe

latest entry di blog khalis : 18sx baju yang tak sesuai dengan pemakainya

umno bodoh!!!
politik gula2

apela....yg baik kt pembangkang,yg buruk kt umno
xrelevan lgsung pemikiran ko ni

yg baik tetap baik,yg buruk tetap buruk...bkn pada parti,tp pda hati

be fair la...ke ko ni pembangkang pny ahli....?
kalo ko ahli die xpyh la nk ckp pe lg

cume org yg neutral je bole pikir ngn waras tanpa sebelahi mana2 pihak

kerja cela jgn di bela, nnt hilang akal d kepala

fuck u tanpa nama diatas...pe taik

fuu, UMNO hampir menang dalam chess, dah nak checkmate. AnuWar silap langkah, mmg padan muka dia! UWEKK

Yang panggil sidang media Datuk T. Yang kena panggil semua media tempatan dan antarabangsa. Tiba-tiba yang kena UMNO. pelik sungguh. Mudah sungguh jadi pembangkang kat Malaysia ni. semua benda boleh tuduh umno...


nasib baik la ada UMNO, kalau takdak taktau la nak tuduh sapa pulak. orang kluar dari parti dia, dia tuduh Umno. ayaq mani dia dalam pungkok orang pun umno jugak yang kena. demonstrasi segala benda pun umno. gereja kena bakar pun umno jugak.memang mudah hidup lagu ni...

korg pn xtaw spe salah n btol...xpayah nk + dosa jew...

hmmm.. macam2 penemuan luar biasa yang ada zaman sekarang nih.. ape lg yang akan datang,, lebih luar biasa lagi.. jom check it..

http://tinyurl.com/penemuan-luarbiasa

hmm.. tgok kt tv @ paper, positif kat krajaan, negatif kat pembangkang... bla buka internet positif kt pembangkang, negatif kat krajaan.... amende la... fitnah berleluasa(mna 1 fitnah pown da xknl) mcm mna remaja yg bru nk mengundi memilih? kedua-dua pihak mngaku dia betol... di akhirat nt, kita akn tahu sapa yg betol, sapa yg salah... kpd manusia-manusia yg suka mnyebar2kn fitnah hngga menglirukan semua pihak, insaflah... setiap kata-kata, setiap hujahan yg keluar dari mulut, semua itu akan dihitungkan kelak.. (sekadar teguran, pemimpin yg terbaik adalah pemimpin yang berpegangkan kepada Islam)

dunia semakin kucar kacir de baiknyer kite bersatu,,mnjage negara,,agar xjdi speri negara luar,,

simple,raja petra nk dedah gamba bukti RM ade di crime scene altantuya,so sebab dah terdesak,terpaksa la keluarkan Datuk T.why not Datuk T ditangkap sebab memiliki bahan lucah?

nak tahu baca je Harakah&suara keadilan.... promot*

dah dato T tu yg desak Anwar ltak jawatan.. ap pasal dia? x bleh ke hantar kat skmm cek sapa gerangan lelaki dlm tu... mcm budak kecik la dato T ni... dah jd dato DSAI.. mcm mna la kmi x bising klau sikit2 kait dgn anwar.. entah2 video porno CSL pun klau bleh diorang edit2 tu, pastinya diedit smpai nmpak mcm DSAI... mmg dasar pembohong... kencing sna sini...

Logik akal juga perlu diambil kira kerana saksi boleh dijual beli... sekadar renungan... teori yang ada berdasarkan logik pemikiran.. tak sama mcm Al-Quran... logik akal belum menjumpai.. Al-Quran dah cerita...

nie laa kerajaan yg dipilih rakyat yg diagung2 kan selama 50 tahun .
50 tahun menabur fitnah , melaga2 kan umat , etc .
mcm pfttttt !

betul tu..smoga rakyat malaysia lebih bijak membeli harakah&suara keadilah.berita di tv pon malas tengok dah.pembohong..terlalu mnyebelahi 1 pihak..

lepas ni kompem dak2 yg seumur mcm ak yg dh bleh pkir xleh nk ngundi....sbb xtaw mne nk undi...n xtaw mne parti yg btol2 mnjamin bangsa, agama, dan tanah tumpah darahku...semua keje dok maki sana maki sini...tak penat kea....

yessss..kerajaan dah luluskan tayangan video lucah..mari ramai2 tgok blue flm bersama datok T..

Umno
Memang
Nipu
Orang

bodoh betul awak2 ni, patut pun tak ada nama, cakap berbelit belit, kejap alim, kejap giler, ok bodoh2 teruskan kebodohan kau orang kat sini.

saya yg bernama...

datuk T??... apasal x bagi nama penuh??... takut??... takut apa??... ko dh ada senjata kuat utk UMNO check mate nuar... gerenti k'jaan m'sia akan bagi perlindungan... pastu tunjuk kat sesetengah org jer... kasi publish la kat tenet... senang rakyat m'sia tendang nuar tu... biar ternganga satu dunia... biar org tau yg nuar ni penipu...

PR x caya nuar buat tu suma aku paham... sbb diorg x tengok ngan mata kepala sndiri... tapi UMNO percaya yg nuar gila seks tu yg lawak... seolah2 dh tengok ngan mata kepala sndiri... lawak sangat dh UMNO ni...

kita melayu pemegang panji hitam dr timur...politik adlh politik
penuh tipu daya..xperlu terikut dgn permainan yahudi

fokus zahir&batin andai panji hitam dr timur laungkan kebangkitan

macam ni lah... kita ikut cara puak2 UMNGOK, kalau pelakon lucah MCA boleh jadi pemimpin dalam BN, so.. tak perlulah Anwar letak jawatan.. kira seri!!!!

mana video...kami mau video, bukan citer citer kononnya ada video aje...tak de bukti kompom umno tipuuu....

ntahle.. dah la ada nama dato' t.. sape la pulak dato' nie.. kenapi dato nie mesti sorok2.. adess.. kalau benarla sape2pun,, bagi je terus.. macam sorang ahli parlimen tunjuk vid ketuk ketampi bogel dalam lokap..kan?tulus, benar dan jujur,, Khalis sokong yang mana baik je.. jahat tak psal nak sokong..

latest entry di blog khalis : ustazah silih ganti teman lelaki

Apalah si juburin ni lepas satu hal ke satu hal dia buat, x insaf2 bawak2 lah bertaubat umur tu dah di zon maut, tapi tak insaf2....semua jantina dia nak balun....

"THE BASTARDS WHO CRIED WOLF" UMNO NI TAK SERIK-SERIK DAN TAK AKAN SERIK SAMPAI KE LUBANG NERAKA :D

semua benda depa kaitkan dengan UMNO, seolah-olah PKR ni parti yg suci murni yg x pernah tercela langsung, AnuWar liwat tuduh UMNO fitnah, AnuWar buat sex dgn Amoi pun UMNO fitnah, aku rasa video ni pun orang depa sendiri yg buat (rekayasa) nak perangkap UMNO, bila terbukti video ni palsu mulala bersorak sakan, isu sebenar nak orang alih perhatian dari isu DNA yg AnuWar takut nak bagi tu sebab sah sama dgn DNA lelaki "Y"...Fikir2kan lah

aduhai laa..rasa kelakar+malu ja bila pemimpin tnggi kerjaan msia wat tindakn cmni.agak cam xmatang...eee...malunya... kn bgus kalo wat tyngan vdeo Sultan Muhammad Al-Fateh :)

MENONTON VIDEO LUCAH BERAMAI2 BUKAN SATU KESALAHAN------------------------------

Ulasan pemimpin2 fitnah memperlihatkan bahawa menonton video lucah beramai2 dan diketuai oleh seorang Datuk Bachul BUKAN SALAH DISISI UNDANG2.

Tidak ada seorg pun dari mereka yg berkata perbuatan menonton beramai2 itu SALAH DISISI UNDANG2 dan mereka yg menonton beramai2 perlu diambil tindakan.

UNDANG2 HANYA BERTINDAK KALAU ADA ADUAN-------

Kenyataan bekas ketua pondan umno, Hishamudin Bachul mengatakan kalau mangsa rasa terancam sila buat aduan adalah TIDAK BERTANGGUNGJAWAB.

Sebagai menteri yg menjaga keselamatan dalam negeri, apakah menunggu aduan mangsa baru polis akan bertindak?

bayangkan kereta bomba lalu depan rumah terbakar tetapi buat tak tahu saja. sebab tiada aduan dari mangsa.

bayangkan polis peronda nampak puteri umno kena rogol oleh geng songkok tinggi, tetapi buat tak tahu saja. sebab tiada aduan.

Hishamudin TIDAK LAYAK MEMEGANG AMANAH MENJAGA KESELAMATAN NEGARA. sila letak jawatan!

ZUL NORDIN MUNAFIK BERKOKOK LAGI--------------

disiar kenyataan katak2 puru kering kebulur DNA utk mendesak pemimpin dalam video itu meletakkan jawatan. konon2 tak sebut nama Anwar. ewah sopannya tapi memang niat menuduh Anwar. jawatan apa Anwar ada?

kenyataan tersebut sangat bodoh dan lembu mandul saja yg mengeluarkannya. tunggulah Anwar jadi PM Malaysia barulah suruh letak jawatan.

menyuruh org yg tiada jawatan penting dlm negara meletak jawatan adalah perbuatan sasau pesakit2 mental.

MOTIF SEBENAR FITNAH VIDEO SEX----------------

Pertama :

Kes saifoool sudah semakin kalah. org2 munafik terpaksa mengalih isu pantas sebelum PR meraikan kemenangan Anwar dalam fitnah saifool. Anwar tidak dibenarkan gembira dgn kemenangan kes saifool.

jika kes dibuang, maka media tidak dibenarkan menyiarnya tetapi terus diarah membesarkan fitnah video sex. kemenangan Anwar dlm kes saifool akan disenyapkan.

Kedua :

isu sex dijadikan senjata ampuh utk mengkhayalkan rakyat terutama org umno dan bn. rakyat tidak dibenarkan meneliti pendedahan kejahatan umno dan bn

dalam sibuk isu video, umno merompak dan menyeleweng tanpa diganggu. seperti satu keluarga yg sedang syok menonton video lucah tak sedar rumah dimasuki perompak.

Ketiga :

Ini adalah senjata munafik dan zionist menghancurkan umat islam. org melayu islam makin berpecah kepada islam dan munafik.

semakin ramai menjadi fasik kerana percaya video yg akan mengikut syaitan firaun dan abu jahal ke neraka tak kira YB haji hajah ulamak atau berkupiah tapi bertanduk mcm zul nordin munafik.

Apakah bukan fasik kalau belum lagi disiasat dan bicara sudah menuduh Anwar buat sex itu? dan Anwar setiap kali buat sex mesti ada rakaman. hebat sungguh mengalahkan superstar handalan.

sambung.......

sambungan dari di atas .....

KESAN FITNAH VIDEO SEX ----------------------

mengundang kemurkaan Allah. jgn pelik kalau tsunami dan bencana alam akan berlaku di sini.

Insyaallah Anwar akan menjadi org terkaya di sana nanti dgn banyaknya pahala dari setiap fasiqin yg tumpang menuduh dan percaya akan fitnah tersebut.

TINDAKAN PERLU DIAMBIL ----------------------

PR dan penyokongnya jgn terpengaruh dan fokus kepada isu ini. syaitan dan hantu ni sangat kecewa kalau mereka gagal takutkan org dengan taring tumpul mereka.

anggap sergahan syaitan ini suatu lawak bodoh antarabangsa. perkecil dan perbodohkan geng2 syaitan ini.

fokuskan kepada keputusan bicara fitnah liwat saifool dan sama2 raikan dgn kesyukuran kalau Anwar menang. perbesarkan kemenangan itu insyaallah.

teruskan fokus kepada perjuangan. biarkan ahli lucah dgn minat mereka terhadap video lucah siang malam pagi petang dulu kini dan selamanya. biarkan pemimpin fasik dgn khayalan sex mereka terhadap kehebatan idola sex mereka iaitu DS Anwar Ibrahim.

PPIM-----------------------------------------

hamba nak lihat apa tindakan PPIM. adakah masi mahu mengekalkan perkataan Islam pada namanya atau fitnah ini akan mengesahkan memang PPIM patut diberi makna baru iaitu :

Persatuan PEMBELOT Islam Malaysia

PESANAN KEPADA BERAHIM KATAK PURU-------------

berahim jgn tonton video lucah tu sebab jantung katak anda sudah sakit. nanti takut seekor katak mati katak pula semasa menonton video lucah idola nya.

sila hulurkan sesalinan video ini kepada seorg tua nyanyuk supaya boleh beliau mengarang sebuah buku lagi bertajuk 'Si Tua Menonton Video Lucah Di Rumah'.

Sekian

Suka komen diatas......

boleh pulak diorg buat tayangan perdana kat parlimen..pastu tak ngaku keje BN..agaknya yg jaga parlimen tu org PR jugak kot..adoyaiii agak2 la kalo nak nipu..

macam ni la...berani kerana benar, takut kerana salah..tuhan akan sentiasa menolong orang yang benar..percayalah kepadaNya..kalau anwar tak buat sume ni..ta ada apa yang perlu ditakutkan...dia kan warak..tapi kalau sebaliknya...dia kena bertaubat la....

org beriman tkkan tonton video tu kecuali keperluan menegak keadilan. penyebar video itu adalah salah disisi undang2. kita tgk ada tindakan tak kepada penyebarnya.

jaka...
tolong suruh anwar bersumph...
tolong suruh anwar bagi dna...
lepas tu klu ko nk ckp fitnah pun org x marah dah...
klu x salah takut ape nak sumpah...

Permainan politik dan semakin kotor... setiap hari isu seks, anak2 hingusan pun dah mula pandai cakap ttg hal ini, TOLONGLAH AMBEK IKTIBAR... permainan kotor inilah yg menyebabkan makcik2 pakcik2 anak2 mudah kalih undi dlm pilihan raya lalu... UMNO masih x insaf lagi kaaa... mulai hari ini aku keluar UMNO... aku x nak anak2 aku bergelumang dengan cerita ini di TV dan INternet...AKU MELAYU AKU ISLAM AKU MALU

betul tu tuhan akan melindungi org yang x bersalah...
doa org yg teraniaya insyaallah termakbul...
sabar saiful...
satu2 akan terbongkar juga akhirnya...

eksyenlah kau nie hishamudin, taraf anak org berada mcm kao nie mana pernah belajar hidup susah semua nak senang,sorilah beb..kao nie sebenarnya tak layak jadi menteri,asas ugama pun lemah camaner nak jadi pemimpin, lebih baik kao siasat sapa yg dengki dan fitnah arwah tun hussein dulu. DSAI tau lah nak buat report polis, ini taktik geng2 b-end tu hasut menteri suruh tahan DSAI lah nie...boringlah beb, korang main2 isu karut marut amalan si kitol.

hmm..tk buat ape nk takut...klu wt pun mana ada saksi..huhu...

http://gerakan-anti-pkr.blogspot.com cuba korang pengikut2 tegar PKR buka blog ni, tengoklah teori konspirasi yg cuba di rekayasa oleh AnuWar Al-Juburin untuk alih perhatian isu DNA, reka pulak isu video seks untuk perangkap UMNO, orang heboh suruh dia serah DNA dia takut nak bagi, mintak pula juak2 dia cipta isu baru untuk divert isu DNA... MAsuk Masjid dulu Sumpah laknat bukan susah pun, ini takut sangat, penyokong2 dia tetap taat setia, aku tak faham!!!!!!

Tanpa Nama berkata...
jaka...
tolong suruh anwar bersumph...
tolong suruh anwar bagi dna...
lepas tu klu ko nk ckp fitnah pun org x marah dah...
klu x salah takut ape nak sumpah...

22 Mac 2011 2:24 AM

--------------------------------------------------

JAKA jawab :

hamba dah malas nak jawab pasal DNA dan bersumpah. tapi tak boleh malas sebab makhluk lagi satu tu dah SUMPAH akan buat kerja jahat dia siang malam pagi petang dulu kini dan selamanya.

DNA ANWAR IDAMAN KAKI FITNAH

DNA samsidar dan anaknya pernah disahkan negatif. bukan benih anwar.
DNA anwar telah dalam simpanan polis semasa dipenjara.
*lain kali baca sejarah, jgn buta kayu.

Pakar saintis telah mengatakan bahawa ianya boleh dimanipulasi dan disalahguna untuk mencipta bukti jenayah. sampel darah rambut dll telah diambil semasa anwar ditahan tahun 1998. sila cari sendiri artikel mengenai perkara ini.

nah! gunakan lah DNA tersebut. takkan lah DNA dulu dan sekarang berlainan pula dari org yg sama. kalau DNA anwar ada dlm lubang saifool pun itu bukan bukti.ia boleh diletak ditempat itu dgn cara lain.

yang penting buktikan ZAKAR ANWAR TELAH MASUK KE DLM LUBANG PUAKA SAIFOOL DENGAN PAKSA. ini kunci utk mensabitkan kesalahan.

malah menurut peguam, air mani saifool pun ada dalam lubang dia. izinkan hamba gelak dulu.....hahahaahahhahaha (sakit perut hamba la)
macamana saifool boleh meliwat dirinya sendiri? apakah saiz zakar saifool sepanjang belalai gajah?

lain2 hujah dna carilah sendiri, telah banyak ditulis pakar2 dna..pantangnya satu saja...jgn rujuk dari utusan merapu.

SUMPAH ANWAR IDAMAN KAKI FITNAH

anwar pernah bersumpah di masjid negara dan batu pahat menafi liwat pada fitnah liwat 1.
*lain kali baca sejarah, jgn buta kayu.

jika anda dituduh sesuatu jenayah, bersumpahlah, maka anda akan dianggap tidak bersalah. mudah sungguh. kesian saifool setelah bersumpah, mahkamah masih membicara kes liwat. buat dosa dan penat saja saifool bersumpah.

takkan lah Anwar nak jadi bodoh macam saifool setelah bersumpah masih kena bicara. makin lama bicara, makin saifool terdesak dan semakin lawak jadinya. kesilapan konspirator ialah kerana menggunakan badut seperti saifool dan umi pontianak utk menjadi alat mereka. tentulah kes akan kalah.

sumpah ialah hak individu. takde sapa boleh paksa. berapa ramai org menipu memberi keterangan di mahkamah walaupu bersumpah bercakap benar. berapa ramai ahli politik bn langgar sumpah taat setia menjaga negara dgn amanah di depan YDP Agung tetapi kemudian menyeleweng sana sini.

apa guna sumpah dgn nama Allah? ia terserah pada Allah menentukannya. umno masih dungu kerana mengharap yg bersumpah palsu akan kena petir dan jadi batu mcm si tenggang. mitos begitu bukan main dipegang lagi. hukum agama diketepikan.

PENDEDAHAN VIDEO SEX DARI SUDUT MORAL DAN AKHLAK

dalam islam walaupun benar pelakon video itu anwar, adalah menjadi tuntutan utk kita menutup aibnya. tapi demi politik michiavelli maka semua itu dilanggar demi kepentingan nafsu politik umno.

adakah PR bersusah payah membesar2kan kes rogol rahim tamby chik, khalwat najib di PD, dengan altantuya dan byk lagi kes jenayah sex umno dan bn? moral dan akhlak pemimpin PR tidak membenarkan semua itu. kalau dibongkar pun dlm blog saja.

bersambung......

disambung...

PERLANGGARAN UNDANG2 DAN MORAL DEMI MENJATUHKAN ANWAR

seorg datuk T mengumpul wartawan dan lain2 untuk ditontonkan video sex yg pelaku lelakinya mirip anwar. ini pun sudah salah disisi undang2 dan moral.

semua pembelot PR bercakap mengiyakan pelakun video sebagai anwar. ini pun perlanggaran moral dan undang2 serta akhlak. sepatutnya minta disiasat dulu.

PENYEBARAN VIDEO

kalau ia disebarkan dan penyebar tidak ditangkap, satu lagi pencabulan undang2 dan akhlak. tiba2 saja menjadi halal menonton video lucah dan menyebarkannya.

maka apa kata ditayangkan secara live video itu di tv3 malam jemaat kliwon supaya rakyat tengok dan menilai. maka jadilah pemerintahan umno ini sebuah pentadbiran yg menggalakkan rakyatnya menonton video lucah. 1Malaysia boleh!

HATI YANG DISUMPAH MENJADI BATU

bukan sumpah laknat menjadi batu yg perlu ditunggu tetapi ramainya umat umngok yg telah disumpah hatinya menjadi batu daripada menerima ketetapan hukum Allah dalam menilai fitnah begini.

PROMOSI VIDEO SEX LAGENDA MELAYU

sila sebarkan video itu dan tanggung saham fasik kerana menyebarnya.

Pengedar dicari...pendapatan lumayan. Ganjaran : neraka percuma

untuk menjadi pengedar sila layari laman web ini :

http://umnopemujabontotsaifool.com.my

Itu dia si JAKA juak Al-Juburin berbicara panjang lebar dengan teori2 palsunya kah kah kah...

Syukurlah kalau sudah pandai guna perkataan TEORI PALSU.

Takkan perkataan itu haq umngok je boleh guna pada PR.

PR pun boleh juga guna pada umngok.

Kalau dah BUKTIKAN DULU BARU BOLEH TUDUH pun dianggap teori palsu, apa lagi ciri2 manusia yg tinggal pada anda??? Yiileeek

sila buktikan DNA video itu tulin dan sama dgn DNA Anwar. izinkan hamba gelak sekali lagi...hahahahhahahahhahahahahhahahahha

-----------------------------------------

Surah Al Baqarah

[6]
Sesungguhnya orang-orang kafir (yang tidak akan beriman), sama sahaja kepada mereka: sama ada engkau BERI AMARAN KEPADA NYA ATAU ENGKAU TIDAK BERI AMARAN, mereka tidak akan beriman.
[7]
(Dengan sebab keingkaran mereka), Allah MEMETERIKAN ATAS HATI MEREKA serta PENDENGARAN mereka, dan pada PENGLIHATAN mereka ada penutupnya; dan bagi mereka pula disediakan AZAB SIKSA yang amat besar.
[8]
Dan di antara manusia ada yang berkata: “Kami telah beriman kepada Allah dan kepada hari akhirat”; PADAHAL MEREKA SEBENARNYA TIDAK BERIMAN.
[9]
Mereka HENDAK MEMPEDAYA ALLAH dan orang-orang yang beriman, padahal mereka hanya memperdaya dirinya sendiri, sedang mereka tidak menyedarinya.
[10]
Dalam hati mereka (golongan yang munafik itu) terdapat PENYAKIT(SYAK DAN HASAD DENGKI), maka Allah tambahkan lagi penyakit itu kepada mereka; dan mereka pula akan beroleh azab seksa yang tidak terperi sakitnya, dengan sebab mereka berdusta (dan mendustakan kebenaran).
[11]
Dan apabila dikatakan kepada mereka: “Janganlah kamu membuat bencana dan kerosakan di muka bumi”, mereka menjawab: ” Sesungguhnya kami orang-orang yang hanya membuat KEBAIKAN”.
.
.
.
[18]
Mereka (seolah-olah orang yang) PEKAK, BISU dan BUTA; dengan keadaan itu mereka tidak dapat kembali (kepada kebenaran).

اللهم ءانى اعوذ بك من عذاب القبر وعذاب النار ومن فتنة المحيا والممات ومن فتنة المسيح الدجال *

hah.. tu dia.. mne yg tanpa nme tu... senyap bila JAKA da bacakan hadis..

JAKA.. insyallah.. yg benar akan terlihat jua akhir nya..

Sy setuju dengan pendapat anda..
Allahuakbar..!!! Allahuakbar!!!

bodoh plak isapmudin ni dato t hang dah panggil semua wartawan dan mengytakn ada tayangan blue film yg dlakonkan oleh anwar....lalu semua wartawan menghubungi anwar utk mendptkan kepastian hahahhaa isapmudin isapmudin isap mudin

Nabi juga penah menyatakan akan datang di akhir zaman nanti fitnah yang amat berleluasa..

Maka saya sendiri menyatakan fitnah ini adalah fitnah dirancang..

1) Mungkin daripada orang bertentangan (Iaitu Lawan)
2) Mungkin daripada diri sendiri (Iaitu Orang Yang Dituduh)..

Fakta:
1) Sebab politik..maka kes ini diterbitkan..

2) Sebab politik juga kes ini diterjemahkan bahkan kes mahkamah juga masih ada disamping Kes kesahihan DNA..

Sebagai hamba Allah:

Saya hanya yakin pada Allah Sahaja bukannya manusia..baik yang menuduh bahkan yang dituduh..hanya kerna mereka mahukan nama dan pangkat..Orang Islam sejati tidak mencari nama dan pangkat bahkan merendahkan diri serta mengelak daripada isu fitnah..

BERSUMPAHLAH .... SEKURANG-KURANGNYA NAMA BAIK KELUARGA TERJAGA ..... NAK KEADILAN BUKAN NAK CAKAP2 JER

aku bkn lah seorg pro BN, tapi apa yg aku nampak, benda ni bleh gak jadi mainan politik kotor pihak pembangkang, mereka sengaja mengadakan isu, supaya api kebencian rakyat kepada BN semakin marak, sempena pilihanraya yg akan datang, walhal mereka dah kalah sebelum berjuang, dan mereka akan terus kalah dan tengelam dengan politik murahan.

Mainan kotor aper bro...yang keluarkan kat TV3 saper? Belum pernah la dalam TV3 cerita kebaikan pembangkang...tak kan la TV3 dah kene take over...

Jay

Jay TV3 tu siarkan maklumat yang sahih dari sumber yang sah & boleh dipercayai, takkan la nak siarkan dakyah pembangkang yg rata2nya fitnah & berbaur hasutan untuk rosakkan minda rakyat....

hari ni anwar dah wat laporan polis, so adakah menimbulkan persepsi bahawa Anwar lah di dalam video tersebut?

klau dato T tu org pembangkang..dah lama dah prime media siarkan nama penuh dia,gambar dan gambar semua ahli keluarga dia...klau dok senyap je tuh, faham2 je lah..

esh3......... bak pe la x pandai sngat org y dedahkan video ni..
buat benda yang sama aja.. sampai rakyat pun naik menyampah.. asyik2 seks. org yg sama pulak tu... terima kasih la.. kerana telah menyebabkan rakyat menyampah dengan isu DSAI

makin byk fitnah kt negara Islam ni..

Apa yg boleh saya katakan,kalau tidak tahu cerita jaganlah nak bercerita..korng ni berckap biarlah melaui fakta bukan bercakap melalui perasaan amarah..sebelum tuduh orng buat analisis yg secukupnya..saya tidak kata anwar salah atau anwar betul..janganlah kita menambah dosa pada yg tidak pasti..mendengar..melihat..dan analisa itu kan lebih baik dari kita membuat tuduhan yg melulu..

saudara2 di atas..memanglah tidak di nafikan setiap anda semua pasti akan menyokong parti yg anda pilih dan di rasa benar..tetapi kalau di kaji setiap mereka mempunyai kepentingan sendiri..dah takde lagi bekerja untuk rakyat dah sekrang ni..semua nak jaga kepentingan agar dapat mencapai matlamat sendiri..kenapa pulak kita yg nak bertegang lidah dekat sini..

menuduh tanpa bukti...yang tahu kesah sebenarnya ialah pihak yg menuduh dan tertudah..kan lebih baik kita berdoa agar mereka ni berubah dan bertauba..yg kita ni baiklah berdoa agar negara kita tidak di turun bala macam negara lain tu hah...jangan bila dah erhantukbaru nak menadah saudara2...

buat saudara anWar..saya doakan semua ini cepat tamat agar sama2 kita boleh membantu insan lain yg lebih memerlukan pertolongan daripada mendengar cerita2 lawak ni..dan buat PM kita ..jagalah duduk diam jer..negara kita sekarang dah teruk sebenarnya..carilah jln penyelesaian sebelum Allah turun bala dekat kita...

Tuuuu...mak cik bedah..mak tom..pak cik ali dok kat cerok kg..entah makan entah tidak hari ni..kan lebih baik kita pi bantu mereka2 tu dari dok sebok mengutuk..memaki hamun ..menginaya sesama saudara..

sebagai rakyat tidak salah kita ambil tahu masalah negara kita sekarang..tetapi berpada pada lahkan?kalau betul isu itu benar..kita berdoa agar dapat di selesaikan degn baik..kalau isu itu tidak benar macamana?nak ker saudara 2 kat sini mohon maaf dekat saudara Anwar?dah berkoyan2 maki serapah yg terkeluar...fikir fikirlah ya...maaf kalau saya tersalah kata..hanya pendapat seorng insan ...tq

Hishamiddin ni aku x pcaya langsung...

yang suruh Anwar bersumpah tu, x bace ke komen JAKA yg berjela panjang kat atas tu? ngko buta ke rabun ayam? (X BERBARIS, X BERPAKAT)CK

Benci Hisap Mudin delete 25 March 2011 at 13:23

Hisap mudin tu memang menteri bengap, banggang. Sejak dari Menteri Pendidikan sampai menteri loni, kalau dah bodoh, bodoh sampai mampus. Mentaliti longkang. Otak mcm ni , tukang kebun boleh jadi menteri

Anda Pejuang Tulin Negara

hahaha sibai UMNO... nak buat cerita tapi tak pandai... kesian geng2 najib altantuya... org lain simpan video lucah kena penjara... datuk T ade rakaman video lucah rilek je... takda apa2 tindakakan... ye nadey yilekk !!

Anwar memerlukan pencacai-pencacai seperti JAKA untuk terus hidup. Ramai kawan2 rapat dia meninggalkan dia...

Kini yang selalu bermati-matian menyokong dia adalah mereka yang tidak mengenali beliau secara dekat, tetapi hanya melihat imej beliau sahaja.

kepada tanpa nama di atas....

JAKA telah keluarkan ayat2 alquran sebagai pembahasan..kerana al quran dan as sunnah jika dipegang insyaallah kamu tidak akan sesat SELAMA-LAMANYA..bukan kata2 saya tetapi nabi kita NABI MUHAMMAD S.A.W..tetapi kamu hanta mengguna kan dalil2 akal semata-mata..jangan kamu belakangi al quran kerana di dalam kubur nanti al quran lah penyelamat kamu..insyaallah

renung-renungkan..

ala kes altantuya pon x setel lgi, Depa mesti la create satu2 kes tuk tarik perhatian orang ramai ,lg 2 nak PRU nie..
hm..aku x kan sokong BN!!(kalau sokong, memang TOLOL la orang tue)

Belia Islam

Salam... Bak kata tok atuk saya.. kalau dapat satu berita seperti ini maka siasat dulu siapa yang sebarkannya... kalau org tu tak baik maka jangan percaya sebab pembawa berita tu tak baik.. so mintalah tok-tok Imam bagi komen baru betul...

Belia Umno JB aku rasa Xbrapa cerdik, kurang ilmu, satu isu d prbincangkan hendalah menggunakan iman,ilmu & akal setiap patah d luahkan akan d prtanggungjawab dpadg mahsyar. fitnah adalah satu dosa yg besar..jengok2lah kemasjid/madrasah bila tok2 guru mengajar, bukan nak brkutbah tetapi mengigatkan anda kita adalah hamba ALLAH yg cukup kerdil & dhaif, janganlah kita dilahirkan merugikan agama & bangsa. jgn sampai dosa2 kamu mak bapak kamu yg pikul d akirat kelak.
drp org tua58

Erm... gara2 isu video sex... umat Islam berpecah belah... apa nak jadi dah??

Lagi terasa terkilan, al-quran dan sunnah dikaitkan dgn setiap hujah. Peliknya, kaum agama yg lain tak pernah skali pun keluarkan ayat2 dlm kitab2 dorang walaupun mereka sememangnya penyokong PR. Jadi, kenapa perlu kita sebagai org Islam berkelakuan sedemikian rupa...


EmoticonEmoticon