Sekolah pun dipolitikkan di DUN Merlimau

Apa saja gerombolan songkok tinggi dan gerombolan video lucah buat semuanya boleh, halal, dan sah di sisi undang-undang. Pakatan Rakyat tak boleh politikkan sekolah nanti SPR marah, tapi kalau Barisan Nasional nak politikkan sekolah SPR (Suruhanjaya Penipu Rakyat) kata ok! Bagus! di bawah ini buktinya, gambar diambil di salah sebuah sekolah cina di Pekan Merlimau.





ReJaM© "SPR parti komponen Barisan Nasional yang ke 15"

Post a Comment

9 Comments

  1. Tak de ape2 yang pelik pon.. biase je.. yg pelik apabila anuar ibrahim berucap pasal politik sambil menghentam kerajaan di UNISEL..

    kan ke pelik tu..

    ANTI ANWAR IBRAHIM

    ReplyDelete
  2. Tak de ape2 yang pelik pon pasal banner kat atas tu.. dah biase dah.. dah jadi amalan haprak UMNGOK bila buat projek dan sebagainya

    Anuar ibrahim berucap pasal politik sambil menghentam kerajaan di UNISEL.. pon tak pelik, sbb dia tu ketua pembangkang... Ade guru besar skolah tu terang2 kempen utk UMNGOK...

    ANTI UMNGOK BNgong

    ReplyDelete
  3. Apa yg peliknya??? SPR,SPRM,KDN,PDRM,JPN,JPA,dan Semua Jab. Kerajaan Yg Lantik. Esok2 PR Memerentah Giliran PR pula, Semua sama saja. Yg Bangang,Rakyat, Contohilah Cara Rakyat Negara Maju dlm Memilih Pemimpin.

    ReplyDelete
  4. pada anti anwar: memang pelik hentam kat UNISEL? patutnya kena hentam kerajaan kat mana2 jer

    ReplyDelete
  5. http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1794637514748&set=a.1794636194715.2100828.1503995343&theater

    Gambar ini diamabil semasa banjir pada bulan lepas di Lenga. Untuk rujukan saudara. Terima kasih.

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. suka..Anti UMNgOk BNgong

    ReplyDelete
  8. kepada anti anuar ibraim,bagi aku hentam kat UNISEL tu tak pelik cuma yang peliknya org mcm kau ni dah kena tipu dengan umno pun masih dok sokong parti penipu tu.

    ReplyDelete
  9. NTAHHH...PE YANG PELIK. PUAK-PUAK TU MEMANG MACAM TU, PERASAN TAK TENTU ARAH. DOK TAK DOK RASA ORANG KENEN DEPA. SAPA YANG GILA NI? HEHEHE...

    ReplyDelete