Wednesday

Ummi gambarkan Anwar Ibrahim memang pelakon video lucah


Gua tengok kali ini musuh politik Anwar Ibrahim sudah terlalu berlebihan untuk membunuh karakter beliau. Di dalam mengulas isu video klip lucah yang sedang hangat masa kini, Ummi Hafilda menokok tambah lagi perasa, dan cili di dalam siri serangan terhadap Anwar dengan mendakwa tahu ada lagi 18 video klip seks yang membabitkan Anwar Ibrahim dengan lelaki dan pelacur [ThStar].



Kalau nak buat cerita pun agak-agaklah bai. Lu cerita video klip sampai 18 buah, Anwar Ibrahim ni ahli politik ke pelakon video lucah? Kah kah kah... gua tak heran sebenarnya apa saja yang keluar dari mulut busuk pontianak ni, tapi yang gua kesian ada juga orang yang percaya dengan cerita dia ni, siap jaja dia ke hulu ke hilir, bagi dia berucap dalam ceramah-ceramah. Korang tengok sendirilah kenyataan dia, kalah Yahudi Mabuk! 18 video seks Anwar tu... kah kah kah...

Inilah dia politik Malaysia, lu orang nak tahu cerita pasal macam mana kerajaan nak turunkan harga barang, macam mana kerajaan boleh naikkan gaji lu orang semua, tapi, ini kerajaan Barisan Najis bagi lu orang cerita seks! Kah kah kah... bila nak PRK, Anwar akan kena hentam, sikit-sikit Anwar, sikit-sikit Anwar. Dah tak ada orang lain ke nak serang bai?


RentaP© "Gua tengah tunggu Ummi Hafilda dedahkan video seks Anwar dengan binatang..."

41 comments

Kalaulah Allah nak tunjuk kat dunia ni, cerita buruk si Ummi ni pulak...aku tak tau la apa orang2 B*bi Najis akan kata pulak

tak tau nak kata ape la...pompuan zaman sekarang..nak kejar duit sanggup dok jaja cerita fitnah..pastu ada yang sanggup mengaku melakukan seks plak..melayu tu!!..tanya kat pak che dett..dia bangga tak pompuan melayu macam ni??..pasai dia la dok punahkan orang2 melayu kita

inilah masa yang paling sesuai.. aduii..semakin menakutkan dunia kerana duit orang sanggup wat apa sahaja.. semoga di beri kekuatan olehNya untuk menghadapi dunia sebegini..

hottest entry di blog khalis :
Transformers real di China

Rakaman sedetik sebelum Tsunami

Gambar miera liyana kini sopan

Langsuir kembali... :P

berapa la duit dalam account ummi nih ha??skali buat kenyataan,zappp masuk duit..pehh dia nih baru la pelacur belaan Umngok..skali buat kenyataan dapat Ko*e pa???

napa x dedahkan dr dulu lg? psl adik dia pondan nama azwan ali tu x pulak dia kutuk? mcm2 ar ... anwar2, apa lh dosa u

Salam,
saya ni sebagai seorg yg tidak memihak kepada sesiapa dlm dunia politik di Malaysia ini amat dukacita dgn suasana politik di negara ku yg tercinta ini. Media perdana telah di kuasai oleh pihak kerajaan memerintah dan sering kali memaparkan berita yg amat tidak membantu pembangunan malaysia. Cerita2 memburukkan makhluk Allah yg lain dgn tanpa batasan sgt berleluasa di malaysia yg majoriti penduduk adalah beragama islam. Amat berbeza dgn cara sebuah negara di eropah yg amat berdemokrasi, sehinggakan ketika pilihanraya setiap parti politik yg bertanding mempunyai slot sendiri utk mengutarakan ideologi mereka. Dan mereka tidak pernah mengutuk parti lain, hanay menekankan penambahbaikan yg mereka akan bawakan sekiranya terpilih. Di Malaysia segala berbeza. Umat Islam muda di malaysia diharapkan menggunakan akal yg dikuriakan oleh ALLAH utk menentukan pemimpin kita. Insya-Allah.
FRUSTRATED MUSLIM

Saudara milo, dh ada sedikit pendedahan pasal video lucah tu.

http://www.keadilandaily.com/sah-rahim-tamby-chik-dalang-video-fitnah/

Try cari kesahihan ni

ak rasa la anwar ngn Azmin xd pon ambil pot hal n dok mengulas ape2 tntg isu pompan jalang ni dok gebang...pompan jalang ni je yg lebih2 xtau malu belakon sane sini...org2 UMNOk je yg dok sonok jaja same cita jalang ni buat...bg PR dya ni mcm anjing menyalak gunung je...xd ape effect cita mgarut dya ni..

BaNgang dulu kini selamanya delete 23 March 2011 at 16:37

Demi duit kau sanggup buat apa saja ummi..Jgn kwn2 terkejut, Ummi merupakan satu2nya perempuan di Malaysia yg masih dara walaupun sudah berkahwin dgn 'pak iran'.

Come on la Ummi Halfida, look whose talking...how abt you? I sama2 keje dgn u masa kat UMBC.. prangai you tu pun bukan elok mana pun..

Tak payah sampai 18 video, minta Cik Ummi siarkan satu sahaja cukup. Upload dalam Youtube kalau takut nak siarkan secara terang-terang. Tapi nie MENYALAK je pada PENCACAI sebab dia tau PENCACAI umNGOK memang suka cerita-cerita tipu nie.

-wakleman

melayu x bermakna ISLAM,ISLAM x semestinya melayu.............kita tengok balasan kepada org yg suka memfitnah,,kt dunia ckp la mcm2,,kita tgk dlm kubor ape ko nk ckp,oke?~FRUSTRATED MUSLIM

korang tengok le jalang ni punya statement "i know about these videos 13 years ago" 13 tahun beb...dah la 18 video, 13 tahun pulak tu perap celah kangkang...tak ke gila jalang ni? aku percaya anjing2 umno (minoritinya) pun akan rasa betapa hinanya jalang bernama umi hafilda ni...lagi satu kalau la betul tambi chik adalah mastermind cerita gila ni aku nak pesan...sudah-sudah la...dosa nkau rogol budak bawah umo pon dah besar...ko tu dah bangka...bawak mengucap la..ko reti tak ngucap?

ummi hafilda ali
azwan ali
azmin ali

tiga beradik tapi berbeza sungguh fahaman dan watak dorang

Depa nie tak tau ka fitnah org tu dosa besaq? doa-doa org teraniaya nie Allah makbul.. Tak takot ka ha puak-puak nie..? yg aku lagi sedih ada jugak kwn2 sekampus yg percaya fitnah nie.. konon blajaq tggi, bnda mcm nie pon failed.. bukak la minda.. jgn tolol sngat la..

aku tringin nk tgk profil fb pompuan opps, betina ni sbb aku yakin betina ni sbnarnya x pkai tudung..betina gila..

Cik Ummi Hafilda kalau nak memfitnah pun biarlah logik. Takkan lah seorang yg pernah jd TPM dan org politik yg terkenal mcm Anwar suka rakam adegan seks jer. Pelacur pun tak nak rakam video seks mereka walaupun diorang pelacur.

Cik Ummi nih lah yang buat segala taktik jahat BN kantoi...kah kah kah

Ni lagi sekor beruk betina jubur lebar. Dia ni ngan Zulkipli Sardin tu satu kerabat. Kaki pembohong, kaki auta, kaki fitnah.

Dua2 ekor buat fitnah untuk mendapatkan sedikit bayaran dari puak2 UMNGOK. Memang dasar pelacur murahan.

mnatang bewk ni khasyaf mcm tok wali ameno klantan tu jugak kot. date stamp video tu baru je, mcmana pulak bole tau 13 thn dulu ni. pusing punya pusing belit tengkok sendiri.

wahai bangsat-bangsat politik.. pikirkan la cara nak selamatkan rakyat, harumkan nama negara, naikkan ekonomi negara... BUKAN JAJA CERITA LUCAH BODOH!!!!!!! BANGANG BETUL LA AHLI POLITIK @ BN NIE....

skrg da tbukti DSAI xbersalah...apa kami Ummi hafilda pula?jgn myorok..malu sume da tau

xtkot ke blasn d akhirat,,,kalo btol pon npe bru skang nak heboh...
Ajaran Islam melarang keras aib seseorang itu didedahkan atau diceritakan. Islam mengajar kita agar kita orang-orang beriman tidak sekali-kali berkata-kata walau apa dan macam mana sekalipun tentang sesuatu keadaan yang tidak elok mengenai seseorang...

Oh mai wahlauwei~~~! :D That female is back with more crap! Pakai tudung pun tak betul.

http://amitwy-copypaste.blogspot.com/search/label/JaNgaN%20KliK

lu 2ngu video DSAI dgn Binatang...???
tibe2 ada pulak trsiar umum video DSAI dgn binatang...
Dgn anjing ker... dgn kambing ker... dgn babi ker...
caner tuh?? hahahahahahahaa...

Asyik-asyik cerita porno banyak perkara-perkara lain yang lebih releven seperti harga barang naik, pengangguran, rasuah dan sebagainya. Malaysia ini tak ada cerita lain ke? Memalukan sahaja.

dia ni ntah2 datuk t dah tala dah...malaysia politik lucah bro...tengok la bn sejak kebelakangan nie...semua buat kontroversi...tapi ahli sendri kantoi terang2 amek rasuah, video lucah x pulak amik tau...sia lantik jadik presiden plak...harap rakyat melaysia dapat tolak munafik2 nie dari terus menghabiskan duit pembayar cukai...

pepuak BN semua dah masok tido ek? aii kesiann....

betina Ummi..rasanya arwah bapak x mengaku anak..apsal terhegeh2 nak mengaku beradik-beradik pulak dengan Azmin..dasar betina murahan...

Aku xfaham betul knp korg taksub sgt dgn anwar n pakatan pembangkang nh..Tak serik ke tgk keadaan kat selangor n penang sana..org melayu melarat beb!! Kita tggu je lah keputusan liwat anwar nant..lepas tu korg pikir2 kan la..perjuangan korag xkan kemana beb!!

Pro-Malaysia

anos(baca sebagai anus 10.49)..ni lagi sekoq puak umno yang bodoh xhabis2..xtaulah kalu tadika pun xsmpt lulus....cakap biar ada statistik..bagi laa skit angka umat2 melayu kat penang & selangor yang melarat tu..tgk pulak tahun berapa..bagi details segala hujah, lengkap dengan info..barulah semua org hormat..setakat bagi peluru kosong nampak sgtlah kita benak,bodoh dan bahalol sangat2...

kenapalah golongan2 tertentu ni takut sgt dgn dsai tu... tak habih2 mengaibkan dia dgn skandal seks... yg pasti, aku tak caye langsung cite2 kotor tu, sbb org2 yg berkokok kat tv/media tu, sendiri pun x semenggah perangainya...terutamanya mrk yg lompat parti neh, bila tertekan skit, sanggup buat apa saje utk $$$$$

Memang BODOH UMMI HAFILDA. Kot yer pun nak 'menyedapkan' fitnah biarlah cerdik sikit. Tarikh rakaman video tu bulan feb 2011. Tup-tup UMMI HAFILDA BODOH cakap dia dah tau 13 tahun lalu tentang video tu...kah kah kah. ALLAH dah tunjukkan KEBODOHAN UMMI HAFILDA...

INI ummi ada serupa BINi Abdul LaHab nie.....suruh org tampil kedepan konon buka ceta , EngKau la Kemukakan bukti....cakap saja apa barang....nak kena saman ke mulut???? wakakakakakakak

''Tak serik ke tgk keadaan kat selangor n penang sana..org melayu melarat beb!!'' - 10.49 pm

Ni lagi sorang pencacai umngok yang hanya membaca media2 pro umngok.setiap hari disogokkan dengan berita2 yang mengampu kerajaan. Gua nak tanya sket

- SEBELUM KERAJAAN PAKATAN RAKYAT MEMERINTAH P.PINANG,KERAJAAN MANE YANG MEMERINTAH P.PINANG SELAMA BERPULUH2 TAHUN?SEDANGKAN PAKATAN RAKYAT BARU MEMERINTAH 3 TAHUN.INI BERMAKNA KERAJAAN BN LA YANG BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP APA YANG TERJADI KEPADA ORG MELAYU KAT P.PINANG.
- KENAPA WAKTU BN PERINTAH,JUAK2 UMNGOK NI TAK LANTANG BERSUARA MENGENAI NASIB ORG MELAYU DI PENANG SEPERTI SKRG.SEDANGKAN NASIB ORG MELAYU DAH PUN KRONIK SEWAKTU BN MEMERINTAH TIME DULU.
- PASTU LAK BILE NAIK JER PR MEMERINTAH,SEMUA JUAK2 UMNGOK NIH MULA NAK TUNJUK HERO KPD ORG2 MELAYU BAHAWA UMNGOKLAH YANG MEMPERJUANGKAN NASIB ORG MELAYU N PR-LAH YANG MEMINGGIRKAN ORG MELAYU
- KENAPE SEBELUM NI WALAUPUN MAJORITI UMNGOK MENGUASAI JUMLAH KERUSI DUN PENANG TAPI KETUA MENTERI DIBERIKAN KPD PARTI GERAKAN.KENAPE TU X DIDAKWA SEBAGAI MENINDAS ORG MELAYU

NILAH SIKAP UMNGOK YANG SUKA MENJUARAI SESUATU ISU TANPA BERPRINSIP TETAP HANYA UNTUK MENDAPATKAN POLITICAL MILEAGE.KAT ORG CINA BN KATA PAS NAK LAKSANAKAN HUDUD DAN NGRA ISLAM.KALAU KAT ORG MELAYU PULAK BN DAKWA PAS KUDA TUNGGANGAN DAP.
LAEN KALI JGN DUK IKUT MEDIA PENGANGKUT TONG NAJIS BN JER SAMPAI OTAK PUN DAH DISETKAN BNLAH SEGALA-GALANYA UNTUK MALAYSIA.HAKTUIHH!

-PEMUDA BANGI-

sesungguhnya akan keluar dajjal dari perut bumi ntuk memecah belah kan manusia.. tanda2 nya sudah ada.. Nauzubillah...,

hahaha...org umno ni, kalau nak nerhujah biorlah guna kepala yg ada otak tu bukan kepala yg lagi satu tu. Betul kata pemuda Bangi tu, dulu sape perintah Penang, UMNO?. Kat Selangor, UMNO memerintah brape lama?. UMNO dah perintah lebeh 50 tahun, brape tanah rezab org melayu tinggal?. Brape banyak banjaran dan pulau bagi kat cina?. Tak lama lagi Kg Baru bakal tergadai. Lupa, tanah TUDM kat Sg Besi bagi kat sape, mak bapak ko ke?. Dan paling utama, brape ramai bkn melayu tapi ngaku melayu jadi pemimpin korang...hahaha...jenis kalau hidup makbapak tanggung tak yah nyibuk bagi komen. Mmmg kalau jenis melayu UMNO ni hidup di ulit nostalgia. Bangsa lain dah maju ke depan dari segi ekonomi korang masih sibuk dgn ketuanan melayu tapi dlm masa yg sama hidup makan gaji dgn cina, membeli belah barang dapur kat kedai cina, beli rokok kat kedai cina, beli roti kat kedai cina bla bla bla..kemudian terpekik terlolong dgn ketuanan melayu. Brape hektar tanah ko atau mak bapak ada, dpt ke seluas Genting, Bukit Tinggi atau paling cikai pun sebesar Pulau Batu Putih. Pirahhhh mabuk

@bunbinban betul. Kalau tgk kat Kelantan majority yang pegang tanah 99% ialah orang Melayu. Sebab PAS yang memerintah jaga hak orang Melayu. Mana ada hak milik orang Cina?? Lepas tu Hak orang Melayu dijaga dengan baik. Orang yang berjawatan tinggi2 jadi doktor dan pakar2 kat Kelantan tu siapa? Ramai melayu BEB!. Melayu UMNO ialah melayu yang tak sedar diri. Aku malu kalau ada orang Melayu dan Islam masih lagi menyokong Barisan Nasional. Anggap diri cukup bagus. Ada otak tak nak fikir. Yang tau baca berita fitnah, tgk video fitnah pastu suka fitnah orang. UMNGOK.

Nak bagi tahu di sini, kerajaan sekrang dah bagi duit untuk pengundi di sarwak menari dan mabuk serta makan. Peruntukan di sekolah memang tidak mencukupi, sampai tandas rosak ibubapa kena bayar...Budak yang tak mampu bayar tak boleh pergi tandas...Kes ini berlaku di SMK bandar baru sg buloh


EmoticonEmoticon