Monday

Video seks didakwa Anwar Ibrahim dan perempuan cina



Nampaknya ini merupakan signal bahawa kes liwat terhadap Anwar Ibrahim untuk menjatuhkannya sudah menemui jalan buntu, maka pagi ini pihak media dijemput pula menyaksikan video rakaman cctv kononnya Anwar Ibrahim terlibat dalam skandal dengan perempuan cina pulak.

Malah orang yang menganjurkan tayangan yang hanya dikenali dengan nama "Datuk T" tersebut meminta Anwar Ibrahim dan isteri agar meletak jawatan dalam masa seminggu jika tidak video tersebut akan diedarkan dan disebarkan kepada umum.



ReJaM© "Video panas tersebut akan siap diupload, semua orang boleh menilai sendiri kesahihannya... pendapat peribadi ReJaM, BN yang akan terperangkap dengan video ini hehehe..."


Update: Video sudah siap diupload, klik sini untuk menonton [Video]

153 comments

mane video? hee.. x sbr nk tgk.. ~~,

kuat lg ka pinggang anwar nk kongkek?
2007 time ni dia dh sakit kn lps kena tumbuk....

Fitnah berleluasa..Ya Allah,kau berikanlah hidayah kpd penyebar & pembuatnya..Aminn!

-mataDUa-

kalau betul ini gambar Anwar, maka wajar anwar letak jawatan. Mcmana dengan Rais dan Najib?

Ala.. dulu masa tahun 1998 pun dah ada video ttg Anwar.. dan dipastikan video tu sebenarnya palsu dan org yg didalam tu sememangnya muka mcm anwar.. mungkin juga datok suhaimi ibrahim (bekas presiden GPMS) yg muka lebih kurang anwar..
kalau dah anwar hari2 kat rumah dengan DS Azizah, bila pulak dia ada masa nak keluar cari pompuan..

Dani

x sabar aku nk tgk beruk2 memaki-hamun & anjing2 menyalak kt sini...

mna video nie..gile cekap rejam..cepat2 bongkar sahih tak sahih..jgn bagi peluang sapa-sapa yang bersalah terlepas..yg tak bersalah pulak ditangkap

latest entry di blog khalis : tutorial wat link dalam komen camni..cam yg korang baca nie

fitnah...macam2 boleh buat..allah maha berkuasa..nanti la,kita akan tengok kebenaran nya...

video rais a/l yatim dan mbok markonah ada tak???

uwekkk...haktuih!!!

dalam lapuran dikatakan tarikh 21/2/2011.
itu minggu perbicaraan.kalau nak buat scrip panggillah yang tau bukan script.ini tidak,nak buat sendiri.
haram mampuih aku tak percaya

nampaknya kemenangan anwar sudah diambang. semakin byk fitnah yg melampau dan terlampau akan menyebabkan org makin tak percaya.

jika diberi tempat dimedia perdana semakin terdedah ia konspirasi politik umno. jika dipanggil umi pontianak berucap, maka makin terserlah ini kerja2 syaitan sebab kenapa umi tk dedah sebelum ini.

hamba berharap semuga umno berdedahkan lebih banyak clip video sex anwar dgn cina, india, negro, manusia, haiwan dll. asalkan umno dpt memuaskan sakit mental mereka.

jangan sampai anwar berkata seperti sukarno apabila musuh politik nya mendedahkan rakaman kehebatan sex beliau, 'rakyat indonesia berasa bangga dengan saya'.

ingat, clip video ini semua cetak rompak sebb tiada yg original..sebab semuanya fitnah belaka.

Firman Allah bermaksud: Wahai orang yang beriman, jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidik (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum dengan perkara tidak diingini, dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) sehingga menyebabkan kamu menyesali perkara yang kamu lakukan. (Surah al-Hujurat, ayat 6)

Datuk T = Datuk Tajib bin Tun Tajak

sebenarnya aku masih teruja nak tahu keputusan serah DNA... tup tup macam ni pulak jadinya


pen buruk ™

Firman Allah bermaksud: Wahai orang yang beriman, jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidik (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum dengan perkara tidak diingini, dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) sehingga menyebabkan kamu menyesali perkara yang kamu lakukan. (Surah al-Hujurat, ayat 6)

source: http://suaraalmuttaqin.blogspot.com/2009/10/dosa-sebar-fitnah-hilangkan-pahala.html

awat nk tunggu smp seminggu???
dedah je laa
senang sket nk saman
budussss...

malam nie korang bukak berita TV 3, confirm dan confident kuar beb..!
hahaha...TV3 pun expert gak cri2 bahan camnie...then, korang nengok utusan esok pagi...agak2 lepas subuh tue cari la utusan..puak2 tak de maruah nie cepat jela bg komen...

tue rais yatim tue..! rogol minah endon pe jadah lak..! x reti2 nk kuar tv..hadoi...! nyampah lak nengok politik puak2 xde maruah nie...

~seorang mahasiswa~ ngee

Yang Benar perlu ditegakkan delete 21 March 2011 at 16:25

Lol.. pasal kes liwat tu pun belum tentu anwar tu menang. Masih bincang pasal DNA dlm lubang kunyit sepol. Kalau DNA itu benar diamik dari lubang kunyit sepol maka ANWAR kenala serah DNA... be gentle la bro.

PALING TIDAK PUN 'BERSUMPAH JER LAH ATAS NAMA ALLAH SWT'... TAKKAN TU PUN SUSAH SGT..

Habislah DSAI...
Diserang habis habisan oleh musuh politik...

Benar atau tidak..
aku tak tau...

Tak kisah la apabenda pun. kalau dia salah, sila mengaku, taubat. kalau dia tak salah, tak payah mengaku, saman balik orang yang buat. bukan susah pun...

kalau orang tak percaya jugak. sumpah ja, bukan susah pun. kalau taktau cara islam, mintak nik aziz, asri, hadi, harussani, qardawi ajaq cara yang betul...

pastu senyap.

setel.



-pasepisepus-

SENANGNYA CAKAP SERAH JE DNA, BLH PERCAYA KE? AKU X CAYA DGN SEMUA NI. LU TAK KENA BLH LU CKP SERAH JE DNA, CUBA LU KENA BATANG LU SENDIRI BARU LU TAU.

SEKRG PAKAI PLAN LAIN PULAK, XDE KERJA LAIN KE? DOK FITNAH ORG JE.

KALAU RAKAMAN TU BETUL KENAPA DATUK T NI MENYEMBUNYIKAN IDENTITI YG SEBENAR? NAMPAK SGT ADA UDANG SEBALIK MEE BANDUNG

SKRG NI TEKNOLOGI CANGIH MANGIH MCM-MCM BLH BUAT,HARAP ADA PAKAR YG DAPAT MENGKAJI KESAHIHAN VIDEO TERLAMPAU TERSEBUT.

YG SI WARTAWAN NI PUN DOK SERONOK TGK GMBR LUCAH, LU ORG TAU X APA DOSA TGK VIDEO LUCAH, LU ORG CR LA SENDIRI, DAH BESAR PANJANG SEMUANYA. X BUAT KERJA LA LU ORG NI DOK PERGI TGK VIDEO TERLAMPAU TU.

APA NAK JADI LA

tak habis2 kes lucah. Budak2 tengok buat malu ja

Syoklah malaon-malaon yg melihat video yg dah 'doctored' tu - hiburan murahankan? Yg pastinya Umno telah kecundang utk memusnahkan integriti DSAI, apatah lagi memandangkan PRU13 semakin hampir! Orang yg berfikiran lemah, tahap pemikiran orang terencat akal sahaja yg percaya apa yg disuapkan oleh mereka yg takut akan kebangkitan semangat seorang pejuang yg bernama ANWAR B IBRAHIM!

Ader ker tidak video tu? Ingat org tu bodoh sgt ka nak letak jawatan kalau dia sendiri tahu bukan dia yg jadi pelakon sebagaimana pemikiran Datuk T tu. Klu ada pun, kenapa nak tunggu sekarang baru nak dikeluarkan tak kala pendakwa buntu dengan isu DNA...

Peliknya, yg pelakon porno Soi Lek tu tak pulak disuruh letak jawatan malah diangkat pulak jadi pemimpin. Walaupun itu isu MCA tapi ianya menjadi perkara dalaman Beer-N yg mana rakan kongsi adalah um-NO-ngok.

Aku akan percaya sekiranya video itu disahkan dgn sebenar-benarnya yg pelakonnya adalan Anwar.

Jgn pulak kezutan dibuat yg akhirnya pelakon tu adalah betina yg mak sendiri tak mengaku anak dgn jelas birth-mark kelihatan.



Wakakakakakakaka..................

Kepuasan nafsu manusia dlm memfitnah sesama m'nusia tidak akan habis dan kontang jika iman dalam diri masih jarum sejengkal!



UMNO & BN-Jawab dulu skandal2 ahli kamu sebelum ini sebelum mengata org!

yang penting siasat...fitnah ke tak fitnah ke belakang kira...

Hmm.. Saya rasa ini satu kesilapan penyokong UMNO sendiri. Video ini akan membuat rakyat semakin sangsi dengan kes Saiful. Mastermind yang bijak tidak akan membuat kesilapan membuat video (palsu) begini.

Saya rasa si Datuk T akan digoreng habis2 oleh pemimpin2 UMNO.

mana video...kasi tunjuk...nak tgok....hahahahahaha.....

nk komen ckit psl yg ssiapa ckp psl DNA di atas..
mmg x dnafikn DSAI nmpk agak takut nk bg DNA die, tp x blh ke kite rakyat brfikir scara logik?
sume taw DNA manusia kekal smpai mati btol x?
dlu kes liwat 1, DSAI dh bg DNA die pd pihak hspital.. kenape skrg perlu bg lg? ape DNA die dh hilang kna buang ke?

Mengugut bukan satu kesalahan?

siasat jangan tak siasat.

umno penganjur tayangan video lucah. dapatkan tiket percuma dari JPM

hati2 byk pihak hdk melagakan2 org melayu..yg pntg siast dulu......kalau difikirkn jika ini video fitnah dn dalangnye org melayu n islam, yg rugi melayu n islam...kalu betul pun video tu, melayu n islam yg rugi

dua2 belah pihak sama saje...politician skrg mmg mndptkn undi dengan fitnah

datuk K??... apasal x guna nama betul??... x de K**** betul la... konfiden video tu betul kasi publish jer... senang citer... aku jamin ramai yg backing datuk K ni... k'jaan m'sia... UMNO... mesti suka... mmg betul2 x de K**** datuk K ni...

sokong di hapuskan politician yg suka menfitnah tk kira parti mana pun..membantukan negara utk bergerak maju je...satu hal nak kena urus hal2 fitnah dorg ni....politician yg mengeluarkan kenyataan tnpa fakta/ bukti syor di sekat dr bertanding...peace

kebanyakan kan org jahil........mereka akan percaya kepada org bersumpah..........sedang ulamak fekah yusuf al qadawi mengatakan liwat tidak boleh bersumpah.....hanya org yang jahil yang suka bersumpah

kasihan UMNO...tiap kali PKR buat benda buruk pun, salah UMNO...itu lagi teruk fitnah tu...sepatutnyer cari ler kebenaran, pastu baru cari siapa penyebarnyerr...tak mustahil juga ianya datang dari puak PR sendiri untuk meraih simpati atau nak menjatuhkan kepimpinan sendiri....mungkinnn...semuanyer berkemungkinan...yg pentingnya selidik dulu...dah confirm baru ler boleh berteriakk...gunakan akal yg tuhan berikan pada setiap hambanya..fikir fikirkan...

mana vidoenyaa......nipu je umno nih...

BUBAR JE DUN SRAWAK TERUS TERBIT VIDEO KAHKAHKAH PERCAYANYA AKUUU...

Macam2 je le fitnah. Bubar dun sarawak je tup2 keluar fitnah baru. mesti ada udang dsebalik char kuew teow.pelbagai taktik diguna untuk mengaib org.insafle dn byk2 taubat drpd duk bt fitnah ni.jgn kena btg hidung sendiri dahle.Sape datuk T?

video berkemungkinan datng dri mana2 pihak. tk semestinye pihak yg jelas musuh kita mungkin musuh dlm selimut...yg pntg siasat...senang betul nak gugat keharmonian malaysia skrg ni.

-amanaku-

jgn layan org gile nnti kita jadi gile...

dulu aku sokong bn,,, tp sekarang tak lagi. sebab aku tak sanggup berkongsi dosa2 yang melampau ne...aku percaya liwat 2 tu.tp masuk kes ini,baru aku tahu kesemuanya fitnah berlaka... maafkan aku dan keluargaku...

kalau orang suka sama lelaki mana mahu sama perempuan nampak sangat orang nak jatuhkan datuk seri

upengipeng...

lu cakap pakai otakla bodoh....

video seks? siap pangil reporter tgk kat hotel? fuhh hebat betul skrip baru nie! pelik plak yg reporter pun masing2 ada h/phone call teruslah polis biar tangkap org buat 'wayang lucah free'! Datok T? mana dtg plak pengarah porno nie?...surh DSAI letak jawatan?..lol..apa kes! ingat nie negara mafia ker bro?, nie mcm skrip si kitol ajer.

pada aku adalah sangat xadil kalo sume benda disalahkan kt umno...aku tgk pembangkang ni dah mcm maksum pon ada...pantang ada benda xbaik kene kt diorg..umno yg salah...aku rs kerajaan pon agak berhati-hati ngan perkara ni...saluran tv perdana pon melaporkan berita ni dengan agak berpada-pada dan tidak melampau...cuma standardla..org yg diorg temuramah org kerajaan...nak buat mcm mana....
kalo DSAI xbersalah sepatutnya serahkan hal ni kepada polis..aku tetap percaya kalao DSAI xbersalah...kebenaran akan tetap ada di pihaknya...insyaallah...cuma masa saja yg akan menentukan..

najib n rais pon kuat kongkek.....try boh pa video depa....bru sempoi......bn vs pembangkang....

datuk t tu.....datuk tipu....

Mana dia? Nak tengok.....Boleh lawan peter tak?????

Dato T
DATO TAHIK LAKNAT LA TU..
BANGSAT KAT SERAWAK DUK BAHAM DUIT NK TUTUP DENGAN VIDEO SEKS..APA KELAS BRO

MINTA JAKIM BERTINDAK..jgn pandai tulis khutbah jer

seharusnya seorang islam, tidak membuka aib seseorang di khalayak ramai.. (lihat surah al hujuraat 9-12) berita dan video ini hanya akan menjatuhkan BN..

Benarlah Di akhir Zaman fitnah melata dibumi Allah ini!

Takutlah Pada Allah! Takutlah pada Allah!

tolong upload ke youtube juge bah! Teruskan membudayakan fitnah sesama umat Islam

Datuk T sepatutnya kena tindakan.. kerana kesalahan memiliki bahan Lucah.. ke guane?

Korang tau ke fitnah ke apa korang bukan tuhan Allah S.W.T diam2 la.. Berani Kerana Benar Takut kerana Salah

Kene la siasat Anwar Buat Laporan polis Kalau Dipihak yang benar. Dedahkan sape yang bersalah. KORANG MEMANG FANATIK NGAN ANWAR IBRAHIM tak kira la raja ke sape ke wat salah kene hukum

2 lubang paling laris di media perdana Msia - lubang bxxxt dan lubang jxxxr ..

bodoh betul yg present video tu..nk tnjuk kt reporter dulu ngapa?kalau betul bawak je rakaman video tu ke balai...nmpak sngt ada konspirasi tersendiri @ nk glamour cari nama dulu....

fitnah la ni bro...tak syak lg....pas ni mesti ada lg apa salah dsai...tgk je....

hahahaahhahahha romen2 pon mau kasi ddedah ka?...pecaya diri sendiri suda.ape la nak pening2 kepala pikirkan mamat illuminati ni @ mamat yang dapat foundation dari yahudi ni bior kan ...

krn politik,, islam dimain2kn... kdudukan punye psal, snggup ftnah org mcm2.. kat dunia mmg la selamat.. tgk la kt akhirat nnti.. hidup bkn cuma untuk dunia..

apsal klu kena kt pihak pembangkang terus korang kata fitnah..tp klu pasal rais ke,najib ke x der plk korang mintak siasat dlu..terus jer hentam..
tp aku tak kata la yg dlm vid tu betul nuar brahim..

APA BENDA LAAAA.....MCM XDER ISU LAIN DAH NAK SERANG ANUAR...SEX SEX N SEX....DSWA BAGI X CUKUP KEEEE...AKU DAH MENCI TUL TGK BERITA LA NIE...X DER ISU LAIN DAH....ISU SEX ANWAR BRAHIM JER...UUUUWWWEEEKKKK

Semua ni kes kes bekaitan PRU13, kalau pun bukan pihak UMNO buat tp kes ni mmg berkaitan PRU13. Untuk DSAI sebenarnya kes ni memberi beliau lebih kekuatan dan kelebihan.
Untuk sample DNA, kalau kita pun xkan berani nk bg sebab kita tahu sistem perundangan di sini carca marba...contoh terbaik kes kambing hitam Antatuya.
Trima kasih penyokong UMNO sbb bebal korang payah nak padam....

tidak perlu tkut jika xbuat....kalu kat dunia ni peroleh pembalasan yg xadil,di akhirat sana adalah segala penghujungnya....disana semua akn diadili seadil2nya....ingat lah kepadsa sesiapa yg melkukan fitnah....

kena kenceng lg melayu dgn propaganda jijik UMNO..wakakaka

mana video?? aku nak nilai...

kalau betol anwar bersalah dia tak layak jd pemimpin . tapi najib ?

Salam... Tu Tandanya Manusia semakin BIJAK berfikir sesama insan yang MURNI.. apa kata tunjukkan kemuliaan bak kata pepatah yang patah.. BUANG KELAUT MENJADI DUGONG.. BUANG KE HUTAN MENJADI BERUK... BUANG KE DARAT MENJADI PENYANGAK... bagi mereka yang taksub sesangat sampai nak mampus tu pilih la korang nak kena buang kat mana??? tapi paling senang BUANG KE NERAKA je la..

VIDEO = Mana video..??!!! Siapa nak bertaruh..??? Video tu tak kan muncul secara JELAS memandangkan ianya di rakam secara sulit oleh Datuk T [agaknya la..] Persoalannya... kenapa sekarang..??? kenapa tak tahun-tahun sebelumnya..??? Fikir-fikirkan lah wahai hamba ALLAH yang bijaksana lagi adil...

POLITIK = Tak kisah lah BN atau PR yang memerintah tetapi kita harus melihat kepada aspek Pembangunan dari segi EKONOMI, KESELAMATAN, KSTABILAN NEGARA baru lah kita di katakan MATANG dalam menjana POLITIK Negara di Rantau Ini. Walau pun secara kasarnya saya melihat BN masih lagi mampu untuk menguasai tampuk pemerintahan NEGARA secara keseluruhan. Tidak di nafikan kekuatan PR semakin menyerlah tetapi ianya masih tidak mampu untuk mentadbir NEGARA kerana perhubungan negara luar adalah menjadi UTAMA jika memerintah negara selain MAMPU menjaga KESTABILAN sesuah Negara. Salam

Mana filem nya, kalau benar tayangkan lah...

gile la anwar nie...depan belakang die tala....

Datuk Taib (court)Mammoth kot...

ada asas ada asas kan

sekali datang bala semua mampos termasuk aku sekali

cu cite..cu cite..cu cite..cu cite..cu cite

siapkan je la perahu n makanan dlm tin....

umngok ni mengundang bala betul la.

Seronoknye si muka hitam dari Gombak tu....orang terus lupe kes dia...

apa lah manusia ni..
x habis2 fitnah..
dlu kes liwat..
skrg kes seks plak..kuat tol anwar..kalau korang ad otak..
tau lah kes ni kes fitnah..
tolong lah
org2 B* yg bermacam2 skandal seks bleh diam jek..
walhal bukiti terang..
kalau boleh nak sorok lagi..
ni ntah btol ntah tak vide0 2..
kita maen pcye jek..
yg sonok 2 bnyak lak wartawan g tgk blue...
haha
bod*
apa lah weyh melayu ni..
ap yg nak lagi..
sampai anwar mamp*s baru x kua fitnah lagi ke???
bwk2 ar tobat sape2 yg fitnah 2..
jahanam hidup korang ty

Baik Pembangkang dan Kerajaan...sama ja ni.
semua hipokrit ja.
Saya pilih Yang di Pertuan Agong saja la....
PRU 13 ni malas la mau turun undi...buang masa ja.

Kenapa tiada orang yang buat laporan polis terhadap orang yang menyimpan dan memiliki video lucah tersebut? bukankah orang yang memiliki dan mendedahkan video tersebut bersubahat. sejak bila undang2 malaysia membenarkan individu utk menyimpan video lucah. kenapa kecoh satu malaysia tentang perihal video lucah anwar sedangankan perkara pokok iaitu menyimpan video lucah tiada seorang menteri pun dok kecoh termasuk najib

#QIE

kalau betul DSAI x bersalah..berikanlah DNA nak takut apa??dah la x kasi DNA..Sumpah pon takut nak buat ??takut ke??Kalau dia betul dia kena berani buktikan bahawa dia x bersalah..aku percaya kalau dia difitnah jikalau dia berikan DNA dia dan terbukti DNA tu Bkn milik dia..Benda senang x yah nak dipanjangkan..

kahkahkah peminat fanatik gerak khas

yang pasal kes liwat ni saya serahkan kepada balasan Allah je nanti tapi si Anwar ni memang talam bermuka2......depan melayu ckp lain....depan cina ckp lain....depan india ckp lain.....hipokrit. Sampai maruah dan kedaulatan melayu pun nak dicabarnya.....pls la kengkawan jgn taksub sangat dgn si Anwar ni.....pasal kes guna nama Allah pun dia berani menipu kononnya dlm kitab bible memang dah ada diorang guna nama Allah...sedangkan Ustaz Haron Din siap dah kaji satu bible utk cari nama Allah di dlmnya tp x de pun.......wahai Anwar....bertaubatlah sebelum ajal menjemputmu.....

-Siapa yang cakap tahun 2008 video tu??
-Tu menunjukkan 21minit.02saat08detik
-Abis kalo nak ckp aribulan yang sebelah tu taun 16aribulan28taun2007 lah??
-Tu durasi dia lah..apsal lah xberapa nak berfungsi akal kau ni
-Ke xtau beza tarikh dengan durasi
-Baru kua dari gua gamaknya??
-Nak cakap bodoh..ari2 tgk tv kerajaan.baca suratkabar kerajaan
-Kan banyak info dalam tu
-Info dari penfitnah tegar yang masih dibuka pintu taubat..


~DATUK N~

BERANI KERANA BENAR TAKUT KERANA SALAH.

BERI JE DNA....SELESAI.............

ANUWAR.

dna boleh dimanipulasi....tak selesai...ikut kaedah islam selesai

dari Naga

Datuk N dah tengok ? cayalah....

semoga ALLAH tunjukkan mana yang benar dan mana yang salah... selagi tak turun bala.. selagi tu tak sedar-sedar diri kita ini. jadi macam jepun, kena gempa bumi.... baru nak insaf agaknya ( tak mustahil, itu kuasa ALLAH). ALLAH itu maha penyayang... wallahualam...

ADA ORG PERSALAHKAN UN-NO
ADA ORG PERSALAHKAN DSAI

ADA ORG SOKONG DISIASAT VIDEO TSBT
ADA ORG TERNANTI2KAN NAK TGK VIDEO TU

YG KITA NI RAKYAT BIASA.......XHABIS2 DIPERBODOHKAN

DIAORANG MEMANIPULASI MINDA KITA UNTUK MUDAH PERCAYA BENDA2 KOTOR MACAM NI...MALU ARR KAT ANAK2 KITA DUK DENGAR BERITA GINI KAT TV

WAKLUUU

WATDERHER BILA...

CERITA SENSASI REKAAN SENDIRI UTK MENAMPAKKAN DIRI SENDIRI DI FITNAH BERKALI2 DEMI MENAGIH SIMPATI RAKYAT DUNIAWI ...SENDIRI MENAFI ,SENDIRI TUNDING JARI WALAU APAPUN TIADA JAMINAN DIBERI...YG PASTI USUL DNA PASTI RAKYAT JELATA KIAN MELUPAI...

rosmah mesti dengki tengok video tu sebab najib dh lama tak main pantat dia... hahaha..

datuk T..datuk Temberang

PRU13 dah dekat, macam2 cara nak buatkan pembangkang jatuh... Tapi taktik masih sama... macamana nak tarik pengundi Bi-En lebih ramai? Guna taktik yang lapuk? Kalau betul DSAI buat pun orang dah tak percaya dah, gara2 kes yang dulu2 tu...

Kenapalah jadi sedemikian rupa para politik kita sekarang ini, kita bergaduh sesama sendiri...tetapi ada yang bertepuk tangan...menanti orang melayu bertetak..aku malas nak daftar sebagai pengundi, aku mengundi bila Malaysia di pimpin oleh....sebab aku tengok sama saja sekarang ni dah macam bangsa asing...tidak malu langsung dengan janerasi muda standart dah sama macam mat rempit...kat luar sana tu dah terlalu sibuk berkempen...boleh jadi dengan politik aje, harga ayam semakin naik....malu..

MENANG JADI ARANG KALAH JADI ABU

Allah itu maha adil....Dia xkan menganiaya umatnya sndri.Kebenaran akan terbukti,hanya masa menentukan.Pada zaman yg serba maju nie ,mcm2 fitnah dan aib org boleh buat..janganlah kita sbg makhluk yg d anugerahkan akal serta fikiran dariNya sama2 menambah 'SAHAM'sendiri dgn turut sama percaya dan menfitnah walhal kita x tahu kebenaran serta kesahihannya....

nuar nye kes die soh letak jawatan
najib nye kes..siap bom lagi...entah ke mana
kah kah kah

dsai pnah bg dna thun 98...da bersumpah jgk pg tahun tu....tp xde sape nk dgr...dna dieorg gunakan utk kuatkn bukti bahawa dsai la yg bt kt sepoll bodoss tu...dna yg dlu da ad dan ttp same msh blh di gunekn...nper msh nk mtk lg...klu dsai bg sah msuk lokap! sokong yg benar...daa terang lg bersuluh..mkin ari mkin terserlah kebodohan mereka

sian nyer nuar..mcm2 bala kena atas kapla ko..apa la dosa engkau nuar..tp beruntung jgk ko nuar..klu betul pon ko liwat sepol & main pelacur, tp ramai orang tetap percaya ko tak buat..

Sesuhnnguhnya manusia itu ketika diciptakan oleh Allah..malaikat kata..buat apa nak mencipta makhluk yg jahat, sering berbuat kerosakan dobumi, saling berbunuh-bunuhan,,.."
huhu..
itulah manusia ...
moga-moga aku tidak tergolong dlm golonggan yang hina dina itu,

AKU HIDUP UNTUK ALLAH..UNTUK RASULULLAH...UNTUK AGAMAKU.

P/S:nasihat sy kpd org2 yg bercakap kata2 kesat, memfitnah, menghina atau mengutuk mana-mana pihak, cubalah tanya diri sendiri..."kalau hari ni tiba-tiba aku mati eksiden..aku masuk syurga ke neraka yek? amalan aku ade ke tak ye?"

fikit itu lebih baik dari fikirkn dosa2 org lain

wslm (mati tak tunggu sakit, tak tunggu kena bunuh, tak tunggu tua..tgh baca blog pun jantung bole tiba-tiba stop..)

"manusia akan tahu tujuannya WUJUD dimuka bumi ini jika dia kenal pada penciptaNYA.
korang tahu tak tujuan korang terluah dari rahim ibu korang utk berada di bumi ini? jalani hidup...dan akhirnya MATI...apa tujuannya?
Please..jangan buang masa kalian dgn memikirkan odsa2 org lain....

aku lebih suka mellihat saudara2 seagamaku...membuat kebaikan dan perkara yg bermanfaat utk agama dan negara.

jangan jadi bodoh dari org yg memperbodohkan..kerna anda akan digelar DUNGU!

INI YG DIKATAKAN POLITIK.....DUA2 PIHAK SAMA JER....MSING2 MAHUKAN PANGKA5T DAN DARJAT...LUMRAH DUNIA...

RENUNG2KAN LAH....

BG HAMBA APA PON NK JD ANAK2 DAN BINI D UMH SEMUA CKUP....

SATU YG HAMBA HARAP MINTA DKITA JGN D JAJAH LG.....


WASALAM.....

raymuz

to those who asked, "why doesnt dsai gives his dna again?". once you've given DNA, there is no reason for you to give it again. why? I quote;

"DNA is a very stable molecule. How it is stored plays a big role in how long it will last. DNA that left inside and dry at room temperature can last for years, such as that found on hairs in a hair brush. DNA in harsh conditions such as high heat or strong chemicals, can degrade very quickly (minutes to years). DNA that is preserved well can last a very long time - an ancient human from over 4000 years ago was recently discovered with DNA of sufficient quality that it could be sequenced. DNA can stick around forever, as long as it is in the right conditions"

maybe this is dsai reason for not giving out his dna a second time. if it is said that his dna is damaged, then its the medical staff or hospitals fault for not keeping it in the right conditions. BACA LAH KALAU NAK TAHU SESUATU.

memang kedua-duanya sama sahaja ( BN vs pembangkang), akan tetapi mengapa kita yang mempunyai akal tidak dapat menilai yang mana benar yang mana salah...
nie belajar tinggi-tinggi pun, tak pandai nak nilai yang dipilih itu emas ke batu...yang banyak yang buat maksiat tu yang dipilih sebagai pemimpin (dsai) buat aper... inilah akibatnya kalau salah pilih....
tak semestinya orang yang pakai songkok atau diberi gelaran ulamak itu seorang yang mulia, kadang-kadang mereka ini lebih teruk perangainya daripada setan yang ada
renung-renungkanlah

bukan ke tamby chik pernah ade skandal seks??

hishamidin awal2 lg ckp x tahu menahu...

DATOK T= DATOK TAIK!

Assalamualaikum....sudah-sudahlah...cuba kenangkan kembali tsunami di Aceh...cuba renung2kan tsunami dan gempa bumi di jepun..mlm td gempa bumi di Myanmar...dah hampir dgn kita..cuba sdg kt fitnah menfitnah,,,dtg tsunami..sempat ke kt mengucap..

Datuk T......
Three stooges????

wut so fun...boley la plak skg yea
keep porn video..wut the heck lorh!!!
buat 1 perkara y mggalakkn glgn2 mude
"oh org besar pn ade video porn,why not us pn simpan"
oh yeah knp datuk T smpi kene suruh org tuh letak jwtn yea
mcm nk pakse org je..think la weyh the confirmation pn blm..urrmmm siap soh ugt2 lgi..such a loser la weyh!!! ohh yea sape menteri chinese y ade video for real tuh...xletak jwtn pulak ke..y xslp kate nye y duk kutuk Negeri Kelantan ttp kedai mse hari raya haji....xslh kot kalau pihak dyorg wat.THINK LA WEYH!!!

Takkan ader org menyamar guna taktik Mission Impossible kot, tpi ke mana anwar mhilang dri 2020 hr hingga 2240 hr - 21 Feb 2011?..

Twitter and fb yg korang duk p.screen tu adlh super impose, kalau korang x pecaya cuba cek sendiri twitter and Fb anwar utk tarikh 21 Feb 2011. Takder post dr dia dr 2020 hr hingga 2240 hr.

Menurut geng re...porter, perut 'makhluk' tu xder la buncit pun, cuma bila dia tunduk nmpak besar sket, biasala kalau dah tua hehehe

Satu lagi, knp anwar tiada alibi mnyatakan dia berada di mana2 dgn seseorg yg bleh mengesahkannya, cth ader kt ceramah ker aper ker, knp dia cuma menafikan perut saje.

Knp org yg jumpa video tu pergi tunjuk wartawan dulu, termsuk wartawan harakah.. Knp x tunjuk kt Najib ker, Rosmah ker ..

Knp pemilik video tu dgn beraninya ingin menyerahkan tape tsebut kpd kakwan. Secara logiknya kakwan lebih arif tentang susuk tubuh anwar. Kalau ini adlh fitnah, knp mereka terlalu berani?

Dan yg aku heran knp yg mendedahkan segala keburukan2 anwar adlh antara org yg paling rapat dan pernah bjuang sma2 suatu ketika dahulu..

Kalau Anwar yg terlalu baik ni - dianggap sbg anugerah Tuhan - knp dia mempunyai ramai musuh politik berbanding Najib. Dan persoalannya knp semua musuh2nya anwar adlh bekas rakan2 partinya..

ADA SESAPA KAT SINI BLEH TOLONG CLARIFY PERKARA2 KAT ATS.. BYK BETUL PERSOALAN TENTANG KEWIBAWAAN ANWAR IBRAHIM NI!..

to
Mr Alexander Harith

in politics there is no permanent friends and no permenanet enemies, only permnanent interests.
Thank you

Sbb anwar adalah anigerah tuhan... Pamimpin UMNO sgt takut dgan DSAI. Bertahun-tahun fitnah dan taktik2 jijik dirancang. Kalau Anuar naik, kemana pemimpin2 umno nak lari..... Mesti diorang diheret ke mahkamah dgan skandal masing.... Sbb tue la mereka x lena tidur selagi anwar masih memimmpin...

from:boy ipoh.. aku tngok byk sgat komen2 yg pdas2 dlam ni...yg main lpas ckap pun ada.yg ckap pandai sgat pun ada...aku x sokong mana2 pihak...tp ape yg aku tengok masing2 nak menang kan parti masing2...aku pun x tau mane btul mane salah...nak ikut ckp org mmg semua diorang yg btul...kalau percaya ape yg tjadi kat anuar tu btul,,takut2 nti anuar btul x salah...tp klu aku percaya anuar btul dia d fitnah,,,klu btl dia buat ape yg aku dapat.??klu dia x buat ape yg aku dapat...yg jd panyokong pulak lebih2 aku tngok,,x tau benda 2 btul ke x??kutuk mengutuk,,ada yang mempertahankan,,,klu korang buat keje korang lg bagus...korang doa je kat allah spaya d tunjukkn jlan kebenaran!!!!

alahai politik... aku xkisah sapa menang or kalah.. yg penting kepentingan org melayu di jaga.. korang bertekak sesama sendiri..org cina india omputih sume gelak n tepuk tgn jer..

cth: pilahanraya lepas.. BN menang ktne?.. korg ingat?.. sabah & swk je.. smenanjung apa jadik?;; PKR mmg kompem leh menang,,. n anwar leh je klu nk jd PM.. tggu sbh swk turn parti.. TP korang cube pk la... klu anwar jadik PM... sapa yg boleh ganti dia selepas dia?... siapa?... nk bg sapa? guan eng?..hahhaaa.. tup tup... anwar xdpt nk jadik pm.. then sume dlm PKR berpecah... sbb apa?... hahaa duit byk kuar beb.. tp apa dapat klu anwar xjadik pm?... nothing..
so bermulalah segalanye.. isu isu isu.. sampai la ke isu skrg nih..
org dlm PKR sume lompat la ke sana ke sini...
korng pk la ni pendap[at aku jer.. sekian

aku seronok sangat tengok Anwar gelabah macam cacing kepanasan ..itulah bahana kalau ada niat nak hancurkan perpaduan orang melayu..cukup cukup dengan PKR tu..tak ada faedahnya..menyusahkan orang melaytu je..sokong UMNO dah pasti itu hak orang melayu..ini belum habis kes liwat..datang pulak video seks..kalau macam nilah pemimpin PKR..betullah kata TPM ..PKR tu ..Parti Kian Karam..ayuh pakat ramai pindah kem..tunggu pa lg yob..JOE KELANA JAYA

tamby bahalul!!! jilat bontot serani....!!!!

rahim tamby chik bahalul..!!!! dtok t bahalul..!! jgn jd anjing bn..!!

rakyat dhtahu kau tipukan rakyat melaka,org mlk bukan bodoh mcm kau...bertaubatlah sibahalul!!!

video seks anwar dgn betina chiana?? video lucah tu gambar kau dgn betina serani bahalul tamby..!!!

Wahai orang melayu beragama islam, tidak takut ke dengan azab allah kerana islam itu allah yang punya. Azab allah amat pedih. Ingat lah diri kita berdiri dimana... dibumi allah, rezeki yang kita makan rezeki allah... nafas yang kita sedut (nyawa) allah yang punya... ingatlah wahai manusia yang beragama islam. Mana arah hidup kamu ...FITNAH MERUPAKAN DOSA BESAR.

Tapiiiiiiiiiii, macamana pulak kalaulah (kalaulah) pelaku di dalam video itu memang benar AI ????

Kita org luar tak tahu yg mana betul salah, kalau doninan kat BN ye dia buattu, kalau sebelah PAS/PKR tak buat, tu fitnah. Yg tuduh pun tercalar dgn seks dulu, tapi kalau betul apa nak kata. Tak kah kita bela PENZINA namanya. Biar mahkamah tentukan. ana pelik kenapa Anwar tak bagi DNA sedangkan Saiful bersumpah dgn akuat yg dahsyat sbg org Islam. Kalau tak percaya mahkamah sekaang, cuba peguam2 yg ramai dlm PKR/PAS tak bersidang. Takut yea tak ngaku.

Soal betul atau tidak, tak pasti. Yg pasti ada pertuduhan. Kalau tak ujud , anwar boleh saman balik. Kalau ada harap rakyat terimalah hakikat. sebab tiada manusia yg tak buat kesilapan.

sng je..klu btol AI bersalah kite hukum die la..yg penting hukum islam didahulukan...ade brani gne hukum hudud???sbb x nak jlnkn hukum islam la org brani wt tuduhan mcm n...mslhnye org islam (BN) sendiri pon tolak hukum islam..yg ni korang nk pangkah???haha

sokong Islam!!!!tak payah pening2..kalau dah nampak kemungkaran, jangan lah disokong.saya bukan sokong pkr, tapi apa yg menegakkan agama..saya sokong!!!!

topik x menarik.

Subhanallah...
Teramat mendukacitakan melihat saudara sesama Islam saling menuduh, berdendam, memfitnah, penafian dsbnya.... sedang bangsa lain bersorak kemenangan...ibarat 'menang sorak kampung tergadai'...

Insaflah wahai saudara2 ku sekalian....masa sudah semakin dekat, apa yang dibawa kalian untuk disana kelak???

ak tngok dh...witout no doubt..mmg anwar..korg ckp bkn anwar sbb korg sokong anwar..ak ckp anwar sbb ak xskong ..
klau btoi la..xkan la anwar nk ngaku tu dia...klau ak ak x ngaku..sbb tu sruh polis siasat dlu...ni nk sruh tbuh siasatan draja..xbg lak...lol pnya lol!!!!

salam untuk semua peminat blog ini.

soal anwar kaki liwat serta sex murah ni mmg menarik. ada yg percaya dan ada yg tak percaya ( siap maki hamun BN dan UMNO lagi...penyokong anwar kot). walau bagaimana pun, tolonglah siapa-siapa jawab kemusykilan saya. Saiful Bahri tuduh anwar meliwatnya beberapa kali secara paksa. Dia sanggup dan berani ANGKAT SUMPAH, MENJUNJUNG AL QURAN demi membuktikan kebenaran tuduhannya terhadap Anwar. Mengapa Anwar tidak berani melakukan perkara yg sama demi membuktikan bahawa tuduhan Saiful adalah tidak berasas dan berunsur fitnah semata-mata.Saya rasa Anwar tu orang Islam, kan.Mengapa dia kecut perut untuk bersaksi dengan Allah demi membersihkan namanya? Mengapa tidak seorang pun ahli PKR atau rakan sekongkolnya PAS dan DAP tidak terfikir atau menanyakan Anwar supaya dia juga angkat sumpah macam Saiful? Hairan, ya....terutamanya PAS yg mmg pakar dan arif dalam soal mentafsir AL Quran dan menetapkan hukum-hukum Islam. Ataupun mungkin para ulamak tersohor PAS dan pemimpin DAP terlepas pandang akan soal ini. Hairan....hairan....hairan....

Untuk Alexander Harith....

Saya setuju dengan cadangan dan pendapat saudara. Bukannya apa...sebagai seorang yg tak berapa faham dengan politik, saya juga tercari-cari kalau ada sesiapa yg boleh menerangkan dan menjelaskan tenteng kewibawaan insan terpilih bernama Anwar Ibrahim ni. Cuma baru-baru ini, ada rakan setempat kerja membisikkan kepada saya bahawa Anwar ni mmg gemar 'pucuk muda' atau 'anak ayam' sejak dia jadi pemimpin ABIM lagi. Masa tu dia tak bergiat dalam politik lagi. Betul ke tidak akan hal ni....Wallahhualam...

perlu kah semua ni ? bkn kah sepatutnya menjalankan aktiviti politik dengan adil dan saksama? haha...semua fitnah2 ni cuma membawa keburukan dkt negara sendiri.. x faham betul....

mmg patut pun, apa yg berlaku sekarang ini di terima oleh datuk anuar. Kalau ianya tidak benar, tak mungkin org-2 dlm jumlah yg banyak menghebohkan cerita dgn bukti vedio sekali. Kalau kali ini dgn perempuan cina, sebelum ni dgn laki sama laki. org takkan gila bercakap sebarangan kalau tiada bukti dan punca kebenaran cerita. Datuk anuar pernah disanjungi dan disegani suatu ketika dulu. Kini dia mula di keji dan di hina setelah Allah mendedahkan keaibannya kepada umum. mansaallah....berapa punya buruknya kedudukan yg ditayangkan pada umum.....wanaaujubilah.....

Kalau kes anwar disiasat tapi pasal kes altantuya yang melibatkan najib sedangkan ada saksi tak disiasat, lagi satu kes norita samsudin kenapa dna orang ternama yang ada dalam norita tak disiasat dan banyak lagi kes yang berprofile tinggi tak disiasat. Lagi satu kes perwajasteel apakeputusan nya. Senanag kata kat malaysia ni kalau kes melibat wakil kerajaan tak akan disiasat. Yang akhir sekali bila duit kerajaan di audit dan di beri kepada pengetahuan umum... sampai bila rakyat nak kena tipu. Sekarang rakyat banyag yang hidup susah orang2 kerajaan semua hidup senang. Berusaha pagi petang tapi orang kerajaan yang dapat kesenangan. Rakyat tak mampu pakai mercedes tapi kakitangan kerajaan yang gaji kecik pun boleh pakai mercedes cuma lepaskan projek kerajaan...

anwar pun orang kerajaan jugak dulu ler..

tak semua orang kerajaan senang cakap siang pandang pandang ,ada yang malas nak fikir semua buat kerja dapat gaji kerana allah ,yang tak betol jawab depan allah ok

Aku dok tunggu komen jamil khir,mak cik tah dan dr mt zin. apafatwa mereka agaknya. Mungkin video ini telah di tayang semasa cabinet meeting.

Apa punya bodo nyer beberapa komen kt atas tue..
Suruh belajor agama Islam, malas.. pastue leh boleh bg pendapat yg songsang ngan Islam. Hukum bersumpah dgn nama Allah/Quran atas nama mangsa liwat; xboleh sama sekali ( lingkup umat kalo main sumpah2; sumpah jer harta leh jd hak dia )
aku kecik2 dulu pon bila suruh bersumpah mmg takut, sebab dh diajar takutkn Allah baru takutkn maknusia.. skank nie mcm suh anak2 kiter jd pendusta agama jer. Masuk lak bab DNA, Lg kes bodo.. DNA nie payoh nk musnah, dulu dh bg.. so pakai jer lh. atau hang nk g calit kt *** saiful atau kain dia, silakan beri.. Aii nasib baik aku xbercita2 nk jd hakim.. Msk lak kes sex amoi, pecah perut aku 1st time dengo. Lantak arr kalo dia nk main pon, yg aku heran sebab apa si T nie leh simpan video lucah n ugut org ltk jawatan.. 2 kesalahan disitu.. so pakailah undang2 barat ciptaan melayu sebaiknya.

P/S: Aku bkn penyokong anuar, aku penyokong hukum Allah. Sapa x gunakan apa yg tlh Allah tetapkan maka lingkuplh institusi tsb. bkn kata malaysia yg kerdil nih, negara maju pon leh lingkup. Aku beragama Islam (1) Melayu (2). cukup masa aku pangkah, sebab wajib.. (kalo ikutkn malas)

saya setuju dgn pendpt saudara. Islam itu mudah, kiter jer yg bt berat sb dh bercampur ngan hukum dunia.. Ari2 asik layan kes nie jer, boring arr aku sebagai rakyat 1 malaysia. kt pon dh diasuh ngan hukum2 dunia sejak kecil. riba,rasuah skit2 biaser lh tue. nk idup ma. rasuah kecil kono, yg besar lepas. Kes anuar nie leh lah aku katakan;

"Kes terbingung di dunia"

baik aku layan hindustan.. kahkahkahkah

zaman kebangkitan Islam. Islam bkn xkuat, cuma sekarang umatnya byk yg tidur . kalau mereka bangkit bencana bagi freemanson;baik setup lineup dulu.....

agama dan politik xboleh dipisahkan, kalau dipisahkan jadilah nasib seperti saudara anuar tue. Fitnah berat berleluasa

mengapa kita suka mengaibkan orng lain tanpa ya benar atau tidak kalu pun anwar buat begitu ,mengapa harus kita yang menghukum hamba allah ni cuba la fikir kita di dunia ni suda terang-terang aibkan orang, tapi nanti d atas kita sendiri pulak d aibkan ,saya bukan menyokong apa yang anwar buat tapi kita sebagai saudara islam biar ALLAH yang menghukum umatnya,,,,,,,,,,,,,,,,

MCM2,ISLAM SAMA ISLAM PON NK FITNAH SESAME SENDIRI.PUAK CINA TPUK TAGGAN TENGOK ORG MLAYU JTUH.COHTOH MCM P.PNANG. KHAAAYUUU PNYA ORG!!!!!!!!!!!!!

Fitnah nie adat manusia di dunia ini. Bila berkata ttg persoalan bangsa nih mmg agak rumit skit bg yg xmendalami ilmu sejarah. persoalan adakah anda seorang melayu yg tulin pulak akan wujud, atau melayu campuran.. huhu. senang cerita samaada anda seorang islam atau bkn islam. siapa kayu yg sebenarnya? adakah bahasa melayu diiktiraf di dunia? kat google translate pn bahasa indonesia mendahului bahasa kita.. semangat ketuanan melayu nih start dr empayar melaka lg dh meluap2 sampai sekarang.. last2 punah jugak dek kerana fitnah dan hasad dengki.

pikir guna akal .. ukur kekuatan diri utk bangun dr kegelapan.. kembali kepada Islam yg xkn mundur sampai akhir zaman. terima kasih

orang takda akal jer yang tak bo menilai dan membuat konklusi dgn baik. dan satu lg org yg tak sanggup tanggung risiko adalah org yg tak kn maju sampai bila2. gaji aku sama saja; takda pulak aku nampak yg ok.. realitinya.. gaji 2k seminggu bo abis dibakar oleh tax dan utang. itu takut, ini takut.. mcm tak di bekalkan dengan iman..
sudah2 lah ditipu oleh golongan songkok tinggi

fitnah je 2 !!!

PR sarawak dh selesai.. BN mng kt kg, dap mng kt bandar.... leh tutup kes lh
dan2 loni kes sex n raja petra ... ahhh
jgn naikkn apo2 lepah lu berhabis juta2 kt saner udoh.. jenoh rakyat kt semenanjung nie tanggung nanty.

Bagi gue Anwar adalah juara.Biar jasad disiksa nama dinista dengan pelbagai cerita dusta jiwa dan raganya tak mudah dipenjara.Tahniah TV3 dan sekutu media( BN-Baris Neraka) kalian akan dihukum didunia jua akan diminta dipertanggungjawabkan atas kerja dan amalan kalian untuk kerja-kerja jahat ini.Anda tanyalah hukum pada Ustaz dalam Program Tanyalah Ustaz ganjaran pahala bagi kerja kalian. "Berkata benarlah biarpun pahit"

kes terhadap anwar semakin menggelikan hati....macam budak budak.
memalukan kita orang melayu. kes anwar ni boleh dijadikan cerita seperti si luncai, pak pandir, haji bebal. boleh di bukukan dan boleh jadikan
buku komedi. dah malas nak ikuti kes tersebut. kes liwat dulu dah tak boleh percaya. mana kita pernah dengar lelaki rogol lelaki dengan tidak ada bantuan orang lain. dari Labu Labi








l

Dalam video (21/2/2011) - rambut dato' seri anuar ibrahim pendek sampai nampak kulit kepala...
Di mahkamah (22/2/2011) - rambut dato' seri anuar ibrahim panjang hampir menyentuh kolar...

kalo ye pun nak fitnah orang, kaji le setiap inci tindakan. ini tidak.... nampak bebenor ketidakcerdikan mereke.. orang yg terlibat dalam anasir jahat ini, segere le bertaubat selagi ade mase. jgn nanti nyawa dah sampe ke khalkum, baru nak bertaubat... dah terlambat


EmoticonEmoticon