Sunday

Video seks jadi alat mudah meraih sokongan rakyat


Pemimpin hari ini semakin bijak untuk meraih sokongan rakyat. Pemimpin hari ini tak perlu pening kepala memikirkan bagaimana untuk menaikkan ekonomi rakyat, tak perlu bersusah payah megkaji formula untuk menurunkan harga barang, tak payah berhempas pulas memerangi kadar jenayah yang meningkat.

Apa yang paling penting untuk meraih sokongan rakyat, kerajaan harus tahu bagaimana, dan bila masa yang paling sesuai untuk meletupkan isu video lucah? Apabila video lucah dijadikan isu nasional, rasuah dan salahguna kuasa jadi isu kecil, kenaikkan harga barang dan saman ekor tenggelam, perjanjian setan Barisan Nasional dan SNAP di Sarawak juga tak siapa peduli.

Sungguh pun kepala taik paling besar gerombolan songkok tinggi menafikan mereka terlibat dengan penyebaran fitnah video seks lelaki mirip Anwar Ibrahim, dalam masa yang sama mereka berlumba-lumba untuk meraih sokongan rakyat melalui video seks.

Hari ini blog-blog penyokong gerombolan songkok tinggi memaparkan gambar-gambar penyokong-penyokong UMNO menyuruh Anwar Ibrahim mengaku berzina dengan pelacur cina (seperti dalam video seks). Ini dia taktik meraih sokongan dengan video seks, malah mereka bangga melakukannya.


Mudah! Memang mudah rakyat diperbodohkan! Dengan hanya bermodalkan video seks, isu nasional boleh dicipta, kerajaan Barisan Nasional akan kelihatan suci, sekaligus rakyat akan berlumba-lumba dengan rela memperbodohkan diri menyokong kerajaan video seks.



ReJaM© "Kepala taik Gerombolan songkok tinggi nafi terlibat dengan penyebaran video seks? kah kah kah..."

44 comments

hmmm..anda percaya...oh tidak...

Aku tak percaya langsung!

sebenar-benarnya widio seks ni untuk mengalih tumpuan rakyat dripada pilihanraya serawak yang tu je...ini supaya gerombolan barisan neraka dan konco2 seperti spr dpt fokus dgn aman damai...camana? pandai tak upco?

Tunggu siasatan selesai dulu baru buat kesimpulan, ini belum apa2 dah buat penafian... Video tu kau orang belum tengok lagi, sekadar dengar penjelasan Johari & Chegu Bard kaki ampu tu aje.... Johari tu tuduh org nak sogok dia keluar pkr pdhal awal2 dia dah mintak RM100k duit pelincir la untuk ajak MP korang keluar parti, sebab Dato' T x layan si Johari bedebah tu dia pusing statement kut lain...nak sedapkan hati korg....

aduhai negara ku... mcm2 penemuan luar biasa sekarang nih.. plz jangan tengok..

Wartawan Harakah/M'kini ngaku Anwar dalam video?

Dari Langkawi blogger Papa Gomo hubungi saya meminta supaya saya menyertai pertemuan dengan wartawan harakah dan beberapa orang yang lain lagi di sebuah restoran di Jalan Yap Kwan Seng malam tadi.

Katanya , kau pergi saja, kau jangan risau, itu kawan aku dan orang itu telah pun menonton video seks berkenaan hari isnin yang lepas.

Mengikut cerita wartawan harakah berkenaan yang juga kawan kepada Papa Gomo memang benar beliau telah menonton video tersebut pada hari isnin lepas di Carcosa Seri Negara.

Beliau yakin 100 % lelaki dalam video berkenaan adalah Anwar Ibrahim. Tidak mungkin video itu dipalsukan kerana katanya ianya dirakam dari empat sudut.

Saya tanya dia, "habis itu kenapa harakah tidak laporkan yang betul" ?

Jawabnya, "saya hanya pekerja bro, yang menentukan bos dan itu semua adalah politik".

Dalam hati saya berkata , "parti islam pun menipu juga ke" ?

Katanya lagi, tiga orang teratas dalam harakah semuanya telah dipegang oleh Anwar Ibrahim dan sudah tentu mereka hanya melaporkan berita mengikut selera Anwar.

Fuhhhhh, papa Nurul Izzah memang hebat. Bukan hanya hebat di ranjang, malah hebatnya sehingga boleh menguasai harakah yang dimiliki oleh Pas. Tidak mustahil satu hari nanti, Pas akan dikuasai oleh Anwar. Sekarang pun sudah kelihatan tanda-tanda ke arah itu.

Mengikut wartawan harakah itu, wartawan malaysiakini juga menonton video berkenaan dan cakap benda yang sama kepada beliau, iaitu lelaki dalam video itu adalah Anwar Ibrahim.

Katanya dari sudut mana Johari Abdul kata itu bukan Anwar beliau pun tidak tahu melainkan pembohongan semata-mata.

Jadi, apa kita nak kata lagi ? kalau wartawan harakah dan malaysiakini pun kata itu Anwar Ibrahim, kita nak kata bukan lagi ?

Memang sah jawabnya itu Anwar Ibrahim. Jangan lagi anda semua tertipu dengan harakah dan malaysiakini. Apa yang mereka laporkan itu bohong semata-mata. Wartawan mereka yang pergi cari berita sendiri akui itu adalah Anwar Ibrahim.

Balik pejabat, apabila mereka tulis berita benar, bos suruh tukar kerana bos semua telah dilimpahi dengan wang ringgit yang dicurahkan Anwar.

Sumber: Blog The Unspinners

hukum menuduh orang melakukan zina tanpa mengemukakan 4 orang saksi yang adil ialah QAZAF dan boleh disebat 80 kali sebatan...dalam sejarah islam pun pernah berlaku, pabila ada sahabt yang menuduh saidatina Aishah berzina, sehingga turun ayat ALLAH untuk menafikan perbuatan tersebut...maka sahabat yg menuduh tadi disebat 80 kali sebatan....


Kali nie UMNO nak buat fitnah pasal zina..?come on la..rakyat sekrang bukan sahaja dah tak rabun malah dah tak buta dengan propaganda murahan puak2 songkok tinggi...

Kalau dulu ramai gak ulama' agama keluar masuk penjara, kerana semata2 nk tegakkan islam...kita sebagai golongan nk tegakkan agama, tak perlu takut..! nie sume permainan duniawi...!

~remaja belum boleh mengundi~:-)

Tapi yg kena DSAI jugak.....heran2....takut beno org kuat BN/UMNO tu dgn DSAI....

-Tengok, Baca dan Tafsir-

Kepada Anon 27 Mac 2011 10:03 PM ..

Banyak betul duit Anwar kan nk bg diorg2. Patutnya Anwar org paling kaya kt M'sia setaraf kerabat2 Mahadir dan Najib tu.

UMNGOK mmg tkot ngan DSAI..
sbb tu dyorg tuduh mcm2.. nk bagi DSAI jatuh!
n nk halang DSAI jd pmimpin.. sbb tu dia guna taktik kotor nih..
mereka fkir mreka brkuasa!..
pdhal dia xsdar yg rkyat celik mata doh leni..
hok xcelik mata lg mokcik2 & pokcik2 atas pagar hok duk kapung nuh!
UMNO bgantung ke hok tu jah.. mmg KALOH la mu UMNGOK..
bak kata DSAI: Kita tggu Pilihan raya nt!.. LAWAN TETEP LAWAN !!!!

Aku tak kiralah apa pun org UMNO yg dh tgk video tu kata. AKU NAK VIDEO TU DIUPLOAD KT YOUTUBE SEKARANG JGK!!! BUAT APA DGR ORG CAKAP KALAU KO SENDIRI BELUM TGK VIDEO TU. BIAR RAKYAT NILAI SENDIRI. TAK PAYAH NK SIMPAN2 VIDEO TU. CEPAT SIKIT EDIT MANA2 YG TAK BERKENAAN KT VIDEO TU DAN KASI UPLOAD LA SONGKOK TINGGI.

ermm...cuba bagutahu sape wartwaan harakah /malaysiakini?pandai wat citer hehehe

Kepada Anon 27 Mac 2011 10:03 PM ..

Banyak betul duit Anwar kan nk bg diorg2. Patutnya Anwar org paling kaya kt M'sia setaraf kerabat2 Mahadir dan Najib tu.

-----

Anwar kan agen Yahudi mesti la bnyk duit dia, kalau tak mcm mana dia boleh kerap sgt ke luar negara sebarkan propa songsang dia pd agensi berita asing tu....Cuba fikir logik mana sumber duit yg Anwar dapat???

anon 27 mac 2011 10:17 pm..

ak rase umeno yg ko dk jilat tu terang2 ng yahudi.umeno upco 2 apehal der??adkah dr arab @ dr myamar si apco 2??

ada lagi kaki penegak fitnah ni. Nabi tak mengaku umat. Tau dak. Tak ada 4 saksi yang baik. Tutup kes. apa lagi. Lain cara tidak ada kecuali pembuat mengaku sendiri.

ada lagi kaki penegak fitnah ni. Nabi tak mengaku umat. Tau dak. Tak ada 4 saksi yang baik. Tutup kes. apa lagi. Lain cara tidak ada kecuali pembuat mengaku sendiri.

-----

kalau takde 4 saksi tu video CCTV tu pun boleh jadi saksi...

anon 27 mac 2011 10:17 pm..

ak rase umeno yg ko dk jilat tu terang2 ng yahudi.umeno upco 2 apehal der??adkah dr arab @ dr myamar si apco 2??

-----

APCO tu xde asas langsung, itu rekayasa jahat Anwar sampai kena gantung 6 bulan dari sidang parlimen, itu pun ko masih nak percaya membabi buta...

Tanpa Nama berkata...
ada lagi kaki penegak fitnah ni. Nabi tak mengaku umat. Tau dak. Tak ada 4 saksi yang baik. Tutup kes. apa lagi. Lain cara tidak ada kecuali pembuat mengaku sendiri.

-----

kalau takde 4 saksi tu video CCTV tu pun boleh jadi saksi...

27 Mac 2011 11:02 PM


source: http://milosuam.blogspot.com/2011/03/video-seks-jadi-alat-mudah-meraih.html#ixzz1HoTEW0MX

sape ajar neh 4 cctv tu boleh jadi saksi?? ko belaja dgn umno apco yahudi tu ke?? baca la wei ustaz2 dah tulis..bnyk..nak tulis komen pon beragak la sket..kang aku kata bebal..marah plak..

sape ajar neh 4 cctv tu boleh jadi saksi?? ko belaja dgn umno apco yahudi tu ke?? baca la wei ustaz2 dah tulis..bnyk..nak tulis komen pon beragak la sket..kang aku kata bebal..marah plak..

-----

Kadang2 saksi pun boleh putar belit fakta & bukan senang nak cari 4 saksi, ko ingat si pelaku tu nak buat benda tak senonoh tu nak panggil 4 org dulu suruh jd saksi sebelum dia buat benda x senonoh tu BANGANG, mestila dia buat sembunyi2, video CCTV tu jelas nyata ko boleh nampak pelakunya BAHALOL...

Video Seks Anwar : Mat Sabu dan Mustafa Ali Sudah Tonton

Susulan dari pendedahan saya berhubung kisah benar yang diceritakan oleh wartawan harakah malam tadi mengundang satu lagi berita panas yang sampai kepada saya sebentar tadi.

Difahamkan beberapa hari lepas dua orang kuat Pas dari kumpulan yang pro Hj Hadi telah pun menonton video seks lakonan Anwar Ibrahim yang berjudul Papa Hebat.

Dua orang tersebut adalah Mat Sabu dan Mustafa Ali.

Walaupun telah menontonnya, sehingga ke hari ini mereka masih mendiamkan diri.

Kalaulah benar video itu palsu, saya rasa tak sampai setengah jam selepas menontonnya mereka berdua dah panggil semua media yang ada di Malaysia ini untuk memberitahu dunia bahawa video itu palsu.

Kalau mereka mendiamkan diri itu apa maknanya ?

Maknanya perkara itu betul....

Beranikah kedua-dua pemimpin Pas tersebut menyatakan pendapat mereka selepas menonton video berkenaan ?

Kita tunggu.......

Sumber: RBF online

Kadang2 saksi pun boleh putar belit fakta & bukan senang nak cari 4 saksi, ko ingat si pelaku tu nak buat benda tak senonoh tu nak panggil 4 org dulu suruh jd saksi sebelum dia buat benda x senonoh tu BANGANG, mestila dia buat sembunyi2, video CCTV tu jelas nyata ko boleh nampak pelakunya BAHALOL..

-----

aku dah agak..konpem marah punye ko neh.. mmg la saksi tu boleh menipu..sbb tu dlm islam bukan senang nak tuduh zina..WAJIB ada 4 orang saksi yang waras dan boleh dipercayai..video langsung x boleh diguna pakai sebagai bukti sbb video lagila boleh direka..mmg dah hukum dalam islam..lagi..sape2 yang buat tuduhan palsu zina..die perlu dihukum qazaf iaitu 80 sebatan..kalo yg betul2 bersalah berzina pon sebat 100 kali..kenapa beza 20 je?? sbb Allah nak menunjukkan betapa beratnya menuduh seseorang itu berzina..ada paham??? kalo x paham lagi..ko cari lah mana2 buku yang patut atau blog2 ustaz yang ada tulis psl neh..kalo ko xpecaya kat ustaz2..ko g cari tafsir al-quran..cari psl hukuman tuduh orang berzina..

lgi satu..kalo berani..pakai la nama..ni anon je..ape barang?

Wajah sebenar Anwar Ibrahim yang Hipokrit:

Boleh jadi Imam
Boleh jadi Khatib
Boleh Menari
Boleh Menyanyi
Boleh berlakon Sakit
Bermuka-muka
Menyokong Hindraf

ANDA TAK PERCAYA??
Tonton Video di Youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=ZxNmiQ1EjJE&feature=player_embedded
Mengamalkan Nepotisme
Menghapuskan DEB
Merelakan Murtad

Wajah sebenar Anwar Ibrahim yang Hipokrit:

Boleh jadi Imam
Boleh jadi Khatib
Boleh Menari
Boleh Menyanyi
Boleh berlakon Sakit
Bermuka-muka
Menyokong Hindraf
Mengamalkan Nepotisme
Menghapuskan DEB
Merelakan Murtad

ANDA TAK PERCAYA??
Tonton Video di Youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=ZxNmiQ1EjJE&feature=player_embedded

ANDA TAK PERCAYA??
Tonton Video di Youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=ZxNmiQ1EjJE&feature=player_embedded

----

Kalau video ni pun korang kata "superimpose" reka2 jugak aku tak taula nak cakap mcm mana lagi, lakonan ANwar....

isu terbaru terkini....korang nk tau ttg pekara ni x????
<a href="http://keretareput.blogspot.com/2011/03/industri-kereta-hakat-halfcutkedai.html</a>isu halfcut

bg la nama 2 bro...
br senang nk sound...
pondan ke bg tanpa nama...
dasar penyokong songkok tinggi...
blm tgk najib ag bermuka2...
pemimpin songkok tgg dan kroni2nya...
suma nk duit je...
ni suma kn byr la,bkn xtaw...
org kg ambo penah di bayar rm20 utk berjaln membantah suatu isu di shah alam...
pelawok btl golongan songkok tgg nie..
nie pn yg wat bantahan pun mcm bdk2 je...
brapa sen la yg diaorg dpt agaknya....
ntah2 ckp bl biskut agaknya,,,,

ala..kalo tgk betul2 tarikh2 kat video tuh.. mase kt dlm ambulans bulan 4..mase kt hospital dh bulan 5..mstila dah mcm sihat sikit..pastu mase dgn jumpe dgn family..mestila dah sihat banyak..aku rase die terlupa censor tarikh tu la..eh..diorg ni mane men censor2..video lucah pon men tayang je..hahaha..

alamak..tertinggal ayat sket..ni yg sbnrnye..

ala..kalo tgk betul2 tarikh2 kat video tuh.. mase kt dlm ambulans bulan 4..mase kt hospital dh bulan 5..mstila dah mcm sihat sikit..pastu mase dgn jumpe dgn family..dah bulan 9 dan bulan 10..mestila dah sihat banyak..aku rase die terlupa censor tarikh tu la..eh..diorg ni mane men censor2..video lucah pon men tayang je..hahaha..

pd anon 27 Mac 2011 11:05 PM


weh...nampak sgt anda tak follow isu apco...


-KSK-

demi sygkan negara dan agama islam ku yg pasti aku akan gunakan undi aku sebaik mngkin..yg pasti bukan pangkah UMNO, PKR or PAS tpi D*P dan M#A yg sibuk memantapkan permintaan mereka utk memperkukuhkan kedudukan mereka sbb diorg menyuarakan apa yg pengundi diorg nak..biar azan dh tk blh dilaksanakan...biar kita semua ckp bahasa omputi & mandarin (dua2 dh jd bahasa kebangsaan...ok la kan coz org melayu dh nak hapuskan ketuanan melayu..so tk pyh ckp bhs melayu).....ya...hidup ....

-REFOMARSI MAUT-

Penyokong PKR ini memang ada "sindrom penafian" yang tak boleh diubati, semua yang nyata korang nak nafikan, memang dasar pencacai...

umngok sindrom gila sex, gila liwat gila dna dan gila video lucah

umngok sindrom gila sex, gila liwat gila dna dan gila video lucah

----

Setahu aku ini sindrom Ketua Umum Parti Kelentong Rakyat Al-Sheikh Sivaji AnuWar Al-Juburin...

anwar lelaki sejati kehebatan sexnya menjadi cemburu sekian rakyat negara UMNOLEMAHSYAHWAT

APCO tu xde asas langsung, itu rekayasa jahat Anwar sampai kena gantung 6 bulan dari sidang parlimen, itu pun ko masih nak percaya membabi buta...

27 Mac 2011 11:05 PM

-------------------------------------------

contoh pencacai yg hanye tgk cite indon kt tv3 suku..amk spm blk la wey

Romantika di Tampoi delete 28 March 2011 at 16:57

Pencacai umngok dan parpukari seronok mebicarakan hal 'dalam kain' DSAI..

1-tak malukah anda mengiyakan perkara yg terang-terangan bukannya Anwar??
2-tak susah hatikah anda menanggung dosa Fitnah??
3-tak bersalahkah anda menyebabkan hidup DSAI sekeluarga berantakan??

kalo anda kaya & berduit, ingatlah kesenangan bukan selamanya
kalo anda bahagia, ingatlah itu semua ujian dari Allah s.w.t

**hari ini hari kamu, esok lusa siapa tahu..

Bini sendiri pn xreti jaga!! nak jaga Negara konon..
Camtu ke nak Memimpin negara aku nih?? humm :/

Tak lambat lagi malaysia akan jadi mcm Mesir, Libya... huhuhu...
ak pn dah membuak2 dah nie.. dengan MEDIA yg dok memfitnah, tayang crita INDON...


Media Prima dirasuah kerajaan, Sungguhpun anuar tu meliwat ke,seks ke,, pe kene mngena ngn masalah negara.. Korang pn penah wat dosa gak,, ntah2 lagi dasyat!!

politik kotor...memang kotor dan memalukan...

umporno yg kotor, bukan politik


EmoticonEmoticon