Friday

Video seks meletup menjelang pilihanraya Sarawak




Makcik-makcik dan pakcik-pakcik, abang-abang dan kakak-kakak, kita lupakan kisah duit hilang, lupakan kisah balak tumbang, lupakan kisah ugut orang tipu orang, semua cerita tak penting. Mari ramai-ramai kita tonton video seks oleh manusia paling jahat di dunia.

Jangan peduli duit kita hilang, anak dara kita hilang, bini kita hilang, kambing hilang, lembu hilang, tanah hilang, semua hilang. Makcik-makcik dan pakcik-pakcik kena percaya cerita yang paling penting dalam negara ini, adalah cerita Anwar Ibrahim dan video seksnya.


RemBat© "Mari perbodohkan diri beramai-ramai"

9 comments

SEKS DULU KINI DAN SELAMANYA delete 25 March 2011 at 16:27

jgn pedulik jugak dara ilang..wakaka..

jom cari lagi video anwar..takkan ada satu je..messti ada juta2..kan??

hottest entry di blog khalis :
Feel peminat bola sepak sluruh dunia

Insan yang hebat walaupun tanpa kaki

dah takde modal nak politik nampak gaya bn mcm nak tumbang jer

BaNgang dulu kini selamanya delete 25 March 2011 at 17:37

kawan2 sila buka link di bawah. Rakaman sebenar perancangan jahat Geng2 Najis buat video sex

http://www.malaysia-chronicle.com/index.php?option=com_k2&view=item&id=9569:datuk-t-and-the-anwar-conspiracy&Itemid=12

Pelik betoi knapa depa2 BN ni nk cover sgt mat taib tu?

sarawak negeri penting utk survival bn kekalkan majoriti di parlimen. kalau sarawak tergugat maka semenanjung juga bn tergugat.

maka selain dpd pribumi iban,murut, dayak laut dan lain2, ada satu lagi puak iaitu LANUN DARAT yg diketuai taib mammoth.

puak ni paling jahat kt sarawak, jenis makan darah manusia. jenis sapu balak tak kira. jenis sapu tanah adat puak lain.

puak ni pun byk duit, maka bn perlu kelebihan rompakan dia tu.

anyway dah kena daahhh, penyamun kawan penyangak !

Ayuh semua! kitak ramai2 pupuskan rejim 'Bujang Senang' Taib De Capone!!

Orang sarawak akan tetap mengundi BN walaupun mereka telah diusir keluar dari tanah mereka/harta dirampas tanpa alasan munasabah. Jiwa mereka hanyalah berharga RM 100 + kain pelikat + susu/gula/tepung/beras


EmoticonEmoticon