Friday

Wajah bomoh berambut perang Ketua Menteri Sarawak



Wow terperanjat gua tengok gambar seorang perempuan berambut perang yang dikatakan sebagai bomoh kepada Ketua menteri Sarawak Tan Sri Taib mahmud. Gambar ini didedahkan oleh laman web Sarawak Report yang sememangnya ditubuhkan khas untuk membongkar segala salah laku dan penyelewengan Taib selama 30 tahun memegang tampuk pemerintahan Sarawak. Ikuti pendedahan ini, klik sini [SarawakReport]


RentaP© "Macam bomoh Mat saleh je... pandai Taib Pilih kah kah kah..."

10 comments

memang betul ada ke? ke bidan keluarga e..dr pakar keluarga ke?aduhhh..palik2 nie..

hottest entry di blog khalis :
Lelaki gila seks disimbah air panas

Insan yang hebat walaupun tanpa kaki

1.Rasulullah bersabda: Seseorang hamba yang membicarakan sesuatu yang belum jelas baginya (hakikat dan akibatnya) akan dilempar ke neraka sejauh antara timur dan barat (Hadis riwayat Muslim).
2. Tidak masuk syurga orang yang suka menyebarkan fitnah (Hadis riwayat Bukhari dan Muslim).
3.Sesiapa yang menyebarkan kata-kata yang memalukan seorang Muslim dengan tidak sebenarnya, nescaya dia akan diberi malu oleh Allah dalam neraka pada hari kiamat (Hadis riwayat Ibn Abid Dunya dari Abu Zar).
4."Akan muncul suatu ketika di mana ilmu Islam dihapuskan, muncul pelbagai fitnah, sifat kedekut dan jenayah berleluasa". – (Hadis riwayat Muslim)..

saya sokong Tanpa Nama. bukti tak jelas..jangan cerita sebarangan

report dari pihak di sarawak tu.

dlm kes begini yg terbaik adalah KIV isu.

tak semestinya ditolak mentah2 tu baik.

utk tuduh melampau pun kurang baik jg.

pemimpin adalah hak rakyat. apa aktivitinya ada kaitan dgn kepimpinan dan rakyat. jgn jadi mcm umngok yg memfitnah melampau terhadap pelakun vidoe yg belum disahkan siapa.

teruskan bongkar dan mengkaji adalah terbaik.

cara penulisan tuan milosuam ni JUST NICE LA !

takde unsur hasutan atau fitnah, hanya satu laporan pihak lain dari sarawak.

bukankah berbomoh ni sudah menjadi budaya bn? sehingga ada yg sanggup mati dikerat2 kerana nak jadi kebal dgn ilmu bomoh. macam ilmu rawa rontek.

WOWW! Blonde witch import punya! boleh tahan selera taib gambir srwak nie!..kalao kat semenanjung ada rejim T'rio pervert kat srwak pulak ada regim T'aib 'Bujang Senang'!..abis dia sapu licin semua jadi negeri pasir dua butir!

Bersetuju jika Milosuam kini fokus kpd PRN Srwk dan isu2 yg perlu diketahui oleh rakyat srwk & Msia amnya...thx

ish3,ish3,ish3, lama nya memerintah,30 tawun, haiya,helan helan, apamacam boleh lama?

good job...teruskan bongkar salah laku manusia yang bergelar pemimpin..

kepada blogger

aku anak jati Sarawak.. ko lagi percya ka dengan bomoh2 ni?? ape ke bodoh piang ko ni.. kate ko maju..berfikir lebih maju..tp yg ko tau.main dengar2 je..pernah selidik ke tidak?? kalu tidak..ko diam je..toksah byk ckp... org mcm kau ler yg akan buat perpecahan kaum n harmoni dlm Malaysia.. bodoh punya olang.. fuck u

jd menteri sarawak..xde maju...rumah dia kaya...


EmoticonEmoticon