Tuesday

Zulkifli Nordin yakin 110 peratus, Anwar dalam video seks


Pelik tapi benar, Zulkifli Nordin yang juga Ahli Parlimen Bandar Baru Kulim yang sering dilihat menunjukkan imej warak dengan bersongkok putih (kopiah) meluahkan keyakinan melebihi 100 peratus, bahawa Anwar Ibrahim adalah lelaki yang dirakamkan melakukan adengan seks dengan pelacur dari cina [Utusan].


Bila ditanya, sama ada beliau sudah menonton video tersebut ataupun belum? Dia tidak mahu menjawab. Tapi kalau dilihat kenyataan hasil tulisannya di dalam blog beliau, Zulkifli Nordin membayangkan bahawa dia sendiri belum pernah menonton video tersebut kerana hanya menulis kenyataan yang dikeluarkan oleh kawannya yang telah menonton video tersebut.


Bersungguh-sungguh Zulkifli Nordin nak menjatuhkan Anwar sehingga berani mengeluarkan kenyataan-kenyataan tak masuk akal, sungguhpun dia merupakan seorang peguam. Mungkin nak tarik perhatian Najib agar mencalonkannya sebagai calon Barisan Nasional pada Pilihanraya Umum 13.


ReJaM© "Tengok pun belum tapi berani jamin 110 peratus dah macam yahudi mabuk..."

Anda ingin masuk muka depan akhbar Harian Metro? Ini peluang anda! Maklumat lanjut sila klik sini [Metro]

89 comments

zul ni patut ditutup mulut dia dengan buat lapuran polis. orang seperti dia ni tak harus dibiarkan berkeliaran diluar. sepatutnya dia ni dikerat lidahnya.

menyesal aje si zul dibela masa petisyen 2

Pembangkang saje reka cite. Walaupun Zul Noordin pikir 110%, tapi aku yakin 100%, video tu adalah Anu-War Aljuburi. Aii, maklumla, dah la peliwat, pastu pelaku SEKS.

belia umno johor ni kalu ikt hukum islam dh lama kena qazaf...menuduh org tnpa bukti..sdgkn org berzina pun perlu 4saksi yg btl2 tgk..kalu 3 org tgk anu btl2 msk n 1org lg tgk dlm selimut je xleh dijadikan bukti dh ni kn pulak tgk video yg xjelas sape...org suh ngaji agama xnk..ni smpai ke tua bodoh..

Ikut la kepimmpinan pelaku seks, peliwat!!!

Berkat nasihat APCO...Fitnah sudah menjadi WAY OF LIFE for UMNO + Pemimpin Negara 1 MESIA....

sampai hukum pun dah tak tau patutlah umngok sungguh2 tak hukum islam!

Belia UMNO Johor!
Mung ni islam ke kapir?

Dunia da nk akhir zaman..,fitnah xabis2 smata2 nk kekalkan kuasa..da bosan ngan permainan politik umno

Tanpa Nama berkata...

Belia UMNO Johor!
Mung ni islam ke kapir?
22 Mac 2011 11:17 PM

-------------

ko ni kapir ke nak sokong peliwat, pengila seks? bodoh!

wei belia umno johor..hg tue lagi bodoh plus bongok berganda2...hg lagi teruk ikut najib..ikut puak puak yang suka tabur fitnah....tue la org suruh makan kismis kecik kecik hg p makan taik.....tue yang bendol...apa yang tanpa nama tue cakap btoi la weh..hg tak sekolah ka???patut la bodoh..orang yang sekolah ja tak sokong umno bangsat ni woi...

safiyyahosman berkata...

wei belia umno johor..hg tue lagi bodoh plus bongok berganda2...hg lagi teruk ikut najib..ikut puak puak yang suka tabur fitnah....tue la org suruh makan kismis kecik kecik hg p makan taik.....tue yang bendol...apa yang tanpa nama tue cakap btoi la weh..hg tak sekolah ka???patut la bodoh..orang yang sekolah ja tak sokong umno bangsat ni woi...
22 Mac 2011 11:22 PM

---------

Mulut celupar satu! Sokong PELIWAT AnuWAR alJuburi dua!!! Sokong pengila seks dah TIGA! Pencacai PR ni BODOH BONGOK. Masih tak sedar kena tipu dgn Anuwar Aljuburi!!!

gilor pnya olang...ckp mcm org mabuk todi..harap kepiah je atas kepala 2..
buangla kepiah atas kepala 2..
memalukan org islam je..'
main tduh2...
kne hukum qazaf baru tahu..
tertipu la ko ngn sandiwara UMNGOK..

Belia UMNO Melaka delete 22 March 2011 at 23:26

aku berani jamin 1000% itu memang dia...aku tgk dalam mimpi mlm tadi

Hidup UMNO! Mampus Parti Kencing Rakyat

wahai Belia UMNO Johor yg teramat2lah JAHIL..

Bukan masalah sokong ke tak sokong.. ni masalah fitnah.. kalau ikut cara islam kena ada 4 org saksi.. kalau boleh tampilkan 4 org saksi tiada apa yg perlu kami pertikaikan di sini.. BODOH !!! mana 4 org saksi nyer???

BUTOH NAJIB DAN PEMUDA UMNO JOHOR DAN MELAKA LAAAA....

org umno mmg bodoh dan selalu diperbodohkan oleh gerombolan....bengong...dh kene tipu pon xsedar.....org umno ni mcm xde otak,xtau nak menilai yg mane fitnah yg mane btl....

macam mana zul nordin boleh yakin camtuh sekali? dia ka pengarah video tuh? ske ati erkk

Biru Dah Jadi HIJAU berkata...

wahai Belia UMNO Johor yg teramat2lah JAHIL..

Bukan masalah sokong ke tak sokong.. ni masalah fitnah.. kalau ikut cara islam kena ada 4 org saksi.. kalau boleh tampilkan 4 org saksi tiada apa yg perlu kami pertikaikan di sini.. BODOH !!! mana 4 org saksi nyer???
22 Mac 2011 11:26 PM

---------------------

Pencacai Pakatan Reput tak sedo lagi. Anuwar tu gila seks, peliwat, pelaku SEKS! Pastu lepas ni rogol anak bini orang! Nak org ni jadi PM? Kiss my @ss first.

Bukan AnuWar Aljuburi tgk video lucah dia tadi? hahaha, sah gila seks!

Ramai pencacai Pakatan Reput nak tgk video lucah tu kan? MMg betul2 ikut kepimpinan AnuWar Aljuburi!! Gila SEKS!! Wakakakaka!!! Aduh, tak tahan aku, hahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aku heran tengok masyarakat sekarang ini, asyik-asyik cerita seks, liwat dan sebagainya. Masih banyak isu-isu yang sepatutnya diketengahkan kepada kerajaan seperti kenaikan harga barang, pengangguran, rasuah dan sebagainya, itu lebih releven.

agaknye.. org johor memang kaki mencarut kut... dah laaa jahil agama.. menyambung fitnah lagi..

aduiiiii......

belia umno johor berkata...

Ramai pencacai Pakatan Reput nak tgk video lucah tu kan? MMg betul2 ikut kepimpinan AnuWar Aljuburi!! Gila SEKS!! Wakakakaka!!! Aduh, tak tahan aku, hahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-------------------------------------------------------------------

ultraman cosmos menjawab

kalau macam tu semua pemimpin kerajaan ni tauke video lucah r??saper lagi hebat penonton video seks atau pembikin video seks??saper yang edarkan video seks tu??of kos orang2 kerajaan..urmmm..opsss aku lupa plak yang orang2 Be End ni dia punya bos mmg sah lagi muktamad serta pengakuan lagi Soi Lek tu pelakon 18sx...so untuk keseimbangan diorang fikir r,PR mesti kena jugak satu,jadi siorang terpaksa upah orang lain yg ada mirip2 DSAI untuk berlakon..apa2 pun penyokong2 Be End mmg terhebat dalam menghasilkan video2 mcmni..ada jawatan kosong x??besar x bayaran??sesiapa menganggur boleh lah apply mcmni

umngokkkk btuiiii....

ultraman cosmos menjawab

kalau macam tu semua pemimpin kerajaan ni tauke video lucah r??saper lagi hebat penonton video seks atau pembikin video seks??saper yang edarkan video seks tu??of kos orang2 kerajaan..urmmm..opsss aku lupa plak yang orang2 Be End ni dia punya bos mmg sah lagi muktamad serta pengakuan lagi Soi Lek tu pelakon 18sx...so untuk keseimbangan diorang fikir r,PR mesti kena jugak satu,jadi siorang terpaksa upah orang lain yg ada mirip2 DSAI untuk berlakon..apa2 pun penyokong2 Be End mmg terhebat dalam menghasilkan video2 mcmni..ada jawatan kosong x??besar x bayaran??sesiapa menganggur boleh lah apply mcmni
22 Mac 2011 11:52 PM

--------------------------

BODOH SIALLLL, ZULKIFLI NOORDIN tu BEBAS, takde kaitan dgn UMNO BN la, bahlolnya ultraman. UMNO tak kata tu Aljuburi! Tapi Aljuburi tergertak apahal??? Takut??? Bangang tak abis2!! Cam sial!!

AnuWar Aljuburi decend from the Hell to guide his peliwat, pelaku SEKS followers!

baca balek blog zul tuh rakan-rakan.....auta lah blog nih...bkn fakta

btuk ckp ultraman cosmos...
ak pn nk join klo dpt lumayan.....hahaha
bodoh tahap gaban...xabs2 nk ftnah org....

Tanpa Nama berkata...

btuk ckp ultraman cosmos...
ak pn nk join klo dpt lumayan.....hahaha
bodoh tahap gaban...xabs2 nk ftnah org....
22 Mac 2011 11:56 PM

-----------------

Betul tu, pencacai PAKATAN REPUT suka buat auta. Bila roboh, minta tolong dari UMNO BN gak. Tuiihhh

bkn nk tlg sgt pn tp nk raih undi byk2...
bg sne sni last2 kutip dt rkyat gak...
klo kuar dt sndri xpe jgk....

BELIA UMNGOK JOHOR BODO..X MNGAJI ILMU..KLAU DIRI TU TAKDAK ASAS AGAMA,JD LAGU TU LA..PI LA TARBIAH DIRI DULU WAHAI BELIA UMNGOK JOHOR BODO BANGANG OI..ITU PN JGN,LMBAT SIANG..ANG DH TGK KA VIDEO TU??..MAI BG LINK SAT AKU NK TGK VIDEO TU..NTAH2X,ANG KOT TGH KONGKEK NGN MAKNYAH TU..KAHKAHKAHAKAH..BODOH PNYA BELIA UMNGOK JOHOR..UMNGOK NGN BE END DH TAK DAK MODAL NK JATUHKAN DSAI,FITNAH SEX JA BUAT MODAL FITNAH GENG KORUPSI NI..LAHANAT PNYA UMNGOK..NTI JD PA MCM MESIR,BARU ANGPA TAU..

-BDK SEKOLAH-

belia umno johor hahahaha, x glamour langsung, nk jual name johor pn agak2 la, negeri sendiri nk trjual kt singapore tu, habis semua singapore nk sapu la wey,, jgn jadi barua nk tunjuk hero kt org melayu sini la, lu jaga negeri lu dulu

baik korank buat amalan utk bekalan diri korank akhirat nanti..drpd korank maki2 sesama islam...kat akhirat nt bukan nyer umno or pkr yg tlg korank....DUNIA INI SEMENTARA...AKHIRAT YG KAMI SEMUA KEJAR....jika sesuatu perkara yg kita x pasti kebenarannya..baik kita diam...SALAM..

belia umngok x leh pakai.....
dok fitnah xabs2...lahanat pnye umngok....
pi ngaji al quran dlu br mai smbng kt sni...
bt malu org melayu ja.....

belia 4B umngok jhor..
bodoh,bangang,bingai,bengap..
kahkahkahakha..

JAngan la Taksub dgn Aljuburi tu.... dia pelaku SEKS dan PELIWAT!! Nak dia jadi PM??? Hahahaha. Pengikut dia pun ramai gila SEKS dan PELIWAT.

Johor kena jual kat Singapore????? Mana bukti bhai? Jgn jadi BODOH pencacai PAKATAN REPUT!!!

Kesian Org Johor.. Takrif Air Tersangatlah MAHAL berbanding dgn Selangor.. Johor kan UMNGOK yg perintah, sepatutnya takrif air mestilah lebih murah dpd selangor, apa kata selogan tu.. rakyat didahulukan.. hahaha... so, mana bukti UMNGOK Apco laknatullah pandai memerintah.. pandai membebankan rakyat je.. pandai fitnah.. jahil agama... kaki ampu & kaki bodek... sifat2 wajib bagi UMNO dan pengikutnya :

1. Kaki Auta,Putar Belit, Tipu Sana Sini
2. Jahil Agama, BODOH, BANGANG & JAHIL.
3. Sanggup melakukan apa saja utk kroni, bukan utk rakyat..
4. Pengarah, Pelakon & Penerbit VIDEO SEKS & CITER SEKS terbaeekk

hahahaha

TIKAM SELAGI BOLEH TIKAM... UPAH DAH DAPAT DARI UMNO DULU... TU YANG KENA BUAT KERJA BURUKKAN DSAI TAK TENTU HALA... NILAH HASILNYA MAKAN DUIT DARI HASIL TAK TENTU...

yg aku nampak skrg Belia UMNO Johor sgt taksub dgn UMNOnya...110 peratus bahalol punya Belia UMNO Johor,..

-bukan Belia UMNO Johor-

saya mintak maaf. saya tahu anwar tak bersalah

Belia UMNO Melaka delete 23 March 2011 at 01:00

saya juga minta maaf

belia umno johor oi.. aku pnggil kau belia anjing penjilat bleh tak?

berfikir sebaiknya delete 23 March 2011 at 01:07

biasa la...ahli2 UMNGOK yang dah buta mata dan hati dikaburi dengan benda2 haram...x buleh nak bezakan mana yang betol...kerajaan malaysia yang UMNGOK tuh pandai cakap je..tu pon nak diikut...anwar tgk vid pon sebab nak tgk betol ke tak fitnah tuh...bukan gile seks!!andai (Belia UMNO Johor berkata...)di tuduh melakukan liwat ataupun zina...dan dikatakan ada video?x kan (Belia UMNO Johor berkata...) x tgk kot...BODOH sangat la kalau (Belia UMNO Johor berkata...)buat diam je...mesti tengok kan...cuba berfikir seperti seorang yang terpelajar dan MUMAYYIZ...kata2 yang tidak keluar dari apa yang difikirkan adalah kata2 yang dihasut syaitan...

belia umno johor.....wakakakakakakakakakka
hadoi.....ko mesti kaki ampu jilat b**** bik mama kn....

Menyebarkan BERITA AIB saudaranya yang BENAR
adalah GHIBAH = MEMAKAN BANGKAI saudaranya.

Menyebarkan BERITA AIB saudaranya yang TIDAK BENAR
adalah FITNAH = lebih KEJAM dari PEMBUNUHAN
...
Keduanya adalah BURUK dihadapan Allah...
Maka BENAR atau TIDAK BERITA AIB sauadara kita...
Lebih baik DITUTUP....Agar Allah menutup AIB-AIB kita.

aku rase belia umno johor ni baru lpas putus cinta ngan awek die.pasal awek die lari ngan llaki len yg lbih bfikiran manusia. memandangkan fikirannya brcelaru x dpt mluah prasaannya kpada sesiapa kerana gila, jd dia pun mula berkecimpung dlam dunia politik bn. jd kwan2, ini lah cra die meluahkn prasaannya. juga d dpati punca awek die lari d sbbkn bau ketiaknya yg busuk cam kumbahan taik haiwan. sekian

kalau nk tgk syaitan berkupiah, ada kat kulim.

dulu menentang murtadin kini menjadi fasiqin.

dulu ceramah di masjid, kini fitnah di media.

bercakap sudah mcm org 'murtad' juga yg tidak tahu agama.

senang2 boleh yakin anwar berlakun video sampah tu.

sekali berpaling dari perjuangan, selamanya akan sesat. pembelot agama tidak akan mendapat peluang kedua. berbahagialah dgn habuan dunia yg kamu dapati itu wahai si lembu.

samalah si gigi jerangkung seorg tu. jenis sapu apa saja membujur lalu melintang patah.

kenapa makhluk berdua tu saja yg sentiasa keluar bila hendak membuat fitnah kepada anwar?

sebab mereka itu adalah alat pelacur politik murahan yg sama taraf saifool bontot dan umi pontianak.

hina sungguh perangai org2 fasiq penjual agama ni.
______________________________________________

HADITH 1 :

Anas ibn Malik berkata, “Nabi s.a.w. bersabda:

“Zaman Dajjal adalah zaman kekeliruan. Manusia akan PERCAYA PENDUSTA dan TIDAK PERCAYA orang yang BERKATA BENAR.

Manusia TIDAK PERCAYA orang yang AMANAH dan MEMPERCAYAI orang yang KHIANAT. Dan Ruwaibidhah akan diberi perhatian.”

Sahabat bertanya “Siapakah Ruwaibidhah itu?”

Sabda Baginda, “Orang-orang yang MENENTANG ALLAH yang diberi PENGHARGAAN UNTUK BERUCAP KEPADA MASYARAKAT.”;- [Musnad Ahmad, 3/220].

* berucap lagak VIP terhormat sebar fitnah kepada masyarakat seperti dlm tv3 adalah contohnya
................................................

HADITH 2 :

Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda:

Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa PEMIMPIN YANG BERDUSTA dan BERBUAT ANIAYA. Maka barang siapa yang MEMBENARKAN KEDUSTAAN mereka dan MEMBANTU (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia BUKAN TERMASUK UMAT KU, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga);- (Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim).

* jangan ingat menyokong fitnah sebagai tidak ada apa2 dan tidak berdosa.

................................................

HADITH 3 :

Dari Anas r.a. bahawa Rasulullah s.a.w. bersabda:

“Akan datang atas manusia, suatu masa, yang mereka tidak sanggup lagi MENCARI PENGHASILAN kecuali dengan JALAN MAKSIAT (antara lain PENYELEWENGAN), sehingga ORANG BERANI BERDUSTA dan BERSUMPAH, maka apabila masa itu sudah terjadi (timbul), hendaklah kamu lari MENGHINDARI perbuatan itu.”

Baginda ditanya: “Ya, rasulullah! Ke tempat mana kita akan lari menghindar?” Baginda menjawab: “Kepada ALLAH: Kepada KITAB-Nya dan kepada SUNNAH Nabi-Nya”;- (Riwayat Ad Dailami).

* telah jelas perkara fitnah mesti kembali kepada ajaran agama, bukan sibuk dgn DNA dan SUMPAH sebagai keputusan muktamad.

................................................

HADITH 4 :

Daripada Anas bin Malik r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w. bersabda:

Mendekati hari kiamat akan terdapat BERBAGAI MACAM FITNAH laksana bahagian malam yang gelap-gelita. Kala itu seseorang menjadi MUKMIN di PAGI hari, berbalik menjadi KAFIR memasuki PETANG hari.

Dan menjadi MUKMN di PETANG hari, berbalik menjadi KAFIR memasuki PAGI hari. Orang-orang pun akan MENJUAL AGAMANYA DENGAN HARTA BENDA DUNIAWI;- (Riwayat Tirmidzi).

* demi kerana dapat dunia yg sedikit, ajaran agama tidak berguna lagi, yg tinggal hanya kupiah hapak atas kepala.

................................................

WAHAI PENYEBAR FITNAH DAN LUCAH !

WAHAI PENYUMPAH PALSU !

WAHAI PEMIMPIN KHIANAT !

WAHAI PENYOKONG BUTA KAYU !

APAKAH KAMU FIKIR PERANGAI KAMU HARI INI TELAH 'TERLEPAS PANDANG' OLEH ALLAH DAN RASULNYA YG HIDUP 1400 TAHUN DAHULU???

Wasalam

Demi Allah yang menciptakan sekalian alam,
berhentilah mencaci dan menghina sesama bangsa dan agama.

sokong jaka...

hujah yg sgt baik... teruskan perjuangan..

-adik ultraman cosmos-

Iz sini

Kalau Najib ambil zulkifli untuk PRU13, saya pasti ramai orang akan meluat dengan nama Zulkifli Nordin; orang yang memalukan islam dengan imej warak + bersongkok tinggi tapi hati bertuhankan wang. Kesian kat keluarga kau, terpaksa tanggung malu. Saya pasti ibu bapa kamu (sama ada hidup atau mati) terlalu kecewa.

Bila lagi nak pegang Al-Quran dan bersumpah di dalam masjid, menyatakan; saya bersumpah saya bukan talibarut UMN.

Jom buat repot kt MCMC/SKMM pasal blog ZN ni, biaq komputer dia plak kena rampas untuk siasatan kerana menimbulkan sakit hati...... (mcm kes hanief).

ehem, mcm berani si yuzani n mat ariffin tu nk serbu rumah ZN nih. hahaha

terbaik lah belia umno johor n belia umno melaka ni. milo suam bawak geng dia untuk provoke..

chewahh anon 8:52am atas aku ni provoke nampak? kahkahkah..

patutla sunguh-sunguh mintak dna, ntah ntah nak masukkan dalam skrip baru, ish simpanggg..

anon 9:09am,

"terbaik lah belia umno johor n belia umno melaka ni. milo suam bawak geng dia untuk provoke.."

aku maksudkan yang belia ni semua geng milo suam jugak. dia saja nak provoke orang2 lain...

Wahai penyokong PKR sekalian insaf2 lah anda, tak sedarkah Anuwar tu kemaruk kuasa, matlamat menghalalkan cara, ada ka patut perjuangkan PLURALISM sama rata semua agama, menghalalkan perkataan ALLAH yang suci itu untuk agama2 lain, masa mendiang TBH mati, Anuwar rukuk ikut budaya kafir (macam ni nak dijadikan pemimpin contoh) bila suruh sumpah Murbahalah taknak buat sebab takut kena laknat (nampak sangat bersalah) Lina Joy MURTAD ( Anuawar kata itu hak dia, Anuwar sokong) pergi luar negara burukkan negara sendiri...Bengong la kalo hangpa duk sokong dia lagi....lagi satu sanggup Anuwar pergi Amarika mintak maaf dengan YAHUDI LAKNATULLAH lepas kutuk depa kaw2...

anon 9.40am kat atas aku ni sah zulkifli nordin kahkahkah peerahhh...harap muka warak..pakai ketayap konon nak tunjuk alim padahal nk lindung kepala botak...untuk makluman baik sokong nuar drp sokong C4 si pembunuh kahkahkah...

Pasni Polis kena cari siapa Datuk T.... dia patut dikenakan tindakan undang2 dibwh Seksyen 292 Kanun Keseksaan;

Seksyen 292 Kanun Keseksaan,
`Barang siapa (a) Menjual, menyewa, membahagi-bahagikan, menunjukkan atau secara awam atau dengan apa-apa cara mengedarkan atau bagi maksud menjual, menyewa, membahagi-bahagikan, menunjukkan secara awam atau mengedarkan, membuat, mengeluarkan atau dan dalam miliknya apa-apa buku, risalah, kertas rajah, lukisan, gambaran atau patung yang lucah atau apa-apa jua benda lain yang lucah, .... hendaklah diseksa dengan penjara selama tempoh yang boleh sampai tiga tahun, atau dengan denda atau dengan kedua-duanya.''

Soalan saya; Berani ke Polis or SKMM nak tangkap Datuk T tu? heh~

Dr. Zairil

mana ada orang UMNO yang nak berhukum dengan hukum islam,takut tak bleh nak buat jahat

Wah, ada yg guna nama aku. cilako puna PENCACAI PAKATAN REPUT!!!!!!

hahaha klaka ar belia umno ni..hehehe
wt aku nk trberak jewk..hahaha

Astaghfirullahalaziim... mengucap semua... kite nie Islam... sume bersaudara... bkn kah Malaysia ni negara demokrasi... baik k buruk, ikot suke sape2 lar nk sokong ape... jgn main bt mulut cm org x skolah cm2 yee... kalau dah demokrasi 2, tiada paksaan lar nk pilih sape2 pn ! paham wahai org yg xbrape nk paham ? -kalau yg da paham 2 takpela-

Zulkipli Sardin tu seekor beruk hutan dari spesis zomba kg pisang.

Setiap kali bercakap mesti penuh dengan pembohongan, fitnah dan kebodohan.

Orang bukak blog, dia bukak blog jugak. Tapi artikel blog macam budak tak pass SPM. Spesis bangang.

Sahabatx sekalian jangan dilayan "Belia UMNO Johor" kerana jika dilayan org gila nanti kita pun jadi gila, jika dilayan org jahil nanti kita yg pening.Bila hati dah mati yg buruk disangka baik dan yg baik disangka buruk.Cuba sahabatx lihat mahkamah belum putuskan kes DSAI tetapi UMNO dah lebel DSAI peliwat.Jika UMNO ni tau hukum hakam Agama sudah tentu tidak berani bertindak begitu tetapi kerana kuasa,wang,pangkat dan jawatan, Agama dibelakangkan.Tak perlulah kita berdebat dengan org yg hatinya dah mati kerana ianya seolahx kita bercakap dengan tunggul kayu.

TAHNIAH Zulkifli Nordin,
Dapatlah Sikit Habuan Esok Di Pdg Mahsyar,Kerana Memfitnah,Sape2 kat atastu sokong sama ambil lah habuan. Misteri Datuk T,Dah Terjawab (SEA).

Sekarang semua belia UMNO dah tersungkur diam.... ahaha~ kantoi betul fitnah org2 BN ni...... hahahahaha~

hahahhaha,, sekali betol2 fitnah,, pdn muka kao labu,, mana pencacai?? meh ler menyalak lagi,,,,

Zulkifli Nordin sesungguhnya fitnah itu lebih besar dosanya dari membunuh...ekau dah fitnah orang hukumnya....

Ini la dinamakan lebai malang sana kena tendang sini org tak memandang sebab tu la ni dok bodek UMNO kotx PRU13 ni ditawarkan bertanding di atas kerusi UMNO.

Osman Jeniang

Cuba tengok puakx lompat katak ni dulu punya la hentam UMNO la ni selepas lompat memuji UMNO, memang tiada pendirian.

Osman Jeniang

Apsal la psl politik sesama bangsa nak bergaduh...

memang bodoh sibuk ngan isu banggang je...cuba fikir isu rakyat......macammana nak bagi kehidupan rakyat lebih senang.........
semua parti mangkuk............

Bekas Penyokong PKR delete 27 March 2011 at 13:10

Apabila dikatakan Anwar terlibat sebagai pelakon utama dalam video sex dengan pelacur C, saya tidak terperanjat. Apak nak hairan, dah ramai orang diliwat: dari Pakistan, Indonesia, pemandu peribadi, Saiful dan mungkin ramailagi, Isteri kawan baik pun "dirogol/ditibai". Sama ada, ada saksi atau tak ada saksi, memang orang percaya Anwar pelakonnya.

Ko orang yg kaki fitnah ni BANGANG Bin TOLOL... Kalo C Anwar ni seumur idup dia curang, mesti C Azizah tu ada instinct... Tapi aku tengok C Azizah ni cool jer.... Ko orang kalo nak fitnah pon Berpada2 lah..... Ko tahu x kaki fitnah mesti kena laknat ngan Tuhan kalo x bayar cash nanti keturunan ko org akan kena laknat....

Kita tunggu jer DNA kat jam omega yg dah berada dlm tangan polis...apa susah! Dlm sessi Azizah menafikan si pelaku seks tu bukan suaminya... dgrnya kecoh bila dia zdpt menjwp bbrp soalan mengenai jam tersebut & kesahihan keberadaan Anwar kononnya bersama keluarga serta sedang bertweet-tweet tu...! Waktu "kehilangannya" diruangan tweeter & FB sama gan waktu semasa dia bersama gan pelacur china tu...nape tak jawap Puan Azizah?? Allah swt MAHA MENGETAHUI...disimpan mcmana pun klu dah nak terbongkar...terbongkar jugak. Pengikut2 anda yg tertipu dgn tingkah-laku anda anak-branak! Sampai bila?? Tak lama lagi semua akan terjawap....

DNA kat jam tu konfem sepadan dgn DNA lelaki Y dalam kes saifool...aku dah tahu dah skrip ni...so predictable...tanpa nama diatas ni mesti tgk berita tv3 takpon baca utusan...kah kah kah...

Tanpa nama ni dah comfirm makan muntah annWAR. sampai macam tu sekali bela kenapa. Main sedapje itu comfirm, ini comfirm...... atau dah kena tutup juga?

Jgn buat andaian kiranya x pasti,kita bukan tuhan kerana allah lebih mengetahui.Akhir zaman ni org berlakon ramai,nampak warak tapi belakang lebih dari syaitan laknatullah.Satu lg nak minta yg bercakap bawa 4 saksi tu,boleh ke org nak membuat maksiat tu ajak ramai2 tengok dia buat maksiat tu.Cuba fikir pakai otak jgn pakai kepala lutut.

Kalu dah taksub x dapat lg nak betulkan kepala hotak kau org,jadi ikutlah apa yg kau org nak.Mungkin satu ari nanti PM Msia kaki bontot dan rakyat pun ramai yg sama sebab keluar undg2 baru mat aljuburri.

Apa dah jadi dengan kau orang semua. Tak payah lah nak berdebat pasan Anwar Ibrahim tu. Daru dulu sampai sekarang perangai dia memang tak betul. Satu dunia tahu. Bini dia lagi tahu tapi pura-pura buat tak tahu. Kalau semua nak selamat lupakanlah Anwar al-juburi sal seksiri tu.

bile anwar didedahkan dgn video skandal seks.. pihak2 yg bodoh dan fanatik dan jahil barulah memandai nk bercakap pasal isu qazaf. sedangkan sebelum ni, mereka cukup lantang menuduh kepada Dato seri najib membunuh altantuya,siap berdemontrasi lg ramai2, adakah itu tidak dinamakan qazaf? menuduh tanpa bukti.. beginilah pihak pak janGOAT yg memutar belitkan hadis demi kepentingan politik.. pengikut2 yg bodoh dan jahil hanya tahu mengiyakan apa yg dikata. hanya merosakkan nama islam.. TAKEBEER!!!! TAKEBEER!!!

Bagi pengikut2 fanatik ni(siapa yg rasa diri tu)sudah2le kerana manusia yg fanatik ni adalah manusia yg mudah menjadi makanan org yg rakus pd kuasa.Ini kerana org fanatik x menggunakan akal sebaliknya sokong membabi buta....babi pun x le buta mcm mrk ni.

Nampaknya akulah penggulung segala hujah-hujah diatas. kesimpulan daripada semua hujah-hujah kelian semua ialah :-
i. Kenapa tak berani sumpah - sebab betul betul dia yang buat.
ii. Kenapa tak tunjuk jam omega - sebab dialah kat dalam video tu.
iii. Kenapa ada yang simpati pada anwar - untuk melengkapkan maksud hadis dal nas al-Quran tentang berita umat akhir zaman.
iv. kenapa masih ada pencacai anwar - kalau semua manusia cerdik, dan beriman, tak kan ada pro & kon.

Assalamualikum w.b.t , saya ingin memberikan pendapat disini, tidak perlu taksub dan menilai seseorang , serahkan semua kententuan ini kepada ALLAH s.w.t . Jika Beliau tidak salah ALLAh akan berikan ganjarannya. Betul atau salah ada balasannya, jadi anda semua tidak perlu bertelagah. Kalau ALLAH izinkan dia menjadi PM ,dia akan menjadi PM . so do worry, Yakin kepada ALLAH bukan yakin kepada parti Politik sebab parti POlitik hanya untuk dunia sahaja, orang UMNO atau orang PAS, jika tidak beriman belum tentu dapat masuk Syurga, Begitulah sebaliknya jika orang UMNO dan orang PAS itu beriman , tempatnya tetap ada disisi ALLAH s.w.t. jadi jgn mengutuk dan mengata orang, semua perbuatan yang anda lakukan di lihat oleh ALLAH s.w.t. Insyaallah, mudah mudahan saya mendapat hidayah dan petunjuk dari Allah taala,

ALLAH mengetahui siapa yang benar dan siapa yang Salah, berserah dan terimalah ketentuan dari ALLAH s.w.t.

Sayang sekali seorang peguam terlalu sentimental hanya kerana melihat video sex Anuar dengan AhMoi yang disogok oleh Datuk-Datuk dan Tan Sri menjadikan fikiran kritis YB menjadi terpukau dan terpadam akal sempurna . Inilah yang diistilahkan ikut nafsu. Nafsu Ammarah.Nafsu memadam segala-gala yang baik dan murni . Habis macamana nak mengendalikan kes-kes berat yang memerlukan ketahanan mental dan kesabaran emosi. Oleh sebab itu pada hemat saya adalah lebih baik YB ubah pendirian menjadi artis lebih baik. Perjuangan sbagai seorang artis bersongkok lebih baik untuk mempengaruhi gejala social yang meruncing . Tapi seorang artis memerlukan seorang penerbit dan pengarah yang berpengalaman serta lobi media untuk meningkat naik menjadi selebriti yang topten.

Saya bukanlah arif sangat tentang ICT , tapi dalam masalah video ini prosedurnya begini: pergerakan Anuar dalam pelbagai posisi dan memek muka diambil misalnya sewaktu di dalam penjara, atau di mana-mana yang digabungkan khusus di bahagian kepala tengkuk sahaja. Seorang pelakon mirip tubuh anuar melakukan adingan sex yang kemudiannya digantikan dengan kepala Anuar yang diedit sempurna. Untuk menyiapkan sebuah pergerakan 20 minit memerlukan kemahiran tinggi seorang artis animasi yang berpengalaman. Bentuk, warna, suasana, masa serta pergerakan sesuai telah dibahas dan diolah berkali-kali sebelum diedar dan di bahas di Parlemen kemudiannya di lulus untuk didedah secara terbuka oleh para bogger kepada tuan-tuan dan puan-puan, tua muda, udak kecik , lelaki perempuan. Semua Boleh. Malaysia Boleh!!! Secara terbuka oleh penerbit tersohor, Datuk T .

Assalamualaikum,
Teman faham tujuan apa yg dinyatakan dan didedahkan Datuk Eskay tentang video klip Anuar sebenarnya bukan bermaksud untuk menyatakan Anuar berzina, cuma sekadar ingin menyatakan bahawa Anuar yang dianugerahkan oleh Tuhan sebagai pemimpin itu memang tidak layak untuk memimpin sebuah Negara Islam Contoh kerana akhlaknya yang mencurigakan . Tapi sebenarnya Tuan melakukan kesilapan dasar kerana terlalu emosi dan terpengaruh dengan hanya sebuah video clip yg ditemui Datuk Eskay dlm YouTube atau dihantar langsung kepadanya . Entah ya entah tidak, dan sememangnya tidak seperti pengakuan Tuan sendiri dlm hujah berputar-putarbelit. Mengapa tidak terlebih dulu ditemui oleh pemuda-pemuda belasan tahun ??? Memanglah isu sebigini jadi pilihan utama berdasarkan sejarah silam untuk menjatuh dan melenyapkan kariar sesaorang pemimpin. Mafhumnya begini : Isu sengaja jadi pilihan sebagai senjata strategic untuk menyahkan Anuar dlm gelanggang politik negarabangsa kerana dianggap bersekongkol dg DAP :anti bangsa, ugama dan Negara.


EmoticonEmoticon