Saturday

18 lagi video seks Anwar Ibrahim akan didedahkan?


MENYEDARI strategi menjatuhkan Anwar Ibrahim yang pertama melalui video seks telah menemui kegagalan kerana percanggahan demi percanggahan fakta, kini blogger-blogger gerombolan songkok tinggi meneruskan lagi budaya politik lucah yang lebih dahsyat, dijangka akan mendapat liputan media arus perdana.

Sudah buntu dengan isu jam omega, dan pelacur cina yang ternyata kantoi bodoh,rujuk [Pelacur Cina] dan [Jam Omega]. Blogger-blogger gerombolan songkok tinggi sudah mula membuat entry-entry lucah dengan idea-idea yang baru untuk menjatuhkan Anwar Ibrahim. Kali ini mereka mendakwa mahu mendedahkan lebih banyak video lucah Anwar Ibrahim.


Sebelum ini, sebaik sahaja diminta mengulas tentang video lucah lelaki mirip Anwar Ibrahim yang ditayangkan kepada wartawan-wartawan terpilih, Ummi Hafilda sepantas kilat mendakwa ada 18 lagi video klip Anwar Ibrahim melakukan seks. Mungkinkah video-video yang didakwa sudah wujud lebih 10 tahun ini pula akan didedahkan?


Gerombolan akan terus menggunakan politik lucah untuk memenangi pilihanraya Umum ke 13, pergi mampos dengan pendapat mufti, ulama dan ustaz-ustaz. Kita tunggu dan lihat, kemudian kita bongkarkan satu persatu penipuan gerombolan songkok tinggi yang suka memakai songkok tinggi kerana nak simpan CD lucah kah kah kah...

ReJaM©"Dengar kata gerombolan ada video Anwar lakukan seks dengan binatang..."

33 comments

aku taktau Anwar Berahim nih ngalahkan Peter North.. Hugh Hefner pun boleh jeles mcmnehh

Rawatan Anwarophobia delete 23 April 2011 at 21:24

Kite patut buke klinik rawatan untuk penyakit special ini yang digelar Anwarophobia..Pastikan pesakit2 anwarophobia dijauhkan daripada menyebut nama Anwar Ibrahim, gambarnya atau apa2 yg berkaitan Anwar Ibrahim..kerana apabila mereka terdedah dgn anasir2 di atas boleh myebabkan:

1) Menyalak tak tentu pasal
2) Hilang kewarasan
3) Hilang kercerdikan ( damage in brain
activities)
4) Mewujudkan halusinasi lucah
5) Bermacam halusinasi akan timbul
6) Hilang pahala (kalau ade la)
7) Kebodohan terserlah

Dukacita dimaklumkan penyakit ini tidak boleh sembuh dengan rawatan drpd manusia biasa. Hanya dengan belas kasihan daripada Allah Yang Maha Kuasa sahaja yg mampu menyembuhkan mereka ini.


Dr xxx
BSc in Anwarophobic


kah kah kah

mmg sah songkok tinggi ni kaki pron, da x de idea lain ke nak jatuh kn org, cuba la wat skrip baru yg lbih baik, skrg ni kn org tgh suka ceta antu wat la ceta hantu nuar balik rumah ke, ni x abis2 ceta sex je, ye x ye gak aku lupa penerbit2 ceta ni kn semua kaki sex pengerusi ny suka beras mongol, big mama bini org yg kebas laki org, jawatankuasany perogol bdk, bibik...... mmg diorg pakar dlm sex, tp skrip yg dihasilkan hampeh x laku

kalau setakat dedah kat tvtigasuku dan suratkabar pro Umco baik tak payah.. utube pun dah rejek hahaha

takpa jangan risau ramai rakyat makin sedar akan kebodohan geng songkok tinggi

Apabila teori RAHMAN sampai di penghujungnya (N)..

R=Rahman (Tunku Abdul Rahman Putra Al-Haj)
A=Abdul Razak (Tun Abdul Razak)
H=Hussein Onn (Tun Hussein Onn)
M=Mahathir (Tun Mahathir Mohamad)
A=Abdullah (Tun Abdullah Ahmad Badawi)
N=Najib (DS Najib Tun Abdul Razak)

maka percayalah anda pada teori saya pula bahawa negara kita Malaysia ini akan jatuh dan musnah (agak kejam ayat ini)di tangan 'N'..haha

uihhh..tak hbs..lg 17? itu sorg yg tau..yg lain takkn tak simpan..ishhh..bawakla kuar banyak lg

Kenapa tak mau PAS memerintah malaysia
Ada apa dengan dara
kenapa bantah email 1Malaysia

Pro Umno/BN tidak akan berpuas hati dan akan sentiasa membuat fitnah keatas Anwar dan PKR. Tumpuan sekarang ialah untuk menguburkan karektor Anwar.

Entah kenapa mereka ini phobia dan takut dgn Anwar. Begitu dahsyat sekali Pro Umno/BN sanggup mereka-reka cerita bohong ini.

Tanpa Nama berkata...

Apabila teori RAHMAN sampai di penghujungnya (N)..

R=Rahman (Tunku Abdul Rahman Putra Al-Haj)
A=Abdul Razak (Tun Abdul Razak)
H=Hussein Onn (Tun Hussein Onn)
M=Mahathir (Tun Mahathir Mohamad)
A=Abdullah (Tun Abdullah Ahmad Badawi)
N=Najib (DS Najib Tun Abdul Razak)

maka percayalah anda pada teori saya pula bahawa negara kita Malaysia ini akan jatuh dan musnah (agak kejam ayat ini)di tangan 'N'..haha
23 April 2011 10:21 PM
--------------------

Maaf, hanya ingin bertanya, bagaimana anda tahhu mengenai teori ini disebalik rahsia tanah melayu? Memang benar, teori RAHMAN sudah sampai ke penghujungnya. Selepas ini negara akan sukar untuk mencari pengganti bagi DS Najib.

Berkemungkinankah RM (Rosmah Mansur) akan naik takhta selepas DS Najib? Dan selepas itu RM akan berkata bahawa dialah yang terbaik kerana wanita pertama menjadi Perdana Menteri, FLOM ditinggalkan.

"Hanya Allah SWT yang Maha Mengetahui"

-Dr. LatiF-

Cikgu polis taknak ambik keterangan dari makcik Ummi ke?

Nana tanjong

yang 17 tu.... pwot boroi tak? dengar citer siri ketujuh tu ada kat umi salin.. pasai umi x guna tu yg jadi pelakun...yang ni dia mati2 akan kata DSAI sbb dia sendiri yg main ngan pelakun yg rupa cam DSAI .. macam ben kingley leh jadi gandhi tu..

EH PAS NI TV3/4 AKAN HENTIKAN SIRI SERAM.. DENGAR CITER LA.. NAK GANTI NGAN SIRI ANWAR THE PORN PLAK... KAH,,KAH,,,KAH,,KAH,,, 800 KALI AKU GELAK GELAGAT GENG UMNO NI.....

Bani Israel cuma ada satu saja..... tapi pengikut bani israel yang cuma jaga bangsa dia (bukan ugama) ada merata rata di dunia ni termasuk di Malaysia....

humang aih..ada 18 lagi video.... 1 untuk engkau 1 untuk aku....
2 utk engkau..2 utk aku..pas 2 ape yer?.......
konpom aje gile cam nih...betol2..politik busuk lg membusukkan..
'ini olang ar...cakap tala supa bikin...tuhan kasi petir br tau...'
nang bu tinang..kui bu tikui.....huh!

Mak kau punya puki milo suam

tanpa nama 1.17am

mak, nenek, moyang ko punya p**i

Tarak Nama 1.17am

Janganlah guna ayat mencarut. Memalukan.Macam orang tak berakhlak and tak ada pegangan agama.Anak sape dan dari keturunan mane le spesis jam 1.17am ni....

wahai sukusakat umngok sakalian!!!!!!....
awat yg dok tak puas hati lagi nie???
apa yg sebenaqnya hangpa mau???
tak padan lagi ke yg hangpa dok pekena orang sampai mcm tu???
apa lagi fitnah yg hangpa nak rekayasa???.......
dah tak boleh tidoq lena ka hangpa???......
atawa hangpa sendiri syok dok 'main' gambaq mcm tu???....

rentikan laa......
jngn cari salah yg tak wujud.......
cari laa bekalan akhirat...
lebih kekal dan abadi.......

pintu taubat sentiasa terbuka luas......
seluas langit dan bumi...
hidup laa menjadi manusia yg berbudi halus..........
jangan buat NAYA sesama Islam......sesama manusia
Balasan Allah terlalu pedih untuk ditanggung....

ingat!!!!!
yg boleh memberi bekas kpd seseorang..hanya ALLAH SWT saja.....
kita manusia hanya boleh merancang.....
tetapi perancangan ALLAH SWT yg mengatasi rancangan kita......

rakyat malaisia dah nak temuntah dgn rekayasa begini....

berubah la umno bn kembali kepangkal jalan. delete 24 April 2011 at 08:10

please laaa adakan laa pilihan raya cepat2 yg boleh meluat dah ari2 tgk berita cam gini, kami belia2 nk ajar kjaan skrang supaya lebih bersopan santun. dalam memfitnah :p . ini bukan cara nk menangi hati rakyat. kalau kerajaan hentikan rasuah , bantu rakyat dengan turunkan arga, kekalkan subsidi, cegah maksiat , jenayah, projek jangan bagi kroni pakai open tender, jangan songlap hasil negara , islam jangan di permaikan, hentikan sekongkol dngn israel , x der orang nk benci mana pun umno ngn BN tp kalau wat sebaliknya , mmg semua orang benci...

polis sepatutnya dah ambil tingdakan pada yg mendedahkan 18 video sek itu dgn segera ini ada lah hasukan dpd orang yg berkenaan kpd
rakyat...polis kamu telah mengakat sunpah untuk menjaga keamanan negara ini...dalam sumpah itu tak ada pun mengatakan kecuali orang2 umno kami tak ambil tingdakan padanya.

nah berapa nya seronok orang2 umno membuat macam2 keburukkan atas pkr lebih2 lagi anwar mereka hemtam habis2 san unt kalahkan untuk jatuh kan pembakang...polis buat apa habis2 kuat .. kami siasat pada hal mereka dah tahu, siapa, kenapa, mengapa..dalam lakonan umno selama ini.....

waris kedim harta bertuan delete 24 April 2011 at 11:51

memang dah 'sah' gerombolan songkok tinggi telah di hinggapi penyakit, iaitu penyakit.jiwa. yg ALLAH telah berikan...perncangan ALLAH lbebeh baik dari perancangan manusia..ALLAH dah beri peringatan akan musnah dan hancur gerombolan penyebar fitnah dan yg menyokong nya...kepada rakyat banyakkan mengingati ALLAH dan selidiki dulu berita2 dari golongan munafik dan fasik ini...

salah satu dri17 tu adalh kepunyaan kak umi kau. keleksi masa dlu2.ingat nk buat knangan utk ank cucu ,tp umno dh byar juta2 blh lh ,ada untung sikit .lg pun mudah krja nanti dia ngaku aja dia dlm vidio tu.

nak harap kn polis .polis pun sama.entah2 ini semua adalh skrip dari polis.mana tidak kenyataan berubah2 dri HOTEL KE KONDO ,DRI PELACUR CINA KE PELAJAR CINA.DATUK T kta dia ada dlm vidio tu tk kn dia tk thu HOTEL K KONDO .TP MSIH TIADA TANGKAPAN DIBUAT .apa ni.polis mengeluarkan kenyataan kontravesi sunguh2.

kalu puka UMPORNO menyalak, puak PAKATAN janganlah menyalak bersama, nanti sama jer ngan dioarang.
tapi kadang2 susah gak nak cari point lain nak balas balik.
terpaksalah ......

Pencacai PKR anak sundal

TERUSKANLAH FITNAH WAHAI PEMIMPIN UMNO(BN)...KELAK DIRI SENDIRI YG KANTOI...HEHEHE

Babi punya UMNO..

Daripada Ulama' tentang hukum menceritakan keburukan kepada orang lain.Dalam caseni adalah keburukan anwar...Tengok di D)...Jangn nk mempertikaikan Ulama'..assalamualaikum..

2. Bagi masalah ghibah (iaitu menceritakan/mendedah keburukan orang lain atau menyebut orang lain dengan suatu nama yang buruk) dikecualikan bagi enam situasi berikut mengikut yang dijelaskan oleh para ulamak (antara Imam an-Nawawi dalam kitabnya Syarah Soheh Muslim dan Riyadhus-Salihin);

A) Apabila diri dizalimi; Harus orang yang dizalimi membuat pengaduan kepada pemerintah, qadhi atau pihak berkuasa lainnya dengan menceritakan keburukan atau kezaliman orang yang menzaliminya.

B) Memohon bantuan untuk mengubah suatu kemungkaran dan mengembalikan pelaku maksiat kepada kebenaran. Seperti seorang melaporkan kapada pihak yang berkuasa mengubah kemungkaran; "Si Fulan telah melakukan perbuatan sekian sekian, tegahlah ia".

C) Bertujuan mendapatkan fatwa (pandagan agama); Seperti Hindun yang mengadu kepada Nabi sikap kedekut suaminya. Ia berkata kepada Nabi; "Ya Rasulullah, suamiku Abu Sufyan seorang yang kedekut, bolehkah aku mengambil wangnya tanpa diketahuinya?".

D) Memberi peringatan kepada kaum muslimin agar berjaga-jaga dari suatu kejahatan; Seperti mendedahkan kepalsuan seorang yang pura-pura alim atau pembawa ajaran sesat supaya orang ramai mengetahui hakikat dirinya yang sebenar. Begitu juga, mendedahkan penyelewengan seorang pemimpin dalam mentadbir rakyat kepada orang yang berkuasa melantiknya agar mereka tidak tertipu untuk terus memberi kuasa kepadanya.

Oleh kerana hukum mengumpat adalah haram pada hukum asalnya dan dosanya adalah besar, maka orang yang terpaksa menggunakan pengecualian di atas ia hendaklah memerhatikan perkara berikut;

A) Memerhati niat dalam hatinya; apakah ia benar-benar terpaksa memperkatakannya atau hanya lahir dari keinginan nafsunya sahaja. Jika hati benar-benar berkata; "Aku wajib mendedahkannya demi agama dan ummah", maka bertawakkallah kepada Allah dan teruskanlah apa yang diyakini. Namun jika hati berkata; "Ini hanya keinginan nafsu sahaja", batalkanlah niat untuk berkata tentang orang lain itu, kerana padah yang bakal kita terima tidak padan dengan sedikit kepuasan yang kita dapat.

untuk pilihan raya sarawak...mereka dah keluarkan 1 vdeo yang di katakan vdeo lucah anwar...nanti nak pilihan raya lagi...orang yang berkenaan akan kuarkan lagi vdeo lucah tu lagi...bleh guna sampai 18kali piliharaya...startegi orang yang berkenaan...:-)


EmoticonEmoticon