Saturday

Anwar setuju buat Suruhanjaya diraja siasat video seks


Gerombolan songkok tinggi jelas sekali sengaja memutar belitkan fakta di media massa dan blog-blog kononnya Anwar Ibrahim enggan atau menolak penubuhan suruhanjaya diraja untuk menyiasat pelakon sebenar yang terlibat di dalam video seks lelaki mirip Anwar Ibrahim.

Di bawah ini salah satu screenshot yang dipetik satu daripada berpuluh blogger gerombolan songkok tinggi yang memesongkan fakta kononnya Anwar Ibrahim takut dan enggan untuk menubuhkan suruhanjaya diraja bagi menyiasat pelakon video seks mirip beliau yang ditayangkan di Carcosa hotel baru-baru ini.



Fakta yang sebenarnya, seperti yang dilaporkan oleh Malaysiakini ialah, Anwar Ibrahim bersetuju atau tidak kisah jika suruhanjaya diraja mahu dibentuk berhubung video seks lelaki mirip dirinya, namun Anwar menyifatkan ianya sebagai membuang masa.

Selain itu Anwar juga meminta diadakan suruhanjaya diraja untuk menyiasat kes kematian Altantuya, Port Dickson (Isu khalwat najib), kematian Teoh Beng Hock dan Kematian terbaru Kastam [MsiaKini].


Kalau dilihat, pemimpin gerombolan sering mengheret Anwar Ibrahim ke dalam rentak permainan politik lucah mereka. Dari isu liwat, zina dengan bini orang, dan kini jadi pelakon video lucah pula. Anwar dipaksa dan didesak agar mengikut rentak gerombolan bermain politik lucah dan politik selak kain yang menjadi amalan mereka sekian lama. Jika Anwar Ibrahim enggan mengikut kehendak mereka, Anwar akan dicap atau dianggap sebagai bersalah atau takut menghadapi kebenaran.



ReJaM© "Modal gerombolan songkok tinggi untuk meraih sokongan rakyat hanyalah politik lucah"



Note: Main politik lucah sambil pekena arak cecah kari roti canai.

41 comments

standart gerombolan la bro...
gua takut pakat kancing gigi macam
debat sampai demam tempohari jaaa
cakap tak berus gigi last mulut sendiri
busuk pon tak masih sedar diri lagik....

Eleh, kalau orang lain yang kena cepat-cepat nak tubuh, tapi bila kena tang hagpa... macam-macam dalih... auwww

suruhanjaya..??? ermmmm.. bg aku suruhanjaya nak bg lama je kisah video ni..akan jd selalu kluar tv..2thn 3thn 4thn tk abis2..kes Altantuya mana ada..beg hock tk selesai2 lg.. Pandia pihak trtentu ni..kluarkn video trik anwar repot polis..lepas tu katak(konon2 konsesus bebas) trmasuk suria PERKASA hitam mintk ada kan suruhanjaya..ermmm MCM ADA MAKNA JE...
*tringt cite p.ramle.." baik..baik... baik ada makna tu" hehehehe

Eleh, kalau orang lain yang kena cepat-cepat nak tubuh, tapi bila kena tang hagpa... macam-macam dalih... auwww
9 April 2011 9:25 AM
--------------------------------

hah Anwar dah bagi greenlight dah. skang mau cakap apa lagi? hang pun mcmtu jugakk.. nape xnak siasat Port Dickson, Altantuya, n even y tak buat suruhanjaya menhina Raja 'KAMI NAK IDRIS NATANG', remember??

Songkok tinggi tolong jawab ...dah berapa kes RCI dapat selesaikan masalah yang menjadi perhatian umum. Jawab jangan tak jawab...

suruhanjaya nak wat apa ditubuhkan kalau didominasikan orang pro umno

Kes bunuh altantuya, terlalu byk KEPINCANGAN pada pembunuhnya, ttp tiada suruhanjaya!

Kes seks ni plak, terlalu byk KEPINCANGAN berkenaan pertuduhan & penuduhnya, ttp perlu ada suruhanjaya!

Kedua-dua senario di atas, MANGSa adalah sebenarnya2 MANGSA yang diMANGSAkan! Antara kes bunuh ngan seks, tentunya kes bunuh yg lebih berat perlu menjadi keutamaan bg siasatan terperinci!

ADIL, bukan setakat keadilan, tetapi perlu NAMPAK keadilan.
Benar, bukan setakat kebenaran, tetapi perlu NAMPAK kebenaran.

Inilah lah "prima facie" Malaysia!Kes bunuh altantuya, terlalu byk KEPINCANGAN pada pembunuhnya, ttp tiada suruhanjaya!

Kes seks ni plak, terlalu byk KEPINCANGAN berkenaan pertuduhan & penuduhnya, ttp perlu ada suruhanjaya!

Kedua-dua senario di atas, MANGSa adalah sebenarnya2 MANGSA yang diMANGSAkan! Antara kes bunuh ngan seks, tentunya kes bunuh yg lebih berat perlu menjadi keutamaan bg siasatan terperinci!

ADIL, bukan setakat keadilan, tetapi perlu NAMPAK keadilan.
Benar, bukan setakat kebenaran, tetapi perlu NAMPAK kebenaran.

Inilah lah "prima facie" Malaysia!

Orang tubuh Suruhanjaya DiRaja jika membabitkan kepentingan semua, salahlaku dalam kes Teoh, kes mata lebam dan sebagainya. Tujuannya untuk memperbetulkan prosedur yang dilihat rapuh.

Ini tentang video lucah ni nak bincang tentang apa? Engle si alu tak berapa tepat dengan si lesung? Kualiti gambar? Kenapa hitam putih? Kenapa tak zooom? Apasal hotel taraf chokiaaaaaaaa?

Semata-mata cuba buktikan bahawa individu terbabit adalah DSAI?

Last-last jawapan Suruhanjaya adalah tidak dapat dipastikan......

Maafkan saya untuk berkata begini;

Mahu tubuh Suruhanjaya Diraja hanya untuk menyiasat kes video lucah ini sahaja? Saya hanya mampu gelak mendengarnya. Niat mereka sebenarnya hanya mahu memanjangkan kes ini, itu sahaja. Lagi panjang kes ini, maka makin rumit penyelesaiannya, dan makin lama juga rakyat akan tertipu oleh media massa utama Kerajaan BN mengenai kes ini.

Sepatutnya kes-kes besar seperti kes kematian Altantuya sepatutnya ditubuhkan Suruhanjaya Diraja kerana ia melibatkan negara lain. Tetapi mengapa tidak diwujudkan suruhanjaya ini? Kes ini seakan-akan tergantung begitu sahaja tanpa penyelesaian. Saya cuma kasihan pada dua orang polis yg 'sedang menunggu' hukuman mati kerana kesalahan mengebom mati mangsa. Mereka berdua hanyalah polis berpangkat rendah, pasti mereka melakukan tugas atas arahan, tetapi mengapa mereka yang terima hukuman. Patut diadakan Suruhanjaya Diraja atas kes Altantuya ini. Ada sesuatu tidak kena dalam hal ini.

"Suruhanjaya Diraja untuk perkara yang tidak berfaedah"

-Dr. Latif-

aaaa!!! aauuu...auuuuu...

Pembetulan;

"Suruhanjaya Diraja untuk perkara yang tidak berfaedah kepada rakyat tetapi hanya berfaedah untu kerajaan BN sahaja"

-Dr. Latif-

takder maknanya ditubuhkan suruhanjaya nih..aku jamin 100% la yg kes nai akan berlarutan..si UMNO HAPRAK tu akan putarbelitkan lagi..si polis tu reti dok diam je tunggu duit masuk..hampeh la semua..penyokong gerombolan songkok tinggi gila duit..

SURUHAN JAYA NI 110%utk kepentingan rakyat bkan utk menyasat vidio lucah,sudah pasti jawabpannya suruhan jaya (suruhan jaya tidak pasti)cuba kita buka suruhan jaya utk 1.kematian ATANTUYA 2.ketirisan PKFZ 3.KEMISEN KPAL SELAM 4.KEGAGALAN PROJEK bakun INI SEMUA MELIBAT KN DUIT RAKYAT BRBELIAN RM,BUKAN JUTA MA .HDi

betul jawapanya suruhan jaya tidak pasti itu DSAI 110% .oi!!!!!!!!!!!!!!!!!!mna zul kulim ni

x tahu nok kate lah kwn.. mcm hal politik leni.. kadang malas nk pikir gok.. jahat sangat ke anuar ibrahim ni.. haha..

hello bro dia org bkn nak tubuhkan suruhanjaya la,tapi nak tubuh pasukan suruh jayakan pembohongan mereka ha ha ha.

duit yg lesap berbilion bilion bilion bilion sepatutnya ditubuhkan suruhanjaya kerana melibatkan kepentingan rakyat. Anwar tiada apa2 kepentingan cuma musuh umporno... pelik2

dr. ros

Buat jangan tak buat! Perdulilah apa kata pencacai..namapun pencacai.Otak kondem pun masuk..termasuk aku ake ake ake..tumpang sekaki nak tengok Malaysia ni OK.Entah macamana mana OK pun dah tak reti nak faham. Oh rupanya aku jadi pontianak mengilai semata.

Aku tunggu kat atas pokok togel aa
kalau2 komputer aku rosak bolee kome tolong baiki. Janji Baeeek punya

suruhanjaya kepala butuh. apa hal ngan laporan suruhanjaya kes video linggam? satu sen tak laku report tu. kompeni recycle paper pun tak mau

Takpayah suruhanjaya nanti bila kak wan dah tunjuk jam OMEGA anwar Ibrahim settle.BETUL KAN?

this is good... walau tsepit tpi, we knew the result already..we can predict what they gt to say..
www.sweetieyaesya.blogspot.com

Suruhanjaya diraja tak perlu ditubuhkan, kes ini perlu dikembalikan kepada rakyat, biar rakyat tentukan kesahihan vedio dan siapa pelakon
handalan itu. Berilah masakepada rakyat untu menilai dan bubarkan parlimen untu rakyat mengADILi.

Suruhanjaya diraja hanya perlu jika ianya melibatkan kepentingan awam dan menjaga tatasusila perundangan negara.

Jika perlu suruhanjaya diraja, mengapa tidak ditubuhkan dalam kes liwat 1, kes liwat 2, kes pembunuhan ratu cantik, kes mata lebam,
kes pembunuhan Antantuya dan banyaklagi....... hb

APAKAH RCI JUGA AKAN HILANG INTEGRITINYA..OLEH TANGAN BN

badan kehakiman, kepolisan, sprm, spr, mufti..semua telah dimanipulasi dan mengikut telunjuk bn.

apakah suruhanjaya diraja juga akhirnya akan menjadi mangsa pengaruh bn? apakah RCI ini dianggotai jin atau malaikat? bukankah manusia juga dan selagi nama manusia tetap boleh ditundukkan.

kerana itulah negara2 arab sekarang sedangmenghadapi pemberontak rakyatnya sendiri kerana tiada satu elemen pun boleh diharap utk menegak kebenaran. maka pilihan terakhir ialah terpaksa..terpaksa.. mengangkat senjata.

SIAPA PATUT MEMOHON RCI?

lazimnya pihak tertuduh yg tidak puas hati dgn mahkamah biasa akan memohon RCI, bukan pihak pendakwa. jika pendakwa mohon RCI, ini sama seperti sumpah laknat mereka. satu tindakan utk mengukuhkan penipuan supaya org percaya.

jika tertuduh mendapati mahkamah biasa tidak memuaskan hati, selepas rayuan, mereka yg logiknya akan memohon RCI.

KES BERLAKUN VIDEO JENAYAH BIASA

memohon RCI pada peringkat awal utk satu kes biasa adalah sesuatu yg tidak perlu kerana berlakun video lucah bukan isu jenayah mengancam negara seperti menjual negara, kad pengenalan palsu, wang palsu, wang no siri sama, bocor rahsia kerajaan atau ancaman senjata.

TUJUAN ISU VIDEO MEMANG POLITIK, JGN CARI ALASAN LAIN LAGI

ternyata tujuan RCI dan kes itu sendiri adalah politik menjatuhkan PR dan anwar. jgnlah munafik2 umporno berdalih dgn seribu alasan bodoh. kalau nak bodoh, bodohkan penyokong mereka yg segelintir itu saja. rakyat umum sudah muak dan tidak bodoh lagi.

memang benar permohonan RCI hanya utk membesarkan isu kecil, melekakan rakyat daripada isu lebih besar, memburukkan imej anwar dan PR...tiba2 pilihanraya.

APAKAH KES SELESAI HANYA DGN ANWAR MEMENUHI DESAKAN SYAITAN?

apa saja desakan umporno terhadap anwar kononnya, jika berani tunjukkan, maka setel kes. Poraah...golongan munafik takkan senang2 nak setelkan kes hanya dgn permintaan kecil begitu.

kalau sumpah, kalau bagi dna, kalau bagi jam omega, konon anwar akan bersih dari semua tuduhan. mungkin betul utk kali ini. tapi lain kali mereka ada 1000 fitnah lagi yg terpaksa anwar layan dan serah mcam2 permintaan bodoh mereka lagi.

JAM OMEGA

memang syaitan sebenarnya sedang gila meroyan. desak sumpah, dna dan kini jam omega. konon jika tunjuk jam omega, anwar akan bersih dari tuduhan. Poraaaah lagi sekali. syaitan tidak akan membiarkan hanya jam omega menggagalkan projek mega mereka itu.

bagaimana kalau DS Wan Azizah boleh tunjukkan 10 jam omega yg ada dalam simpanan? apakah 10 kes anwar akan ditutup? minta maaf la.

mereka yg jumpa jam tu, merekalah yg perlu buktikan jam itu milik anwar.

bagaimana kalau kita letak selipar atau seluar dalam najib kat rumah pelacur? apakah itu sudah bukti najib melanggan pelacur?

DESAKAN UMPORNO SAMA MCM DESAKAN KAUM MUSA AS DAN BANI IZRAIL

desakan kaum Nabi Musa as yg memohon macam2 daripada Baginda as tetapi masih berdegil dgn 1000 alasan. desakan mereka semata2 utk menolak dan bukan utk menerima kebenaran.

KESIMPULAN :

kalau umporno hendakkan jam omega anwar, katakan bahawa JAM OMEGA ANWAR ADA TERTINGGAL DALAM BONTOT SAIFOOL....silalah minta polis rodzwan dapatkannya di sana.

fakta kes bunuh altantunya untuk umno,
-dia dan adik beradik masuk malaysia tak de rekod dalam sistem imegresen
-c 4 macam mana bolehh lepas dengan begitu mudahhh,

CAKAP LAH APA PUN. AKU TAK PERCAYA VIDEO LUCAH TU ANWAR! SABAR MENUNGGU PRU KE 13!

Kita sabar aje le tunggu pilihanraya ke13. Nanti kita tahu lah apa nak buat?

real katak...
apa menda depa ni nak??
Suruhanjaya di raja?? tak caya lah tapi kalau............
Suruhanjaya di BN ker????? sbb BN yg ada kuasa dlm suruhanjaya tuuu.....

jam omega tgh tempah..sabar sikit lagi....sekarang byj operasi kat kastam..kan kantoi jam omega....sabar tau....
rci tak perlu sebab tak relevan, sebab anuar adalah anugerah tuhan..kekekek

jam omega tgh tempah..sabar sikit lagi....sekarang byj operasi kat kastam..kan kantoi jam omega....sabar tau....
rci tak perlu sebab tak relevan, sebab anuar adalah anugerah tuhan..kekekek

source: http://milosuam.blogspot.com/2011/04/anwar-setuju-buat-suruhanjaya-diraja.html#ixzz1J1C411zh
------------------------------------------------------------

ni lah org UMporna...
suka menuduh dan memfitnah...
kalau anwar x wat apa yg ko kata ni.. tanggung la ko kat akhirat..
kau menuduh tanpa bukti...

salam...skrg ni yang pasti Datuk T vs Anwar...xperlu kita tuduh menuduh menambah dosa tentang perkara yang kita tak pasti kebenarannya...aku rasa better klu kita mintak kedua-dua pihak antara datuk T dan Anwar buat sumpah laknat untuk tentu kebenaran...kalau tipu sumpah laknat memang sakit rrr bukan kita tak tau...kalu tipu lagi sakit besok...sendiri mau ingat..takbir

apa la korang balik2 tuduh UMNO fitnah, percaya sangat dengan temberang "Anugerah Tuhan" tu....Jam Omega mana awat susah sgt nak tunjuk, tu kan bukti kukuh utk sahkan Anwar tak bersalah, ngape susah sgt nak tegakkan keadilan kalo betul tak bersalah tunjuk jela jam Omega abis cerita, ni tak duk pusing sana pusing sini ntah ada ke tak jam tu nath2 temberang jgk, muak la aku dgn ckp berbelit2 korg ni...aku tak faham, apesal la tak konsisten asyik nak tegakkan temberang Anwar je!!!!

korang cakap UMNO fitnah, korang pun 2x5 la....kes Altantuya tu balik2 kaitan dgn Najib ntah betul ke tak pun tak pasti....Buatnya kes tu fitnah sama2lah jugak korang tanggung dosa...mengata orang dia yg lebih...

reply komen tanpa nama 7.31pm

bukan nk mengata, tp da dakwaan.

Isu Altantuya - Mengapa Najib tidak berani menyaman akhbar?


WikiLeaks - Najib diibarat telur di hujung tanduk kerana dakwaan pembabitannya dengan pembunuhan wanita Mongolia itu.

Peter Ho menganggap politik Najib terus dibayangi skandal pembunuhan kejam tersebut dan sebagai seorang opportunis beliau tidak akan teragak-agak mengambil pendirian kritikal terhadap Singapura jika keadaan mendesak beliau berbuat demikian.


Laporan media luar tentang Altantuya: Akhbar Perancis - Liberation

Timbalan Perdana Menteri Najib Razak pernah bertemu mangsa bunuh Altantuya Shaariibuu di sebuah kelab di Paris pada 2005 bersama Razak Baginda.
Ogos tahun lepas.
Najib pernah bergambar bersama pasangan kekasih itu yang sekali gus menidakkan penafian timbalan perdana menteri itu kononnya beliau tidak mengenali Altantuya.

Malah Najib pernah bersumpah tidak mengenali wanita itu sewaktu diserang hebat oleh pembangkang pada pilihanraya kecil Permatang Pauh,

Abdul Razak, yang sebelum ini dituduh bersekongkol dengan anggota polis berkenaan, dibebaskan daripada pertuduhan tersebut dalam keputusan yang dipertikaikan oleh pelbagai pihak.

Wartawan Liberation turut mendedahkan saat-saat akhir kematian Altantuya berdasarkan dokumen yang didakwa diperolehi daripada polis Malaysia.

Arnaud Dubus melaporkan, Altantuya ditembak di sebelah pipi kiri dan kemudian pakaian mangsa ditanggalkan sebelum mayatnya dibungkus dalam beg plastik hitam.

Altantuya ditembak sekali lagi apabila tangannya dilihat masih bergerak.

Dubus, wartawan Perancis yang berpangkalan di Bangkok, juga berhasrat mendedahkan pembunuhan wanita itu - berhubung komisyen pembelian kapal selam untuk Kementerian Pertahanan - dalam projek bukunya akan datang.

JANGAN LAH BERTEKAK SESAMA MELAYU DAN SESAMA ISLAM.YANG BERGUMBIRA PARA KAPIR LAKNAT.BERGULING GULING LIM KIT SIANG DAN ANAKNYA KETAWA BEGITU JUA KARPAL SING DAN ANAKNYA.SEDIHNYA MELIHAT UMAT MELAYU AKHIR ZAMAN.

BUKAN SETAKAT KIT SIANG GELAK GULING2 TAPI SOI LEK KAKI SEX PUN GELAK GULING2 TGK UMporNO DAN PKR BERGADUH......HAHAHAHAHAHA

eh, eh istigfarlah

asik2 umprono srh tunjuk jam omega, pelik tul,nnti dia tunjuk kata tunjuk kaya lak kata jam tu beli juta2,pastu ckp jam tu bru beli lak,nape x suruh anwar tunjuk tuala ke seluar kecik ke,kn tu lbh umprono, da kak wan ckp tu bukan laki dia nak wat pe tunjuk2 brg2 kepunyaan dia, kalu gitu kita tuduh je sapa2 je menteri pas tu suruh tunjuk2 apa je brg yg kita suka tunjuk, nape kita mesti percaya ckp eskay tu yg da x pasti tahap mane peribadiny. cuma yg pasti dia ngaku dia bapak ayam sbb dia kata dia ada dlm video tu, kn pelik kita blh pecaya org yg terang2 ngaku rendah moralny, senang kat org fasik, pelik2 org2 songkok tinggi ni.

hahaha... apasal? kalau tunjuk jam tu bole trus drop kes ker??... haahahahahaha, puak2 jgn nak temberang la, ada jam ker x de jam ker, dlm kepala diorg dh set nuar mmg sex maniac, x yah la nak suruh tunjuk2 jam tu suma...

pasal RCI ni aku mmg x setuju... awat??... pasal sex tape yg blom tentu nuar pelakon semata2 nak RCI, dh x de kes2 lain yg lebih besar ker kat m'sia ni??... 108 billion duit k'jaan yg hilang tu awat x nak RCI??

Tanpa Nama berkata...

JANGAN LAH BERTEKAK SESAMA MELAYU DAN SESAMA ISLAM.YANG BERGUMBIRA PARA KAPIR LAKNAT.BERGULING GULING LIM KIT SIANG DAN ANAKNYA KETAWA BEGITU JUA KARPAL SING DAN ANAKNYA.SEDIHNYA MELIHAT UMAT MELAYU AKHIR ZAMAN.

_______________________________________

JAKA jawab :

sebelum suruh jgn bertekak sesama melayu islam, sila fikir siapa pencetus isu? siapa pencetus fitnah liwat dan video lucah. UMPOOOOORNOO la

mana ada syaitan lain selain UMPOOORNO. umporno bukan parti melayu islam tetapi parti syaitan bertopeng melayu dan islam.

tidak timbul soal melayu gaduh sesama melayu , kafir gembira. mana anda tahu kafir gembira? bukankah umporno dan apco saja yg gembira.

APAKAH ANDA BOLEH MAAFKAN PEROGOL KELUARGA SENDIRI SEMATA2 KERANA DIA MELAYU?

ADAKAH ANDA AKAN MEMBENCI SEORG CINA JIKA SEKIRANYA DIA DATANG MEMOLONG MENGHALANG SEORG MELAYU CUBA MEROGOL ADIK ANDA?

ADAKAH ANDA AKAN MAAFKAN DAN HALALKAN PENCURI KERETA ANDA HANYA KERANA DIA SEORG MELAYU?

APAKAH ANDA MASIH MAHU JILAT PEMIMPIN MELAYU YG SEKONGKOL DAN MENJADI AGEN ZIONIST DAN MEMBENCI SEORG BEKAS TENTERA MALAYSIA YG SETIA DAN IKHLAS BERJUANG UTK NEGARA MALAYSIA WALAUPUN DIA SEORG CINA ATAU BENGGALI?

KESIMPULAN :

jangan jadi boodoh, hidup ini berpaksikan kebenaran, keadilan dan bukan semata2 bangsa.

apa guna bangsa kalau harapkan pagar, pagar liwat padi.

MATA PEDANG KEADILAN TIDAK MENGENAL BANGSA KETIKA IA DIHAYUN KE LEHER ORG2 ZALIM !

dan bukankah semasa umporno menzalimi anwar pun, mereka tidak mengambil kira nawar itu seorg pemimpin MELAYU dan ISLAM?

so...fair and square la utk kita hancurkan umporno.

Pasal gelak guling guling jangan lupa Sammy vellu dan anak pun terguling gak.Relax la jaka hang tu mesti PKR yang dah buta mata dan hati DIE HARD PENYOKONG.Takkan lah perogol ke penjenayahke yang ganggu kit dan keluarga kita maafkan.AKU PUN TAU orang yang menolong dan menyelamatkan kita dan BERBAKTI PADA NEGARA MACAM LEE LAM TYE pak sedara aku tu aku sokong .ADA PAHAM.


EmoticonEmoticon