Saturday

Boleh tahan juga Kosmo spin isu video seks


Gua baru lepas baca laporan Kosmo hari ni tentang video seks lelaki mirip Anwar Ibrahim. Boleh tahan juga akhbar gerombolan songkok tinggi ni spin cerita. Daripada "video seks tulen" kepada "rakaman aksi seks bukan direka" [Kosmo]. Seolah-olah nak gambarkan bahawa memang Anwar Ibrahim yang jadi pelakon video seks. Jauh maksud dia bhai...

Kalau dah sah Anwar Ibrahim yang berlakon video seks tu, tunggu apa lagi? tangkaplah, ini bukan isu kecik, ini isu besar, isu zina. Takkan pemimpin berzina tak mahu tangkap?

Ketua Polis ni pun satu hal, lu saja je buat sidang media untuk sahkan video tu sebagai tulen, supaya rakyat Malaysia semua jadi huru hara, jadi salah paham. Gua taulah video tu tulen, sebab video tu bukan video edit, tapi yang gua nak tau siapa pelakon video tu bhai? Kalau lu boleh buktikan pelakon video tu memang Anwar Ibrahim, gua nak pergi tampar muka Anwar sekarang!

Apa kerja orang tua ni? Lu saja bikin rakyat semua buat spekulasi sendiri, lu sengaja buat rakyat jadi huru hara. Bila rakyat dah huru hara ini kerajaan gerombolan songkok tinggi bagi naik harga minyak, bagi rasuah kepada pengundi di Sarawak. Semua hal lain jadi tak penting, semua orang sebok dengan cerita video seks.

RentaP© "Ini zaman keliru, zaman huru hara, yang jahat jadi baik, yang baik jadi jahat"

Note: Gambar di bawah tiada kena mengena dengan cerita di atas.

28 comments

semua geng2 lepa...

Rejam, gambar siapa tu? Parpukari ke?
Bangsat gila... Patutlah hati hitam, suka kutuk Ulama dalam blog dia... celaka punya orang!

bukan isu tulen atau tidak video tu... rakyat nak tahu siapa pelakonya wahai ketua polis yg bangan nak mampus....

WOi rentap... bila masa lu ambil Parpukari jadi jaga kat artikal ko nie..berapa gaji ko bayar, kwsp ada potong tak...socso jangan lupa.. tengok gaya 1001 penyakit ada tu... sebab tengok utube dia jalan pun cam khinsir berak kapur....hehehehe
mak dia dah malu balik India naik air asia sebab malu tengok anak minum todi...kalau boleh kasi lah dia kawan sikit, Jadi Jaga sorang2x boring gak....hahahah

NGPM - Next Generation Pengundi Muda

biarlah mereka nak spin mcm mane pun di akhirat pasti akan menerima balasannya... setiap yang terlibat tidak akan terlepas..

tulen boleh sah kan ..tapi x boleh sahkan sapa yg ada dalam vedio tu..kan nampak sangat nak melengah-lengahkan siasatan.Klau dah boleh sahkan video tu tulen dah tentu dah tahu siapa hero kat dlm tu..sengalllllllllllllll.macam ni pun boleh polis memperbodohkan rakyat malaysia..X faham aku mcm manalah boleh sampai ke tahap ini cara nya nak bodohkan org ,klu X boleh kata sapa hero dlm tu X yahlah buat sidang media,kan senang.ataupun ???????

Altantuya kandung anak Najib delete 2 April 2011 at 11:17

Hanya rakyat yg bodoh termasuk puak2 UMPORNO boleh percaya crita spin kosmo, metro, meloya dan msm lain. Yg geng2 polis pun bangang kepala lutut tulen ka x tulen bkn isu, yg kena buktikan identiti kesemua pelakon dlm video tu dan tangkap pengedarnya yg jelas perancangan jijik dan bermotif dendam dan fitnah. Aku rasa semenjak zaman Mahadeythamby kesemua ketua polis yg dilantik smp skrg semua jenis anjing belaan yg hanya mengikut arahan atasan dan mengenepikan profesionalisme kepolisan. Org2 tua dan dikampung2 dok layan cerita gerak khas, 999, ops sprm (dn byk lg seumpamanya) stiap minggu dikaburi kehebatan polis dn pihak berkuasa lain dlm kaca tv tp realiti org2 atasan talam dua ribu muka.

macam CB bila tengok sorat kabar spin cita .

Kat sinipun ada lagi gambar org berbaju hijau ni. siapa parpukari ni? Dia bukan org Islam kan. Sebab tengok gambar tu macam bukan Islam jer....

Papepun, suratkhabar skrg macam2 tajuk.....

patutlah gendud.. suka minum beer rupanya,,, sapa lah yg nak percaya kat org munafiq dan fasiq mcm ni... aku sikit pun tak percaya dgn penuliasan blogger2 umno ni... dari dulu lagi aku tau depa ni mmg suka pitnah org...

parpu ni mamak ke? tak nampak mcm melayu pun.?

Saudara Milosuam, gambar saudara dah berlegar di blog2 pro_BN..benarkah ianya gambar saudara? Benarkah saudara lembut orangnya?

milo suam?
http://badutrakyat.blogspot.com/2011/04/ekslusif-temubual-gmw-bersama-milo-suam.html

Inilah persepsi..yg penting penyokong UMNO akan percaya ini perbuatan DSAI..dan isu tersebut akan digunakan masa PRK/PRU nanti...
Inilah golongan2 yang akan masuk neraka tanpa mereka sedar...sembahyang tonggeng terbalik last sekali duduk dalam puak2 menentang Allah...sebab utama bertolong tolongan dalam menyebarkan fitnah...

Kepada Tanpa Nama 2 April 2011 12:11 PM dan 2 April 2011 1:09 PM (Mcm org sama je, blogger songkok tinggi ke?) heh

KUAT BENAR KORG MENFITNAH YA....BAGUS2....SILA AMBIK TIKET KE NERAKA ANDA SEKARANG DI KAUNTER 7. BAWA SEKALI PARPUKARI KAKI ARAK TU SEKALI SEBAGAI TEMAN ANDA. SEKIAN

Cuma Nak Kasi Tahu delete 2 April 2011 at 13:49

Fahamlah sikit apa IGP cakap,Rakaman Videotu Tulen
Siasatan diperingkat akhir,Kes Masih Disiasat di
Bawah Sek 292 KK,Sek Apa Niiii,Pelakonkah,Pengedar
Filemkah,Faham Undang2 tak???

yang aku heran tu dia suruh watpa siam eskay tu g amik jam omega tu, dah tau bangsa siam perut hijau tu dok pecaya watpa. skrg kita gakj yang payah dok kena defence

Fisikal Lembut , Semangat Kental
Semangat Kental, Fizikal Lembut

Adalah Dua Watak Berbezaaaaaaaaa

Milosuam....Teruskan membongkar.

Rakyat masih lagi diperbodohkan dengan isu2 yang memberi kredit kepada matlamat mereka2
untuk mengekalkan tampok kuasa.

Sedarlah sikit... Harga Minyak Naik Lagiiiii
Panas kes video, Minyak naik tak dak nak buat isukeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee?

MIRIP anwar
MIRIP anwar
MIRIP anwar
MIRIP anwar

even rahim the rapist dan IGP pun kata MIRIP

lebih senang mengajar ungka dihutan dari mengajar org buta hati umporno

demi masa manusia dalam kerugian, kecuali org2 yg beriman dan beramal soleh yg menyapaikan yg hak dan berpesan2 dengan sabar...

Aku rasa nak menyumpah je bila baca statement KPN ni..sepatutnya sebagai ketua polis janganla mengeluarkan cerita yang boleh mengelirukan rakyat. Ini memang dengan tujuan untuk orang percaya bahawa DSAI terlibat dalam video tersebut.Kalau pakcik makcik yang kat kampung, yang tak berapa tahu pasal cerita sebenar ni memang akan terpengaruh dengan berita ni. Sedih betul la..

dapat laa diorang saham besar nak bawak akhirat nanti.. Allah Maha Mengetahui..

kpd penyokong atau penentang anwar yg masih rasa ada seatom iman dlm diri, sama2 berdoa ;

Ya Allah kau azablah pembawa fitnah terhadap org2 beriman tak kira siapapun mereka itu, sesungguhnya mereka sudah melampaui batas. kau telanjangkan kejahatan mereka sebagaimana mereka fitnahkan jahat kepada org yang baik.

amin

Itu muka sikit ada macam saya, suara macam saya juga tapi itu pusat ada sikit lain..korek, korek, korek......

aiceh...yg tak tahan tu siap posing kat kem Beer N lagi tu??? memang best gilak la milo suam...lu skang ropa2nye penyokong tegar Beer N....huhuhu....mesti gambar tu kalau bt repot polis kata tulen...cam biase la....bodoh sampai takleh nak ajar la budak APCO Yahudi ni....

Buat MILOSUAM...teruskan perjuangan anda....bagi aku....aku takkan percaya...itu jek

nih semua konspirasi datuk eskay. rujuk video nih-> youtube.com/watch?v=kEYAMs3Yzc0

Norlela

Tulah yg sepatutnya semua org ambil tahu, dan yg sepatutnya keluar dari mulut KP ni bukan video ni tulen ke idak.

Sepatutnya dai keluarkan kenyataan, pelaku itu DS ataupun bukan. lembab giler nak eknal pasti pelaku dalam video tu...

Semakin hari semakin terserlah segala kebodohan..

nape la bangang sangat.....dah KP sahkan tulen berdasarkan siasatan bahagian foensik Bukit Aman. Samada DSAI pelakun hebat video seks itu perlukan siasatan lagi. Bini DSAI mahupun DSAI pun gagal menunjukkan jam Omega.....sms DSAI kpd Dato Eskay menyuruh Eskay simpan jam yang dijumpa semula tu kan bukti teknikal dan menjadi Alibi....Dato Eskay dlmvideo tu pun bukti teknikal....Jangan la jadi bangang tanpa gunakan minda dgn sebaik baiknya. Free your mind and use your smart analytical thinking on this issue....!!!!!


EmoticonEmoticon