Friday

Download video seks versi penuh Anwar Ibrahim (Full Version)




Video seks penuh lelaki mirip Anwar Ibrahim didakwa sedang melakukan hubungan seks bersama dengan seorang pelacur di sebuah hotel telah disebarkan di internet. Video lucah tersebut sudah dihalalkan penyebarannya di Malaysia malah boleh di download terus ke komputer anda.

Anda tidak perlu bimbang ditahan oleh pihak berkuasa kerana video lucah sudah boleh ditayangkan di media-media arus perdana. Malah TV3 sebentar tadi turut mempromosikan blog-blog pro kerajaan yang menyangkan video lucah tanpa tapisan menunjukkan kemaluan kedua-dua pelakon video seks tersebut.

Beberapa jam selepas video lucah versi penuh ini diupload untuk memudahkan orang ramai mendownload (muat turun) ke komputer masing-masing, Datuk Shazryl Eskay Abdullah melakukan sumpah laknat di Masjid Amru Al-As, Bandar Baru Sentul kira-kira jam 4.15 petang tadi untuk meyakinkan orang ramai bahawa Anwar Ibrahim adalah pelaku di dalam video tersebut.

Datuk Shazryl Eskay Abdullah melakukan sumpah laknat mewakili dua lagi sahabatnya, bekas ketua menteri Melaka, Tan Sri Abdul Rahim Thamby Chik dan bendahari Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (PERKASA), Datuk Shuib Lazim Saksikan video sumpah beliau di bawah ini.


Surah Al-Munafiqun Ayat 1 hingga 4
[1] Apabila orang-orang munafik datang kepadamu (wahai Muhammad), mereka berkata: “Kami mengakui bahawa sesungguhnya engkau – sebenar-benarnya Rasul Allah”. Dan Allah sememangnya mengetahui bahawa engkau ialah RasulNya, serta Allah menyaksikan bahawa sesungguhnya pengakuan mereka adalah dusta.

[2] Mereka menjadikan sumpahnya (atau akuannya) sebagai perisai (untuk menyelamatkan dirinya dan harta bendanya daripada dibunuh atau dirampas), lalu mereka menghalang (dirinya dan orang lain) dari menurut jalan Allah. Sesungguhnya amatlah buruk apa yang mereka telah kerjakan.

[3] (Perbuatan buruk) yang demikian kerana mereka mengaku beriman (di hadapan orang-orang Islam) kemudian mereka tetap kafir sesama sendiri, maka dengan sebab itu dimeteraikan atas hati mereka; lalu mereka tidak dapat memahami (yang mana benar dan yang mana salah).




ReJaM© "Tepuk kepala tanya akal..."

89 comments

dah la pegang quran terbalik. mengaku ada dlm video tu skali pastu ada hati nk mintak Allah laknat orang lain dulu. apa dia pikir Allah paling suka makbulkan permintaan penzina ke?

sumpah mkn tuan,.

perut ku boroi... delete 29 April 2011 at 22:44

imam dari masjid apco...

hahaha belum sempat sumpah kena sound dulu dgn Ustaz... eee malunya kalau aku, dgn manusia pun dah malu, apatah lagi dgn Allah nanti

APAKAH TUJUAN SEBENAR SUMPAH NI.......

Sedangkan sumpah saperti ini tidak boleh dijadikan bukti kebenaran nya dalam mahkamah.

bahaya btol orang macam nie,betul2 fasiq nie.
dia mengaku berada dalam video tu, maknanya dia melihat zina yg berlaku di depan mata tanpa ada langsung usaha mencegah maksiat tersebut.
tu sah2 dikira bersubahat dalam perbuatan zina tu, mampu mencegah tapi dibiarkan je... Allahumma dini wa qaumi...

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Lakhnatilah mereka yang melakukan fitnah melalui sumpah.
Turunkanlah bala ke atas mereka saja sebagai pengajaran ke atas kami semua. (kalau kena petir ok juga)

Amin Ya Rabbal Alamin.

Aku cari video 2 xde pon..nk tgk gak video tue btol kew idakk..haduiii bikin hal larr...

Alim ye ko Eskay , tengah tahu orang nak beroman tapi tak tegor pastu masuk masjid konon solat tahiyatul masjid.

Kalau tahu orang nak beromen sepatutnya call JAKIM untuk tangkapan , kalau ko nak jatuhkan Anwar ko call tv3 biar ia tayang tangkapan khalwat.

Itu pon kalau betil Anwar dalam video tu , minta2 ko kena petir esok lusa. Dalam dosa setiap solat kita dosakan Eskay kena petir baru orang tahu Eskay ni penipu.

Baso gilo!!!

yg patut diamik kisah tu psl terpekik2 dlm mesjid tu... astrafirullah.. tanda2 kiamat semakin hampir disebut oleh rasullah...

patut digalakan sumpah laknat,untuk menjimatkan masa mahkamah dan mengurangi kes kes tertunggak.lebih jimat duit takyah bayar loyar...kakakaka

anwar the brain washer !!
*law hebad tapayah padam arr

Inilah cara yang paling senang dan mudah untuk bagi orang percaya apa yang diperkatakan..nak comfirm apa yang diperkatakan betul..orang tak kira dah hal dosa dan pahala...betul atau salah..

tabik r ustaz tu direct weh ayat die :)

Yang kita semua tau Anwar pernah cerita pasal Bekas Mufti Selangor, Dato Md Hashim Yahya. Katanya, sumpah yang tidak dilakukan menurut hukum syarak, diumpamakan sebagai kerja - kerja orang jahil.

Tapi apa yang dijelaskan oleh bekas mufti tu ialah pasal hukum qazaf iaitu setiap pertuduhan zina perlu ada 4 orang saksi yang sah.

Mungkin, Keadilandaily.com tersalah tanya soalan sebab apa yang dijelaskan oleh Bekas Mufti itu ialah mengenai sumpah li'an yang hanya melibatkan suami dan isteri.

Orang bercerita mengenai sumpah Mubahalah.

Bukan sumpah li'an.

Sumpah Mubahalah ini adalah untuk menyaksikan bahawa pertuduhan yang dibuat adalah benar tanpa sebarang saksi yang sah.

Teringatkan kejadian yang menimpa Nabi Yusof A.S dimana Baginda juga berhadapan dengan pertuduhan zina seumpama ini oleh seorang wanita.

Baginda dituduh cuba merogol wanita yang juga isteri kepada seorang yang mempunyai kedudukan tinggi.

Namun Baginda gagal membawa empat orang saksi, lalu Baginda mengangkat sumpah sekiranya pertuduhan yang dibuat adalah tidak benar, maka Baginda mohon petunjuk dari Allah S.W.T.

Dan ternyata, Baginda berada didalam golongan orang yang bercakap benar apabila suami kepada wanita itu mendapati baju Baginda koyak disebelah belakang.

Secara logik, sekiranya nabi Yusof mempunyai niat untuk merogol wanita tersebut, sudah tentu baju Baginda akan koyak disebelah hadapan.

Maka dengan cara bersumpah Mubahalah itu sahaja dapat membuktikan sama ada Anwar berada dipihak yang benar atau tidak. Itu sahaja. Tidak ada alasan lain yang dapat diberikan oleh Si Ketua Penipu itu selain dengan tindakan ini.

jika dia berada dipihak yang benar, kenapa dia takut? Itu persoalan yang kerap dielak setiap kali ditanya. Bukti, itu yang dituntut.

Buktikan dia berada dipihak yang benar. Jangan berselindung disebalik alasan - alasan yang tak boleh diterim akal. Jangan asyik nak menipu je kerjanya!!!

skrg ni kte xtau sape betul sape salah. hnya Allah saje yg maha mengetahui.~ Serah saje pada Allah.

YA ALLAH YA KARIM.... :DD

kalau mahu kata mirip, cuba tengok ketika Eskay memalingkan kepalanya... mirip jugak tu.... cuba tengok lagi ketika dia menarik bajunya, ngam juga saiz perut tu... bukan menuduh... inilaa namanya analisa...

ya Allah. skrg ni benda tu semua bknnye kite nampak depan mata kita. hanya setakat video, sumpah laknat. xnk ngaku sana, sini pun xngaku. dalam hati, apa jua pun skrg. Hanya Allah yang maha melihat. jangan menuduh sembarangan~

:) maaf milo suam. sy menyampuk sini.. Allahua`lam~

jom kita jual video lucah, kerajaan dah bagi dah, takda kene tangkap punya

tak buat sumpah pun, memang dah kena laknat sebab sebarkan video lucah

alangkah baiknya tgh 2 dok angkat sumpah ..tetiba herot mulut....nah Allah balas cash....

susah pihak berkuasa nak jalan kan tugas nanti...
orang jual vcd lucah kalu kena tangkap mesti tak lekat
depa kata 'latuk itu tv3 ada siar gambaq lucah cara langsung tatak kena tangkap meh ???

kalau aku ada masa tu aku suruh dia baca al quran tu buat ape takat pegang aje

lau nk tgk tgk kt web panglima harimau.. n dgr kata video asal ade kat web rawtube.. jom sama2 cari.. tgkan keadilan..

Salam. Suka mendengar tazkirah Tuan Imam. Beliau menyampaikan kebenaran iaitu tiada di dalam syariat Islam tentang mengangkat sumpah menuduh seseorang berzina. Sepatutnya ketiga-tiga mereka tidak meneruskan sumpah tersebut setelah dinasihati oleh tuan Imam. Namun, Allah SWT telah memperlihatkan dengan jelas keangkuhan mereka. Allah berfirman di dalam surah Al-Baqarah ayat 171: " Dan bandingan (orang-orang yang menyeru) orang-orang kafir (yang tidak mahu beriman itu), samalah seperti orang yang berteriak memanggil binatang yang tidak dapat memahami selain dari mendengar suara panggilan sahaja; mereka itu ialah orang-orang yang pekak, bisu dan buta; oleh sebab itu mereka tidak dapat menggunakan akalnya".

Ya Allah, tunjukkan lah kebenaran kepada kami umat Islam di Malaysia. Tunjukkanlah yang haq dan hapuskan lah kebathilan ya Allah.

sesumpah menyumpah penyumpah delete 30 April 2011 at 01:09

Orang yang buat salah nak meyakinkan orang ramai yang dia tak buat salah terpaksalah bersumpah sbb mmg dia ada motif. Tapi kalau orang yang tak buat salah dan bercakap benar tak perlu sumpah2 nak meyakinkan orang lain. Ingat kita semua atas dunia sementara, boleh tipu manusia tp bolehkah kita menipu yang Maha Mengetahui?. Dan buat puak2 gerombolan yang baru ja baca pasal sumpah dalam Islam kemudian buat tafsiran dan pemahaman dengan lojik sendiri tanpa rujuk kepada alim ulama lupakanla nak komen masuk sekali hujah2 yang anda baru baca. Perjalanan masih jauh untuk kita semua. Baca komen korang pun aku dah tau motif sebaliknya.

alahai... klaka pon ade, baca basmalah dan iqrar syahadah pon xberape nak btol kikikiki..

Mengucap pun tak betul

bodaoh piang punya bukan melayu... woii dia bukan melayu tau... tangkap jer apasal... kata ada kat situ...apasal tak bawak pegawai agama, geng umno dan polis sekali...tangkap terus... kan dah kena kata bodoh...memang bodoh pun... pas tu nak suruh orang percaya...memang bodoh...

Laut China Selatan ORIGINAL&SPICY delete 30 April 2011 at 01:54

bulan terbelah 2 pun kapiq quraish tak caya,ini lagikan sumpah laknat,tak payah la UMNO oi,buat penat lu orang ja,anwar tak payah buat papa pun mulayu duk hanggok2 picaya,walaupun Karapal Singh suruh dia bertaubat. kah kah kah!

kan haritu polis dakenalpasti perempuan tu. suruh la perempuan tu buat PC ngaku sape yg main dengan die. kan senang.


-aQu-

penjelasan yang sgt mendalam dr ustaz tersebut..jika seorang yang tidak pernah belajar agama pon bila mendgr penjelasan insyallah akan faham tntng prinsip sumpah dlm Islam..tp bila hati sudah gelap dan keras peringatan hatta dari Nabi pon tidak akan didgr ibarat mencurah air ke daun keladi..

"quran yg saudara pegang TERBALIK"..wakaka..

ustaz yang sedia ada pon taknak didengar nasihatnya, lagi nak tambah banyak banyak imam muda. untuk apa?

aku dh tgk video 2 minit part 1 & part 2
kesimpulan - pelaku seks mirip anwar pada part 1, part 2 dr angle pn mirip anwar tp part 1 tu nampak lebih jelas anwar ibrahim
aku x tau la orang len yg bias pkr ker umno ker tp aku buat kesimpulan atas pemerhatain, kalau biru, biru la aku kate, kalau merah, merah la aku kate.

"Bismillanirrohmanirrohim"..kalau tak silap memang itu aku dengar...Silap sebut boleh menyebabkan kufur kan..Aku tak berani nak ulas lebih lanjut tapi mungkin ini petunjuk daripada Allah yg mungkin menunjukkan eskay jarang melafazkan kalimah basmalah tu..

perlu ke sumpah laknat? ee.. xpham aku dia ni. first dia pndang camera tepi. sebjik nmpk mcm anuar. tkejut aku. bila la mslh ni nk selesai. pening da..

Masing2 jangan sibuk hukum oranglah,cek diri masing2.Kalau betul eskay menipu,biar Allah saja melaknat dia,sama juga kalau anwar buat kerja tapi tak mengaku biar Allah laknat dia juga.Disini tiada siapa yg benar2 pasti siapa betul siapa salah,jadi jangan nak memandai2.Kerja menghukum tu kerja Allah bukan kerja kita.

itulah kelebihan umat akhir zaman, dilambat-lambatkan balasan hingga ke hari kiamat supaya ada ruang untuk bertaubat. kalu umat yang terdahulu AKAN DIBAYAR CASH.
berdoalah semoga laknat Allah tidak mengena kepada seluruh rakyat Malaysia oleh kerana perbuatan segilintir manusia yang durjana mencabarNya

Soalan yang menarik: APAKAH TUJUAN SUMPAH INI..? BUKANNYA BOLEH DI BAWA KE MAHKAMAH PUN..

Well then kepada penyokong Anwar Ibrahim, kalau Eskay buat sumpah Mubahalah, korang cakap tak boleh bawak ke mahkamah. Bila reporter mintak JAM TANGAN OMEGA, Anwar dan isterinya gagal nak tunjukkan. Tapi jam tangan Omega tu bileh jadi bukti di mahkamah.

So sekarang sebagai seorang yang bebas ni nak bertanya. Kenapa yang "boleh jadi bukti mahkamah" dan "yang tak boleh jadi bukti mahkamah" tu kedua duanya gagal dibuktikan oleh Anwar Ibrahim..?

Sekali 'ustaz' yg mengacarakan acara tu bukan orang jawi daa,masa orang tanya ,ustaz siapa nama,banyak kali, dia tak mau jawab,mengelak2 dan terus lari

MENYIMPAN VIDEO LUCAH ADALAH SALAH DI SISI UNDANG2 APATAH LAGI MENYANGKAN KEPADA ORG LAIN. DATUK T PATUT KENA PENJARA ATAS KESALAHAN INI. TAPI NAMPAKNYA DIA KEBAL DARI UNDANG2. MALAH RAMAI BLOGER2 BN(UMNO) KEBAL DARI UNDANG2 WALAUPUN MEMUATKAN VIDEO LUCAH ITU DALAM BLOG/WEBSITE MEREKA. TUNGGULAH NANTI TAKTIK SEBEGINI AKAN MAKAN TUANNNYA.

mujur dah ada ustaz yang memperingati trio tersebut akan implikasinya kalu bersumpah. apa2 jadi lepas ni harap2 trio tu je yang menerima balasannya

Encik Odeen: Bukan kah Datuk T sudah didalam siasatan polis terhdap penyebaran video tersebut..? Anwar Ibrahim juga berada didalam siasatan polis. Tapi bila Anwar kena siasatan polis kamu nampak. Bila Datuk T dalam siasatan polis kamu tak nampak. Jangan pakai tulis sahaja Encik Odeen. Pandang semua pihak.

lepas ni nanti 1MALAYSIA akn jdi pusat pembikin n pengedar vidio lucah krna dh dpt lesen dri kerajaan .anak bini kta blh tngok FREE vidio lucah kt TV3,

Walaupun aku tengok video lucah tu tak stim langsung,tapi aku setuju supaya video tu ditarik balik dr mana2 blog.Kalau nak bagi orang tengok sebagai bukti,cukuplah kot.

Aku harap pihak yg berdusta cepat2lah kena balasan,tak kiralah siapa,eskay ke anwar.Kita berlapang dada sudah.

tanpa nama 8;08 am...ya ke.....bukan dh basi kes ni bru nk sebut pasal nk siasat datuk T ka...spatutnya msa awal2 dlu..tp pas hbis plihanraya bru nk msiasat si penyebar..

Muka mereka bertiga nampak sangatttt gelisah... Kesian

aku bru tngok vidio kt papa gomo tadi,yg aku herankn suara lata tu gomo ,kenapa kau marah sangat dg anuar macan kau tak pernah buat .yg kau ungkit kak wan tu kenapa.kau ni betul2 macam org tak ada ugamala gomo,BABI.klau macam ni perangai melayu sampai kiamat malaysia ni tak akan maju cara islam.

sedih dgn sistem politik Malaysia skg. semonya pasal seks. mungkin ni cara awal utk memberi pendidikan seks kpd budak2 skolah.

AKU BERHARAP KEPADA KERAJAAN MALAYSIA UTK MENGUNAKAN EJENSI NYA UNTUK MENARIK BALIK VIDIO LUCAH MIRIB ANUA NI DARI BLOG2 YG MENYIARKNYA SUPAYA ANAK2 KITA YG MASIH BERSEKOLAH TIDAK MENJADI KN VIDIO NI SABJEK KO-KERIKULUM MEREKA. SETUASI SEKARANG AMAT BAHAYA KEPADA ANAK2 SEKOLAH KITA YG SEDANG MENINGKAT NAIK.JANGAN KERANA UMNO KITA KORBANKAN MARUAH ANAK BANGSA KITA. HDi

HANYA ORANG ADA AKAL DAPAT BUAT PILIHAN..ZAMAN DAH BERUBAH.TUNGGU MASA SAJA..UMNO AKAN JATUH..

bodo xpasal2 kene sound...hahahhaha.....mungucap pon x betul...ngaku tenguk live sex ka?... hahhahahaha....

tserlahnya kebodohan datuk eskay ni.

This comment has been removed by the author.

terhegeh2 sipenyumpah membaca ... kenapa ada script yer... kenapa sorang je.. kalau anwar salah.. siapa direktor filem porn itu? rata2 yang tengok.. bukan dia... saya tak masuk politik... tapi saya tau watak kedua2 dlm dan luar filem tak sama..
untuk yang teraniaya Surah Ali-Imran Ayat 139: 139. Janganlah kamu bersikap lemah, dan janganlah (pula) kamu bersedih hati, padahal kamulah orang-orang yang paling tinggi (derajatnya), jika kamu orang-orang yang beriman.
dan untuk yang menganiaya:
Surah Al Baqarah Ayat 191. Dan bunuhlah mereka di mana saja kamu jumpai mereka, dan usirlah mereka dari tempat mereka telah mengusir kamu(Mekah);dan fitnah[117] itu lebih besar bahayanya dari pembunuhan, dan janganlah kamu memerangi mereka di Masjidil Haram, kecuali jika mereka memerangi kamu di tempat itu. Jika mereka memerangi kamu (di tempat itu), maka bunuhlah mereka. Demikanlah balasan bagi orang-orang kafir.

[117]. Fitnah (menimbulkan kekacauan), seperti mengusir sahabat dari kampung halamannya, merampas harta mereka dan menyakiti atau mengganggu kebebasan mereka beragama.

bole bunuh okey.....

source: http://milosuam.blogspot.com/2011/04/download-video-seks-versi-penuh-anwar.html#ixzz1KyP0bwM1

11.23
gua setuju ngan lu, gua tambah sikit komen lu "tutup buku..tumpukan pada cara nak membangunkan negara" dan rompak duit rakyat kayakan bos2 kita.
hidup umno, hidup bn

11.23

sekoq lg manusia gila... manusia akhir zaman.. manusia yg suka menghina undand2 Islam.. celaka kau 11.23

4.Komen TANPA NAMA yang dirasakan merapu, Hit and Run, akan DIPADAM Harap maklum!

Nak merapu daftar Gmail, letak nama kalau tak mau kena delete. Jangan jadi bacul komen mengarut baling batu sembunyi tangan. Komen-komen lari... Macam haram...

no.. komen. tunggu dan lihat

MENYUSUP MASUK MASJID MACAM PENYAMUN

selepas takut diserbu umat islam, datuk T bersumpah ikut lorong belakang ke masjid. mcm penyamun masuk rumah org.

masuk menyusup rumah Allah begitu menunjukkan mereka sedar mereka tidak dialu2kan ke rumah Allah itu.

ESKAY BERSUMPAH DENGAN GEMURUH

cara eskay bersumpah mcm takut2, menyebut Wallah Wabillah Watallah dengan perlahan dn kurang meyakinkan.

kalau mengikut sumpah lian, bersumpah perlu 4 kali, kemudian imam akan khutbah nasihatkan bahawa azab Allah sangat pedih kalau membohong, maka kalau penyumpah masih mahu meneruskan, maka bersumpah kali ke 5. Wallahuallam

NAJIB PEMBOHONG KATA ITU ISU PERIBADI

si bapak pembohong ini menyatakan itu isu peribadi.

kalau peribadi mengapa dia biarkan isu ini mendapat tempat utama media utk jadi santapan rakyat?

kalau peribadi mengapa datuk t mendapat iringan istimewa polis ke masjid?

kalau peribadi mengapa datuk diberi pakai baju kalis peluru setiap org? takut kena bunuh ke?

dalam erti kata lain isu altantuya bukan peribadi lah, kerana itu tidak perlu sumpah ke masjid. kes altantuya perlu dijadikan bicara umum sebab bukan isu peribadi.

semuga dalang pembunuh altantuya dihukum mahkamah dunia dan diqisas oleh Allah. amiinn

KITA MAHU PUNGGUNG MEREKA, BUKAN BANGKAI MEREKA

sapa nak bunuh org gila trio tu? kita nak punggung mereka utk dicium dikucup 80 rotan , bukan nk bunuh.

bangkai org munafik penyebar fitnah tidak ada faedah bagi kita, buang masa saja bunuh mereka. yang dah pasti mendapat ugutan bunuh ialah datuk shuib lazim,akhirnya tunduk dan menyertai TRIO laknat itu.

ESKAY PEMBOHONG MENGAKUI BERADA DI TEMPAT RAKAMAN

eskay pembohong mengaku berada bersama anwar semasa sex dgn pelacur. ini kerana tidak ada pun dalam video gambar jelas wajah eskay.

tetapi kerana terlalu jahat,maka sanggup mengaku bersama anwar demi fitnah anwar.

eskay perlu buktikan dia berada bersama anwar di tempat kejadian.

ESKAY MENGAKU KAWAN BAIK ANWAR, TAPI KHIANAT KAWAN SENDIRI

org macam eskay ini jangan dibuat kawan. mengaku kawan baik anwar tetapi memfitnah dan khianat kawan baik sendiri. kawan jenis apa ni? syaitan

sesapa yg berkawan dgn eskay bersedialah utk dikhianati.

ESKAY KINI BALACI SEX ROGOLHIM KOT

now eskay kawan rogolhim. agaknya eskay sudah mendapat tuan baru iaitu rogolhim utk dia menjadi balaci sex kepada tuannya.

tunggulah rogolhim akan dikhianati satu masa nnti. masa tu semua org percaya sebab tgk muka rogolhim pun org tk percaya dia baik.

APA SIKAP UMPORNO SELEPAS SUMPAH ESKAY

apabila eskay sudah sumpah, maka beberapa sikap perlu diambil oleh penyokong taksub video fitnah ini:

1. tidak ada sesiapa patut hina atau tuduh anwar dlm video itu kerana SUMPAH BERMAKSUD MENYERAHKAN KES KEPADA ALLAH. kita tunggu saja apa Allah nak buat.

2. media, polis dan mahkamah tidak perlu buat apa2 tindakan terhadap anwar dlm kes video ini kerana kes sudah diserah kepada Allah. sudah kira tutup kes kerana ia menjadi kes mahkamah langit, bukan mahkamah dunia lagi.

PENYOKONG ESKAY MENGHINA ALLAH JIKA TUDUH ANWAR TERLIBAT VIDEO SEX

sesapa yg menuduh anwar lagi selepas ini, dianggap menghina Allah. kerana eskay sudah serah kes kepada Allah maka tidak berhak sesiapa pun menuduh anwar.

USAHA MEMBELA ANWAR YG DIFITNAH PERLU DITERUSKAN

tetapi sesiapa yg membela anwar mereka perlu meneruskan usaha itu kerana membela fitnah dan bersangka baik serta berusaha menutup aib(jika aib) dan berusaha membela mangsa fitnah(memang sah kena fitnah) adalah wajib.

wasalam

NOTA :

hancur umporno, binasa bn, laknat kepada penyebar fitnah..amiiinn

TULA DA SUMPAH KATA MACAM-MACAM..YANG TAKUT TERKENCING TERBERAK NK SUMPAH TAK CAKAP APA-APA LAK..DA DASAR PENCIUMBONTOT APA BULEH BUAT

tersebar melalui pos pulak dah...

Tanpa Nama berkata...

Soalan yang menarik: APAKAH TUJUAN SUMPAH INI..? BUKANNYA BOLEH DI BAWA KE MAHKAMAH PUN..

Well then kepada penyokong Anwar Ibrahim, kalau Eskay buat sumpah Mubahalah, korang cakap tak boleh bawak ke mahkamah. Bila reporter mintak JAM TANGAN OMEGA, Anwar dan isterinya gagal nak tunjukkan. Tapi jam tangan Omega tu bileh jadi bukti di mahkamah.

So sekarang sebagai seorang yang bebas ni nak bertanya. Kenapa yang "boleh jadi bukti mahkamah" dan "yang tak boleh jadi bukti mahkamah" tu kedua duanya gagal dibuktikan oleh Anwar Ibrahim..?
30 April 2011 7:37 AM
...............................

JAKA jawab :

ANWAR TIDAK PERLU MELAYAN MEDIA SYAITAN UMPORNOGRAFI

bukan anwar takut bersumpah atau takut menunjukkan jam omega atau apa saja.

isunya ialah semua org tahu ini PERMAINAN POLITIK KOTOR UMPORNOGRAFI.

BUKTI SAH DAN TIDAK SAH DALAM MAHKAMAH

perbicaraan mesti dalam mahkamah. tidak menjadi tanggungjawab anwar utk buktikan semua itu samada 'jadi bukti dlm mahkamah' atau 'tidak jadi bukti dlm mahkamah' kepada wartawan.

apatah lagi wartawan tv3 yg menjadi syaitan umporno.

MEMBAWA BUKTI DALAM MAHKAMAH, BUKAN DEPAN WARTAWAN

sikap anwar tidak melayan wartawan memang betul kerana itu semua semata2 kehendak umno dan tidak mengikut saluran betul.

ANWAR SEPATUTNYA BERKATA BEGINI BERULANG2

sepatutnya anwar hanya mengulang2 kata2 ini setiap kali wartawan minta bukti...

'INI SEMUA PERMAINAN POLITIK KOTOR UMNO' .. ulang 1000x

PERMINTAAN ANWAR TIDAK DIPENUHI, MENGAPA PERMINTAAN MEDIA PERLU DILAYAN?

apa sebab anwar perlu penuhi nafsu syaitan umporno atau wartawan mereka sedangkan permintaan anwar utk bawa kes ke mahkamah syariah dan qazaf tidak dipenuhi?

umno anggap sumpah laknat itu islamik sedangkan tidak, tapi menolak bawa kes ke mahkamah syariah dan qazaf.

umno hanya memilih perbuatan tidak islamik tetapi nampak islamik...iaitu sumpah laknat menuduh org berzina. syaitan betul umporno kan?

berat sebelah dan zalim semua tu!

NOTA :

sebelum menyalahkan anwar kerana tidak berani sumpah, salahkan tv3 dan media umporno, KENAPA VIDEO PENUH KHUTBAH IMAM SEBELUM SUMPAH SI LAKNAT ITU TIDAK DISIARKAN SEPENUHNYA???

Datuk 3 Toyol & Imam poco-poco

"saudara pegang Al-Quran terbalik..."

oppositionrulez delete 1 May 2011 at 01:28

Ko mmg betul2 bacul. Tak kisah la guna nama ke tak..
Terbukti ko takde telor... opppppss ko mmg jenis awww awwww punnn..
post kau mula2 keluar ade terjemahan Surah Al-Munafiqun ayat 1 - 4..
skrg tggl 3 je.. kat situ pun dah tunjuk ko mmg penakut...
aku dah ckp kat post yg ko delete buat kali ke2.. ko tak tunjukkam, aku kacau kau..

again, kalau kau betul2 rasa kau di pihak yang benar, yakin dgn kata-kata dan cerita2 yg kau post, ko siarkan komen aku ni.. aku cabar kau..

sekali lg aku tnye..

1) Eskay tu Muallaf, kalau ckp tergagap pun jadi masalah ke?? Kita yg baca Quran pun tak lancar2 lg sbb Bhs Arab bukan bahasa seharian kita..

2) Hukum membuka aib org haram dan berdosa. Motif ustaz tu bgtau kuat2 dpn org ramai yg Quran dipegang Eskay tu terbalik apa??? Berucap dpn org ramai pun gementar satu bdn, ni kan pula nak bersumpah atas nama Allah. lgpun dia terima Quran tu dr blkg, lps tu terus Ustaz tu bg 'ceramah'.

3 Terjemahan ayat 4 Surah al-Munafiqun ( ko dah delete yeh penakut.. takpe2, aku tau ayat mana)

[4] Dan apabila engkau melihat mereka, engkau tertarik hati kepada tubuh badan mereka (dan kelalukannya); dan apabila mereka berkata-kata, engkaujuga (tertarik hati) mendengar tutur katanya (kerana manis dan fasih. Dalam pada itu) mereka adalah seperti batang-batang kayu yang tersandar (tidak terpakai kerana tidak ada padanya kekuatan yang dikehendaki). Mereka (kerana merasai bersalah, sentiasa dalam keadaan cemas sehingga) menyangka tiap-tiap jeritan (atau riuh rendah yang mereka dengar) adalah untuk membahayakan mereka. Mereka itulah musuh yang sebenar-benarnya maka berjaga-jagalah engkau terhadap mereka.

Bukankah Anwar fasih dan bijak berkata-kata? Berperwatakan alim??

Aku cabar kau siarkan!!!!

usop wheelchair delete 1 May 2011 at 03:10

sorilah tapi aku nak tuju komen aku ni kat nama oppositionrulez.
harap ko baca dan paham betul2.

1) yg ko ni ye ye benar mcm nak gaduh ni apehal. aku nak ko pikir klu betul anwar ibrahim yg lakukan seks tu, aper masalahnye? ko ingat pemimpin2 lain (especially org umno/bn) tak pernah buat maksiat ker? lebih teruk dari itu pun ader. itu hak dia, guna duit dia, guna batang dia. yang berdosa pun dia. itu hal dia dengan allah. biar dia tanggung. tak semestinya dia kuat seks, dia tak bleh memimpin negara dengan baik.

2) ko tak pernah wat maksiat ker? sekali pun tak pernah? sikit pun takde? kalo jwpn ko "tak de", ko ni mmg betul2 pendusta. nape aku ckp mcm tu? ko pikirlah sendiri.

3) ko suka2 terjemah ayat2 Al-Quran kan. Ko ni ahlil kitab ker? tgk care mcm ngaji muqaddam pun tak habis. ayat2 Al-Quran ni sedare bkn bleh kite suke2 terjemah mcm ko terjemah buku Harry Potter. setiap huruf, perkatan & ayat, maksud sebenar-benarnya hanya Allah yang tahu. ko tak percaye? ko pegi lah tengok dalam kitab2 terjemahan Al-Quran. muka surat depan, si penterjemah Al-Quran yang merupakan ulama2 tersohor, imam2 besar, wali2 Allah, ahlil kitab, ade mereka terangkan bahawa terjemahan Al-Quran yang mereka buat adalah berdasarkan ilmu seorang manusia. Maksud2 sebenar setiap patah perkataan dalam Al-Quran itu, hanya Allah yang tahu. ilmu manusia tidak setanding dgn ilmu Allah. itu kata2 org yang benar2 menghayati Al-Quran. mereka sendiri tak berani nak katakan terjemahan mereka itu tepat sepertimana yang Allah maksudkan.

4) yang ko senang2 nak cabar org ngan ayat2 Al-Quran tu nape? ko ingat ayat2 tu bleh wat main ker? aku tak kata terjemahan ko tu salah, tapi tak takut ke ko terjemahan tu ko letakkan di tempat yang salah? nanti si sk tu tak kene laknat, ko pulak yang kene dulu.

5) last sekali, klu si sk (sang kerbau)ni hidup dizaman Rasulullah dan para sahabat, memang dia ni dah kene rejam sampai mati. sebab dia dah ngaku sendiri dia pun terlibat. video anwar beromen dia rakam, video dia beromen??? takkan lah dia tak tergiur kut tgk pompuan cine yang putih gebu tengah terkangkang depan mata. paling tidak pun selera juga tengok lubang buntut anwar ibrahim. logik tak?

oppositionrulez delete 1 May 2011 at 03:51

usop wheelchair,

1) ko tau tak yg milo suam dah delete 2 kali komen aku sama mcm yg kat atas tu??

2) ko tau tak asalnya terjemahan surah yg ada dlm komen tu disiarkan oleh milo suam (dia delete lps aku kemukakan hujah aku-mulanya ayat 1 -4 skrg smpai 3 je, dia delete sekali dgn komen aku masa tu)

3) highlight kat aku mana aku cabar org guna ayat Quran. Ayat cabaran aku tu supaya milo suam siarkan komen aku, bkn dlete mcm 2 komen yg terdahulu)

4) knp aku kemukan persoalan yg 3 tu,
- ramai pertikaikan eskay tergagap n tak lancar masa sumpah yg dilakukan. sebutan pun tak betul. (aku dah bg 1 reason)

- milo suam pd awal pembongkaran video ni, dia ckp Trio T buka aib org, that is why aku tnya apa pulak motif ustaz tu (aku dah bg reason)

- terjemahan surah tu, (mcm aku ckp kat atas) aku tertarik sbb surah ini mempunyai kaitan dgn sumpah. yg ayat 4 tu, bukankah Anwar bijak dan sgt indah tuturnya bila memberi ceramah? Jd imam, mantan Presiden ABIM, menggunakan byk ayat Quran dlm ceramahnya, nampak alimkan??

Lastly, aku tak maksum dan aku bkn anugerah tuhan, aku tak lari dr dosa besar..

puki ko lah

Bodoh punya provokasi...siap pakai baju kalis peluru lah konon...TIGA EKOR LAHANAT...wey polis kasi pinjam ker baju2 tu...

Alamak duduk tahiyat akhir kaki pun tak betul tak pernah sembahyang ni tiga2 sama..

aku dh ckp dh,

1-geng pencacai umPORno ttp cari jalan menghalalkan sumpah yg dikatakan sumpah mubahalah tue..

2-kita nie diajar mengikut sunnah Rasulullah, mana yg ingin jadikan sirah Nabi sebelum Rasullulah perlu mendapat pandangan dari para Ulama' dulu sbb Ulama' pewaris Nabi..

3-tiada perlakuan sumpah bg pertuduhan zina pd org yg dituduh melainkan membawa 4 saksi..itu sahaja..sbb itu adalah hukum yg diturunkan tuhan pada zaman Rasulullah..

4-cerita mengatakan berlaku sumpah bg pertuduhan *%&@ pada Nabi Yusuf a.s, iaitu Nabi Yusuf a.s bersumpah bg membuktikan dirinya tidak bersalah..adakah perlakuan begini dianggap salah satu hukum didalam islam?? adakah perlakuan ini masih valid dizaman umat Nabi Muhammad s.a.w??

5-sedia maklum penyampaian agama Islam oleh Rasulullah s.a.w membatalkan ajaran2 & hukum agama sebelumnya yakni Islam..adakah kita sbg org biasa lg pandai dari Rasullulah s.a.w?? bolehkah kita terima pandangan saudara pencacai umPORno berkenaan kisah Nabi Yusuf a.s??

6-Ayat munafiqun menceritakan bagaimana org yg munafiq menggunakan tutur kata bicara yg baik, walhal dia adalah munafiq..bagaimanakah keluarga Anwar yg baik2 itu bertudung litup, tangan bersarung boleh dikatakan munafiq?? adakah Dato' T bkn munafiq, maka dia boleh bersumpah??

7-masih ada kelayakan lagikah pd eskay apabila dia membuat pernyatan bohong?? boleh pula dia bersumpah..kenapa rahim tembichik tidak bersumpah?? kan kes rogol tidak dpt dibuktikan..kenapa bekas org kuat perkasa tidak bersumpah jg?

**dah la bersumpah tue sesat, tambah pula perlakuan mereka tambah menyesatkan, yg percaya hanya geng umPORno saja**

BERANI KERANA BENAR, TAKUT KERANA SALAH.PIKIR2KAN HAI MANUSIA YANG ALLAH BAGI OTAK UNTUK BERFIKIR, BUKAN UNTUK BERSANGKABURUK!

kahkahkah plawok betul 3 ekor bangkai ni...cuba kita renungkan:

1. kredibiliti rahim tambi suka budak kecik...fail
2. pakai bullet proof vest? dalam baju melayu? sokongan polis dibarua umno?....fail
3. pegang quran terbalik?...fail of epic proportion
4. kena tazkirah dengan ustaz...priceless
5. ass-kay duduk sekali dalam bilik masa 'anuar' main china doll? lepas tu pegang Quran?...fail of epic proportion
6. coverage gila2 bullshiting utama dan utusan melancaw...fail

kahkahkah...guna la taktik lain plak...pilih le direktor selain drp asshole prof razak maideen...

Kenapa polis tak cari dan tangkap jer Peremuan tu

tadi senja ada ceramah pkr kut di kg pulai dekat pontian link. jalan masuk/kuwa ada roadblock macam ada penjenayah nak lalu. time2 maghrig pulak tu...tak semayang ke abang/akak polis tu? cian ye... dah tu takleh ke pkr nak ceramah dengan aman? bias betul... 1mei2011 kg pulai, johor

dan mereka itulah dari golongan yang fasik

sumpah ke sampah? da la pgg Quran pun terbalik..bacaan Bismillah pun xbetul..tgk video ni http://www.youtube.com/watch?v=QYtyoqbGle4

sedangkan najib ezam saiful sekay dan ummi bersumpah pun aku tk percaya..ini kan pula penyokong najib nk percaya sumpah anwar..

jadi..tidak ada rasionalnya bersumpah..

tahu plak nk gna Al-Quran untk bela diri...napa xgna hukum2 Quran bg org2 yg lnggar printh spt zina..curi..bunuh..

Teruk,,, bismillah pun tak betul .. apa lagi ngucap... ih ih ih ... nak pecaya yang mana ni?

YA ALLAH, YA RAHMAN, YA RAHIM...kebenaran hanya yang MAHA KUASA sahaja yang mengetahuinya...buat masa sekarang kita tunggu dan lihat sahajalah apa yang akan terjadi kelak. Berkata sekarang ni membuatkan dosa kita bertambah lagi. Kita tak tahu apa yang sebenarnya yang berlaku, dan siapa pelakunya...harap YA ALLAH tunjukkan kebenaran, Malaysia dah tunggang langgang, bila nak pilihanraya ada je ragam baru, bila nak pilihan raya ada je fitnah memfitnah. Kebenaran, kebenaran, kebenaran.....mana MELAYU. MELAYU makan MELAYU, bila dah takda jalan lain, bila otak dah buntu AL-QURAN juga yang manusia cari.

-JOHN KG BARU-

Adakah Ini semua FITNAH atau Betul2 BENAR...

Tayanglah dengan mata saudara/saudari sendiri dan buatlah keputusan sendiri.

VERSI PENUH VIDEO ANWAR, tekan disini: http://www.youtube.com/watch?v=7TLJAFng9W0

SELEPAS dah buat KEPUTUSAN sendiri, sila tayang ini :http://www.youtube.com/watch?v=6eQrHpuB8pE


EmoticonEmoticon