Farahhana gelar Tuan Guru Nik Aziz "pelacur politik" pula

Kalau sebelum ini Pengarah Kebangsaan Jaringan Melayu Malaysia (JMM), Farahhana Jamaludin pernah menggelarkan Tuan Guru Nik Aziz sebagai Ayah Pin, rujuk link ini [Nik Aziz Ayah Pin]. Kali ini betina kurang hajar ini menggelarkan Tuan Guru Nik Aziz sebagai "pelacur politik" pula. Di bawah ini screenshot laporan berita yang dipetik dari Utusan Malaysia [Utusan]


Tapi apa yang lebih malang, betina ini bukan sahaja kurang hajar, malah dia juga boleh dianggap sebagai bodoh dan gila. Cuba lihat semula screenshot laporan akhbar Utusan Malaysia di atas. Betina ini mengarahkan Tuan Guru Nik Aziz untuk menyaman Anwar Ibrahim berkenaan video seks, jika tidak Tuan Guru sesuai dengan jolokan "pelacur politik". Apa hal Tuan Guru Nik Aziz tanpa sebab nak saman Anwar pulak? Apa locus standinya?

Kalau begitu hari ini ReJaM© nak suruh Farahhana saman Najib Tun Razak, jika dia enggan sesuailah dia dengan jolokan "betina gila kurang yang ajar". Di bawah ini wajah betina kurang hajar yang dimaksudkan (berambut pendek berbaju coklat).




ReJaM© "Angin tak ada ribut tak ada, Tuan Guru Nik Aziz disuruh saman Anwar, bengong..."

Post a Comment

132 Comments

  1. betina ni sapa ek? adik kj ka?

    ReplyDelete
  2. mak selalu pesan, kalau kita layanorang gila,
    kita pun sebenarnya dari kalangan tersebut...

    by : mak..

    ReplyDelete
  3. sapa betina ni? x kenal pon. ni mesti cari publisiti murahan. Perangai buruknyer. kutuk ulamak pulak tu. dah x takut api neraka ke?

    ReplyDelete
  4. patut ramai2 rakyat pergi rumah dia.. tengok dia nk saman berapa ramai sangat.. mentang2 la TGNA senyap je..suka hati dia je nk hentam sana sini psl TGNA ... asal ramai suka cari pasal ngn TGNA?

    ReplyDelete
  5. sumpah lawak
    aq baca pon gelak2
    motip TGNA nk saman?
    pe kena mengena dy ngn trio or anwar?
    hanya krn dy n anwar pembangkang?
    siyes motip sgt pompuan ni

    ReplyDelete
  6. sundal tul mulutnya, aku ingt di ni spesis yg x kenal tikar semayang, kalu pakai tudung nampak jambul je sbb yg ditutup kat belakang tu tkt nmpk tanduk setan dia, farhana oh farhana ko cntik tp gilaaa

    ReplyDelete
  7. tak paham aku..... knpa TGNA nak kena saman DSAI pulak...??? apa kes..?? konpom ke DSAI dalam video tu....??? KONPIUS aku.... x pasal2 TGNA nak kena saman DSAI pasal apa... PELIK

    ReplyDelete
  8. Dok cite TGNA macam tu la,macam nila,diri sendiri xpakai tudung,pakai ketat,xtutup aurat.Cermin diri dulu sebelum komen orang.Baru nak kenal dunia.Cakap pun main hambur mcm orang gila.

    ReplyDelete
  9. pernah terjadi satu peristiwa kt kelantan, seorang hamba allah rakyat kelantan mengejek tok guru dgn istilah 'janggut kambing'.. dgn izin Allah swt, hamba Allah tersebut tidak dapat bertutur spt manusia, apabila bercakap, bunyi mcm kambing.. sehingga hamba allah ini dtg jumpa tok guru dan minta ampun barulah dia boleh bercakap mcm biasa,

    adik farhana, jgn ejek ulama', ilmu agama kita takat buku lali jer, takut nanti dgn izin Allah swt adik farhana jadi 'pelacur'. Mungkin pelacur jalanan atau yg sewaktu dgnnya.. jgn kerana nak dpt imbuhan dpd pemimpin BN kita gadaikan agama kita..

    terima kasih

    ReplyDelete
  10. hahahaa...budak ni x pernah terkenal...asal tiba2 utusan boleh mintak pandangan dia..dia ingat dia sapa, sampai kata tok guru camtu...mmg giler publisiti nii...inilah org akhir zaman..pemimpin yg bodoh diangkat tp pemimpin yg membawa Islam, dicemuh...Nauzubillah~

    ReplyDelete
  11. "Angin tak ada ribut tak ada, Tuan Guru Nik Aziz kena saman Anwar, bengong..."
    betui ke?pesal?...

    ReplyDelete
  12. Biarlah...... Tuan Guru lebih arif menangai isu ini... ada sebab disebalik semua ni berlaku... moga si farahhana ini diberi hidayah dan dapat melihat kebenaran.......... sedangkan Rasulullah pun dilemparkan tahi ketika menuju ke masjid tapi Baginda tetap bersabar...dan akhirnya ramai yang mencintai Agama Islam kerana hebatnya peribadi dan akhlak Baginda SAW............

    ReplyDelete
  13. Perempuan ini memang menghadapi masalah otak. Hanya media massa utama BN/UMporNo sahaja akan mempercayai perempuan bermasalah otak ini.

    "Janganlah sesuka hati kita utk mengutuk ulama, padah akibatnya nanti. Islam is the way of life"

    -Dr. Latif-

    ReplyDelete
  14. tak sesuai nama farahana..fahanjing bulih..sebab menyalak tak tentu pasal dan tak kena tempat....

    ReplyDelete
  15. Bodoh!! Lembu pon boleh pikiaq19 April 2011 at 08:01

    muka hang macam pungkoq aku laaa.. tp aku rasa pungkoq aku lawa lg.. kahkahakahkah

    ReplyDelete
  16. sah sah dia ni waris jari ANAK DARA TUA.... sama keturunan jer ni..... mak pak mesti dah nak buang tu.......

    ReplyDelete
  17. dari wajah dia...aku buat kesimpulan manusia ni akal tak sihat, tak ada didikan ugama,hidup celaru tak faham apa tujuan hidup. Yang dia fikir menghala kpd kebendaan , bermotifkan mendapat upah dengan menghina dan fitnah orang. Orang macam ni ilmu pengetahuan secebis saja, kalu kerja pun gaji sikit, harta benda pun tak ada dan mungkin dia ni ada gangguan mental tahap yang tinggi jugak. Pendek kata tak ada apa2 yang boleh dibanggakan, cuma yang ada kejahilan dan cetek ilmu pengetahuan.Hidup pun buat susahkan orang saja.

    ReplyDelete
  18. itulah wajah penyokong umporno, mmg jijik dan menjelekkan. Kerja nya nk laga2kan org, itulah sifat munafik.........serah pada ALLAH apa nk buat dgn betiner nih...........

    ReplyDelete
  19. yang BENGONGnya utusan, sebabnya ambil kenyataan BENGONG dari orang yang BENGONG...!

    ReplyDelete
  20. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  21. bengong dan teros bengong...utusan n haramjadah tu..dua2 TAIK

    ReplyDelete
  22. ada no;tlpon nak jumpa tina ni
    nak sumbat kotay dlm mulut
    lama xdapat mcm ni kot.

    ReplyDelete
  23. hahaha...confirm mmg jalang ini betina...dh la bodoh sal politik gila plak tu...inilah jadinya kalau mak bapak xasuh dia dari kecik..besar2 jd bodoh n tolak agama Islam...Ilmu agama pun xdak nk kata itu ini kt ulama...soh dia ngucap tgk,entah Islam entah kafir....

    ReplyDelete
  24. betulah kata orang
    "KECIK2 TAK NAK MAMPUS, DAH BESAR MENYUSAHKAN ORANG..!"

    ~patutkah dibiarkan perempuan sebegini.?~

    ReplyDelete
  25. Bersabar semua... Jangan cepat2 marah pulak. Takut korang dapat free dosa kering je. Dia hina Tok Guru, sape yang rugi dari segi saham akhirat aku nak tanya? ;P

    ReplyDelete
  26. perangai buruk otak buruk muka buruk...kesian betina ni,roh dia sakit...

    ReplyDelete
  27. Tak semena mena Nik Aziz dapat pahala.. pahala yang tidak diminta, di akhirat nanti tiba-tiba terlalu banyak pahala yang datang kepada beliau kerana pahala-pahala itu adalah datang dari orang yang memfitnah dan mengutuk beliau tak tentu pasal. Harap Tok, Farahanna segeralah bertaubat..pintu taubat sentiasa terbuka.. jangan sesekali menganiaya ulama..

    ReplyDelete
  28. org kalau muka hodoh n buruk mcm berok..biar la hati lawa...
    ni muka hodoh lebih teruk dari berok..hati n perangai hodoh mcm sampah..
    xkenal sapa ulamak dan sapa yang semak

    ReplyDelete
  29. kalau yang cari publisiti murahan tu bukan pelacur namanya...hehehe..isu tadak apa tadak tiba2 nak menayang kat tepi jalan..hmmm.. macam-macam org cari publisiti untuk sesuap nasi.

    ReplyDelete
  30. Kalau tengok dari muka dan penampilan...dia ni rasanya songsang... pengkid kot...

    ReplyDelete
  31. Kalau Farhana cakap TG nik aziz macam Ayah Pin dia tu macam siapa?
    kalau aku cakap macam sial kan tak pasal2 aku dapat dosa kering...

    ReplyDelete
  32. aku rasa mulut bohsia ni mesti lagi luas dari lobang cibai dia...sbb tu la mulut busuk mcm longkang...mulut selalu buat blowjob sbb tu la tak dak insuran

    ReplyDelete
  33. bagi cukup 40 hina dia.. dia akan terus jadi gila dan bodoh.. haha..

    ReplyDelete
  34. ini adalah ikrah jaringan melayu malaysia.. melayu.. melayu...

    KAMI, Umat Melayu beragama Islam pada hari ini berjanji, tidak akan berhasad dengki, khianat dan iri hati, bertelagah dan berbalah sesama sendiri.

    KAMI, berjanji akan bersatu padu dan patuh menegakkan Agama Islam.

    KAMI, juga berjanji akan bekerja kuat untuk menyara diri dan keluarga kami

    KAMI, sedia bersaing sesama umat Melayu dan kaum-kaum lain dengan jujur dan terhormat

    KAMI, umat Melayu bersumpah setia untuk:

    Mempertahankan kepentingan dan Hak Melayu

    Mempertahankan kedaulatan Raja-Raja Melayu

    Memperjuangkan ikhtisad dan pelajaran bangsa Melayu dan

    Mempertahankan maruah Negara supaya aman sejahtera


    betul ka ikrar mereka atau sebaliknya...

    ReplyDelete
  35. x yah layan ah pompuan bengong cam gni! heran aku cam ne leh jadik pengarah JMM, ape kelayakan dye wehhhh?? tadika kowt! malu aku weh malu!! aku pom pompuan gak.. hmmm.. x taw nk cakap pe..dunia nak kiamat kowt..x malu2 wat kenyataan cam gitu... Tok guru Nik Aziz x de nye nak layan pompuan cam gitu, byk lg keje dye nak wat... ni bagi bdk tadika jek gi ajar....

    -Anti Farahhana yg bengong-

    ReplyDelete
  36. nampak cam lesbian je..ni lah umpama ayam kokok berderai-derai ekor bergelumang taik..munafik betoi la betina/ayam ni.

    ReplyDelete
  37. Nik Najis..............................

    ReplyDelete
  38. ipin upin: ikrar tu dah betoi kot. tapi yang pilih kepala tak betoi. jadi tak betoi lah sampai ke ekor..kepala masuk jamban ekor masuk jamban.kepala kaki clubbing, ekor kaki botol..ikrar simpan dalam poket je la..hahaha

    ReplyDelete
  39. Mangkok jamban punya betina. Apalah bangang sangat suruh Tuan Guru saman Anwar. Otak biol betul tak sepadan dgn jawatan "pengarah" konon. Meh sini, aku nak luku kepala biol hang tu moga bolih jadi berakal sikit.

    ReplyDelete
  40. walaupun aku tak setuju dengan tindakan dia ni, tapi fact kena betul.. dia bukan suruh nik aziz saman anwar al juburi, dia suruh nik aziz tu saman datuk t. wartawan tu yang salah tulis nampaknya, sebab perenggan atas tu dah tulis camtu tapi kat bawah tulis cam lain pulak.. tak tau lah sama ada sengaja atau tidak disengajakan,mungkin inilah kategori wartawan2 yang nak menjahanamkan utusan macam Hatta wahari jugak...



    -pasepisepus-

    ReplyDelete
  41. farhana baik mengucap dik.....oit sementara pintu taubat terbukak lagi.baik buat taubat nasuha........sedar diri anda tu mengata tok guru......esok allah bagi bala tau la anda langit tu tinggi astau rendah...........

    ReplyDelete
  42. aku rasa baek dorang nominate Farahhana jadik presiden SIS la neh..

    ReplyDelete
  43. aik...kata kat org jer dak pompuan ni...ntah2 dy yg pelacur....hoho


    mizz

    ReplyDelete
  44. trlebih pandai susah jugak ni..cuak aku kat "farhana oo farhana..engkau dtg bila aku kaya..farhana oo farhana..(lagu jinbara)

    ReplyDelete
  45. KALAU MUKA TAK CANTIK, PERANGAI BIARLAH CANTIK

    org kata kalau lah muka tak cantik, perangai biarlah cantik.
    kalau rupa cantik tapi perangai buruk, boleh tahan lagi.
    tp kalau dua2 hodoh, itulah namanya langsoyor.

    JMM ADIK PERKASA

    JMM ni lebih kurang perkasa saja. JMM yg betinanya. NGO yg menjadi alat umporno. tektik umporno menubuh ngo2 yg akan buat kerja jenayah mereka. konon ngo tidak terlibat politik maka kejahatan mereka tidak boleh dikait dgn umporno.

    UMPORNO TUBUH NGO2 UNTUK BUAT KERJA JAHAT POLITIK

    tektik najib ialah biar umporno nampak bersih, kerja jahat serah kepada ngo anjing2 umporno. dan anjing2 ini semua diberi makan tulang2. mustahil wajah pompuan baju coklat itu buat kerja sukarela dgn penuh keikhlasan kerana Allah. hihihihihihi

    IKRAR JMM MENGESAHKAN MEREKA MUNAFIK

    dengan ikrar mereka yg disiar oleh ipin upin di atas, maka termaktublah kemunafikan mereka. tidak kenal islam tetapi melalak utk perjuangkan islam.

    HANYA DALAM ISLAM ADA MUNAFIK

    mana ada satu umat agama lain yg menghina paderi atau sami atau tokoh agama? semua agama lain menghormati tokoh agama mereka. hal ini hanya berlaku dalam islam kerana dlm masyarakat islam ada makhluk yg digelar MUNAFIK.

    kerja muanfik tidak lain utk memburukkan islam ulamak dan hukum2nya. mereka mengada2kan hukum sendiri. ada ke kalau tak saman bermakna pelacur politik. hak saman hak individu.

    kita tunggu akan byk lagi ngo2(ngok2) yg akan tampil mendapat tempat dalam media utk memburuk2kan PR sepanjang masa hingga PRU13. dan seperti biasa najib akan hanya keluar di media dengan berita2 gembira DEMI KEPENTINGAN RAKYAT. suci sungguh wajah najib...hamba kata WAJAH saja.

    NOTA :

    hanya PELACUR saja yang suka menggelar orang lain PELACUR sebab pelacuran memang kemahiran dan dunia mereka.

    hanya ahli lucah saja yang boleh mengeluarkan video lucah kerana lucah sudah menjadi amalan dan kemahiran mereka.

    ReplyDelete
  46. Tengok sekali macam kenal jaa, tengok 2 kali sahlah. Betina ini yang menjual diri belakang lorong Hj. Taib. Perempuan ini lah dia. Meniaga mulut atas dan bawah sekali. Ini lah jenis perempuan jalang.

    ReplyDelete
  47. ho lah...kabolah tok guru tu placur....kalu stara tok guru tu yg tggi agama mu kate pelacur, taraf mu yg xtutup aurat, xtau pale ekor bab agama aku xtau lah kelas ape....manusia brakal n brotak....kalu binatg memg otak jer, tp lebh hebat pmikiran dr mnusia...so gne lah akal nk bcakap....

    ReplyDelete
  48. Bila betina kurang bab agama mula bercakap... entah2 esok dia kata pakai tudung kolot... aduh...rasanya saman je dia agar menjadi pengajaran ///

    ReplyDelete
  49. Rasanya dah lebih dari 40 org yg mengutuk dia dunia akhirat. Sebagai penutup kita doakan dia:

    Bismillahirrohmanirrohim

    Alhamdulillahirobbil alamin. Wassola tuwassalamu ala asyrofil anbia iwalmursalin. Wa 'ala alihi wasohbihi aj ma in.

    Ya Allah matikanlah betina ini dlm keadaan yg lebih hina dari pelacur. Jadikanlah dia pelacur jalanan sebelum dia mati sebagaimana dia menuduh TGNA.

    Ya Allah kami menyayangi TGNA kerana dia menyayangi Mu ya Allah. Kerana dia berpegang dgn tali Mu. Kerana munkin (mudahan2) dgn sbb doanya lah Malaysia aman makmur.

    Panjangkanlah umurnya. sihatkanlah tubuh badanya. Kurniakanlah dia rezqi yg banyak halal lagi barokah demi agama Mu ya Allah. Kami umat Muhammad akhir zaman masih memerlukan TGNA yg kami kasihi. Kami perlukan bimbinganya, teguranya, doa2nya yg meliputi kesejahteraan seluruh umat Muhammad.

    Engkau tunjukanlah ya Allah kebesaran Mu ke atas org2 yg menghina dia. engkau hancurleburkanlah org2 yg cuba melakuakan hasad dengki terhadap perjuanganya menegakkan agama mu yg terus subur di mukabumi ini ya Allah.

    Robbana la tuzigh qulubana ba'daizhadaitana wahab lana milladunkarohmatan in naka antal wahhabbbbbb...

    Robbana a tina fiddunya hasanatau wafil a khiroti khasanatau waqina aza bannar yaAllah, wakiqina azabannar ya Roman waqina azabannar ya Rohim.

    Wa ad khil nal jannatamal abror ya aziz ya Ghoffar ya robbal alaminnnn.

    Subkha narob bikarobbil 'izzatiamma yasifu nawasalamun 'alalmursali nawal hamdulillah hirobbil alaminnnnn.

    ReplyDelete
  50. amiiinnnnn.....

    ReplyDelete
  51. masih sempat bertaubat...

    ReplyDelete
  52. ni dia bakal tokoh wanita unmo ... dah da gaya dah tu

    macam haram.

    ReplyDelete
  53. mmg betina ni babi btul...anak haram laknatullah..sebaik-baik syaitan adalah sebaik-baik diri ko betina jalang...shiall..

    ReplyDelete
  54. semoga anda mendapat hidayah dari Allah, nasihat saya pohon lah hidayah kepada Allah agar kita tidak berada dijalan yang sesat.

    ReplyDelete
  55. betulkah dia tok guru? kalau betul kenapa dia keluarkan fatwa yang karut-marut malah mencarut lagi sehingga ia menjadi ikutan orang lain terutamanya yg jahil

    ReplyDelete
  56. Utusan bengong, betina tu pun bengong, sebab pi tanya orang bengong.. tak sangka ada orang gila meroyan jadi pengarah JMM.. memang sah orang yang pilih dia pun bengong..

    ReplyDelete
  57. >>upinipin..tu bukan ikrar encik!.. "tu la panton bekerat2" ahak3
    sapa tak kenai utusan meloya...asal hina maki hamun musuh politik lepa
    jgn kata siFarahhanajisz ni,statement dr yahudi mabok manapong depa t siarNyer..sian siFarahanajisz tuuh..muka come' p peel cam dajeiii
    insaf2 la..ingatle mati itu benar/soal Munkar&Nakir itu benar/neraka itu benar/syurga itu benar...sian mak ko lahirkn ko!!! ko nih ada bapak kerrr...

    ..cicit T'wan

    ReplyDelete
  58. baik kamu bertaubat dan balik kepangkal jalan atau kamu akan dapat bala...jika diizin Tuhan

    ReplyDelete
  59. betina hodoh lagi bodoh..

    ReplyDelete
  60. Dunia akhir zaman. Memilih orang yang fasik lagi munafik sebagai pembela agama. Wallahualam....

    ReplyDelete
  61. Kesian mak bapak pompuan ni....tak reti nak ajar anak...yang mana baik...yang mana fasiq....

    ReplyDelete
  62. bulan mengambang19 April 2011 at 11:35

    woi!!! Farhana klu nk wat lawak masukla Raja Lawak lagi glamour...ha..ha..ha..ha..

    ReplyDelete
  63. Doa tu bkn utk prmpn tu sj, tp utk pcacai2 yg cuba mnegakkan bnang yg bsh, yg nk join dpt dosa prmpn tu skli..bdhla pcacai2 yg mnyokong prmpn bdh tu.depa ni xdk agama ke?krn dndm ngn TGNA,sggp mati pthnkn kbatiln.bdh!hm..klulh prmpn bdh tu leh bc sume komen2 kt sni..mlunya d'hna,d'caci maki,d'keji sdmikian..tp igt,tu br ats dnia.dlm kbur,kt alam barzakh xth lg cmne..tp ckp cmni pn puak pcacai bkn heran pn..bnd x nmpk dpn mta..nth2 bg depa alam tu xwjud pn..kn cai kn3?:)

    ReplyDelete
  64. HIHIH...YG DUK HENTAM ANUAR SELUAR NEGARA PON PEREMPUAN GAK APE NAMA DIA UMMI KE APE...YG SORANG NI PLAK DUK HENTAM TOK GURU CUKUP2..APE SINGKAT SGT PEMIKIRAN 2 ORG NI...DUK DIAM2 UDAH LAH..BELAJAR CARA NAK MANDI WAJIB DULU ..TAK PON BELAJAR AL FATIHAH BIAR BETUL DULU..NAK LAWAN ULAMA...AKAL ADA KE...

    ReplyDelete
  65. Parhana ni perosak agama Islam. Hukumnya rejam

    ReplyDelete
  66. rogol je farhana tue,,senang citer,,biar dia taw rase kena penangan batang peler laki ni cm ner,,,

    ReplyDelete
  67. betine ni kene pekene dadah ape2 baru die bolih ckp...tu pasal ckp die merapu..kalau nik aziz pelacur politik die kate...die pulak pelacur ape pulak...lorong hj taib ke...

    ReplyDelete
  68. jolok je burit betine tue,,

    ReplyDelete
  69. Jaringan Melayu ni wat ape?? MLM??

    Mcm tuuutttt je~

    Mmg sekular abes~ Agama ke mana, langit tinggi rendah pun tak tahu~

    Pelacur - UMNO (politik) la pompuan sekoq ne~

    ReplyDelete
  70. dia ni pompuan ke laki atau tomboy atau ......ah pening tengok muka confuse,takyh layan orng cm ni spesis dah luput kat dunia

    ReplyDelete
  71. eden raso betina ni sebenOr2nya PELACUR untuk AHLI POLITIK UMNO COMP. sebab mulut betino ni tak lepaih dari asik duk sebut PELACUR.. DEN RASO MMG SAH DI NI PELACUR...

    ReplyDelete
  72. Milo suam tak payah layanlah betina nie...

    ReplyDelete
  73. tebace kat mane tah....JMM da tuko name..JMS...Jaringan Minah Sundal wahakhak,,,farahhanajis ooiii kalo yepun...cermin le diri ko dulu, spesis hape ko nih..pndg skali mcm betina..2x mcm Dajeeei .. gamak ko kata owg alim camtu..ko takde agama ke ?

    ReplyDelete
  74. die ni mangkuk....bongok...!! lembu betoi...

    ReplyDelete
  75. dh la x cntik sapa yg kata dia cntik tu rabun kot. kalau yg bajy pink tu aku berkenan

    ReplyDelete
  76. Geng mat motor kat luar sana, dpd merempit jom kita intai minah ni kat mana2, kalau dapat kita kenduri ramai2.. kita memang jahat, tapi senakal2 kita takde lah sampai nk hina ulama'.. bbest jugak burit betina ni, atas bawah boleh tibai.. Jom usha, dapat je kita tangkap..

    Geng Motor Lembah Klang

    ReplyDelete
  77. kepada semua Ahli-ahli JMM.....

    Berfikir lah secara waras sebagai manusia yang diberi Allah dengan akal dimana Allah telah menjadikan manusia ini dengan sebaik-baik kejadian, jangan berfikir seperti "kepala lembu" yg diusung....

    Umat Melayu? dari mana pertubuhan anda mendapat kalimah itu? tidak tersebut di dalam Al-Quran atau hadis menyatakan Melayu sebagai umat, sebaliknya melayu adalah bangsa atau keturunan yang dijadikan Allah dimuka bumi ini. Dari IKRAR pertubuhan anda juga jauh menyeleweng dan menyimpang dari ajaran Allah.....

    KAMI, umat Melayu bersumpah setia untuk:

    Mempertahankan kepentingan dan Hak Melayu

    Mempertahankan kedaulatan Raja-Raja Melayu

    Memperjuangkan ikhtisad dan pelajaran bangsa Melayu dan

    Mempertahankan maruah Negara supaya aman sejahtera.

    macam sesumpah jer..... dimana letaknya IKRAR pertubuhan anda untuk menegak, mempertahan dan mengamalkan ajaran Allah dan sunnah Nabi?

    ReplyDelete
  78. @pasepisepus
    dia bukan suruh nik aziz saman anwar al juburi, dia suruh nik aziz tu saman datuk t.

    Apehal pulak Nik Aziz nak kena saman Bapuk T tu pulak?
    Ape kena mengena Nik Aziz dlm hal ni?
    Isu ini berkaitan dengan PKR biar la PKR yg uruskan.

    Bangang.

    ReplyDelete
  79. @pasepisepus & farhanajis sama jer.. dua-dua najis, mulut bau sampah, otak berkarat, akal tak letak kat kepala tapi depa letak kat pungkok!!! hatuiiihhhh!!!!

    ReplyDelete
  80. tah apa2 tah pompuan ni.....mmg mental......xda kena mengena ngn Tuan Guru pun.....org len yg sedap main ngn cina tu...anwar yg kena....

    ReplyDelete
  81. SEBENARNYA DIA NI NAK AMBIL PERHATIAN NAJIB.CARA LAIN TAK ADA ,KUTUK LH TGNA , NAK HARAP KN PANDAI TK ADA ,DIA NI BONGGOK.NAK HARAPKN CANTIK ,KAK ROS LG CANTIK. JD MCM MNA NK JD CALUN PRU13 NI.NK PUJI TGNA TKUT UMNO BENCI. JD BUATLH PERANGAI BODOH. GAMPANG.LAHANAT BETINA NI.AKU KLAU DAPAT BETINA NI SEDEKAH PUN AKU TAK NAK.

    ReplyDelete
  82. akupun dak baca artikalnya tersengeh bibir aku apapasai suruh tgna saman annuar.mai ibu-ibiu diluar sana kita pakat gayang sundal ni; ilmu-ilmu dunia akhirat ko dapat kat mana , kalau tak ada hamba allah macam tgna dan ulamak - ulamak huruf alif ba ta pun ko tak kenal.

    ReplyDelete
  83. muka buruk, tetek kecik, perangai huduh..mulut longkang..pastu nak raih sokongan najib nak dapat rm15k sebulan macam papa gomo..keke.. muka ko dgn pelacur xde beza, pakai ko dengan gro xde beza..ade hati nak sound nik aziz..tukar la name farrahanajis..

    ReplyDelete
  84. ADEN RASO MUNKIN BOTUL DIA NI PELACUR TP TOPI JALAN AJO. KLAU NK NAIK ATAS SIKIT PUN TK LAYAK.RAIC PUN TK TELIO KUT .TAK THU LH KUK DIA NI SEMUA BALUN .JADI DIA NI LAYAK NYA JD CLINER AJA .ITU PUN KT JAMBAN AJA .CAM MNA BLH JD PRESIDEN NI .KALAU ADEN MALU NK NGAKU AHLI JMM.

    ReplyDelete
  85. walaupun aku tak setuju dengan tindakan dia ni, tapi fact kena betul.. dia bukan suruh nik aziz saman anwar al juburi, dia suruh nik aziz tu saman datuk t. wartawan tu yang salah tulis nampaknya, sebab perenggan atas tu dah tulis camtu tapi kat bawah tulis cam lain pulak.. tak tau lah sama ada sengaja atau tidak disengajakan,mungkin inilah kategori wartawan2 yang nak menjahanamkan utusan macam Hatta wahari jugak...

    -----------------------------------

    @pasepisepus
    dia bukan suruh nik aziz saman anwar al juburi, dia suruh nik aziz tu saman datuk t.

    Apehal pulak Nik Aziz nak kena saman Bapuk T tu pulak?
    Ape kena mengena Nik Aziz dlm hal ni?
    Isu ini berkaitan dengan PKR biar la PKR yg uruskan.

    Bangang.

    ----------------------
    @pespispus

    Setuju ngn anon 1.33pm
    ...jangan lari dari topik asal..susah nak kejar nnt bile da jauh....

    ReplyDelete
  86. Pihak berkuasa sila ambil tindakan kpd BUDAK MENTAH 19 April 2011 8.21 am kerana telah mengeluarkan ancaman bunuh kpd Farhana.

    ReplyDelete
  87. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  88. polis x bleh wat gtu pom~
    haahaha

    ReplyDelete
  89. admin xleh buang ke komen yg mencarut , mengutuk n mengarut?????
    jgn biarkn blog nie jd mcm blog org jahiliah~~

    ReplyDelete
  90. betina ini.. berapa harga satu jam...

    ReplyDelete
  91. Bukan betina tu saja bengong UTUSAN MELOYA pun bengong + bangang cakap orang macam tu pun nak disiarkan dalam UTUSAN....memang bangang habis ketua pengarang UTUSAN ni x boleh nak pikiaq logik....

    OSMAN

    ReplyDelete
  92. Muka dia macam pelacur.Tapi kita tak boleh salah dia tapi UMNO yang lahirkan Betina macam ni...

    ReplyDelete
  93. hari tu ko kutuk orang.... hari ni ko lak kena kutuk.. kita tungguuuuu kutukan mane yang lebih power

    ReplyDelete
  94. Muka cam lesbian si betina sekor ni.. dah la tu kawan dia yang bergambar sekali tu.. nasib baik gambar tu dikrop.. tunduk nampak menda rahsia dalam baju tuuu....tah2 depa ni pasangan special ker???
    eheekk.eehhe... lesung bertemu lesung beb.. alu campak tepi......

    ReplyDelete
  95. UTUSAN MELOYA PUN GILA JUGAK...

    ReplyDelete
  96. hello beb tak kn org tk paham b.m. kau lak pandai2 membetulkn maksud pelacur tu .apa kena mengena dg kau beb.puak kau ke

    ReplyDelete
  97. dia eklan kn.kuk2 ada yang nk buking.tu pasal dia bg leleh.lu tk selera k beb.kalau lu mau buking gua blh tlong

    ReplyDelete
  98. aku rasa puak2 umnotongok ni pun dh tk selera dg dia ni kut.itu pasal dia bagi eklan kt org luar pulak

    ReplyDelete
  99. Konon hebat sangat tapi tak reti tutip aurat, macam pelacur murahan tepi jalan yang dah tak laku..

    ReplyDelete
  100. aku tak nak la gelar dia ni pelacur. Tak baik tapi muka dia mmg buruk...hahaha..nak bandingkan dia dgn anjing tak sampai hati tapi kalau dgn tapir boleh kot. Gini la weh, suh dia cermin diri dia, mungkin dia dah lama x tengok cermin sbb bila dia tengok cermin, dia sendiri pun terperanjat dgn rupa paras dia..huahuahua

    ReplyDelete
  101. muka macam umi hafilda, berapa persen dapat jadi barua UMNO

    ReplyDelete
  102. aku heran lah puak2 umno ni tak ada ke yg berfikir cra islam,bercakap sopan santun,semuanya kasar dan lucah dari pencacai,penyokong ,ketua bahagian,ketua umno ,wakil rakyatnya hinga lah ke peringkat mentiri.,semuanya nk memfitnah,menipu.malah berbanga lg dg penipuan dan fitnah.

    ReplyDelete
  103. kak umi kau tu tk payah pakai rm buat vidio dh cukup kan dia dh ada 18 vidio koleksi.

    ReplyDelete
  104. sesungguhnya dosa menfitnah itu sangat besar.....
    tegur mana yg patut.....klow bleh lmpng kc lempang....
    krana nabi mngajar amal makruf nahi mungkar....
    tp jngnlah kte org itu x dew didikn agama.....
    bagaimana jika dia menerima didikan agama tetapi dia x amalkan...
    bkn kew fitnah namanye.....kcian kat mak ayah or guru2 yg mungkin mngajar dia agama sedangkan deorg mnjalankan tugas deorg.....
    fikirkanlah korg nk tegakkn kebenaran sambil membuat dosa kew????

    ReplyDelete
  105. kalau tengok kat sini pecacai prngok yang paling banyak mencarut...haram tak merungut pun...

    ReplyDelete
  106. sokong anon di atas. admin, tolong buang komen yg mencarut tu. pukimak betoi la. nak komen betol2 la. ni komen mencarut. kepala butuh betoi

    ReplyDelete
  107. bengong..dah la tak lawa

    ReplyDelete
  108. dahlah muke tu buruk... perangai buruk.... sempurna keburukan....
    aku nak cite. ade seko kawan aku... die org kelantan same mace aku.. n die pro BN... die pernah cakap TGNA pro yahudi lah... apela...
    ko nk tahu ape jadi ngan die.. asyik duk cari pakar kaunseling.. atau pakar motivasi... sbb selalu serabut kepala... n ikut pemerhatian aku... tgk care die bercakap mcm separuh gile...

    ReplyDelete
  109. ANU WA kau ni sah dari puak umnobongok tu kn.aku jamin 110%.kau ni kwn dg zul kulim bagus.

    ReplyDelete
  110. ustaz puak2 ni klau d carut ,maki hamun,fitnah dia lg suka ,ustaz. tengoklh dri pencacai hinga pak menteri , presidinya semua ada kes tangkap basah.dg jiran sebelah,dg bibik,dg penyanyi.dg pelakun,dg budak bawah umur.klau nk crita tk cukup kolum nanti..............................pesanlh dg anak2,bini ,kawan2,saudara mara janganlah mengauili puak2 ni.

    ReplyDelete
  111. dah lebih 100 org kutuk dan maki ko natang babi tina garik weh.. kek gi jadi sungguh baru padan muka mung

    -JKKK

    ReplyDelete
  112. kalo org lain ko nak kutuk x pe firana tp yg ko kutuk tu ulama, aku x leh terima,ko kenal ke sape tu TGNA,lain kali ko ckp biar bertapis, betina sundal

    ReplyDelete
  113. Rakyat bermoral20 April 2011 at 00:48

    biase le pompuan x de maruah berckp..nk heran pe..

    ReplyDelete
  114. klu kes anuar yg xjelas nie korg bising2..yg PM kebanggaan korg bunuh org 2 asal xheboh..bodoh punye betina..memalukan negara betul lah..ko kate kat ulama'..klu nk ajar org pom,cermin lah diri ko 2,jauh langit bumi dgn TGNA..mmg sah betina nie xbetul..diri pom xbetul,,nk ajar ulama..ade lagi org mcm ko kat dunia nie..malu lah kat TUHAN..

    ReplyDelete
  115. Hari nie aku nak cakap kurang ajo..
    Khas untuk betina ni..

    Agaknya masa mak dengan pak dia buat projek dulu tak baca Bismillah kot..
    Bila dah keluar anak, jadi anak setan..

    ReplyDelete
  116. la korang xkenal minah tu,kan dia tu bohsaja yang mat rempit KL dok arak tu

    ReplyDelete
  117. kepala butoh pencacai PR

    ReplyDelete
  118. kepala butoh pencacai PR...

    Maaf... PENCACAI hanya utk gerombolan umno sahaja. jgn dok tiru2.. dah habis modal ko?.. PR tiada pencacai, yang ada pejuang keadilan.. mereka ini tidak memerlukan apa2 imbuhan dan berjuang atas kesedaran utk menegakkan keadilan di bumi bertuah ini. kalau hang nk bela betino gilo tu silakan.... mungkin hang ada skandal dengan betino melaun tu...

    ReplyDelete
  119. kite kasi hantam sama dia...hukuman ye...biar tuhan je yg balas...kite doakan je biar cepat skit
    dia terima balasan...

    ReplyDelete
  120. amboi, byk btol org xsuka pompuan ni. haha.

    ReplyDelete
  121. aku ni bukan la baik sgt tp kalau dah sumpah seranah tok guru atau mana2 ulama ni kira dah lebih la beb! aku kalau terjumpa minah ni tobat aku rogol! lepas tu aku nak bw g kongsi bangla kat tapak projek blkg umah aku tu, aku nak suruh mat2 bangla tu rogol ramai2 sampai tak leh jalan, biar merangkak seumur hidup!

    ReplyDelete
  122. please la to anom y gne al-ju***** what the heck ske hati ko je
    ko th x al 2 adalah sum of quran words...jgn mnggnakan al-quran words untuk kegunaan dri sendri ngn kepala otak ko...please if u dun respect them please respect our quran n bhse al-quran.I REALLY DISAGREE AND OBJECT THE USE OF THE WORD....please use wise word.....ske hati ko je...mandai2 je tmbh al kt dpn...otak hang..insane

    ReplyDelete
  123. pergh...muke tongkang pecah...

    ReplyDelete
  124. @komando gila

    aku ni bukan la baik sgt tp kalau dah sumpah seranah tok guru atau mana2 ulama ni kira dah lebih la beb! aku kalau terjumpa minah ni tobat aku rogol! lepas tu aku nak bw g kongsi bangla kat tapak projek blkg umah aku tu, aku nak suruh mat2 bangla tu rogol ramai2 sampai tak leh jalan, biar merangkak seumur hidup!

    --------------------------------------

    ini lah dia perangai pengikut nik najis
    mungkin si pengikut ini ada baca mana2 kitab yg dia kutip tepi jalan yg kata bahawa rogol itu halal

    kenpa ko x mati je skarang? kenapa ko lahir kt dunia ni?

    mmg btol kata orang, PAS - Parti Ajaran Sesat

    ReplyDelete
  125. Datuk T semuanya nak kena tangkap sbb sebarkan video sex dan siap mengaku dah buat 20,000 salinan untuk diedarkan... buta ke apa dia ni... betapa kotornya mereka bertiga... mengaibkan org... tak kiralah sama ada betul atau tidak... ini buka cara yg betul... kenapa tak terus ke Mahkamah Syariah sbb ini kesalahan berkaitan kesucian Islam... kenapa perlu terus jumpa MPs, YBs dan media???? nampak sgt mereka bertiga ni kurang cerdik....

    ReplyDelete
  126. bangang xabis2..xdop agama ka?.klu xdop cari lah agama.dalam agama islam ada mengatakan kne sayangi dan dekati golongan agama iaitu ulamak.jangan cari paderi plok,xbtol tu..klu ada tang kedarah bnda haram payah jenis ni nak paham agama..orang suh bljr skolah agama pondok,g cri skolah dish blakang tu...

    ReplyDelete

Anda boleh tulis apa sahaja dalam ruangan komen ini (ini blog yang menjunjung demokrasi), tetapi anda juga perlu bertanggung jawab atas setiap tulisan anda