Tuesday

Gambar sebenar kad pengenalan lama Tun Mahathir


Saja nak kongsi dengan korang gambar sebenar kad Pengenalan lama Tun dr Mahathir Bin Mohammed, Perdana Menteri ke empat merangkap bekas Perdana Menteri Malaysia. Gambar ini dikirim oleh salah seorang pembaca blog ini. Apa yang jelas kelihatan di dalam gambar berikut, Tun Mahathir memegang kad pengenalan bernombor 2232519.

Apa pun Tun Dr Mahathir memang kacak semasa muda.




ReJaM© "Layan..."

99 comments

benda camni pon nk dipolitikkan
sudah la tu rejam, suka sangat cari salah orang

lagi satu, no kad pengenanalan tu sepatutnya sulit. kenapa nk dedahkan no tu? xde modal lain nk hentam mahathir ke rejam?

Aku tak nampak pun artikel ni mempolitikkan IC Tun M, apa bangang sangat anon kat atas ni?

KENAPA DEDAHKAN NO IC DIA?????
APA TUJUAN REJAM DEDAHKAN NO IC????

JAWAB LA BANGANG

huh? bior ler rejam tulis no ic mader...
haper, ko igt ngan no ic bole ambik duit keluor dri acc mader?
bole buat IC bru ngan no IC mader?
rejam nak "isi tempat kosong" jer..
weh, mende camni bole jmpa la kat galeri mader kat langkawi 2.. detail lagi pun ade... ngok!

Apa masaalahnya dedahkan IC Mahathir? Mahathir tu satu Malaysia dah kenal, lainlah kalau Mahathir ni nak menyorok identiti dia. Apalah bebal penyokong gerombolan video lucah ni? keh keh keh... nampak no ic Mahathir pun boleh meracau tak tentu pasal...

mengandung kot budak ni? tulah tengok video lucah banyak sangat...

ni blog dia, dia punya suka la nak dedah ic bapak lu skali pun...hang sakit tang mana!!!???

anon BN mmg macam tuh. saja je tunjuk pun dorang boleh marah. jom kita semua pakat2 chip in duit kasi tuala wanita sorang satu kat dorang neh..

memanjang GELABAH

page ni pun sama link>http://myrillys.com/ic-lama-bekas2-pm-kita/
bukan tujuan untuk dipolitikkan, hnya untuk general knowledge

anom BN dok tak dok jadi panaih pungkoq pasaipa? Politik kot belah mana pon aku tak taw artikel ni. Hang baca kot celah mana kata no kad pengenalan sulit? mai habaq sat..tak tentu pasai dok buat hingaq. Pastu kata orang dok kutuk Mahadiaq. Hang copy paste sat ayat mana yang ReJaM© tulih kata dia kutuk Mahadiaq?

jgn meracau2..tnjuk ic xbdosa pon..len la tunjuk gmbr lucah mcm dato T tuh..ada akai xreti nk pk.

Hahaha..pcacai bdoh..xpsl2 kne sound.tu la,nk tnjuk bangang xkena tmpt.klu ye pn bdh,jgnla tnjuk sgt.amik ko.diam trs.hehehe..

apa kata rejam dedahkan IC nik najis plak
baru adil, ala apa nk takut, ini general knowledge kan kan?

anon kt atas aku ni tulis bahasa indon napa? bodo sangat xtau bahasa kebangsaan? kawan la lagi nk puak pembangkang sampai jadi bodo. harap kote je besar, tapi IQ tahap budak terencat, nik najis pon sama

kote besar pon nk ckp sini ker..bodo..mmg puak suka tgk kote

Macam Hero gambar TAMIL !!! He he he he , celup tetap celup. Bukan ori macam Tengku Razaligh Hamzah. Patut laa celaru puak UMporNO lanie.

kote nik najis pakai serban, xcaya leh try dedahkan. utk general knowledge sahaja kawan2

bdk2..xpyh layan sgt..jenis IQ tahap tadika.
dy ckp sume dy je yg betul..

sekurang2 nya dia ada pangkat "doktor"
tengok ape nik najis ada setakat mengaji quran tu ustazah aku pun boleh.
setakat cakap allah samseng, kafir sebelah umah aku pun leh cakap camtu gak.
apa yg nik najis ada? SPM dia pon ntah lulus ke x tu, pastu ada hati nk pimpin kelantan, makin bongok la rakyat kelantan najis oit

tanpa nama 7:22 AM

bila berbahasa tunjukkan kedangkalan diri, orang tau setakat mana IQ anda sebenarnya.
Insya Allah nanti akan ditunjukkan jugak, bila mana ulama digelar najis, akan terpalit najis di muka anda.
yang lain2, tak payah la layan dia ni... kat mana2 pun ada orang macam dia. doakan hati dia terbuka untuk terima Islam... Insya Allah, dia akan terima Islam sebenar.

astarfirullah...ap kna ngn kamu ni??ulamak pn kamu ktuk mcm 2 skali..tggu ajelah pembalasan dariNya wahai si jahil yg bodoh sombong..

ak xphm bile org dok kutuk Nik Aziz ni.ape mslh ntah dorg....org yg mengutuk org yg ada ilmu agama ni xmalu ke?xrase diri korg tu hina ke...xtkt mati kne azab ke?hairan btl ak.ahli ulama dihina tp ahli2 yg x ulama disanjung dipuji.
ak xkesah korg nk berpolitik.tp biar politik brsih.lgpn korg dok gempur2 politik kt sini.xdak benefit ape pun.buat sakit otak korg aje..politik malaysia makin lame mkin truk.nnty jgn tny nape malaysia ni jd mcm sblm merdeka.mcm nk kne jajah blik.pastu jap lg turun azab dr Allah S.W.T.
kite xsedar jika tiada lsg ahli ulama di malaysia ni maka hancur la malaysia.tunggu n lihat aje la....mcm2 hal...bangga sgt dok menhina ulama.asal org fasih agama bg pndapat terang2 tentang.tp bile ahli dunia bg pendapat trus setuju macam anjing lapar menagih simpati nk minta mknn dr tuan dia.ape skrg ni org malaysia dh bodoh xdak otak nk pk yg mane baik yg mane jahat.nk dpt azab tsunami seluruh malaysia baru nk insaf n taubat?

BAGI PENCINTA DAN KAKI NOMBOR EKOR...BOLEH PILIH NOMBOR MANA SESUAI...AHAKS...

stupid2 gerombolan songkok tinggi mmg suka hina ulama' dari PAS.. geng2 PAS xde pun nk hina2 ulama' gerombolan songkok tinggi.. kita yg kurang berIlmu ni x layak nk hina org yg lebih berIlmu.. cait..

Ulama' adalah pewaris Nabi!Kalau dah sampai menghina ulama' ni sudah lebih.Anon paling atas
sekali cuba baca ayat terakhir REJAM.Janganlah
jadi pengampu tahap lembu!

rejam..dapatkn tunku nye...no cntik klu tk silap.zaman2 dlu pernah kje kt pilihanraya wilayah persekutuan, jln bukit bintang,,dh dapat siarkan ea,,,


-akak-

ape la korg nie.. tunjuk ic pn jadi masalah.. saje la tunjuk nak tgk mahathir zaman muda2 lu.. yg bangang sgt marah x memasal nie nape.. bkn gambar bogel pon...

mudah2an anon yg paling atas tu diberi hidayah dan petunjuk..amin

jap...bila dengar sal kelantan nie, terdetik lak aku nak komen..rakyat kelantan bongok??hoho...alangkah ceteknya pengetahuan ko ye...alloo der..untuk pengetahuan ko, IPT IPT kat malaysia nie, banyak dimonopoli oleh rakyat kelantan...bongok lagi ke camtu??ke double meaning??takkan kena bagi UMNO amik kelantan baru ko kate kami tak bongok??kami bongok bile bagi UMNO amik kelantan...politik2..bile nak maju negara lau isu politik tak sudah2..pe kate duit kempen, duit suap tu, wat tuk majukan industri sains kat malaysia nie...ade gak pekdah, tambah pluang keje..tak ramai yang menganggur!! papepon,sampai bile2 UMNO takkan dapat kelantan!!peace

cakap la apapun selagi Allah tak tutup mulut dengan tanah...

lebih hensem dari najib boroi

APA KE BAHALOLNYA HAMPA SEMUA NI..BENDA CAMNI JA, BARU POST IC JA DAH BEGADUH KUTUK SANA-SINI...SI REJAM TU POST IC JA PON, NI TENGOK KOMEN-KOMEN SEMUA DOK MAI MERAPU HARAM JADAH DAH...APA LA SINGKAT SANGAT OTAK HAMPA NI LETAK KAT LUTUT KA..DAH TAU SI BENGONG TU POST KOMEN BANGANG, SI BODOH PON NAK IKOT SI BENGONG GAK??? HAISHH..HAMPA PI LA PERANG SESAMA SENDIRI,WAT PERANG SAUDARA AIH SENANG..BARU PUAS ATI KUT..

Salam, saje je nak mencelah, asal kalu bab politik je nak masuk nama kelantan, pemimpin kelantan, rakyat kelantan...Mcm bgus lak negeri2 lain, klau kena pelepuh sebiji dua, mula la cakap org klantan ganas la, ape la, sendiri cari maut, pastu taknak ngaku...Dari guna tanpa nama baik guna nama sendiri, puak2 umnoporno yg suka api2kan bangsa sendiri...

betol tu 8:26 nampak le ada bright sikit dari najib haha

hina la ulama..jgn esk mati ko tak dterima dek kubor udah ler...ahahaha...hdp kejap je..jgn sampai mati nyusah kan org lain

Ape la truk sngat smpai ulama pun ko brani kutuk...ape perlu ke pngkat dr, tunku, sume tu..bkan boleh bwak mati pun..ni la geng2 umNGOK yg gile pangkat blake..org mngejar drjat kat syurga la ngek...tu la penting

Tanpa Nama berkata...

apa kata rejam dedahkan IC nik najis plak
baru adil, ala apa nk takut, ini general knowledge kan kan?

anon kt atas aku ni tulis bahasa indon napa? bodo sangat xtau bahasa kebangsaan? kawan la lagi nk puak pembangkang sampai jadi bodo. harap kote je besar, tapi IQ tahap budak terencat, nik najis pon sama
26 April 2011 7:01 AM

........................

Mengapa saudara Tanpa Nama diatas meracau tidak tentu hala? Jika anda mahu IC Nik Aziz bolehlah suruh blogger UMporNO siarkan di blog mereka. Blog UMporNO/BN lagi berlambaklah daripada blog PR. Silakan ke sana ya.

Bagi saya, saudara Milo Suam tidak ada mengaibkan sesiapa, setakat paparan IC lama T Mahathir sahaja yang rakyat boleh tengok sendiri di Langkawi dan Alor Setar. Cuba anda ke blog UMporNO pula, lagi banyak gambar-gambar aib orang dipaparkan. Anda tidak perasan atau buat-buat tidak nampak?

"Buka minda anda, baca kedua-dua blog parti, anda akan mengetahui siapa yang berada di tempat yang benar, Islam is the way of life"

-Dr. LatiF-

Penyokong Ulama yng ikhlas delete 26 April 2011 at 08:59

kurang ajar tu hina ulama...tak diajar ajar ke hormat org alim..
org baca alquran dihina..apa punya manusia akhir zaman macam ni..baik bertaubat sementara masih ada nyawa..sekadar berpesn maaf terkasar bahsa

kad pengenalan asmah tamo tjuk ke??

waris kedim harta bertuan delete 26 April 2011 at 09:16

kt atas tu kenapa meroyan tak tentu pasal...baru ic mahadir..belum lagi gambar mahadir bersanding....tuan punya badan pun suka sejarah hidup di ingati olih rakyat...kau pulak yg mcm kene rasuk jembalang...kau takut kalau2 gambar kau tengah cuci jamban mahadir di postingkan kt sini ke..

Bila dah xda point, melalut la kuar tajuk lain... cmtu la org skrg.. tajuk artikel pasal mahathir ja.. ni sampai politik, nik aziz, kelantan.. alahai... terserlah sgt... dok diam suda laaa...

bg y mengutuk nik aziz... ko kutuk la sepuas hati ko selagi Allah nak tangguh kn balasan2 ko kt akhirat nanti...klo ko tuh disayangi Allah ..xdenya Dia nk tangguh2 kan balasan.. sebab tuh sampai sekarang ko rasa bagus je kn kutuk ulama.. sbb xkne balasan lagi... teruskan2...

bawak mengucap wei...........haram jadah mana yang ngutuk ulama tadi ............dia nie islam ke atau kafir..........kalu islam baik buat taubat nasuha bukan apa takut sok mati bumi tak terima kalu bukan islam yg kutuk hati hati mulut anda itu............

rugi2...sesma melayu..sesama Islam..bergaduh sama sendiri..bangsa lain tgk gelak je tau x..bila melayu nak bersatu??

skang da akhir zaman..org yg jahil jd pemerintah..tokoh agama di hina..sedarlah wahai umat...

Apa kata rejam letak ic sendiri lak,bgs gak, kami nk berkenalan..serius

milosuam... aku sokong... pedulikan kata org supaya kita tahu hal2 idola masyarakat... apa nak rahsia2 hal pemimpin politik kita... kalau boleh semua perkara harus dihebahkan seperti... apa yang dia suka buat.. masjid mana selalu, pergi atau minum2 dimana2...minum arak ke? ambil pelacur ke? cara dia kawan dengan kawan2, cara dia melayan anak2, cara dia sembahyang, cara dia jadi kaya , makan baca doa ke? basuh tangan ke? dan semua kecualilah yang dalam kain...Lihat contoh ter baik... nabi kita...kita kena berfikiran positif kepada sesuatu yang di uatarakan...selagi tak bertentangan dengan ajaran Islam yang sebenar...///

apelah bangang nye jd manusia sampai sanggup hina ulamak xtau ko ni yg hina ulamak ni islam ke kalau bkn islam x pe sbb ko mmg x tau hukum dosa ke tidak TAPI KALAU KO ISLAM CEPAT2 BERTAUBAT PG MINTAK MAAF KAT TOK GURU !!!!!!

ooo.. mcmnie rupa kad pengenalan lama.. mcmnie mahathir muda2 dulu.. baru aku tahu.. ok pa.. boleh tahu sejarah.. thanks milosuam

Wahai rakyat2 ku sekalian,

Beta nak bagi ic no beta ni. Ada saper2 minat?

Pagi ini kita semua di segarbugarkan dgn paparan ic madey.

Alahai rakyat ku no ic je. lainlah kalu bidioh kuning hasil dari otak kuning Trio tuwe...

Kpd para ulama yg sentiasa mendoakan kesejahteraan beta, beta bersyukur kerana limpahan rahmat dariNya ini adalah sebahagian dari doa2 para ulamak.

Para ulamak yg dikasihi Allah moga2 kalian panjang umur dimurahkan rezqi yg banyak halal lagi baroqah.

astagfirullahalazim.....sampai mcm 2 skali kutuk ulama....ko ni islam ke kafir?? kt atas 2 just letak ic lame TM je xde pn ayat menghina....yg meroyan hina ulama pesal?? cuba la tgk balik pic n ayat kt atas jgn jadi mcm kafir laknat....!!!

lek suda..post ic je pn..xperlu nk kutuk2 laa..
chill la saudara2 sekalian..jgn sbb politik kite gado smer sndri..
politik ni xbwk ke mati..saba yee saudara2 sekalian..

Kurang ajar kamu menghina ulama. Ingat setiap ucapan kamu akan menjadi saksi atas kebiadapan kamu! kat dunia kamu boleh berkata apa sahaja TAPI ingatlah kamu akan MATI
INGAT!!

ISLAM itu indah...darjat tertinggi.tiada yg lbih tnggi dr ISLAM..hiasi hdup kta dng tatacara khdupan islam dan mngikut Sunnah Rasullullah S.A.W. Nabi kita pemimpin paling agung yang Allah Taala takdirkan utk kta..i2 la pmimpin yg plg kta snjung,strusnya para sahabat2 Nabi (khulafa Arrasyidin),tabi'en,alim ulama mutakaddimin dan mutakhirin,pmimpin2 yang adil dan soleh...Nabi kta tdak pnah memaki hamun sapa2 hatta org yahudi yg mlempar najis ke ats Baginda..Baginda mendidik kita supaya sabar sbb sabar i2 ad kmanisannya..gnjarannya ckup besar..iblis dan syaitan ckup ska bla kta sling mngutuk dan b'tgkar sesama sndri..ingatlah wahai kaum musliminmat...umo kita plg tinggi pn 60/70/80 pas2 mati...ssngguhnya siksa kbur lbih dsyat sdsyat2nya...rnunglah..mhasabahlah dri...semoga Allah menggolongkan kta d kalangan hamba2nya yang soleh n dmasukkan ke syurga dengan RahmatNya...aminn..
* nisbah seluruh umat mnusia masuk syurga mnurut kitab hadis Riadus Syolihin:
1999 : 1
neraka : syurga

aku yakin 100% orang yang kutuk dan hina ulama seperti tuan guru nik aziz tu adalah orang kafir, 100% kafir, tak kiralah sama ada dia melayu atau bukan melayu, yang pastinya, dia memang dari golongan kafir yang boleh menjadi bahan bakar untuk api neraka. ni aku bukan nak kempen kafir mengkafir sesama orang Islam (baca, melayu), tapi, anda sekalian pun boleh sedia maklumkan, memang ayatnya tak jauh beza dengan style style penulisan Salman Rushdie...cuma bezanya kepada yang ditujukan ajer...

sape2 yg kutuk ulamak,. kalu ko mati nty,. suh owg yg xpndi urus hal kematian urus mayat ko,. talkim xpndi bc, Quran xpndi baca,.
satu ag, ejaan Allah adalah A huruf besar,.BM ko pass x ms ambk SPM,.
kalu ko xmnt pas pun,. berhujah dgn fakta,. xgn duk maki n hina org,.2 menunjukkan kebodohan diri,. aku respect owg yg berhujah dgn fakta,. w,pun kerajaan or pembangkang,. tgk pada no.3 tg penulis bagi 3-Elakkan memaki tak tentu pasal(biar kena pada tempatnya), tunjukkan anda bijak berhujah.

Prof. Madya Ir Dr. Fazdle

mengikut ajaran kamal attartuk yg diamal dan disebarkan umno di malaysia, ulama wajib dihina w/pon nnt msk nerake....

salah ke rejam siar ic chedet? blog ni bukan politik semata-mata,, ada jugak siar info selain dari politik.

Kepada yang marah kat rejam pasal artikel aku rasa org tu mmg bangang hahahaha sukati la rejam nak letak ic chedet ke ic sapa-sapa kerr

Milo suam ni bkn ada niat lain, sekadar berkongsi je. Bersyukurlah dpt tgk, nk harap cari sndr emmm.

Kpd si terlajak kata berkenaan MB Kelantan dan rakyatnya tu, takpe di sini kami xtahu siapa anda. Tp di akhirat akan terbentang segala =nya. Tungguuuu....

puak2 umngok ternyta bgok.. xde kna mgna ngn politk..info semta2.. insaf2 la whai kaum laknatullah.. kiamat sudah hmpir..rejam hny bkgsi mklumat..tu pun slah?? siap mki2 ulamak yg xde kaitan dlm post ni pun.. agak2 la bhai..

"Tanpa Nama berkata...
sekurang2 nya dia ada pangkat "doktor"
tengok ape nik najis ada setakat mengaji quran tu ustazah aku pun boleh.
setakat cakap allah samseng, kafir sebelah umah aku pun leh cakap camtu gak.
apa yg nik najis ada? SPM dia pon ntah lulus ke x tu, pastu ada hati nk pimpin kelantan, makin bongok la rakyat kelantan najis oit

26 April 2011 7:22 AM"

- Ni lah salah satu perangai golongan yg degil lagi angkuh. Dah bersepah2 org counter & bg explanation yg betul tp degil nk jugak tuduh TG N. Aziz ckp Allah samseng. ni mesti hati dh kotor sg2 ni byk sgt mkn duit yg dh bercampur aduk dr sumber halal & haram yg Pak Jib bgtau hr 2 kan?

Terbaik...Tun Mahathir terbaik :)

Pergh..panas komen2 nih..i/c lame Tun ni berhantu ke ape..aku dok cari tang mana politiknyer kt posting nih..kot2 la ade tulis kecik2 ker..reverse psyco cam aduka taruna ker,sinis cam tukar tiub ker.. xde plak..
pada yg lain, korang bleh bhujah macam2..bagus. tp ni soal hidayah..kalau Allah xbagi..korang hujah kot mane pon 'hamba Allah' yg mroyan tu dok lagu tu la.melalut sampai kelantan nuh...

dunia...dunia...org yg ada pgkat disanjung w/pun derhaka pd agama,tp org yg byk ilmu agama dihina...mati esok2 ALLAH x kira apa pgkat @ tahap pelajaran kita tp ALLAH nilai tahap keimanan kita....jd nk tnya pd yg hina nik aziz,agak2 anda & nik aziz sapa lg bagus????(tahap keimanan ALLAH yg tntukn,tp klu dh mcm tu cara anda,semua org dh blh agak keimanan anda...)insaflah....apa2 pn TM mmg ensem...hehe..

tujuan milosuam siar foto mahathir tu kerana org itu sudah menjadi sejarah getir negara. foto itu bahan sejarah untuk org yg sudah patut disejarahkan.

walaupun dia masih berlegar2 tidak senang duduk selagi projek liwat 1 dan 2 tidak berjaya, dan selagi anaknya tidak dlm posisi selamat utk menjadi PM akan datang, maka bergeraklah dia melawan sejarah tamatnya zaman pemerintahannya sendiri.

wajah yg tampan tidak memadai, semua itu akan dimamah usia. segala perbuatan dan perjuangan serta amal yg betul dan haq yg diterima itulah yg akan terus awet muda hingga ke akhirat.

kat mana biasa kita jumpa foto potret kecik mcm ni ek?

Subhanallah. smoge yang telah terlanjur menghina ulama itu bertaubat sebelum terlambat. ternyata dunia makin hampir dgn kiamat bilamana ulama-ulama serta orang alim dihina dan difitnah. Subhanallah.

dah2 la pkir pasal politik. penat dah aku weyh. certain berpolitik kalo pikir baik, kritik dgn baik xpe jgk. ni men suke2 jep klua pktaan. ckupla ngn politik2 skrg yg bg aku maken dah teruk. aku da x snggup nk tgk org2 melayu dan saudara seislam turut terlibat ngn politik mcm tuh. sedih gile. T_T

mintak2 la Niz Aziz berumur panjang....dapat jaga Kelantan dan PAS daripada bahana politk 'longkang'.

milo sunyeen dah x modal nak bersembang2

ak x paham kenapa org pandang tinggi sgt kat profession ni.sume profession ad tugas masing2..jgn kalu tgk kerja ustat tu nampak hina o pandang rendah...kerja ustaz utk membentuk dan membimbing umat manusia tu...tinggi tanggungjawabnya.lg satu, abg ak surgeon , dia cakap" sepatutnya doktor ni kena makin kuat iman dan takwa kpd allah, sebab dalam bdn manusia ni terlalu banyak tanda kekuasaan dan kebesaran allah"...tp ak tengok dr mahathir , x tau la nk cakap ap.kalu hukum allah pon bole diperlekehkan n dipersendakan, ap lagi yg org umno duk sokong ni sebenarnya?

tu la maknanya org2 umno ni golongan sekular..bleh disamakan dgn pengikut kamal attartuk

IC lama ni bes la dr skang..mcm tahan lama je..leh jgak aku tgk IC Mahathir..

Kalau pi muzium negara rasanya ada lebih detail maklumat IC t.mahathir bukan tu je banyak gambar dan catatan "sejarah" ditulis untuk t.mahathir.


Sebab Mata Lelaki Gemar Lihat Badan Wanita



Smartphone : Risiko "privasi" pengguna terdedah.


.

walaupun org komen nik aziz ngaji tak tinggi.. tapi nik aziz tetap bleh jugak jadi imam..baca khutbah... ni arapkan pemimpin umno.. ngaji ja tinggi.. jadi imam pon tak reti... ni kan pulak nak baca khutbah... anak bini pon terdedah aurat sana sni.. ko ingat bila dalam kubur nanti ..tuhan nak tanya ker... dah baper kali pemimpin ko pergi ucap d PBB.. tuhan tak tanya.. malaikat akan persoalkan tentang amalan yang kita buat di dunia ni.. ni islam pon setengah2.. kat dalam masjid..jadi islam.. bila kat luar masjid.. salam laki pompuan.. pkir la.. jgn jadi bodoh sgt,,,

-anto kak limah_

sepatutnya berbangga la wahai kamu kerana boleh buat koleksi gambar mahathir dari muda sampai tua.. tampal kat ujung katil lbh afdhol.. pesal la sampai duk kutuk2 TG Nik Aziz.. senang nye nak tambah dosa.

bangang nye la baghal atas sekali yang komen tu ahahhaa

Video seks Anwar dengan binatang dan tumbuh-tumbuhan dah keluar ker..

Tanpa Nama berkata...

milosuam... aku sokong... pedulikan kata org supaya kita tahu hal2 idola masyarakat... apa nak rahsia2 hal pemimpin politik kita... kalau boleh semua perkara harus dihebahkan seperti... apa yang dia suka buat.. masjid mana selalu, pergi atau minum2 dimana2...minum arak ke? ambil pelacur ke? cara dia kawan dengan kawan2, cara dia melayan anak2, cara dia sembahyang, cara dia jadi kaya , makan baca doa ke? basuh tangan ke? dan semua kecualilah yang dalam kain...Lihat contoh ter baik... nabi kita...kita kena berfikiran positif kepada sesuatu yang di uatarakan...selagi tak bertentangan dengan ajaran Islam yang sebenar...///
26 April 2011 9:48 AM

.........................

Saya sangat suka dengan komen anda membuatkan saya terfikir. Apa salahnya dikongsi cerita pemimpin kita dahulu. Sebagai pemimpin negara Islam, kongsikanlah cerita. Selalu ke masjid mana, menjadi imam solat di masjid mana dan seumpamanya. Itu baru dikatakan pemimpin negara Islam sebenar. Ini hanya mengharapkan nama sahaja Islam, tetapi hati, Melayu tanpa agama.

"Gembira dengan pembangunan negara di bawah Tun Mahathir, tetapi kecewa dengan sikap berat sebelah beliau sebagai pemimpin Islam"

-Dr. LatiF-

anwar dgn traktor hahahaha HEBAT SUNGGUH ANWAR, PEMIMPIN DUNIA

alah...apalah kamu ni bah..pamer kp lama pun nak banyak komen...nanti bila tiba masanya bah..semua hazanah tun akan berada di mezium untuk tatapan.. masa tu kamu dah kojol tak sempt nak tengok...mana tau tuhan ragut nyawa korang dengan cepat.orang sabah lagi bijak berpolitik bah.

Rasulullah pernah berkata kepada sahabat di akhir zaman akan ada dajal-dajal yg kerjanya merosakkan manusia.....inilah dia dajal-dajal yg dimaksudkan itu iaitu kerjanya ialah para alim ulamak dihina tetapi para penzalim disanjung tinggi.......

Osman

ITULAH RAKYAT MALAYSIA PASAL TUNJUK IC JE DAH NAK GADUH..TERUTAMA PENCACAI UMNO..SEMUA BENDA DIA KATA POLITIK...BELUM LAGI TUNJUK VIDEO SEKS ENTAH APA AKAN JADI...MMG TERUK PUNYA MANUSIA

Saya teringat dalam rancangan Tanyalah Ustaz TV9 tajuknya cirix org munafik selain dari 4 ciri yg kita sedia ketahui terdapat beberapa lagi cirix orng munafik antaranya ialah org mengaku Islam tetapi membenci ulamak,mencaci ulamak,mencerca ulamak,mengelar ulamak dengan berbagai gelaran....ternyata disini ada org yg mempunyai cirix tsbt...Kata ustaz itu lagi org munafik di dalam neraka tempatnya adalah lapisan kedua selepas orgx kafir...UMNO ni sanggup berbuat apa saja,tidak mengenal dosa pahala,halal haram demi kuasa.....

Osman Omar

ni klu peserta MAHARAJA LAWAK amek dialog2 kt sini, then wat sketsa mmg best.. apepon, PAS 4 ALL

iklas dari aku:

ska ati, blogger neh la nk tak ic dia pun yg ampa sakit ktna???wt terok bleh..dia bkn ktuk Tun pun malah puji kcak ag,huhu malah xda isu politik ktor pun,bila ati busuk pnuh gn prasagka ngtif gni la...1 ag bawa istifar la,bg sesiapa yg biadap gn tuan guru 2...taw apa akibat hina ulamak??xblajq agama ka?hurm 2 la kna p timba ilmu agama ckt jgn main sedap ja mlot na???renung2kn dan slamat beramal..

sekurang2 nya dia ada pangkat "doktor"
tengok ape nik najis ada setakat mengaji quran tu ustazah aku pun boleh.
setakat cakap allah samseng, kafir sebelah umah aku pun leh cakap camtu gak.
apa yg nik najis ada? SPM dia pon ntah lulus ke x tu, pastu ada hati nk pimpin kelantan, makin bongok la rakyat kelantan najis oit
26 April 2011 7:22 AM

source: http://milosuam.blogspot.com/2011/04/gambar-sebenar-kad-pengenalan-tun.html#ixzz1KcqJ97Ng


ko sruh si mahader tuh pi tafsir quran sane boleh x??
nnty dye cakap saye lupa..

Salam.

To : Dr Latif.

Hebatlah awak ni?

@tanpanama yg komen first skali..
kita bila dikata bodoh kita marah..
pic ic tunM mmg dah publish la kt mstar..bkn tun je,tunku,tun husin on,tun paklah pon ada..jgnla nk jd isu..skdar pgetahuan umum je2.dpt tgk muka tun muda2..no point right nk tuduh rejam mcam2..aku bkn penyokong bEnd tp kagum ngn smua mantan2 pm kita2.skadar sejarah kn
tgk sini http://mstar.com.my/mingguan/cerita.asp?file=/2011/4/4/mstar_mingguan/20110404092512&sec=mstar_mingguan
-adanama-

sekurang2 nya dia ada pangkat "doktor"
tengok ape nik najis ada setakat mengaji quran tu ustazah aku pun boleh.
setakat cakap allah samseng, kafir sebelah umah aku pun leh cakap camtu gak.
apa yg nik najis ada? SPM dia pon ntah lulus ke x tu, pastu ada hati nk pimpin kelantan, makin bongok la rakyat kelantan najis oit

------------------------------------------------
bodo punya olang, mangkuk, yg ko kutuk tu sape ko kenal ke tgna,ape tinggi darjat ny org tu diukur setinggi mana tingginy sijil yg dia ada ke? aku rasa ko x pernah baca al-qurqn agakny sebb tu ko x tau darjat yg lebih tinggi di sisi Allah tu siapa, satu lagi ko ada belajar x sejarah islam ko kenal siapa tu bilal, ko tau darjat di letak dimana.

ANon:26 April 2011 7:01 AM

-wei..bahasa melayu ada byk cabang...org tu tulis guna loghat utara...ko dok malaysia pon xtau loghat pe..bongok..

anon 26 April 2011 7:22 AM

- cuba cari fakta ttg TGNA dia blajar katne...ko pandai sgt kan...??


-KSK-

kenapa puak UMNO suke kutuk ulamak? puak UMNO ni kapir ke? kalau ko nak tau Mahathir ni baca quran jawi pon tak reti banding dgn nik aziz, mne lagi penting? ilmu dunia ke ilmu akhirat?

Bila cakap munafik reti plak melenting, tapi sendiri yg tunjuk perangai munafik.

Nik Aziz kurang2 sembahyang cukup, ngaji pandai dari puak UMNo pandai kutip duit, suruh semayang jenazah entah reti niat entah tak..

Bundle kad pengenalan muda siot

semoga Allah menurunkan balasan azab kepada penghina ulamak dan yg membenarkan zina berleluasa kepada umum. semoga Allah merejam pemimpin yang zalim dan pengikut mereka dengan sehebat hebat azab di atas muka bumi dan di alam barzah mereka. amin ya rabbal alamin.

semoga Allah merahmati kita semua..aminn..

Tanpa Nama berkata...
sekurang2 nya dia ada pangkat "doktor"
tengok ape nik najis ada setakat mengaji quran tu ustazah aku pun boleh.
setakat cakap allah samseng, kafir sebelah umah aku pun leh cakap camtu gak.
apa yg nik najis ada? SPM dia pon ntah lulus ke x tu, pastu ada hati nk pimpin kelantan, makin bongok la rakyat kelantan najis oit
26 April 2011 7:22 AM

umngokumngokumngok

si umngok dyg komen ni memang tk sekolah.. tak tau nk ckp, tu sebab fitnh liwat semua percaya.

mahder tu dokotor perubatan ,bukan phd walaupun hati dia pnuh phd kat anwar.

nik aziz tu ada master dlm pengajian islam, kalau tk silap ada lesen mengajar sirah n hadis seluruh dunia. tapi rendah hati tk sapu duit mewah2 , tu yg omngok buta hati nampak mcm ust kampung..

lembu memang selamanya tkmau mengkaji.

bdohnye org yg kutuk nik aziz..sebodoh2 manusia...

Military Officer

As slm smua..sy dh bca smua kmen yg ad kt sni..sblh2ny jgnlh memamki org xtntu psl.baik bruk mnsia 2 Allah je yg thu.kita sbgai mnusia tgur scra baik.sdgkn nabi pn tgur org scra baik..apatah lg sesama mnsia..ingt kita xsmprna..so dlm pckpn tnjukknlh anda bradab..maaf sy ktakn..jgn tnjukkn kbdohn dlm b'bhsa..dn jgn hnya krana sorg xmjga bhas.org lainn label mlyu bskap lurang ajr..tqvm

Rasulullah pernah berkata kepada sahabat di akhir zaman akan ada dajal-dajal yg kerjanya merosakkan manusia.....inilah dia dajal-dajal yg dimaksudkan itu iaitu kerjanya ialah para alim ulamak dihina tetapi para penzalim disanjung tinggi.......

Osman

_____________________________________________________________________________________________________

adakah blog ni salah satu dajalnye...? sbb ramai rakan-rakan dalam ni memburuk dan merosakkan pemikiran sesama manusia...

love islam

Bukan yang didedahkan ini bahan lucah pown,dan bukan juga fitnah-fitnah semata.aper daaaa!!!!!

tak salah kot tunjuk ic Tun.apa yg salahnya??tak paham wahai org otak cetek.dan lagi satu nik aziz tu ulama' ke...memandai je korang...tp saya tk de la nk kutuk2 die..saya tau die alim tp tak tau pulak die ulama'..dia ade kuar kan fatwa ke??tak penah kan??btw tak salah ok bg no ic mahathir...bukan org boleh buat ape2..lagi pon die sume org kenal kot...tak da isu politik kot kat sini..lagi satu org umno nie mmg teruk sket..lagi2 menteri2...awak kata nik aziz iq rendah...iq awak tggi sgt...jgn ingt org dapat dr tu dah cukup pandai...saya pon dr jugak...dr ngn ulama' saling memerlukan kot...bukan sume dr ariff pasal hukum ok!!!jgn ske pndg rendah kat org ye..tolong jgn emosional...kalau salah tetap salah..kalu betul tetap betul...awak kata nik ajis reti ba ca quran je..??awak mmg bodoh...lagi satu awak boleh ke membaca al quran dan faham maksud terisrat dan tersurat...boleh???tak kan...tgk la diri sendiri dulu bila nk kutuk org ye...tgk dari percakapan awak saya tau awak ni lebih teruk dari nik ajis mcm lngit dgn bumi...awak bumi nik ajis langit.

kah.. kah... kah.. relek².. jangan gado².. jom lepak minum seteguk dua.. lepak gamble sejam dua.. bukit genting sedia menanti.. nk rakam video pon boleh.. hasil ajaran khayaf UmPorNo

hahahaha, nk tumpang gelak je tgk kome ni


EmoticonEmoticon