Friday

Gempar! Yahudi terlibat tentukan Calon BN Sarawak


Sebelum ini Ketua Menteri Sarawak, Tan Sri Taib Mahmud mungkin hanya dikenali sebagai seorang Ketua Menteri yang gila kuasa, yang sudah bertahun-tahun mengaut hasil bumi Negeri Sarawak masuk ke dalam kantung keluarganya. Negeri Sarawak yang kaya dan memiliki hasil bumi yang banyak seperti petroleum dan hutan, sekadar menjadi antara negeri termiskin di Malaysia gara-gara kerakusan Ketua Menterinya Taib mahmud.

Seorang kawan pernah menggambarkan sebagai "jika tanya anjing dan khinzir, mereka pun tahu Taib Mahmud perompak besar". Malah kalau dilihat, Najib sendiri merasai kewujudan Taib Mahmud adalah liabiliti kepada Barisan Nasional, kerana salah lakunya sudah terlalu jelas, Barisan Nasional tidak mampu menutup bangkai gajah menggunakan tudung saji.

Sejak semalam terbongkar satu lagi rahsia Taib Mahmud. Rahsianya menggunakan khidmat tiga orang bomoh warga asing sudah menjadi bualan rakyat jelata, apabila hal ini dibongkarkan sendiri oleh sepupunya, malah sepupunya itu telah memaki hamun bomoh-bomoh tersebut di khalayak ramai rujuk link ini [Bomoh Taib].



Apa yang lebih memeranjatkan, seperti yang dilaporkan oleh Malaysiakini, Taib Mahmud juga menggunakan bomoh berbangsa Yahudi untuk menentukan dan memilih calon-calon BN yang layak untuk bertanding pada Pilihanraya Sarawak kali ini [Malaysiakini].

Lihatlah dengan mata kepala anda sendiri, Sebelum ini kerajaan persekutuan melalui jawapan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Nazri Aziz mengaku menggunakan syarikat Yahudi APCO sebagai penasihat kerajaan Barisan Nasional [mStar].

Kini Ketua Menteri Sarawak didedahkan secara terang-terangan menggunakan penasihat Yahudi sebagai bomoh untuk menentukan dan memilih calon-calon Barisan Nasional yang sesuai bertanding pada pilihanraya Negeri Sarawak.

Tidak akan redha orang Yahudi dan Nasrani sehingga kamu ikut jejak langkah mereka itu.” Al-Baqarah - 120



ReJaM© "Depan rakyat jadi pejuang Islam, di belakang jadi tali barut Yahudi "

32 comments

aduhh..semoga orang serawak tahu tentang ini..jgnla cerita nie tau di sini kemudian maklumat tak sampai..takde maknanya


Blog terbaik

Berdosakah menonton menculik Miyabi

Ada apa dengan dara

khalis datang ziarah di sini

Pemimpin BN ni memang suka ambik Yahudi jadi penasihat...
Tidak dinafikan Yahudi ni memang penasihat yang hebat, namun
Akibat yang bakal kita tanggung tu yg membimbangkan...

ramai lg ahli the blue gang yg guna bomoh ni. try tanya sana sini, musti ada yg terpecah lobang

mykhalis:: hentikanlah SPam...

milosuam nnti tlg bincangkan pasal hard rock cafe yg kerajaan negeri mlaka nak tubuhkan tu..habis runtuh moral umat Islam negara nih..MasyaAllah..Aku takut nanti melaka pulak yg kena tsunami. Nauzubillah..BN ni pentingkan kemajuan je...Islam entah ke mana.

aku selalu kta umno ni apa dia pduli dg aklak anak2 kta lg hancus lg bgus mudah utk d umpan modal pilihan raya kta nya.klau blh ugama ni jngn hlang dri IC sudah.tk thu ngaji tk pa jnji pndai nyanyi.jdi diprbnyakkn pgrm hiburn hnga skarang flm lucah pun tyng kt TV, surt kbr mka dpan.ada pkasa buat demo bnthan.sndri mau ingat bro........

Ape nak heran, PM kita pon yahudi bertopengkan songkok dengan baju melayu..kalau tak takkan org islam pg sembah kubur kamal artartuk.

Ade jugak yg ngundi, bodoh betul..

p/s: aku baru dapat info papa gomo dapat 15k untuk hentam pembangkang, tak tau la betul ke tak..

kiamat dah nak dekat~~~~~~ :D

Sebenarnya kita sudah terlambat. We already late. Tetapi kita tidak boleh mengaku kalah untuk melawan kuasa besar ini. Perjuangan mesti diteruskan. Memang sudah tertulis dalam Al-Quran bahawa Yahudi adalah bangsa yang bijak dalam segala hal. Dan Yahudi juga yang akan menyebabkan kehancuran di muka bumi ini. Kerana itulah Allah SWT melaknat dan membuang mereka ini dari bumiNya. Tuhan Maha Mengetahui segalanya. Dan tidak salah dikatakan kiamat sudah semakin hampir....

Harapan saya, semoga Rakyat Sarawak sedar akan hal yang berlaku sebenar yang telah berlaku di negara kita ini. Buatlah pilihan bijak, anda mampu mengubahnya.

-Dr. Latif-

bro......... kt srwak tu mjrtinya orang kmpung mgkin mklumat tk smpai lg.yg kt smnanjung ni kta mju mden trplaja tp lg teruk ,org melayu kita pla tu.prngai lg truk dri org yg tiada ugma org asal.

Dr. jngn kmpin ,buat pilihhan bijak. trus trang PILIH LH PAKATAN RAKYAT.DMI MSA DPAN RAKYAT. KDANG2 ORG NI KITA KTA PILHAN BIJAK.DIA INGAT PLIH BN TU ADALH BIJAK.jd trus trang Dr.

kak rus kau pun pkai bomoh

MACAM BAPOK JER AKU TANGOK BOMOH TAIB NI.....POMPUAN MCM NIPN SI TAIB TU PERCAYA KA???? BUDUH PUNYA BN NK COVER ORG CAMNIE.....

Kepada Tanpa Nama 8 April 2011 11:00 PM

Terima kasih menegur.

Maaf saya lupa nyatakan, buatlah pilihan bijak anda. Pilihlah calon SELAIN calon yang ada sangkutan dengan Kerajaan BN. Anda mampu mengubahnya.

-Dr. Latif-

skrang saya dngar budk seklh pn sudh dbklkn dg buku lucah mirb anua.klau mcm ni kna buka lbh bnyk rumh mengandung.hancus anak2 kta Dr.

betul tu...kita mampu mengubahnya,,,jom,,tak percaya dengan diri sendiri hingga sanggop guna hidmat bomoh,,ada kosong lagi tak jawatan bomoh tu nk jugak beri hidmat,,,,

ini akibat slogan malaysia boleh .rakyat didahulukan.semua rakyat kena tngung dulu.tk ckup duit rakyat kna tangung.ksi petrol naik hrga.semua orang pkai petrol.brang naik hrga rakyat jadi miskin dulu.pemimpin kaya terus.1mamaysia.

tmpa nama kau jdi bomoh aku lh

Pakatan Jahanam....!!!!kaki romen, kaki liwat....!!

btl tu dr, saya sokong

ye la tu, romen sambil update twitter.......

AKU RASA TAIB MAHMUD PASTI MENANG...........sebab kat malaysia ramai orang bodoh dari orang pandai.........tu lah pasal malaysia lambat nak maju macam korea,taiwan,singapura.........orang bodoh yang sokong BN ni mata mereka dah buta,taib mahmud rasuah pun mereka tak nampak!!!!!MEMANG MEREKA INI BUTA MATA BUTA HATI.....aku pun tak tau nk kata apa lagi......

CM kata rakyat sarawak agar bersabar kerana projek2 tak dapat dilaksanakan dalam watu terdekat, meraka haruslah memilih bN untuk pastikan pelan2 pembangunan dapat dilaksanakan.. sabo pekebendanya.. 30 tahun dulu tu pak TAib buat apa?

DIA SIBUK DG BINI NYA.KAU PIKIR LH INGIN LMA BODY BRU

ada lg best..sebenarnya taib mahmud bukan orang sarawak..tapi sabah..kalau wat DNA, kuarga dia byk di sabah yang bertempat di kudat..kalau dia kantoi..habis lah

freemason memang menguasai dunia dgn menjadi penasihat pemimpin2. tidak mustahil taib jg ahli freemason.

dalam buku Muhamad Isa Daud menerangkan bahawa dajjal menguasai 2 ilmu utama iaitu teknologi dan sihir. dajjal yg diberi umur panjang telah menguasai byk kedua2 ilmu itu yg tinggi sehingga cuaca dan bencana alam pun boleh dibuat dgn ilmu berkenaan.

selain mahu menjadikan al aqsa sebagai tapak kuil solomon, mereka juga percaya bahawa dizaman Nabi sulaiman as , Baginda as telah mengekang ilmu2 sihir di mana semua kitab2 sihir zaman itu dikumpul dan disimpan di bawah al aqsa.

Yahudi percaya perkara ini dan berusaha utk mendapatkannya semula. Selain itu al aqsa juga dikatakan sebagai pintu utk membuka atmosphera ke langit, difahami sempena peristiwa mijraj Nabi saw.

Berdasarkan maklumat di atas memang masuk akal jika taib menggunakan bomoh diantaranya dari bangsa yahudi kerana dia percaya sihirnya kuat. Sebab sihir yahudi berkaitan dajjal dan dajjal berkaitan iblis laknatullah.

Dgn menguasai taib dan nasib Sarawak, maka ini salah satu cara lagi mereka menguasai umat islam sebelah timur ini. Peristiwa ahkir zaman mengenai kebangkitan umat Muhammad saw akhir zaman di sebelah timur menakutkan mereka.

Justru mereka menguasai dalam semua aspek...budaya, keselamatan(APCO), makanan(babi dalam makanan), politik(umporno), budaya dan akhlak(keruntuhan akhlak muda mudi) dll.

mereka juga memiskinkan rakyat dan mengkayakan pemimpin talibarut mereka. rakyat miskin adalah lembu2 yg mudah dicucuk hidung. hanya yg ada kekuatan akidah dan ilmu serta iman yg benar sahaja mampu menghadapi kesusahan demi kebenaran. yg lain semuuaaaaaa boleh dibeli.

Kesimpulannya amat mudah...

TOLAK TAIB DAN BN BERMAKNA MENOLAK YAHUDI/ZIONIST BERMAKNA MENOLAK ILLUMINATI BERMAKNA MENOLAK DAJJAL BERMAKNA MENOLAK IBLIS LAKNATULLAH.

Dan berikan sokongan kepada parti yg lebih kearah kebaikan. Insyaallah Sarawak lebih makmur dan dirahmati jika parti yg lebih baik dengan pemimpin lebih baik dalam PR diberi peluang memerintah.

xde ke butang "like" nak stuju komen JAKA..
+1 ..:)
bagi aku BN ni "amar makruf" ade la jgak, tp "nahi mungkar" xde..
bkan ke Rasulullah s.a.w menyeru kite utk amar makruf dan nahi mungkar..(buat kebaikan, CEGAH KEMUNGKARAN !!! )..

So, dengan ini, aku mengundi PAS untuk PRU13 akan datang..amar makruf nahi mungkar...

~~

setuju dgn JAKA...

apa la korang ni... APCo tu kan company yg didaftarkan di Ulu Choh... kan sykt tempatan tuuuu... hahahahahaha...

PM/Tokeh UMNO pon bole kena kencing (kes PKFZ)... apa lagi penyokong UMNO... hahahahahahahaha....

Ini cerita yg biasa org PR buat. Bila org BN tunjukkan cerita sebanar pemimpin PR, semua kata fitnah. Tapi org PR hari-hari buat fitnah tu boleh. Sebab org PR dah disahkan oleh NANM akn masuk Surga, jadi buatlah apa-apa yg boleh...buatlah fitnah ye....surga tu PR punya.


EmoticonEmoticon