Friday

Hebat! Anwar Ibrahim pakai janggut palsu di mahkamah!




Video penuh rakaman aksi seks lelaki mirip Anwar Ibrahim mula menjadi topik hangat di internet sejak malam tadi. Video tersebut tidak melalui sebarang tapisan (non-censored) menunjukkan kemaluan kedua-dua pelakon lucah tersebut.

Sebelum ini MiLo SuaM telah mendedahkan bagaimana video ini sebenarnya adalah video rekaan yang sengaja dicipta semata-mata untuk menjatuhkan Anwar Ibrahim, sekaligus meraih sokongan rakyat bagi mengekalkan kuasa Barisan Nasional.

Hal ini terbukti apabila berlaku percanggahan antara fizikal pelakon video seks dan Anwar Ibrahim yang sebenar. Di dalam video seks yang dirakam pada 21 Febuari 2011, pelakon tersebut tidak memiliki janggut namun keesokkan harinya 22 Febuari 2011 Anwar Ibrahim muncul di mahkamah dengan janggut yang lebat [Janggut Anwar].

Dengan penyebaran video lucah sambungan yang terbaru, penelitian terhadap janggut lelaki mirip Anwar Ibrahim di dalam video seks menjadi lebih jelas dan ketara. Dapat dilihat dengan teliti bahawa lelaki tersebut memang sah tidak memiliki janggut.

Lihat gambar-gambar berikut yang dipetik dari video seks pendedahan terbaru di internet.






Namun keesokkan harinya (22 Febuari 2011), Anwar Ibrahim muncul di mahkamah menghadiri perbicaraan kes liwatnya dengan janggut yang lebat. Mengapakah hal ini boleh berlaku? Jawapannya mudah, kerana Anwar Ibrahim memakai janggut palsu di mahkamah. Apa buktinya? Tanyalah Datuk T (Temberang).



Datuk T memang bijak memilih pelakon boroi yang mirip Anwar Ibrahim. Sememangnya Datuk T harus menggunakan pelakon yang sebijik dengan wajah Anwar barulah orang percaya. Namun begitu, persoalan janggut tidak dapat dijawab oleh Datuk T kerana tiada di dalam skrip pembikinan Video Lucah Talian Hayat Barisan Nasional.



ReJaM© "Jangan lupa saksikan sumpah palsu Datuk T hari ini..."

97 comments

dia guna syampoo bawang jackie chan kot...
lebat dan cepat untuk tumbuh

kenapa muko napok gelemong jah terr hahahaha...

fizikal sahaja dah lain~ -..-
nak cerita apa lagi?! haih~
fitnah2~

gambar kedua memang jelas bukan pak nuar, hrp kawan2 hentikan semua ni. aku pun org umno gak. aku tak suka hak melayu dicabar, tapi tak setuju cara berpoltik mcm ni. hentikanlah semua ni. kesian aku tgk pak nuar.

bukan setakat boroi, gedabak gila kot pelakon tu.

mmg ade iras.. tp mmg bkn anwar.. bkn pasal jggut je xde.. muke dia pon lain sbenarnya.

kalau salah tetap salah....
kalau x salah tetap x salah...
kite boley nilai.....
~~643

sakai tul puak umprono niy sanggup mengaibkan seseorg untuk mengejak kekayaan dan kerjaya..,

aku xsuke org main fitnah2..serius jatuh gila martabat melayu kita.cina ngn india sng lenang..tp politik melayu?kesian kat die..mcm2 dah die kene

anwar disuruh bersumpah ari ni..so anwar tima ke tu?? BN ni suka yer main sumpah2. bagi dorang lepas sumpah dah selesai la urusan tu..haihhh

Aku selaku belia sangatlah tak bersetuju dengan cara berpolitik yang macam ni. Memalukan. Memang si pelaku seiras dgn Datuk Anwar Ibrahim tapi sama tak semestinya serupa. Cukup-cukup la dengan agenda politik yang macam ni. Nanti kame yang golongan belia ni langsung hilang kepercayaan dengan parti yang dikatakan membela nasib Orang melayu.

dulu ms pakatan mula2 pgg perak ingat g x ade sebuah tadika kemas kt kg manjoi ipoh kena rantai, kecoh dlm buletin 1.30 dgn reaksi org kg mencaci, menghina, menyumpah pentadbiran ds nizar dgn dap skali. sy pade mulanye terkejut juga tapi sy xla bodoh sgt nk percaya benda tu terus. yg sedihnya tv3 dgn selamba menayangkan cacian, makian dan hinaan oleh org kg terhadap ds nizar n dap .Setahu sy sorang tu je ank dia belajar kt situ, yg dua lg mmg ahli umno kt kg tu, buat2 nangis mengenangkn masa depan ank nye padehal ank dia sorang mt rempit, sorang lg bohsia top kt kg tu, tup2 esoknya dpt tau ade sorang mat fit yg g rantai pagar tadika tu lepas dpt upah rm 20 je, xde lak tv3 nk g tny mat fit tu ke ape, satu malysia kena tipu..kesian

kita bakoo kita bakoo
org yg buat fitnah ni

erm.. amatur..

merapu dah ni... org bodoh pon leh pkir apa la... ingat rakyat noob ka?... agak2 la.. bila nak benti suma ni aduyai...

"RAKYAT DI DUNGUKAN...DUIT NEGARA D LESAP KAN"

to be honest aku org UMNO, aku syg bangsa aku. tapi aku mmg benci politik mcm ni. aku hrp org2 yg terlibat hentikan semua ni.

kalau ikutkan, Dato T dah boleh kena hukuman Qazaf sebab buat dakwaan zina tanpa bawa 4 saksi. itulah hikmahnya kena bawa 4 saksi, sbb tak nak berlaku fitnah.

keterangan berdasarkan Qarinah(video, DNA, cap jari) boleh diterima, tapi ia bukan autoriti yg betul2 kuat. lebih2 lagi apabila org yg buat dakwaan tu dikategorikan sbg org fasik.

kalau tahun 60an dulu mungkin boleh diterima, tapi sekarang susah nak terima Qarinah (video, DNA, cap jari). sbb segala galanya boleh direka dgn bantuan teknologi dan mcm2 kelengkapan!

bagi yg sibuk paksa pak nuar bersumpah dipersilakan mengaji undang2 Islam dulu. aku malas nak hurai panjang sbb apa pak nuar tak perlu bersumpah.

rambut pon lain..cuba tgk dari tepi.. rambut pelakon ni nipis smpai chaya kena kulit kepala.

muka ala2 legend.. tp perut ala2 najib

nak ada jnggut macam ana??? kan dier dah lama?? tak pehe kawe dok tgk ni ha

Pelanduk 2 serupa kot... kat dunia nikan ada 7 orang wajah yang serupa...:D

kalau fitnoh ..apa lagi saman la bodo! begok.. sakai la ko ni.. hahahaha...kalau nak jadi manusia kene ada nafsu baru la manusia namnya

xphm 1 je bkn ke pihak polis claimed y video ori pd mereka..how that can be spread out easily?please be more matured.we're intelligence.cut dat such of crap.wut a waste btol...please la kita Muslim.jgn memalukan agama.people outside there look how's malaysia goin on....

SAMAN KATA NKO?..KALAU SAMAN, PUSING SANA SINI MAKAN MASA JUGAK TU..TOP2 BOLEH SAMPAI 10 TAHUN KALAU BN MASIH MEMERINTAH, KALAU PR YG MEMERINTAH HABISLAH YG KENA SAMAN TU DALAM MASA YG SINGKAT. JADI BUAT MASA INI BAIK JGN SAMAN BUAT MASA JE..BAIK BAKO JE YG BUAT FITNAH NI...KITA BAKO JE

woi bodo.. ana pergi kapal singkiot?? dier kan peguam hebat ..??? asal x guna dier??? sdgkn kuasa raja dier nak fight.. apa kan lagi kes kecik ni?? skrg ni siapa nak kita bakor?? jawab2??? ..i,,

klau ikot umo aku...aku blom ckop matang nk bncang tntng politik ni....
tp...aku btol2...kesian at anuar ni..serius....sjk aku kcik...cm2..story aku dgr psl dia....tp..bapak aku selalu pesan...jgn caya...sbb x de bukti....
psl video seks ni...mula2...aku hmpir caya gak...tp bila aku tgk btol2...cm laen....tp aku cuma nk kata..dh2 la 2...ape lah slh..anuar ni smpai cm 2 sekali org bnci dia....POLITIK cm ni...mmg boleh musnh kan negara...keje fitnah2 jer.....
jd btol la....bila akhir zaman...rakyat melantik org jht jd pemimpin...

*maaf klau ayt x ckop pandai..sy msh mntah... :)

wan.awe.... ko punya bapak kenal ke anuar secara sexual?? jgn la jadi bodo...kalau dier betul.. knp dier xnak ngaku? tunjuk bukti?? sdgkn orang berthurban pon mkn anak, ni kan anuar???

CE CITER CE CITER

AKU MALU JADI AHLI UMNO!!!!

hentikanlah fitnah yg mengaibkn org....berdosa besar...mintak maaf byk2 cepat2....kot2 tak sempat...nanti hanya jumpa di pdg masyhar nak mintak ampun....nauzubillah....

Umporno Si Kura2 (lembap otaK) delete 29 April 2011 at 14:42

Apalah sengal sgt org2 umporno nih....nak tunjuk bukti mendanyer, korang yg sibuk2 buat fitnah, korang yg cari bukti, boddooh...!!!

dah tu, kalao korang tu betul sgt...kenapa tak tunjuk bukti yg lebih clear dr yg ini....walaupun org berthurban makan anak....tapi ramai org umporno bukan mkn anak jer...bahkan mak anak, taik, najis, rasuah, duit haram...bla bla

orang yg suka sumpah2 ni orang yang tidak yakin. Sepulkok tidak yakin. Najib tidak yakin. Eskya tidak yakin.

SO SEPULUKOK=NAJIB=ESKAY=BANGANG

KPN ckp vdo tu da dsah kn tulen......pangkal pn dh xbtl...npk sgt fitnah..cmne la rakyat nk bg kpcyaan pd'yg sptut..kejinya politik..hmmm

Kalau nak menghukum , hukum cara Islam.
Penuduh perlu lengkapkan penuduhan untuk pendakwaan. Buat masa ni penuduh belum lengkapkan penuduhan untuk pendakwaan.

Pi belajar Hadith 40 dan sirah Ali Bin Abi Talib kehilangan baju besi ketika perang dan dicuri oleh Yahudi.

Golongan Pemuda Zaman Nabi

Pendapat Ulama Berkaitan Fitnah Zina dan Politik Lucah

Hentikan Gangguan Seksual Terhadap Lelaki!!!

utk pencacai umno.. aku cabar korg jawab soalan ni..

eskay kata dia ada kt situ waktu kejadian...
negara kita ada polis, ada pegawai agama...
kenapa x pangil semua-semua ni tangkap DSAI masa tu??
kan ke lagi bagus..

so.. sila jawab soalan aku ni..

(umno/bn sentiasa mahukan kemenangan (fakta).. tetapi kenapa ambil jalan bodoh utk menang sdangkan ada jalan yg lebih baik yang lebih "live" waktu kejadian tersebut.)

-hurairah-

Sungguh memalukan dan memperlekehkan nilai moral Masyarakat kita. Apakah UMNO lebih besar dari segala gala maka kita harus tunduk dan membiarkan UMNO meliwat rakyat Malaysia menerusi TV dan media sewenang wenang nya. Kalau "ia pun" itu adalah Anwar..ia berlaku dalam satu bilik..tapi UMNO menayangkan ke satu Malaysia. Syabas semoga UMNO akan menerima anugerah "Penerbit Filem Lucah Terbaik 2011". Hanya orang yang "singkat akal" akan berkelakuan begini.

Pihak POLIS perlu segera dedahkan siapakah sebenarnya dalam video tersebut kerana video telah pun tersebar ke seluruh DUNIA.....................................POLIS harus cekap dan bijak menangani isu ini....Penjelasan dari pihak anda sedang kami nantikan.....Jangan buat rakyat terkeliru dan dikelirukan.....

Satu percubaan yang bagus daripada datuk T dan UMNO tetapi tak cukup bagus untuk meperbodohkan orang2 Melayu se Malaysia. Takat orang2 UMNO yang sangat taksob jer yang dapat diperbodohkan sebab mereka memanglah bodoh.POLIS akan ambil masa SATU TAHUN paling singkat untuk menyiasat. PEGUAM NEGARA akan ambil masa DUA TAHUN itu pun kalau mood baek atau masih hidup lagi. Yang baiknya KITE BAKOR jer .... KITE BAKOR datuk T

AKU BENCI SMUA NI, AKU BENCI LUCAH, AKU BENCI POLITIK KOTOR, AKU BENCI ORG MELAYU BERGADUH, AKU BENCI MELAYU PECAH BELAH. AKU BENCI UMNO BUAT VIDEO LUCAH NI SMATA2 NK JATUHKAN PARTI. INI SUDAH TAHAP MENGAIBKAN ORG PERSEORANGAN BUKANNYA PARTI. SAMPAI HATI UMNO BUAT ORG MELAYU CAMNI. BANGSA LAIN GELAK TGK SMUA NI.....HANCURLAH BANGSA MELAYU JIKA TRUS CAMNI.......

KITE BAKOR ... KITE BAKOR ... KITE BAKOR ... KITE BAKOR ... semua yang menimbulkan fitnah jahat nie ... Datuk T, dan Njib sekali .... keh keh keh

camni laa senang cite:

klu kuar video sex muke cam najib tgh main pelacor, mesti yg PAS, PKR, DAP sume ckp.... sah yg tu die. milosuam pun akan posting analisa frame by frame muke najib tu main ngan pelacor tu kan?

ni sume masalah persepsi je. aku pun tak pecaya anwar tu btul2 maksum, tak penah buat salah...asal die je betul. yg lain sume tak betul kan? ye lahhh

senang cite...klu korang benci org tu, mmg akan pecaya apa yg org kata. terima je tanpa soal selidik.

tp klu kite suka org tu, klu die buat salah pun kite yg susah payah tlg jawabkan. apa yg kite dpt in the end? yillek

guna otak la my freennzzz. otak tu tuhan bagi bukan buat perhiasan. pikir secara logik je.

suruh tunjuk jam (bukti yg senang tapi paling kukuh), taknak

suruh buat royal commision (buleh meyakinkan orangramai), pun taknak

bukti twitter, fb pun dah senyap skg? ape cite ehhh?

pelakon lucah nie mmg hairless, bulu bawah pon licin.......
org melayu yg tua mcm anwar tue kebiasaan nya mne ske cukur bwh, kte yg muda lg nie pon x cukur licin, nie kn org tua......
malay culture la, kte melayu.............

pe yang penting skrg ni kite nampak yang melayu zaman sekarang ni BODOH!!!!! nk wtpe gdoh2 cam bdk kcik ni... nk kate agama len rasenye hok gadoh ni sume agama ISLAM.. dah 2 pe ISLAM ajar kalu de perselisihan faham??? kembali la ke AL-QURAN dan SUNNAH.... de ke kite pikir pasal bende 2??? ni asyik2 nak salahkan orang len... cina ngn india skrg ni suke hati tepok tangan tengok melayu jadi BONGOK camni... pikir la sket... aku bosan dah asyik camni je... pemimpin hina harus dijatuhkan... BRING BACK ISLAM!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Aku nyesal jadi penyokong anuwar yg 'buta' dan 'pekak' selama ni!!! Sia sia sungguh perjuangan aku dalam menegakkan benang yg basah. Sudah sudah semua. Kita melayu dok gaduh sesama sendiri, cina dok bersorak gembira kat luar tu!!
29 April 2011 2:36 PM

...................

Sepatutnya anda kena cakap perkara ini kepada UMporNO/BN. Saya juga sangat malu kerana UMporNO/BN sanggup membiarkan kisah lucah ini berleluasa di seluruh Malaysia. Dimanakah kuasa mereka dalam manghalang kes lucah ini dari berleluasa? UMporNO/BN bagai menghalalkan/merestui video lucah ini dari terus berleluasa. Mereka hanya berdiam diri sahaja dan dengan mudah mengatakan mereka tidak terlibat.

Rakyat yang buta hati sahaja akan percaya kata-kata UMporNO/BN tidak terlibat dalam hal ini. Jika mereka tidak terlibat, kenapa mereka membiarkan sahaja anak muda menatapi kisah lucah mengaibkan orang ini? Mana kredibiliti sebuah kerajaan? Mana sifat dan kata untuk menjaga kaum Melayu dalam kerajaan UMporNO/BN? Tiada!

"Semuanya hanyalah lakonan semata. Politik Malaysia sudah pada tahap paling teruk dan rendah sekali dalam sejarah negara"

-Dr. LatiF-

nak alih perhatian isu harga barang naik, maka buat fitnah..kotor betul politik mcm ni

Datuk T (Eskay) telah membatalkan majlis sumpah laknat yang dirancang diadakan di Masjid Al Amru Sentul. Mengapa nie? sumpah ler kat maner2. Jangan tak sumpah. Kena buktuikan yang awak tu seorang yang fasik ... keh keh keh

bos engko...ni blog pembangkang kalo lu rse pnas ati bc jgn msk blog nie....xde sape pn pkse ko msk blog nie..xkne hkum bunuh pn kalo ko xmsk blog nie..kalo ko xbole trime pe dirg kate jgn bc wt malu dri sndri jew..xde sape pn kate anuar nie maksum ke pe ke or kate dy sntiase btol..pkir sblom komen wt malu dri sndri....

inilah yang dilakukan oleh mereka yang tergolong dari kalangan orang-orang munafik. Demikianlah gambaran al-Qur’an:

“Mereka (orang-orang munafik) menjadikan sumpahnya (atau akuannya) sebagai perisai (untuk menyelamatkan dirinya dan harta bendanya daripada dibunuh atau dirampas), lalu mereka menghalang (dirinya dan orang lain) dari menurut jalan Allah. Sesungguhnya amatlah buruk apa yang mereka telah kerjakan. “(Al-Munafiqun: 2).

Kepada Bos Engko 29 April 2011 3:35 PM

1. suruh tunjuk jam (bukti yg senang tapi paling kukuh), taknak

2. suruh buat royal commision (buleh meyakinkan orangramai), pun taknak

3. bukti twitter, fb pun dah senyap skg? ape cite ehhh?

......................

Saya ambil soalan anda sahaja untuk dijawab sebab anda ini sudah ketinggalan zaman.

1. Mengenai jam omega, polis sendiri tidak dapat mengesahkan pemilik jam itu (Pendapat saya, polis sudah tahu pemilik jam itu tetapi tidak selari dengan cerita lucah Dato T ini). Jadi terpaksa didiamkan. Jam Omega itu kini di tangan PDRM, mintalah mereka yang tunjukkan.

2. DS Anwar sendiri telah nyatakan beliau setuju jika kerajaan mahu buat RCI (royal commission). DS Anwar sudah beri green light tetapi tiba-tiba kerajaan berdiam diri, blogger UMporNO juga berdiam diri mengenai RCI ini. Keluar pula video part 2. (Bagi nak cover balik)

3. Bukti tweeter dan FB sudah disahkan. Anda boleh rujuk di cerita sebelum ini di blog milosuam ini. Yang mendiamkan perkara ini bukan PR mahupun DS Anwar, tetapi gerombolan UMporNO/BN juga. Mereka tidak mahu highlight lagi mengenai bukti ini, nanti lagi bertambah kantoi.

Sekian, terima kasih

" aku berlepas diri kepada Allah s.w.t dari sebarang cerita2 fitnah mahupun melakukan fitnah.."

Aku dh tgh video neh..besaq gak anu mamat kt video tuh. Kuat n steady lg weh..Mcm xpercaye jer anwar masih kuat camtu, aritu tgk dia nk naik ketapun slow ajer...mcm susah sgt nk bongkok..tak percaye aku tu anwar..lain benar kegagahan mamat dlm video tu......gila arrr puak yg buat video ni....

Maun said:

1. Rupa mirip bang nuar.

2. Kenapa cina tu malu-malu, pandang muka lawannya.

3. Kenapa cina tak naik berahi sehingga terpaksa taruk pelincir.

4. Kenapa dia datang terus lakukan tanpa roman2 dulu dan nampak nak cepat.

5. Dia buat cara beradab dan ikut sunnah. Contohnya sapu mani duduk dalam keadaan tahiyyat dan terus mandi wajib.

7. Bila siap tergesa-gesa nak keluar.

8. Lelaki yang melakukan seks ini orang yang dihormati.

BUKAN TAKAT GILA TAPI BERANI KAMIKAZE PUNYA...TAK TAKUT API NERAKA LANGSUNG.....DATO T TU MMG HEBAT...PELAKON TU PN HEBAT SBB GAGAH LG.

tolong la barua umno, jgn nk provoke org2 kt sini kate cina gelak tgk kita bergaduh la, tunjuk jam omega la, jgn buat sial la kt sini, kt rtm, tv3, utusan ,berita h, star, nstp, radio 3 negeri sial korang boleh la nk klentong,
1, aku tau la korang klentong kt melayu smua kate ape yg dibuat semua ni semata-mata utk mengelakkan DAP perintah malysia.
2.ini semua jihad utk bangsa melayu walaupun terpaksa fitnah n rasuah'
3.cina selama korang perintah ni sape yg bg kaya?bukan korang pakat dgn MCA ke bg dia org mcm2 peluang perniagaan, jadi alibaba utk dia org, bg dia org songlap PKFZ asal dia org x kacau korang songlap duit Petronas.
4.bagi Samy Vellu songlap projek lebuhraya dan sapu duit tol, memang babi la korang wahai UMNO barua, ade ke patut korang xbagi dedah konsesi tol, apasal takut,
5.jam omega siap ade kad dgn tanda harga, ape punya kartun la korang ni, budak tadika pun tau tanggal harga sebelum pakai, ape korang ingat sini tv3 n utusan ke? sana lu leh bikin lawak la sebab semua yg tgk tu barua2 korang je.
6.dulu bkn pm mamak tu kate pas xleh perintah ke sbb xde sokongan org cina, tup2 skrg ni bila org cina dh meluat dgn korang , baru ajak muzakarah ape smua kate pas khianat melayu, memang barua tahap gaban la korang ni.

eskay batal sumpah kat masji..haahahahha pondan tua pengecut nak mampus...konon nk tegak kebenaran kepala hangguk dia....

baru dihalang orgramai dah tk datang. tak sanggup mati utk 'kebenaran'

dah jelas munafik memang takut mati...berselindung dilubang bontot saifool dan bawah ketiak pelacur cina tu.

pengumuman :

diminta semua masjid kl ditutup rapat dan buat kawalan malam kerana dikhuatir ada 3 ekor musang umporno akan masuk menyelinap dlm masjid utk sumpah diri sendiri.

mereka akan rahsiakan tarikh dan masa sumpah tu, guna lilin utk elak org tau.

umporno memang sekular. kalau sumpah luar masjid tak sah ke? sebab umporno ingat Allah hanya ade kat masjid. sebab masjid rumah Allah. umporno ingat 'rumah Allah' tu macam rumah nenek mereka kat kampung.

Jelas nuar yg buat tu ... nak aper lagi. sudah terang lagi bersuluh, mana ada fitnah. betul tu!!!!

boring dah baca komen...PRU 13, sorry BN kali ni aku tukar parti...muehehehe UmNo boleh berambus dari kamus hidup aku pasni. last elcetion pangkah BN..this election PR...babai Bee End...

seumur hidup aku.. 35 taun nie.. tak penah aku tengok vcd ker.. atau benda2 lucah... tetiba aku cam terpaku bila menengoknya... ya Allah.. ampunilah dosa2 ku ya Allah... selamatkan lah anak2ku dari bencana2 ini....

kahkahkah ada ka patut kata AMK buat kecoh nak halang sumpah. Dah memang eskay yang takmo datang kahkahkahkah

Aku ahli UMNO aku MALU.. Aku orang MELAYU aku MALU.., Aku org ISLAM aku lebih MALU... x ada dlm sejarah sejak Kesultanan Melaka fitnah macam nii teruk. Semua Media dikuasai Kerajaan, tetapi isu SEX dah jadi isu UTAMA setiap malam, sampai nak buka TV, nak beli AKHBAR pun malu.. Bila aku ingat balik sejak ANWAR kena pecat.. hanya ISU ini sahaja yg ada... aku baca buku tentang ANWAR... sejak zaman Mogok Baling 1974... makin aku baca.. makin aku memahami siapa ANWAR...
Kalau pemimpin lain... dah lama berkubur dek asakan ISA, SEPAK TERAJANG, TELANJANG, MALU SAMPAI KE ANAK CUCU... lagi diasak lagi kuat dia... inilah sebenarnya PERJUANGAN TULEN... dia x kaya pun... dia x senang pun... rumah dia di Tok Kun... sama saja bila aku tengok 20 tahun dulu... cuma bahagian bawah rumah dia dah dibesarkan.Aku tanya org kampung dari Pekan Permatang Pauh, Kg Pertama.. sampai Tok Kun, Permatang Pasir, Tok Kun... kalau ANWAR BERTANDING... MEREKA TETAP SOKONG KERANA MEREKA KENAL SIAPA DIA. SEMOGA ALLAH MENURUNKAN BALA KEPADA PEMFITNAH, PENYEBAR FITNAH, DAN MEREKA YG MEMPERSENDAKAN HUKUM ALLAH, AMIN

terima kasih tanpanama 3.55pm kerana berbahasa sopan walaupun berbeza pendapat :D sblm ni jenuh aku kene maki je hehe

baik, sedara/sedari ckp jam omega ada pada polis kan? klu datuk eskay pembohong mmg jam tu jam palsu ryte?

so yg ori ade kat anwar la kan? so...tunjuk je la. klu tunjuk pun tak rugi, itu political mileage namanya. org yg atas pagar akan yakin dia ckp benar

RCI setahu aku telah di-shutdown-kan oleh pakatan rakyat jugak. atas alasan:
a)repot polis dah dibuat, tggu hasil siasatan.
b)ini mencemarkan nama & institusi ydp agong

DSAI mmg bersetuju RCI tp dia kata buang masa. kat sini aku thumbs up DSAI sbb dia bg jawapan yg ada political mileage, dia koner knapa altantuya xde rci etc. tp knapa RCI buang masa plak padahal azizah, nik aziz sume dijemput utk jadi ahli? derang diberi peluang utk dgr n teliti findings yg dibuat

in fact aku pun setuju kes altantuya dibuat rci, RPK bleh testify. oh lupa. RPK dah x dibayar dsai, so drpd pejuang keadilan dah jadi balaci gerombolan pulak. tak layak dah. sorreh

tweet n fb plak, media singapore pun dh tanya kenapa senyap je sbb sblm ni beria benor nak bg salinan tweets n fb post. aku quote ek:

KUALA LUMPUR: It is almost a week since Datuk Seri Anwar Ibrahim said his officers would issue copies of time-stamped entries he had made in Facebook and Twitter.

This was to show that he was updating both at the time the alleged sex video of him was recorded.

Yet, his officers have released nothing.

baca seterusnya kat sini
http://www.asiaone.com/News/AsiaOne+News/Malaysia/Story/A1Story20110326-270197.html

Ahli Sejarah

yang tuli sejarah...

KITA BAKO JE YG BUAT FITNAH NI...

Alhamdulillah
Eskay dah menyumpah laknat.
Tambi dan Suib tak dilaporkan pula sumpah laknat walau pun ada dalam majlis tu.
Satu lagi temberang dah pecah.
Eskay mengaku dia ada dalam video tu semasa aksi tersebut dirakam (Sebelum ni kata terjumpa kamera tersembunyi dan nak ambil jam omega).
Dia kata kejadian berlaku di hotel (polis kata kat apartment).
Sekejap kata luar negara, sekejap kata dalam negara (maklumlah, dalam skrip tk ditulis)
Polis pulak dah tahu siapa pemilik jam omega dan pelakunya tu (tapi tak boleh nak dedah sebab bercanggah dengan cerita dato T(tipu)).

Sebijik macam cerita Ubai bapak munafik masa zaman Rasulullah.

bakal kejatuhan umno telah tiba.............

video ke dua ni nmpak perut lebih menonjol... udah besar perut kata hussain dlm antu kak limah

Berikut adalah petikan dari blog Anwar,

Di dalam Islam sumpah seperti ini dibenarkan bagi tujuan untuk membersihkan diri seseorang itu daripada sesuatu tuduhan (tohmah) dan sumpah tersebut dipanggil sumpah tohmah. Sumpah ini sangat besar kesannya kerana dibuat atas nama Allah dan laknat Allah akan menimpa pembuat sumpah tersebut di dunia dan akhirat.

anwaribrahimblog.com

------

Tetapi yang peliknya kenapa semalam Anwar persoalkan hukum sumpah dalam Islam, & kenapa tak nak sumpah laknat!!!!

salam. tertarik aku dgn cerita sahabat ni.. SUBHANALLAH... kuasa ALLAH tiada siapa boleh lawan. dapat cash on the spot tu. so, kita tunggu masa yg menentukan eskay yg bersumpah petang tadi.. HENTIKAN politik sebegini. kemajuan dan kebajikan rakyat perlu diambil berat. MEMALUKAN orang malaysia.

"tup2 esoknya dpt tau ade sorang mat fit yg g rantai pagar tadika tu lepas dpt upah rm 20 je, xde lak tv3 nk g tny mat fit tu ke ape, satu malysia kena tipu..kesian"

pepun allah jua sebaik-baik perancang

sebenarnya aku benci crta mcm ni aku dh malas nk bli surt kbr aku mlas dngar brita tv.tp aku tk pham dg kerajaan kita ni kenapa penguasa2nya berdiam diri spt menteri ugama ada ,mentri komunikasi nya ada,mufti2 nya ada yg trbaru 40 ulamak mudanya ada ,apakh mereka ni semua bersetuju dg cara politik malaysia sekarang. secara jujur aku bukan ustaz tp aku thu yg cra bagini adalh amat jijik. kalau kat sebelah kerajaan sana tk blh bersuara datang lh ke pentas pembangkang,jangan biar kn anak2 kita yg bersih ni dihidangkn dg gaya bagini ,TOLONGLAH. HDi

aku baru buka blog bn ,aku sangat sedih ni,berbuih mulut ustaz bercakap masjid tempat bermuafakat tapi umnotongok ni sengaja mencemar tempat sucini,

kalau benar pun video ini Anwar, kenapa pencacai UMNO ni benci dan menghina undang-undang Islam iaitu Qazaf. Sungguh terlaknatlah mereka yang mempermainkan Agama Islam dan mememperlekehkan Undang2 Allah ini.

Sedih anda semua masih mendokong seorang yang terlibat rasuah semasa zamannya di Umno dan BN, yang bersahabat baik dengan Yahudi2 yang terlibat secara langsung menyerang Iraq dan juga terlibat dalam kancah zina..
Tolonglah tolak Anuar, cari pemimpin pengganti yang lain. Kita perlu ada pembangkang yang kuat tapi bukan bukan bukan dan sejuta kali bukan Anuar Ibrahim.

to be honest aku org UMNO, aku syg bangsa aku. tapi aku mmg benci politik mcm ni. aku hrp org2 yg terlibat hentikan semua ni.

kalau ikutkan, Dato T dah boleh kena hukuman Qazaf sebab buat dakwaan zina tanpa bawa 4 saksi. itulah hikmahnya kena bawa 4 saksi, sbb tak nak berlaku fitnah.

keterangan berdasarkan Qarinah(video, DNA, cap jari) boleh diterima, tapi ia bukan autoriti yg betul2 kuat. lebih2 lagi apabila org yg buat dakwaan tu dikategorikan sbg org fasik.

kalau tahun 60an dulu mungkin boleh diterima, tapi sekarang susah nak terima Qarinah (video, DNA, cap jari). sbb segala galanya boleh direka dgn bantuan teknologi dan mcm2 kelengkapan!

bagi yg sibuk paksa pak nuar bersumpah dipersilakan mengaji undang2 Islam dulu. aku malas nak hurai panjang sbb apa pak nuar tak perlu bersumpah.

tanpa nama - 29 April 2011 1:35 PM

.................................................................



sejuk skit mata baca komen orang yang berilmu mcm ko ni..

itu baru satu sudut....ada lagi tiga sudut...ampa dah lupa kah...nanti muncul yg tiga sudut lagi...habis terkangkang semua...akai ada ka...

aku pun heran dulu zaman pak lah salam hadhari zaman najib salam satu malaysia lepas tu ada lak sumpah laknat......pelik kenapa dia org nie mainkan agama macam org tada agama....dalama islam kalu nak bagi salam kene penuh mana leh sebut salam sebab itu cara yahudi......mungkin tanda tanda kiamat sudah nampak elok la kita semua buat taubat nasuha.............amin

esky x jd sumpah alasan keselamatan, lawak2,

kalau DSAI bersumpah.. nak ke kes tu tamat.. tunggu balasan Allah... nak ke semua tuduhan dekat dia digugurkan?.. atau masih kena bicara lagi?..

Kalau DSAI bersumpah,berhenti disitu,tuduhan gugur, xpa.. Percaya dengan balasan Allah...

Klau dah bersumpah tapi masih nak bicara lagi... Tak yakin dengan Allah ke?

Aku ingat dah ada orang terangkan pasal kesan infra red pada objek dalam gambar.Pun tak paham2 lagi.Korang bukan tak faham tapi sengaja tak mau faham kan?

Kalau korang tengok video tu betul2 kan nampak sekejap janggut dia ada,sekejap macam tak ada,sekejap rambut nampak nipis,lepas tu tebal hitam balik.Itu macamana korang nak terangkan?

Korang jangan tengok 1 scene aje dr gambar statik lepas tu buat2 pelik ramai2.Tengok dari video dr mula sampai abis.Kan nampak jelas rambut dia boleh berubah2 sekelip mata,macam tu juga dengan janggut.Itulah effect gambar kamera infra red.Ini bukan gambar hitam putih biasa.Janganlah buat argumen bodoh macam ni.

Kalau ada BAYANG-BAYANG bukan la guna infra red. bodo tak boleh diajar mungkin masa BAPA celup dulu tak baca .... tetiba LEKAD.....

BUNCYIT

buncyit,

Bercakap kesat tak menunjukkan ko pandai pun.Cakap ajelah dengan fakta elok2.

Tak semestinya gambar infra red tak ada bayang.Kalau gitu ko bagitau aku,kamera apa yg boleh ambil gambar dalam gelap selain dr infra red camera?

Gila sungguh gila3... tanda2 akhir zaman.
Fitnah berleluasa..
keaiban dibuka..

Siapa yg berani bersumpah laknat, pegang alquran, dlm masjid, kalau dia tak betul betul yakin...

---------------------------------------------------
tuan lagi kesian, cuba la tua tgk full verson sumpah dia,tuan dgr la apa yg ustaz tu bg tazkira seblm eskay sumpah, pastu dgr btl2 masa eskay bersumpah bayangkan masa megucap dua kalimah sahadat pn Allah sudah kelu kan lidahny cuba dgr btl2 "ashadu 'allah' il..." tiga kali lagi dia sebut sahadah, tuan perhatikan la dgn hati yg lapang bkn berpihak2

kite bako jer

aku bukan org BN, aku bukan org PR.. aku cuma seorang rakyat Malaysia yang telah berumur 35 tahun..aku rasa jijik dgn semua ni.. tolong hentikan.. bukan begini cara nak meraih sokongan rakyat.. please..

10:20pm

Itu cuma persepsi peribadi kamu.Tak membuktikan apa2.Yg penting sumpah sudah selamat dijalankan.

HOPE
org2 umno
mcm aku
sedar..
jgn jadi bodo dgn umnoporn taik ni....
jgn undi bn lg...
hope
sume sedar..
fitnah tu dosa besar!

Aku bosan dengan semua benda yg merepek-repek ni. Dua-dua salah. UMNO salah, DSAI pun bersalah. UMNO salah sebab nak jatuhkan DSAI kaw kaw punya sampai cara menghalalkan matlamat. Tapi DSAI sebagai orang yg kena fitnah patut tepis balik, tidaklah kita sebagai rakyat ni terpaksa berdepan dgn situasi mcm ni (video lucah etc). Kalau DSAI ada alibi dia kt mana time tu, bg tunjuk je la bukti & saksi, kasi keluar jam omega tu, biar semua org tau dia kena fitnah.Kesian dkt rakyat berbalah sbb masalah peribadi DSAI.

Bentuk telinga pun lain...

Biasalah belajar dari Boss..Denial syndrome. Balik2 UMNO BN jugak kena fitnah. Ada bukti ka melibatkan UMNO? kalau ini isu peribadi antara mereka dgn Anuar mcm mana? Tak baik fitnah oo. Maki hamun tuduh org fitnah tapi korang pun fitnah jugak. Cakap tak serupa bikin, paku dulang paku serpih.

UMNO najisss berat

Kalau itu bukan anwar.. jadi siapa kh orang itu? Kenapa tak cari lelaki itu yg menyerupai anwar.. buktikan lh.. jgn main cakap jer.. kalau x jumpa.. jd benar lah si .... tu org yg dlm video tu.. cari.. jgn tak cari.. cari.. hahhahhhhahh..

kenapa la dulu malaysiakan x di perintah oleh kominis, baru padan muka rakyat, bila dah merdeka ini pulak yang jadi, sibuk nak membela rakyat ,entah apa yang di bela aku pun tak tahu ,barulah sibuk orang melayu ingat kepada Allah...lupakanlah video ni jika ko orang rasa nak undi siapa pun undilah....bukan kena kerat jari pun. Biarlah yang salah tu Allah sahaja mengetahui...kita yang beria-ria tak semena-mena dapat dosa/pahala...he..he

banyak sangat konspirasi. bila munafik berfakta, bila fakta di manipulasikan, inilah yang terjadi. akhirnya menimbulkan huru hara. sesama bangsa sendiri bergaduh.

jangan buat andaian sendiri maki sana sini. cukupla dengan pelbagai fitnah yang telah berlaku di kalangan pemimpin. jangan terlalu menyokong sesuatu yang di ragui kesahihannya

kepeda semua..
kte xbleh andaikan ianya fitnah atau tidak kerana kte tidak nmpk dgn mata kepal sendiri...
kte juga xbleh andaikan ianya betul kerana teknologi masa kini makin hebat...manusia juga sanggup lakukan ape2 shj kerana pangkat dan wang ringgit....

Semoga kamu dapat pahala kerana pertahan maruah orang lain.....

haih, da terang lagi bersuluh. Sape sape yang takleh nak bukak minda tu, kene polish pakai brasso otak derang tu..Kantoi bodoh je..Tak skolah tinggi punye mindset


EmoticonEmoticon