Thursday

Jam Omega Datuk T dibeli di Taiwan rupanya


Sebelum ini isu Jam Omega menjadi topik hangat di blog-blog gerombolan songkok tinggi. Mereka tampil mendedahkan maklumat Jam Omega bagaikan penyiasat hebat mengalahkan agent perisik FBI, CIA, dan Mossad. Blog-blog gerombolan songkok tinggi dengan keyakinan 1000% mendakwa Jam Omega yang diperolehi oleh Datuk T adalah jam yang dihadiahkan oleh Arab Saudi kepada Anwar Ibrahim.

Menurut blog-blog gerombolan songkok tinggi hanya dua orang sahaja yang memiliki Jam Omega tersebut di Malaysia malah di dunia. Pertama Anwar Ibrahim, dan seorang lagi adalah Mahathir Muhammad.

Namun hasil siasatan Polis membuktikan bahawa Jam Omega yang diserahkan oleh Datuk T dibeli di Taiwan [Malaysiakini] malah pemiliknya tidak dapat dikesan. Sekaligus menyangkal maklumat blogger-blogger yang kononnya hebat mengalahkan agent FBI dan CIA.


Apakah kesudahan cerita ini? Kalau sebelum ini penipuan Datuk T sudah terang-terangan kantoi apabila dia yang mengaku berada di dalam rakaman video seks mirip Anwar Ibrahim namun tidak tahu di mana rakaman itu diadakan [Video seks]

Kalau dilihat di dalam hal ini, Anwar Ibrahim mengambil langkah bijak apabila tidak mahu melayan karenah gerombolan beruk-beruk yang mendesak Anwar menunjukkan jam tangan Omega miliknya. Prinsip Anwar mudah, mereka yang melempar tuduhan yang bukan-bukan, maka mereka harus membuktikan Jam Omega itu adalah milik Anwar.

Namun Anwar tegas di dalam hal ini, jika Polis yang meminta Jam Omega milik Anwar, maka beliau akan memberikan kerjasama sepenuhnya.

Akhir sekali penyokong-penyokong dan blogger-blogger gerombolan songkok tinggi yang sudah hilang arah untuk menuduh Anwar Ibrahim, akan menududuh bahawa Anwar Ibrahim sendiri yang merekacipta video seks lelaki miripnya seperti tuduhan yang mereka lemparkan di awal pendedahan video tersebut 31 Mac yang lalu.

ReJaM© "Kisah video seks lelaki mirip Anwar Ibrahim akan berterusan sehingga PRU 13"

41 comments

pokoknye menipu,,

2hari akan merindui artikel milosuam,rakan2 fb,,bercuti ke indonesia....lebih2 lagi anak2 kt LOVE...

-AKAK-

bravo!
makin nmpk dah tembelang gerombolan nih!
hahahahaha!
aku puas hati sgt!
sbb membe aku sorg tu asek kuarkan status mnghentam anwar je kt fb.mcm shait!legaaa gle dgr pnjelasan ni.pasni siap la aku bahan die baliik!

HEHEHE...AKU DAH AGAK DAH,MMG PUAK2 SONGKOK TINGGI NI XDE PENDIRIAN.IKUT JE BERITA HARIAN CELAKA TU. AKU DAH AGAK DAH JALAN CERITA DIA MCM NIE..

kih2,....pusing jgn xpusing...pengedar kat taiwan je...lgpun blog pro umno bg bikin panas je..diaorg pun xder butir2 penuh....xpe..kita tunggu je video penuh t kuar...jgn menangis sudahla owner blog ni...kasihan aku tgk..

ahak.... sape yg men terjah nih..umno ke pr?. biasalah, beban bukti kena pada yg menuduh...so buktikanlah. jgn jap men kat siam jap kat hotel jap kat kondo, nasib baik kondo tu dah siap. pastu siap cabar anwar bagitau berapa kali pegi siam. alih2 men kat kl je. hahaha...apa punya bebal pngarah video nih. dian sibuklah dok ulang2 benda yg sama. ugut lak akan kuar video sex yg baru. pala hotak korang takde benda lain ke nak ingat...entot2 lari...hahaha. au tunggu gak papagomo punya ugutan pada adun selising tu ari...apa cite?. takan senyap je....hahaha. aku kesian, abis tujuh keturunan korang sok bebal mcm korang gak. entot2 lari...huahuahua

umporno ni memang x pandai bt konspirasi la...
senang nor terbongkar rahsia diorg ni...
belajau lg smpai mahir...haha

Memang kelakar fitnah 3 UMporNO Barisan NajisB ini. Kaki putar belit. Semua benda dia mahu belit termasuk duit rakyat sendiri. Kita lihat siapa yang kena. Semoga fitnah UMporNO Barisan NajisB ini akan berakhir dan rakyat Malaysia terutama Melayu bersatu kembali dibawah agama Islam.

"Sudahlah UMporNO Barisan Najib daripada terus merosak bangsa melayu. Kisah lucah anda telah menhancurkan Melayu sedikit demi sedikit"

-Dr. LatiF-

la gitu ceritany, lawak2, mana hujah puak2 umprono sok gak nak dgr lawak diorg ni

kejap spa kat KL, kejap hotel kat thailand, la ni kondo kat KL, nuar suruh amik jam jumpa kamera, tapi jam x pulang kat nuar (nuar ni pelupa kot), pastu ckp diri sndiri yg dalam rakaman, ishhh... dh berserabut sangat dh ni... yg pelik... masih ramai lagi yg percaya... hahahahahahaha

Konspirasi video seks ni pun dilihat akan terkubur kerana dilihat fakta dari surat khabar Umno , polis dan blogger Umno saling bercanggah. Jalan cerita pun berbelit2.

FARISZ@AZ.Com
VIDEO : Cikgu terkinja-kinja di dalam sekolah!!!

"bapa T pulang dari taiwan..
bapak T belikan jam omega..
omega kecil warna merah.
boleh T bawa ke mahkamah..
tik!tik!tik!tik!tik! tik!
tik! tik! tik!
jam omega T sudah bunyi.. marilah polis mari ambik..boleh T bawa tengok CD.."

Alhamdulillah!!! Syukur pada Allah menunjukkan kebenaran! dan sesungguhnya inilah di namakan berjuang dengan fakta bukan dengan AUTA!!! Ternyata dari apa yg terjadi ni menambahkan lagi rasa meluatnya aku dengan UMNGOK,Beer End dan Zionis. Terima Kasih Milo Suam atas fakta ni.Tak sabar rasanya nak tengok baghal2 UMNGOK bagi komen balas samada di sini ataupun dalam blog diorang sendiri. Terutamanya Kickdefella! x sabar nak tgk hujah dia berkenaan dengan teknik2 video tahap dewa dia tu dan juga Zul Firaun tentang 110% kompom dia tu.

last skali ..... dlm Video tu rupenye D.Tolol.... yg menyamar pelacur= rahim tambi Chikai..... DSAI tu = Esgay.... lg sekor nampak perut jer lebih tu = shuib lazyM ...muhahahhaha..KANTOI .... 3 ekor bodo.

eskay kata kat hotel, skang kat kondo pulak!

Memanglah org2 melayu ni dari dulu kini dan selamanya BODOH!!! Sia2 sahaja kerajaan bagi mereka ini peluang belajar daripada mula mengenal abc sampai habis belajar di universiti, drp dlm negeri sampailah keluar negeri... Mentalitinya tetap sama sungguhpun taraf pendidikannya berbeza. Dengki,khianat,busuk hati, angkuh, bongkak, sombong, bercakaran sesama sendiri memang sudah sebati, tak pernah terpadam hinga kini... apa kejadahnya bangsa ini??? Masing2 nak tegakkan tocang masing2... langsung tak ada faedah!!! yg pasti bangsa lain yg dpt faedah dan manafaat... bergelak ketawa mereka menonton episod dan sandiwara bangsa melayu bodoh2 ni. KAH,,KAH..KAH.. MELAYU BODOH MEMANG BODOH!! Apa perlunya kita berdebat mempertikaikan itu, ini, begitu, begini dsbnya... gunakanlah otak dan akal fikiran yg dipinjamkan ALLAH ini sebaik2nya dan jgnlah racuni ia dgn fanatik dan ketaksuban. i.e isu video seks DSAI.. kita sebenarnya cuma memerlukan 1 sahaja jawapan... pada hakikat sebenarnya apakah DSAI ini akhlaknya sedemikian rupa (penzina-nalurinya suka menjubur dan memburit)??? YA/TIDAK 'titik'. tak perlulah nak 'kondem' sana 'kondem' sini. "SENDIRI ADA AKAL SENDIRI BOLEH PIKIR".

hahahaha,sotong kurita nak menipu lagi..kekekeke..bila pulak Datuk T ada kena mengena dgn jam omega ni ??? yang penting jam tangan ANWAR AL-JUBURI...mana jam tangan dia ??? sbb tu dia lari ke london utk mendapatkan jam omega tu nyah sotong kurita...pondan ni tak serik-serik nak pusing ayat...

Tunggu je la pasni dakwaan atas Datuk T yang sebarkan video lucah

lepas tu kantoi penipu ..kejap2 hotel pastu kondominium pulak..

semua tu fakta penting..

nak lari mana Datuk T keparat oiii

kalah jugak di mahkamah nanti

real katak nak nyebok:

kalau kat mahkamah ni macam sudah kira kantoi... fakta bercanggah.. bukan fakta tapi fuckta yang diberikan umno....terdapat keraguan yang amat munasabah.. (munasabah.. sarawak belum lagi menang beb... 8 kerusi lagi tambah):ni faktasebenarnya... geng /umno tolong jawab sat.. DSAI x perlu jawab soalan dato t kalau geng UMNO x leh bagi jawapan rasional soklan ni;;;;
jam arab saudi-- jadi jam taiwan( kat arab saudi tu ada daerah nama taiwan ker?)
Hotel kat k/l--- jap hotel kat thai.. last2 kondo kat k/l plak(kondo punya plan dan deco macam dlm video tu ka? sekali tgk video tu cam rumah setinggan saja...)
kopak laci hotel--- sapa yang pernah pergi hotel? laci kat hotel tak pernah kunci la ngokk...
kamera kat dalam meja solek... kalau dalam meja camner leh rekod filem?
kamera dan player dalam meja solk.. pelik.. dalam video tu ada lah plak gambar meja solek.. tak plek ker? mana2 hotel.. 7 bintang pun satu saja meja solek.. x pernah lg aku jumpa dua meja solek dalam satu bilik...

tak habis2 episod omega ni..ntah bila nak setel...serabut aku...

Hikayat Lubang Najis: Orang Melayu Mesti Baca!!!!

Milo Ais Tarik Tabur delete 22 April 2011 at 02:27

bulan depan kes ni mesti tutup tergantung psl diorg tau diorg kalah.. pastu timbul konspirasi baru pulak.. jadila mcm kes sayfool bookuari.. HANCING GILA WA CKP LU..

BABI PUNYA UMNO!!!

Pada merekax yang beriyax menunduh DSAI perlaku
video sek tu tanpa bukti yang sahih sekaranglah
masanya kamu memohon maaf pada DSAI secara terbuka!Senario jalan cerita pun kita tahu dah
kantoi!!Bertaubatlah kamu semua!!!!

sebebnarnye laci tu memang di kuncikan.. hotel tu mmg kuncikan sebab dia tak mau orang curi harta hotel tu iaitu bible yg dah diterjemahkan kedalam bahasa melayu. first edition tu.......!!!!!!
kah kah kah. wei... bosan lah cerita merapu ni. buang masa dan duit rakyat jer.....

REAL KATAK NAK SUGHUH PIKIAQ SIKIT:
lagi satu citer datuk esgay tu..... DSAI suh dia carik jam tertinggal kat hotel... pas 2 dia masuk bilik hotel tu... laci terkunci;; dia kopak.... yang x logik kat sini....
1- ader ker kita lps check out ...dah abis tempoh masuk dalam bilik hotel senang2..bapak dia punya hotel ker leh msk balik pas check -out. setahu aku lah.. kalau kita nak amik brg yg tertingal dalam bilik hotel .. pekerja hotel yang akan masuk dan cari barang tu kemudian dia akan maklumkan kat kita.....samada barang tu ada atau tidak
2- kopak laci-- biasa la kalau laci terkunci .. hotel plak tu,, kita kopak ker kita panggil petugas hotel untuk bukak kunci.. kalau kunci hilang ada pekerja maintenance yg akan dtg bukak...so.. kenapa datuk esgay ni suka2 ati kopak laci hotel...tau tak kalu barng dlm hotel tu rosak berganda2 kena byar ....
ESGAY---nak klentong bdk tadika boleh laaaa.....

MASIH MENCARI KEPUTUSAN MENENTUKAN NASIB ANWAR

Umporno masih serba salah, kalau anwar dijatuhkan/dipenjara mungkin tsunami politik berulang.

Kalau anwar dibiarkan bebas, fitnah umporno semua terbatal, dikutuk rakyat dan anwar akan terus mara

MENENTUKAN STATUS KES VIDEO SEX

Kesan jika kes fitnah video diteruskan di mahkamah menyebabkan pembohongan lebih byk perlu dibuat dan kebocoran/pembongkaran pembohongan lebih byk akan berlaku

Nak buat kerja fitnah dan pembohongan ini bukan senang, tapi puak syaitan memang telah memilih utk buat kerja susah yg jahanam ini.

APCO PENING KEPALA MELAYAN UMPORNO

Maka terpaksa bersusah payah umporno dgn kerjasama APCO utk mereka-reka fitnah bagi memastikan menang kes di mahkamah.

Itu sebab kos perkhidmatan APCO mahal, bukan semata2 menyediakan sistem maklumat jabatan polis tetapi juga mencakupi menasihat dan perunding politik bagi umporno dalam mengekalkan kuasa.

Kesian APCO kerana deal dgn tuan yg tidak berapa cerdik dimana byk kebocoran maklumat dan pembohongan terdedah. malu APCO mengaku konsultan kepada umporno kerana nampak bodoh mereka itu.

DATUK SHUAIB LAZIM

Pengakuan Datuk Johari Abdul bahawa selepas menonton video, Datuk Shuaib pun tidak percaya pelakun itu anwar. Sebab itu datuk shuaib tidak join sidang akbar pertama eskay dan rogolhim dulu.

Kemudian tersiar cerita datuk shuaib menerima ugutan bunuh. Maka terbaru ini datuk shuaib seperti terpaksa menyertai kumpulan pelawak DATUK T(trio) bagi menyesuaikan dgn nama kumpulan lawak tersebut yg perlu ada 3 orang.

Penat2 mereka cipta nama glamour Datuk T, tiba2 datuk shuaib nak lari. Tak glamour la kalau kumpulan lawak DATUK TRIO hanya ada 2 ekor tenggiling saja. mesti ada 3 tenggiling baru sah trio.

KESIMPULAN

Sedikit tazkirah jumaat ;

Hanya sanya org yang tidak kerugian hanyalah 2 golongan sahaja(Al Asr) :

Orang beriman dan beramal soleh
Orang yang berpesan dengan kebenaran dan bersabar

Lihatlah betapa mereka yg kaki fitnah itu membazirkan masa wang ringgit fikiran tenaga umur kesihatan rezeki utk membuat kerja2 fasik dan mungkar.

Sesungguhnya amat rugi segala apa yg dianugerah Tuhan kepada mereka tapi digunakan ke jalan bathil.

kesiaaaaann

yang paling BABI ialah penyokong2 UMporN0 dan individu2 yang percaya seangkatan dengannya.....huhuhu

[4] Dan apabila engkau melihat mereka, engkau tertarik hati kepada tubuh badan mereka (dan kelalukannya); dan apabila mereka berkata-kata, engkaujuga (tertarik hati) mendengar tutur katanya (kerana manis dan fasih. Dalam pada itu) mereka adalah seperti batang-batang kayu yang tersandar (tidak terpakai kerana tidak ada padanya kekuatan yang dikehendaki). Mereka (kerana merasai bersalah, sentiasa dalam keadaan cemas sehingga) menyangka tiap-tiap jeritan (atau riuh rendah yang mereka dengar) adalah untuk membahayakan mereka. Mereka itulah musuh yang sebenar-benarnya maka berjaga-jagalah engkau terhadap mereka. Semoga Allah membinasa dan menyingkirkan mereka dari rahmatNya. (Pelik sungguh!) Bagaimana mereka dipalingkan (oleh hawa nafsunya – dari kebenaran)?
[5] Dan apabila dikatakan kepada mereka: ” Marilah (bertaubat) supaya Rasulullah meminta ampun (kepada Allah) untuk kamu”, mereka (enggan sambil) menggeleng-gelengkan kepalanya; dan engkau melihat mereka berpaling (dari bertaubat) serta mereka berlaku sombong angkuh.
[6] (Tidak ada faedahnya) kepada mereka, sama ada engkau meminta ampun untuk mereka atau engkau tidak meminta ampun, Allah tidak sekali-kali akan mengampunkan mereka. Sesungguhnya Allah tidak memberi hidayah petunjuk kepada kaum yang fasik.
(63.Surah Al-Munafiqun: 4-6)

Ape pn pr xkn dapat pgi putrajaya la. percayalah kalo asik mengutuk kerajaan je, bantuan kerajaan nak tapi mengata belakang. ape punye org. malu la sket...

kesian,....kami warga muda mudi sudah muat dengan sa2 kes, sa2 kes...macam permainan....tk berkesudahan...kotornya politik...

UMNO SEMARANG berkata...
Ape pn pr xkn dapat pgi putrajaya la. percayalah kalo asik mengutuk kerajaan je, bantuan kerajaan nak tapi mengata belakang. ape punye org. malu la sket...

______________________________________________________

JAKA jawab :

setiap kali baca komen umporno terasa mcm berada dizaman batu la. terasa mcm berhujah dengan tapir yg makan semut. makan semut menyebabkan mudah lupa tak baik utk otak.

LUCAH MENJADI PUNCA MALAS MEMBACA MENGKAJI DAN BERFIKIR

persoalan dan hujah mereka membuktikan mereka memang HANG KELIRU dan tak tau apa2. pemalas membaca dan pemalas memikir sesuatu persoalan. otak yg malas ialah kerana terlalu byk hiburan dan lucah lucah lucah liwat liwat liwat.

tulisan diatas ialah penyakit lama kebanyakan penyokong umporno iaitu :

TIDAK TAHU MEMBEZA PARTI DAN KERAJAAN. (penyakit lama barah otak penyokong umporno)

duit negara adalah duit rakyat. bn hanya mengurus. kalau PR minta duit kerajaan pusat, itu adalah hak yg termaktub dalam perlembagaan. duit itu bukan duit bn, tapi duit negara dan rakyat.

INI SAJA DUIT YG SEPATUTNYA MENJADI HAK UMPORNO

duit parti bn adalah duit yuran ahli, sumbangan ahli/penyokong dan hasil perniagaan yg bersih dari rasuah dan penyalahgunaan kuasa. selain dari itu adalah duit haram.

kalau kelantan tuntut royalti yg sepatutnya, itu adalah hak termaktub dalam perjanjian, bukan merayu minta sedekah kepada kerajaan pusat. umporno yg sepatutnya malu dan terkutuk kerana menyekat royalti rakyat melayu islam kelantan.

NOTA :

tuan milo suam, hamba mohon maaf, tersasar tajuk, terpaksa menjawab penulis di atas.

kalau ikut umno semarang... ahli/penyokong pr x pernah byr cukai... ahli/penyokong umno jer yg bayar cukai... soalan aku... ko ni (dh x tau apa lagi maki2an yg sesuai) ke apa?

ini tak tahu siapa yg menipu DATUK T yg tipu ataupolis yg mengatur penipuan ini.sebab nk siasat kt hotel tiada hotl yg mahu menipu.kena ckp kt kondo leps tu tk juga brjaya kna cakap kt bilik tidur dtuk t pula .namun 3 datok T tiada juga d tangkap. HDi

penyokong umno ni memang bangang.dhlh bngang bodoh lk tu ,tu psal lh dia jd pnyokong umno mcam lembu cucuk hidung.dh terang2 umno/bn menipu segala2nya masih lg hndak menyokong umno tu.kn bangang.

HAHA.. DAH MAKIN BANYAK YANG LUAR BIASA...

DIAORANG NIE..PELAKON HANDALAN BETULLAH...YANG SUKA SANGAT BUAT FITNAH...DAH TAK BOLEH KENAKAN ORANG, NAK JUGAK KENAKAN ORANG... GUNAKAN MCM2 CARA...FITNAH SANA FITNAH SINI...DAPAT APA DIORANG NIE...NTAHLAH BILA NAK ABIS LAKONAN DIORANG NIE....TAK INGAT MATI KER....TOBATLAH SEBELUM TERLAMBAT...TSUNAMI MELANDA DIMANA2....TAK KAN TAK MENGINSAFKAN ORANG YANG SUKA BUAT FITNAH NIE....ALLAH..ALLAH...ALLAH...

gerombolan songkok tinggi memang pencacai umno bn, harapkan songkok aje tinggi tapi ilmu cetek....

itu hanya kempen pilihanraya sarawak la.. tu pun x faham..

bodoh2 juak UMNO nie...
blajar tinggi
tp....
bodoh nk mampus.....
msti dulu2 mak2 geng gombolang songkok tinggi kasi minum arak banyak sgt nie...sampai jadi bodoh nk mampus...
wakakakakakakaka
UMNO = BODOH belaka....
BODOH belaka = UMNO

Kepala butoh PKR

alhamdulillah .. segala puji bagi Allah yang maha besar dan maha bijaksana ... yang menurunkan Hukum Qazaf dalam quran .. sekurangnya aku faham kenapa dan apakah kesan yang berlaku jika hukum tersebut tidak dijalankan .. kalau hukum tersebut dijalankan sudah tentu tidak timbul persengketaan, caci maki, bertengkar sesama umat islam seperti yang berlaku sekarang.

sekali tengok macam pilem industan pun ada, yg jahat terang2 jahatnya, kalo yg baik lak mcm tu la asyik kene pitnah lak.. selalu jalan citer segini senang no nak baca maklumlah pilem industan.. endingnya mesti yg jahat tu kene belasah kaw2 munya.. pastu MATI.. cuma bezanya dgn citer dsai ni ending dia mesti tergantung kalu x nnti abis la citer.. huhuu


EmoticonEmoticon