Tuesday

Jam Omega sebenarnya milik Dato T sendiri?


Kalau baca kat laporan Portal Bernama Online, pihak Polis telah menyerahkan kad pendaftaran jam omega yang dipopularkan gerombolan songkok tinggi kepada kepada syarikat yang mengedarkannya dengan tujuan untuk mengesan siapakah pemilik jam tersebut. Berita ini sudah disiarkan sejak 11 April 2011, iaitu semalam di Portal Bernama, malah turut sama disiarkan oleh portal-portal berita lain seperti Malaysiakini dan Malaysian Insider [Bernama].


Persoalannya di sini, bagaimanakah Polis memperolehi kad pendaftaran jam Omega tersebut? Bukankah kad pendaftaran seperti ini diperolehi semasa jam Omega tersebut dibeli? Secara logiknya, pihak Polis telah menerima kad pendaftaran jam ini daripada Dato T. Maka persoalan yang lebih penting ialah, dari mana Dato T dapat kad pendaftaran jam Omega tersebut?

Sebelum ini Dato T kata dia menemui CCTV rakaman video lucah lelaki mirip Anwar Ibrahim semasa mencari jam Omega apabila disuruh oleh Anwar. Kemudian dia mendakwa memperolehi jam Omega tersebut daripada pelacur yang telah mengambilnya. Bagaimanakah pelacur tersebut boleh memberikan jam Omega beserta kad pendaftarannya sekali?

Adakah Anwar membawa kad pendaftaran jam Omeganya ke hulu ke hilir setiap hari?

ReJaM© "Satu persatu cerita bodoh ini akan terkantoi seperti cerita-cerita bodoh yang lain"

112 comments

kah3...adei lawak la cerita depa nih..kah3...aku dh x sanggup nk tgk geng2 Umngok nih kena londeh 1 1..kah3..

aku slalu ingt pesan mak aku,"kalau kita jaga aib org,tuhan akan jaga aib kita..bila kita buka aib org,tuhan akan buka aib kita.."

semoga Allah memberi hidayah dan petunjuk kepada kita,umat Islam di Malaysia..amin..

TERANG LAGI BERSULUH SEMUA TU PALSU..ITU PUN ADA LAGI YG NAK MENYOKONG..SENGAL BETUL..SIAPLAH SAPE YG TERLIBAT TU.X DAPAT DIDUNIA NI,JUMPA DIA AKHIRAT LAH YEK....

sebab pembohongan nie takleh diteruskan lagik..tapi still tetap diteruskan kerana terpaksa..takkan nak tarik balik.. tak taula kalau kat jam tue ada lekatkan sekali dengan tagged belian nak buktikan omega ori..hee

Mnutup aurat tapi berbogel??

Ada apa dengan dara

suka ayat ni..

,"kalau kita jaga aib org,tuhan akan jaga aib kita..bila kita buka aib org,tuhan akan buka aib kita.."

nak tanye
bukan kat belakang jam itu pown ada no pendaftaran ke??
nape nk kn tgk kad pendaftaran..
kalo salah jangan maraha lak..
saya bdak baru belajar...

Hehehe...
Memang la jam mahal-mahal nie ada kad pendaftaranya,
tapi kad pendaftaranya hanya pemilik jam je yang pegang,
Datuk T (Tapir/Tenuk/Tolol) tu jumpa jam ke jumpa kad pendaftaran jam tu? Kalau jumpa jam pegi la kad kedai pengedar jam jenama tu dan semak balik siapa tuan punya jam tu, kan ada nom. siri jam tu.

Cerita menipu nie dah makin mengarut yang amat-amat, tapi geng songkok tinggi (akai rendah) terkinja-kinja macam beruk MATYEH semakin suka.

-wakleman

hek eleh,kalau jam tu bukan anwar punya,apasal kak wan ngaku ada simpan?apasal lepas tu tergagap nak jawab?apasal plak anwar meroyan melenting macam kena sawan bila kena tanya wartawan?patutnya itulah peluang anwar nak clear nama dia,balik2 melenting meratib2 perkakas umno,bila polis mintak,aapa tu?tak menjawab soalan langsung,tau gelabah pulak si anwar ni ek

sekali tipu kena tipu semua takut takut tak selari dengan ceritanya. Tipu sekali boleh tipu tiap masa boleh jalan da.

Tidak perlu kad no siri, mereka cuma perlu lihat no siri di belakang jam sebab setahu saya no siri jam ada di belakang jam. Yang peliknya macamna boleh dapat kad no siri tu?

Sebab Mata Lelaki Gemar Lihat Badan Wanita

Pendapat Ulama Berkaitan Fitnah Zina dan Politik Lucah

Hentikan Gangguan Seksual Terhadap Lelaki!!!

Antara di sebalik kematian adik Saiful Syazani

nak buat cerita style bollywood mcm ni la jadinya , berbelit belit nak fitnah org

Kah! kah! kah! sakit perut bila baca cerita lawak Dato' T ni..dia takut pada bayang2 sendiri la tu, terpaksa create cerita lain plak..yang lawaknya bukannya orang percaya (kecuali pencacai UMNGOK yang bahlol), tapi bertambah mengarut ceritanya..Ada ke orang bawak jam dengan kad pendaftaran sekali? kah! kah! memang Jam dia beli sendiri la tu..lepas ni dia cakap Kad tu salinan dari kad yang asal..mesti punya lah..Tunggu..kalau dia cakap kad yang asal memang dia sangat la bodoh..

hampa semua tak payah la dok pikiaq kasik pening, depa nak malu ka depa nak kena tahan ka, biaq pi kat depa, kalau hampa semua dok pikiaq menatang nih bukan nya dapat pahala ka dapat duit ka... lagik dapat dosa ada la.

La nih, baik hampa pi buat kerja, cari rezeki halal, pikir kan masa depan untuk memajukan diri hampa semua, dan terutama sekali jangan tinggal amal ibadat.

Tak paham betoi haih, hampa toksah dok kalut sangat haih..

hek eleh,kalau jam tu bukan anwar punya,apasal kak wan ngaku ada simpan?apasal lepas tu tergagap nak jawab?apasal plak anwar meroyan melenting macam kena sawan bila kena tanya wartawan?patutnya itulah peluang anwar nak clear nama dia,balik2 melenting meratib2 perkakas umno,bila polis mintak,aapa tu?tak menjawab soalan langsung,tau gelabah pulak si anwar ni ek

12 April 2011 6:44 PM


source: http://milosuam.blogspot.com/2011/04/jam-omega-sebenarnya-milik-dato-t.html#ixzz1JJ4igYXT
-----------------------------------------------------
yang ni aku boleh jawab bg pihak DSAI....
dato t tahu DSAI ader jam omega... dato t jugak ada jam omega... jadi jam omega jadi isu...renung cerita kat bawah;
contoh aku ada jam alba... tiba2 kawan aku dakwa jam alba aku dijumpai kat rumah yg berlaku kecurian... jadi aku pun gelabah betulke jam aku yg ada disitu.. jam alba aku mmg bini aku simpan.. dah lama x pakai bateri weak.. tambahan pulak jam tu adalah cenderahati.. aku sayang dan simpan baik2... cam ni la lebih kurang cerita tu..
secara logiknya berapa banyak jam omega dalam dunia ni?? mmg banyak kan??
so jam bukan bukti kuat untuk tuduhan penzinaan.......

Laut China Selatan ORIGINAL&SPICY delete 12 April 2011 at 19:34

aku tak paham analogi kau tu,bagi simple sikit bleh tak,kurangkan unsur spin kalau nak bagi orang paham satu isu,ni tak spin dalam spin,hahah

so,dalam kes ni tak patut kak wan ngan bung nuar gelabah tak tentu pasal kan,iyelah pengalaman dah banyak kena tuduh,tuduhan2 sebelum ni rilek jer,mengelak sumpah pun selamber jer?lagipun jam omega tu ada no siri tersendiri,ok,aku taknak mengandai apa2 hal ni tunggu polis je la yang bagitau,bab video plak silakan pencacai-pencacai spin kan untuk aku,aku boring nih.aku nak gak tngok korang buktikan video tu palsu.kah kah kah,siap ada yang terbalik gambar pasal taknak samakan belah rambut bung nuar.plawok plawok plawok plawok plawok plawok plawok plawok

Apa kaitan jam omega dengan si perut boroi... yang herannya cctv dapat cut aksi video trio T.. bila dah bergelumang dengan dosa, nilai hidup dah jadi macam setan..

pihak polis memberi tempoh seminggu kepada syarikat jam omega (takkan seiko lak), namun sehingga kini tiada sebarang jawapan diperolehi. apa sudah jadi?

KAH! KAH! KAH! Kelakar mampos UMNGOK ni! Mula2 citer jubo, pastu cita cipap pastu sekarang citer jam omega pulak! Yg sibuk mintak jam omega kat Anwar tu watpe? Bodo! Datuk barua tu yg cakap jam tgn omega tu ada kat dia ... pi la mintak jam tu kat dia bodo! Watpa nak minta kat Anwar? Otak mcm babi betul! Yg aku eran tu ... sampai sekarang knapa pulis tak mintak pun jam omega tu sendiri kat anwar? Yg sibuk mintak barua2 parti haram jadah UMNGOK. Yg sibuk mintak wartawan Utusan. Yg sibuk mintak blogger UMNGOK haram jadah! Bodo! Otak macam sial! Benda senang mcm ni pun tak leh nak pikir!

Laut China Selatan ORIGINAL&SPICY berkata

aku nak gak tngok korang buktikan video tu palsu

source: http://milosuam.blogspot.com/2011/04/jam-omega-sebenarnya-milik-dato-t.html#ixzz1JJCMbpkX

-------------------------------------------------
real katak: nak nyibuk....
sapa kata video tu palsu?? video tu betul... tapi pelakun tu yg palsu.. bkn DSAI....
dakwaan dato t tu x benar..
x yah fikir panjang beb.... tengok iklan hotel tu sdh ckp.. kata kat k/l.. k/l amenda ada tulisan siam?????

Bleh plak polis tgok blakang jam tu,klau 'anuar' pakai jam tu mcmna nk tgok ek..mnde tu kt blakang,unless klu 'anuar' sngaja buka tnjuk blakang jam nmpak no siri kt dpn camera.hahaha

Woi Laut China Selatan, dia nak menggelabah tu dia punya pasal la, Najib pun menggelabah bila orang tanya kenapa Saiful jumpa dia.Tergagap gak nak menjawab. Tapi ko percaya pulak Najib tu tak buat? Kah! kah! pelawok..Ko pakai jam siap bawak kad daftar jam setiap masa ke? Apala punya bingai..pegi la terjun ke Laut Cina Selatan disebabkan kebebalan ko..
Aku nak tanya la..Ko dah tengok video tu full version ke? Dah confirm ke DSAI yang ko tengok tu..kesian ko..disebabkan video yang dah diedit tu ko sanggup tabur fitnah ek..kesian la ko ni..isk! isk!..

Pandai!!! Lain kali kita comunicate thru six sense pulak.. ha.. ha..

Orang yang celik sahaja tahu ini drama Dato Tipu. Sudah terang lagi bersuluh. Saya masih hairan kenapa ada lagi manusia masih percaya dan ikuti lagi kes 'murahan' seperti ini?

Sekarang kita tumpukan kepada masalah-masalah rakyat yang berlaku sekarang. Harga barang-barang keperluan semakin meningkat, nilai matawang ringgit pula semakin kecil. Cukup-cukuplah politik selak kain dan lucah UMporNO. Sudah 11 tahun politik 'longkang' UMporNO ini berulang-ulang sejak 1998 lagi.

Rakyat sudah semakin hilang kepercayaan kepada UMNO dan BN kerana perkara-perkara remeh seperti ini.

"Rakyat Mula Bosan, Kerajaan BN/UMporNO pula semakin ghairah dengan Porno"

-Dr. Latif-

Laut China Selatan ORIGINAL&SPICY,

Saya sudah tahu siapa anda. Memang hebat anda mengipas UMNO porno ya....kahkahkahkah....plawok plawok plawok plawok plawok plawok plawok plawok

seminggu erk..berani org jam tu lambat2 bg keputusan..cuak aku..ke dah bg???cuma tgh pk nak spin keman pulak..aku memang cuak ngan umngok ni..

bodoh la korang ni.... ko x nampak lg ke permainan dia mcmane... bila PR memegang negara, ANUUWAR dan WAN JIJAH akan di tendang keluar begitu juga PAK NIK AJIS....
korang masih memegang ideologi lama.... otak kasi simpan dalam laci ke???

-Dato Z-

Laut China Selatan ORIGINAL & SPICY berkata:

"bab video plak silakan pencacai-pencacai spin kan untuk aku, aku boring nih. aku nak gak tngok korang buktikan video tu palsu."

KAH! KAH! KAH! Apa punya turrrr? Dia ni betul ke ada kat Laut Cina Selatan? KAH! KAH! KAH! Aku tak rasa pun dia punya orginal spicy! KAH! KAH! KAH! Tah hapa yang original? Tah hapa yang spicy? Dia ni perasan hebat kot? Weii! Kalau setakat otak letak kat bawah tapak kaki babi bunting beranak sulong tak payah nak berhujah lah weiii!! Tah pekebenda ... mcm haram jadah betul puak-puak Yahudi ni. Errr! Duit elaun lima ribu tu ..... bini Rosmah dah bank-in ke? KAH! KAH! KAH!

haha............. cerita dongeng kepala bana dato T
orang2 umno nih bebal.....
x pe mari kite doakan agar bebal mereka hilang dgn segera

video dah la itam putih
x stim langsung... org edar x plak kena tindakan
kalo orang awam simpan blue dalam enset pun bleh kena tindakan oleh polis .....

akhir kata hanya org2 bebal je mempercayai dongeng umno alaf baru kah kahak tuuiiiii
mat skudai

dato' Z merapu

z for Zero

saya beli satu unit kamera video sony... kamera video saya rosak... saya call sevis centre kat p.pinang... dia tanya saya nombor siri kamera video saya... lepas saya bagitau nombor siri dia mintak nombor telefon saya... dua jam pas tu dia call balik saya bagitaw dan mengesahkan butir2 pribadi saya termasuk nombor mycard dan sebagainya.. bayangkan .. zaman sekarang dengan teknologi dan it semua boleh dikesan dalam beberapa jam sahaja.. ni.. jam omega yang beberapa orang saja mampu beli .... seminggu x dapat jawapan lagi ker??? tak ke rpelik??

Stju gla ngn HangNadim..btl la bro..so far aku xpnh dgr lg polis mntk jam tu.jgn kata mntk,sbut kt mn2 press pn xpnh.yg gelabah bewak,yg kecoh kecah xtntu psl mcm org gla babi kena sawan ni puak2 pcacai UMPORNO je.xthla knp bangang sgt puak2 ni.klu aku jd polis aku rimas.hangpa yg nk siasat ke aku yg nk siasat ni?:p bdh!bangang,bahalol!

Kalau dah bongok tak boleh diketok,
Kalau dah bodoh tak boleh di taboh,
Kalau dah menipu pergilah merapu,
Kalau dah celaka tunggu ajelah neraka...

Makin layan cybertroopers BN nih makin bongok jadinya..
Makin bagi fakta, lagi bodoh cybertroopers BN..
Makin kita berhadapan, makin berbelit menipunya..
Makin kita kasihan, lagi celaka BN kenakan kita..

Lawan tetap lawan.. Barisan Nifaq ini harus dikuburkan oleh orang Melayu sendiri.. Kalau Melayu takutkan tuan tapi tak takutkan Tuhan, tunggulah kau kena jual dengan tuan kau..

Melayu BN sohai~

jam omega tu bukan isu...DSAI tak tunjuk jam tu pun tak jadi masalah sbb jam boleh direka..benda baharu. yg penting, tentukan dahulu siapa dlm rakaman tu??? kalau DSAI tunjuk jam tu, kes boleh setel ke? nanti org akan tuduh pulak kata dia baru beli sbb jam omega tu berlambak ada jual....dh isu makin panjang. wartawan yg bertanya tu pun tak cerdik...apa hak dia nk tahu pasal jam omega tu sedangkan polis pun tak minta jam tu dr DSAI. DSAI bukan gelabah waktu bercakap tu, tp dia melenting sbb tak relevan langsung dan hanya nk memerangkap DSAI....

alahai,rejam ni, tak reti2 ker.. anwar bawa
kad tu nak buktikan yang jam tu ori kat pelacur,in case dia takder duit, boleh bagi jam tu kat pelacur.. apa da.. hahaha

(sarcasm)

kalu datok eskay yg punya mengapa wan azizah ngaku dia yg simpan,,,malah mengapa mengelabah ketika wartawan tanya,,,,,,klu ada tunjuk aja habis cerita,,,,tulisan ini bukan bikan org yg kantoi tapi lu sendiri yg buat terkatoi,,,,,tak lojik akai,,,

alahai,rejam ni, tak reti2 ker.. anwar bawa
kad tu nak buktikan yang jam tu ori kat pelacur,in case dia takder duit, boleh bagi jam tu kat pelacur.. apa da.. hahaha

(sarcasm)

12 April 2011 9:32 PM


---------------------------------------------------
hang ni gila babi ker meroyan?????
cakap cam org mabuk todi jer...

mangkok hayun punya UMNOnok tak habis habis dengan politik pantat sial haramjadah

toksah kita berdolak-dalih ngan jam tu kita tunggu keputusannya nanti...andaikata hak milik jam tu dia punya kesannya adalah amat besar untuk anda yang menyokongnya...

terang-terang video ni penipu.. TAKKAN CCTV BOLEH DUDUK KAT DEPAN KATIL... CCTV MANE YG SHOOT GAMBAR DARI TEPI KATIL? ADA AKAI KA??

puak umPORNO hampagas...sedot apa aje yg dilonggok..prsoalan utama masa kejadian baek kes sayfool atau video ni..masa berkenaan DSAI memang takde di tempat kejadian! takde di tempat kejadian! takde di tempat kejadian! ada faham!!(merujuk kepada fakta yg diberikan oleh peguambela DSAI dan tak pernah disangkal oleh sesiapa)..ini membuktikan perkara aneh ni tak berlaku tp sengaja diada-adakan..nak menipu tp tak pandai menipu beginilah jdnyer.. serba tak kena..maklumlah bende yg takde nak diadakan..

Kita ajar sama dia di PRU nanti.

sia2lah ajar org umngok.

Mai kita pantun pulak....dah meloya aku dengaq

Thambi Kecik nama diberi
Eskay jadi suku sakat
Kecik2 tak mau mati
Bila dah tua makin jahat

Kalau nak pakai jam omega
Kad pendaftaran jangan dilupa
Bawalah ia ke mana saja
Moga anda tak jadi gila

Nama saja Dato anu dan ini
Tapi Tolol Tenuk dan Tongong
Dulu usung tilam dan air mani
Pastu cucuk orang punya ponggong

Macam-macam nama disumbat
Dato Tolol, Taik dan Tapir
Eloklah hangpa pkat bertaubat
Malaikat maut sudahpun hampir

Macam iklan biskutlah hari tu kata jam Rolex tup2 jam Omega pulak.

Asyik2 cuba mencari ruang2 utk menidakkan.... cubalah pulak lihat video itu dan senario yg berlaku utk mengiyakan...Barulah boleh buat kesimpulan..Rasanya selagi ada "bias" dlm hati kita takkan dpt keputusan yg adil...Sekianlah nasihat utk anak2 dari Tok Aki...

KAH! KAH! KAH! Mari aku kasik tau korang satu rahsia .... barua2 haramjadah parti bangsat UMNGOK ni adalah terdiri dari mereka2 yang bodo, bangang dan biol dalam matematik. Dorang ni sejak dari dulu asek2 fail bila bercerita tentang nombor.

Kes Fitnah I & II ni dorang asek2 kantoi dgn tarikh & masa. Cuba korang kaji balik. Terkantoinya dorang ni semua sbb penulis skrip dan pereka jalan cerita ni bengap nak mampos dalam matematik. Yang dorang pandai ... kongkek, cipap, jubo, rasuah, bomoh, bunuh diri, fitnah, bom, main dgn bini orang, kongkek dgn budak bawah umur dan lain-lain perkara buruk .... tu jer yg dorang pandai. Dorang buleh selamba jer buat benda-benda celaka tu semua. Dorang tak akan berasa berdosa pun ... sebab apa? Sbbnya mudah ... dulu ... mak bapak dorang pun macam dorang jugak ... makan duit haram ... bila mak bapak dorang kongkek ... keluar ler baka-baka haram jadah macam barua2 parti sial UMNGOK ... tak percaya? Korang pegi tanya sama itu Parpukari .... dia semua tau benda2 ni. Dia yg cerita sama aku! KAH! KAH! KAH!

laut cina selatan....hang tak baca betul2 ka..ape ke benak sngt hang...benda simple mcm ni hang tak pham....hang kena byk belajaq lg ni...jgn2 hang hnya tahu laut china selatan je kot...lautan lain hang mesti tak tau....

aku pelik la dgn umno..walopun dh tau tak logik...mereka melogikkan...mcm org yahudi la..d tau al quran itu benar tp d menidakkan..sebijik...putar belit sungguh...

itulah kesannya solat hajat...adalah amat malang sekali ianya terpalit ke muka sendiri...andaikata terpalit sesuatu yang meloyakan alangkah malunya kita orang tak akan mendekati kita lagi...oleh fikir2kanlah sebelum terlambat.

Trilogi Mamat Kalid : "Antu Kak Limah Dlm Video Kpg Pisang"

Pada suatu hari.. burung2 pun berkicau, ada yg bekerja, ada yg bergembira.....!

Usin : " Tuan! Ini dia jam Omego tersebut. Ini memang jam dia. Siap ada serial number laei "
Pulis : " Mana mike dpt jam kayo nih ! "
Usin : " Teman jumpa dlm pondok stor tu le, Tuan "
Pulis : " Tapi...Pak Jabit kata, dia tak pakai jam ni, hari kejadian tu. Mike ada bukti yg kata Pak Jabit pakai masa tu ! "
Usin : " Teman jumpa kat situ Tuan, sumpahh ! "
Pulis : " Nampak sgt nipu ! Kak Limah kata, Jam Omego tu, hilang dari simpanannya. Mike curi ye....!! "

Biarlah puak songkok tinggi dengan fitnah mengarutnya... kita tunggu dimahkamah.... biar rakyat tahu dengan lebih banyak lagi cerita lawak filem tamil ini..

Jam omega milik Anwar malangnya dah 13 tahun Anwar tak pakai... nampaknya jam tersebut telah dicuri. ayuh tangkap sipencuri jam omega

semakin lama semakin lawak umprono ni, tgk je statment laut cina selatan pendek akal tul, lepas tu tgk statment 6.44pm lagi lawak aku rasa la kalu msuk u mesti result cukup2 mkn je ni, dato z lg tmbh lawak mcm mane la anwar azizah n tuan guru nik aziz blh kena tendang pikir2 la btul2 sblum wat statment, kan dah kena ketawakan je, pasal ari tu anwar naik angin kat press conf, sbenarny anwar marah pd wartawan yg kalut tnya soalan yg x releven ngan tajuk press con tu lps tu x prepare lak soalan,da terang polis x mintak anwar serah jam wat pe sibuk2 nak suruh anwar serah jam lak nampak sgt anwar kalut kalu serah jam yg x diminta, anwar not stupid mcm yg bg statment td, sbb tu puak umprono takut sgt ngan anwar ni,

Aku pelik dgn penyokong UMporNo ni. Asyik2 diungkitkan solat hajat. Kalau solat hajat jadi ukuran sama ada orang tu benar atau salah, baik atau jahat, dah lama Palestin tu jahanamkan Israel sebab berjuta umat Islam di dunia ni yang solat hajat dan doakan untuk kemenangan Palestin tapi dorg tak menang2 jugak sampai sekarang kan?..Itu maknanya Tuhan suruh kita berusaha jangan harapkan solat hajat dan doa saja yang boleh bagi kita menang.. Faham ke maksud aku wahai penyokong2 UMporNo??.Kalau tak faham itu perkara biasa sebab otak korg mmg berkarat..susah nak terima kebenaran...

PENGUATKUASA YG MEREALISASIKAN KEJAHATAN PEMERINTAH

kejahatan pemerintah lebih mudah dihapuskan jika jentera kerajaan pihak penguatkuasa masih ada integriti.

tetapi apabila penguatkuasa sudah menjadi alat politik maka merekalah yg merealisasikan niat jahat pemerintah.

merekalah yg mereka-reka fitnah, bahan bukti palsu, menukar dokumen, memutar belit fakta, membunuh org dlm tahanan, semata2 utk memenuhi nafsu pemerintah.

merekalah yg berlagak mulia dan bersih, membuat kerja jahat tanpa segan silu memakai uniform yg menjadi kebanggaan.

mereka jugalah yg menggunakan setiap elemen dan peralatan yg dibayar cukai oleh rakyat utk menzalimi rakyat dan pemimpin yang baik.

tanpa mereka ini, pemerintah tidak mungkin dapat melaksanakan kerja2 jahat mereka.

MARI KITA DOAKAN KEHANCURAN PENGUATKUASA ZALIM

dengan itu maka adalah wajar kita mendoakan kehancuran dan jahanam kepada individu2 penguatkuasa tidak mengira pangkat, pasukan khas atau tidak khas, elit atau tidak elit, beruniform atau tidak uniform...

selama mana mereka menyalahgunakan kuasa yg diberi rakyat, mereka juga wajib hancur bersama tuan2 mereka yg jahat. amiinn

BUKANKAH FIRAUN KE NERAKA BERSAMA PENGUATKUASA2 NYA

semasa firaun ditenggelamkan Allah di laut merah, semua penguatkuasa beruniform yg sekongkol dihancurkan bersama lemas dlm laut.

kita mohon mereka yg sama dizaman ini juga menerima nasib yg sama dgn penguatkuasa firaun.

BIAR MEREKA BINASA, JANGAN DARAH RAKYAT DITUMPAHKAN

bukankah pemberontakan rakyat di mesir berpunca kezaliman penguatkuasa yg menjilat membuta babi zalim terhadap seorg tua yg akhirnya protes dgn membakar diri?

kita doakan penguatkuasa2 jenis ini binasa kerana kita tidak rela darah rakyat ditumpahkan di tanahair sendiri kerana melawan kezaliman.

SARANAN

teruskan membongkar kezaliman penguatkuasa yg tidak amanah dgn kuasa dan uniform, cota, water gun, gari yg dibeli dgn duit rakyat tetapi menzalimi rakyat.

teruskan membaca qunut nazilah solat subuh dgn niat dihancurkan mereka itu. amiinn

NOTA :

Sila baca surat terbuka Datuk Mat Zain bin Ibrahim, SAC II G/5776(Retired) mengenai video fitnah sex .....


http://melayubolehebat.blogspot.com/

Heran jugak sepatutnya polis kena siasat sapa sebenar yang berlakon tu, siasat jam buat apa...siap bagi kad pendaftaran jam lagi kad syarikat tu...kelihatan bodoh je aku baca...mana dia dapat kad tu..termasuk kategori lawak bodoh la ni..

Dah tau dah lepas ni muka depan utusan akan tulis "Sah Jam Omega Plus milik DSAI". Kalau tak buat apa nak kasi sekali kad pendaftaran tu. Kononnya nak buat macam logik la kes ni. Woi barua & pencacai UMNGOK yang bebal, tak payahlah jadikan video tu sebagai rujukan lagi..tak guna untuk anda semua mengiyakan fitnah yang semakin nyata pembohongannya..cukup-cukuplah membuat dosa.

p/s : Takkan tetiba berita nak cakap pemilik jam tu adalah kepunyaan Najib & Bik mama?.

mamang umno nak kasi anwar masuk penjara

apa2 pun terima kasih nescafe ais kerana bg link sementara malaysiakini.. patutpun malaysiakini kena hack sbb byk berita menarik ttg swk.. rasa2nya ni lah tanda BN nak tumbang kat swk......

hahahahaha..masih ramai yg buta mata buta hsti..
mcm2 teori ada....LOL

tiada jawapan diberikan selepas seminggu... maksudnya statement ni hanya nak sedapkan pencacai amno dan media haprak. hakikatnya nombor siri jam tersebut mgkn depa tak tanya kat pengedar pun hehehe. sbb tu la pulis bengap tu silap cakap kad pendaftaran. media haprak pun bkn nak tlong perbetulkan. kalau bukan jam kita mmg kita takde kad pendaftaran. kita cuma tahu nombor siri jam tersebut kalau mau kesan pemilik asal.

kad pendaftaran mmg ada sbb kununnya jam ni jam dihadiahkan eskay kat anwar... agaknya lah...... so masa report datuk 3 stooges ni bg kad pendaftaran bukan jam tu..... sbb tu nombor siri kad pendaftaran tu di semak....lawak..lawakk..lawakk..

kahkahkahkahkah....mmg kalah maharaja lawak..content jln cter ni mmg lawak..kita dah ada pemenang maharaja lawak ni..T3 HAHAHAha



Tan Sri VK7

ko org perasan x pelakon utama dalam video tu ada mirip sgt dgn eskay la, bukan anwar entah2........

bodoh la org umporno ni...bengap....skung ni,rupa jam omega tu sapa pun x taw,bila kak wan tunjuk jam tu,tahu la rupanya,dan masa tu,umporno akan anto org clone rupa jam tu...dsai kompom ada bnyk jam omega,tapi jenis mana pun diorang x taw...sokong ngan kak wan sebab x tunjuk jam tu...kalo tunjuk,kompon masuk perangkap laaaa...umporno bengapppp

bodoh la org umporno ni...bengap....skung ni,rupa jam omega tu sapa pun x taw,bila kak wan tunjuk jam tu,tahu la rupanya,dan masa tu,umporno akan anto org clone rupa jam tu...dsai kompom ada bnyk jam omega,tapi jenis mana pun diorang x taw...sokong ngan kak wan sebab x tunjuk jam tu...kalo tunjuk,kompon masuk perangkap laaaa...umporno bengapppp

Salam Bro..

Aku rasa kalau kita pi jumpa Bomoh Taib untuk belajar guna sixth sense tu.. bukannya dia ajar kita pasal sixth sense tu.. tapi dia kunci otak kita pulak..ha..ha..ha..

PornoKR ni pun satu.... anwar tu... bwk mai la tunjuk jam hang tu... bukti kan yg ajijah tu ader simpan jam tu.... pergh.. sure kena bomoh ajijah ni... lagi satu... anwar.. kau saman semua yg fitnah kau.... ader brani???? heheheheh.....

saman jgn tak saman....

mari tengok..siapa yang kena!!!
auta nuar ke auta eskay...semua konspirasi heheheh!
yang tak de konspirasi ini dia!
polis anto surat pendaftaran/pembeli:no siri jam tu. makna memang ada jam omega tu eskay buat bukti jam tu dipakai nuar. betul?
tentu juga polis periksa dna yang mungkin ada dijam tu.mestilah gitu betul tak?
nuar mesti tak bagi sample dna tu(melanggar hak asasi) sama macam kes tuduhan sefoi. Betul kan?

eh macaner nko kater gitu gini..agak2 main tembak jer. aku pun nak tembak 2x ni. Aku(aku bukan eskay) belikan jam tu sebab duit banyak dan member satu geng.aku simpan suratnyer..apahal? nuar tu bukan kira sangat bab2 ni..! atau..aku rasa kenyataan polis tu disalah tafsir sebagai surat/kad pendaftaran wal hal hanya lah meminta mengesahkan pemilik jam bersiri pendaftaran tersebut.

bab nuar ni kronik. aku ingat dah rm juta kot dan ribu2 jam abis bab dia ni. kita tengok momentum nuar membiolkan ramai orang lepas pilihanraya serawak.

http://www.mediafire.com/?s01n08bbp3li7k9

saya beli satu unit kamera video sony... kamera video saya rosak... saya call sevis centre kat p.pinang... dia tanya saya nombor siri kamera video saya... lepas saya bagitau nombor siri dia mintak nombor telefon saya... dua jam pas tu dia call balik saya bagitaw dan mengesahkan butir2 pribadi saya termasuk nombor mycard dan sebagainya.. bayangkan .. zaman sekarang dengan teknologi dan it semua boleh dikesan dalam beberapa jam sahaja.. ni.. jam omega yang beberapa orang saja mampu beli .... seminggu x dapat jawapan lagi ker??? tak ke rpelik?

source: http://milosuam.blogspot.com/2011/04/jam-omega-sebenarnya-milik-dato-t.html#ixzz1JLMugEqr
__________________________________________________________________

polis tu kata 'kad pendaftaran jam'. itu isunya..tarak tau baca ka? bukan nombor siri. kalau cakap hantar nombor siri..xjadi isu la..semua jam berrjenama ada' certificate of aunthencity"...adaka orang bawak cert tu kehulu ke hilir? nak proof kat org tu bukan jam petaling street? bawak IC je cukup la..IC jam pn nak selit dlam dompet gak ke? hahahaha...jap lagi polis dah terkantoi. polis cakap hantar nombor siri la pulak. dah bercelaru dah statement masing2..tungggguuuuu

YANG PASTI ANWAR TAK TAKUT BINI MACAM NAJIB....TAKUT BINI WOOOOO......SKALI BIK MAMA BG ARAHAN TERUS NAJIB KATA BAIK MAMA.....ARAHAN DITERIMA.....

umno babi ni saja nak sibukan anuar, supaya keja anuar banyak yg terbenkalai,,umno ni pati politik babi yg bertopengkan melayu,,ada setuju,hinanya org umno ni macam anjing kurap,,,haram jadah,,babi tungal, bewok pasir dan bodo dok oh lalu,,,

apa ada pada jam .klau btul jam itu anuar yg punya apa masaalahnya . dulu askey baik dg anuar sudah tentu blh msuk rmh anuar smpai dpur mungkin tukang cebuk bla anuar berak.bagai mana jika dkatankn jam itu di remba.. sebelum vidio itu ditayangkn.vidio tu bkin mkin 70an psal tu tk kla. dt T bnyk tngk vidio lucah jmpa satu yg mirib anuar.jdi utk bukti rembat satu jm anuar utk bukti.tk pyah umpil/kopik ambil sja tmpa was2.siap dg grnty cad sekali .HDi

adui aku pun dah frust bayangkan la peneroka felda pun dah ditayang video nie oleh puak puak umno.........sehingga pakcik makcik yg karat umno bersetuju pelakon tu anuar.......nampak sgt dah tada modal dah umno nie...........heheheh apa kata kita bongkarkan sapa tyuan empunya yg bernama laut china selatan ........best juga sebab dia nie pro umnogok...........

Surat terbuka Ketua Jabatan Sisasatan Jenayah(KJSJ) Kuala Lumpur,
SAC II G/5776(Retired) kepada ketua polis negara.

http://melayubolehebat.blogspot.com/2011/04/video-lucahsurat-terbuka-kepada-ketua.html

Tanpa Nama berkata...
PornoKR ni pun satu.... anwar tu... bwk mai la tunjuk jam hang tu... bukti kan yg ajijah tu ader simpan jam tu.... pergh.. sure kena bomoh ajijah ni... lagi satu... anwar.. kau saman semua yg fitnah kau.... ader brani???? heheheheh.....



hanya sibodoh saja suruh anwar saman. byk keje lain anwar nk buat dpd melayan golongan gila lucah umno.

hanya sibangang saja yg tak sudah2 minta jam omega. kebulur jam pulak dah. kita curi spender najib yg basah, letak kat rumah pelacur..tuduh najib tunjukkan spender dia. kalau tkde sah najib main pelacur..tak ke bodoh mcm ni.

hnya org bodoh saja tunjuk bahan bukti kt org awam macam kau lut cna selatan bodoh tongok

kalau la dato t cakap anwar suruh dia basuh konek anwar, geng2 pencacai, wartawan2 ngok nak mintak tengok konek anwar jugak ker? isyyy...biaq betol...apa2pun, aku respek nagan anwar...orang suruh sumpah la,bagi dna la,tunjuk jam la...semua dia buat dekkkk jerrr....kesian kat pencacai2 menyalak2 mintak semua tu...

renung & fikirkan

Trilogi Video seks & Jam Omega

1. Video seks dikeluarkan oleh Dato' T adalah sebelum DUN Sarawak dibubarkan
2. Video disahkan tulen tapi bukan pelakon yang tulen adalah sebelum penamaan calon
3. Pemilik jam omega akan diketahui dalam minggu ni.Bila?malam jumaat sebelum hari mengundi?

so motifnya sudah jelas.

hai. tampa nama 13 apr 2.29am.kau ingt yg bgi knyataan tu prebat cabuk ke.kalau btulah yg dimaksudkn no.siri. itu pasalh aku psan dg anak2 aku jangn jadi polis bila dh bosa nanti .

maybe pasni datuk T tunjuk resit anwar beli kondom lak. hahaha..

vidio ni akn brlarutan hnga PRU13 n pelakun nya akn dumumkn selepas PRU13.grenty.pasal itu lh kta kna ubh dribn ke PR supaya sgala sistem keadilan kita dapat di pungstrakturan semula supaya adil ,cekap,telus ,jngan mcam skrg bersekonkol.cth isunya pelakun tp bgi jwb filam nya tulin org tk nk thu pun flm nya tulin k tidak org tk nk tngok pun.tp org nk thu siapa.skrg sbuk dg jam pula .apa ni.

Ini memang hal politik... ada baiknya kita tunggu pendedahan lain supaya tidak keliru...Sebenarnya kes apa? siapa report polis? boleh ke kita guna video untuk kes2 zina? Boleh kita mengedar Video lucah? Boleh ke kita simpan video lucah? Moral the story... semua wayang dan kencing je...Bak kata entah siapa, Jangan berumah ditepi pantai kalau takut di lambung ombak .... jangan main politik kalau takut kena tomahan..

orang umno ni memang bongok...isu jam x relevan dengan video seks ni...dalam video seks ni ada ke nampak jam? ada ke nampak orang yang dikatakan DSAi pakai jam tuh masa berzina macam kes ariel peter porn?..oarng bongok aje percaya citer2 karut macam ni....jam itu x wujud dalam video..macam mana boleh jadi barang kes? jadi kes pasal datuk t yang buat cerita kononya pelacur cina tuh ambik jam tangan senyap2..dengan cerita dato t macam ni terus polis jadikan bahan bukti? kenapa pelacur tuh x ambik ic terus...kan senang

souls

aku dapat imagine cybertrooperbongok umno ni macam mana. budak2 bodoh yang men belasah jawab je ikut suka suki diorang.. template diberi oleh bos umno yang sama bodoh dengan diorang.. dah terang lagi suluh isu ni bodoh dan jerat diri sendri. lagi taknak ngaku jugak.. macam ko suh lembu speaking..

puak2 umno ni memang bodoh,bahalul,tongok.brpa kli ustad nk ckap aib org jngn d hebahkn.dosa,kna mta ampun dg org yg d fitnah tu.klau tidak neraka balasanya.

tak pasal2 jam omega popular kan. mesti sale naik. eskay tokeh jam omega ke hah? stategi bisnes.

selepas ni jam omega akan buat iklan, pelakun lelaki iklan itu MIRIP ESKAAYYYY hahahahahha

16 sept - tipu, DNA -tak mau kasi, Saya tak dak harta cuma rumah kat Damansara ja..-tipu, dan mcm2 tipu...kenapa masih lagi percaya pada dia?..

cuba hangpa buka tengok blog mykmu

pembetulan tuan2/puan...kad pendaftaran jam tu maknanya kad kosong yg perlu diisi particularnya oleh orang lain sebelum disemak oleh wakil jualan jam tersebut.
kendian akan diteliti semua kandungannya spt no siri, owner dsb.
sblm diketahui siapa pemilik asalnya.tk.

jeng-jeng macamana sekarang...kalut la hang pa kali ni

kaya la diorang nih, pakai jam omega mahal2.. kita rakyat nih nk makan pun susah, diorang ni wat kecoh2 tp masing2 kaya-raya.. kita pengikut2 ye je bersemangat, tp still cmni lg.

Apasal cari kat portal bernama takde pun artikel ni.... biar betik...

tok sah la dok bising2 kat sini.. baik hangpa pi buat keja cari rezeki halal... kita yg dok jauh2 ni observe je, pastu doa lepas solat mintak Allah tunjuk kebenaran.... Insya Allah kebenaran akan berpihak kepada DSAI sekiranya benar beliau di fitnah... Dok caci maki tambah dosa ja...

-UluBanat-

to tanpa nama 12:49 PM
16 sept - tipu? 16 sept sebenar akan jd kenyataan klu umno ikut perlembagaan. klu tipu, knapa tiba2 umno byk 'lari' ahli perlimen umno time hampir tarikh 16 sept? takut ahli perlimen lompat pada 16 sept? byk yang berlaku yang umno wat krana takut 16 jd keyataan, aku pun dah lupa benda2 lain. nk tau kebenaran. cari la sendiri

DNA -tak mau kasi? kes pertama dulu anwar dah bagi DNA, data DNA anwar dah da pada polis n doktor. jd wat pa nk bagi lg? nk reka bukti ka? semua penykong anwar tau pasal ni, cuma org umno/bn xtau/bodoh cz percaya tv.

Saya tak dak harta cuma rumah kat Damansara ja? anwar pernah cabar dia disiasa klu da dakwaan dia da hrta juta2. lain la mahathir tu, da badan antarabangsa siasat masa zaman mahathir jd pm, berbilion2 ilang. mana p? masuk poket mahathir ka?

kalu datok eskay yg punya mengapa wan azizah ngaku dia yg simpan,,,malah mengapa mengelabah ketika wartawan tanya,,,,,,klu ada tunjuk aja habis cerita,,,,tulisan ini bukan bikan org yg kantoi tapi lu sendiri yg buat terkatoi,,,,,tak lojik akai,,,

source: http://milosuam.blogspot.com/2011/04/jam-omega-sebenarnya-milik-dato-t.html#ixzz1JPAgB2WP

woi apa ke bodoh sgt hang ni..ta paham cerita duk diam diam la bodohhh wey!!!

datuk T tu nak tipu sebab tu ada kad pendaftaran jam sekali..bodoh nye datuk T sama bodo mcm hang jugak

anwar akan kata dia beli jam omega murah2, takde kad pengenalan pun, dia bukan mcm khir anak hantu toyol yg dpt hadiah jam RM150 000

kantoi lagi pengarah2 video lucah eskay dan rogolhim.

mana ade penipu boleh lepas. semua akan kantoi.

apa kata pemilik jam omega buat persatuan sokong anwar dan menentang puak lucah kerana menghina jam omega? hihihihihihih

dah dapat sapa punya jam tangan tersebut,
-dalam jubur siful ada banyak air mani termasuk siful punya,dan ramai lagi
-jumpa najib sebelum kena liwat,nak minta bisiswa,tapi dah berhenti belajar,tak mampu belajar sebab bengap,
-tahan berak 2 hari,tak sembahyang jumaat pulak tu,sembahyang tapi tak mandi wajib
-jumpa sepender kat umah awek dia pulak tu,
-cuma cerita kan lagi puakpuak umno tentang jubor kit,
-puak umno ne suka bab sumpah sumpah
-habis satu penjara kat malaysia nak bersumpahhh semua banduan lepas

jubur siful tak menjadi simpanan tetap puak umno/

apalah hang pa ni merapu-meraban ntah apa2 gila agaknya...hang pa kena terima kenyataan bahawa itu adalah hakikat sebenarnya.

ada sapa2 tau exactly tak jam omega series mana yg anwar pakai.

gua nak beli la walaupun tak ori.

sebagai tanda sokongan dan membela anwar.

jam tu akan ingatkan gua betapa anwar adalah pemimpin hebat menentang kezaliman firaun umno

hei puak2 bodoh,setiap jam yang berjenama ada no siri dibelakang atau ditepi body jam.bila check kat pengeluar jam dia tahulah dimana jam itu dijual dan bila check kat kedai jam dia tahu jual kat sapa.bodoh

artikel ni adalah palsu.... tiada di bernama....noted....

PornoKR.... aduh... bodoh bangang la korang ni.... bontot dh jolok pun korang nak gak dia memimpin.... mmg babi sial la PornoKR.... dia menyalak mcm anjing tersepit bila wartawan soal... hey... kau tu.. muka kotor... jijik aku tgk....klu dh sangap tu.. pi la bantai bini.. tak pun pencacai kau tu.. sanggup jer nak huluq punggung kat kau... aper lagi.. jolok lah....

betul.... aib mesti org kita xbleh bkak xtentu pasal, xkira la porno or altantuya ke, xbleh diheboh2 kan klu xjelas,

16 sept - tipu, DNA -tak mau kasi, Saya tak dak harta cuma rumah kat Damansara ja..-tipu, dan mcm2 tipu...kenapa masih lagi percaya pada dia?..

Dah kene tipu bodoh bulat2 pon masih percaya...Apalah korang dah makan nihh!!!..kalau dah dapat perintah mmg lagi best dia tipu..semua korang percaya punya....Ntah lerr...harap2 sedar ler sblm terlambat...

samad
apa nk susah.anwar datok t saja yg tahu perkara ni.apa kita nk susah.tggu je lah

tunggu jelahhh al juburi. sepandai2 tupai melompat haha dapat jgak ahernye. kiamat malaysia kalo al juburi jdik pm. sanggup aku tuka ic indonesia haha.

aku sokong yg korang kate. al juburi dah ade bini ayu cantik nk lagi nyontot bontot laki. ape punya manusia daaaa... patutu la muka gelap se macam jek..

kalo bukan rakyat yg buka aib al juburi, sape lg yg nak buka? bini dia? mane berani cakap lah yg btul wpun pahit..aku takut bila al juburi jdik pm, abis rakyat di sontot nye.. suke ati dia la nk sape..nk ke mcm tu?kalo msia di tadbir kaki temberang, abis lah kiteee...

mmg goblok pr ni, buat solat hajat konon untuk juburi. kenape la kutuk songkok tinggi, ingat berketayap putih bagus sangat, nam pak baik tp ati busuk. dah terang2 juburi ade kes 1998 pn masih x percya. tengok kwn2 dlm PR ramai yg dah klua PR. Xnampak lg ke?tepuk dada tanyalah iman...


EmoticonEmoticon