Kempen politik samseng Pakatan Rakyat di Sarawak

Kali ni gua nak tunjukkan bukti-bukti bergambar yang menunjukkan kepada kita betapa Pakatan Rakyat ini adalah satu gabungan parti-parti samseng PAS, KEADILAN dan DAP. Mereka kata memperjuangkan demokrasi, adil, baik dan mendahulukan rakyat tapi masa berkempen, parti-parti lawan dihalau tak bagi berkempen di Sarawak.

Lu orang tengoklah sendiri betapa jahatnya Pakatan Rakyat. Bila berkempen tak pernahnya nak berkempen betul-betul. Tak pernah nak berkempen cara adil, tapi melaung-laungkan keadilan.











RentaP© "Pakatan Rakyat ni memang Parti jahat! Kepada rakyat Sarawak besok jangan lupa pangkah parti jahat ini!"

Post a Comment

17 Comments

  1. Pangkah papa jahat tau..

    ReplyDelete
  2. hahahaha... memng parti pembangkang parti jahat..
    tp x de la jahat cm BN 2..
    stakat berlawan gune tiket BN buleh laaa...cube pakai parti UMNO ..
    cube test kite tengok...awal2 lagi da kene masuk longkang...

    ReplyDelete
  3. tapi yang sebenar paling jahat adalah org umno tak payah nak kencing laaaa budak kecik pun tau umno nie samseng

    ReplyDelete
  4. Hahaa..lawak2...Memang kalau tengok di semua media BN(TV1, TV2, TV3, TV7, TV8, TV9 dll)semua kutuk dan hentam parti pembangkang yg jahat ni. Malah kalaulah semua media dlm dunia ini BN yg pegang pasti semuanya kata parti pembangkang jahat dan samseng...heheeh

    ReplyDelete
  5. apa ada kat kg diaorg kan yg tak bagi masuk tu.

    mesti ade benda nk sorok tu..

    dh tu kampung dia org tu kan..haprak sungguhkan
    selekeh

    signboard pun murah buat sendiri

    ReplyDelete
  6. Nasib baik lah ada parti samseng ni iaitu PR kalau tak ada habis negara ni kena jual dek puak parti "baik" tu ha hah ah

    ReplyDelete
  7. org samseng ni otak diorg bebal skit brbnding org normal

    ReplyDelete
  8. kalau macamtu halau semua orang BN kat kelate hahaha

    ReplyDelete
  9. Tak payah masuk pun tak apa...esok masuk bilik mengundi sudah cukup...

    ReplyDelete
  10. Cilako ... Cilako ... Cilako !!!!!

    ReplyDelete
  11. bebal merangkap bangag+bengap...huhuhu...

    ReplyDelete
  12. tak palh dia tk bgi msuk kampg dia ,besok kita keluar prgi pusat ngundi kita pangkah PR; DIA tk bgi msuk kampung nya psal kmpungnya sudh maju mcam kt melaka.

    ReplyDelete
  13. Sangat praktikal bahawa perjuangan perlu bertunjangkan Aqidah . Tanpa Aqidah perjuangan , ianya serapuh BISKUT MARIE ....huhu

    ReplyDelete
  14. Mudah mudahan PR menang besar esok Insyaallah, sekurangnya mendapat 30 kerusi sudah mencukupi untuk menubuhkan kerajaan dan dibantu kerusi bebas dan SNAP

    ReplyDelete
  15. kalau bn menang siasat asset bos spr

    ReplyDelete
  16. Laut China Selatan17 April 2011 at 00:38

    bukan samseng,dah memang orang kampung tu yang taknak terima,apa bukti kau samseng yang letak banner2 tu semua?aku hari2 tengok banner tu biasa je,dah memang orang sini taknak terima PR,lagi2 pas,keputusan dah keluarkan?ko dah tengok sendiri kan?haa

    ReplyDelete
  17. aku kesian kt orang sarawak yg diperbodohkan BN selama lebih 50 tahun.. hui hui.

    ReplyDelete