Thursday

Pelacur cina dalam video seks, rupanya pelajar kolej swasta!


Akhirnya pembohongan Datuk T (Sebut datuk tipu) terbongkar. Sebelum ni Datuk T kata dia ada di dalam video seks lelaki mirip Anwar Ibrahim yang kononnya dirakam di sebuah hotel di ibu negara. Tapi hari ini pelacur di dalam video itu mengesahkan bahawa Datuk T memang sah Datuk Tipu, kerana video itu sebenarnya dirakamkan di sebuah kondominium di pinggir bandar [MyMetro]

Wanita tu juga adalah seorang pelajar kolej swasta di ibu negara berusia 26 tahun yang juga seorang warga cina.



Kita tunggu cerita seterusnya, kita tengok apa lagi Datuk T nak pusing. Kita nak dengar apa dia nak jawab? Macam mana dia yang mengaku ada dalam video tapi tak tahu lokasi video itu dirakam di mana? Macam mana kondominium boleh jadi hotel? Kah kah kah bodoh, bodoh, bodoh...

RentaP© "bangang, bangang, bangang!"

93 comments

asal tak panggil aku je belakon heheh kan senang :p

kahkahkah, kantoi bodo je!

selagi bertambah putar..bertambah2 putar sampai pening kepala..wahahahah..siakap senohong..gelama ikan duri..
tapi kalau kenyataan awal dah terserlah kebohongannya..lagi mau boleh percaya ke?jgn cakap dato t tak kenal hotel n kondo..

Email 1 Malaysia!!! penting untuk rakyat malaysia
Jom anti PAS!!!??
koleksi artis seksi dalam majalah mangga

siap kata nk sumpah dpn kaabah bagai.......adehhhhhhhh!!!!!!!

tak kira la kondo ke hotel yang penting pelakon tu.. oh kalau ye betol memang anwar tapi sebab wat kat kondo jadi tak salah la eh??

Sblm tgk dato tipu putar alam lg, kite tgk dlu apa plk puak2 pcacai setia nk ckp kli ni, b4 depa btaubat then mntk maaf ngn DSAI krn bsubahat dgn ftnh.tu pn mn yg pcy ngn jnji2 Allah la.yg xtkt Allah,xknl Allah tu xleh ckp pe la..ckp pe pn xguna gak..

Tu la Datuk TAIK..Nak menipu..tapi tak nak berpakat..Pastu siap nak bersumpah lagi.Orang dulu-dulu ada cakap, jangan dok bersumpah,nanti dimakan sumpah..Dh la rupa 3 ekoq tu macam sumpah-sumpah..Karang 1MALAYSIA pakat dok sumpah seranah Datuk TAIK kucing..

sapa dato T nie???

Sekor pcacai tegar dh mnyalak.:) pakcik, klu ada sorg kwn tu suka sembang xtumbang, tp 1 ari kntoi yg dia mnipu, pakcik rs leh cya x cite2 dia yg sblm ni tu? 1 je yg kita kne igt, org yg pndai mnipu ni akn ttp & sllu mnipu wlupn dlm pkra kcil cz dia pndi mnipu. dhla pkcik..xyhla tumpang skaki cri dosa ngn pfitnah k? dosa yg duk ada tu pn xlrt dh nk tggung kt akhrt nnt..ke pkck xpcy ngn akhrt ni?:p

ha ha ha Datuk Taik bangang

Yang penting sudah terbukti bahawa Dato T (eskay, tamby,s) ini seorang PENIPU BESAR dan seorang PEMFITNAH BESAR. Kita tunggu dan lihat. Mereka ini juga sudah senyap sahaja mengenai penubuhan suruhanjaya Diraja, dulu beria-ia cakap DS Anwar takut penubuhan Suruhanjaya Diraja ini, selepas DS Anwar bagi greenlight senyap pula ya. Memang dasar putar belit UMporNO/Barisan NajisB ini.

-Dr. Latif-

semoga Allah memberi wajaran yang setimpal kepada mereka-mereka yang zalim sesama hamba... tak sadar diri... hamba sama hamba pun nak khianat...next of kin to setan tul...

i bet it's another way of playing this game..kalau x dpt nak kata itu sah pemimpin kanan PKR sbb xde rakaman cctv hotel, so diorang kata lokasi kt private condo..then bila polis siasat mula la jumpa DNA prove ..which then lead to prove kata mmg pemimpin tuh terlibat jugak..isn't that it's how the same game happen last few years ago...hai la malaysia..lagi x hancur negara nih, lagi tuh la this game will continue..

-mazli-

itu mngkn ksilpan teknikal..yg pntg pelakonnya kalau btul... mcmana?? mngkin korang xkisah kut...
lg satu aku pn bkn sokong bn sngt tp kalau pakatan menang..bg aku senario pemerintahannya akan sama mcmana kt penang, slngor dn perak dulu..sape mmind nye?? adakh pasti keadilan akn tercapai dn islam akan tertegak dn terpelihara.......

Dalam ramai2 saksi termasuk dari kalangan wartawan yang dipanggil oleh Datuk T untuk tonton video tu, takde pulak yang mengaku tu DSAI setakat ni. Yang menafikan adalah. Tapi macam biasa, pencacai2 UMNO yang tak tgk langsung video tu tetap tuduh DSAI..maklumlah, sudah ditakdirkan jadi manusia bodoh!!!

wahahahaha lauk dato T..

@www.zyngapokerhack2.tk

salam tuan rumah,

banyak persoalan yang belum terungkai.
Pelakon perempuan = Dah tau
Pelakon lelaki = ?
Lokasi = dah tahu
Dalang yang merakam = ?

kita tunggu jer laporan dari pihak polis

bahalol tolol mangkuk hayun piring terbang

Lagi sorang pencacai UMporNO bengong, kesilapan teknikal katanya!!..ni sama kes fitnah liwat thn 1998 dulu..pendakwaraya kata tersilap taip tarikh, yang kelakarnya tersilap taip 2 kali pulak tu.. yang fitnah kali ni kesilapan teknikal pulak ye...apa yang teknikalnya, hotel ngan kondo tak kenal ke??..lagi satu apa maksud kalau PR menang, pemerintahannya akan sama macam di negeri yang PR perintah...teruk ke PR tadbir??..yang kata teruk sapa lagi kalau bukan media-media pengampu UMporNO!!!..

aku pelik..........da dpt siasat bdk pompuan tu,mstila da dpt tau sape pelakon lelaki tu!x'n tu pon ambik ms lm nk dedahkan????lol!

hahahaaaa tungguuuuu...tu la ramai sgt nk jd polis...

salam 1malaysia
ingin saya katakan bahawa isu seks ini tidak perlu diperbesar2kan. lebih baik kita tunaikan kewajiban kita,solat 5 waktu.

Heheheheh kantoi2..

Jgn tunggu la siapa pelakon lelaki dlm vid tu,biar rakyat yg buat andaian sendiri, kalau bagitau kan tak pasal2 jerat leher sendiri

pencacai umporno,

kalo dah terkantoi mulalah reka alasan macam2 yg tak logik..
lagi pulak, suruh org solat..hehehe..lawak..
takpe, jom solat sesama, semoga doa aku leh tolong meringan dosa fitnah korang...

*semoga Allah s.w.t melindungi hambaNya yang teraniaya*

"Kesilapan Teknikal" = Konspirasi+lakonan!!

apa lawaknya solat?
nampak sangat puak2 pas xpernah mengerjakan solat

kesilapan teknikal??????

haha

Whahahhahahahahahahahahahhaha

WAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

BODOHNYA KAUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

salam 1malaysia
ingin saya katakan bahawa isu seks ini tidak perlu diperbesar2kan. lebih baik kita tunaikan kewajiban kita,solat 5 waktu.

-----------------------------------------

KAU SOLAT KAN?
KAU TAHU TAK MAKSUD ALFATIHAH?
DAH JANGAN KOMEN KAT SINI, PEGI CARI MAKSUD
SURAH ALFATIHAH DULU.
PALING TIDAK PUN, KAU CARI MAKSUD INI :
IHDI NASH SHIRA TOL MUSTAQIM.

JANGAN SOLAT MACAM ORANG SEKULAR SOLAT.

nak analisis guna keupayaan teknologi kepala taik apa lagi sampai ke luar negeri nak tau sape pelaku dlm video tu, kan dh dpt pelacur tu x kan pelacur tu x kenal sape main dgn dia. bodo piang betul lah. lagi mao pusing2 kasi pening.

Dr. Ismadi

aku suka dgn isu kesilapan teknikal ni....byk kes2 jenayah gagal kt mhkamah sbb isu teknikal...tk kan tk belajar2 lagi psal isu teknikal ni...renung2kan lah...free2 je penjenayah lepas

nak analisis guna keupayaan teknologi kepala taik apa lagi sampai ke luar negeri nak tau sape pelaku dlm video tu, kan dh dpt pelacur tu x kan pelacur tu x kenal sape main dgn dia. bodo piang betul lah. lagi mao pusing2 kasi pening.

------------

jgn la hangin dr...dari apa yg aku kenal dr2 ni jrng yg hangin....siasatan perlu dibuat sec menyeluruh...dri semua aspek...cth mcm kes lelaki almari...belum dpt tau hjg pngkal psl kes tu tk psl2 bebas coz saksi utama tk dapat dicari....

disebabkan video ini, ramai ahli pas kerap melancap. isu ini mmg tidak patut diperbesarkan

haha...maksud surah al-fatihah ko nk tye??
tunjukkan kami jln yg lurus...tu mksud dy...yg ayt ko tye....

abis la trio t tuh....bwahahahaha....dh mkn diri sendiri daa...fitnah lg...

ini menunjukkan zulkifli nordin jugak dh buat salah dengan anwar..hahahaha..pepandai je kondem org tanpa usul preksa haha..go to hell nordin!

disebabkan video ini, ramai ahli pas kerap melancap. isu ini mmg tidak patut diperbesarkan

-------------------------

seriusly aku tau kau melancap masa tengok video cua soi lek ituari kan?

alaaa mengaku aje laa...

fitnah video ini melibatkan negara kepimpinan umporno dan modal yang besar. sekarang nasib umporno terletak kepada kertas siasatan yg disuruh pinda oleh peguam negara konspirasi petail.

tidak akan mereka membiarkan fitnah ini berakhir dengan ANWAR BUKAN LELAKI VIDEO SEX. fitnah dan mungkar telah dimulakan, api neraka sedang dipanaskan. mana mungkin semua konspirator itu berundur.

pantang tok nenek iblis dan syaitan undur dari perjuangan fitnah.

bagi rakyat kes ini semakin menarik dan makin lama makin terbongkar kerja2 dajjal melayu umporno.

penyokong umporno adalah umat yg sia2 kerana menyokong fitnah ini. apa mereka dapat ?

hahaha.. semakin menarikk cerita ni.. kita tungguuuu. huhu

Datuk Taik tak kenal antara hotel dengan kondo? Issshhh.....! Datuk UMPORNO low class betul laaa.....! Kondom tau kutttt.....!

lawak betoi. mesti umngok spin2 punya.. ada ka alasan dia kalu kondo ngan hotel tak salah ke.. bebal tol korang ni.. dah terang2 dah statement mangkuk tiga orang tu penipu.. pusing sana pusing sini..
apa cerita.. macam ko la.. umngok. ko kata ko melancap kat umah, kendian pancut ke dinding.. kedian. dapat dibuktikan ko punya batang tu tak dapat bangun pun.. lembek je.. wakakakak..

mcm cerita sinetron pulak.

aku rasa last2 mesti Najib, Anwar dan Nik Aziz akan berpeluk. diorang akan bincang, mcmana nak tegakkan syiar Islam agar Msia akan jadi lebih maju mengikut al-quran dan sunnah agar konsep 1Msia lebih berkesan dan Msia bebas 110% dari cengkaman rasuah, dari Jerung hingga bilis.

pergh..bab cari pelakon blue cepat je polis ni..suh cari lelaki kucing susah betul nak jumpa..mangkuk!

bukan tak jumpa pelakon seks tu tapi tunggu skrip selanjutnya dari peguam negara hehehehehe

dah desperate sgt nk mjatuhkan org....isu paling hina yg dpilih! adohai, yg terang2 wat maksiat leh pulak jd presiden skrg....oh malaysia ku.....

Yang penting siapa pelakunya,kalau cina doll dah ditemui YANG JANTANNYA SIAPA DAN DIMANA?Itu yang rakyat nak tau...jumlah bayaran cina doll tu pun orang tak peduli. Jantannya SIAPA?

knpa polis tk tnye trus plcur tu btul ke anwar yg main ngan dia..kan senang buat kawat cam trus..

polis bebal la

erm..ri tu konon2nye kate video di rakam di thai..tp menurut c perempuan..tempat kejadian di pinggir kota...

polis nk buat keje kena tunggu apa kata umporno.....bila lagi polis nk bermaruah haaa?

kan aku dah ckp isu nih dah lapuk..nk gune skill taun 98 ler 2..kekeke ape ke bangang dorg nih???ermm mula2 ckp kt hotel..rupa2 kt kondon..tubuh suruhanjaya utk siasat..p siasat skali lg "eh!slap kt kondo 2 i ngan owg len plak" kta pelacur tersebut..hahaha semua depa conquer beb..tubuh la metang ape pon ttp sama..

silap aribulan pelacur tu pon polis gak...hahahhahaha

pas ni pelacur tu akan disiasat polis.
then polis tanya siapa lelaki tu.
then dgn senang hati tp mengigil pelacur tu
cakap MEMANG ANWAR LELAKI TU!

wah maka konon anwar tkleh nk nafi lagi. semua umporno hebahkan anwar jgn cuba berdalih.

tapi ingat.....perempuan tu bkn saja kafir tp kalau mengaku islam pun(utk kes ni) dia tetap fasik........pengakuan dia takleh pakai.

pehhhhh.... klo setakat nk samakan muka banyak la weiii... muka aku pun dah 4 org ckp sama ngan awek diorang la, sama ngan kakak diorang la, adik diorang la.. hahahaha...... 1 Malaysia maju dgn politik lucah BN!!!

Sekor pcacai tegar dh mnyalak.:) pakcik, klu ada sorg kwn tu suka sembang xtumbang, tp 1 ari kntoi yg dia mnipu, pakcik rs leh cya x cite2 dia yg sblm ni tu? 1 je yg kita kne igt, org yg pndai mnipu ni akn ttp & sllu mnipu wlupn dlm pkra kcil cz dia pndi mnipu. dhla pkcik..xyhla tumpang skaki cri dosa ngn pfitnah k? dosa yg duk ada tu pn xlrt dh nk tggung kt akhrt nnt..ke pkck xpcy ngn akhrt ni?:p

Anwar sudah byk tipu..knp masih jugak mau percaya??..Konfius pulok aku,,

PENING KEPALA MAIN NG PUAK2 BN-BABI NEGARA NIE.
UTUSAN PN BAWAK KUAR JE BERITA XKIRA LA PELACUR CINA KE, BUDAK KOLEJ KE, UTUSAN N BERITA HARIAN TULIS JER..AKU KALAU ADA UTUSAN ATAU BERITA HARIAN DEPAN AKU NG ANJING DAN BABI,AKU RELA PEGANG BABI LAGI.

Tapi kan da kuar akhbar yg dorang da anta video tu ke korea...and dorang kata tu memang sah DSAI..penim la..mcm2 yg dorang usahakan..hurmm..

pasni mesti la lebih ramai yg percaya ngn UMNO tu kan??hurmm..

BERITA HARIAN = BABI HARAM
FITNAH BODOH NAK MAMPUS.DAH PUTAR ALAM DAH.AKU YAKIN RAKYAT DAH MELUAT DAH NG TAKTIK POLIS N BE END HARAM KT NEGARA NIE

Korang semua lagi bodoh...lokasi tu wartawan metro menamakan dengan kondominium, ada wartawan kata service apartment..ada juga sebut hotel..lain kali kalau nak analisis guna akal jangan guna kepala lutut korang..yang penting siapa pelaku video...polis dah kata Datuk T akan didakwa dan mereka dah bagi kenyataan akan berhadapan dengan sebarang tindakan...so apa pula kenyataan balas Nuwar Juburi apabila pihak penganalisis di korea membuktikan lelaki di dalam video, yang menutuh si china doll ni adalah dia...??

Di akhir zaman manusia semakin taksub..Nuwar Juburi bukan maksum...so kebarangkalian beliau diuji dan akhirnya tewas adalah tinggi sebab tarafnya hanyalah manusia biasa seperti kita...walhal ada yang lebih hebat imannya dari beliau turut tewas dalam ujian yang diberi Allah...apakah Nuwar Berahim ini maksum??salafussoleh??Siapa yang memperaku bahawa beliau layak digelar pejuang islam??

hahhaha..puak2 pencacai anuu war,,jgn wat memain2...1 perkataan diorg leh wat spin..ni belajr ngn tok guru depala...anu warr..hehehehe..dato t xpernah sebut pun pasal lokasi tu kt umum..kelakarla.geng taksuban anuwar ni..lg bangang penulis blog ni..hahaha

asyik spin perkataan la apala...fokus kepada fakta video daaaaa....fokus kepada pelaku...skrg polis dah reveal identiti pelaku video seks...pembangkang bila lagi nak dedah individu mirip JUBURI tu??

Eskay memang kelam kabut. Mula2 dia sendiri buat lawak bila kita kamilah Datuk T, trio, 3 stooges. Lepas tu dia sendiri mengaku "I know. I was there". Memang bengap, bangang, bahlol

tang telinga tak sama..telinga dlm video tu telinga capang

tanpa nama 9.43pm ,9.46pm, 9.49pm, 9.52pm
gua rasa lu org yg sama, cuma tulis lain masa je,
tahniah sebb menyokong DT teruskan usaha lu, gua tau lu tkt kehilangan DT maklumla nnti lu nak pakai china doll ssh plak nak cr sbb bapak ayam yg lu puja2 tu bakal msuk jel,

Maaf saya mahu terangkan sedikit. Pada pandangan saya polis tidak bebal dalam kes ini. Saya berpendapat polis sudah sedia maklum siapa sebenarnya lelaki di dalam video seks mirip DS Anwar itu. Cuma kertas siasatan mereka perlua melalui peguam negara, siapa tidak kenal Ghani Patail. Seorang peguam negara yang bijak dalam mengubahsuai kertas siasatan.

Polis tidak mahu menjebakkan diri dalam kes sebegini. Kerana setiap laporan siasatan mereka perlu melalui Peguam Negara. Senang cerita, kuasa polis Malaysia adalah TERHAD.

"Sangat kasihan dengan polis Malaysia, kerana 'orang atas' UMporNO Barisan Najib, terpaksa tundukkan diri"

-Dr. LatiF-

http://uncyclopedia.wikia.com/wiki/Najis_Razak

ORANG YANG TERLALU BODOH JE YANG PERCAYA DATUK TOLOL NI...

lagi kesian kat org2 yg percaye citer kencing D tolol ni....

angkara puak2 songkok tinggi senget ni, peristiwa pikul lembek/tilam mungkin akan berulang lagi ha ha ha rasa nok ssuka weh...bodoh sungguh nya buat ko dio..

Dah tau dah jalan cite lepas ni. akan dipaksa pompuan tu wat pengakuan bersama DSAI kalau tak di kena pertuduhan masuk secara haram, melacur diri, seludup dadah dsbnya. atau di letupkan tanpa rekod imigresen (mati katak la).family kat china xde bukti awek ni penah masuk Malaysia. pendek kata DSAI akan diusahakan masuk kandang org salah jugak. tengok laa..skrip lama diulang2. dinasihatkan oleh sapa lg kalau tak APCO si ejen Mssad tu..huhuhu...malang sungguh NEGARA TANAH TUMPAH DARAHKU..

kalau datuk T nak wat agy video, saya nak berlakon gak..hahahaha

Dato T ni nak menjatuhkan maruah sendiri..... sayang sekali mereka yg bergelar Dato buat kerja bodoh....patut tarik gelaran Dato mereka buat mencemar gelaran Dato je...baik jadi Dato anak sekolah..ha ha ha.

DSAI merupakan seorang tokoh yg hebat sebab itulah ramai pemimpin songkok tinggiBN tak senang hati takut DSAI dapat menguasai pemerintahan negara Malaysia yg dikotori UMNO .... olih itu berbagai tohmahan dan tuduhan dilemparkan bg membantut ketokohan politik beliau agar tidak mendapat sokongan rakyat, ... malang sekali rata rata rakyat tidak mudah diperbodohkan UMNO, ramai rakyat yg cedik bolih buat penilaian sendiri..tidak mudah Untuk menjadi manusia hebat, tanpa berbagai cobaan dan dugaan berat mendahuluinya... Bersabar DSAI Tuhan bersamamu.... satu hari nanti DSAI akan menjadi manusia Agung. InsyAllah.

Tanpa Nama berkata...

Dah tau dah jalan cite lepas ni. akan dipaksa pompuan tu wat pengakuan bersama DSAI kalau tak di kena pertuduhan masuk secara haram, melacur diri, seludup dadah dsbnya. atau di letupkan tanpa rekod imigresen (mati katak la).family kat china xde bukti awek ni penah masuk Malaysia. pendek kata DSAI akan diusahakan masuk kandang org salah jugak. tengok laa..skrip lama diulang2. dinasihatkan oleh sapa lg kalau tak APCO si ejen Mssad tu..huhuhu...malang sungguh NEGARA TANAH TUMPAH DARAHKU..
22 April 2011 1:08 AM

betul999999

EEiiii geli la jijik lagi kalo juburi jdik pm, anugerah tuhan ke kalo sifat talam 2 muke juburi ni? BN kene tegakkan kebenaran sebab PR kate ni konspirasi, PR kate la. aku baca buku ttg juburi ni baru tau sape dia sebenar nyee.. TQ DR MAHATHIR kerana sedarkan kami pewaris negara..

kalau benarlah umno ni bukan parti org kapir...senang je...dh jelas isu ni melibatkan hukum islam

sila menghukum mengikut kaedah islam. tk perlu soal lagi vidoe tu korea analisa ke, yahdui analisa ke. semua tu tkleh pakai.

cara islam. bawa 4 org saksi yg tidak fasik. tkde means, buang kes

degil juga, cek lah keislaman masing2


lembu lebih hensem dari umpornografi

maahthir penakut dayus tkmo masuk mahkamah membetulkan negara.

nk masuk mahkamah minta soalan bocor.......lembab punya mamak

Puak pecacai dan barua-barua peliharaan UMPORNO, lu orang punya analisis mengkagumkan le, hebat. Tapi satu je, maafla aku tak boleh pecaya kat korang sebab aku tak kenal korang sape, dan satu lagi aku ni seorang Muslim dan Tuhanku yakni Allah telah mensyariatkan kami yang bertuhankanNYA bahawa tuduhan zina ni kena persaksian oleh empat saksi yang adil, so sorila lu orang punya anlisis tu. Nak tanya pelacur tu? kalu maruah diri dia sendiri pun sanggup dijual apa barang kalu setakat nak mengaku dengan sipolan-sipolan.

Mamu hang

Di akhir zaman manusia semakin taksub..Nuwar Juburi bukan maksum...so kebarangkalian beliau diuji dan akhirnya tewas adalah tinggi sebab tarafnya hanyalah manusia biasa seperti kita...walhal ada yang lebih hebat imannya dari beliau turut tewas dalam ujian yang diberi Allah...apakah Nuwar Berahim ini maksum??salafussoleh??Siapa yang memperaku bahawa beliau layak digelar pejuang islam??
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


ewahhh.. tunjuk hujah agama tapi senget

tkde sapa kata anwar maksum , salafussoleh...

ko ni ckp mcm ustaz umno tapi ko tak jumpa ke

hukum menuduh org zina dan hukum mengadili kes zina.

ko lagi bangang baba membuka iab org, mencari2 bukti utk mensabit org dgn zina.


lembu nk hujah agama kununnnnn (slang madey)

HAH... KAN DAH TERBONGKAR!! TENGOK MUKE PUN MEMANG TAK BLEH CAYE LANGSUNG... CONFORM LAGI LAGI LUAR BIASA!! SAKSIKAN!!

elok gak lawak ni lama sikit...kalau cpt habis nanti tak berapa syok sgt...aku harap jgn lah ending lawak ni dgn adegan datuk t jadi 'alien' pulak...

Ambo sokong apa yang dikatakan olih penemuan luar biasa tu....

KALAU DAH DASAR TAK BETUL...

AKU TENGOK PIHAK POLISPUN BUKAN NAK SIASAT ADAKAH PELAKUNYA ANWAR YG TULIN TETAPI HANYA NAK SIASAT LOKASI DAN KENALPASTI PEREMPUAN CINA YG TERLIBAT DLM VIDEO SEKS TERSEBUT. DAH JELAS LAGI BERSULUH, PASTI ANWAR AKAN DIDAKWA SEBAGAI PELAKU DALAM VIDEO SEKS BERKENAAN.

setiap seorang manusia mempunyai wajah seiras seramai 7 orang di dunia ini..tapi itu kata orang dulu..la nie dah mcm citer mission impossible, boleh tukar2 wajah dlm masa 5 minit jer..suara pun boleh ubah..yang tak boleh ubah gaya jalan sahaja :)kalo kaki tue dah pengkau, pengkau jua!!

DATUK T BODOH.........
haish mcm mane ko bleh dapat DATUK pown aku x tau...
padahal ko nie dh r kaki penipu + bodoh tahap gaban + muke mcm babi = barua UMNO.....
ntah2 ko beli dok gelaran DATUK to kot

dD T ni bkn bodoh tpi pandai n brpengalaman luas dlm bab fitnah n dngki kianat ni aja .tu sbab dia dpt DATOK dri umno ,skrg tmbh lg menipu.n bangang. hotel n kondo pun tk thu.kondum dia thu lh.

Dr-latif - tu yg nak buat kerajaan konon masa 16 september tu tak menipu ke?

Ni kenyataan dari paper mana? prokerajaan ke pro pembangkang? bagi link pls...

-dr latifah-

Tapi maknanya polis dah ade saksi/bukti penting, iaitu salah seorang pelaku dalam video. Kalau dah sampai tunjuk tempat berlaku, maknanya ada kes prima facie. Tindakan Milo Suam post mende ni seolah2 mengiakan bahawa kes tu benar2 ada dan bukan dibuat2, cumanya tempat yang berbeza. Dasat2. Dilema politik melayu~

...Dulu aku amat meminati ketokohan DSAI.. org kata apa aku tetap sokong dia... tapi ada satu ketika aku terfikir... dalam hening...kenapa yea ..orgx yang setia dan sanggup masuk penjara kerana DSAI ..kini secara terbuka melawan DSAI.. aku kenal sangat ke DSAI ni ..sekadar tengok gambar dan dengar video ceramahnya jea.. pasti ada sesuatu yang tak kena kalau semua rakan baik dah jadi musuhnya... entahlah..ada pendapat


EmoticonEmoticon