Saturday

Perhatian! Jaga peti surat rumah anda baik-baik!


Perhatian kepada semua rakyat Malaysia tidak kira bangsa Melayu, Cina, India dan lain-lain. Budaya politik lucah terus diamalkan oleh gerombolan songkok tinggi untuk meraih sokongan rakyat Malaysia agar menyokong Barisan Nasional pada Pilihanraya Umum ke 13 yang akan datang.

Rakyat Malaysia yang mempunyai anak-anak kecil, atau mudahnya anak-anak jagaan di bawah umur, dinasihatkan agar berhati-hati dan berjaga-jaga. Rumah anda mungkin akan menjadi sasaran untuk dikirim dengan kiriman-kiriman komik lucah yang akan merosakkan fikiran anak-anak jagaan anda.

Politik lucah seks dan liwat kini menjadi amalan gerombolan songkok tinggi untuk meraih sokongan rakyat kepada Barisan Nasional. Baru-baru ini mereka sudah mula giat menghantarkan komik-komik lucah ke rumah-rumah sebagai taktik kempen terbaru [MsiaKini].


Jika anda menerima komik-komik dan gambar-gambar lucah di rumah anda, sila laporkan terus kepada pihak berkuasa Polis. Jangan biarkan mereka merosakkan fikiran anak-anak anda dengan bahan-bahan lucah. Tolak politik lucah, tolak politik selak kain!

ReJaM© "Rosak fikiran budak-budak bila orang tua sibuk dengan politik lucah"

31 comments

msti polis bertindak tanpa ragu2..jgn bimbang laporkan aje

Kenapa songkok tinggi ni suka sangat dengan politik lucah ni?
Budak-budak bawah umur pun nak diajar dengan politik seks, liwat pelacur dan macam-macam...
Rosak Negara dapat pemimpin gila mcm ni...

lama dah ni,ko baru tau ke?weh mana kau tahu tu keje orang umno?ada bukti?sila kemukakan bukti siasatan,jangan main tuduh je,entah2 anak anwar sendiri.padan muka

umno suka budak bawah umur

lama dah ni,ko baru tau ke?weh mana kau tahu tu keje orang umno?ada bukti?sila kemukakan bukti siasatan,jangan main tuduh je,entah2 anak anwar sendiri.padan muka

Ni contoh penyokong UMNO yang masih ingat UMNO tu parti baik...
Sudahlah dek, ko kena tipu je dengan UMNO...
Banyak sangat tengok TV3, Utusan Merapu, Berita Hairan...

UMNO ni memang parti jahat, tapi digambarkan sebagai parti baik.

Tengoklah sendiri, komik lucah dijadikan bahan kempen, blog-blog UMNO semua korang boleh baca sendiri memang blog lucah...

Kat TV3 Buletin Utama, asyik ulang-ulang gambar video seks...

to tanpa nama 7.18pm

sapa lg musuh ketat anwar klu bukan umNO. ..so sapa lg nk wat klu bukan umno.

Guru aku bekas imam masjid besar pahang ditukarkan tempat kerja sebab menegur pemimpin yang mengamalkan rasuah. Inilah yang dinamakan UMno. Menghapuskan Ulama secara halus.

lama dah ni,ko baru tau ke?weh mana kau tahu tu keje orang umno?ada bukti?sila kemukakan bukti siasatan,jangan main tuduh je,entah2 anak anwar sendiri.padan muka

source: http://milosuam.blogspot.com/2011/04/perhatian-jaga-peti-surat-rumah-anda.html#ixzz1J1gNCrMb
--------------------------------------------------
real katak komen;
ini sifat sebenar UMNO /BN..
DSAI lebam mata.. sendiri tumbuk....
DSAI video lucah.. DSAI sendiri wat nak publisiti...
Ni komik.. N/Izzah plak dia tuduh...
DaSAR TAK GUNA
-BODOH TAHAP GABAN....

U "MAIN" NO OBJECTION singkatan untuk umprono

UNTUK MAKLUMAN, AKU TELAH PUN MENERINA TIGA KEPING RISALAH YANG DIKIRIMKAN DARI SUNGAI PETANI KEDAH. MELUAT DENGAN CARA POLITIK BN!

cekli@abg chor

kalau bermanfaat utk disebarkan, sila kirim ke email MiLo SuaM
share.milosuam@gmail.com

Menyebarkan BERITA AIB saudaranya yang BENAR
adalah GHIBAH = MEMAKAN BANGKAI saudaranya.

Menyebarkan BERITA AIB saudaranya yang TIDAK BENAR
adalah FITNAH = lebih KEJAM dari PEMBUNUHAN
...
Keduanya adalah BURUK dihadapan Allah...
Maka BENAR atau TIDAK BERITA AIB sauadara kita...
Lebih baik DITUTUP....Agar Allah menutup AIB-AIB kita.

Nampaknya BN sudah mula menjalankan provokasi kepada rakyat Malaysia dengan mengedarkan risalah-risalah ini. Tetapi apa yang saya sudah tawar dengan BN kerana mereka menjalankan provokasi secara lucah. Kerana itu banyak budjet Kerajaan tahun ini digunakan untuk politik.

-Dr. Latif-

Inilah dia apa yg di panggil Transformasi...Melayu yg terkenal dengan peramah, sopan, budi bahasa transform kepada Melayu suka fitnah, rasuah, sombong, keruntuhan moral dan suka seks.

CERAMAH SUPP DI BOULEVARD ;
PENCERAMAH KEDUA: JANGAN PERCAYA CAKAP ORANG SEMENANJUNG SEMUA AUTA NAK RAMPAS KEKAYAAN S'WAK
PENCERAMAH KETIGA; SAYA ORANG SEMENANJUNG.?????
ABIS TU NAK KATA APA?? BUKANKAH KEPURA-PURAAN NAMANYA...

CERAMAH SUPP DI BOULEVARD ;
PENCERAMAH KEDUA: JANGAN PERCAYA CAKAP ORANG SEMENANJUNG SEMUA AUTA NAK RAMPAS KEKAYAAN S'WAK
PENCERAMAH KETIGA; SAYA ORANG SEMENANJUNG.?????
ABIS TU NAK KATA APA?? BUKANKAH KEPURA-PURAAN NAMANYA

-----------------------------------------
PONEN EDEN... MANO SATU BETOL NI JANG??

hebat betul anwar ni.video wt sendiri,,,katun lucah wt sendiri tapi tak kn sebodoh tu hingga tumbok mata sendiri,,,,lu pk la sendiri,,,

CERAMAH SUPP DI BOULEVARD ;
PENCERAMAH KEDUA: JANGAN PERCAYA CAKAP ORANG SEMENANJUNG SEMUA AUTA NAK RAMPAS KEKAYAAN S'WAK
PENCERAMAH KETIGA; SAYA ORANG SEMENANJUNG.?????
ABIS TU NAK KATA APA?? BUKANKAH KEPURA-PURAAN NAMANYA...

-----

Bukankah najib/mooyidin orang semenanjung? Bukankah bn parti dari semenanjung? LOLZ

BILA AKU TGK GAMBAR MAJALAH LUCAH UMPORNO TUE APA DLM KEPALA AKU IALAH ASTRO KENA SAMAN SAPA YG BUAT KOMIK LUCAH TU SEBAB MENGGUNAKAN LOGO PROGRAM RAJA LAWAK......

Demi politik sanggup fitnah zina terhadap orang lain. Nanti bila kes liwat dan zina dah selesai n berjaya buktikan DS Anwar Ibrahim tidak bersalah , minta Qazaf , bagi penuduh tu berakal sikit.


Poco-Poco : Pendapat Ustaz Asri Zainal Abidin dan Ustaz Harussani Tidak Saling Bercanggah

Sebab Mata Lelaki Gemar Lihat Badan Wanita

Hentikan Gangguan Seksual Terhadap Lelaki!!!

UMNO ni GAH dengan SONGKOK TNGGI. Nak tau kenapa?
Biase le kalau perempuan tak cantik dia make-up tebal2 nak bagi cantik. Orang perempuan kalau pendek dia pakai kasut tumit tinggi tapi kawan kita yang sorang tu kena hati2 fasal dia pendek lebar.
Orang UMNO memang rendah sebab tu dia pakai songkok tinggi, Serba serbi rendah, nak tau juga! Meh akau beritahu:=
1 . Imannya rendah
2 . Akalnya rendah
3 . Akhlaknya rendah
4 . Ilmunya rendah - ada yg belajar banyak tapi
menyeleweng - rendah juga jadinya.
5 . Sifat kemanusiaan dia rendah
6. Sifat mahmudiahnya rendah,

Namun dalam rendah ada juga yang tinggi lalu di sembunyikan bawah songkok tinggi, Songkok biasa tak muat. Apenye tu yang tinggi?
1. Nafsu kejahatan tinggi
2. Sifat kebinatangan/As syathoni tinggi
3. Sifat mazmumahnya tinggi
Inilah antara sebab musabab pakai songkok tiggi supaya gah dan nampak PERKASA supaya mudah memperkosa.

FARISZ@AZ.Com:: Hentikanlah spam

saya pun ada dapat satu.
saya tinggal di kelantan.
dihantar dari shah alam dengan pos.
mana dia dapat alamat saya entahlah...
terkejut saya tengok isi dalamnya.
nasib baik saya yang buka surat tu..
kalau orang lain entahlah....

kita sama2 org melayu Islam...jgn saling tuduh menuduh sesama sendiri...kaki sebelah tak mampu berlari dan sebelah tangan tak akan dapat mempertahankan diri...tuduh menuduh tanpa asas hanya akan memusnahkan bangsa melayu itu sendiri...sebagai umat Islam Allah dah sediakan cara kita untuk menghindarkan diri dan menepis fitnah yg orang tomahkan pada kita andainya terjadi...antaranya bersumpah dengan dengan mengikut cara yg telah tersedia dalam Islam...kita buat ...andai kita mmg x bersalah, apa yg kita takutkan...buat saja...insyaallah Allah akan melindungi dan menunjukkan kebenaran dan jika kita bersumpah sedangkan kita berdusta maka tunggulah balasanNya...jadi kita renung2kan...sumpah ini bukan gimik politik dan jgn dipolitikkan...ikhlaskan kerana Allah atas dasar kebenaran...hanya org yg bersalah dan tau akibatnya takut untuk menjunjung sumpah...kerana dia tahu Allah maha mengetahui...

MALU AKU ADA PEMIMPIN YG SUKA BUAT FITNAH.. ITU JE LA CARA YG DIA ADA UTK PENGARUH RAKYAT MALAYSIA.. RAKYAT YG XTAU APA2 NI PERCAYA LA BULAT2 APA YG PEMIMPIN DIA CAKAP.. YES AKU KERJA KERAJAAN..KERAJAAN APA? KERAJAAN BN.. TERBUKTI, RAMAI KAWAN2 AKU YG KERJA KERAJAAN NI TOLAK BULAT2 BANGSA NERAKA (BN) NI.. RAMAI YG XPUAS HATI.. PM DAN KRONI NAK MALAYSIA JADIK MCM ARAB SAUDI? MCMANA RAKYAT BERSATU LAWAN & GULINGKAN PEMIMPIN KEJAM??? KITE BAKOR JE.. cer citer.. cer citer...

~shah drifter

http://www.mediafire.com/?91seaswdduq4p4z

sedih dengan perkembangan politik tanah air sekarang ni.....

matlamat sudah menghalalkan cara..........

Yer, kepada sesiapa yang dapat komik ini disarankan sangat2 supaya dibuat laporan polis, Biar beribu atau berjuta laporan dibuat. Janji dah ada rekod. Sepandai2 tupai melompat akhirnya kita akan tau juga siapa punya kerja. Tak kiralah dihantar oleh siapa.

heheheheh aku kalu nama umno nie....tak payah cukup contoh tempat aku caw aku sndiri bagaimana ketua cawangan leh makan duit peruntukan sorang siap tukar kete lagi...ini ke org umno....pas tu kalu nak ikut kan menteri nie pedaah je kaki arak kaki zina.....tak caya cek la.......ahli parlimen tempat aku pun ada main dgn bini org pas tu bunting tapi sttle bila di bayar duit heheh ramai lagi gadis jadi mangsa........heheh yang minum arak tuk tak payah cita seingat aku dulu gambar najib dgn hishamudin minum ada mahathir minum pun ada...........macam macam penin dah dgn dunia politik skarang pesan aku jaga lah ahli keluarga kita agar jgn terjebak dgn mainan politik sekarang............

keadaan politik semakin senang hendak faham sekarang.

kalau rasa masih bertaraf manusia SOKONG PR

kalau merasa muka ada MIRIP lembu, SOKONG UMPORNO


EmoticonEmoticon