Wednesday

Sah lagi sahih, Shahrizat Jalil sokong Gay!


Gua dah taktau nak kata apa dengan segelintir menteri-menteri kat Malaysia ni. Tak boleh tidak gua terpaksa kata mereka ni bangang lagi membangangkan. Gua dah tak mampu nak cakap elok dengan menteri bebal macam ni. Di bawah ni gua lampirkan prinscreen yang dipetik dari portal berita antarabangsa BBC [BBC].


Lu orang boleh fikir sendiri, bukan ke elok kanak-kanak atau remaja yang ada kecenderungan untuk menjadi Gay dididik dan diasuh supaya meninggalkan kecenderungan itu? "Melentur buluh biarlah dari rebungnya" Tapi ada sorang menteri pembawa virus bebalisme ni membantah pula tindakan untuk membentuk remaja agar meninggalkan naluri gay.

Gua malas nak cakap banyak, lu orang ada akal lu orang boleh fikir sendiri. Mungkin Shahrizat jalil suka kalau Malaysia dipenuhi dengan golongan kaum nabi Luth yang suka kepada kaum sejenis. Jangan hairan kalau satu hari nanti, undang-undang Malaysia membolehkan perkahwinan antara jantina sejenis. Bangsat!

RentaP© "Menteri yang bebal lagi membebalkan..."

43 comments

lu langsi lu mati
whos that pokeman charizats go

haha...rilek milo suam..!
dieroang sume otak camnie..

dulu mak bapak kasik hantar belajar ilmu agama cukup2, tak mahu..!
last2, ginilah jadinya...

MALAYSIA diperbodohkan media antarabangsa..!!
kerana adanya menteri2 sebegini..!

A camp set up to correct the effeminate behaviour of Muslim schoolboys violates the law and should be abolished, says Malaysia's women's minister.

Sixty-six schoolboys identified by teachers as effeminate began counselling this week to discourage them from being gay.

They are undergoing four days of religious and physical education.

An education official said the camp was meant to guide the boys back "to a proper path in life".

But the women's minister, Shahrizat Abdul Jalil, said singling out these children based on perceived feminine mannerisms was traumatising and harmful to their mental health.

The camp violates the Child Act, which protects children without prejudice, she said.

Gay rights groups have also criticised the measure, saying it promotes homophobia in the Muslim-majority country where gay sex is still illegal.

The schoolboys allegedly displayed "feminine mannerisms" - though educators in the conservative state of Terengganu did not detail what they were, the BBC's Jennifer Pak reports from Kuala Lumpur.

State officials say that, if left unchecked, the students - aged between 13 and 17 - could end up gay or transsexual.

They blame parents for encouraging boys to develop feminine traits, by dressing them up in girls' clothing at a young age.

Terengganu state's education director, Razali Daud, said the students were invited to join the camp and were not compelled to do so.

"As educators, we have to do something about it before the young ones misunderstand people and reach the point of no return," he was quoted as saying by the New Straits Times.

Mr Razali says although homosexuals and transvestites exist in Malaysia, the authorities want to limit their number.

Homophobia
Gay sex is illegal in Malaysia and homosexuals say they face discrimination from government policies such as a law that makes sodomy punishable by 20 years in prison.


Activists say it is appalling that educators are persecuting children for expressing their personalities and identities.

The Joint Action Group for Gender Equality said "corrective boot camps" violate the rights of people who are perceived as different.

"It should be strongly opposed and challenged as it promotes homophobia and prejudice," the group said in a statement.

"We should send a clear message to institutions that they have no business meddling with an individual's identity and personal preference."

A campaigner for sexual rights, Pang Khee Teik, described the camp as outrageous and an example of homophobia.

"All the students will learn from these camps is that they are expected to behave a certain way," said Mr Pang, co-founder of Seksualiti Merdeka.

"And in order to avoid further ridicule, perhaps they will learn to pretend better. In the end, we are only teaching them how to be a hypocrite."

ish3..ape la charizard ni....klau bg kat Ash,msti dia x mau amik pokemon ni..

mzki

uiihhh..shahrizat ni semua dia perjuangkan kan?

die pon bkan Islam sgt pom....

gua bila sentuh topik gay ni gua hangat hati, mcm lu jugak, gua tak faham kalau org melayu keluar kenyataan seolah olah tak tahu apa2 pasal islam, kalau tak tau belajar atau tanya pada org yg pandai, BN ni dipenuhi dgn menteri2 yang korup!

betina mamak tongkang tu, buat apa pun tak salah.. malah di sanjung oleh puak puak UMNO.

kita doakan agar Allah berikan hidayah padanya..kita seharusnya berd0a dan cari jalan utk kmbalikn dia ke jln yg sebenar.bkn dgn cara ini..apa motif empunya bl0g beritahu smua ini? utk mengaibkn atau utk apa? adakah ini yg d ajarkn oleh Nabi kpd kita?

sedgkn Nabi tidak pernah skali pun memaki hamun prmpuan tua kafir yg mghina Nabi..sdgkn stiap pagi sblm Nabi hndak ke masjid,Nabi akn mmbawa sbuku r0ti utk Nabi suapkn kpd prmpuan kafir itu.Nabi lakukan sedemikian shgga beliau wafat dan akhirnya prmpuan tua itu memeluk Islam..

renung2kn~

menteri-menteri dalam BN ni memang banyak yang bangang-bangang!
Sharizat ni memang bangang, dah kalah pilihanraya pun masih boleh jadi menteri, lepas tu membebalkan rakyat.

kita doakan agar Allah berikan hidayah padanya..kita seharusnya berd0a dan cari jalan utk kmbalikn dia ke jln yg sebenar.bkn dgn cara ini..apa motif empunya bl0g beritahu smua ini? utk mengaibkn atau utk apa? adakah ini yg d ajarkn oleh Nabi kpd kita?

sedgkn Nabi tidak pernah skali pun memaki hamun prmpuan tua kafir yg mghina Nabi..sdgkn stiap pagi sblm Nabi hndak ke masjid,Nabi akn mmbawa sbuku r0ti utk Nabi suapkn kpd prmpuan kafir itu.Nabi lakukan sedemikian shgga beliau wafat dan akhirnya prmpuan tua itu memeluk Islam.


Bro lu tak payah nak tunjuk bagus kat sini, lu punya komen pun nampak tak ada ilmu. Ini dikategorikan sebagai mendedahkan keaiban yang dibolehkan, kerana dia pemimpin, dan tindakan bangang dia boleh memberi kesan kepada rakyat.

Dia terang dan jelas menggalakkan kemungkaran, ini akan melibatkan rakyat dan umat islam umumnya. kes ini berlainan dgn minum arak, zina dan lain-lain yg tiada kaitan dgn kepentingan awam.

Belajar lagi bro...

jangan jadi pencacai untuk mengelirukan orang ramai.

aku sokong tanpa nama kt atas ni....

ijat, ko pk la dlm2 masa nak wat komen apa yg ko kata ari ni akan jd ikutan masa dpn, ko pk la berapa byk saham yg bakal ko bawa bila menghadap mizan, fikiran terbuka bukan tiket utk menghalalkan yg haram, pk la ijat @ juhi chawla kata bro mat sabu

tanpa nama 11.01pm

gua setuju ngan lu bro, takut lps ni puak2 ni suruh buang lak surah al lahap, sbb sentuh peribadi abu lahap, hidup umprono

da xblh da nk diajak ke jln kebenaran si sharizat nie...xblh nk dibtolkn kn da...tue yg kte kne gtau org rmai pe slh die,supaya org tau dn xikot die....nie puak2 kamal attarturk nie

Ayam jantan yg x skolah pun x baham sesama jantan, siap bgaduh lg nak tunjuk jantan..modal tunjuk kuat nak tackle si betina. Manusia yg english edukasyenn nu pulak yg menyimpang. Moga korg dpt hidayah akhirnya

aku jarang setuju dgn ko MILOSUAM...
tp bab ni aku mmg bangkang...
sharizat mmg bangsat...!!!

babi la sokong gay!!
hope korang pun x okong pemimpin yang suke baham belakang!!!

bodoh la korang kene kencing BBC!HAHAHHAHAAH

gua benci giler dengan be EnD. g mampos dengan BN

topik menarik... <3

dah maki giler2 dah nie...

aper jalan penyelesaian nyew..~?

Adakah kebebasan menjadi Gay atau Lesbian adalah antara perjuangan dia dalam hak asasi kebebasan manusia?
Sebab Mata Lelaki Gemar Lihat Badan Wanita

Disebalik kejayaan seorang wanita, mesti ada lelaki... harap En milo suam dapat cari info hal suami dato sharizat kita. Tak kenal maka xcinta, tak cinta mcmana nak sokong.

kalau isteri dato, suami datin ke? (curious?)

disebalik kejayaan sekoq gay pulak ada beberapa ekoq menteri

Ketaatan Kepada Pemimpin Bersyarat

An-Nisaa [59] Wahai orang-orang yang beriman, taatlah kamu kepada Allah dan taatlah kamu kepada Rasulullah dan kepada “Ulil-Amri” (orang-orang yang berkuasa) dari kalangan kamu.

Ketaatan kepada Allah dan Rasul adalah ketaatan secara mutlak (penuh) dan ianya tidak bersyarat. Apabila Allah dan Rasul memerintahkan agar melakukan sesuatu maka kita tidak mempunyai pilihan lain dan tidak boleh memberikan sebarang alasan.

Ketaatan kepada makhluk pula adalah bersyarat iaitu taat sekiranya apa yang disuruh atau diperintahkan itu tidak bertentangan dengan perintah Allah dan Rasul.

Tidak perlu taat dalam perkara maksiat.

Rasulullah s.a.w bersabda “Tidak ada ketaatan kepada siapa pun dalam maksiat kepada Allah, ketaatan hanyalah dalam perkara yang baik menurut syariat.” (HR. Bukhori dan Muslim)

Sabda Rasulullah s.a.w yang maksudnya:“Mendengar dan mematuhi itu wajib ke atas setiap orang Islam sama ada dalam perkara yang ia suka atau tidak suka, selagi ia tidak disuruh melakukan maksiat. Apabila disuruh melakukan maksiat, tidak harus lagi didengar dan dipatuhi” (Riwayat Ahmad Dan Muslim)

Daripada Anas bin Malik r.a bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: ‘Dengar dan Taatlah jika dilantik ke atas kamu (sebagai pemerintah) hamba habsyah yang kepalanya seakan-akan buah anggur selama mana dia menegakkan Kitab Allah’. Dan dalam riwayat yang lain: ‘Bahawa Rasulullah s.a.w bersabda kepada Abu Zarr r.a: ‘Dengar dan Taatlah walaupun kepada seorang Habsyi yang kepalanya seperti anggur’. [Hadis dikeluarkan: al-Bukhari, Ibn Majah, dan Ahmad].

Wahai tanpa nama 20 April 2011 11:01 PM

aku suka point ko, hahaha. sama cam kes anwar al-juburi jugak la, bukan saja-saja nak dedahkan. aku guna balik ayat ko. " Ini dikategorikan sebagai mendedahkan keaiban yang dibolehkan, kerana dia pemimpin, dan tindakan bangang dia boleh memberi kesan kepada rakyat."

tapi korang ni pelik sikit, kalau kena kat korang takpa, kalau kena kat orang lain tak boleh pulak.



-pasepisepus-

Dunia akhir zaman. Janganlah Malaysia ini bakal jadi Laut Mati sudahlah....

hehehe.. ironi sungguh bila pondan bercerita pasal gay..

Kepada -pasepisepus- ,

Anda bezakan sendiri antara kenyataan yang dikeluarkan TERUS dari mulut Shahrizat Jalil dengan perbuatan DS Anwar yang masih belum diketahui kebenarannya sehingga kini.

Anda sendiri yang patut Pelik dengan UMporNO/BN ini. Yang masih jadi tanda tanya inilah puak UMporNO/BN mahu percaya 110%.

-Dr. Latif-

@pasepisepus

zina adalah dosa dia dengan Allah.

menggalakkan hubungan sejenis melibatkan manusia lain. kategori berbeza. get ur fact right

www.zyngapokerhack2.tk

"Tanpa Nama berkata...

kita doakan agar Allah berikan hidayah padanya..kita seharusnya berd0a dan cari jalan utk kmbalikn dia ke jln yg sebenar.bkn dgn cara ini..apa motif empunya bl0g beritahu smua ini? utk mengaibkn atau utk apa? adakah ini yg d ajarkn oleh Nabi kpd kita?

sedgkn Nabi tidak pernah skali pun memaki hamun prmpuan tua kafir yg mghina Nabi..sdgkn stiap pagi sblm Nabi hndak ke masjid,Nabi akn mmbawa sbuku r0ti utk Nabi suapkn kpd prmpuan kafir itu.Nabi lakukan sedemikian shgga beliau wafat dan akhirnya prmpuan tua itu memeluk Islam..

renung2kn~
20 April 2011 10:56 PM"

-> ko pencacai Islam sekular eh? sbb ko punya komen tu mcm taik & dlm masa yg sama menunjukkan yg ko ni masih x faham apa itu Islam. Betul apa yg Tanpa Nama 20 April 2011 11:01 PM ckp. Shahrizat sbg org yg berpengaruh dlm masyarakat & membuat komen yg mcm babi gitu mmg x boleh diterima & memberi pengaruh yg buruk kpd masyarakat. Ko nak lihat Malaysia jd mcm negeri Sodom @ Gomorra eh? pastu kena timpa bala tanpa diduga eh? I'm a homophobe.

tapi korang ni pelik sikit, kalau kena kat korang takpa, kalau kena kat orang lain tak boleh pulak.

-pasepisepus-

______________________________________________________________

JAKA jawab :

kes sharizat ni dan kes anwar berbeza langit dan bumi.

persamaan hanyalah kedua2 nya pemimpin.

perbezaan ketara ialah anwar pemimpin pembangkang yang sentiasa menjadi mangsa dan sasaran parti pemerintah yg menggunakan segala tektik kotor jahat jentera kerajaan wang ringgit utk menjatuhkan pemimpin pembangkang. fenomena yg sama diguna semua pemerintah kuku besi dalam dunia ini.

SHAHRIZAT MENGELUARKAN KENYATAAN DENGAN SEDAR DAN RELA

kenyataan shahrizat keluar dalam keadaan dia sedar dan rela dan ikhlas(ikhlas buat mungkar). kesannya ialah kepada ramai manusia yang akan sesat. ia juga akan menjahanamkan dasar modal insan yg dibuat kerajaan bn sendiri. sepatutnya shahrizat diambil tindakan.

sedangkan anwar tidak pernah mengaku liwat dengan sedar, rela dan ikhlas. bersungguh2 anwar melawan fitnah, bersungguh2 umporno mereka2 bukti fitnah.

anwar semata2, sepenuhnya, sesungguhnya difitnah.

apakah perbezaan etara kes anwar dan kenyataan shahrizat ini pun umporno tak faham? low IQ sungguh la.

SIAPA KATA PR BELA PEMIMPIN YANG MENYELEWENG?

tuduhan sesedap nafsu. telah banyak bukti pemimpin PR tidak dizinkan menyeleweng dan mungkar. kalau kes kecil2 itu mungkin boleh dimaaf. kalau kes besar samada diambil tindakan atau mereka sendiri yg panas bontot dan keluar parti...menjadi katak2 jadian yang dibela oleh umporno seperti jin kulim berkupiah dan ramai lagi.

KESIMPULAN

sesungguhnya ramai penyokong umporno adalah HANG KELIRU

mereka semata2 HANG KAYU yang mengikut saja menyokong saja pemimpin.

"sedgkn Nabi tidak pernah skali pun memaki hamun prmpuan tua kafir yg mghina Nabi..sdgkn stiap pagi sblm Nabi hndak ke masjid,Nabi akn mmbawa sbuku r0ti utk Nabi suapkn kpd prmpuan kafir itu.Nabi lakukan sedemikian shgga beliau wafat dan akhirnya prmpuan tua itu memeluk Islam.."
-----------------------------------------------
Orang perempuan tua itu menghina PERIBADI nabi. Nabi tidak pernah marah orang yang hina peribadi baginda. Tetapi jika seseorang hina hukum Allah. Nabi akan merah padam mukanya menahan marah. Silap2 kena libas tengkok ngan pedang. (Biasanya umar la yang libas)
Study la sejarah bro. Hujah macam ni, malu la..

so umno yg byk sgt hina maki hanum dan fitnah anwar tu serupa pompuan yahudi tu kan?

bukti?

umno dan apco bagai peha kiri dan kanan saifol

otak2 pemimpin umngok ni telah mula di musnahkan ALLAH kewarasan nye...ALLAH nak mereka2 ini jatuk dalam hina...ada saja perkara2 pelik dan terang2 melanggar hukum ALLAH dan nilai2 hidup manusia yg di saji kan olih mereka...

yg heran 2 ulamak UMNO xckp ape2 pn..

hish... ulamak kalo ckp pasni takdak gaji la wei. nak bagi anak bini makan apa!!!!!
tak kan kalo terdesak nak melacur kan diri plak macam ustazah tu cakap!!!!!!

adoiii penat den nengok news skrg nih...udah ler beli kapal selam...xleh nk menyelam...beli jet...enjin plak ilang...emmmm cmno nih?suh jaga aset negara p prabihkan borahh..campak 50juta cenggitu jer...adoiii kn ade jgk kne guling krajaan...

ishhh... x de la... kat m'sia ni yg gay cuma sorang jer... anwar ibrahim... menteri2 UMNO/BN suma suci dan bersih... x caya??... tnya la penyokong2 UMNO/BN....

anwar ibrahim sokong murtad korg xkesah pulak ke?? die xtolak hukum islam pulak?? jawab2...

klu mashita persenda hukum hudud korg xkisah ker??tgkla malaysia org bujak pndai..jual agama krn jg periuk nasi snd...Allah menjanjikan azab yg pedih lg keras..sesungguhnya janji Allah benar belaka..

dah tu.. tolak jela mashita.. tolak sharizat.. tolak juga ANWAR IBRAHIM!! dorg ni sume jual agme utk politik.. mashita persenda hudud, sharizat skong gay, anwar sokong murtad.. bahaye2... org2 bijak pandai kuat agame ni maki2 org yg skong gay n tolak hudud tp sokong org yg sokong lina joy.. lawak2... xyh hipokrit.. nak tolak pemimpin yg xterima islam TOLAK jela.. xkire la die krajaan or pmbangkang.. bijak..!!


EmoticonEmoticon